GAMESCHEATSTRAINERSWALKTHROUGHSCD COVERSWALLPAPERSSCREENSHOTSDOWNLOAD

OTHER
CALENDAR
FORUMS
COMPANIES
TOP 10

BUY GAMES
USER
Login
Registration


Users
Games Store
ABCgames
Contact, RSS, Cooperation
STATISTICS
Games:
Cheats:
Trainers:
Walkthroughs:
Localizations:
CD covers:
Wallpapers:
Screenshots:
Download:
21409
5455
5063
1438
1600
7352
6159
13167
1687

Online 5525 users

Walkthroughs > Silent Hill 3


Zobrazení:17126
Autor návodu:Petr K.

„Ok, budu. Taky tě tati miluji.”, Heather se usmívá.
Sedmnáctiletá Heather usíná v kavárně v blízkosti svého domova, kde ve svém snu vidí lunapark zabarvený rudou krví a pohybujícími se kreaturami. Všude je prázdno a ticho. Bizardní tvary připomínající cosi, co bylo kdysi normální. Heather se náhle probouzí, je zmatená a vyděšená a neví, zda je to stále sen či skutečnost?
Po chvíli se jí představuje starší detektiv Douglas, poté se Heather vydává netušíc na oné strašné místo ze sna.


Nákupní centrum

První puzzly
Jeden z prvních úkolů, které musí Heather vyřešit v shopping centru, souvisí s klíčem, který je zastrčen pod těžkou dřevěnou paletou ( save point v místnosti ve druhém patře ). Potřebujete nástroj s jehož pomocí byste klíče vytáhli. K tomuto účelu se hodí kleště, které naleznete v pekařství. S klíčem si pak otevřete cestu do knihkupectví, ale narazíte na další rébus. Na zemi se povaluje pět svazků Shakespearových knih. Posbírejte je a vložte zpátky do regálu ve správném pořadí ( podle dílů ). Na jejich hřbetě si pak přečtete číselný kód, který zadáte na klávesnici u dveří v zadní části prodejny za pultem.


Pán Much

Ve druhém patře narazíte na chodbu plnou poletujícího hmyzu, který vám brání v cestě. Je třeba se ho zbavit. K tomu potřebujete najít dva předměty. První je bělidlo (bleach), které se nachází v centrální části mapy v místnosti ve tvaru osmihranu. Další je čistící prostředek (detergent), který naleznete v místnosti v dolním pravém rohu mapy druhého patra. S těmito předměty se vraťte do chodby s mouchami. Těsně před vstupem vypněte větrací zařízení a přímo v chodbě smíchejte obě chemikálie. Poté větrák opět zapněte a sledujte, co se stane.


Červí boss

Obrovský a hnusný červ na konci úrovně v shopping centru je docela jednoduchým bossem. Když se budete snažit, můžete mu dát tři až čtyři rány pokaždé,když se ukáže. Palte rychle, jinak se bude bránit vysíláním silových vln. Další nebezpečí hrozí v případě, že stojíte příliš blízko naproti tunelu, odkud se vyvalí ven. Optimální poloha pro střelbu je přímo proti jeho hlavě, z boku má štíty, které ho chrání.


Stanice metra

Jedeme dolů
Na stanici metra se v první řadě dostaňte až na nástupiště. Cestou určitě najdete louskáček (nut cracker). Na jednom z nástupišť metra narazíte na nepříjemného tlusťocha, který se vás bude snažit shodit do kolejiště. Pokud se mu to podaří, okamžitě se vyšplhejte nahoru, jinak vás přejede vlak. Každopádně se musíte dostat na druhou stranu. Najdete tam vrata zamčená pomocí řetězu. S použitím louskáčku můžete tuto překážku snadno překonat. Tudy se dostanete na poslední nástupiště, které poznáte podle toho, že na jeho konci v kolejišti jsou světlem ozářené dveře. Teď je třeba vyprovokovat vlak, ale bude to dosti nebezpečné! Musíte slézt do kolejiště,jít směrem ke dveřím a být stále připraveni k okamžitému úprku zpět (na žádném jiném nástpišti toto nedělejte, pouze zde). Jakmile se pokusíte vejít do dveří, krátká animace ukáže řítící se vlak. Nyní prchejte zpět, a jak dorazíte na kraj nástupiště, vyšplhejte se nahoru. Zombijských psů si ale vůbec nevšímejte, na žádnou jinou akci nebude čas (a navíc je stejně přejede vlak). Teď se ještě vypořádat s tlupou nově se objevivších tlusťochů a můžeme jít dál.


Podchod

Vlakem do pekla
Až vystoupíte z vlaku, narazíte na systém chodem, které vás dovedou do další části hry, ale nebude to procházka růžovou zahradou! Předně musíte posbírat pár předmětů. Nejdříve seberte prázdnou lahev a použijte ji na petrolejové topné těleso. Naplněnou lahev použijte na nefunkční stroj, tím mu dodáte palivo. Nyní už jen stačí zapnout čerpadlo a dívat se, jak klesá hladina vody. Uvolní se tak cesta k žebříku vedoucímu do spodní části. Tam je především třeba objevit další důležitý předmět: fén na vlasy. Vezměte si ho s sebou do průchodové místnosti, zapojte ho do elektriky a hoďte do vody. Zbavíte se tak ošklivé chobotnice.


Úřad

Lano
V první části budovy není mapa, avšak to nevadí. Postačí pouze nacpat špinavou matraci do díry v podlaze a skočit dolů. Teď se nacházíte v pátém patře budovy. Projděte si všechny místnosti, postupně tu naleznete šroubovák a hever. Pomocí šroubováku vypáčíte zásuvku, která se nachází ve třetím patře u save pointu. I hever najde uplatnění ve třetím patře. Použijte ho k otevření výtahové šachty. Pak už můžete snadno slanit do nižšího patra.


Játrovka

Ve druhém patře otočte kohoutkem a užijte si přechod do „jiného světa”. V místnosti poblíž objevíte oxydol. Další předmět jsou vepřová játra, která dostanete v mrazáku v prvním patře. Teď se musíte vydat zpátky nahoru až do pátého patra sebrat tady zápalky. Se všemi těmito věcmi jděte do místnosti s děsivými obrazy. Pod obrazem, kde je nápis „Flame purifies All”, zkombinujte játra, zápalky a oxydol, pak nastane malý požár, který vám otevře cestu dál. Projděte a pokračujte až do místnosti s prodejním automatem. Použijte jednu ze stříbrných mincí, které se tu nacházejí, dostanete tak klíč od místnosti v prvním patře (úřadovna životního pojištění). Všude kolem naleznete vytrhané stránky s textem jakési pohádky. Když si ji přečtete celou, zmizí překážka, která vám blokovala cestu ven. Až budete na ulici, zamiřte domů.


Boss se škubající hlavou

Problém je, že brokovnice a pistole na něj neúčinkují (dokáže odrážet střely svými pažemi). Je třeba vzít do ruky katanu. Nechte ho, ať se k vám přiblíží, pak švihněte. Musíte vydržet až do chvíle, kdy se vás téměř dotýká, a švihnout úplně těsně předtím, než zaútočí on.


Nemocnice

Práce ve zdravotnictví škodí zdraví
Po několika příběhových scénách se Heather může vydat do nemocnice. Nastupte do výtahu a jeďte do druhého patra. Narazíte na zamčené dveře s numerickou klávesnicí. Pokud si nechcete užít řešení puzzlů, vězte, že správná kombinace je 8634. V další místnosti najdete aktovku. Pokud se do ní chcete dostat, musíte na zámku zadat číselný kód. Kde ho vzít ? Co třeba se kouknout na hodiny ? V aktovce naleznete fotoaparát, který budete potřebovat později. Dříve než odejdete, navštivte ještě místnost v horní části mapy, kde naleznete odlakovač. Vraťte se do místnosti s označením C4 a pomocí odlakovače odstraňte lepidlo na klíči od schodiště. Tak se dostanete až do přízemí. Dojděte k místnosti, kterou blokují regály, použijte tu fotoaparát. Na fotografii zdi uvidíte další číselný kód. Zadejte ho do zařízení vedle zamčených dveří ve třetím patře. Až si vyslechnete znepokojující telefonát, otevře se vám cesta do zvláštního místa, které není na mapě. Zde se pokuste o akci na divném okultním zařízení a připravte se na další cestu do „jiného světa”.


Kýbl krve

Až tam budete, musíte vzít igelitku a naplnit jí krví z nádoby v místnosti ve třetím patře. Je čas pro další číselné puzzle. Jděte k výtahu a jeďte do „33. patra”. Tady musíte zjistit správnou číselnou kombinaci. Je třeba se podívat na římské číslice vyškrábané na velkých dveřích naproti výtahu. Údaje odkazují k označeným postelím a určují pořadí. Získanou kombinaci pak zadejte do zařízení a vyzvedněte si klíč (cremated key). S jeho pomocí se dostanete do místnosti v dolní pravé části mapy prvního patra. Jděte chodbou a dostanete se do otevřené místnosti se save pointem a oltářem. Na oltář použijte igelitku s krví a slezte po žebříku. Tam se setkáte s Leonardem.


Leonard

Leonard plave v odpadních vodách sem a tam a občas se vynoří. Když se tak stane, třikrát na něj vystřelte z pistole. Opět se potopí a vynoří někde jinde. Opakujte to tak dlouho, než zemře.


Lunapark

Na horské dráze
Heather se dostane do zábavného zařízení, o kterém se jí zdálo ve snu na úplném začátku hry. Za prvé jděte do krámku se suvenýry, naleznetetu klíč od horské dráhy. Nyní se vyšplhejte na dráhu a zastavte provoz vláčku. Procházejte se po kolejích tak dlouho, než nastane střihová scéna. Po ní můžete jít do strašidelného zámku. Uvnitř narazíte na spoustu neškodných příšer, ale dávejte si mimořádný pozor na letící rudý opar. Stačí jediný kontakt a je po vás. Sundejte si neprůstřelnou vestu a nedržte v rukou žádnou zbraň, abyste se mohli pohybovat, co nejrychleji.


V pohádce

Posléze se dostanete na prázdné jeviště. Seberte červenou botu a řetěz ležící na jedné z lavic. Najděte atrakci zvanou „rocket ship”, zde upevněte jeden konec řetězu k prostřednímu sloupku a druhý k zamčeným vratům poblíž. Teď už stačí jen zapnout atrakci a cesta bude otevřená. Potom uvnitř krátce pohovoříte s Douglasem, poté vstupte do věštírny a seberte tu hlavu panenky. Při východu z věštírny se otočte směrem doprava a projděte dveřmi. Tady uvidíte dvě panny oděné jako Sněhurka a Popelka. Na Sněhurku použijte hlavu panenky, na Popelku červený střevíc. Pokračujte v cestě dveřmi nalevo.


Koníčci

Po několika soubojích jděte k malým vrátkům, za nimiž se nachází dětský kolotoč. Vylezte na něj, ale mějte se na pozoru. Najděte jediného koníka, který se nehýbe a přečtěte si nápis na jeho boku. Kolotoč se dá do pohybu a z koní začne vycházet jedovatý plyn. Vemte si katanu a útočte na pohybující se koníčky, dokud je všechny nezabijete. Následuje střihová scéna a další souboj s bossem.


Alessa

V první podobě útočí pomocí nože, což není žádný problém, brzy ji dostanete. Brání se proti střelám, ale můžete ji udeřit vždy, když se chystá k útoku. I vy se můžete bránit, pokud máte katanu a ve správný okamžik stlačíte čtvereček. Pak přijde druhá forma, která útočí s pistolí. Je o něco tužší a musíte si dávat větší pozor na její útoky. Třetí forma vás bude chtít udeřit železnou rourou. Pokud útočíte s katanou, měli byste mít jasnou výhodu v rychlosti. Ušetříte si tak spoustu nábojů. Poslední, čtvrtá forma toho vašeho temného dvojčete používá poloautomatickou zbraň. Poté, co zemře, můžete jít pouze jednou cestou. Ta vás dovede přes chodbu a schodiště do kaple. Po střihové scéně zde seberete první tarotovou kartu (Oko noci) a uložte si hru. Projděte stejnými dveřmi jako před chvílí Claudia a nezapomeňte si hned napravo vzít mapu kaple.


Kaple

Neztrácejte víru
Kapličku tvoří dvě úrovně. Jsou tam čtyři karty - Velekněžna, - Měsíc, - Viselec, - Blázen. Všechny je nejdříve posbírejte, pak jděte do Heatřiny místnosti a umístěte karty v tomto pořadí:
  1. Oko noci - nic - Měsíc
  2. Velekněžna - nic - Blázen
  3. Nic - Viselec - nic
Projděte dveřmi a vyčkejte střihové scény. Nepokoušejte se Claudii zabít, místo toho použijte medailon, který už dávno máte v inventáři. Tím odstartujete další střihovou scénu. Potom už stačí pouze vlézt do otvoru a připravit se na finální konfrontaci.


Finální boss Bohyně

Boj s tímto bossem je celkem přímočarou záležitostí. Jakmile uvidíte, že se začíná kroutit, vypalte na ni pár ran z pistole, musíte se trefit do hlavy. Postavte se nad její hlavu a zvolte si palici. Bijte dokud vám síly stačí. Postup posléze opakujte. Nejlepší pozice je blízko u hlavy mírně napravo od ní, tak na vás její útoky nedosáhnou. Používejte hojící prostředky, jak bude třeba. Stejně je po této scéně už potřebovat nebudete. Když souboj skončí, určitě si ještě počkejte na vaše hodnocení a uložte posléze hru s novými bonusy.

Related Games Silent Hill 2 Remake
Silent Hill: Downpour
Silent Hill 5: Homecoming
Silent Hill 4: The Room
Silent Hill 2: Director's Cut
Silent Hill 2: Restless Dreams



Diskusia Príspevkov: 2 Hodnotenie
376 hlasov

100
60
20

80
40
0
65
Zobraziť všetky Pridať príspevok



| Návody | Autori |




© 99-2022 ABCgames.net 
Facebook
 ABCgames.CZ | SK | E-shop hry |