Walkthroughs > Život není krásný 666: Flaška
KONEC I
Den 1 - Poslední úklid
Takže v šesti dnech máš spáchat šest vražd, což je celkem makačka, takže jdeme na to. Sice nevíš proč, ale první oběť určitě musí být Karel Votýpka. Seber střep, a uřízni jím kus záclony v předsíni. Střep obal hadrem. Ze zdi sundej nazouvák a vyraz do hospody. Z pultu odloupni kousek šunky. Pokecej s Robinem. Ten ti dá tip, kde najít Votýpkovu adresu. Přeptej se Járina, jestli nemá zlatý stránky.
V místním parku seber ze země šutr, střepem uřízni kus větve. Zkus se narvat do telefonní budky, ten vevnitř se nějak moc vykecává. Použij šutr na postranní skleněnou výplň. Párkrát si klikni. Chlap přestal telefonovat, tak otevři budku a seber telefonní seznam. Svůj lup si v inventáři hezky přečti. Zacloumej s bezhausem, vytáhni z něj, kde jsou chybějící stránky. Pak ho můžeš klidně zabít.
Dobelhej se až ke kasárnám na druhý straně města. Zkus ukecat vojáka, aby tě pustil dovnitř (moc si na něj nevyskakuj, je blbej, mohl by tě zabít). Chce po tobě lahvinku. Od Járina z hospody vysomruj flašku rumu grátis. Zaběhni domu a nařeď rum hovínkama ze záchodu.
Tenhle elixír dej vojákovi. Jdi podél plotu vlevo. Ořízni větev střepem a nadzvedni jí plot. Pak se protáhni až k psí boudě. Hoď čoklisku nahnilou šunku (do místa, kde je díra v mřížích). A uřízni mu hlavu střepem. Zámek odstraň prudší ranou obouvákem. Otevři si a sáhni pro stránky ze seznamu. Přelouskej uloupenou stránku. A jdi na sídliště.
Zkus otevřít velké dveře, jsou zamčené, takže jdi dál do bytu. Střepem rozpárej obraz na zdi a prohrábni díru. Našel jsi klíč, tím si odemkni dveře v průchodu.
A za dveřmi se neschovává nikdo jiný než samotný Karel Votýpek, nejdřív ho prozkoumej a pak vyzkoušej, kolik ran tvojí osvědčenou zbraní snese. Ten srágora toho moc nevydržel, a po chvíli odpadnul. Takže si šel do hospody.
Den 2 - Exhumusace
Druhý den se probouzíš do naprostý tmy. Takže bude lepší, když zmáčkneš vypínač. Je v pravé části, asi tak v první třetince od shora a kousek od pravýho okraje. Vzrušující hledání ;o) Až rozsvítíš, zjistíš, že jsi zamčený ve své garáži. Prozkoumej dveře a zkus otevřít zápatky dole. Jsou zaseklý, takže ze země vezmi kus podivný, špičatý věci. Pak 2krát prohrábni krabici. Kladivem uraz zámek u bedny. Vyndej z ní olej a namazej jím záklopku. Ta se uvolní a ty můžeš otevřít dveře.
Vybafne na tebe malý, sladký Vašíček. Bohužel silně prudí, takže ho ubodej. Jeho tělo přetáhni do dřevěné truhly (stačí nad ním stisknout levou myš a táhnout až do bedny.) Kaluž krve utři hadrem.
V hospodě pokecej s Járinem, až ti řekne o pohřebácích, vyraz do jejich sídla. Nůžky obrus o kámen a rozstřihej jimi plot. Za rohem pohřebního ústavu vytáhni z kontejneru trychtýř. Promazej okno trochou oleje, otevři ho a skoč dovnitř. Majitele bez jakýchkoliv keců přetáhni kladivem. Prohledej ho, dokud nenajdeš baterku. Ze zdi strhni obraz, na trezor použij trychtýř. Pročti si knížku a vydej se na hřbitov.
Před domem seber gbelík, a zabuš na dveře. Zajdi za roh márnice. Zabav rýč, kterým uraz zámek na bedně. Odklop víko a jukni dovnitř. Leží tam úchyl. Promluv s ním, sežer ho, vytáhni z něj, kdo je jeho pán. Pak pověz, že je hrobník zamknutej. Dozvíš se o klíči k márnici, co je zašitej v těle jedný mrtvoly. Jdi k hromadnýmu hrobu. Pokus se, ho vykopat lopatou. Zem je jako beton. V kanceláři pohřební služby nalij vodu z akvárka do gbelíku. Vodou zavlhči zem a prokopej se k hromadnýmu hrobu. Posviť si do jámy. Klíč je v mrtvole (zhruba tak vlevo od prostředku). Je to ten kousek, kterýmu zbyla už jenom hlava. Až ho získáš, odemkni si márnici.
Nakoukni pod víko rakve a kladivem ubij perverzního hrobníka. Pak se jdi zlít do hospody.
Den 3 - Muž, který si vykýchnul mozek
Tak tentokrát to bude Tomáš Patolka, což je tvůj soused. Zajdi se na něj tedy kouknout. Podívej se na silnici a vylej na ní olej. Zkus otevřít branku, sice to nejde, ale můžeš přeskočit nízkou zídku. Podívej se sousedovi do oken a prozkoumej jeho barák. Přestaň šmírovat a vrať se na ulici. Nějaký cyklista si rozrazil hlavu na olejové skvrně. Ukradni mu mobil a zkus z něj zavolat.
V hospodě seber ze stolu leták a přečti ho. Přeptej se Járy, jestli neví, co s mobilem. Dá ti tip na jednu opravdu ve městě. Zamiř tam. Vstup do prodejny.
Můžeš se mrknout na mimořádné zprávy, jsou celkem krutý. Pak kecej s prodavačem, tak dlouho, dokud se ti neotevře nová lokace - domov důchodců. !!! Rozhodně mu ale neříkej nic hnusnýho (jako třeba chcípni a podobný), jinak se urazí, a ty už si ani neškrtneš !!!
Mrkni na zvonky. Musíš přesvědčit pár důchodců, aby ti otevřeli a tys je mohl oloupit. Mělo by ti otevřít celkem tři důchodci. Je to náhodně generovaný nebo co. Takže až ti někdo otevře, zabij ho a okraď. Až si vyděláš dostatečné množství peněz na nový prodlužovák, dá ti to hra najevo.
Pak se vrať do opravny a kup si prodlužovák. Ustřihni mu jeden konec nůžkami a strč ho do mobilu. Provizorní nabíječku strč do zásuvky u tebe doma. Mobajl se začne nabíjet. Ty si ještě jednou přečti leták, použij mobil a zavolej na číslo z letáku u mě to bylo - 137780. Otevři instalatérovi. Spraví ti hajzlík, tak se v něm prohrábni a vytáhni kancelářskou sponu. Instalatéra ubodej a prohledej. Okradeš ho o jeho kouzelné kapky a přijdeš na vynikající plán.
Nůžkami předělej sponku na provizorní šperhák. Ten použij na sousedovy vchodové dveře. Vtírni se dovnitř a nalij svoje kapky do lahvičky s kapkami proti rýmě. Pak vypadni ven a jdi šmírovat oknem, co se bude dít.
Den 4 - Král je mrtev, ať žije Cikán
Fero Lakatoš III - cikánský boss - oběť dnešního dne. Pozorně si přečti Pohlovu radu. Tady se bude bojovat, takže určitě průběžně ukládej.
Prohledej polici s chlastem a vytáhni nějakej rozum z Jarina. Pošle tě za Tonim, tak tam mazej. Pořádně s ním promluv, otevře ti lokaci skládky a army shop. Nejdřív zapluj třeba do shopu a omrkni zbraně a ceny.
Jen jedna malá rada, během bitek si hlídej zdraví. Za prachy nakupuj chlast a energeťáky a co nejdřív si sežeň zbraň. Prachy per jak do nových zbraní, tak i do vest a ostatní veteše. Snaž se nahnat, co největší level a naháněj expy.
Pak zamiř na skládku a zabíjej. Až se probojuješ k poklopu zkus ho otevřít. Je zamčený, jdi se o tom promluvit s Tonym. Dá ti tip na svého kámoše Jdi Suhraje požádat o klíč. Dobrý slovo tentokrát nepomůže, ale můžeš uzavřít obchod. Když mu přineseš jeho starodávný hodinky, dá ti klíč. Problém je, že hodinky rozšiřují sbírku nějakýho vietnamskýho gangu. Takže je z nich budeš muset vytřískat.
Zapluj do tržnice ke větvím. Poraď si se stráží a prokousej se dovnitř. Pak otevři malou dřevěnou bránu na severu. Až všechny vyhladíš, zaslechneš, že někdo odemyká bránu. Zaběhni k ní a otevři ji. Prosekej se až k bossovi, sejmi ho a vezmi si jeho hodinky. Ty pak zanes Suhrajovi. Zjistí, že jsou rozbitý. Dej je opravit Tonymu. Pak je zanes Suhrajovi.
Klíčkem odemkni poklop na skládce. Slez dolů. Dávej pozor, můžeš tu získat několik set zkušenostních bodů, když budeš prozkoumávat předměty. Měl bys získat červený klíč od chlapíka, pak modrý klíč z almary a nakonec modrý klíč. Těmi se ti pak odemykají jednotlivé dveře. Dojdi až ke schodišti do další budovy.
Vydej se po něm. Zkus otevřít dveře. Prozkoumej podivnou zeď. Po stisku nějakého tlačítka, nebo co, se před tebou otevře další chodba. Zabij chlápka, má u sebe klíč, kterým si otevřeš dřevěné dveře. Musíš porazit úplně všechny a získat 3 barevné kartičky cikánských princezen. Až je budeš mít, můžeš pokračovat dveřmi, které se teď můžeš otevřít. Až vyklidíš všechny, kdo stojí v cestě, jdi po schodech nahoru.
Za dveřmi tě čeká boj se samotným cikánským bossem. Hodně štěstí.
Den 5 - Mňam, aneb prima sračka
Pavel Kolko, naprosto neznámé jméno, a tvá dnešní oběť. Z šuplíků si nafasuj hrst mouky a pytlík cukru. Ve skříňce vlevo vyštrachej krabici mlíka. V předsíni si vezmi svoje boty. V hospodě 2x prohledej odloženou bundu. Přeptej se Jarina, kde je Klub divných lidí a pak tam zaběhni.
Před vchodem si pokecej s kvádroplegikem. Zkus mu ukázat získanou kartu. Asi nebude tak blbej jako vypadá, protože tě nechce pustit. Do kondomu naber trošku olejové skvrny (je pod jeho károu). Olejem namazej nůž, kterej je ve stojánku u tebe v kuchyni.
Nožem podřízni krk mrzáčkovi na vozíku. Vevnitř ošahej stvoření ve spacáku, najdeš kleště. Sbal noviny ze stolku. Prohoď pár slov se zelenou bečkou. Bude chtít něco pod zub. Pokus se otevřít dveře. Zjistíš, že klíč je na druhé straně. Pod dveře strč noviny. V kuchyni vytrhni kleštěmi hřebík. Vydobytím hřebíkem prošťourni zámek dveří. Klíč spadne na noviny, takže si je vezmi. Fajn, klíč je tvůj (nijak extra originální puzzle ;o) )
Klíčem si odemkni a vstup na záchody. Pokus se seber mísu, to monstrum ti ji nechce dát. Proto ho botou nakopni do rozkroku. Ukradni si mísu. Strč ji do mikrovlnné trouby v kuchyni. Do misky nasypej mouku, cukr a mlíko. Zkus to ohřát, ještě tomu prý něco chybí. Botou prokopni nepoddajnou skříň. Prohledej ji. Nalezenou čokoládu a vajíčka přihoď do misky. Upeč to a vezmi si to. Tuhle bábovku ? dej retardíkovi v klubu. Dostaneš číslo na Pavla Kolka - 172992. Brnkni mu od sebe z mobilu. A bacha ať to nezkazíš. Říkej mu přesně tohle : - Čau, tady Jarda. Jak se máš? Já se mám taky hrozně. Přemejšlel si o sebevraždě? Chápu, asi není jiný východisko - Pavla to zdeptá a ty můžeš jít kalit do hospody.
Den 6666 - Pantomima Killa
Václav Upír Krejčí - tak to bude zajímavé :o)
V hospůdce si přečti Hnědé právo. Dozvíš se o vystoupení, které Upír chystá v místním městečku. Pokecej s Jarinem. Dostaneš od něj kladivo. Vstup do divadla a kladivem uraz horní anténku od sochy.
Naběhni do rekvizitárny. Ze skříně vytáhni náboj a z papírové krabice šroubovák (co by to bylo za adventuru bez pořádnýho šroubováku, že ?) Ze sloupu sundej kartáček. Na ten připevni anténku. Na chodbě narvi kulku do hnědých dveří. Pak se rozmáchni kladivem a bouchni do nich. Kulka vybouchne a dveře se otevřou. Je to místnost samotného Upíra. Zkus s ním promluvit a probodni ho šroubovákem. Tohle bylo nějak podezřele lehký... Co si to ještě prodloužit ? V maskérně promluv s teplouškem. Aj ta krajta, zjistíš, žes vlastně zabil jen nevinného dvojníka a pravý Upír Krejčí se povaluje někde v hotelu.
Můžeš mu od sebe zavolat na číslo 183080, ale moc si tím nepomůžeš. Radši do hotýlku rovnou zajdi. U výtahu prohledej kytku, přivlastni si pohozený zapalovač. Pak jdi do přízemí. Zkus zapnout přístroj pod stolem. Škrtni u něj (přístroje) zapalovačem. Chlápka to na chvíli odláká, takže si přivlastni jeho slavíka (mluvicí stroj). A nepozorovaně mu zasuň do kapsy upravený kartáček. Odejdi, vrať se a promluv s ním.
Šoubovákem odmontuj mříže z šachty a vlez do ní. Mrkni, co dělá Upír. Pak hezky odšroubuj všechny 4 šroubky, malé šťouchnutí a už jen koukej na závěrečný titulky.
KONEC II
A nebyl by to ZNK, kdyby i tady nebyl druhý konec.
Den 2x(3,141592654) + 0,716814692 = den 7
Takže postupuj podle rady a návodu až do třetího dne. Do telefonu napiš místo čísla kód psilocibin. Dozvídáš se, že tentokrát musíš zabít někoho speciálního - sebe. Ocitneš se v jiném světě.
Vyjdi a vyzkoušej si, jak pracujou porty. Máš tu vždy 7 základních portů a některé z nich tě můžou donést do další lokace s novými porty. Co port to místnost. Z každé místnosti se můžeš ven dostat jinak. Většinou je to kliknutím na něco spirálovitého. Pak jsou tam i možnosti kliknutí na zapínač, rozkrok, rozbitou láhev aj...
Ale dost teorie, zpátky ke hře takže používej porty v tomhle pořadí, 3, 6, 2 a 6. Dostaneš se do garáže. Tady vytáhni z bedny lahev s olejem. Vrať se zase do první - základní místnosti se šedivou barvou.
Pak jdi do 3, 6, 6. Objeví se před tebou držan na kuchyňské mačety. Promazej zadrhlý nůž olejem a vezmi si ho.
Teď jdi do 3, 6, 2 a 4 a uřízni si nožem hlavu.
| Návody | Autori |