GAMESCHEATSTRAINERSWALKTHROUGHSCD COVERSWALLPAPERSSCREENSHOTSDOWNLOAD

OTHER
CALENDAR
FORUMS
COMPANIES
TOP 10

BUY GAMES
USER
Login
Registration


Users
Games Store
ABCgames
Contact, RSS, Cooperation
STATISTICS
Games:
Cheats:
Trainers:
Walkthroughs:
Localizations:
CD covers:
Wallpapers:
Screenshots:
Download:
21419
5455
5063
1438
1600
7352
6161
13176
1687

Online 18811 users

Walkthroughs > Dreamfall: The Longest Journey


Zobrazení:59983
Autor návodu:Andrej Eperješi, ABCgames.sk

Prológ - Tainted

Brian Westhouse

Kláštor v Himalájach
Brian dopisuje svoj denník, ktorý pred cestou zanecháva v opatere mníchov pre prípadného ďalšieho cestovateľa. O chvíľu príde láma a zavolá ho, že cesta je pripravená. Choďte za ním do obradnej siene. Zatiaľ môžete ísť naľavo k dvom zhovárajúcim sa mníchom, ktorí však svoj rozhovor hneď prerušia, keď vás zbadajú. Počkajte si a keď láma povie, že rituál je pripravený, vstúpte doprostred kruhu. Budete prenesený do magického sveta, kde už len sledujte, ako vás šaman sediaci pri ohni varuje, aby ste odišli a o chvíľu sa objaví temné "niečo", čo vás pohltí.



Chapter 1 - One

Zoë Castillo

Casablanca, nemocnica
Ležíte v kóme a pri vašej posteli sedí váš otec Gabriel. Zaženiete myšlienky na to, že mu nemôžete povedať zbohom a pustíte sa do rozprávania príbehu, ktorý začal pred dvoma týždňami.

Casablanca, dom Castillovcov
Ste vo svojom dome a pozeráte televízor, v ktorom sa zrazu objaví malé dievča a povie vám "Nájdi ju", "Zachráň ju". O chvíľu vám Wonkers, modrá opica (vaša hračka, kalendár a záznamník - druh robohračky zvaný Watilla) oznámi, že máte odkaz v mobile. Môžete vypnúť TV a pokecať si s Wonkersom. Vypočujte si teda odkaz z mobilu, ktorý je na stoličke pri Wonkersovi. Zo skrine si vezmite veci a oblečte sa. Zídite dole schodmi, kde je váš otec. Automaticky sa pustíte do rozhovoru, kde zistíte, že odchádza na služobnú cestu do Bombaja. Môžete si s ním pohovoriť aj o inom, no celkovo sa cítite o pustená. Ak ešte nie ste oblečená, tak si vezmite šaty zo skrine, inak vás otec von nepustí. Potom vyjdite na ulicu.

Casablanca, mesto
Choďte na ulicu pred domom, zahnite doľava a postupujte rovno. Na ulici sú vaše kamarátky Carlita a Olivia de Marco. S oboma si môžete pohovoriť. Olivia vám povie, že má niečo zaujímavé, takže jej povedzte, že telocvičňa môže počkať. Vojde do svojho obchodu "Alien the Cat", tak ju nasledujte. Tu uvidíte na obrazovke opäť dievčatko, ktoré vám povie "Nájdi April", "Zachráň April". Pohovoríte si o tom s Olíviou, ktorá sa vám pochváli novým zariadením, ktoré je schopné hacknúť váš mobil, aby bol neviditeľný pre satelity. Po rozhovore sa vráťte na ulicu a ponáhľajte sa do telocvične. Prejdite popri Olíviinom obchode na námestie s fontánou, kde stretnete priateľku, ktorá tiež smeruje do telocvične a pripomenie vám, že meškáte. Môžete si prezrieť námestie a pohovoriť s Karen v kaviarni Moca Loco. Popri bistre Sushi-Ya prejdite ulicou napravo, popri dvoch deťoch a ďalej popri dvoch šachistoch k telocvični.

Telocvičňa
Tu vás už čaká vaša trénerka Jama Mbaye. Čaká vás váš prvý zápas. Je to tutoriál, aby ste sa naučili, ako na to (rovnako bojuje Zoë rukami, Ariel palicou a Kian mečom). Medzerníkom sa blokujete a tlačidlami myšky dávate údery. Stále buďte v pohybe, lebo aj protivník sa kryje. Počkajte si, kým zaútočí a vtedy, keď je odkrytý (pokiaľ vás netrafí), zaútočte vy. Môžete to tu trénovať koľko chcete, aby ste sa s tým ovládaním zžili. Keď máte toho dosť, zamietnite ponuku na ďalší súboj. Môžete ešte osloviť svoje kamošky Aaralyn a Niu a potom sa dajte na odchod. Pri schodoch sa zapne obrazovka a dievča vás osloví menom a povie vám, aby ste zachránili April Ryan. Keď vyjdete z telocvične, zavolá vám váš priateľ (a zároveň bývalý priateľ) Reza a chce sa s vami stretnúť.

Casablanca, mesto
Vráťte sa na námestie s fontánou a choďte ku kaviarni Moca Loco. Tam už sedí Reza a telefonuje. Prisadnite si a pustíte sa do rozhovoru. Keď spomeniete párty, ktorú chystáte večer, máte možnosť ho pozvať, alebo nepozvať, no je to jedno, lebo aj tak nemá čas. Je veľmi zaneprázdnený a odmieta povedať, na čom pracuje. Požiada vás o láskavosť. Máte zájsť do budovy Seshadri, v ktorej sídli spoločnosť Jiva a nájsť tam osobu menom Helena Chang. Súhlaste, že mu pomôžete. Keď odíde, vráťte sa do časti, kde je telocvičňa. (Ak sa chcete dozvedieť niečo o tom, prečo sa rozišli, oslovte Karen v Moca Loco). Pri ceste si ovládacím panelom môžete zavolať taxík, no jeden tu už stojí, tak nastúpte a odvezte sa do Downtownu.

Spoločnosť Jiva
Keď vystúpite z taxíku, tak zájdite k výťahu a vyvezte sa hore. Vo vstupnej hale zájdite za podozrivou sekretárkou, ktorá vám povie, že Chang tu dnes nie je, že majú zavreté a máte odísť. Vtedy zbadáte za ňou na obrazovke ženu, zrejme volajúcu o pomoc. Ak sekretárku upozorníte na to, čo sa deje na obrazovke, tak vás napadne. Ak sa pokúsite odísť, obzrie sa, čo vás tak prekvapilo, zbadá obrazovku a napadne vás. Radšej ju zabavte (distract) a zahovorte ju o farbe jej vlasov. Potom ju presvedčte, aby sa šla pozrieť do skladu, či tam nie je váš balíček. Ak sa teraz pokúsite použiť počítač, tak to zbadá a napadne vás. Ak chcete bojovať, tak si vyberte ktorúkoľvek z prvých troch možností. Ak nechcete, tak keď vojde do skladu, zamknite ju tam elektronickou zámkou na stene pri dverách. Potom si počítačom otvorte dvojkrídle, sklenené dvere a vojdite do chodby, kde zbadáte nejakého chlapa, ktorý utečie. Odpálil EMP granát, ktorý poškodil dvere. Pokúste sa ich otvoriť, ale je to márne. Žena za dverami ukazuje nahor. Vylezte naľavo na skrinku a z nej na striešku nad dverami. Tam otvorte kryt a otočte ručnou pákou, čím dvere uvoľníte. Zlezte dole a znovu sa ich pokúste otvoriť, teraz to spoločnými silami dokážete. Vráťte sa do vstupnej haly. Tam vám Helena povie, že zablokovali systém, tak si počkajte, kým ho cez počítač odblokuje. Potom privolajte výťah a zvezte sa dole. Tam si s ňou pohovorte a dá vám balíček pre Jericha (Rezu). Ešte sa jej môžete spýtať jednu otázku. Buď na balíček, no povie vám, že to nie je vaša starosť, alebo na jej zvláštnu reakciu, keď začula vaše priezvisko a povie vám, že kedysi poznala niekoho s menom Castillo. Potom odíde. Použite ovládací panel, zavolajte si taxík a vráťte sa do mesta.

Mesto, Rezov apartmán
Vráťte sa na námestie. Čelom k bistru Sushi-Ya sa dajte ulicou naľavo a na jej konci vstúpte do budovy. Keď sa pozriete na schránky, zistíte, že Reza má apartmán č. 8. Zájdite teda na poschodie a vstúpte do jeho izby. Nájdete tam na podlahe mŕtvu ženu. V televízore vás opäť dievča vyzýva zachrániť April Ryan a ukáže vám, že prichádza komando OKA (EYE). Nepokúšajte sa o útek, nemáte šancu. Proste čakajte, kým vás nezložia uspávačkou.

Vypočúvacia miestnosť
Po zatknutí sa preberáte vo vypočúvacej miestnosti OKA. Môžete spolupracovať, alebo tvrdohlavo sa pokúšať klamať a žiadať si právnika, čo vypočúvateľa len rozčúli. Aj tak už toho vedia veľa, takže im kľudne povedzte, že s tým nemáte nič spoločné a že ste len robili láskavosť pre kamaráta. Vedia, že vražda nie je vaším dielom, no pre ostatné vám odporučia neopúšťať mesto.



Chapter 2 - Lost

Zoë Castillo

Cassablanca, byt Castillovcov
Po vypočúvaní sa ocitáte opäť na terase svojho domu. Márne sa pokúšate dovolať Rezovi, alebo otcovi. Ste v tom sama. Vstúpte do izby a objaví sa Wonkers. Má v sebe nahratú správu od Rezu, ktorú tam dal on sám pre prípad, že by sa "niečo" stalo. Máte zájsť do jeho bytu a získať kópiu jeho poznámok, kde sú všetky informácie o príbehu, na ktorom pracoval. Najprv však máte zájsť za "viete kým", aby vám pomohol. Môžete si ešte potom pohovoriť s Wonkersom, ktorý si však žiadnu správu nepamätá. Zbehnite dole schodmi a vyjdite von.

Cassablanca, mesto
Zbehnite dole ulicou do Olíviinho obchodu. Je to vaša priateľka, tak jej porozprávate všetko, čo sa vám prihodilo. Poviete jej aj o správe od Rezu vo Wonkersovi a že chcete nájsť jeho poznámky v jeho apartmáne. Olívia vám povie, že ten bude zrejme zapečatený OKOm, takže vám dá do mobilu ilegálny software na dekódovanie zámkov a taktiež hack, aby vás nebolo možné vystopovať cez mobil (o čom ste sa mohli porozprávať predošlý deň). Vráťte sa na ulicu a choďte do Rezovho apartmánu, už viete kade, popri Sushi-Ya doľava.

Mesto, Rezov apartmán
V jeho dome vyjdite na poschodie a uvidíte závoru na jeho dverách. Vytiahnite mobil a použite ho na odkódovanie zámky. Dole máte zobrazené tri znaky a na displeji nad nimi hromadu rôznych znakov, ktoré sa menia. Vašou úlohou je kliknúť na také isté znaky, v takom poradí, ako sú zobrazené dole. Hore vám ubúda časový limit. S tromi sa to ešte dá, ale pri iných podobných hrách bude znakov viac, ak kliknete na nesprávny, tak vám ubudne značná časť z časového limitu. Ak budete dlho otáľať, tak sa znaky dole začnú postupne meniť a budete ich musieť znova pospájať s ich proťajškami na displeji. Stačí trochu pozornosti a zvládnete to.
Vstúpte a uvidíte, ako sa k vám rozbehne Lucia (Rezova opica, ako váš Wonkers), no bleskom ju odstaví strážny robopavúk. Ten reaguje na zvuk. Aby ste sa ho zbavili, musíte sa dostať do kúpeľne. Tá je hneď vedľa vchodu, no na zemi je rozbité sklo a keď cezeň budete kráčať, pavúk to začuje a ak vás odhalí, končíte. Použite plíživý mód (Ctrl) a obíďte si izbu okolo gauča a vojdite do kúpeľne. Tam na sprchovacom kúte je ovládací panel, ktorým zapnite rádio v sprche. To priláka pavúka. Keď vojde do sprchy, zavrite za ním dvere a voda sa už o neho postará. (Máte aj druhú možnosť. Priplížte sa k pavúkovi a prezrite si ho tak, aby ste spozorovali logo zlatého leva na jeho vrchu. Vráťte sa za Olíviou a povedzte jej o tom. Dá vám do mobilu ďalší program, ktorým môžete hacknúť pavúkov systém. Vráťte sa, priblížte sa k pavúkovi, vytiahnite mobil a rovnakou minihrou, akú ste mali pri otváraní zámky hacknite jeho systém a spálite mu obvody).

Mesto, Olíviin obchod, byt Castillovcov
Keď sa zbavíte pavúka, vezmite si z Lucie jej mozog a energetický článok (Watilla parts), ktorým pavúk spálil obvody. Vráťte sa za Olíviou a spýtajte sa jej na spálené obvody (musíte ich dať použiť z inventára na ňu, v bežnej reči nebudete mať k tomu žiadnu možnosť). Energetický článok vám dá zo svojich zásob, no na sfunkčnenie mozgu treba kryštál, ktorý nemá. Musíte nájsť iného funkčného Watillu. No kto to asi bude? Vráťte sa domov a povedzte Wonkersovi, nech sa na chvíľu vypne. Vezmite mu mozog a vráťte sa za Luciou.

Rezov apartmán
V Rezovom apartmáne vložte energetický článok a Wonkersov mozog do Lucie a povedzte jej heslo. Potom vám otvorí tajnú schránku, kde sú Rezove poznámky. Objavia sa nepriateľsky naladené dvojičky, no v animačke vás len vystrašia a odídu. Vezmite si Rezove poznámky, ktoré sú zakódované. Potom požiadajte Luciu, aby sa vypla a vezmite si Wonkersov mozog. Zájdite za Olíviou, ako vám radila Lucia.

Mesto, Olíviin obchod, byt Castillovcov
Vstúpte do obchodu a poviete Olívii, čo sa vám prihodilo. Potom jej z inventára dajte Rezove poznámky a ona ich dekóduje. Zistí údaje Venice, Newport, Charlie, The Fringe. Reza teda odišiel do Newportu v Severnej Amerike stretnúť sa s nejakým Charliem v The Fringe, čo zatiaľ nevieme, čo je. Olívia vám povie, že zatvorí obchod, kým nerozlúšti zvyšok textu v jeho poznámkach a potom vám dá vedieť. Objavíte sa na ulici. Vráťte sa domov. Vráťte Wonkersovi jeho mozog (nie je to nutné, ale je to milé) a vezmite si zo skrine ruksak. Vyrážate za Rezom.

April Ryan

Arcaria, zamrznuté jazero, neďaleko Marcurie
Teraz preberáte postavy April. Spolu so svojim spojencami sa chystajú prepadnúť skupinu vojakov. Len sledujte, čo sa deje a keď dôjde k boju, tak zabite dvoch vojakov. Využite, čo ste sa naučili pri tréningu so Zoë a pobite ich. Po boji odchádzajú do mesta Marcuria.



Chapter 3 - 201

Zoë Castillo

Newport, Venice
Zoë dorazila do Newportu. Prejdite do centrálnej oblasti a tam choďte naľavo k čínskemu obchodníkovi. Spýtajte sa ho na The Fringe a povie vám smer, je to na opačnej strane. Prejdite teda mostíkmi na opačnú stranu centrálnej oblasti a tam podchodom do malej štvrte. Sú tam dvere, pri ktorých je nápis The Fringe, takže nemôžete zablúdiť. Zazvoňte na zvonček pri dverách a spýtajte sa na Charlieho.

The Fringe
Vnútri vás barmanka nasmeruje za Charliem, no nie je ťažké ho nájsť, keďže je jediným zákazníkom. Spýtajte sa ho na Reza, ktorého tu poznajú pod menom Jericho. Nechce hovoriť, tak ho prehovorte a spomenie starý Border House, ktorý viedla Fiona. Odtiaľ mal Jericho na neho kontakt. Teraz je to Victory Hotel a Jericho sa oň veľmi zaujímal. Vraj by to mal byť vchod niekam, Charlie odmieta povedať kam, no povie vám o kanáloch, ktoré vedú do hotela. Môžete sa ho popýtať aj na ďalšie veci. Keď skončíte rozhovor, vráťte sa na ulicu.

Newport, Venice
Vráťte sa k čínskemu obchodníkovi a prejdite po moste za ním do druhej časti mesta. Tam zahnite doprava, postupujte vpred, zahnite doľava, kde je nápis "Bar Open" a za barom zahnite doprava. Tam pokračujte až pred hotel. Dvere sú zamknuté a na zvonenie nik neodpovedá. Všimnite si, ako radil Charlie, naľavo je lešenie. Pozoskakujte po ňom až dole do vody a vstúpte do kanála vedúceho pod budovu. Na konci kanála vylezte hore rebríkom. Zadná brána je zavretá a zamknutá modernou, digitálnou zámkou. Prezrite si ju, aby ste ju vedeli popísať a zavolajte Olívii (použite mobil z inventára), ktorá vám poradí, že toto nehacknete, ale potrebujete lokpik. Vráťte sa naspäť do predošlej oblasti mesta a oslovte čínskeho obchodníka. Zistíte, že má na sklade jeden lokpik, no v tejto oblasti je to vzácnosť a nepredá ho za peniaze, no mal by záujem o software kryjúci mobily pred OKOM. Zavolajte zase Olívii a povedzte jej, v čom je problém. Pošle vám slabšiu verziu programu, ktorý nainštalovala aj do vášho mobilu. Znovu oslovte obchodníka a dajte mu tento program. Je potešený a dá vám zaň lokpik. Vráťte sa zase celú cestu naspäť k zámke a použite na ňu lokpik.
Čaká vás ďalšia minihra. Máte štyri kolesá, ktorými môžete otáčať. Hore nad nimi sú štyri znaky (nad každým jeden) a pod nimi tak isto. Musíte zariadiť, aby horný znak kolesa bol rovnaký ako ten nad ním a zároveň spodný znak kolesa rovnaký, ako ten pod ním. Keby išlo len o otáčanie kolies, bolo by to jednoduché, no nie každé koleso má znaky, aké sú nad a pod ním, alebo nie sú vo vhodnej pozícii (napr. sú vedľa seba). No znaky môžete presúvať z kolesa na koleso. Totiž vždy znak na strane susediacej so susedným kolesom je rovnaký pre obe kolesá. Pre ľahšie pochopenie, ak máte na pravej strane kolesa znak a potočíte kolesom vedľa neho, v tomto prípade kolesom napravo, tak sa otočí aj znak, pretože je zároveň znakom na ľavej strane susedného kolesa. Takto môžete presunúť znak aj cez všetky kruhy, ak potrebujete. Vypočítajte si, ktoré znaky budete kde potrebovať a snažte sa ich tam dostať a až potom ich už nasmerovávať do vhodných pozícií. Máte na to neobmedzený čas, takže aspoň v tomto ohľade môžete byť kľudný a skúšať. Keď sú na všetkých kolesách horné aj spodné znaky zhodné so znakmi nad a pod nimi, zámka sa otvorí.
Ďalšia prekážka, na dvore je pes. Ak ho prebudíte, tak vás roztrhá, alebo sa o to aspoň pokúsi. Vtedy mu môžete utiecť dole rebríkom a on si zas ľahne. Plížte sa popri ňom (Ctrl), ale len keď pôjde po neďalekých koľajniciach vlak. Je to hluk, na ktorý si už pes zrejme zvykol. Je tu totiž hromada materiálu, ktorý vydáva hluk aj keď sa plížite. Preplížte sa k búde pri psovi, vstúpte do nej a vezmite si zo steny sekeru. Vráťte sa dole rebríkom. Už aj môžete utiecť a neplížiť sa.
Dole choďte naľavo (napravo, keď ste čelom k rebríku) ku kontajneru. Cestou zbadáte, že z okna nad vami vychádza svetlo (alebo ste to zbadali už predtým, ak ste sem vbehli). Kontajner blokuje kovová tyč, tak ju uvoľnite. Potom sa postavte za kontajner a štyrikrát ho potlačte. Tým ho dostanete pod okno. Vylezte naň a ste rovno pod oknom. Použite z inventára sekeru na okno a vyrazíte dosky, ktoré ho blokujú. Sekera vám vpadla dovnútra, tak tam za ňou vlezte.

The Victory Hotel, prízemie
Zo zeme si vezmite porisko sekery. Čepeľ niekam zapadla. Zo stola si vezmite kus starej handry (Rag). Skombinujte handru s poriskom a dostanete fakľu (Torch). Na stolíku máte niekoľko kanistrov. Očuchajte ich (použiť) a v druhom od handier zacítite petrolej. Namočte teda doň fakľu, ktorú ste si vytvorili. Napravo od okna je veľký boiler (aspoň myslím). Zapnite ho červeným tlačidlom a naskočí v ňom plameň na ohrievanie. Použite vašu fakľu namočenú v petroleji na plameň a získate zapálenú fakľu, ktorú automaticky budete mať v ruke. Za bojlerom ste si iste všimli nepreniknuteľnú tmu, takže fakľa sa bude hodiť. Vstúpte do chodby za boilerom a otvorte dvere. Prejdite tmavým podzemím až do osvetlenej časti, kde šokovaná na zemi zbadáte krv. Tu už fakľu zahodíte (koľko práce pre tak krátky úsek). Sledujte stopy krvi a vstúpte do miestnosti s monitormi. Tu nájdete na zemi Rezov zapaľovač, ktorý si automaticky vezmete. Na bezpečnostných monitoroch sa vám opäť objaví dievča a vyzýva vás zachrániť April Ryan. Naznačuje vám, aby ste šli do izby č. 201.
Použite na monitory mobil a hacknite ho ako bezpečnostnú zámku v Rezovom apartmáne. Tým otvoríte dvere na poschodie. Vyjdite na chodbu a vybehnite hore schodmi. Tu je chlapík sediaci na gauči. Máte tri možnosti, ako sa ho zbaviť.
Nahovorte mu, že hľadáte izbu, klamte, že vám niekto otvoril, potom ho ukľudnite (calm) a napokon sa spýtajte na manažéra. Dohodnete sa, že sa na chvíľku porozhliadnete a vrátite sa za ním, či vám to tu vyhovuje. Ak sa budete pridlho zdržiavať, tak si po vás príde a čaká vás súboj.
Ak mu budete klamať, že ste nový personál, alebo inak zvolíte zlé odpovede a prekukne vás, tak vás čaká súboj. Je dosť tuhý.
Tretia možnosť je najjednoduchšia. Naprogramujte ohrievač pizze, ktorý je hneď oproti schodom, aby zazvonil. Chlapík to príde skontrolovať. Čakajte schovaná za dverami a keď vstúpi, preplížte sa poza neho do miestnosti, z ktorej vyšiel. Tam vyjdite na poschodie.

The Victory Hotel, poschodia
V miestnosti napravo nájdete dievča pripojené na nejaký prístroj a nájdete tu ďalšiu medicínsku techniku a zisťujete, že to nie je hotel, ale laboratórium. Obďaleč je izba č. 201, no je zamknutá. Na konci chodby choďte doľava do prázdnej miestnosti pod schodami, kde sa vám naskytne pohľad z okna. Zišlo by sa ho otvoriť, no nemá kľučku. Pri schodoch je kúpeľňa a v nej okno s kľučkou, tak si ju vezmite, vráťte sa do prázdnej miestnosti pod schodmi a použite kľučku na okno, čím ho otvoríte. Vylezte von na požiarne schodisko a naľavo (z nášho pohľadu) vylezte hore rebríkom. Nie nadarmo drží Zoë diétu, rebrík to nevydržal a spadol. No našťastie ste na hornom poschodí. Otvorte okno a vlezte do izby za ním.
Vyjdite na chodbu a automaticky sa schováte pred mužom vychádzajúcim z kúpeľne. Keď zájde za roh, choďte do kúpeľne a vezmite si špinavý uterák (Filthy Towel). Potom choďte chodbou ďalej. Muža uvidíte spať v prvej miestnosti naľavo. Môžete sa mu ukázať, bojovať s ním a poraziť ho. Druhá možnosť je schovať sa na konci chodby a chvíľu počkať, kým pôjde znova do kúpeľne. Tak, či tak, sa dostaňte do jeho izby a vezmite si z matraca, na ktorom spal, špinavú plachtu (Dirty Sheet). Choďte na koniec chodby k oknu, pod ktorým je radiátor. Otvorte okno a pozrite sa von. Uvidíte, že pod vami je požiarne schodisko, ktoré vedie priamo k oknu oproti o poschodie nižšie. Spojte uterák a plachtu a získate provizórne lano (Makeshift Rope). Priviažte ho o radiátor a zlezte po ňom dolu.
Po požiarnej ochodzi prejdite k oknu, otvorte ho a vlezte dnu. Ste v izbe č. 201. Otvorte skriňu a nájdete v nej fotku, na ktorej je Charlie, April a Emma. Vezmite si tú fotku (Videograph). Vtedy vojde Marcus. Je v podstate jedno, čo mu poviete, ale kľudne mu povedzte pravdu, bude to jednoduchšie a dohodnete sa, že vám pomôže nájsť Rezu a stretnete sa potom v noci v klube The Fringe.

The Fringe
Potrebujete sa tiež rozprávať s Charliem, tak zájdite rovno do klubu Fringe. Zazvoňte a vpustia vás dovnútra. Tam ukážte Charliemu fotku, ktorú ste našli a porozprávajte sa s ním. Povie vám, že pred desiatimi rokmi April Ryan záhadne zmizla. Boli priatelia aj s Emmou, ktorá je tiež na fotke. Dlho ju hľadali. On to nakoniec vzdal, no Emma sa nikdy nevzdala nádeje, že ju zachráni. Vy mu na oplátku poviete, ako ste sa o April dozvedeli, a aj keď to znie neuveriteľne, Charlieho to zaujme. Povie vám, že musí hneď kontaktovať Emmu, pretože ak je tu šanca, že ste smerovaná k April, musia ju preveriť. Nasleduje animačka, v ktorej prichádza Emma de Vrijer a povedia vám, čo vedia. April vraj bola v inej dimenzii, v inom svete, zvanom Arcadia, plnom mágie. Emma verí, že je stále tam. Po rozhovore sa rozhodnete skúsiť zavolať Rezovi, ktorý je podľa vás jediným možným logickým pojítkom medzi vami a April, o ktorej ste donedávna nič nevedeli. Charlie vám povie, že si môžete zavolať v kľude z VIP salónu. Vyjdite hore schodmi na poschodie, choďte do poslednej miestnosti a zavolajte Rezu. Opäť sa ozve len záznamník. Keď necháte odkaz, tak sa objaví Marcu. A privedie so sebou aj dvojčatá, ktoré ste už stretli. Zložia vás a napoja na tú technickú rastlinu, čo ste videli v hoteli.



Chapter 4 - Winter

Zoë Castillo

Dreamworld
Preberáte sa vo svete, ktorý ste videli vo svojich víziách. Choďte smerom k domu na konci zmrznutej krajiny. Pred ním stretnete dievčatko zo svojich vízií. To trdlo vám zase nepovie nič iné, len aby ste sa ponáhľali zachrániť April. Spôsobí, že ľad pod vami popraská a vy sa prepadnete do hlbočiny.

Podzemné mesto
Preberáte sa po páde v jaskyni pri podzemnej rieke. Sú tu dvaja trolovia. Máte pár možností, ako sa ich zbaviť.
Kúsok od miesta, kde ste sa prebrali, sú kamene (Pebbles). Dva si vezmite. Hoďte jeden do vody, čo zaujme trola a bežte k plošine za ním a vylezte na ňu. Z nej hoďte druhý kameň do vody neďaleko druhého trola, zlezte z plošiny a vezmite si Žiariace vajce (Glowing Egg) z tyče pri plošine. Kamene hádžete tak, že sa zameriate pohľadom na vodu (pravé myšítko) a vtedy stlačíte tabulátor pre vyvolanie inventáru a vyberiete kameň a dáte použiť.
Druhá možnosť je preplížiť sa poza prvého, vyliezť na plošinu. Počkať si, kým bude druhý vo vode, zliezť a preplížiť sa ďalej. Nezabudnite na Žiariace vajce.
Tretia možnosť je jednoducho s nimi bojovať (na moje prekvapenie sú slabí v porovnaní s chlapíkom z hotela) a poraziť ich.
Tak, či tak, si vezmite Žiariace vajce, ktoré vám bude svietiť na cestu a vydajte sa hore cestou k veľkému mlynskému kolesu. Pozrite sa naň zbližša a uvidíte, že nad ním je plošina, ktorá by mohla byť cestou preč. Vybehnite po schodoch pri kolese nahor a nájdete ovládací panel. Otočte kolesom, no z panela vyletí len pár iskier. Všimnite si, že panel tvoria dve časti, tá s ovládacím kolesom a horná časť. Na tú hornú umiestnite Žiariace vajce (aj keď ho máte stále v ruke, normálne ho použite z inventáru) a znovu otočte kolesom. Tým spustíte vodu, ktorá začne otáčať mlynským kolesom. Vezmite si vajce naspäť. Zbehnite dole schodmi ku kolesu a vyskočte naň. Zoë sa zachytí a vyvezie sa až na plošinu hore. Tam preskočte dieru v plošine a pokračujte až k rebríku. Vylezte ním hore.
Hore len prebehnite na koniec jaskyne, kde na stene nájdete tri symboly. Ak ich použijete, začujete tóny. Musíte zahrať rovnakú melódiu, akú ste počuli, keď ste vypustili vodopád na mlynské kolo. Správne poradie symbolov je ľavý, stredný, ľavý, pravý. Keď ich aktivujete v tejto kombinácii, otvoria sa tajné dvere, ktorými prejdite.

Marcuria, Krčma The Journeyman
Objavíte sa v nejakej pivnici. Choďte k dverám a prezrite si ich, zistíte, že sú staré a nie veľmi pevné. Dvakrát do nich kopnite a rozletia sa. Vybehnite hore do krčmy, kde je krčmárka Benrime Salmin. Povie vám, že musíte nájsť Minstrum Magdu. Pomôcť by vám mohol Slepý Bob, ktorý je vonku. Je na lavičke hneď pred krčmou. Oslovte ho a požiadajte o pomoc. Na oplátku chce korenisté víno. Vráťte sa do krčmy a povedzte Benrime o víne. Povie vám, že vám nejaké prichystá, no došlo jej korenie, tak musíte skočiť na trh priniesť jej omeškanú dodávku korenia.

Marcuria, mesto
Vyjdite z krčmy a choďte ulicou popri Bobovi. Dôjdete k veľkej veži. Choďte dole ulicou oproti veži a dostanete sa na trh. Oslovte prvého obchodníka naľavo. Je to predavač korenín, no zistíte, že aj jemu samotnému mešká dodávka. Ary Kinrym by mal byť v blízkosti Benriminej krčmy, tak máte za ním zájsť. Vráťte sa teda celou cestou naspäť. Za krčmou, poniže uzavretej brány je pár vozov a pri nich bradatý chlap. To je Ary. Pohovorte si s ním. Má zlú náladu, ale nakoniec vám korenie dá.
Teraz sa rozhodnite. Obchodníkovi ste sľúbili, že mu ho dodáte, tak môžete ísť za ním a vziať si porciu pre Benrime, alebo môžete ísť rovno do krčmy. Je to skôr morálna otázka. Ak použijete všetko korenie do vína a potom oslovíte obchodníka, bude dosť frustrovaný tým, že nemá čo predávať, nebude mať čím zaplatiť dane, atď. Je to na vás. S korením, akokoľvek získaným, choďte do krčmy.
Tam povedzte Benrime, že máte korenie. Povie vám, že na pulte sa už varí víno. Dajte do neho z inventára korenie. Z poličky za vami si vezmite prázdnu fľašu (Empty Bottle) a použite ju na kotlík a tým ju naplníte vínom (Mulled Wine). Vyjdite pred krčmu a dajte víno Bobovi. Povie vám, že síce nevie, kde je Magda, no mohla by to vedieť Bláznivá Clara. Je v oblasti pred Friar´s Keep (väzením).
Vráťte sa teda na trh a za predavačom korenia a ženou variacou polievku, zahnite doľava a prejdite do oblasti pred vežou. Tam stretnete Claru. Pohovorte si s ňou, no nie je veľmi ochotná sa s vami rozprávať, pretože prišla o svoje "dieťa", nejaké zvieratko, ktoré jej zhabala mestská stráž. Ponúknete jej pomoc. Vráťte sa do štvrte s obchodníkmi. Pri studni, okolo ktorej chodí zviera a čerpá tak vodu, je bočná ulička, na konci ktorej vidíte v pozadí v klietke nejaké zvieratko. Ak sa pokúsite vojsť do uličky, zastaví vás stráž. Využite to veľké zviera, čo chodí okolo studne. Keď pôjde popred uličku, schovajte sa zaň a prejdite do uličky a vtedy vás stráže nezbadajú. Tam vypustite zvieratko z klietky. Vráťte sa za Clarou. Zvieratko dobehne spolu s vami. Teraz sa od nej dozviete, že Magda je žena variaca polievku pre chudobných a bezdomovcov v štvrti obchodníkov. Aké ironické - behali ste stále okolo nej, len aby ste ju našli.
Vráťte sa teda do štvrte obchodníkov. Jej stánok s polievkou je hneď vedľa stánku predavača korenín. Oslovte ju. Popiera, že je Minstrum. Keď poviete, že vás poslali za ňou, aby ste jej pomohli, spýta sa kto. Keď poviete, že krčmárka, spýta sa na jej meno. Volá sa, ako iste viete, Benrime Salmin. Poradí vám, že ak sa chcete dostať domov, musíte nájsť pomoc v Starom meste (Oldtown), ktoré je teraz uzavreté strážami a nazýva sa magické geto, aby oddelilo ľudí a magikov.
Po rozhovore s Magdou sa objaví Brynn Worm. Povie vám, aby ste ho nasledovali, že vám pomôže dostať sa do geta. Takže bežte za ním. Je to pasca a o chvíľu vás zajmú Aprilini ľudia. Čaká vás rozhovor s April, ktorú konečne stretnete, aj keď nie za najpriaznivejších podmienok. Po rozhovore sa pokúsia o hypnózu a Zoë zmizne.

Kian Alvane

Sadir
V tréningovom kruhu porazte svojich troch spolubojovníkov v priateľskom zápase. Potom oslovte Garmona, svojho mentora, ktorý vás kritizuje za vašu oddanosť bohyni, hoci ste skvelý bojovník. O chvíľu sa objaví dievčatko menom Ena a povie vám, že vás očakáva Šestica. Nasledujte ju a vstúpte do haly, kde sedí Šestica. Je to šesť žien vládnucich v mene bohyne a vyšlú vás do Mercurie aby ste zabili vodcu pohanov známeho ako Škorpión. Po audiencii sa vráťte do tréningového kruhu, kde budete mať ešte krátky rozhovor ohľadne vašej viery s majstrom Garmonom.



Chapter 5 - Alchera

Zoë Castillo

The Fringe
Preberáte sa opäť v klube Fringe. Pohovoríte si s Charliem a rozhodnete sa vrátiť domov do Casablancy a počkať, či sa vám Reza neozve. Keď budete opäť na ulici, len choďte vpred a zavolá vám Olívia. Zistila, že Reza pátral po spoločnosti WATIcorp, takže vaša cesta by mala byť do Wati City na ostrove Hokkaido v Severnom Japonsku. Odchádzate práve tam.

April Ryan

Marcuria, Krčma The Journeyman
April sa zhovára s Chawanom o veži, ktorú stavajú Azadiovia (okupanti mesta). Vyjdite na chodbu, kde vás osloví Brynn, ktorému sa nepáči, že ste odmietli pomôcť Zoë a po rozhovore utečie. Prejdite na koniec chodby. Tam si ešte môžete pohovoriť s Na´ane, kúzelníčkou vo vašej partii. Zbehnite dole do krčmy, kde ešte môžete osloviť krčmárku Benrime. Potom vyjdite von na ulicu.

Marcuria, mesto
Od krčmy choďte napravo do časti s veľkou vežou. Pri veži je lešenie a pri ňom vojak, čo ho stráži. Keď sa k nemu priblížite, tak vás varuje, aby ste odišli. Keď sa priblížite znova, tak vás napadne. Zabite ho. Ak sa boj presunie ďalej, smerom k vchodu do veže, zavolá si posily a to už nezvládnete. No dá sa to spraviť aj jednoduchšie. Obíďte si lešenie sprava, preplížte sa za vojaka a tam máte možnosť zlomiť mu väzy. Takto sa ho zbavíte potichu a jednoducho. Potom vylezte na lešenie a automaticky sa dostanete až na balkón na veži. Zájdite k dverám, ktoré sú pootvorené. Otvoriť ich by znamenalo zaujať pozornosť postáv v miestnosti, tak len načúvajte. Zamerajte si postavy na diaľku vašim okom (pravým myšítkom) a zvoľte možnosť načúvať. Sestra Sahya sa zhovára s niekým, koho oslovuje Prorok. Prorok šepká, takže jeho slová nepočujete, no zistíte, že zo Sadiru poslali apoštola, aby sa postaral o ich problém (Kiana, ako už viete). Po rozhovore sa automaticky ocitáte opäť dole pri lešení. Choďte pred vchod do veže a uvidíte Proroka vychádzať von. Rozhodnete sa ho sledovať. Bežte za ním do časti s krčmou. Vstúpi do krčmy, tak tam vstúpte aj vy. Spýtajte sa Benrime na toho muža, čo vošiel, no tvrdí, že nikoho nevidela. Všimnite si, že za pultom sú otvorené dvere do pivnice. Zbehnite teda dole schodmi a otvorte dvere. Uvidíte ho prechádzať tajnými dverami do podzemného mesta, z ktorého prišla Zoë. Než sa dvere uzavrú, vbehnete za ním.

Zoë Castillo

Wati City, Japonsko
Po pristátí vám hneď zavolá Olívia s tým, že sa musíte dostať do centra firmy. Je zlý príjem, tak hovor ukončíte. Potrebujete sa dostať najprv do múzea. Použite mobil na automat na lístky, no zistíte, že je pokazený. Predajňa je zatvorená. Bude to zložitejšie, než sa zdá. Vyjdite hore k lanovke a uvidíte nervózneho muža. Oslovte ho a zistíte, že čaká na svoju priateľku, ktorá mešká. Máte pár možností ako získať lístok / lístky.
1. Oslovte toho muža, spýtajte sa na koho čaká a na to ako získať lístok. Povie si, že priateľka už aj tak nepríde, lístok roztrhá a hodí do kontajnera. Vyberte z koša oba kúsky lístka (dvakrát teda použite kôš), no na stroj pri lanovke nebudú roztrhnuté fungovať. Choďte k automatu neďaleko letiska, použite naň mobil a kúpite si žuvačku. Použite žuvačku (na nič konkrétne, len tak z inventára) a získate z nej nálepku. Tú skombinujte s oboma kúskami lístka, ktoré zlepíte a získate tak celý lístok. Teraz môžete ísť do lanovky.
No ešte je tu prídavok. Počkajte si chvíľu a zanedlho bude pod schodmi postávať dievčina. Oslovte ju a zistíte, že je to Yuriko, ktorá čaká na svojho priateľa. Povedzte jej, že odišiel. Spýta sa, či niečo povedal. Ak poviete, že to nie je vaša vec a nechcete sa do toho pliesť, tak proste odíde. Ak budete voliť odpovede v rozhovore, že si myslí, že je to jeho vina, že neprišla a preto odišiel, potom jej povedzte, že to sa stáva, že niekto mešká (delayed), a potom jej povedzte, nech mu to vysvetlí (explain). Dá vám svoj lístok a odíde.
2. Oslovte toho Kenjiho, spýtajte sa na múzeum, na priateľku (girlfriend), na prácu (Work), povedzte mu, že je dôležitá komunikácia (Communication), chce sa s ňou pozhovárať, no odporučte mu, nech to nie je v múzeu (Talk) a potvrďte, že ženy majú rady prekvapenia (Exactly). Uvidíte, ako príde Yuriko a zvíta sa s Kenjim. Sú radi, že sú spolu a Kenji vám z vďačnosti dá dva lístky, keďže berie Yuriko na večeru.
Dôvod, prečo sa vám hodí druhý lístok, sa opäť týka vašej šľachetnosti. Na lavičke pri lanovke sedí malé dievčatko Riko. Spýtajte sa jej, prečo je tak smutná a povie, že jej starká s mladším bratom išli do múzea. Starší brat Ren mal na ňu dozerať, no odišiel za nejakým dievčaťom. Teraz tu musí sama čakať, lebo statické poruchy rušia mobil a nemá ako zavolať starkú. Keď získate druhý lístok, tak jej ho môžete dať. Šťastná Riko vám poďakuje a nastúpi do lanovky.
Napokon použite lístok na panel pri lanovke, tá sa vám otvorí a nastúpte. Odvezte sa a vypočujte si informácie o spoločnosti Wati. Keď vystúpite, zavolá vám Olívia. Zistila, že váš kontakt je Damien Cavanaugh. Jeho spojkou bola Rio Kuroki, to mŕtve dievča, ktoré sa našlo v Rezovom byte.

Wati City, Múzeum
Vstúpte do múzea. Tu sú medzi zákazníkmi aj Rikin brat Hiro a ich babička Obassan. Môžete si popozerať vystavené exponáty a vypočuť si k nim komentár. Vzadu nájdete dvere pre zamestnancov. Pokúste sa ich otvoriť a vyvoláte poplach. Strážnik vás upozorní, že je to len pre personál. Olívia vám pošle program na hacknutie tých dverí. No ak sa ich pokúsite hacknúť, znovu sa spustí poplach, musíte niečo vymyslieť.
Prvá možnosť. Ak ste prišli sami, tak ste získali lístok za pomoci nálepky zo žuvačky. Žuvačka vám zostala. Dajte ju Hirovi. Potom si prezrite vitrínu, pri ktorej stojí, aby ste sa dočítali, že je zakázané dotýkať sa vystavených exponátov. Oslovte Hira, ktorý sa už po dostaní žuvačky bude s vami rozprávať a požiadajte ho, aby vám pomohol. Hiro skočí za bariéru a dotkne sa robota, čo ho zaktívni a spustí sa celkový poplach. To využite, bežte k dverám a hacknite ich klasickým spôsobom.
Druhá možnosť. Ak ste zohnali dva lístky a vzali so sebou aj Riku, tak potom, keď sa prvýkrát pokúsite otvoriť dvere a budete varovaný strážnikom, tak sa objaví Rika a začne sa hašteriť s bratom, že je zbabelec. Hiro, aby dokázal, že nie je zbabelec, skočí za bariéru a dotkne sa robota, čo ho zaktívni a spustí sa celkový poplach. To využite, bežte k dverám a hacknite ich klasickým spôsobom.

Wati City, spoločnosť Wati Corp
V maili od Olívie viete, že váš kontakt je na štvrtom poschodí, v sekcii dva. Oproti vám sú skrinky a všimnete si, že jedna je nezamknutá. Otvorte ju a vezmite si z nej uniformu. Automaticky sa do nej prezlečiete. Potom choďte k šachte, do ktorej ste videli zaliezť upratovacieho robota. Vyjde von a šachta sa otvorí. Prelezte ňou na druhú stranu. Prebehnite koridorom k výťahu, kde vás osloví zamestnankyňa a pýta sa, či ste tu nová. Ak jej poviete pravdu, že tu nepracujete, rozbehne sa k poplašnému tlačidlu. Beží dosť spomalene, takže ju môžete omráčiť a nič sa nedeje. Ak zapne alarm, tak je po vás. Ale prečo by ste mali cudzej osobe hovoriť pravdu? Povedzte jej, že ste tu nová a máte prácu na štvrtom poschodí. Nastúpte do výťahu a vyvezte sa hore.
Hore vás lietajúci robot informuje, že ako hosť musíte byť vždy v sprievode zamestnanca. Keď odletí, vstúpte do chodby. Vždy keď pôjde oproti vám, tak sa pred ním schovajte za roh automatov pri stenách. Najprv teda zahnite doprava, na konci chodby doľava a tu choďte chodbou vpred a v polovici zahnite doľava a na konci tejto chodby vstúpte do posledných dverí. Vstúpte do klasických kójových kancelárií. Pracuje tu jediná osoba a to Damien. Oslovte ho a konečne sa dozviete o niečo viac, hlavne to, po čom pátral Reza. Tie prístroje, ktoré ste našli, a na ktoré ste boli pripojený v Newporte, sa volajú Dreameri (Snívače), ktoré umožňujú prežívať sny. No niečo sa stalo s Dreamcore - centrálnym procesorom. Napadol ho nejaký vírus. Začal po tom pátrať spolu s Rio, ktorú zabili v Rezovom byte. Zistili, že je to konšpirácia a DreamNet nie je pre zábavu, ale pre špehovanie. Umožňuje sledovať a ovládať myšlienky ľudí, ktorí sú pripojení na DreamNet. Keďže je Reza preč a Rio mŕtva, musíte mu pomôcť vy. Musíte sa dostať do podzemných jaskýň. Zájde s vami k dverám, ktoré vám otvorí a povie vám, aby ste sa dostali na spodnú úroveň a počkali, kým odpojí alarm.

Wati Corp, podzemná časť
Zbehnite dolu schodmi k posledným dverám, označené sú číslom -58. Kým na nich svieti červené svetlo, tak počkajte, kým Damien odpojí alarm a svetlo bude zelené. Vtedy dvere otvorte a vstúpte dovnútra. Po vstupe sa vám zobrazí spomienka na rozhovor s Damienom, kde vám vysvetlí, čo máte robiť. Dávajte si pozor na pavúkoroboty. Keď budú nablízku, tak sa schovávajte do výklenkov, aby vás nezbadali. Bežte chodbou doprava. Celá chodba vedie dookola a tvorí kruh a na ľavej strane sú dvere s rôznymi znakmi. Bežte doprava a keď prejdete popri druhých dverách na ľavej strane, sledujte pravú stenu. Krátko pred tretími dverami nájdete na stene skrytý panel. Otvorte ho a použite naň mobil. Žiadna minihra, len tam vložíte Damienov software.
Teraz máte ísť do laboratória. Sú to dvere označené modrým symbolom s atómom. Sú to dvere za rohom, za vami, ako ste prišli. Môžete sa vrátiť a cestou sa vyhnite pavúkovi, ak na neho narazíte, ale môžete to stihnúť do dverí skôr, než dorazí. Druhá cesta je obísť si to chodbou dookola celé, pretože pavúky chodia len jedným smerom a tak ísť dlhšou, ale bezpečnejšou cestou. Vezmite si zo stojanu napravo modrú kapsulu a skombinujte ju v inventári s červom, ktorého máte od Damiena a získate Encapuslated Worm.
Teraz sa potrebujete dostať do medlabu a zoskenovať svoju, aj červovu DNA. Choďte o dvojo dverí doprava, alebo si to obíďte celé doľava a vstúpte do dverí označených zeleným diagramom pripomínajúcim písmeno "M". Vnútri je naľavo malý skener, na ktorý použite z inventára červa v kapsuli a zoskenujte ho. Napravo je veľký skener, do ktorého vstúpte a nechajte sa sami zoskenovať.
Teraz musíte do bezpečnostnej miestnosti. Sú to tretie dvere naľavo, označené oranžovým symbolom so skríženými mečmi. Otvorte ich a zbadáte na zemi bezpečnostný systém, ktorý Damien nemôže deaktivovať. Aby ste ho zrušili, musíte použiť robopavúka. Tie sú uložené v kybernetickej kancelárii. To je o dvojo dverí naľavo. Sú označené symbolom nejakej robotickej ruky. Vnútri sú robopavúci. Použite na nich mobil a jedného ovládate. Sranda, aj keď len na chvíľočku. Na chodbe nájdite druhého robopavúka, toho čo tam hliadkuje, a keď budete v jeho blízkosti, stlačte medzerník a vyradíte ho (aspoň už nebude otravovať). Znovu stlačte medzerník a stiahnete jeho dáta. Potom vojdite do bezpečnostnej miestnosti. V nej je napravo plošina, na ktorú sa postavte a použite získaný program (medzerníkom) a deaktivujete bezpečnostný systém v tejto miestnosti. Zase už ovládate samy seba, tak sa vráťte do bezpečnostnej miestnosti. Na stoličke je prehodené sako, z ktorého si vezmite bezpečnostný kľúč. Teraz sa vráťte na chodbu a choďte k posledným zavretým dverám, ktoré si kľúčom otvorte (z inventára). Vstupujete do centrálneho jadra.
Panelom napravo otvorte dvere do dekontaminačnej komory a vstúpte do nej. Vstúpte do jadra a choďte vpred, kým sa nespustí scénka, v ktorej uvidíte pozície všetkých vedcov pracujúcich na jadre. Preplížte sa pomedzi nich na spodnú plošinu. Ten, čo je dole, občas vyjde hore schodmi. Vtedy choďte doprava a schovávajte sa medzi ním a vedkyňou pracujúcou hore. Keď pôjde naspäť dole schodmi, tak sa preplížte za ním. Dole nájdite schránku (jediné "niečo" aktívne), do ktorej umiestnite z inventára červa. Uvidíte, ako vnikne do organizmu v jadre. Potom si vypočujte dlhý rozhovor vedcov s ich nadriadenou.

April Ryan

Podzemné mesto
April sa spustí dole po lane popri mlynskom kolese. Zbehnite dole schodmi a vybehnite na zlomený most. Uvidíte, ako sa Prorok preplavil loďkou na druhú stranu. Žiadny iný čln tu nie je, tak musíte nájsť inú cestu. Choďte ďalej ku kamennej plošine s dverami. Uvidíte v scénke, ako nimi prejde potvora. Zlezte na druhej strane z plošiny. Ak sa schováte tu, tak vás ďalší prichádzajúci goblin zacíti a utečie. Schovajte sa ďalej, za skalami, ale aby ste mali výhľad na dvere. Keď ďalší príde a dvere sa mu otvoria, tak sa rozbehnite, vylezte na plošinu a prejdite nimi, než sa zatvoria.
Vnútri sa schovajte za oltár (za použitia ikony na ukrytie sa) a počkajte si, kým príde ďalší goblin a začne otvárať dvere. Vtedy si dajte pohľad na diaľku (pravé myšítko) a keď bude pri dverách, tak si to obzrite (ľavé myšítko) a uvidíte kombináciu symbolov. Keď prejde, pristúpte k dverám a otvorte ich, April sama stlačí správnu kombináciu.
Obrázok 1
Obrázok 2
Obrázok 3
Obrázok 4
Zbehnite dole schodmi. Prejdite vpred tunelom a uvidíte animačku, v ktorej sa schováte pred goblinom. Je tu pár takýchto trolov, strážcov. Keď vás zbadajú, tak sa dajú na útek, ale privolajú veľkého trola, ktorý je nesmrteľný. Pred ním jedine utiecť, najlepšie hore schodmi a počkať, kým sa stratí. Práve preto tu máte hromady sutín, za ktoré sa môžete pred trolmi skrývať, aby vás nezbadali. V celej tejto oblasti sú štyri sochy, na ktorých musíte správne nastaviť symboly, aby ste otvorili uzavreté dvere. Na dverách nájdete symboly, ktoré potrebujete, no aby ste zbytočne nebehali, popíšem správne symboly rovno. Na soche, ktorá je na schodoch, ktorými ste prišli, natočte kruh tak, aby bol hore symbol pripomínajúci X, či presýpacie hodiny (Obrázok 1). Po vstupe do chodby a po animačke, v ktorej goblin pôjde doprava, vy bežte doľava a na soche, ktorú tam objavíte, nastavte kruh tak, aby v hornej časti bol symbol pripomínajúci obálku (Obrázok 2). Vráťte sa do centrálnej haly a počkajte si, kým sa bude trol vracať. Schovajte sa a keď pôjde k soche, pri ktorej ste práve boli, tak choďte do chodby, z ktorej prišiel. Tu je tretia socha. Natočte kruh tak, aby bol hore symbol pripomínajúci zameriavač strelných zbraní v hrách (kruh so štyrmi výčnelkami a v ňom menší kruh) (Obrázok 3). Od tejto sochy choďte doľava, na koniec chodby. Chodba končí popukanou stenou. Trikrát do nej udrite, stena praskne a prepadnete sa do nižšieho podlažia.
Tu sa otočte doľava a prejdite rovno a hore schodmi (napravo budete míňať dvere, ku ktorým potrebujete kľúč, zapamätajte si ich). Pozor, aj tu je gobliní strážca. Nad schodmi sa dajte doľava a dojdete na rázcestie. Tam choďte doprava, k poslednej, štvrtej soche. Na nej nastavte na kruhu hore symbol pripomínajúci písmeno "V" (Obrázok 4). Nasleduje animačka, v ktorej sa zdvihne brána so všetkými symbolmi. Vráťte sa na rázcestie a choďte druhou cestou hore schodmi (z vášho terajšieho pohľadu doprava). Hore opäť doprava, rovno cez otvorenú bránu k sarkofágu. Otvorte ho a vezmite si z neho Žiariace vajce (Glowing Egg, keby Zoë to svoje nezahodila do smetí, nemuseli sme sa tu naháňať). (Ak sa z nejakého dôvodu potrebujete vrátiť hore, tak pred miestnosťou so sarkofágom je v stene tunel, ktorým sa dostanete k tajným dverám, ktoré vedú naspäť na horné podlažie). S vajcom sa vráťte naspäť dole, na miesto, kde ste vypadli, keď ste sa prepadli podlahou. Tu je brána, ktorú som spomínal vyššie. Vložte do nej vajce (za použitia z inventára) a otvorí sa vám. Prejdite vpred a pokračujte dlhou, lineárnou cestou až k dverám nad schodmi, ktoré sa vám sami otvoria, keď sa k nim priblížite. Prejdite.
oklamanie trola Vyjdite na balkón a uvidíte scénku, v ktorej Prorok niečo šepká dvom trolom, ktorých tu nechá strážiť. Jeden stojí pred miestom, kade odišiel prorok, druhý behá dole. Buď odlákajte jeho pozornosť na jedno schodisku a druhým zbehnite dole, alebo si len počkajte, kým bude na ľavej strane a zbehnite dole pravou. Tam sa musíte dostať, na pravé schodisko vedúce nahor. Časť schodov sa pod vami prepadne. Vy sa zachytíte a trol za vami nemôže. Vyjdite hore, nad miestnosť, ktorú troll stráži. Po kamenných častiach zlezte dole, za jeho chrbát - podľa obrázku. Tam sa plížte do miestnosti a vstúpte do hmly. Budete premiestnená na neznáme miesto "tisícich hlasov".

Zoë Castillo

Wati Corp, podzemná časť
Opäť ste v tele Zoë a pokračujte tam, kde ste skončili. Je vyhlásený poplach a budova bude uzavretá. Vybehnite hore schodmi a prejdite dekontaminačnou miestnosťou. Vybehnite na chodbu a bežte smerom k výťahom. Uvidíte animačku, ako z výťahov vybehnú vojaci. Schovajte sa do výklenku v stene a počkajte si, kým dvaja prejdú okolo vás. Potom dobehnite do výťahu, nastúpte a vyvezte sa. Cestou sa vám na obrazovke opäť objaví dievčatko z vašich vízií, žiadajúc, aby ste zachránili "ju".



Chapter 6 - Morpheus

Zoë Castillo

Wati Corp, strešná časť
Keď vyjdete z výťahu, vstúpite do obrovskej záhrady. Prejdite priamou cestou na jej koniec a stretnete hlavného šéfa spoločnosti, stroja DreamNetu, proste superzloducha. Zase ste o niečo múdrejší. Je napojený na množstvo zdrojov, vďaka ktorým má prehľad takmer o všetkom, čo sa deje (pamätáte sa na mačku v Rezovom apartmáne) a nasycuje sa snami druhých. Zistíte, že ste iná, zvláštna, pretože do vašich snov nemohol preniknúť, napriek tomu, že vás násilne jeho poskoci napojili. Taktiež spomenie dievčatko z vašich vízií. Nepovie vám, kto presne to je, no pre neho je to vírus, ktorý kazí jeho sieť. Ku koncu rozhovoru sa objavia dvojičky. Nepokúšajte sa s nimi bojovať, stačí jedna rana a je po vás. Bežte naľavo od tlsťocha a na konci pri stene opäť doľava a rovno k mostu. Pri moste prejdite dverami doprava a dostanete sa von. Bežte na koniec strechy, vylezte pri múre na kovovú skrinku, z nej na okraj strechy a odtiaľ skočte na lietajúceho robota. Znesie vás kúsok nižšie a dopadnete do odpadkov. Hlavne, že ste utiekli. Zavoláte Damianovi a odchádzate.

April Ryan

Marcuria, krčma The Journeyman
April sa zhovára s Na´ane o tom, čo videla v podzemnom meste. Zbehnite dole a pohovorte si s Benrime. Rozhodnete sa, že potrebujete nájsť Strážcu Rovnováhy, no stratili ste schopnosť sa premiestňovať. Treba nájsť Bielu Dračicu, ktorá by vám mohla pomôcť. O chvíľu vojde Brian Westhouse. Pohovorte si s ním a povie vám, že jeho priateľ Dolmari bol v Knižnici Tmavých Ľudí a stretol tam bielovlasú ženu, ktorá sa mu predstavila ako Biela z Draického Rodu (White of Draic Kin). Potom znovu oslovte Benrime a máte nové možnosti rozhovorov. Môžete si pohovoriť o vašich spoločníkoch a o novinkách - dozviete sa, že cisárovné (Šestica) sa chystajú prísť na otvorenie veže, takže by bolo fajn, keby nebola včas dokončená. Po rozhovoroch vyjdite von z krčmy a choďte napravo. Cesta, ktorú predtým blokovali vozy dodávateľa korenia je voľná a vozy sú preč, tak tadiaľ prejdite dolu ulicou do starého mesta.

Marcuria, Staré mesto
Vojdite na trh a naľavo v stánku oslovte Ropera Klacka (rehabilitovaného zlého mága, ktorému pomohlo združenie anonymných zločarodejov). Povie vám, že sa živí ako obchodník a dokonca napísal aj knihu. Požiadajte ho o pomoc, ako sa dostať k Temným Ľuďom. Povie vám, že máte šťastie, pretože v prístave kotví ich loď. Choďte teda uličkou napravo z trhu do prístavu. Tu si môžete pohovoriť s kapitánom vašej lode, ktorá pašuje zásoby. Inak choďte na mólo a oslovte postavu v šedom habite. Odmieta vás zobrať na loď a nedá sa ani podplatiť. Pri otázke platby povie, že sa zaujímajú iba o knihy. Majú totiž najväčšiu knižnicu v Arcadii. Vráťte sa na trh a poproste Klacka o jeho knihu, Koniec mojich dní ako čarodeja (My Wizardin Days are Over). Zaneste ju Róbe pri lodi, vyberte ju po rozhovore z inventára a dajte mu ju. Povolí vám vstup na palubu.

Zoë Castillo

Wati City, Damianov byt
Toto nie je misia. Len sa zhovárate s Damianom o tom, čo ste zažili. Spomenie meno toho tlsťocha, mohol by to byť Alvin Peats, zakladateľ spoločnosti, no mal by viac než sto rokov.

April Ryan

Marcuria
Len vybehnite hore schodmi a vstúpte do veľkej veže. Tam už nasleduje animačka, kde sa stretnete s emisárkou, ktorej poviete o svojej misii. Dorazí Komandér Vanon. Po odchode apoštola Kiana povie emisárke, že mu nedôveruje. Tá ho poverí vašim sledovaním.



Chapter 7 - Destiny

April Ryan

Ostrov Temných Ľudí, Knižnica
Keď loď dorazí, privíta vás ďalšia Róba. Spozná vás ako titulovaného priateľa Temných a čuduje sa, ako je možné, že vás kapitán lode nespoznal, keďže zdieľajú spoločnú myseľ. No nič to. Nasledujte ho do knižnice. Keď sa zastaví pri stole s knihami, tak ho oslovte. Nechá vás tu zatiaľ študovať, kým zavolá White of Kin. O chvíľu priletí Havran. Je to váš starý známy. Chvíľu si pokecajte a príde Biela dračica v ľudskej podobe. Niekto po nej ide, no nevie kto, ale niekto naozaj mocný, preto sa tu skrýva. Povie vám, že ste nestratili schopnosť prechádzať svetmi, akurát ste to zabudli. Pomôže vám vytvoriť portál a povie, že aby ste uspeli, Havran musí ísť s vami. Prejdite portálom.

Dimenzia Strážcu Rovnováhy
Prejdite mostom na centrálny ostrov a tam po schodoch hore na vežu. Čaká vás rozhovor so Strážcom. Povie vám, že nie je narušená rovnováha medzi svetmi Stark a Arkadia. Všetko sa točí okolo snov a tie prechádzajú oboma svetmi. Všetko totiž pochádza zo snov, on, vy, čas, vesmír. Neznášam také odpovede, ktoré neprinesú poznanie. No každopádne vám (ako April) povie, že tentokrát bremeno zodpovednosti neleží na vašich pleciach. Vráťte sa dole, naspäť mostom k Havranovi a prejdite portálom.

Zoë Castillo

Wati City, Damianov byt, Dreamworld
Zoë sa zblížila s Damianom. Po spoločných chvíľach radosti odmieta nečinne čakať a tak ho požiada, aby ju pripojil na Dreamer. Po napojení sa ocitáte opäť v svete dievčatka, ktoré zase raz zopakuje, aby ste zachránili April Ryan a nechá vás prepadnúť ľadom.



Chapter 8 - Convergence

Kian Alvane

Marcuria
Napadli vás dvaja muži, tak bojujte a zabite ich. Potom vypočúvate mačkovitého obchodníka. Počas vypočúvania dorazí vojak s informáciou, že zatkli čarodejku patriacu k rebelom. Máte ju ísť vypočuť do Friar´s Keep. Zájdite tam. Prejdite na trh v Starom meste a pokračujte do Friar´s Keep. Objavíte sa tam a budete vypočúvať Zoë. Veríte, že je nevinná, no žalárnik ju odmieta prepustiť na základe vašich pocitov. Vyjdite von a choďte cestou do mesta. Stretnete April. Pozhovárajte sa. Po rozhovore Kian odchádza a preberáte rolu April.

Friar´s Keep

April Ryan
Vybehnite hore k veži a napravo si všimnite medzeru v múriku. Prejdite ňou na dvor pri veži. Tam stretnete Havrana. Pošlete ho, aby našiel Zoë. Havran odletí do veže a odovzdá Zoë odkaz, že sa má rozhliadnuť po cele a zistiť, čo by mohla spraviť.

Zoë Castillo
Prezrite si dvere cely. Sú zamknuté. Zaklopte na ne a príde žalárnik. Poproste ho, aby vám nechal otvorené okienko na dverách, pretože sa bojíte. Za pesničku ho nechá otvorené. Pozrite sa opäť na dvere. Aj keby ste dočiahli na zámku, nedokážete ju otvoriť. No aspoň niečo na začiatok. Povedzte Havranovi, čo ste zatiaľ dosiahli a odletí to povedať April.

April Ryan
Pohovorte si s Havranom. Odporučí vám mágiu, no tá vo veži nefunguje, ale mohli by nápoje, keďže to je alchýmia a nie mágia. Zájdite do starého mesta za starým známym Roperom Klackom (od ktorého ste predtým brali knihu) a poproste ho o nápoje. Dostanete uspávaciu bombu a kyselinu. Vráťte sa k veži Friar´s Keep a na dvor k Havranovi. Dajte mu oba predmety z inventára a ten ich zanesie Zoë.

Zoë Castillo
Havran vám doručí dary od Ryan. Použite kyselinu (Acid) na dvere a cez otvorené okienko ňou prepálite zámku. Hurá, otvorte dvere a ste von z cely, ale stále v base. Neďaleko vás je žalárnik. Môžete s ním skúsiť bojovať, život mu ubúda, ale má asi tak 100 krát viac života než vy a dva zásahy od neho vás vyradia natrvalo. Takže sa k nemu len priblížte do dostatočnej blízkosti. Zamerajte si ho pohľadom (pravé myšítko), tabulátorom vyvolajte inventár a použite na neho uspávaciu bombu (ako keď ste hádzali kamene do vody v podzemnom meste). Keď padne na zem, tak mu vezmite kľúče a otvorte nimi dvere pri schodoch. Zbehnite dole schodmi a uvidíte scénku, kde druhý žalárnik žiada o jedlo. Vráťte sa do svojej cely a povedzte to Havranovi. Ten to odletí oznámiť April.

April Ryan
Havran vám povie, že si žalárnik objednal sendvič. Donáška jedla by mohol byť spôsob, ako sa dostať dovnútra. Zájdite do krčmy Journeyman a Benrime vám dá sendvič. Teraz máte ešte možnosť špeciálne ho ochutiť. Skočte za Roperom Klackom a kúpte si u neho uspávací nápoj, ktorý zmiešajte v inventári so sendvičom.
Potom sa vráťte k veži Friar´s Keep. Napravo pri dverách sa ohláste do hlásnej trúby a oznámte, že ste doručili jedlo. Vpustia vás dnu. Ste tam a ponúknete sa, že ho doručíte sama. Otvoria vám dvere, tak prejdite do centrálnej časti veže. Otvorte si mrežované dvere a vstúpte do haly s bojlerom. Napravo je jedálenský výťah a pri ňom páka. Ňou výťah otvorte, vložte doň sendvič a pákou opäť zatvorte.

Zoë Castillo
Keď sendvič dorazí, tak sa strážca pustí do jedenia. Zbehnite dole a otvorte si dvere kľúčmi z inventára. Strážca po jedle zadriemal. Preplížte sa okolo neho, nech ho nezobudíte. Ak mu dala April do sendviču aj uspávací nápoj, tak sa nemusíte strachovať, že by ste ho zobudili a môžete pri ňom prebehnúť. Zbehnite k ďalším dverám, ktoré si otvorte kľúčmi a bežte až dole, kde sa stretnete s April.

April Ryan
Naľavo od hlavného vchodu sú dvere vedúce do kuchyne. Nie je ich z diaľky dobre vidieť, ale sú tam. Zoë vás nasleduje. Vstúpte do kuchyne, prejdite ňou, otvorte dvere a zbehnite do skladu za kuchyňou a odtlačte veľkú, drevenú krabicu pod okno.

Zoë Castillo
Vylezte na krabicu a všimnite si na stene kovový hák. Zlezte dole a z malej krabice pri dverách si vezmite lano. Vylezte opäť na krabicu pod oknom a priviažte lano o hák. Potom ho použite a zleziete dole po stene. April zlezie za vami. Nasledujte ju k Havranovi. Nasleduje ostrá výmena názorov medzi Zoë a April. April jej odmieta pomôcť, odvoláva sa na to, čo jej povedal Strážca. Zoë teda odchádza sama hľadať pomoc. Havran vyčíta April jej prístup, nepáči sa mu, že jej nechce pomôcť a sám odlieta za Zoë aby jej ponúkol svoje služby "parťáka". Odporučí vám nájsť Briana Westhousa, ktorý by vám mohol poradiť, čo ďalej. Keď dohovoríte, Havran odletí k Južnej bráne. Choďte tam aj vy (môžete sa poobzerať po okolí a okomentovať rôznorodé obyvateľstvo starého mesta a prístavu). Môžete ísť cestou priamo popod Klackov stánok. Ak pôjdete dlhšou cestou, okolo krčmy, tak uvidíte pred ňou strážcu a prepnete na hranie za Kiana a keď skončí jeho časť, tak hráte zase za seba a pokračujete k bráne. Ak nepôjdete okolo krčmy, tak za Kiana budete hrať potom tak, či tak, takže to popíšem za chvíľu. Zájdite k severnej bráne a tam stretnete Havrana aj Briana. Brian vám ponúkne pomoc, že vás odvedie na Ostrov Temných Ľudí, kde by vám mohla pomôcť Biela Dračica. Odlietate vzducholoďou na pohyblivý ostrov.

Kian Alvane

Marcuria, krčma Journeyman
Apoštol Kian a dvaja vojaci vtrhnú do krčmy a vypočúvajú Benrime. Vojaci prezreli pivnicu a nič nenašli. Vy choďte prezrieť poschodie. Tam vás napadnú dvaja rebeli, tak ich zabite. Vybehnite hore a do izby, kde nájdete Na´ane. Pozhovárajú sa a ona mu sľúbi, že ak ostatných rebelov nechá, tak ho zavedie za Škorpiónom.



Chapter 9 - All That We See or Seem...

Zoë Castillo

Ostrov Temných Ľudí, Knižnica
Letíte vzducholoďou na ostrov. Cestou sa pozhovárajte s Brianom o jeho cestách a o Arcadii. Potom sa pozhovárajte s Havranom, ktorý má chudák morskú nemoc a dozviete sa niečo o jeho a Aprilinej minulosti. Keď dohovoríte, prejdite dverami ľahnúť si spať. Počas spánku dorazíte na ostrov. Keď vystúpite, čaká vás čierna Róba a oznámi vám, že Biela Dračica vás už očakáva. Nasledujte ho. Zájdite až dole do Knižnice, kde sa pozhovárate s Dračicou. Zistíte veľa vecí, ale mnohé z nich nedávajú význam. Ste výnimočná, nestretla ešte nikoho ako vy, ste spojená so snami. Ste tu a nie ste tu, toto je reálny svet, ale vy snívajte. Po rozhovore zmiznete a objavíte sa na neznámom mieste.



Chapter 10 - Crossroads

Zoë Castillo

Mesto v močiari
Len prebehnite lineárnou cestou až na jej koniec, kde z vežičky uvidíte na druhej strane April.

April Ryan

Mesto v močiari
Po rozhovore s kapitánom prejdite k rebríku a vylezte hore na strom. Prejdite mostom na druhú stranu a tam zídite dole schodmi. Zájdite k žene menom Kara. Pozhovárate sa - vyčíta vám, že hoci im pomáhate, robíte to len preto, lebo vám nič iné nezostalo. Zatkli Benrime a odmieta vám dať ľudí na záchrannú misiu. Po rozhovore prejdite rampou za ňou a pokračujte až narazíte na Na´ane. Tá vám povie, že priviedla priateľa, posla, s ktorým sa máte stretnúť na západnom brehu. Prejdite za budovu pri Na´ane a pokračujte po móle až na jeho koniec, kde vás preruší animačka.

Kian Alvane

Mesto v močiari
Choďte rovno a zbehnite dole schodmi. Choďte rovnakou cestou, ako šla pred chvíľou April, až narazíte na Na´ane. Povie vám, že Škorpión vás čaká na móle a sám. Odíde. Pokračujte za April. Nasleduje dlhá animačka, ktorá končí smrťou Ryan, zatknutím Kiana a zničením močiarneho mesta. Zoë sa podarí premiestniť naspäť, respektíve - zobudiť sa.



Chapter 11 - Faith

Zoë Castillo

Wati City, Damienov byt
Preberáte sa v Damienovom byte. Použite počítač a vypočujte si správu od Damiena. Zistil, kde je hlavné centrum porúch, ktoré prenikli do DreamNetu. Zájdite do kúpeľne, kde sa prezlečiete. Potom vyjdite von z bytu.

Rusko, St. Petersburg
Stojíte pred starým skladom, v ktorom by podľa Damienových súradníc malo byť centrum porúch. Brána pred vami je zavretá a ovládací panel nefunguje, takže ho nemôžete ani hacknúť. Choďte doprava a popri plote až k autu, ktoré vyzerá celkom v poriadku. Použite na ovládací panel auta Lokpik a opäť vyhrajte v minihre, aby ste ho otvorili. Potom naň použite mobil a opäť vyhrajte druhú minihru, aby ste auto naštartovali. Auto sa vyrúti k bariére pri budove. Choďte tam, vylezte na krabice pri aute a vylezte na auto. Z auta skočte na balkón nad vami. Na jednom mieste chýba zábradlie, tak sa tam zachyťte a vylezte hore. Z balkóna vylezte hore po rebríku. Tu na streche je strážny robot, ale nie je to žiadny problém. Chodí dookola, tak choďte rovno za ním a v rohu vylezte po ďalšom rebríku ešte vyššie. Tu ste pri veľkých písmenách reprezentujúcich budovu. Choďte k písmenu "K" a zhoďte ho dole. Urobí dieru do presklenej strechy, ktorá je vašou cestou dovnútra. Zlezte opäť dole rebríkom. Teraz už viac sledujte robota a keď prejde popri vás, zlezte dole a bežte k diere a skočte ňou dovnútra.

Rusko, St. Petersburg, Stará Továreň
centrum signálu Prejdite na koniec mostíkov, zbehnite dole schodmi a zlezte rebríkom až na podlahu. Dole obíďte výrobnú linku a na druhej strane pri stene je generátor. Otvorte ho a prehoďte páku, čím spustíte prúd. Prejdite ďalej popri linke a na konci Zoë zahlási, že toto je to miesto, odkiaľ vychádza signál, zrejme to bude pod vami. Všimnite si mriežku v podlahe. Vráťte sa na predošlú stranu, kde ste zliezli rebríkom a vstúpte do ovládacej miestnosti (tá presklená). Tu sú dva panely. Najprv sa postavte k tomu napravo. Tu ovládate pohyb stropného žeriavu. Presuňte ho nad mriežku v podlahe, pri mieste, kde ste zaznamenali centrum signálu. Keď ho tam dostanete, druhým ovládacím panelom spustite hák žeriavu. Zbehnite tam fyzicky a otočte hák tak, aby ste ho "zahákovali" do mriežky. Vráťte sa k ovládacím panelom a zdvihnite hák hore. Ten vytrhne aj mriežku z podlahy. Zájdite tam a vlezte do šachty.
Vyleziete v malej miestnosti. Otvorte šuplík v stolíku a vezmite si z neho malý kľúčik. Sú tu tri skrinky. Prvú z nich otvorte kľúčikom a vezmite si z nej prístupovú kartu. Ňou si otvorte dvere pri izbe za sklom. Za nimi si otvorte druhé dvere a vstúpte do izby. Evidentne tu niekoho držali a pozorovali. Na stenách sú detské kresby. Prezrite si malý hračkársky domček a vezmite si z neho datakocku (Datacube). Vráťte sa do miestnosti, kam ste sa dostali šachtou. Na stole použite na počítač Datakocku. Uvidíte záznam doktorky, ktorá mala na starosti Faith, dievčatko z vašich vízií, zistíte, ako na nej robili pokusy a ako zomrela. Keď skončí záznam, použite kartu na čítačku pri sklenených dverách. Za nimi vybehnite hore schodmi a kartou si otvorte dvere hore. Ste opäť vo výrobnej hale. Choďte k dverám pri ovládacej miestnosti a otvorte si ich kartou. Vyjdite nimi von, na dvor. Na dvore si kartou otvorte aj hlavnú bránu a nastúpte do taxíka.



Chapter 12 - Reversal

Zoë Castillo

Casablanca
Neviete, čo ďalej, tak ste sa vrátili naspäť do Casablancy. Prejdite na námestie, kde sa od Karen v Moca Loco môžete dozvedieť, že tu po vás pátrali poliši. Vráťte sa do svojho domu. Tu vás čaká Helen Chang a máte dlhý rozhovor, po ktorom sa rozhodnete pripojiť znovu na Dreamer a nájsť Faith.



Chapter 13 - The Longest Journey

Zoë Castillo

Dreamworld
Ste opäť v zmrznutej krajine, vašej vízií, Faithinej dimenzii sna. Zájdite za ňou a pozhovárajte sa. Už len sledujte dlhú, dlhú, dlhú animačku a koniec hry. Po titulkoch ešte nasleduje ďalšia krátka animačka, tak si počkajte. Materinská láska už zrejme nie je to čo bývala. Inak, musím povedať, že od tak skvelej hry som tak debilný koniec nečakal. Nenávidím, keď sa nevyrieši, čo sa malo, keď neviem, čo sa stalo s postavami, keď v podstate všetko, čo som v hre spravil, bolo zbytočné. Hrozne ma ten koniec nas...!

Related Games Dreamfall Chapters - Book Five: Redux
Dreamfall Chapters - Book Four: Revelations
Dreamfall Chapters - Book Three: Realms
Dreamfall Chapters - Book Two: Rebels
Dreamfall Chapters - Book One: Reborn
The Longest Journey



Diskusia Príspevkov: 52 Hodnotenie
856 hlasov

100
60
20

80
40
0
49
Zobraziť všetky Pridať príspevok



| Návody | Autori |




© 99-2022 ABCgames.net 
Facebook
 ABCgames.CZ | SK | E-shop hry |