GAMESCHEATSTRAINERSWALKTHROUGHSCD COVERSWALLPAPERSSCREENSHOTSDOWNLOAD

OTHER
CALENDAR
FORUMS
COMPANIES
TOP 10

BUY GAMES
USER
Login
Registration


Users
Games Store
ABCgames
Contact, RSS, Cooperation
STATISTICS
Games:
Cheats:
Trainers:
Walkthroughs:
Localizations:
CD covers:
Wallpapers:
Screenshots:
Download:
21419
5455
5063
1438
1600
7352
6161
13176
1687

Online 586 users

Walkthroughs > Silent Hill 4: The Room


Zobrazení:20946
Autor návodu:Petr K.

Před dvěma lety se Henry Townshend přestěhoval do jižního Ashfieldu, nastěhoval do pokoje č. 302 v činžovním domě menšího města Ashfield. Henry byl spokojený a v klidu žil v novém bytě až do doby, kdy se stalo něco podivného. Celý týden se mu zdá stále stejný, velmi divný sen. Poté zjistí, že se nemůže ze svého pokoje 302 dostat ven...


Začátek

Prohlédněte si váš pokoj a vyjděte na chodbu. Zamiřte do kuchyně a prohlédněte si zeď s lidskou tváří naproti vám. Pak začněte pobíhat po bytě, dokud se nespustí FMV sekvence. Jste zpátky ve svém pokoji, tentokrát skutečném. Pokuste se odejít a odehraje se krátký filmeček. Vyjděte z pokoje do kuchyně, z lednice si vezměte čokoládové mléko a rovnou si to namiřte ke vchodovým dveřím. Po filmečku udělejte čelem vzad a jděte k oknu před vámi. Postava se automaticky zastaví a poví vám o bedně u stěny. Její funkce je nachlup stejná jako v Resident Evilu - pouze do ní ukládáte věci. Pokračujte dál k oknu a spustí se další animačka. Tu zrušte, odejděte od okna (stiskněte kolečko) a uslyšíte ránu. Pakliže chcete, uložte si hru a zamiřte do koupelny. V nově odkryté díře je zaražená tyč, v tuto chvíli jediná použitelná zbraň. Vezměte si jí a vydejte se na průlez tunelem.


Metro

Až budete znovu ovládat Henryho, vydejte se na druhý konec chodby, kde poprvé narazíte na Cynthii. Společně pokračujte dál. Pak bude filmeček. Sejměte hermelínové čokly a jděte se podívat, kde je Cynthie. Díra. Je tu, vlezte do ní. A znovu jste u sebe v bytě. Vyjděte z pokoje a běžte ke stolu s lampičkou, u kterého byla v prvním snu hlava ve zdi. Prozkoumejte ho a Henry se zeptá, zda ho chcete odsunout, tak nebuďte líní a odpovězte, že ano. Je tu bouchačka, dokonce se vzkazem. Přečtěte si povídání na stěně a pak se koukněte k sousedce. Zřejmě nám teď někdo volá, jděte se podívat. Po telefonátu jděte zpět do obýváku a podívejte se kukátkem ve dveřích na sousedku, jak uklízí. Potom se vydejte dírou ve zdi zpět do metra. Oberte figurínu o mince, co drží v ruce. Doběhněte k turniketům a mincemi si otevřete průchod. Jděte se po schodech dolů. Opět animace. Uvidíte zde duchy vylézat ze stěny. Zabít nejdou, snažte se co nejrychleji dostat na schodiště napravo od vás a seběhnout po něm. Objeví se tady stará známá, raději jí odemkněte nebo zešílí. Teď vás čeká prolézání vagóny metra. Budou vás honit duchové, takže abyste nebloudili, bude lepší se kouknout na mapu. Zamčené bedýnky si nevšímejte, teď je vám k ničemu. Když doběhnete do místnosti s dírou, můžete se vrátit do bytu doplnit energii a uložit si hru. Pak slezte po žebříku dolů. Na rozcestí jděte nejdřív rovně, vylezte po žebříku do malé místnosti s náboji a odemkněte dveře. Pak slezte po žebříku a z rozcestí se vydejte druhou cestou. Nakonec dorazíte na další nástupiště. Tady se to hafany jenom hemží. Na konci jediné soupravy, co to je, najdete golfovou hůl a v kabině u řidiče zjistíte, že vám schází klika na ovládání. Vyběhněte zpátky na peron a pokud si potřebujete doplnit energii, vraťte se domů. Jinak se vydejte nahoru po jezdících schodech. Musíte dobře načasovat údery. Až budete nahoře, utíkejte na schodiště nalevo a dostanete se ke kanceláři dozorčího. Vezměte si desku, co bude připevněná na dveřích, a vstupte do místnosti. A to je konec scénáře. Až budete zpět v bytě, přečtěte si dopis pode dveřmi. Dejte si do bedny desku a vezměte si čo koládové mléko.


Les

Utíkejte po lese až k domu s dírou. Vstupte do domu. Bude tu na vás nalítávat podivný hmyz, který stačí majznout tyčí a zadupnout ho. Proběhněte celý dům a znovu se dostanete na lesní cestu. Prohlédněte si auto a najdete v něm papír se vzkazem. Pokračujte dál po lesní cestě okolo blázna až k velkému domu, u kterého bude zase díra. Teď je třeba projít až nakonec-tři cesty. Nic zvláštního nenajdete. V jámě na konci jihozápadní cesty se dozvíte číslo. V jednom z obrazů severozápadní cesty naleznete kořen, vypadající jako lidská ruka. Pamatujte si, kterými dveřmi se sem jde, budete se sem vracet. Jděte zpět k domu a na verandě najdete retardovaného blázna. Dejte mu mlíko a on vám za něj dá lopatku. Běžte s ní k podivnému kořenu. Objevíte tam klíč s podivným vzkazem, nevšímejte si ho. Teď se vracejte k domu (cha cha, ono to nejde). Na klíči je psáno, že ta cesta neskončí. Jděte k sobě domů - na konci cesty je díra. U sebe doma dejte klíč do bedny a už nebudete bloudit. Doběhněte zpět k domu, vlezte do díry a vraťte se s klíčem od domu (Forrest Gump pořád pije). Odemkněte dům, jděte do dveří vlevo. Projděte se po bytě a dejte si desku do bedny.


Vězení

Budeme mít nové nepřátelé - houby. Nepřibližujte se k nim a koste je tyčí. Prozkoumejte 1F - najdete chlápka v cele, ale nemáte klíč ani on, tak ho tam zatím nechte. Najdete tady náboje a lejstra. Jděte dveřmi do vnějšího obvodu a hru si uložte, bude to drsný. Pak vyzkoušejte, které dveře jdou otevřít a těmi odejděte. Slezte až na konec žebříku a jděte pořád dál z kopce. Dojděte do sklepa, B2 a seberte z cedule klíč, přečtěte si vzkaz a vraťte se do patra, ve kterém jste začínali. Utíkejte po ochozu do patra 2F. Prozkoumejte celé patro, seberte věci a to samé udělejte i ve třetím patře. Hlavně neskákejte do díry v zemi. Pokračujte dál v cestě na vrchol a doběhněte na střechu. Oběhněte nádrž a pusťte vodu. Koukněte se na mapy a najděte místnost pod dírou, která je zamčená ve druhém i prvním patře. Skočte do díry až do sprch. Odemkněte si dveře a vyběhněte na chodbu. Dveře do kuchyně budou zamčené, ale za chvíli je odemknete. Jděte na konec chodby a vylezte po žebříku nahoru. Přečtěte si instrukce ze stolu. Mrkněte se okýnkem, ve které cele je zakrvácená postel a zapamatujte si její polohu. Vylezte po žebříku do druhého patra, znovu najděte zakrvácenou postel a otočte kolem tak, aby byly obě cely přesně nad sebou. Ve třetím patře udělejte to samé. Teď, když se podíváte do cel se zakrvácenými postelemi, mělo by v nich procházet světlo ze třetího patra. Slezte po žebříku až dolů a vydejte se venkem do cel ve třetím patře. Potom znovu začněte skákat do děr, až skončíte ve vězeňské jídelně. Nyní už jen stačí odstranit desku ze dveří, zadat kód 0302 a vězení máte pro teď za sebou.


Obchoďák

Seběhněte po schodech dolů a dejte si pozor na opici se žihadlem. Pak jděte po dalším schodišti dolů a seznámíte se s dalším člověkem. Po rozhovoru vejděte do dveří a ocitnete se v bytě. Přišpendleného ducha oberte o klíč, odemkněte si a pak z ducha vytáhněte meč. Dveřmi vypadněte na chodbu a utíkejte dolů k dalším dveřím. Moc se necourejte, poflakuje se tu duch. Až vstoupíte do další chodby, jděte nalevo a projděte dveřmi po vaší pravé ruce. Dostanete se do obchodu se sportovními věcmi. Jedny ze dveří povedou na schodiště. Rychle po něm seběhněte a zalezte do zverimexu. Z regálu vezměte klíč ode dveří v krámku se sportovními věcmi a vraťte se ho použít. Dostanete se na schodiště, které bude hlídané tlupou opic. Poslední dveře v úzké uličce budou od výtahu. Až dojedete výtahem dolů, vyjeďte zase nahoru. Na konci chodby seberte druhý meč a lopatku. Potom se výtahem vraťte zase dolů. Slezte po žebříku a jděte k houbám. Probijte se až k žebříku za nimi a vylezte do uličky hlídané čokly a opicemi. Na konci té chodby vlezte do dveří u automatu. Teď seběhněte dva obrazy se schodišti a vlezte do samostatně položených dveří. Jsme v baru. Přečtěte si memo na baru a ze židličky si vezměte valašku. Pokud si pamatujete telefonní číslo, napsané na poutači, když se díváte z okna, zadejte jeho poslední čtyři čísla, projděte dveřmi. Teď bude následovat hodně schodů, hodně duchů a nakonec i dveře s deskou. Klasicky jí seberte a vlezte so svého bytu.


Dům přes ulici

Vlezte do bytu za vámi a seberte z červených fotek v zadní části bytu dva klíče. Pak vezměte červený papír a jděte na chodbu. Vidíte toho malýho syčáka ? Strčte si pode dveřmi červený papír a utíkejte celou chodbou až na konec. Zatím nemáte klíče. Na schodišti narazíte na podivného típka, až se vykecá, položí vedle sebe panenku, ale tu za žádnou cenu nesbírejte !!! Seběhněte po schodech dolů a jedním z dvojice klíčů odemkněte schránku. Přečtěte si dopis a vlezte do západních dveří. První dveře budou od bytu správce. Odemkněte si a jděte na návštěvu. Najděte dva červené papíry a svazek klíčů. Abyste se dostali dál, musíte sebrat všechny červené papíry v domě. První papír byl v bytě 301, u kterého jste začínali, další dva u správce ve 105, další v lednici u pijavic ve 102, poslední ve 203 v roztržené uniformě zdravotní sestry. Až budete mít všechna lejstra, jděte k vám do bytu a prohlédněte si je. To poslední by mělo obsahovat poznámku o tom, že klíč od bytu 303 je u vás v bytě vedle postele poblíž okna. Vezměte si klíč a jděte zpět do strašidelného domu. Klíč použijte a vstupte do bytu. Doma budete mít pode dveřmi podivnou kartu. Vezměte si ji, přečtěte dopisy a z bedny si vyberte čtyři barevné pláty. Jděte do prádelny a prohlédněte si ornament na zdi. Použijte na něj kartu a složte puzzle. Uložte hru a vlezte do díry.


Nemocnice

Do cimry, ze které jste vylezli, se vracet nemusíte, nic tam není. Naproti přes chodbu je kancl. Je tu nůž na dopisy. Přejděte do sousední recepce a spustí se krátký film. Po něm jděte druhými dveřmi na chodbu a vlezte do sousední toalety. Tady máte díru domů. Uvolněte si hodně místa v inventáři, protože za chvilku se napakujete. V každé místnosti je nějaká věc. Seberte ze země kabelku a schodištěm nalevo vyjděte do 2F. Přivolejte si výtah, uvolníte si tak v přízemí cestu. Prolezte všechny místnosti a sbírejte věci. Jedny ze dveří budou zamčené. Klíč najdete v některé z místností-je pokaždé jinak. Až seberete klíč, spadne na vás klec, ale ta jde odemknout klíčem. Na chodbě najděte zamčené dveře a vstupte do pokoje. Po krátkém rozhovoru musíte spolu s Eileen dojít až k díře. Cestou si dejte pozor na sestřičky, které ji budou chtít zabít. Jestli sousedka zemře, je s vámi konec. Odteď se vám už nikdy nebude u vás doma dobíjet energie. Životy budete muset nahánět léčivými flaškami, takže šetřit ! Vylezte z pokoje a jděte ke dveřím. V dopise najdete klíček, nechte si ho u sebe. Znovu se dírou vraťte do nemocnice a jděte k výtahové šachtě. Mříž odemkněte malým klíčem a projděte dál. Dostanete se do dlouhé chodby s trojicí sester. Až doběhnete na konec, dostanete se do „jiného světa”. Utíkejte po rampě dolů k dalším dveřím. Proběhněte pár dalšími dveřmi a budete zpět ve známé lokaci.


Metro

Zaběhněte na dámské záchodky a odtud se přemístěte k vám do bytu. Opět máte pode dveřmi obálku s klíčem. Nyní už máte mince do turniketu. Až narazíte na zavražděnou Cynthii, sejměte ji a přišpendlete na zem napořád. Použijte mince v turniketu a utíkejte dolů k vlakům metra. Jestliže si pamatujete, kde byla malá plechová skříňka, tak tam rovnou zaběhněte a použijte malý klíček. Získáte špinavou minci, ale nejdříve ji budete muset doma umýt. Doveďte Eileen až do místnosti se save pointem na západní straně kolejiště a skočte si domů. Umyjte minci ve dřezu a vraťte se. Pak po žebříku slezte dolů. Přeběhněte k druhému žebříku a vylezte do místnosti na východním nástupišti. Strčte minci do automatu a dostanete klíč. Stejnou cestou jako na konci prvního scénáře se nyní dostaňte k místu, kde byla zabita Cynthie, seberte si její permanentku a vlezte do kanclu. Tady najdete páku k ovládání metra. Vraťte se zpátka k Eileen a přes hlavní halu za pomoci Cynthiiny lítačky se dopravte na nástupiště, ze kterého vedou jezdící schody. Tady je jediný vůz metra, ve kterém použijte u řidiče páku a souprava o kousek popojede. Tím si uděláte cestu ven z metra. Po FMV sekvenci s vrahem rychle vlezte do nedalekých dveří, než se mu podaří do vaší hlavy zabořit železnou tyč. A znovu jste na rampě v jiném světě.


Les

Seberte v rohu místnosti pochodeň a zapalte ji. Vyjděte ven před hřbitov a jděte ke studni, ze které vytáhněte hlavu od panáka. Teď se pokuste společně s Eileen dostat do centrální části s domem. Pár obrazů vás bude honit vrah s tyčí a revolverem. Skočte si domů, v prádelně vymáchejte pochodeň v oleji, aby vám déle hořela. Pak se vraťte k domu, Eileen nechejte na spáleništi a vydejte se severozápadní cestou. Studnu v dole zatím nechte na pokoji a utíkejte až k jezeru, kde se potkáte s malým klukem. Až Walter odejde, vezměte si disk s ornamentem, zapalte pochodeň a vydejte se na cestu zpátky. V prvním obraze leží sekyra. Ve druhém obraze je studna s nožičkou. Pokud máte ještě jedno místo, utíkejte do severovýchodních dveří. Ve třetím obraze bude studna. Jestliže vám už pochodeň zhasla, utíkejte dál až do části, kde je na stěně domu díra domů. Zde si zapalte pochodeň a jděte do obrazu, kde jste poprvé začínali tuhle lokaci. Tady je předposlední kousek panáci. Ten poslední najdete na konci cesty, kde jste před tím vykopali klíč od domu. Máte-li už všech pět dílů, vraťte se k Eileen. Po návratu k troskám baráku zkompletujte panáka na vozíčku a po animaci si skočte pro amulet, co jste sebrali u jezera. Z prolejzačky seberte řetěz pro Eileen a vydejte se po schodech do podzemí. Na dveře použijte amulet a projděte do světa se spirálovitou cestou.


Vězení

Chvilku vás bude honit magor. Buď vezměte Eileen s sebou nebo ji zatím nechejteu výtahu, potom se pro ni vrátíte. Utíkejte do třetího patra a otvory v podlaze se dopravte do jídelny. Jděte do sousedního masokombinátu a ze země seberte košili. Teď se vydejte do prvného patra. Dírou se dopravte domů, jděte do koupelny a vymáchejte košili v krvi. Po přečtení vzkazu vezměte pistoli se stříbrnou kulkou. Vraťte se do vězení a jděte do druhého patra. Zde je v jedné z cel šňůra s prádlem. Pod postelí by měl být meč. Vezměte si meč a vyběhněte na střechu pro Eileen. Až dorazíte do prvního patra, nechejte tam Eileen a jděte do podzemní elektrárny. Tady bude duch, kterého sejměte jednou ranou stříbrnou kulkou a přišpendlete k zemi. Seberte mu klíč od dveří a projděte do místnosti s generátorem. V dlouhé hale s hřídelí bude čekat šest dvojčat. Až bude volná cesta, doběhněte pro sousedku, vytáhněte meč a jděte k druhému východu z dlouhé haly.


Dům přes ulici

Vlezte do výtahu a vyjeďte nahoru do nejvyššího patra. Vyjděte jižními dveřmi a probojujte se na schodiště a utečte po schodech nahoru. Až doběhnete do krámu, seberte z pultu dortové svíčky a pokud chcete, i golfovou hůl. Nyní se vydejte dveřmi poblíž save pointu. Dorazíme do bytu, kde bude duch, ale ten nejde zabít. Tady dejte svíčky na dort, seberte figurku kočky a jděte zpět do krámu se sportovními potřebami. Teď zamiřte do obchodu se zvířaty. Běžte k pultu na druhém konci a šoupněte činku do klece. Až se vám to povede, vydejte se zpět do výtahu a sjeďte do nejspodnějšího patra. Slezte po žebříku do sklepa a tam u žebříku na konci koridoru seberte kulečníkovou kouli. Vylezte ven do uličky a utíkejte až k automatu. U papírových krabic bude ležet volejbalový míč. S oběma míči se dostaňte do baru a položte kulečníkovou kouli na stůl. Přečtěte si memo ležící na baru a vydejte se domů. Nové telefonní číslo je 555-4890. Vraťte se do baru, odemkněte dveře a stejnou cestou, jakou jste přišli, se vraťte zpět za Eileen. Vezměte ji s sebou, za chvíli lokaci opustíme. Pokračujte do obchodu s míči a šoupněte volejbalový míč do ohrady. Pokud jste umístili všechny čtyři věci, mělo by se objevit upozornění na tikot hodin. S Eileen se vypravte do Zverimexu a druhým východem jděte na schodiště vedoucí do místnosti s hodinami na dveřích. Před tím byly zavřené, ale už jsou průchozí. Za nimi bude dlouhá cesta ústící do uličky, ve které jsou duchové. Dojděte do baru, tam zadejte kód a připravte se na dlouhý sestup. Na konci schodiště slezte do dveří a jste v místnosti, ve které budou na stěnách desky s nataženou kůží. Pouze jedna je skutečná. Která deska je správná, poznáte tak, že do ní bouchnete a zaklepou se i ostatní kůže. Po souboji projděte dveřmi, seběhněte schodištěm a jste přede dveřmi svého bytu. Přečtěte si memo a vstupte dovnitř.


Byt 302

Nejdřív seberte z pultu poznámky a pak jděte do pokoje, kde naleznete čtyři červené papíry. Až si je prohlédnete, jděte na chodbu a podívejte se na nápisy na stěně. Pak jděte směrem do kuchyně. Spustí se FMV animace s bývalým obyvatelem bytu, který vám vše skoro objasní. Po rozhovoru jděte na konec chodby k nápisům a seberte ze zdi krumpáč. Jediná cesta ven, je ta hnusná díra. Až budete u sebe v bytě, jděte na chodbu, kde byl v druhém světě zabodnutý krumpáč a použijte ho. Objeví se díra a po bližším prohledání najdete Sullivana. Pořádně ho prošacujte a oberte o klíče. Odemkněte si jeho klíči vchodové dveře a vyrazte na svobodu.


Činžák

Až vyjdete z vašeho bytu, utíkejte rychle k sousedům nalevo. Za mřížemi napravo čeká Walter. Až zalezete do č. 301, seběhněte po schodech dolů do druhého patra. Vyjděte z 201 a jděte do 202. V něm bude rozbouraná zeď, kterou se dostanete do 203. Vyběhněte na chodbu, utíkejte k hlavnímu schodišti a vlezte do západního křídla. Ve 206 je další díra, kterou prolezete do 207. Vyjděte z 207 a po schodišti se dostanete do prvního patra (přízemí). Jděte ke správcovu bytu a na něm najdete šestici řetězů. Ty odstraníte postupně tak, že šestkrát najdete spoutaného Waltera. Najdete ho ve východním křídle prvního patra. 2x přímo v chodbě a pak v každém ze čtyř bytů. Až budete mít nalezeno všech šest těl, můžete se vydat ke správci do bytu. Až si to tu prohlédnete, jděte ke knihovně a prozkoumejte červenou krabičku. Až skončí sekvence, jděte na chodbu a bude následovat další a po skončení se podívejte na obrázek ležící na zemi. Pak se vydejte zpět do vašeho bytu, připravit se na finální souboj.


Finále

Takže jsou dvě možnosti, jak budete bojovat. Buď se zásobíte flaškami a budete Waltera mlátit vším, co máte po ruce a nebo budete mít pár flašek, ale zbytek místa vám zabere munice do pistole. Tak nebo tak si musíte s sebou vzít Umbecial Cord. Uložíte hru a jděte k díře do tajné místnosti. Na místě, kde předtím byl Walter, teď bude vchod do jiné dimenze. Skočte do něj a v následné lokaci hupsněte do další díry. Při finálovém souboji budete mít dvě velké starosti - Waltera a Eileen. On vás bude zdržovat a snažit se zabít, zatímco ona se půjde zabít sama. Pokud se Eileen podaří dojít až k rotujícím kruhům,je po ní a vy se můžete rozloučit s dobrým koncem. Takže jednejte rychle. Když máte dost místa, sbírejte po cestě k velké hlavě ostěpy zabodnuté v deskách. U hlavy použijte Umbecial Cord a pak do ní zabodejte všechny ostěpy. Teprve poté bude Walter zranitelný. Začněte ho mlátit, jak jen to půjde. Jestliže Eileen nestačila dopochodovat, můžete se radovat.


Zakončení

Ve hře jsou čtyři zakončení:
  • Escape - nejlepší zakončení. Musíte Eileen udržet naživu a pokud možno pokaždé vyčistit váš byt od duchů.
  • Mother - Eileen sice přežije, ale moc slavně to s ní nedopadne. Tento konec je způsoben tím, že jste nelikvidovali duchy ve vašem bytě.
  • Eileens death - Eileen zemře, ale podařilo se vám odvrátit útoky duchů, takže se vrátíte zpět do normálního světa.
  • 21 Sacraments - nejhorší zakončení, jaké může být. Nejen, že nezachráníte sousedku, ale duchové ovládnou váš byt.

Related Games Silent Hill 2 Remake
Silent Hill: Downpour
Silent Hill 5: Homecoming
Silent Hill 3
Silent Hill 2: Director's Cut
Silent Hill 2: Restless Dreams



Diskusia Príspevkov: 0 Hodnotenie
522 hlasov

100
60
20

80
40
0
48
Pridať príspevok



| Návody | Autori |




© 99-2022 ABCgames.net 
Facebook
 ABCgames.CZ | SK | E-shop hry |