Walkthroughs > Harry Potter and the Prisoner of Azkaban
Rady
U freda a Gorgea nakupujte iba kartičky, heslá, a coldren cake (to vám stačí). Heslá slúžia na to aby ste mohli otvárať špecifický obraz (vždy je len 1 na 1poschdí a sú veľmi nápadné no nie tie čo skracujú chodby to je niečo iné)
1. Úvod
Harry je vo vlaku. Máte za úlohu nájsť Prašivca (Ronovho potkana). Nezabudnite, že postavy sa budú neustále striedať. Potom prelezte prekážky. Bude tu čarovná skriňa pozor musíte čarovať všetci traja naraz (oni sa neskôr pridajú). Zničte lietajúcu knihu, ktorú na vás vypustil Malfoy. Potom ste v poslednom vozni ide ukážka a príde dementor. Zabarikádujte dvere otvárajúcimi sa kuframi a tým držiakom nad dverami.
2. Rovov Výcvik
Naučili ste sa nové kúzlo. Nachádzate ste v komnate číslo 1. Najprv sa pritiahnite pomocou kúzla. Začarujte štvorec pred vami so znakom kúzla. Už len preskáčte komnatu. V komnate číslo 2 skočte do diery a pomocou pritiahnutia kamenného bloku sa dostanete von potom je tu ešte jeden blok a v ďalšej komnate len preskočte dieru. Ste v komnate číslo 4. Naľavo je rytier za ním bude štít čo musíte začarovať ak sa chcete dostať k bedni. Rada: keď tam budú pri konci komnaty už tie koberčeky neskáčte len bežte žiaden strach nespadne ale ku štítu treba už skočiť. Je tu kniha. Ste v komnate číslo 5. tu musíte zobrať cukríky, ktoré po vás hádžu škriatkovia a napáliť to do nich netreba sa báť že vybuchnú. Ste v komnate číslo 6. Začarujete mušky a je to. Ste v komnate číslo 7. Štít vyjde keď začarujete všetkých rytierov. Ste v komnate číslo 8. Rada: Keď začarujete jednu zo žiariacich gúľ tak sa ostaňte držať a pustite sa až vtedy, keď pod vás príde ostrovček. Keď budete pred dverami nechoďte dnu hore v ľavom rohu je tiež sveteľná guľa. Zatiahnite za ňu otvoria sa tam dvere. Dostanete sa tam cez vyššie položenú guľu, ktorú skoro nevidno no keď na ňu ukážete kurzorom rozžiari sa. Konečne môžete ísť cez dvere. Je tu kniha. Ste v komnate číslo 8. tu iba priťahuje kamenné bloky. Ste v komnate číslo 9. tu stačí pomocou kúzla hodiť korytnačku do diery. Ste v komnate číslo 10. Tu robíte to isté len s dvoma korytnačkami. Ste v komnate číslo 11. tu to stačí preskákať začarovať príšery. Je tu jeden štít. Ku koncu komnaty je kamenný blok a je tu kniha a za ňou dvere, ktoré otvoríte alohomorou. Ste v komnate číslo 12. tu sú dve korytnačky. V stene sú kamenné bloky vyšplhajte po nich začarujte štít v miestnosti nad kamennými blokmi. Vyjde tam svietiaca guľa pritiahnite sa ňou, ale nechoďte dnu ale zatiahnite za daľšiu guľu v miestnosti. Otvoria sa tam dvere skočte tam potom môžete ísť do tých prvých. Ste v komnate číslo 13 je tu korytnačka hoďte ju do diery. Pozrite sa tam odkiaľ ste prišli blízko sa otvoria dvere. Choďte dnu a zatiahnite guľu. Vráťte sa pozrite hore a vytiahnite sa zoberte štít a môžete pokračovať cez ďalšie dvere. Ste v komnate číslo 14. tu to iba preskáčete. Pred koncom komnaty ale stojte pozrite sa napravo a prelezte tam, zatiahnite guľu a potom prelezte až hore jeden rytier sa dá posúvať je tam chodba k štedrej bedni a ešte pri rytieroch je tam ešte jeden štít. Potom idete po knihu. Ste v komnate číslo 15. tu treba pobiť škriatkov. Ste v komnate číslo 16. Otvorte obraz so sochou začarujte ho a zoskočte dole a vyskočte si po štít. Ste v komnate číslo 17. Táto je posledná vytiahnite kamenné bloky a prekočte na ne zaťahajte svietiace gule zničte korytnačky a už len prelezte ku veľkému štítu a je to.
Medzi tým musíte navštíviť obchod Freda a Gorgea na siedmom poschodí. Potom idete von zo školy k Hagidovi Neville vás tam odprevadí no pozor stretnete sa po ceste s duchom baróna.
3. Let na hipogryfovi
musíte prejsť 5 skúškami a za každú dostanete kartičku. Hneď vedľa Hagridovej chatrče je studňa s muchami keď ich odčarujete 5-krát dostanete 5 kartičiek a ešte v hrade je zúrivá kniha tiež ju musíte poraziť 5-krát za 5 kartičiek. Potom idete do učebne na prvom poschodí. Po ceste stretnete zase ducha baróna, ale nemusíte objavuje sa náhodne.
4. Hermionin výcvik
Ste v komnate číslo 1 Začarujete králika naučíte sa ho ovládať. Rada: keď uvidíte kus malej trávy a zjete ho vždy vám niečo vyhodí. Musíte zo zajacom nájsť tlačidlo na otvorenie brány. Je pod hlinou musíte ísť na jej vrch a stlačiť ľavé tlačítko myši. Ste v komnate číslo 2. predvami je obraz začarujte ho a odhalí vám králika. Musíte s ním nájsť opäť tlačidlo na otvorenie brány. Je tu kniha. Ste v komnate číslo 3. opäť zajac a jeho úloha. Ste v komnate číslo 4. začarujte draka zoberte ohnivú guľu a podpáľte oheň v lampe. Dole začarujte tie hlavy nad fontánou, tekvice a ešte zneškodnite škriatkov. Ste v komnate číslo 5. tu je tiež drak začarujte ho a podpáľte lampu. Dole ísť nemusíte ale môžete potom choďte cez dvere. Je tu štít a kniha. Ste v komnate číslo 6. Začarujte štít s kúzlom a vyskočte hore. Ste v komnate číslo 7. Králik a jeho úloha. Potom drak ide cez malú dieru v stene do veľkej miestnosti s troma drevenými kladivami. Musí podpáliť tri lampy a je to. Potom zídete dole popri rytierovi ale až keď ho začarujete a otvoríte truhlice ani sem nemusíte ísť. Potom keď ste späť vylezte hore po drevených blokoch. Ste v komnate číslo 8. Tu len poskladajte hlavolam a postupne sa vám otvoria brány podľa troch naraz symbolov a keď to už máte idete alohomorou cez dvere. Ste v komnate číslo 9. Tu je jedna obluda a kniha. Ste v komnate číslo10. Sú tu tri obludy a zajac so svojou úlohou. Ste v komnate číslo 11. tu len pobite škriatkov. Ste v komnate číslo12. tu je hore jedna miestnosť choďte chodbou ku knihe no neberte je je tam štít s kúzlom, ktorý vám otvorí cestu hore. Je tam hlavolam podobný ako ten prvý tiež 3 zhodné symboly za sebou. Keď ich všetky zadáte môžete ísť cez knihu ďalej. Ste v komnate číslo 13. tu je pár oblúd až kým dôjdete k drakovi s ním podpáľte lampu a popozerajte okolie ako sa dostanete ku králikovi cez plot alhomorou neďaleko draka. Potom králikom idete do veže a na tlačidlo. Potom už len Hermiona vyskočí ku veľkému štítu a je koniec.
5. Harry a dementori:
Musíte počkať kým vám ten krúžok pri vyčarovaní kúzla nevyjde až k prútiku je tu dokopy 6 dementorov a toť všetko.
6. Kniha pre Hagrida
Najprv zničte lietajúce knihy. Potom Ron vylezie hore a zatiahne svietiacu guľu. Potom spolu s Hermionou otvoria dvere so zámkou. Hermiona otvorí obraz začaruje sochu a prejde cez knižnicu. Potom sú tam zas škriatkovia a drak, ktorým podpáľte oheň v kozube knižnice a keď zoberiete knihu je koniec.
7. Výcvik sa Samanderom
Najprv zneškodnite salamandera a aj tú pahrebu, lebo by sa opäť narodil. Potom otvorte obraz ,začarujte fontánu a neskôr sa už len šúchajte dole pri rázcestí (chodte vždy vpravo). Je tam kniha. Teraz zneškodnite dvoch salamandrov a škriatkov a znova vyskočte na šmýkalku. Zneškodnite muchy a oklo veže sa točitím schodiskom dostanete k zamknutím dverám. Len čo vezmete štít môžete pokračovať v šmýkalke. Potom zlikvidujte opäť dvoch salamandrov a zoberte knihu začarujte rytierov zoberte štít a môžete pokračovať pozor bude tu štít. Odrovnajte muchy a zoberte knihu. Zlikvidujte salamandera a otvorte obraz a potom vyskočte k bedni. Odrovnajte daľšieho salamandera na druhom konci mosta a vyskočte k bedni. Teraz zničte škriatkov a zoberte štít. Otvorte obraz a potom zoberte knihu. Začarujte vodu a hor sa na šmýkalku pozor budú tu štíty. Keď prejdete šmýkalku je koniec.
8. Tunel
Zničte každého kostlivca čo vidíte a pozor na sekery. Budú tu dvere s alohomorou pre dvoch. bude tu skala, ktorú musíte odsunúť kúzlom a potom prebiť skeletonov vylezte hore a ste pri druhých dverách s alohomorou. Zneškodnite 4 skeletonov a 3 salamanderov a ste opäť pred daľšou bránou. Teraz začarujte draka a podpáľte s ním lampy vysunie sa mostík, po ktorom prejdite. Harry začaruje fontánu a pudtí sa dole. Otvorte bedňu a vyskáčte až hore ku knihe. Harry musí začarovať malý štít v tme naľavo od bedne. Je pred dverami s alohomorou. Premôžte 4 skeletonov a ste vo veľkej miestnosti. Sú tu časti schodov, ktoré musíte dať do správneho poradia a skeletoni naokolo ožijú keď ich zneškodníte cesta je voľná je koniec.
Harry bude teraz čarovať proti dementorom tak pozor na správne čarovanie.
9. Hipogryf
Začarujete malý štít s kúzlom a vyskočíte na plošinu. Potom začarujete draka a podpálite ním lampu. Otvoria sa vám dvere a vo vnútri je daľšia lampa. Tá vám otvorí daľšie dvere pre Harryho, ktorý musí zneškodniť škriatkov a hore začarovať malý štít s kúzlom. Potom vyskáčte ku Hermione a otvorte dvere. Zničte muchy a očarte zajaca s jeho úlohou. Potom sú tam dva malé štíty čo vám otvoria skákačku až ku hipogryfovi stačí už len otvoriť dvere a je to.
Harry musí opäť bojovať s dementormi a musí vyhrať.
10. Ronova výuka
Zachytte sa na 1 guli a pustite sa až keď je pod vami mostík potom sa z mostíka zachytíte na 2 guli, ktorá je už pri druhej veži pomaly sa dostane na vyššiu úroveň mostíkov tak, že sa pozriete hore a zachytíte sa na guliach. Keď za jednu z nich zatiahnete odmknú sa dvere, ktoré uvidíte keď budetepomaly rotovať s mostíkom (sú vo vnútri veži). Teraz sa opäť poberiete k daľšej veži a ešte k jednej. Sú tu krúžiace gule asi 4 vozia vás okolo veže 1-krát zoskočte na nepohyblivý namostíku pri truhlici potom potiahnite tú gulu a znova sa zaveste na krúžiacu gulu a zoskočte až vtedy, keď bude pod vami nepohyblivý mostík s knihou. Pozor sú tu 3 skeletoni. Vyskočte hore a cez medzeru v stene po malých bontónikoch preskáčte k druhej medzere v stene a skočte po štít. Opäť pokračujete po bontónikoch až do druhej miestnosti kde je kniha. V daľšej miestnodti sú 4 korytnačky a plachta na otvoranie. pôjdete daľej až ku krúžiacim mostíkom, ktoré potom preskáčte. Bude tu malý štít s kúzlom, po ktorom sa vysunie sveteľná gula. Zoskočte do diery a začarujte malý štít s kúzlom otvorte mrežu a vyskočte hore. Potom sa zaveste na gulu a zoskočte do druhej polovice miestnosti odpracte škriatkov a vyskočte hore. Potom sa pritiahnete na druhý koniec a vezmete veľký štít a to bude koniec.
11. Hermionina výuka
Máte pred sebou zajaca a hádajte čo má urobiť? Musíte nájsť 3 špirály ale pozor nieje to také ľahké ako sa zdá. Teraz to všetko preskáčte a pozor na potvory stačí zobrať štít a knihu a ste v daľšej komnate. Tu musíte 4 rytierov začarovať ale rýchlo, lebo sa dosť rozlične vynárajú treba si to odsledovať a potom ich začarovať v poradí od toho čo tam bol najdlhšie a ten čo tam bol najkratšie. V daľšej miestnosti sú 4 panely. Keď na jeden stupíte pred vami sa nad knihami objaví malý štít s kúzlom (a to pri každom panele). Keď ich odkryjete a začarujete všetky objaví sa drak. S ním musíte preletieť určenú dráhu za určitý čas, ale najprv musíte podpáliť lampu, vďaka ktorej sa vám otvorí cesta na dráhu. Teraz to stačí len preletieť ale pozor na dráhe sú 2 lampy, ktoré treba podpáliť ak chcete 5 štítov (je to dosť ťažké veĺa šťastia) 1 lampa je na streche zeleného bludiska (je za druhou dierou, ktorou prejdete) a je ju treba podpáliť . 2 lampa je v druhom skleníku (to je tam kde sa hýbe podlaha ale pozor v druhom) hneď ako do neho vojdete sú tam 2 diery. Teraz stačí už len zobrať veľký štít a je to všetko.
12. Harryho výuka
Najprv začarujte fontánu a poďme dolu. Teraz znešksnite 2 salamadre. Zoberta knihu. Teraz chodte za štítom zničte škriatkov, idete dole teraz budete stále lividovať obludy a stále sa budete posúvať o 1 poschodie nižšie. Za každé poschodie získate 1 štít. Na poslednom poschdí sa budú neustále vynárať škriatkovia ale nebojte sa prestanú, ale až po čase. Potom musíte zlikvidovať ešte 4 salamandery a potom už len vyskákať hore zobrať štít a je už definitívny koniec.
| Návody | Autori |