GAMESCHEATSTRAINERSWALKTHROUGHSCD COVERSWALLPAPERSSCREENSHOTSDOWNLOAD

OTHER
CALENDAR
FORUMS
COMPANIES
TOP 10

BUY GAMES
USER
Login
Registration


Users
Games Store
ABCgames
Contact, RSS, Cooperation
STATISTICS
Games:
Cheats:
Trainers:
Walkthroughs:
Localizations:
CD covers:
Wallpapers:
Screenshots:
Download:
21419
5455
5063
1438
1600
7352
6161
13176
1687

Online 13716 users

Walkthroughs > Star Wars: Knights of the Old Republic 2: The Sith Lords


Zobrazení:425384
Autor návodu:Andrej Eperješi, ABCgames.sk

1. časť | 2. časť | 3. časť | 4. časť | 5. časť


A. Prológ - tutorial

1. Ebon Hawk
Z predošlého dielu sa vracia Ebon Hawk, no je poškodený. Posádka mŕtva, vy ste v medicínskej časti v kritickom stave. Na tento úvod preberáte úlohu droida T3-M4. Začínate v kokpite. Hneď za vami je možnosť ukončiť tutorial a pokračovať prvým levelom. Ak ste nehrali jednotku a ani podobné hry, tak si ho prejdite.
V tutoriali získate nejaké veci, no keď ho ukončíte, tak ako sa má, teda opravou lode a pristátím, tak o všetky veci prídete. No pokiaľ z neho odídete (zrušíte tutorial v kokpite), tak vám väčšina z vecí zostane a prenesie sa na vašu postavu. Takže si ho môžete prejsť až po bod, keď by ste mali na Galaxy mape odletieť a vtedy ho ukončíte.

2. Interior
Takže začínate v kokpite. Máte tu Hviezdnu mapu (Galaxy Map), pomocou ktorej sa presúvate z planéty na planétu, no zatiaľ je vám nanič, pretože nemáte energiu. Vstúpte do chodby pred vami. Dvere na jej konci sú zamknuté, tak vojdite do miestnosti naľavo. Zo schránky si vezmite Computer Spike. Použite terminál (Comunications Console) a pomocou Computer Spike sa hacknite do systému. V systéme zvoľte "open main hold door", čo otvorí dvere na chodbe. Odhláste sa z terminálu a prejdite otvorenými dverami. V lodi prezerajte všetko, čo sa dá (truhly, skrinky, rozbitých robotov) a berte si veci, ktoré sa zídu. Z "mŕtveho" tela na zemi si vezmite Locker Key. Vstúpte do dverí pred vami (chodba za nimi sa napája na chodbu za dverami napravo, no to máte na mape) a tam do dverí napravo, oproti výťahu. Tam v Medical Roome leží vaša postava. Oslovte ju a počítač oznámi, že potrebuje stabilizovať. Vezmite si zo schránky pri posteli medpak a znova oslovte svoju postavu. Zvoľte možnosť podať jej liek a to ju stabilizuje (splnili ste vedľajší quest Heel "meno vašej postavy").
Potom použite výťah oproti medical room.

3. Exterior Hull
Dostali ste sa na trup lode. Poprezerajte ho a poberte si všetky veci, ktoré nájdete v rôznych otvorených častiach trupu. Na jednej strane lode sú dve míny. Môžete ich odstrániť, alebo deaktivovať a vziať si ich (recover). Jednu budete nevyhnutne potrebovať, takže pre každý prípad si jednu môžete vziať z Proton Missile. Na opačnej strane je zase Exposed Wiring (odkryté vedenie). Ak naň obetujete jednu súčiastku, tak tým môžete otvoriť dvere do Starboard Dormitory (do nocľahárne sa dostanete jedine cez garáž, no zvnútra tie dvere neotvoríte). Keď skončíte s prehľadávaním povrchu trupu, vráťte sa naspäť dovnútra.

4. Interior
Prejdite ďalej a ste na rázcestí. Naľavo sú dvere do garáže, no tými neprejdete, keď ste sami. Pred vami sú dvere k motorom a napravo chodba do skladu. Keď ste už tu, môžete rovno opraviť motory. Keďže máte míny z povrchu lode, tak jednu primontujte na dvere a cúvnite. Dvere vybuchnú a môžete nimi prejsť. Na hyperpohon použite 5 súčiastok, čím ho opravíte. Teraz už v podstate môžete odísť, no ešte môžete preskúmať zvyšok lode.
Choďte napravo a v sklade je robot 3C-FD. Keď ho oslovíte, máte možnosť ho opraviť za jednu súčiastku, tak to spravte a pridá sa k vám (splníte tak vedľajší quest Repair 3C-FD). Tiež je tu skrinka, ktorú otvoríte pomocou Locker Key, ktorý ste vzali z tela v hlavnej hale. V strede je schránka, v ktorej je pištoľ a vyletia z nej niekoľký tréningoví droidi. Na nich si precvičte streľbu. Ešte sú tu dve schránky. Jedna zamknutá a v druhej je Security Tunneler. Pomocou tejto vecičky si precvičte na zamknutej schránke, ako páčiť zámky. Ešte sa môžete pozrieť do garáže.
Zájdite ku garážovým dverám (Inner Garage Door) a zapnite sólo mód (V). Čiže, každá vaša postava sa bude pohybovať samostatne a ostatné ju nebudú nasledovať. Prepnite sa na 3C-FD a choďte s ním do hlavnej haly, kde použite konzolu a za dva Computer Spike sa dostaňte do systému. Keďže je diera v trupe, nemožno otvoriť obe dvere naraz, takže najprv zavrite vonkajšie garážové dvere (Outer Garage Door) a potom otvorte vnútorné dvere. Prepnite sa opäť na T3-M4 a vstúpte do garáže. Vstúpte do miestnosti, kde je v rohu Workbench (pracovný stôl). Získal väčšie využitie oproti jednotke a môžete na ňom nielen vylepšovať veci, ale aj rozmontovávať a vytvárať nové. Použite stôl a vytvorte si Repair Kit (stojí jednu súčiastku. Ak náhodou nemáte, tak niečo rozoberte, no mali by ste mať). Potom sa vyliečte a plníte tak vedľajší quest Garage Access. Ešte zájdite ďalej dozadu, do Starboard Dormitory (pokiaľ ste na streche spojili poškodené vedenie a otvorili tak dvere). Tam to už len prehľadajte a poberte si veci.
Teraz už tu vážne nemáte čo robiť, takže zájdite ku Galaxy Map a zvoľte ciel Peragus. Loď sama automaticky pristane. Pokiaľ chcete, aby vám zostalo vybavenie, tak len ukončite tutorial a objavíte sa na Peraguse aj tak.



B. Peragus II

1. Peragus Administration Level
Vyliečený po zraneniach sa preberáte v Kolto Tanku. Prejdite dverami pred sebou. Za nimi je napravo zamknutá márnica (Morgue) a naľavo otvorené dvere, vstúpte. Tam nájdete aj Chemical Lab (ako Workbench, ale môžete tam vyrábať iné predmety). Použite Medical Computer. V Access Medical logs si môžete pozrieť záznamy a trochu si tak osvetlíte, čo sa stalo (logy si môžete pozrieť vo viacerých počítačoch a dopĺňať si tak príbeh). V Access Patient Treatment máte informácie o pacientoch v Kolto Tankoch. Zbadáte jednu novú požadovanú liečbu, ktorá mala za následok smrť ostatných pacientov. Skúste vystopovať, kto ten príkaz zadal. Potrebujete nato 1 Computer Spike. Ak nemáte žiadny z prológu, tak sa sem vráťte neskôr, keď nejaké nájdete. Keď ho použijete, zistíte akurát, že z ktorého terminálu bol príkaz zadaný (200 xp). Potom otvorte v počítači dvere do márnice a dvere do skladu za vami (110 xp a 50 xp).
Vezmite si veci zo skladu a zájdite do márnice. Tam si prezrite telo mŕtveho muža a vezmite si od neho Plasma Torch. Vtedy vstane Kreia, vaša spoločnica z Ebon Hawku, ktorá doteraz vyzerala byť mŕtva. Privíta vás a pošle vás hľadať cestu preč. Neskôr sa k vám pridá, no zatiaľ tu bude len meditovať. Pri rozhovore máte prvé možnosti ovplyvniť svoju svetlú/temnú stránku. Ku koncu rozhovoru máte dve možnosti : Vrátim sa skoro, aby som sa uistil, že si v poriadku (I´ll return soon to make sure you´re all right) - svetlé body. Drž sa odo mňa bokom, inak skončíš ako tieto mŕtvoly (Just stay out of my way, or you´ll end up like these corpses) - temné body.
Potom sa vráťte na chodbu a rozbite poškodené dvere pomocou Plasma Torch (100 xp). Prehľadajte miestnosť za mini a vezmite si mimo iného Vibroblade. Prejdite cez dve miestnosti a v každej zabite dvoch droidov. V tretej miestnosti choďte k dverám naľavo (Emergency Hatch). Ozve sa vám Kreia, že je to cesta preč, no v jej vízii bola otvorená, takže to máte zariadiť.
Prejdite susednými dverami. Tam môžete použiť terminál, v ktorom si môžete pozrieť záznamy kamier a získať aspoň hrubú predstavu o tom, čo sa stalo na stanici. Prejdite k ďalším dverám. Kreia vám ukáže víziu droidov, čo na vás čakajú za dverami. Vstúpte a zabite ich. Získate opäť napojenie na Silu a aj postúpite o level. Povýšte sa teda a už si môžete zvoliť aj nejakú konkrétnu Silu.
Prejdite ďalej, do veľkej miestnosti, kde pobite droidov. Použite Administration Computer a zrušte silové pole na dverách do väzenia. Prejdite k nim a opäť sa vám ozve Kreia, no len vám ukáže obraz väzňa a povie, že by mohol byť užitočný. Vstúpte do väzenia a stretnete Attona Randa. Pozhovárajte sa s ním. V téme sa dotknete aj Revana a Malaka z jednotky. Ak ste jednotku nehrali, tak vám to môže byť jedno, ale ak áno, tak tu si môžete prispôsobiť, ako to v jednotke dopadlo.
"Povesti, čo som počul hovoria, že Revan porazil Malaka, potom sa vrátil na Korriban a zjednotil Sithov proti Republike" (The Rumors I heard said Revan defeated Malak, then went to Korriban tu unite Sith against the Republic) - určíte, že Revan sa na koniec obrátil k zlu.
"Verím, že Revan zachránil Jediov a Republiku" (I was led to beliefe, that Revan saved the Jedi and the Republic) - určíte, že Revan nakoniec zostal na strane dobra.
"Ako dlho si tu zavretý? Revan bol muž, nie žena" (How long have you been in that Cage? Revan was a man, not a Woman) - prisúdite Revanovi mužské pohlavie.
"Nie som prekvapený... Revan žila pre boj. Nemala to ľahké." (I am not supprised... Revan lived for battle. She could not easily) - prisúdite Revanovi ženské pohlavie.
Ešte tu môžete opäť získať svetlé/temné body. Ku koncu máte dve možnosti: I trust you. And if we rok together, we may be able to get out of this mess. - svetlé body. I´ll swich off the cage, but if you try and run, I´ll cut you down without second thought. - temné body.
Potom spoločne zájdete k terminálu. Attonovi sa nepodarí obnoviť ovládanie, len komunikáciu, niekto ho totiž zablokoval. Obnoví len komunikáciu. Keď získate ovládanie, použite terminál a skúste nadviazať spojenie. Jedine v Hangar Bay 25 sa vám niekto ozve. Je to vás T3. Na možnostiach rozhovoru veľmi nezáleží, proste mu prikážete, aby vám otvoril dvere.

2. Hangar Bay
Opäť preberáte ovládanie za postavu T3-M4. Poberte si veci z miestnosti, kde ste zavretý. Dvere napravo (podľa mapy) otvoríte jedine mínou. Za nimi je pár vecí a nefunkčný 3C-FD. Za dverami naľavo je tiež slepá cesta, no je dlhšia a tiež obsahuje nejakú výbavu, tak si ju môžete prejsť hneď, ak chcete. Cestou vás čaká niekoľko droidov. Na konci vstúpte do Fuel Depot, no do uzavretej časti, z ktorej sa ďalej nedostanete, tak si len poberte veci a datapad a vráťte sa na miesto, kde ste začali (cestou naspäť vás napadnú ďalší dvaja droidi). Teraz si otvorte dvere dole (podľa mapy).
Vstúpte do miestnosti a uvidíte Ebon Hawka, no zatiaľ sa k nemu nemôžete dostať. Vyberte truhlice a použite terminál. Opravte ho za 1 súčiastku. Môžete si aj tu pozrieť záznamy a dozviete sa, že droidi opravili Ebon Hawk, aj keď im to technik nenariadil a ani to neschvaľuje. Skúste opraviť komunikačný systém. Nedá sa to, ale aspoň ste skúsili (50 xp). Za 1 Computer Spike si môžete stiahnuť mapu hangáru. V Emergency Control Commands otvorte dvere do Fuel Depot za 1 coputer spike (160 xp). Tiež sa vám ukazuje možnosť otvoriť dvere do hangáru 25, no to sa vám nepodarí. Ešte skúste spustiť diagnostic on damaged systems. Zistíte, že ovládanie bolo presmerované do Fuel Depot (50 xp). Potom prejdite otvorenými dverami a prebojujte sa chodbou s droidmi do Fuel Depot.

3. Fuel Depot
Len dojdite k terminálu a použite ho. Otvorte dvere Emergency Hatch. Po odhlásení sa z terminálu dostane T3 zásah a vy preberáte riadenie.

4. Peragus Administration Level
Atton vás osloví, tak si trochu pokecajte. Výťahy sú zablokované zdola a tak sa musíte vydať do bane ich odblokovať. Atton si myslí, že to nie je dobrý nápad. Ak mu poviete, že "Život Jediho je sebaobetovanie a niekto vás musí zachrániť" (A Jedi life is sacrifice - besides, someones got to save our skins) získate svetlé body. Druhá možnosť je, že sa pokúsite tam poslať Attona. "Ak je to tam nebezpečné, mal by si ísť ty" (If it is dangerous in those tunnels, then you´re the one going, not me). Odmietne, tak mu potom povedzte "Zabudni na to zbabelec. Nájdem cestu z tejto galiby a nechám ťa zomrieť na tejto skale. (Forget it then you coward. I´ll find a way out of this mess, then leavy you on this rock to die) - temné body.
Potom sa vráťte k dverám, ktoré vám otvoril T3 a prejdite nimi.

5. Mining Tunnels
Vstúpte a poberte si veci. Konečne nájdete aj vaše prvé oblečenie, banícku uniformu (a Survey Gear a Telos Mining Shield). Ozve sa vám Atton. Bude vás priebežne informovať o tom, čo vás čaká a radiť vám. V ďalšej miestnosti máte tri cesty, no dve z nich sú zavalené, takže pokračujte jedinou možnou cestou. V chodbe je poškodený droid, ktorého môžete za istý počet súčiastok opraviť (a tiež získate pár xp) a droid vám pomôže v boji s niekoľkými nepriateľskými droidmi (no nepotrebujete to). Vstúpte do jaskyne, pobite droidov a poberte si veci. Pred vchodom do ďalšieho tunela sa ozve Atton. V tuneli uniká para a je tam príliš horúco. Použite preto Telos Mining Shield a rýchlo tunelom prebehnite.
Postupujte ďalej až do Central Mining Core, kde pobite droidov a použite terminál v strede haly. Zrušte silové polia v rohoch haly. Tiež máte pár možností s nepriateľskými droidmi. Za 1 computer spike im môžete prikázať útočiť na každého (Add other droids to droid mining protocols) - takže budú útočiť aj na vás, ale aj na seba navzájom. Za 1 computer spike ich odstaviť (Cancel all droid mining functions on organics). Potom ich môžete zničiť, rozobrať a podobne. Tiež im môžete prikázať útočiť na dvere za 1 computer spike (Reassing droid mining protocols to mine sealed doors) a droidi rozbijú zamknuté dvere, pokiaľ sa s ich otvorením nechcete zabávať sami. Ak máte dosť Inteligencie, tak môžete dať Check droid schematics a zistíte, že im vadí teplota. Preto nastavte teplotu na vyšší stupeň (0 computer spike, Raise temperature in the tunnels to blind droid thermal sensors), čo im oslepí senzory. Takže budú stále braní ako nepriatelia a môžete na nich útočiť, no oni nebudú útočiť na vás. Asi najlepšia možnosť, keďže ich zničíte za normálny počet xp a môžete aj niečo získať z ich pozostatkov (rôzne veci, no z odstavených droidov získavate len súčiastky).
Potom poprezerajte halu v rohoch, ktoré boli uzavreté silovými poliami a poberte si veci. V dolnej časti je dvojo dverí. Jedny otvorte (ak ste na ne nepoužili droidov) a za nimi si poverte ďalšiu korisť. Druhé dvere sú otvorené, tak nimi pokračujte ďalej. Prejdite poslednými chodbami (poberte veci, na jednu schránku treba mínu) a na konci vstúpte do turbovýťahu.

6. Fuel Depot
Po vstupe nájdete mŕtvolu údržbárskeho dôstojníka a osloví vás HK-50. V dialógu sa ho pýtajte na všetko možné a dozviete sa omnoho viac o tom, ako ste sa sem dostali. (Keď to z neho vytiahnete, updatne sa vám quest a získate 200 xp). Tiež z rozhovoru zistíte, že má nahratý kód k bezpečnostným dverám do vonkajšej časti, čo je jediná cesta do ubytovní. No odmieta vám ho poskytnúť.
V rozhovore spomenie aj baníkov. Môžete sa k tomu vyjadriť: Forget them, then. I need to get into the hangar bay and get off this rock. Ďalšia voľba: I only want the codes those mienrs have - and when I have the codes, I´ll dispose of them and leave this rock. Obe vám zabezpečia temné body. Then I need to get here to rescue them. A druhá : Those miners could be hurt or in danger - we need to make sure tehey´re all right. Tieto dve vám pridajú svetlé body.
Po rozhovore prejdite do vedľajšej miestnosti a prehľadajte ju. Nájdete Sonic Imprint Sensor (50 xp). Vráťte sa s ním za HK a oslovte ho. Použite možnosť so sensorom, aby vám prehral posledné slová dôstojníka (50 XP). Ak máte pár bodov v presviedčaní, tak máte možnosť ho presvedčiť, aby vám povedal celý kód (Persuade + sonic sensor). Ak ho presvedčíte, máte kód (250 XP). Ak ho nepresvedíčte, nevadí, bude ďalšia možnosť, ako dvere otvoriť.
Vyjdite na chodbu a pobite droidov vo zvyšnej časti lokácie. Poniže napravo dorazíte k turbovýťahu vedúcemu do Administration Levelu.

Môžete si teda odbehnúť do Administration Levelu, ak chcete. Pokiaľ ste na začiatku, po prebudení sa z Kolto Tanku, nepoužili v počítači v Med Labe možnosť vysledovať stopu, odkiaľ bola nariadená zmena liečby, ktorá zabila baníkov a chcete obetovať 1 computer spike, tak tam zájdite a spravte to. Taktiež pokiaľ ste nezískali kód od HK-50, tak ho môžete skompletizovať z troch nahrávok hlasu údržbárskeho dôstojníka. Takže zájdite k Security Desk a nahrajte tam na sonic sensor jeho druhý záznam (50 XP). To je všetko, tak sa vráťte do Fuel Depot.

Pri turbovýťahu je Maintenance station a v miestnosti poniže sú zabezpečené dvere. Ak máte nahratý kód od HK-50, tak ho môžete rovno prehrať na sprístupnenie ovládania. Ak nemáte, no nahrali ste prvý záznam dôstojníka od HK a druhý zo Security Desk v Administration Level, tak tu môžete nahrať tretí záznam (50 XP) a tak získate kompletný kód. Takže použite kód (250 XP) a otvorte zabezpečené dvere (500 XP). Pokiaľ ste v Administration Level, v Medicínskom bloku zistil ID terminálu, z ktorého bol vydaný príkaz, ktorý zabil baníkov, tak tu identifikujete ID a zistíte, že to bolo z tohto terminálu (100 XP). Pozrite si záznamy kamier a na jednej nájdete vášho T3, aj keď zatiaľ neviete, ako ho zachrániť (100 XP). Dajte ešte Diagnostic on damaged system (50 XP). Pokiaľ nemáte kód od HK a ani ste nanahrávali časti dôstojníkovej reči, tak máte poslednú možnosť - rozbiť terminál, čo otvorí dvere (len 250 XP).
Prejdite potom k dverám, ktoré ste otvorili (Airlock Inner Door). Za nimi si zo skrinky vezmite Space Suit a prejdite ďalšími dverami von.

7. Asteroid Exterior
Postupujte po rampe na druhú stranu. Pozor na výfuky horúceho plynu, ktorý zraňuje. Keď dojdete do stredu rampy, tak sa ozve Atton. Chvíľu pokecáte a priletí a zakotví Harbiner. Potom len pokračujte ďalej po rampe a na druhej strene vstúpte do dverí.

8. Dormitories
Vstúpte a pobite nepriateľov. Z tela si vezmite datapad. Pri tele otvorte dvere do skladu a vezmite si korisť a máte tam aj Workbench, ak si chcete upraviť vašu výbavu. Potom pokračujte ďalej a ničte vežičky, ktoré vás zmrazujú (Automated Fire Extinguisher). Pokračujte k Shift Assignement. Použite terminál a môžete ho opraviť (Repair skill, 1 parts) alebo obísť systém (Computer skill, 1 computer spike). Keď ho sfunkčníte (60 XP), tak si pozrite záznamy kamier East/West Dormitory. Unika tam plyn, ktorý môžete odstaviť za 1 computer spike (210 XP). Potom dajte End dormitory emergency lockdown a otvoríte zamknuté dvere (ak ste neopravovali terminál, tak ho môžete zničiť a to tiež otvorí dvere - 250 XP).
Dvere za vami (ktoré ste mohli otvoriť terminálom), vedú do miestností s plynom a výbavou. Ak ste plyn nezastavili cez terminál, tak popri ňom pokračujte ďalej do časti Cafeteria a tam v miestnosti naľavo nájdete Breath Mask. Nasaďte si ju a môžete s ňou dýchať aj v plyne. Cesta sa tam rozdvojuje. Na oboch stranách prehľadajte všetky miestnosti a poberte si veci, najmä datapady. Naľavo je okrem vecí aj Log Terminal. V ňom môžete prehrať niektoré datapady, ktoré nájdete v tejto lokácii (Administration officer datapad, Coorta Datapad, Dock officer datapd, Mining Datapad). Zistíte z nich dosť vecí, ktoré sa prihodili a aj ako dané postavy zahynuli. No najpodstatnejší je Administration officer datapad. Z neho zistíte prvé tri čísla kódu k turbovýťahu, ktorý vás odtiaľto dostane. Sú to 3, 17, 13.
V termináli zistíte, že kód je:
...
-X..
-...
X
X..
A keďže prvé tri poznáte, zistíte, že bodka znamená 1, - (pomlčka) znamená 10 a X znamená 5. Takže ďalšie dve čísla sú 5 a 7. S vysokou inteligenciou na to príde aj postava.
Pokračujte ďalej do Cafeterie, (kam som vás posielal po dýchaciu masku, ak ste nevypli plyn). V dolnej časti je Turbovýťah a terminál. Použite ho a pozrite si záznam kamery. Uvidíte, ako skončil Coorta, ktorý vás chcel predať pre Exchange. Je tu aj jeho telo, z ktorého získate datapad (ktorý môžete prehrať v Log Terminali). Do terminálu vložte kód, ktorý ste zistili, no nefunguje. Ak máte dostatočnú Inteligenciu, máte možnosť, vložiť ho odzadu. Tak, či tak, vložte ho odzadu (7, 5, 13, 17, 3) a otvoríte dvere (250 XP). Ak kód nemáte, môžete terminál zničiť a dvere sa otvoria (0 XP).

9. Administration Level
Po vstupe sa k vám pridá Kreia. Na začiatku vás osloví. V rozhovore môžete získať len temné body - keď vás privíta, povie, že musíte spolu odísť. Zvoľte "We?" There is no "we" here. A potom I´m not letting some old scow hold me up - I travel alone. Inak voľte ľubovoľné odpovede. Po rozhovore je už Kreia vašou spoločníčkou. Bežte za Attonom. Pridá sa k vám aj on. Spoločne odchádzate, keď vás zastaví HK-50, s ktorým ste sa stretli predtým. Môžete z neho vytiahnuť, že si ho najali, aby vás ako posledného Jediho zajal. Spýtajte sa ho, či to on napodobnil (mimicking the voice) hlas dôstojníka a prebral tak kontrolu nad droidmi. Prizná sa (500 XP, ak nedáte túto možnosť, tak po rozhovore len 100 XP) a osvetlí vám, čo sa tu udialo. Coorta vás chcel predať pre Exchange, no HK bol najatý, aby vás priviedol, ale živého, keďže by vás mohli zraniť, postaral sa o to a zabil všetkých baníkov. Keďže sa odmietate vzdať, rozhodne sa vás zastaviť a aspoň zraniť, aby vás mohol odovzdať. Kto si ho najal, nezistíte, tak po rozhovore bojujte. Zabite ho (500 XP). Po boji si nezabudnite prezrieť jeho zvyšky a mimo iného si vezmite najmä HK Vocabulator. Potom vybehnite chodbou k rampe vedúcej na Harbinger (chodba napravo od administračného terminálu).

10. Harbinger - Command Deck
Hneď po vstupe sa pustíte do rozhovoru s Kreiou a Attonom. Bavíte sa o tom, ako postupovať. Môžete sa dostať cez Harbinger do hangáru, no potrebujete najprv navádzacie kódy z Harbingeru pre Ebon Hawk. Na konci rozhovoru máte možnosť získať, alebo stratiť vplyv u vašich spoločníkov. Odteraz sa vám takáto možnosť naskytne niekoľkokrát počas hry u všetkých vašich spoločníkov a ovplyvní ich postoj k vám. Tu to ovplyvnia tieto odpovede:
- Forgive me Kreia, I was distracted for a moment. I´ll be more mindful of the present. - získanie vplyvu u Kreii.
- Watch that tone, old woman - I will not be lectured by you. - strata vplyvu u Kreii.
- Atton´s plan was a good one - let´s head to the bridge and get the drift charts. Získanie vplyvu u Attona.
- I´m still debating about wheather we should just leave Atton here or not - strata vplyvu u Attona.
- Feel free to stay behind Atton - we could use someone to soak up some blater shots from any more assassin droids. - strata vplyvu u Attona.

Vydajte sa najprv napravo na mostík. Tam použite Navicomputer. Spojazdnite ho (Repair - súčiastky, Computer - computer spike). Pozrite si záznamy (100 XP) a samozrejme stiahnite navádzacie kódy /Download the orbital drift charts for the peragus asteroid field/ (250 XP). Z mostíka môžete pokračovať na juh, k únikovým modulom, no táto cesta je slepá. Akurát tam pobijete pár nepriateľov a získate nejaké vybavenie. Vráťte sa na začiatok, kde ste vstúpili na loď.
Postupujte na druhú stranu. Vstúpte do Briefing Room a použite Briefing Room Console. Pozrite si záznamy, najmä posledný (100 XP). /Podľa toho, ako ste určili v rozhovore s Attonom Revanovu minulosť, tak sa tam objaví buď Carth Onasi, alebo Admiral Cede/. Potom pokračujte zvyškom paluby, pobite nepriateľov, poberte veci a choďte do časti pre posádku.

11. Harbinger - Crew Quarters
Kúsok od začiatku napravo je vaša kabína, keď ste pred udalosťami na Ebon Hawku cestovali na Harbingeri. Nájdete tam svoj datapad a svoju Armband (Constitution +1). Postupujte a vyrabujte ostatné kabíny. Dojdite do Medical Bay. Tam je poškodený medical droid. Môžete ho opraviť (3 súčiastky, 90 XP) a bude vás sprevádzať a liečiť, keď to budete potrebovať. Taktiež tu použite počítač (Medical Console). S dostatočným Treat Injure skilom môžete skúsiť získať nejaké chemikálie. Tiež tam vložte svoj datapad z vašej kabíny a zistíte z neho svoje lekárske záznamy. Dali vám sedatíva, preto si nepamätáte útok na loď a svoj prevoz na Ebon Hawk. Tiež môžete určiť svoj Kolto Tank, v ktorom ste sa liečili (100 XP) a použiť ho, ak budete potrebovať. Potom len doprezerajte zvyšok tejto paluby, bojujte, zbierajte korisť a prejdite na palubu s motormi.

12. Harbinger - Engine Deck
Po vstupe vám Atton povie, že má z toho zlý pocit. Môžete ovplyvniť váš vplyv na neho. Tieto možnosti majú za následok stratu vplyvu u Attona:
- Your "bad feeling" is going to be replaced by blinding pain, if you don´t be quiet.
- Just shut up and keep moving.
- Cowardly intuition?
Táto možnosť vám u neho vplyv zvýši:
- We´ll have to be careful, then. But we have to keep moving.

Pokračujte a zjaví sa nepriateľ, ktorý pomáhal pri vyvraždení posádky Harbingeru (mohli ste vidieť záznam v Medical Bay). Kreia sa od vás odpojí a pôjde sa mu postaviť. Vy postupujte k Engine Maintenance Console. Spojazdnite ju (Repair-súčiastky, Computer-Computer Spike) a otvorte zabezpečené dvere napravo (250 XP). Naľavo ešte preskúmajte a poberte vybavenie (máte tam workbench) a potom pokračujte napravo, jedinou cestou až k Main Ion Engine Control. Použite terminál a otvorte dvere (250 XP). Prejdite nimi a Atton vás osloví. Má pochybnosti o vašom postupe.
Ak ste zmierlivý a poviete, aby vám veril (Atton, you need to trust me. Come on) získate svetlé body.
Ak ste na neho tvrdý (Then stay here and die) získate temné body.
Potom nasleduje animačka, v ktorej sa Kreia stretne so svojim bývalým padawanom. On zvíťazí a odsekne jej ruku. Po animačke len prebehnite do Fuel Depot.

13. Fuel Depot
Na začiatku stretávate vášho T3. Oceňte, že vám pomohol, alebo ho ignorujte.
We know, we ran into the "protocol droid" earlier, he attackd us. A potom: Don´t blame yourself. If you hadn´t gotten us out of the administration level, we´d never have made it this far. - získanie vplyvu u T3.
We may still have use for you. Follow me. - strata vplyvu.

Keď ste teraz získali u neho dôveru, máte možnosť ho vylepšiť. Takáto možnosť sa vám naskytne pravidelne, keď u neho získate vplyv. No závisí od vašich schopností v Computer Use a Repair.
Oslovte ho a zvoľte You look like you´ve suffered a lot of damage over the years. / How much damage? / So you lost a lot of programs in your behavior core - in adddition to the damage to your frame?
Potom u neho môžete stratiť vplyv, ak ho spucujete: Pray you don´t lose any more of your functionality, or I´ll sell you for parts.
Vplyv získate, keď ho podporíte: Well, I´m sure you´ll gain that skill back. I´m glad to have you along.
Ak máte dostatočný Computer Use, tak ho môžete vylepšiť a získa +1 Intelligence (250 XP).
Ak máte dostatočný Repair, tak ho môžete vylepšiť a T3 získa +1 Constitution (250 XP).

Potom len postupujte ďalej, ničte nepriateľských droidov a zbierajte korisť. Hlavne, aby ste neminuli Hangar 25 Control Conduit, tú budete potrebovať o chvíľu. Keď dorazíte k rampe, tak si môžete preskúmať priestor za ňou a potom vybehnite hore rampou. Tam použite terminál (Emergency Field Station) a vypnite energetické polia (110 XP). Vyjdite hore, zabite 4 robotov a prejdite naspäť do dokov, odkiaľ ste sem kedysi prišli, keď ste ovládali len T3.

14. Docking Bay
Prebojujte sa do Hangar Control Terminal, vybehnite hore k terminálu (Hangar Control) a použite ho. Zadajte Access Emergency Control Commands a preverte status emergency sub-systems. Skúste to obísť, no nedá sa, tak máte možnosť vložit Control Power Conduit, čo ste vzali pred chvíľou vo Fuel Depot. Vložte a otvoria sa dvere do hangáru (110 XP).
Prebojujte sa až k Decontamination Console. Cestou si dajte akurát pozor v zamínovaných chodbách, kde sú za mínami nepriatelia, aby sa vaše postavy nerozbehli na ne cez míny. Napokon použite terminál. Dvere sú zaistené a za nimi je plyn. Môžete zničiť terminál (0XP), no stále bude unikať plyn, ktorý vás otrávi. Spojazdnite terminál (Repair-súčiastky, Computer-computer spike - 105 XP). Potom máte možnosť vypnúť plyn (8 computer spike, T3 len 5 computer spike), tak ak obetujete computer spike, tak ho vypnite (220 XP). Prebehnite chodbou do hangáru. Nenastupujte hneď do lode, už sa sem nebudete môcť vrátiť. Takže si najprv obíďte obvod hangáru a vyrabujte všetky zásoby. Potom nastúpte do lode.
Teraz sa na vás vyroja Sithovia. Vy dostanete do rúk ovládanie lodného dela, tak ich môžete ničiť. Kľudne ich môžete zabiť všetkých a potom v pohode odletíte, no nedostanete za to žiadne skúsenosti. Takže udržte svoju šikovnosť na uzde, nechajte ich pár prebehnúť (prípadne všetkých, ak si trúfate) a potom sa s nimi stretnete na palube. Keď skončí príliv Sithov a pokiaľ ste ich nechali prejsť na palubu, tak vás čaká súboj. Opakujem, pokiaľ si trúfate, nechajte ich prebehnúť všetkých, získate za nich hromadu skúseností. Len postupujte po palube a bojujte s nimi.
Po boji so Sithmi (či už ich dostanete delom, alebo na palube) odlietate z Peragusu. Vonku však na vás zaútočí Harbinger.

15. Ebon Hawk (útek z Peragusu)
Atton vás informuje, že to nevyzerá dobre. Máte možnosť pokúsiť sa o útek, alebo zničiť asteroid, keďže kým ste v poli asteroidov, nemôžete skočiť do hyperpriestoru.
Ak odmietnete strieľať na asteroid s tým, že tam niekto môže byť stále nažive - máte svetlé body. Ak navrhnete streľbu - máte temné body. Ak navrhnete len útek, tak žiadne body.
Nech sa rozhodnete akokoľvek, dôjde k výbuchu a zničeniu celého Peragusu. Pridá sa k vám Kreia a spoločne utečiete a skočíte do hyperpriestoru.

Potom nasleduje rozhovor s vašimi spoločníkmi. Rozhovor je dosť dlhý, vypíšem len vety, ktoré majú nejaký vplyv.
Keď T3 zasiahne do rozhovoru: Another beep outta you, and you´re scrap. - temné body.
Keď vám Kreia oznámi, že ste posledný Jedi: The Next Time someone calls me Jedi, they´ll be lying in a pool of their own blood. - temné body.
Keď vám Kreia oznámi, že akadémia na Dantooine bola zničená: If any survivors still live, we need to warn them. - svetlé body.
Then the Jedi are dead, gone... and good riddance. - temné body.
Keď Kreia hovorí o hrozbe Sithov: They´re going to fight us - I say we fight back. - temné body.
Keď porovnáva vaše pôsobenie v Mandalorianských vojnách s možnosťou bojovať so Sithmi: If these sith threaten me, then they die. - temné body.
This is self-defense, not war. - svetlé body.
Keď Kreia hovorí o tom, že vaše rozhodnutie bojovať so Sithmi by vás stálo veľa obetovania: A Jedi´s life is a sacrifice - it is a small price to pay. - svetlé body.
If Evil is not fought, then we sacrifice the galaxy. - temné body.
Only the sith will pay the price - for crossing me. - temné body.
Po rozhovore Kreia odíde, lebo ju ťaží jej zranenie. Hneď nato vás osloví Atton. Môžete sa snažiť s ním viesť rozhovor, no posiela vás za Kreiou, aby ste na ňu dozreli. Môžete ukončiť rozhovor bez bodov, alebo zvoliť možnosť, že má pravdu, že by ste na ňu mali dozrieť: You´re right, she may be in pain - I´ll will see if I can go help - a máte svetlé body.

Choďte za Kreiou a s ňou vás čaká opäť dlhý rozhovor, pokiaľ ho chcete viesť. Doporučujem, dozviete sa mnoho k príbehu. Pozor, tu môžete ovplyvniť aj váš vplyv na ňu.
Keď sa jej spýtate na jej zranenie: Your hand - is there anything I can do? - svetlé body.
Keď prejavíte sústrasť: If I could, I would have protect you. - svetlé body a strata vplyvu.
I´m sorry for your loss. - svetlé body a strata vplyvu.
Then consider the pain a lesson. - temné body.
Keď bude hovoriť o vašom spojení: What can we do? I don't want my actions to place you at risk. - svetlé body.
Then we'll work together and try to be careful until we can fix this. - svetlé body.
This link is a threat to me, and an inconvenience. We need to sever it, now. - temné body.
But at your age you could die at any moment, especially considering the way you act. - temné body.
I will not allow my life to be tied to some half-dead delusional old woman. - temné body.
Keď hovorí o vašom odrezaní od Sily: I don't believe the Jedi would inflict such a punishment on someone. It seems... too cruel. - svetlé body.
If the Jedi were not already gone and dead, I would end their lives for doing this to me. - temné body.
Keď vám navrhne, že bude vašou mentorkou: I would welcome whatever aid you offer. - svetlé body a zvýšenie vplyvu.
If your training brings me power, then I will listen. - temné body a zvýšenie vplyvu.
I have no use for mentors... but a servant, yes. - temné body a zníženie vplyvu.
A long-winded scow in my thoughts is enough. Leave me be. - temné body a zníženie vplyvu.
Keď hovorí o postavení Republiky: Then we must do what we can until it has a chance to recover from the war. - svetlé body.
If the Republic is weak, it didn't deserve to win. - temné body.
Malak and Revan should have crushed the Republic. - temné body.
Can anything be done to help the Republic? - svetlé body.
The Republic has avoided its fate too long - let them burn. - temné body.
A konečne na záver Kreia opäť uráža Attona. Môžete sa ho zastať: The fool has a name. I'd like you to start using it. - za svetlé body.

Z rozhovoru zistíte, že vy ste Jedi, ktorý neuposlúchol Radu, ktorá odmietla ísť na pomoc Vonkajšiemu Okraju v boji s Mandalorianmi a odišli ste im pomôcť spolu s Revanom a Malakom. Čo sa stalo potom, to viete z jednotky (obaja prepadli temnej strane, Revana Jediovia chytili, vymazali mu pamäť a za neho ste hrali jednotku, v ktorej ste porazili Malaka a buď ste sa stali dobrým a pomohli Republike, alebo zlým a bojovali proti nej). Každopádne tie udalosti viedli k veľkej vojne medzi Jedijmi a skoro všetci padli, alebo sa pridali k Sithom. Ešte než k tomu došlo, boli ste Radou poslaný do exilu a odrezaný od spojenia so Silou. Teraz vás ako jedného z posledných Jediov chcú dostať viaceré skupiny.

Môžete zájsť do malej miestnosti pri hlavnej hale. Tam je HK-47. Je nefunkčný. Zatiaľ mu môžete namontovať len HK Vocabulator, ktorý ste vzali zabijáckemu HK-50 na Peraguse.

Po všetkom tom infe choďte opäť za Attonom a oslovte ho. Keď bude kritizovať Kreiu, môžete sa jej zastať: She was wounded helping us escape, remember? - za svetlé body. Inak vás informuje, že môžete overiť kurz na Galaxy Map. Použite ju a zvoľte smer Telos.

1. časť | 2. časť | 3. časť | 4. časť | 5. časť

Related Games Star Wars Outlaws
Star Wars: Bounty Hunter
Star Wars: Battlefront Classic Collection
Star Wars: Dark Forces Remaster
Star Wars Jedi: Survivor
Star Wars: The Old Republic - Legacy of the Sith
Star Wars: Squadrons
Star Wars Jedi: Fallen Order
Star Wars: The Old Republic - Onslaught
Star Wars: Battlefront II
Star Wars Battlefront: Rogue One - Scarif
Star Wars: The Old Republic - Knights of the Eternal Throne
Star Wars Battlefront: Death Star
Star Wars Battlefront: Bespin
Star Wars Battlefront: Outer Rim
Star Wars Battlefront: Battle of Jakku
Star Wars: BattleFront
Star Wars: The Old Republic - Knights of the Fallen Empire
Star Wars: The Old Republic - Shadow of Revan
Star Wars: The Old Republic - Galactic Strongholds
Star Wars: The Old Republic - Rise of the Hutt Cartel
Star Wars: The Old Republic
Star Wars: Clone Wars Adventures - Battle of Umbara
Star Wars: The Force Unleashed 2
Star Wars: Clone Wars Adventures
Star Wars: The Force Unleashed - Ultimate Sith Edition
Star Wars: The Clone Wars - Republic Heroes
Star Wars Galaxies - Trading Card Game: Agents of Deception
Star Wars Galaxies - Trading Card Game: Galactic Hunters
Star Wars Galaxies - Trading Card Game: Squadrons Over Corellia
Star Wars Galaxies - Trading Card Game: Champions of the Force
Star Wars: Empire At War - Forces of Corruption
Star Wars: Empire At War
Star Wars: BattleFront 2
Star Wars Galaxies: Trials of Obi-Wan
Star Wars Galaxies: The Total Experience
Star Wars: Episode III: Revenge of the Sith
Star Wars Galaxies: Episode III Rage of the Wookiees
Star Wars: Republic Commando
Star Wars Galaxies: Jump to Lightspeed
Star Wars: BattleFront (2004)
Star Wars: Knights of the Old Republic
Star Wars: Jedi Knight: Jedi Academy
Star Wars Galaxies: An Empire Divided
Star Wars: Galactic Battlegrounds: Clone Campaigns
Star Wars: Jedi Knight 2: Jedi Outcast
Star Wars: Starfighter
Star Wars: Galactic Battlegrounds
Star Wars: Battle for Naboo
Star Wars: Force Commander
Star Wars: Jar Jar's Journey Adventure Book
Star Wars Episode I: The Phantom Menace
Star Wars Episode I: Racer
Star Wars: X-Wing Alliance
Star Wars: Yoda's Challenge
Star Wars: Pit Droids
Star Wars: Jeopardy
Star Wars: Episode I - The Gungan Frontier
Star Wars: Anakin's Speedway
Star Wars: Rogue Squadron 3D
Star Wars: Rebellion
Star Wars: Jedi Knight - Mysteries of the Sith
Star Wars: DroidWorks
Star Wars: X-Wing vs. Tie Fighter: Balance of Power - Campaigns
Star Wars: Jedi Knight: Dark Forces 2
Star Wars: Shadows of the Empire
Star Wars: Yoda Stories
Star Wars: X-Wing vs. Tie Fighter
Star Wars: Monopoly
Star Wars: Jedi Knight
Star Wars: Rebel Assault 2: The Hidden Empire
Star Wars: Tie Fighter
Star Wars: Dark Forces
Star Wars: X-Wing Imperial Pursuit
Star Wars: X-Wing
Star Wars: Rebel Assault
Star Wars
Super Star Wars: Return of the Jedi
Super Star Wars
Star Wars: X-Wing Farlander
Star Wars: X-Wing Collector Series
Star Wars: Tie Fighter - Collector's Edition
Star Wars: The Empire Strikes Back
Star Wars: Rebel Assault & X-Wing Collector's CD
Star Wars: Jedi Knight: Gold
Star Wars: Galactic Battleground: Saga
Star Wars: Behind the Magic
Star Wars Episode I: Insider's Guide
Star Wars - Trilogy
Star Wars - Proti Císari
Rogue Squadron
Star Wars: Attack Squadrons
Star Wars 1313



Diskusia Príspevkov: 96 Hodnotenie
1555 hlasov

100
60
20

80
40
0
58
Zobraziť všetky Pridať príspevok



| Návody | Autori |




© 99-2022 ABCgames.net 
Facebook
 ABCgames.CZ | SK | E-shop hry |