GAMESCHEATSTRAINERSWALKTHROUGHSCD COVERSWALLPAPERSSCREENSHOTSDOWNLOAD

OTHER
CALENDAR
FORUMS
COMPANIES
TOP 10

BUY GAMES
USER
Login
Registration


Users
Games Store
ABCgames
Contact, RSS, Cooperation
STATISTICS
Games:
Cheats:
Trainers:
Walkthroughs:
Localizations:
CD covers:
Wallpapers:
Screenshots:
Download:
21419
5455
5063
1438
1600
7352
6161
13176
1687

Online 17071 users

Walkthroughs > Armed and Dangerous


Zobrazení:14460
Autor návodu:Andrej Eperješi, ABCgames.sk

Kde bolo, tam bolo, bola raz krajina Midden, ktorej vládol zlý kráľ Forge. Rozhodol sa, že prerobí túto krajinu na mučiarenský zábavný park pre svojho retardovaného syna, princa Stiga. Na odpor sa mu postavila skupina odvážlivcov hovoriacich si Levie Srdcia (Lionhearts). Partu tvoria maskovný bojovník Rome, expert na výbušniny, krtomuž Jonesy a bojový robot Q1, ktorý má veľkú záľubu v pití čaju. K tejto skupine hrdinov sa pridáva malý, slepý smraďoch Rexus, ktorý vládne nadprirodzenými schopnosťami. Kedysi bol strážca Knihy zákonov (Book of Rules), ktorú sa teraz kráľ pokúša využiť vo svoj prospech. Na ceste získavajú rôznych pomocníkov. Trio robotov záhradníkov, ktorí so zbraňou v ruke chránia kvetiny, mnícha s prestrelenou hlavou, či nepriateľa, ktorý sa pridá na ich stranu. Napriek nedôvere mnohých, sa snažia naplniť Majorcanské proroctvo a navrátiť do krajiny poriadok.

V každej misii môžete nájsť jeden Token. Zbieranie týchto Symbolov nie je nutné, no za ich zbieranie sa vám sprístupňujú rôzne veci, ako napríklad: možnosť hrať ktorýkoľvek z už prejdených levelov, púšťať si všetky animačky, zvýšiť obtiažnosť hry, spustiť si bonusové levely, či získanie niektorých cheatov.
V leveloch je dôležité nájsť Krčmu. Mimo toho, že hrdinovia si zvlažia pery pivom, je to jediné miesto, kde si môžete počas misie ukladať pozíciu. V krčme tiež môžete získať ďalšie zbrane a do zbraní, ktoré máte, sa vám v krčme vždy doplnia náboje.
V leveloch na vás útočia nepriatelia, ktorí vychádzajú z barákov, ktorú sú rôzne umiestnené. Ak chcete zastaviť príval nepriateľov, tak zlikvidujte baráky. Potrebujete na ne niečo silnejšie (míny, Mortar), no stačí pár striel a je po nich.


1. Storm the Base

Cieľ: Získaj Ticker Bomb z krčmy. Znič dve brány medzi tebou a základňou.

Prvá misia je absolútne jednoduchá, aby ste sa bez tutorialu dostali do hry a osvojili si ovládanie. Len postupujte jedinou možnou cestu vpred a likvidujte nepriateľov. Keď budú pri nepriateľoch sudy, tak do nich streľte. Výbuch zničí nepriateľov, aj budovy (aj vás, ak ste príliš blízko). Vojaci na vás číhajú aj v oknách budov, aj na strechách. Ak sa náhodou dostanete do ostrej paľby a nemáte čas sa po nich obzerať, tak len hoďte do domu mínu a tá ho zničí. Mín máte vcelku dostatok a budovy sa dajú ničiť jedine výbušninami. Postupujte až ku krčme, do ktorej vstúpte. Dostanete Ticker Bomb, Topsy Turvy Bomb a tiež si vezmite Machinegun. Potom dobehnite k bráne, ktorá je neďaleko a umiestnite na ňu bombu. Po výbuchu prejdite a likvidujte nepriateľov. Oproti vám sú baráky, ktoré môžete zničiť (vychádzajú z nich nepriatelia). Na lúke so stromami sú naľavo ďalšie baráky. Dostaňte sa až k ďalšej bráne, ktorú tiež vyhoďte do vzduchu. Potom ňou len prejdite.

Token: Je hneď priamo pred vami na začiatku misie.


2. Rescue Rexus

Cieľ: Dostaň sa do väzenia a znič Forge Canony. Znič bránu väzenia. Osloboď Rexusa.

Prebojujte sa cez ulicu pred vami. Oproti je alarm a sudy, tak do nich streľte a zničte ho. Potom pobite vojakov a zahnite doľava ku krčme. V nej si môžete zobrať ostreľovačku a Guy Fawkes Traitor Bomb, no aj tak tu budete potrebovať len Machinegun. Vybehnite po pár schodoch a prejdite ďalšou ulicou k druhemu alarmu, ktorý zničte. Cestou vyskočia vojaci spoza múru, tak buďte pripravený. Keď budete v priestore, kde ste zničili alarm, tak zo strechy budovy, popri ktorej ste prišli, bude na vás páliť vojak. Ďalej prejdite popri múre a pri prvej príležitosti zahnite doľava. Poza domy sa dostanete ku guľometnému hniezdu. Zničte vojaka. Pred guľometom je rozbúraný dom. Skočte dovnútra, je tam Token. Guľometom môžete tiež zničiť baráky na kopci obďaleč.
Potom bežte ďalej. Pri dvoch vežiach sú sudy, tak viete, ako veže zničiť. Za nimi rozstreľte alarm. Tiež sú tu baráky. Na kopci nad nimi sú skaly, do ktorých streľte. Uvoľnené balvany sa zosypú na baráky a zničia ich. Za barákmi je už len cesta, ktorá vás dovedie pred väznicu. Sú tu dva Forge Canony, ktoré po vás pália, tak k nim bežte oblúkom a nie priamo a zabite vojakov, ktorí ich obsluhujú. Použite ten kanón ďalej od brány a zničte ju ním. Páľte ďalej a zničte aj baráky za bránou, na ktoré vidíte. Vnútri sú naľavo ešte jedny baráky, ktoré kľudne zničte mínami. Potom len dobehnite k Rexusovi. Chudáka premrznutého sa Q pokúsi zahriať podľa štýlu Hviezdnych Vojen.

Token: Keď sa od druhého alarmu dostanete ku guľometnému hniezdu, tak pred ním je rozbúraný dom. Skočte dovnútra a tam sa nachádza Token.


3. Liberate Fjorkin Village!

Cieľ: Znič Window Grunts, Captains a baráky. Získaj Ticker Bomb z krčmy.
Po splnení prých cieľov: Znič dve brány s Ticker Bombami, znič 5 obrovských lešení (colossus scaffolds) s Ticker Bombami, Použi Ticker Bomby aby si sa dostal z mesta.

V prvej oblasti so stromami pobite vojakov a zničte baráky pomocou sudov pri nich. V druhej oblasti s domami to isté, len pozor na vojakov v oknách (za prvými domami naľavo je Token). Tu musíte zničiť všetkých vojakov, vrátane barákov, no sú tam sudy, tak je to ľahké. Keď sú všetkci zničení, tak v ľavej časti námestia je krčma. Vstúpte do nej (ak niekto žije, tak vstúpiť nemôžete). Tam získate Ticker Bomby a tiež si môžete vziať Land Shark Gun.
Prvá brána je hneď za krčmou, tak ju zničte. Za bránou pobite vojakov, zničte mínami baráky a za nimi vyhoďte do vzduchu druhú bránu. Keď prejdete bránou, hneď pred vami je zasnežený skalný výbežok a naľavo baráky. Vyskáčte na skalný výbežok a ste za chrbtom guľometného hniezda. Pobite pár vojakov a použite guľomet na zničenie barákov. Kúsok obďaleč je prvá konštrukcia, ktorú zničte umiestnením bomby.
Pokračujte kaňonom až dorazíte na otvorené priestranstvo, kde sú dva kanóny, ktoré po vás pália. Tu sa hodí Land Shark, ktorý požiera aj osadenstvo kanónov. Inak kľučkujte, aby ste sa dostali za kanóny a sami zničili posádku. Za kanónom napravo je druhá konštrukcia, no zatiaľ ju ignorujte. Za kanónmi sú tri baráky a tretia konštrukcia. Prebehnite poza ňu. Za ňou je guľometné hniezdo. Guľometom zničte prvé dva baráky a nepríjemných vojakov. Na tretie baráky nedostrelíte. Ak si nechcete míňať míny, tak poniže týchto posledných barákov je druhé guľometné hniezdo, ktorým ich môžete zničiť. Za týmto guľometom je aj štvrtá konštrukcia. Zničte ju a teraz, keď je kľud, sa vráťte zničiť aj tretiu a druhú.
Pri štvrtej konštrukcii je krčma. Môžete sa tam savnúť a vezmite si tam Gurner Personal Mortar. Vybehnite von a v oblasti obďaleč vás čaká Colossus, robot, akých ste ničili rozostavaných, no tento je plne funkčný. Použite na neho Personal Mortar, čo ho bezpečne zničí. Potom v tejto oblasti pobite posledných vojakov a zničte jedny baráky. Jediné, čo zostáva, je umiestniť bombu na piatu konštrukciu. Keď sa rozletí po výbuchu do strán, tak dojdite k veľkému múru, ktorý vám bráni v ceste. Na jeho stred umiestnite bombu, vďaka čomu sa dostanete preč.

Token: Len prejdete bránou z lesnej oblasti do oblasti s domami (sú tu jedny baráky a prvá krčma), tak hneď za prvými domami naľavo je token.


4. Defend Fjorking Village!

Cieľ: Preži tak dlho, ako sa dá. Zlikviduj toľko jednotiek, koľko môžeš. Keď prerazí 100 vojakov, prehral si.

Teraz ste v obrannej veži dediny a pred sebou vidíte hordy vojakov, ktorí sa približujú dedinu dobyť. Strieľajte po nich, ako sa dá. Nábojov máte neobmedzene. Pravým tlačidlom strieľate granáty, ktorých je tiež neobmedzene, len chvíľu trvá, než sa nabijú. Nie je to nič ťažké, len likvidujte vojakov. Keď zlikvidujete väčšinu útočníkov, ostatní sa stiahnu a vyhrali ste.

Token: Keď poletí smerom k vám lietadlo, tak zhodí krabicu. Streľte do nej a máte ďalší Token.


5. Rescue the Sacred Lamb

Cieľ: Zlikviduj 8 sniperských kapitánov. Získaj posvätné jahňa.

Postupujte jedinou možnou cestou. Za zákrutou sú dve guľometné hniezda a niekoľko vojakov. Pobite ich. Na skalnom previse nad druhým guľometom je sniper. Zlikvidujte ho. Potom si dajte pozor na vzducholoď, ktorá vás začne bombardovať. Zničte ju. Môžete použiť aj samopal, no stojí to dosť nábojov. Prípadne počkajte, kým sa dostanete ku krčme, kde si môžete dopĺňať náboje a zničíte ju ostreľovačkou. Než sa vydáte ďalej, tak sniperkou zlikvidujte ešte jedného snipera na skale v diaľke pred vami. Pohnite si, lebo z ľavej strany po vás budú páliť z kanónov. Bežte a pri prvej príležitosti zahnite doprava. Tam pobite vojakov pred domami a dobehnite až ku krčme. Tam si uložte pozíciu a doplňte muníciu. Od krčmy pokračujte ďalej. Takto ste aspoň obišli pásmo, kde na vás mohli dostreliť kanóny. Pokračujte cestou. Napravo na vyvýšenom mieste sú baráky. Nad nimi sú skaly, do ktorých streľte, kľudne aj ostreľovačkou, krčma je blízko. Uvoľnené skaly baráky zničia. Potom dobehnite na most. Cestou k mostu je pár guľometných hniezd, doporučujem tiež ich zničiť ostreľovačkou z diaľky, lebo sú v dobrom palebnom postavení, na boj zblízka.
Vybehnite na most a buďte pripravený. Priblíži sa ďalšia vzducholoď, ktorá začne zhadzovať parašutistov. Z mosta krásne na vzducholoď dostrelíte, lebo je dosť blízko, no buďte rýchly. O chvíľu sa totiž vyrútia na vás vojaci z oboch strán. Pomôžte si guľometmi, ktoré sú pred mostom. Prejdite most, za ním na skalách sú ďalší ostreľovači, tak pozor. Po ceste narazíte na dva guľomety, pred ktorými sú baráky. Aké vhodné umiestnenie. Za zničenými barákmi sú na skalách pred vami poslední sniperi. Ak ste postrieľali všetkých predtým, tak jeden z cieľov je splnený. Než vstúpite do dediny, tak jedným z guľometov, ktoré ste míňali, môžete zničiť vrtuľník, ktorý lieta nad dedinou. Potom bežte do dediny. Keď budete za priepasťou vidieť v dostatočnej blízkosti baráky, tak ich zničte mínami, alebo mortarom. Potom už len ako hrdina vbehnite do dediny a pobite vojakov. Na záver dobehnite k domu za kanónmi a pokúste sa zachrániť posvätné jahňa.
Muž, ktorý zháňa toto jahňa, vám za Rexusove nádherné bečanie ukáže cestu ďalej.

Token: Za skalným previsom, kúsok od začiatku, na ktorom je prvý sniper, ktorého stretnete, zahnite doprava. Ak ste v dedine s krčmou, ste ďaleko. Toto je úzka skalná cestička nad priepasťou. Pozor, jediné miesto, kde môžete spadnúť do priepasti. Na konci tejto cestičky je Token.


6. Clear the Road

Cieľ: Znič 6 označených domov a Q1-12. Nesmú byť zničené civilné domy.

Napravo ako začínate, je prvý dom, ktorý treba zničiť, má na sebe terčík. Spraví to jedna mína. Za ním je krčma. Vybehnite na kopec nad ňu. Chrbtom ku krčme, napravo máte token, naľavo streľte do balvana, ktorý spadne a dole zničí baráky. Oproti krčme sú pred troma skalami ďalšie baráky, ktoré musíte zničiť jedine silou. S tými troma skalami je druhý dom na zničenie. Z tejto oblasti vedie priesmyk, v ktorom si však už z diaľky všimnete dva kanóny. Dosť náročné je prejsť tade, pokiaľ ich nezničíte napr. Land Sharkom, alebo podobne. Ak si to chcete uľahčiť, tak za barákmi, ktoré sú oproti krčme, naľavo od priesmyku je obchádzka. Touto cestu narazíte na ďalšie baráky a alarm. Zničte ich. Za nimi je tretí dom, ktorý zničte. Nad ním je balvan, tak si to jeho uvoľnením uľahčite. Ďalej cestou je napravo guľometné hniezdo, ale sú tam sudy, tak s nimi zničte osadenstvo. Potom sami s guľometom zničte baráky na kopci oproti.
Pokračujte ďalej a za zákrutou nájdete naľavo štvrtý dom na zničenie. Zničte ho sami a vybehnite na kopec nad ním. Tam je kanón, ktorým zničte baráky na kopci oproti vám. Naľavo vedie cesta k veľkému robotovi Q1-12. Môžete ho zničiť Mortarom, no ak si chcete uľahčiť boj, tak vybehnite na kopec, kde ste zničili baráky. Poniže kopca sú dva kanóny, ktoré strážili priesmyk. Tu na kopci sa držte stále hore, postupujte dopredu, až budete na kopcoch nad tým robotom. Pod vami je guľomet. Zabite vojaka pri ňom a sami ho použite na zničenie robota, aj barákov. Potom len zbehnite dole a zničte posledné dva označené domy.
Malá Lily vás zavedie do dediny, kde si vypočujete proroctvo o 4 Ochrancoch (Majorcan Prophecy, ak si pamatáte, tak hrdinovia z Giants boli z planéty Majorca). Aj keď si Lily a každý rozumný človek myslí, že ste to vy, prorok je presvedčený o opaku. Tak sa Jonsey tiež zahrá na proroka.

Token: vybehnite na kopec nad krčmou. Keď budete hore chrbtom ku krčme, tak sa vydajte doprava za vyvýšený domček. Tam je token.


7. Save the Villagers

Cieľ: Zachráň 5 dedinčanov. Znič všetkých 5 kráľovských raketových veží.

Oproti vám, v diaľke, sú na skalách baráky a nad nimi balvan. Streľte do neho, aby zničil baráky. Za vami je Raketová veža, tri kanóny a jeden dedinčan na záchranu. Dedinčana vezmite. Použite delo, ktorým vidíte na cieľovú oblasť a zničte ním raketovú vežu (dovidíte na dve, ale dostrelíte len na jednu). Potom sa tam presuňte sami a dorazte zvyšok. Delom tiež môžete zničiť dvoch ostreľovačov na skalách. Pri barákoch, ktoré ste zničili delom, je druhý dedinčan. Odtiaľto sa dajte napravo. Je tam krčma, no je k nej ešte pekný kus cesty. Bazukou zničte vežu a pozor na ostreľovačov. Pod skalným previsom sú baráky, tak tam hoďte zo dve míny. Napravo je cesta hore, na skalný previs. Vybehnite tam a zlikvidujte vojakov, ktorí sú na ňom, lebo by vás ohrozovali cestou ku krčme. Tiež delom môžete zničiť ostreľovača za krčmou, ktorú už máte na dohľad. Na previse je aj Token a tretí dedinčan. Pri barákoch, ktoré sú za týmto skalným previsom, je štvrtý dedinčan. Potom už len bežte ku krčme, kde sa savnite a doplňte muníciu. Domček pred krčmou má vysvietenú plochu. Tam uložte jedného dedinčana a vráťte sa po toho pri barákoch, ktorého ste zrejme nemohli zobrať, lebo môžete mať maximálne troch naraz.
Pri krčme sú ďalšie raketové veže, ktoré zničte. Ďalej od krčmy je druhý domček, kde zložte dedinčana. Naľavo, v priesmyku, ktorý vedie do pohoria, je piaty dedinčan a za ním aj domček, kde treba jedného zhodiť. Postupujte ďalej priesmykom do pohoria a nájdete baráky, ktoré zničte a za nimi štvrtý domček, kde zhoďte dedinčana. Potom sa vyberte už len do poslednej časti, kde ste neboli. Zničte tam piatu raketovú vežu a zhoďte posledného dedinčana do jeho domu.
Potom sa presuniete do dediny Dick Turpin, aby ste pomohli obyvateľom ubrániť sa pred nájazdom.

Token: Pred vami, od miesta, kde začínate, sú na skalách baráky, poniže kanón. Odtiaľto sa dajte doprava. Za vežou uvidíte skalný previs. Po pravej strane naň vedie cesta. Hore sú dva kanóny a Token.


8. Defend Dick Turpin

Cieľ: Preži tak dlho, ako sa dá. Zlikviduj toľko jednotiek, koľko môžeš. Keď prerazí 100 vojakov, prehral si.

To isté, čo v predošlej obrannej misii.

Token: Keď poletí lietadlo, tak zhodí krabicu. Čo najskôr do nej streľte a získate Token.


9. Save the Dick Turpinites

Cieľ: Znič troch Goliathov. Zachráň troch dedinčanov a vráť ich do ich domovov.

V zadaní vám to síce nenapíšu, ale keď budete príliš dlho otáľať, tak so zajatými dedinčanmi sa niečo stane a misia skončí. Preto sa snažte rýchlo ich oslobodiť a potom sa venovať okoliu. Podľa kompasu sa vydajte k trom Giliathom. Pochodujú v zákopoch, ktoré sú po celej planine. Neútočia, ale sprevádza ich vždy dosť vojakov. Pobite vojakov a priblížte sa ku Goliathom. Každý má na chrbte klietku so zajatým dedinčanom. Umiestnite na každého jedného výbušninu a po výbuchu vezmite dedinčana. Našťastie sú len traja a tak sa nemusíte vracať a môžete ich vziať všetkých naraz. Za veľkou skalou, (ktorú uprostred planiny vidíte už zdiaľky), je krčma. Bežte si uložiť pozíciu. Potom si kľudne polikvidujte nepriateľov, nájdite Token. Keď máte voľnejšie pole pôsobnosti, tak doneste dedinčanov do ich domovov. Prvý domček je rovno pred krčmou. Druhé dva sú viac na západe, neďaleko od seba.

Token: Od miesta začiatku sa vydajte popri pravej skalnej strane. Za veľkou skalou je zastrčený rozbúraný domček. Skočte dovnútra domu a tam je Token.


10. Retirement Community

Cieľ: Znič 14 označených domov a Q1-12.

Ako začínate, tak cestou nahor dobehnete k prvému označenému domu. Potom sa len vydajte po moste k druhej obytnej časti. Tam nájdite označené domy a tiež na plošine za touto oblasťou. Potom sa vydajte ďalej po moste a cestou narazíte v ďalších obytných oblastiach na označené domy, ktoré všetky zničte.
Uprostred oblasti je ostrovček, na ktorom je krčma. Úplne dole, pod krčmou a všetkým ostatným, v zahmlenom údolí je Q1-12. V krčme si vezmite Mortar a s ním robota dorazíte v pohode.


Token: Uprostred celej oblasti je ostrovček, na ktorom je krčma. Keď na ostrovčeku vyletíte najvyššie, ako sa dá, tak sa otočte chrbtom k obytným oblastiam, kde sú označené domy. Pred vami by mala byť vzdialená plošina s pár domami. Doleťte tam a na ceste medzi domami je Token.



11. Roman´s "Little Diversion"

Cieľ: Dostaň 9 dedinčanov do ich domovov.

V prvej časti, kde začínate, sú dva domy, kde treba dostať dedinčanov (ostatné sú pri krčme). Pod bránou máte Jumper Pack. Keď ho vezmete, tak sa vydajte zachrániť dedinčanov.


1. na veži je prvý.
2. pod vežou je druhý.
3. vedľa tohto komína je za skalou rovnaký komín, pri ňom je tretí.
4. na veži.
5. za bránou, pred ktorou začínate misiu.
6. medzi dvoma budovami, pred bránou, za ktorou je krčma.
7. na tejto plošine je veža a na nej je siedmy dedinčan.
8. Tu na veži je ôsmy. Medzi touto a susednou vežou je tunel, v ktorom je deviaty.

T - Za skalou je malý komín. Skočte do neho a vnútri je Token.


12. Crush the King´s Army

Cieľ: Preži tak dlho, ako sa dá. Zlikviduj toľko jednotiek, koľko môžeš. Keď prerazí 100 vojakov, prehral si.

To isté, čo v predošlej obrannej misii.

Token: Keď poletí lietadlo, tak zhodí krabicu. Čo najskôr do nej streľte a získate Token.


13. Reach the Wildwood Abbey

Cieľ: Znič troch Giliathov a osloboď dedinčanov. Zanes 3 dedinčanov do ich domovov. Zlikviduj 12 mníchov strážiacich cestu do Opátstva Divolesa. Dostaň sa ku stenám Opátstva Divolesa.

Bežte jedinou možnou cestou, až sa dostanete na otvorené priestranstvo. Pred vami je kaňon, v ktorom kráčajú traja Goliathi a napravo máte cestu poza domčeky, ktorá sa tiahne ponad kaňon. Môžete hneď skočiť do kaňonu a snažiť sa oslobodiť dedinčanov, no to je príliš riskantné. Vydajte sa radšej po ceste ponad kaňon a likvidujte všetkých nepriateľov, nadbehnite si Goliathov a vyčistite si cestu. Na konci môžete po ceste zbehnúť dole do kaňonu a na tomto mieste je aj krčma. Ak ste boli rýchly, tak sa Goliathi práve približujú. Zničte ich a vezmite si troch dedinčanov. Potom ich zaneste do domov. Tie sú popri ceste nad kaňonom, kadiaľ ste bežali ku krčme.
Od krčmy sa potom vydajte ďalej. O chvíľu narazíte na bránu, ktorú strážia mníchovia. Len ich postrieľajte a dobehnite k bráne.

Token: Keď budete pred bránou na konci levelu, kde vás napadnú mníchovia, tak sa postavte čelom k bráne. Naľavo medzi kríkmi a hrobkami je Token.


14. Steal the Book of Rule

Cieľ: Zachráň 10 dedinčanov. Dostaň Jonseyho k Sklenenej veži. Dávaj na neho pozor, kým vyhodí dvere do veže.

Táto misia je veľmi jednoduchá. Najprv sa rozbehnite a likvidujte všetkých vojakov. Zničte aj všetky štyri baráky v oblasti. Keď je kľud a niekto vás neotravuje, tak pozbierajte dedinčanov a odneste ich do domovov. Nie je nutné popisovať ich rozmiestnenie, lebo stačí behať pomedzi domy a nájdete ich, aj keby ste nechceli.
Keď rozvozíte všetkých domov, tak zaveďte Jonseyho k veži. Začne na ňu primontovávať výbušniny. Vtedy sa vyrojí záplava nepriateľov. Len ich likvidujte a nepúšťajte ich k Jonseymu. Keď doinštaluje výbušniny, tak misia skončí.

Token: Hneď od začiatku sa držte ľavej steny. Choďte popri nej, až narazíte na prvý domček, obďaleč je zrúcanina kostola. Za týmto domčekom zahnite doľava. Token je tam za skalou.


15. Elude Stig´s Army

Cieľ: Dostaň sa živí cez prvú dedinu. Nájdi Jumper Pack, znič 15 označených domov. Dostaň sa z tejto oblasti.

Na začiatok nemáte žiadnu konkrétnu cestu. Postupujte, ako chcete. Pozor si dávajte najmä na ostreľovačov na skalách a na guľometné hniezda. Na tých používajte ostreľovačku. Inak koste samopalom všetkých a postupujte stále vpred. Keď po prekonaní naozaj veľkej oblasti dorazíte k zrázu, pod ktorým vidíte prvý označený dom, prvý cieľ je splnený.
Zničte dom. Potom postupujte priamo a cestou zničte ďalšie dva. V diaľke uvidíte štvrtý označený dom. Pri ňom máte Jumper Pack. Vezmite si ho, zničte tu štvrtý a piaty označený dom a v krčme si uložte pozíciu. Cesta ďalej pokračuje roklinou s ostrovčekmi. Naľavo vidíte šiesty dom, je pri ňom aj siedmy. Ďalej napravo, pri moste je dom číslo osem. Na ostrovčeku oproti sú domy deväť, desať, jedenásť. Na jedinej osídlenej plošine neďaleko je dvanásty dom. Potom sa dostaňte len na koniec levelu, na poslednej plošine sú posledné tri domy. Zničte ich a prejdite k bráne.

Token: Keď budete na ostrovčeku s dvanástym domom, tak máte pred sebou dosť veľkú plochu s ničím podstatným. Ďalej sú už len posledné tri domy a brána na opustenie levelu. Z tohto ostrovčeka si všimnite naľavo malý prechod v skalách. Sú tam zvyšky zničeného dreveného mosta. Doleťte tam a vezmite si Token.


16. Defend Nedville

Cieľ: Preži tak dlho, ako sa dá. Zlikviduj toľko jednotiek, koľko môžeš. Keď prerazí 100 vojakov, prehral si.

To isté, čo v predošlej obrannej misii.

Token: Keď poletí lietadlo, tak zhodí krabicu. Čo najskôr do nej streľte a získate Token.


17. The Road to Zitwalla

Cieľ: Znič 5 označených domov. Zlikviduj dvoch robotov Q1-12, ktorí strážia cestu do Zitwally. Prejdi mostom vedúcim do Zitwally.

Bežte jedinou možnou cestou až do dediny. V nej pobite vojakov a zničte päť označených domov. Keď ich zničíte, tak prebehnite k bráne za dedinou, vojaci ju vyhodia do luftu. Prejdite ňou a prebojujte sa až do krčmy. Od krčmy vedie jediná cesta do kopcov. Dajte sa ňou a likvidujte vojakov. Zdržujte sa aj s tými na bočných ostrovčekoch, pretože väčšina má bazuky a značne by vás obťažovali pri postupe nahor. Keď vybehnete hore, tak tam vás čaká prvý robot. Zničte ho, mali by ste mať z krčmy niečo silnejšie. O kúsok vyššie je druhý robot. Keď sú obaja zničení, tak prejdite mostom.

Token: Keď vbehnete do dediny, dajte sa naľavo, na malú terasu. Tam je jeden označený dom. Tiež je tam jeden už porušený dom. Skočte do neho a vnútri je Token.


18. Defend Lily´s House

Cieľ: Lilyn dom nesmie byť zničený.

Jediné, čo treba robiť, je likvidovať vzducholode. No ľahšie sa to povie, než spraví. Najvhodnejšie miesto podľa mňa je priamo pri krčme. Máte tam guľomet a vždy si môžete skočiť dovnútra po náboje do raketometu, preto ho stále môžete používať. Po istom čase likvidovania Zeppelinov misia sama skončí a vy pôjdete k Lily na čaj, aby ste zistili, že ju uniesli.

Token: Nad krčmou je veterný mlyn. Vybehnite na jeho ochodzu a tam sa nachádza Token.


19. Rescue Lily

Cieľ: Dostaň sa do prístaviska Zeppelinov.

Vraciate sa cestou, ktorou ste šli do Zitwally. Prebojujte sa až dole, kde bola predtým zavretá brána. Teraz je otvorené. Viac naspäť by ste sa aj tak nedostali, lebo most je zničený. Prejdite touto bránou a za ňou sa prebojujte do krčmy. Potom sa od krčmy prebojúvajte až k vzducholodi, ktorú chcete ukradnúť. Vedie tam priama cesta, tak likvidujte nepriateľov a nastúpte do Zeppelinu.

Token: Po ceste ku vzducholodi sledujte pravú stranu skál. Je to asi tridsať metrov od vzducholode, už ju máte na dohľad. Token je po pravej strane cesty.


20. Escaping from Forge

Cieľ: Dostaň sa preč. Neskôr: Prelom mestskú bránu a dostaň sa do dokov Zeppelinov. Znič obranu Zeppelinov. Získaj Zeppelin a uteč.

Vstúpte do tunela, ktorý je pri vás. Prebojujte sa cez vojakov na druhú stranu. Za tunelom máte naľavo krčmu. Vezmite si tam Ticker bomb a vydajte sa k mestskej bráne. Zničte ju výbušninou a prebojujte sa k ďalšej bráne. Toto zopakujte, kým sa nedostanete k druhej krčme. Za ňou vyhoďte do vzduchu poslednú bránu, za ktorou vás čaká posledný pekelný zápas. Traja Goliathi, Q1-12 a dve Raketové veže. Na pomoc tu máte Jumper Pack. Keď všetkých zlividujete, len dobehnite k Zeppelinu.
Potom sa presuniete, havarujete, prežívate muky v púšti a zázračne vás zachráni Lily.

Token: Od miesta, kde začínate, vybehnite na kopec. Pozor, hore je pár guľometných hniezd. Keď sa ich zbavíte, tak si všimnite, že pred zavretými dverami je Token.


21. Hold Of the Army

Cieľ: Preži tak dlho, ako sa dá. Zlikviduj toľko jednotiek, koľko môžeš. Keď prerazí 50 vojakov, prehral si.

To isté, čo v predošlej obrannej misii. No toto je posledná misia, takže to bude trochu náročnejšie. Keď odrazíte útok, tak sa vám zjaví oltár, na ktorom Lily prečíta záver z Knihy Zákonov a naplníte Majorcanské Proroctvo. Zachránili ste krajinu a stali sa z vás skutoční hrdinovia.

Token: Keď poletí lietadlo, tak zhodí krabicu. Čo najskôr do nej streľte a získate Token.




Diskusia Príspevkov: 0 Hodnotenie
866 hlasov

100
60
20

80
40
0
48
Pridať príspevok



| Návody | Autori |




© 99-2022 ABCgames.net 
Facebook
 ABCgames.CZ | SK | E-shop hry |