GAMESCHEATSTRAINERSWALKTHROUGHSCD COVERSWALLPAPERSSCREENSHOTSDOWNLOAD

OTHER
CALENDAR
FORUMS
COMPANIES
TOP 10

BUY GAMES
USER
Login
Registration


Users
Games Store
ABCgames
Contact, RSS, Cooperation
STATISTICS
Games:
Cheats:
Trainers:
Walkthroughs:
Localizations:
CD covers:
Wallpapers:
Screenshots:
Download:
21409
5455
5063
1438
1600
7352
6159
13167
1687

Online 7010 users

Walkthroughs > Daemonica


Zobrazení:22118
Autor návodu:ckrazYi

Pred začiatkom hry...

Doporučujem si prečítať / vypočuť úvod do hry, navodí to tú správnu atmosféru a dozviete sa, ako to chodí.

Daemonica je celkom dobrá hra s jednou veľkou slabinou a tou sú súboje. Mne sa jednoducho nepáčili. Preto som hral so zapnutom voľbou Zjednodušené súboje. Osvedčila sa mi taktika blokovať, počkať kým zaútočí protivník, hneď za ním zaútočiť a hneď sa skryť do bloku atď.

Dôležitú úlohu zohrávajú bylinky. Vždy na začiatku každého aktu sa prejdite po celej oblasti a pozbierajte čo sa dá. Bylín je tak akurát na prejdenie hry. Neplytvajte zbytočne liečivými nápojmi, 2 budete potrebovať na splnenie úloh a súbojov v hre nie je až tak veľa, nemusíte mať zdravie doplnené na maximum. Nejaké body zdravia sa pridajú vždy po odpočinutí.

A ešte vysvetlím orientáciu - vždy keď vravím "dom je naľavo" apod. tým myslím naľavo na mape. Takže využívajte mapu, aspoň zo začiatku pomôže a vždy sa vám na nej vyznačia dôležité body.

Návod je písaný tak, ako som hru prechádzal ja. Daemonica nie je príliš ťažká, až na niekoľko mierne problémových častí, návod používajte až ako poslednú možnosť, viac si tak vychutnáte hru.



Misie

Akt 1
Prečítajte si pozvánku, čo máte v inventári. Vydajte sa po ceste, pred bránou sa porozprávajte so strážnikom a ukážte mu pozvánku. Po rozhovore so starostom ho nasledujte k vášmu domu, tam sa s ním znova porozprávajte. Doma sa choďte pozrieť do pivnice, na stôl položte sadu na prípravu nápojov. Teraz potrebujete získať zámok na dvere. Choďte za kováčom, je vpravo dole, neďaleko od vás. Porozprávate sa s ním a spýtajte sa ho na zámok. Povie vám, že ak nájdete kľúč, čo stratil, dá vám zámok. Choďte teda do bažiny, k jazeru úplne napravo. Zistíte, že na vylovenie kľúča potrebujete nejaký nástroj. Vydajte sa do ľavej časti mapy k začiatku rieky. Tam stretnete rybára. Porozprávajte sa s ním, zistíte, že sa mu páči Emma, slúžka u starostu. Skúste si vypýtať udicu, ale nedá vám ju. Choďte teda do starostovho domu a porozprávajte s Emmou. Zistíte, že aj jej sa páči Simon. Vráťte sa k nemu a povedzte mu, čo ste sa práve dozvedeli. Teraz vám už pomôže vyloviť kľúč. S ním môžte ísť za kováčom, už vám dá zámok, ten si dajte v dome na dvere (zvnútra). Teraz preskúmajte zvyšok mesta a porozprávajte sa s ľuďmi, nie je ich príliš veľa. V krčme (hneď oproti starostovmu domu) nájdete statkára Limseya, starého Harrela, starostu a krčmára. Doktor býva neďaleko brány, porozprávajte sa s ním (treba 2x). Naľavo od doktora je statok a na ňom mladý Limsey, a naľavo od statku je na poli Mary Harrelová. V bažine stretnete starostovu ženu Helenu a v domčeku, ktorý je na mape vľavo hore, býva korenárka.
Teraz sa choďte pozrieť na miesto činu, ktorý ste sem prišli vyšetrovať. Je to domček pri cintoríne vedľa kláštora. Prezrite si to tam a zoberte lopatu, je opretá o krb a kresadlo z truhly. Na cintoríne si dobre prezrite mená na krížoch a hlavne 2 tabuľky na krypte pri hrobárovom dome (kvôli dátumu narodenia Heleny).
Vydajte sa na popravisko, je kúsok za vašim domom. Tam je obesený Duncombe a pri ňom strážnik. Toho sa potrebujete zbaviť, treba ho uspať. V diári máte návod na uspávací nápoj, ten je však odporný, treba ho s niečím skombinovať. Porozprávajte sa so strážnikom, zistíte, že je smädný. Choďte preto do krčmy a skúste si niečo vypýtať od krčmára. Nič vám nedá, preto to skúste u starostu a potom znova u krčmára. Dostanete mech. Navštívte starostov dom a od Emmy vypýtajte víno, dá vám ho za to, že ste ju dali dokopy so Simonom. Do vína primiešajte uspávací nápoj a dajte ho vypiť strážnikovi. Dýkou odrežte Duncomba. Pripravte si a vypite nápoj Soulgreep. V chráme použite kombináciu obesený (sú to vždy dvere napravo od obrazu na stene), láska, Rephen, Dahn-en-nyan. Vyspovedajte ho. Na koniec rozhovoru mu sľúbte, že spálite jeho telo. Po návrate zoberte Duncombovo telo a kresadlom zapáľte hranicu.
Od Duncomba ste sa dozvedeli, že starosta na mieste vraždy našiel sponu. Choďte za starostom domov a spýtajte sa ho na sponu. Nebude sa s vami o nej chcieť baviť. Povedzte o tom kováčovi a vráťte sa naspäť sa starostom. Teraz vám už povie, že ju zahodil na cintoríne pri Dumcombovom hrobe. Choďte tam a zoberte ju, leží medzi dvoma papraďami. Vráťte sa do mesta a zamierte do krčmy. O spone sa porozprávajte s Limseyom. Dozviete sa, že takú stratil jeho syn. Choďte teda za ním a spýtajte sa ho na sponu. Zaútočí na vás. Keď ho porazíte, máte na výber, či ho zabijete alebo nie. Je to na vás, ak ho nedorazíte vy, tak to spravia obyvatelia. Prihovorí sa vám starosta a na koniec vás požiada, aby ste jeho žene povedali, nech sa vráti domov. Urobte to a potom sa choďte domov vyspať.


Akt 2
Zistíte, že pred vaším domom sa niečo stalo. Choďte sa porozprávať z kováčom. Môže vás naučiť nový útok, len nad ním musíte trikrát vyhrať. Pozrite sa do krčmy a s každým sa porozprávajte. Tiež môžte ísť do starostovho domu a pozhovárať sa so slúžkou. Ak jej poviete o Simonovej smrti, rozbehne sa za ním do bažín. Potom navštívte doktora. Zistíte, že mal pre vás pripravené nejaké dokumenty, ale niekto mu ich ukradol. Vyjdite pred jeho dom na pole a preskúmajte podupané obilie. Vráťte sa za doktorom a oznámte mu to. Potom sa vyberte do baru za statkárom Limseyom, od neho sa dozviete, že pole podupal Harrel. Toto oznámte doktorovi a dostanete za úlohu Harrela nájsť. Choďte na jeho farmu (na mape je úplne naľavo smerom od doktora). V okolí farmy nájdete Mary Harrelovú, ako hľadá muža. V krčme sa toho o Harrelovi tiež veľa nedozviete, až kováč vám prezradí, že si u neho Harrel kupoval lano. Vyberte sa za korenárkou a tá vám povie, že na to, aby vám našla Harrela, potrebuje rastlinu Hadí jazyk. Aby ste ho však našli, musíte sa napiť nápoja Azraimovo oko, ktorý vás však pomaly zabíja. Dá vám aj hádanku, ako nájsť Hadí jazyk. Uistite sa, že máte dosť bodov života, mňa to stálo 16 bodov. Pripravte nápoj Azraimovo oko podľa receptu, vráťte sa do bažín ku akémusi drevenému totemu (na mape je vyznačený krížikom). Pri ňom začujete nejaký zvuk. Napite sa pripraveného nápoja, choďte tým smerom, ako sa totem pozerá. Keď prídete na kraj bažiny, uvidíte nad sebou letieť havrana, sledujte ho a zavedie vás k Hadiemu jazyku. Ten je pri rieke za skupinkou stromov neďaleko mosta ku kláštoru. Zoberte ho a ponáhľajte sa za korenárkou. Dajte jej ho, vyjdite z domu a znovu sa vráťte. Povie vám, že Harrel je niekde v zemi, pravdepodobne v bani. Teraz sa potrebujete dostať z mesta. Choďte ku bráne, ktorou ste do mesta prišli a porozprávajte sa so strážnikom vo veži. Ten vás nepustí, skúste to u starostu. Nepohodíte však ani u neho. Vráťte sa pred svoj dom, na ceste by vás mal čakať mních. Porozprávajte sa s ním a dá vám kľúč od kláštora. Vyberte sa teda tam. Porozprávajte sa s opátom, dá vám za úlohu zachrániť jedného z mníchov pred skokom zo skaly. Skúste to, ale aj tak sa vám to nepodarí. Vráťte sa za opátom a poriadne ho vyspovedajte. Dozviete sa zaujímavé veci a dostanete za úlohu nájsť mŕtvolu mnícha. Choďte za starostom a teraz vás už pustí z mesta. Pri bráne si znovu pohovorte so strážnikom a cesta je voľná.
Za mestom sa vydajte priamo k bani, na mape je vpravo dole. Po vstupe do nej musíte kresadlom postupne zapaľovať pochodne a tak postupovať ďalej. Na konci chodby je vstup do nižšej úrovne. V nej sú už pochodne zapálené. Prehľadajte to tu a nájdete mŕtvolu Harrela a pri nej Greera ako živú mŕtvolu. Porazte ho a preskúmajte Harrela. Potrebujete ho dostať k sebe domov a porozprávať sa s ním. Takto ho ale nemôžete preniesť, bolo by to podozrivé. Vyjdite z bane a dajte sa na sever, smerom ku kláštoru. Tam v kopcoch narazíte na zlodeja. Ten vám prezradí, že tela mnícha sa zbavil, ale má jeho plášť. Zabite ho a plášť zoberte. Vráťte sa do bane a Harrela oblečte do plášťa.
Ocitnete sa u seba doma v pivnici. Vyberte sa za doktorom a povedzte mu, čo ste zistili. Potom choďte za Harrelovou ženou, povedzte jej o smrti manžela a spýtajte sa jej na dátum narodenia manžela. Zistíte, že sa narodil na Deň sv. Patrika a to je 17. marec. Takže už máte všetko čo potrebujete na to, aby ste si s Harrelom mohli pohovoriť. Vráťte sa domov, vypite Soulgreep a na privolanie Harrela vyberte kombináciu smrť nožom, majetok, Lertyana, Dahn-en-nyan. Po návrate choďte za doktorom a povedzte mu, čo ste zistili. Ešte treba ísť za mníchmi do kláštora a povedať im o tele mnícha. Potom sa choďte domov vyspať.


Akt 3
Ráno vás prebudí Fabius. Po rozhovore s ním sa porozprávajte s kováčom, krčmárom a vyberte sa za doktorom. Tam nájdete starostu, porozprávajte sa aj s ním. Môžte sa ísť porozprávať s korenárkou, v bažinách nájdete Emmu, ktorá sa tak trochu pomiatla. Vráťte sa za korenárkou, povedzte jej o Emme. Dá vám recept, podľa neho pripravte nápoj a dajte ho Emme. Choďte do kláštora, dozviete sa o zmiznutí dvoch mníchov. Vyberte sa na cintorín, tu stretnete Fabiusa. Porozprávajte sa s ním. Bude od vás chcieť zistiť, kde sa nachádza Robert Otley (strážca, je v ľavom hornom rohu mapy), povedzte mu to. Hneď za Fabiusom pri krypte leží na zemi kúsok kňazského rúcha, vezmite ho a ukážte opátovi.
Teraz treba nájsť doktora. Pripravte si veľký liečivý nápoj. Pri bráne sa porozprávajte so strážnikom, zistíte, že pustil doktora z mesta. Choďte teda aj vy. Doktor je v bani, predtým preskúmajte okolie mesta, pozbierajte rastliny a pri "zvláštnom mieste" (malý Stonehenge) sa pri strome ukrýva vydesený dedinčan. Môžte sa s ním porozprávať. Potom už choďte do bane, nájdite doktora, zabite zombieho, ktorý ho stráži a doktorovi dajte liečivý nápoj. Ocitnene sa v dome, doktora sa opýtajte na dátum narodenia a on hneď na to zomrie. Choďte sa s ním porozprávať, pre oživenie zvoľte kombináciu jed, poznanie, Talanose, Dahn-en-nyan. Dozviete sa veľa zaujímavých vecí a udalosti začnú do seba konečne zapadať. Máte za úlohu nájsť kameň, vodítkom k nemu je básnička. Vydajte sa na cintorín a oproti krypte, kde ležal kus rúcha, sa nachádza kríž s menom Jonathan Winter. Na západ od neho za stromom preskúmajte zem a nájdete kameň. Vyberte sa ku korenárke. Nájdete ju mŕtvu a pri nej bude príšera. Zabite ju a korenárku odneste. Po prestrihu sa vyberte ku starostovi a porozprávajte sa s ním.


Akt 4
Vyjdite zo starostovho domu, porozprávajte sa s kováčom. Vyberte sa k domu statkára, jeho majiteľ leží pri ceste a je ranený. Treba mu dať malý uzdravovací nápoj a ísť preskúmať, či má voľnú cestu domov. Pred jeho domom ale čaká príšera, zabite ju a choďte to povedať statkárovi. Vyberte sa ku rieke na miesto, kde Simon chytal ryby. Nájdete tam mŕtvu Helenu. Zoberte ju domov, vypite Soulgreep a per jej oživenie použite kombináciu voda (obraz s čiernym stromom), láska, Rephena, Marghet-en-dryat. Helena však neožije. Choďte do hostinca a zachráňte krčmára.
Pripravte si liečivé nápoje (aj keď ich veľmi netreba, čakajú vás už len 2 súboje). Okrem toho si môžte zobrať 2 vedrá (dajú sa nájsť v domoch, naplniť sa dajú v studni za doktorovým domom) a dýku, nič ostatné vám netreba.
Potom sa vyberte do kláštora, porozprávajte sa s opátom a povedzte mu, že chcete ísť do krypty. Po vstupe do nej sa pozhovárate s Fabiusom a zistíte, čo je zač. Postupne skúmajte podzemie. Narazíte na zamknuté dvere, tie si zatiaľ nevšímajte. V jednej chodbe narazíte na zombie, zabite ho, má pri sebe zvláštny predmet. Neďaleko od neho je na stene fakľa, ktorá nesvieti. Zoberte ju. Pokračujte ďalej a narazíte na krivý kamenný most. Prejdite ho a vojdite do prvej miestnosti naľavo. Na stene je 6 pák, jednej však chýba rúčka. Tam použite fakľu. Všetky páky zatiahnite. Preskúmajte miestnosti, dajú sa tu nájsť 2 vedrá, dýka (v truhle) a v jednej miestnosti je v matraci zvláštny predmet, vyberiete ho pomocou dýky. V poslednej miestnosti je netvor, ktorý vám za sľub, že ho zabijete, prezradí, ako sa dostať do knižnice. Pred odchodom musíte vrátiť páky do pôvodnej polohy, teda všetky nahor. Knižnica je tá miestnosť, pred ktorou bola zhasnutá fakľa. Vo vedľajšej miestnosti na stene oproti vchodu je skryté tlačidlo, po jeho stlačení sa ocitnete v knižnici. Prečítajte si listinu na polici a na stene napravo od zavalených dverí zoberte kľúč. Ním odomknite zamknuté dvere, na ktoré ste predtým narazili.


Akt 5
Porozprávajte sa so starostom. Pokračujte ďalej, napravo sa nachádza akýsi mechanický most, tam nechoďte. Choďte však rovno do veľkej miestnosti. Vojdite do menšej miestnosti napravo a do otvoru v stene vložte predmet, ktorý ste našli v matraci. Teraz choďte do menšej miestnosti naľavo a tam do steny vložte predmet od zombie. Teraz treba zaťažiť správne dlaždice. Obe vedrá naplňte vodou v miestnosti, kde bol zombie. Potom pomocou nich a svojej váhy zaťažte čísla 4, 6, 8. Zodvihne sa mechanický most, tak sa tam vyberte. Zabite Fabiusa a vychutnajte si záver hry.

Related Games Legends of Daemonica: Farepoynt's Purgatory



Diskusia Príspevkov: 13 Hodnotenie
676 hlasov

100
60
20

80
40
0
51
Zobraziť všetky Pridať príspevok



| Návody | Autori |




© 99-2022 ABCgames.net 
Facebook
 ABCgames.CZ | SK | E-shop hry |