GAMESCHEATSTRAINERSWALKTHROUGHSCD COVERSWALLPAPERSSCREENSHOTSDOWNLOAD

OTHER
CALENDAR
FORUMS
COMPANIES
TOP 10

BUY GAMES
USER
Login
Registration


Users
Games Store
ABCgames
Contact, RSS, Cooperation
STATISTICS
Games:
Cheats:
Trainers:
Walkthroughs:
Localizations:
CD covers:
Wallpapers:
Screenshots:
Download:
21409
5455
5063
1438
1600
7352
6159
13167
1687

Online 2469 users

Walkthroughs > Runaway: A Road Adventure


Zobrazení:37398
Autor návodu:Ashus

Předmluva:

Když s někým kecáte, kecejte o všem. Když píšu: "Dejte někomu něco", myslím tím, že tu věc vezmete z inventáře a použijete na člověka. Nezapomínejte na drobné detaily, mohli byste kvůli nim ztratit docela hodně času.


Kapitola 1.: Honička s mafií

Prohlídněte si plán nemocnice na dveřích. Potom ze stolku seberte pohárek a tabletky. Z postele vemte přikrývku a nahoře ze skříňky Gininu tašku. Tu u sebe hned prozkoumejte. Jděte do koupelny dveřmi vpravo. Tam najdete lahvičku s alkoholem na poličce nad umyvadlem a fix v koši. Vraťte se k Gině a vylezte oknem do skladu.

Na kartotéce seberte knížku a všimněte si, že z kartotéky vyčnívá papír. Ten tam samozřejmě nenechejte jen tak ležet. Dál je tam figurína, které utrhněte hlavu. Na druhé straně skladu si nahoře posbírejte sprej, injekční stříkačku a polštáře. V inventáři si zkuste napsat fixem něco na prázdnou kartičku z kartotéky. Nepůjde to, takže nejdříve naplňte injekční stříkačku alkoholem z lahvičky. Oživeným fixem teď s klidem můžete vyplnit kartičku.

Vraťte se oknem zpátky ke Gině. Na prázdnou postel vedle zkuste položit polštáře. Prohledejte znovu Gininu tašku. Najdete paruku, kterou přikryjte hlavu figuríny. Teď už konečně vemte polštáře a naskládejte je na postel společně s hlavou a dekou. Teď vyměňte kartičky pacientů a pravou Gininu připevněte na druhou postel. Odejděte do koupelny.

Po animačce se vrátíte zpátky zkontrolovat Ginu. Podívejte se do lékařské knihy, kterou jste sebrali ve skladu. Vemte sprej a použijte plamenomet na požární hlásič.


Kapitola 2.: Krucifix

Po pokecu s doktorkou Olivawovou se podívejte do poliček vlevo a vyměňte krucifix za podivný mayský předmět. Vemte štětec s mastkem a z kufříku bezbarvý lak. Vyjděte ven a do Clivovy pracovny vedle. Ze stolu seberte knížky. Jděte zpátky na chodbu a prohlídněte si nefunkční automat na kávu. Slezte po schodech a hoďte pokec s uklízečem Willym. Za chvíli odejde, takže se moc nedovíte. Zajděte se mrknout do mayské výstavy. Když se vrátíte, Willy bude zpátky připraven k dalšímu "tlachání".

Vylezte nahoru po schodech a zavolejte telefonem na Willyho číslo. Půjde do skladu. Jděte třeba do restaurátorské laboratoře a hned zase zpátky na chodbu. Natřete lak na ovládací panel ocelových dveří. Zavolejte znovu Willymu. Potom co zajde do skladu zase nahlídněte do místnosti s doktorkou. Na panel tentokrát naneste prášek z mastku. Zvýrazní se vám čtyři čudlíky: 1, 3, 7 a 8. Můžete vyzkoušet všech 16 kombinací, ale správná je jenom 8137.

V analyzační laboratoři si vemte ze stolu pozlacený předmět a přečtěte papírek pod ním. Prohlídněte si termickou komoru. Zkuste ji otevřít. Zmáčkněte vypínač na komoře pro otevření. Jelikož nemáte hlas zaměstnance, nepustí vás dovnitř. Dejte se přes chodbu do Clivovy pracovny. Použijte podivný klíč na podivnou dírku ve stolu. Otevře se sejf. V něm najděte diktafon. Zavřete sejf klíčem a jděte za doktorkou. Nahrajte si ji diktafonem a vraťte se do analyzační laboratoře.

Použijte diktafon na ovládání zámku termické komory. Samozřejmě ve všem musí být nějaký háček, takže je baterka vybitá. Jděte na druhý konec místnosti a ze zdi seberte laboratorní měrku. Dejte do ní baterku a pak to celé vložte do tekutého dusíku. Baterku dejte zpátky do diktafonu a otevřete termickou komoru. Vemte mayskou masku. Vyrýpněte z ní rubín podivným mayským předmětem. Rubín dejte doktorce do laseru.

Zdrcená doktora rozbila svůj první artefakt a nutně potřebuje kávu, tak ji nějakou sežeňte! Zajděte do Mayské výstavy a mezi předměty najdete misku s něčím, co se podobá zrnkům kávy. Zaneste kávu Willymu. Vraťte se k doktorce a rozemelte zrnka vrtačkou. Znovu ji zaneste Willymu. Vedle dveří do Clivovy pracovny najdete koš, ve kterém je vyhozený obal od kávy. Vemte si ho a nasypte do něj kávu z misky. Teď už ji konečně zaneste Willymu. Dojděte si koupit kafe a zaneste ho doktorce.

S krucifixem zajděte do laboratoře se scannerem.


Kapitola 3.: Velký útěk

Vemte dmychadlo, čistící prostředek a hadr, ze země pak páčidlo a kulatý dřevěný špalík. Namočte hadřík v čistidle a utřete jím okno nad mrazákem. Otevřete dvířka mrazáku a vypojte ho ze zásuvky. Počkejte, než se led rozmrazí a vypusťte z něho vodu. Prázdným mrazákem snadno posunete, takže do toho. Zámek rozmlaťte páčidlem a otevřete dvířka. Vylezte ven.

Po seznámení se zpěvačkami prohledejte kufr. Najdete vyfouklý míč. Vstupte dovnitř do autokaru. Na podlaze uvidíte ruční vysavač. Vemte si ho. Z regálu vpravo si vyberte jednu ze rtěnek a sluneční brýle. Jděte do zadní části. Prohlídněte si ledničku, objevíte na ní zámek. Pokecejte s Carlou. Z poličky vemte jehlu a niť. Vysavačem vysajte prášek spadlý pod mřížku. Zašijte jehlou a nití prasklý míč na košíkovou a nafoukněte ho dmychadlem. Vystupte ven a posuňte se víc vpravo od autokaru. Dostanete se na mapu.

Jděte nahoru od chatrče mafiánů. Prohlídněte si škvírou stodolu. Zjistíte, že je to hangár. Vlezte zadním oknem dovnitř a vemte si do ruky prášek z inventáře. Počkejte na vhodný okamžik (až položí pivo k vám) a zkuste ho tam hodit. Vraťte se k autobusu. Pokecejte sLulou, řekněte jí, že potřebujete pomoc. Když jí pak hodíte míč, přesvědčíte ji. V příhodný okamžik hoďte frajerovi prášek do piva. Získali jste dopravní prostředek k plánu a tím další kousek skládačky. Vraťte se k frajerovi. Páčidlem majzněte do motorky a seberte kus kovu. Než odejdete, nezapomeňte si ještě vzít nádobu od arašídového másla. Přes mapu se dostaňte doleva nahoru, k těžební věži. Tam namočte sluneční brýle do louže nafty. Vraťte se zpátky k autobusu.

Vražte upadlou páku z motorky na čep a otočte jím. Zavřou se dveře. Vezměte si z dveří klíč. Jděte do zadní části k ledničce. Otevřete ji klíčem. Najdete v ní máslo. Abyste mohli vyjít ven, musíte si znovu otevřít dveře. Venku vezměte sluneční brýle od ropy a vyměňte je Mariole za její. Budete si moct vzít olej na opalování. Tentokrát se vydejte na mapě úplně doprava nahoru.

Vyskočte do starého dřevěného vagónu. Z kbelíku si vyberte vrut. Dejte ho do dřevěného kolíku, čímž vznikne vývrtka. Na zavřený sud vedle použijte páčidlo. Najdete tam buráky. Vylezte z vagónu na mapu a jděte k chatrči mafiánů. Pod ní najdete kbelík. Na mapě se vydejte na poslední neprobádané území (vlevo dole). Z letadla si vemte nábojový pás a přilbu. Teď se vraťte do vagónu. Vzadu je sud s nápisem XXX. Zkuste na něj použít vývrtku. Tak pod něj dejte nejdřív kbelík a pak opakujte pokus s vývrtkou. Seberte kbelík se střelným prachem a jděte se vrátit k autobusu.

Použijte rtěnku na sud se střelným prachem. Získáte náboj. Dejte ho do nábojového pásu a zajděte do autobusu pro další rtěnky. S těmi udělejte to samé. Teď v inventáři vyčarujte burákové máslo. Dejte máslo do přilby a přidejte k němu oříšky. Vraťte se do chatrče mafiánů, vlezte dovnitř dírou, kterou jste lezli ven. Na mrazák, kam praží slunko položte přilbu s nedodělaným arašídovým máslem. Projděte přes mapu na hřbitov letadel. Tam zkuste použít kulomet. Namažte ho olejem a nakrmte ho pásem se rtěnkami. Vznikne vám další kousek skládačky. Konečně jděte naposled k vagónu.

Nalijte arašídové máslo na dvířka budky. Vemte výbušniny a zajděte k ropnému vrtu. Položte je k těžební věži.


Kapitola 4.: Blízká setkání

Po pokecu se Sushi vylezete ven z hotelu. Prohlídněte si vozík venku. Zajděte do šerifovy kanceláře. Vemte si dříví a vraťte se ven. Jděte do banky. Tam najdete ve skříni sešívačku a u stolu razítko. Vyjděte na ulici. Zajděte se podívat na lokomotivu. Do kotle přiložte dříví. Zpátky na ulici jděte vpravo dolů, do saloonu. Z pod schodů si vemte květináč, bude se hodit. Prozkoumejte kumbál - získáte zahradnické kleště. Vydejte se po schodech nahoru. Až vyzpovídáte Saturna, podívejte se na terasu. Seberte smirkový papír. Vyjděte ven z města a vraťte se k opuštěnému dolu.

Najdete tam na zemi olejničku. Prohlídněte si kámen, který blokuje vstup do dolu. Vraťte se na mapu a vyberte si neznámé místo vpravo. Pokecejte s Oscarem. Vlevo najdete nádobu. Vzdalte se od domu. U studny objevíte zajímavý kámen. Vemte si ho. Vraťte se do Douglasville. Kleštěmi ustřihněte řemen u vozíku vedle hotelu. Na mapě jděte úplně do rohu vpravo nahoře, ke kráteru. Objevíte Joshuu. Pokecejte si s ním o všem možném. Zjistíte, že se snaží domlouvat smimozemšťany. Zkuste použít řemen na motorku a spojte ho v inventáři sešívačkou. Znovu zkuste nasadit řemen. Odejděte na mapu a hned se vraťte. Joshua vám poví, že potřebuje klíč č. 10. Zajděte do Douglasvillu.

Před saloonem si prohlídněte vodní nádrž. Vyjděte nahoru za Saturnem a prozkoumejte jeho panel s nářadím na zdi. Promluvte si s ním o klíči a pokuste se ho vzít z panelu. Znova s ním promluvte. Vyjděte ven. Zkuste si vzít klíč z nádrže. Vraťte se nahoru za Saturnem. Projděte na terasu. Tady hoďte dolů květináč. U Saturna vzadu objevíte podivný přístroj. Pohněte pákou katapultu a sledujte, kam barva poletí. Slezte dolů, vemte klíč a jděte ho zanést Joshuovi. Odejděte na mapu a vraťte se k Joshuovi. Zjistíte, že potřebujete benzín. Vraťte se k Saturnovi.

Podívejte se na kanystr benzínu nalevo od nářadí. Promluvte si o něm se Saturnem. Dejte mu kámen, co jste našli u studny. Vyleštěte ten kámen a opakujte pokus. Zase budete odmítnuti. Dejte do kamenu jantar a Saturn si ho konečně vezme. Dostanete benzín, dvě odměrky a láhev. Zkuste do olejničky nalít vodu z nádrže. Zeptejte se Saturna na vodu a opakujte pokus. Ještě vodou naplňte láhev. Teď potřebujete dostat 400ml koncentrovaného benzínu, a to provedete takto:

Prováděná akceStav odměrek
300ml500ml
Benzín -> 300 ml3000
300 ml -> 500 ml0300
Benzín -> 300 ml300300
300 ml -> 500 ml100500
500 ml -> Benzín1000
300 ml -> 500 ml0100
Benzín -> 300 ml300100
300 ml -> 500 ml0400

Získaných 400 ml koncentrátu přilijte do láhve s vodou. Získáte benzín, který hned zaneste do motorky k Joshuovi. Nastartujete stroj a budete muset uhodnout Joshuovu kombinaci. Správná kombinace je: DO-SOL-MI-SI-LA. Vemte si Joshuovu přilbu ze země a prozkoumejte jeho stan. Získáte svítilnu a lano. Jděte do Douglasvillské banky, mrknout se na barvu. Pak zajděte za Sushi pokecat o trezoru a mrtvole. Zajděte za Saturnem a dejte mu telepatickou přilbu. Saturn odejde, takže si můžete pohrát sjeho věcmi. Zvedněte hořák ze země. Pohrajte si s jeřábem a vystřelte sochu z katapultu. Zajděte do banky.

Podívejte se na díru v podlaze. Vlezte po soše do sklepa. Zkuste otevřít sejf, ale neznáte kód, takže se vraťte nahoru. Jděte k lokomotivě. Naplňte vodní nádrž lokomotivy vodou z olejničky. Pak se vraťte k Saturnovi pro další vodu a opakujte proces 4x. Celkem tedy nalijete vodu do lokomotivy 5x. Vlezte do kabiny lokomotivy, zapalte kotel hořákem a otočte horním ventilem. Zvýšíte tím tlak v kotli. Hned pod ventilem je páka na vypouštění páry. Otočte jí. Vypadne klíč. Vylezte ven a seberte ho. Zamiřte do šerifovy kanceláře. Odemkněte vězení a prozkoumejte tašku mrtvoly. Dostanete fonendoskop a láhev oleje.

Zajděte si pokecat o sejfu se Sushi. Vraťte se zpátky do banky. Přiložte fonendoskop na sejf. Točte doprava až uslyšíte cvaknutí. Pak doleva a zase doprava. Kombinace je: 85, 29, 54. Ze sejfu vyndáte důlní mapu. Jděte do saloonu a vzadu vkumbálu najdete listy tabáku. Smíchejte olej s listy tabáku a pak mísu s bankovním razítkem. Teď už konečně můžete vyrobit žvýkací tabák zkombinováním tabáku s mísou. Dejte tabák Oscarovi. Řekněte mu, ať odstraní šutr a máte volnou cestu do další části.


Kapitola 5.: Tajemná krypta

Vemte dlouhé prkno a objevíte pod ním kovový předmět. Ten budete potřebovat taky. Prohlídněte kostru. Vemte si jednu kost. Složte v inventáři kost s kovovým předmětem a vznikne vám důlní kladívko. To použijte na vyndání hřebíku, který trčí z dřeva u vstupu do dolu. Zabijte hřebík na okraj propasti. Přivažte tam lano a hurá dolů.

Podívejte se dozadu k jeskyni s velkou sochou. Najdete tam dýmku a sekeru v jednom opřenou o kámen. Vraťte se k Gině a rozlomte sekerou dřevo tak, aby vznikly dokonalé dlahy. Vlevo budete moct šplhat nahoru po ruinách. Šplhejte tak dlouho, až se dostanete úplně nahoru k provazu. Ten usekněte sekerou. Sejdete dolů a seberete lano. Vydejte se na mapu (vlevo dole). Jděte na druhou stranu údolí ke hrobce.

Zkuste použít klíč na díru v monolitu. Ulomte větev z keříku vlevo. Vyšťárejte nově získanou větví písek ze zámku. Vložte tam klíč znovu. Vlezte do jeskyně. Po animačce se vraťte znovu k Gině, přivažte ji dlahu a vydejte se zpět do okolí Douglasvillu.


Kapitola 6.: Rozhovor s mrtvým

Po rozhovoru s matkou Doritou se zajděte podívat na Ginu a vylezte ven. Potřebujete médium. Jděte do Douglasvillu. Když vlezete do saloonu, uvidíte nově příchozího - Rutgera. Pokecejte s ním. Podívejte se nahoru na Saturnův výtvor. Bude ve fázi 1/3. Sejděte po schodech a dejte Rutgerovi indiánskou dýmku. Dá vám zahulit. Matka Dorita vám ale řekne, že to nebude stačit, takže se vraťte zpátky k Rutgerovi. Řekněte mu o něco silnějšího.

Vzpomene si, že Hopiové používali zvláštní elixír právě pro tyto účely - mluvení se záhrobím. Přijdete na to, že chybějící ingredienci máte, jen ty lusky zvětvičky otevřít. Zajděte do šerifovy kanceláře. Prohledejte ještě jednou kostlivcovu tašku. Najdete skalpel. Zkuste lusky rozříznout. Jděte do hotelu za Sushi. Po rozhovoru si s ní popovídejte o tom, co dělá na počítači a tak... Slezte dolů a jděte doprava ke krbu. Vemte si pohrabáč napravo. Rozpalte skalpel vohni a konečně rozřízněte lusky. Zaneste semínka Dračího dechu Rutgerovi a nechte si namíchat elixír. Ten vypijte a počkejte si na hodně zajímavou animačku.

Potřebujete najít karavan. Jděte do Douglasvillu. Po pokecu se Sushi se dejte do saloonu a pokecejte se Saturnem. Mimo jiné uvidíte sochu mimozemšťana (ve fázi 2/3). Saturn vám poví, kde viděl ten karavan. Zajděte se tam podívat. Zkuste otevřít dveře. Vemte na ně pohrabáč. Prohlídněte si mnišský hábit. Vylezte ven. Prozkoumejte poličku na dveřích karavanu. Získáte leták Mojavské banky. Zajděte ho ukázat Sushi. Vyjděte ven z hotelu a odejděte na chvíli třeba do šerifovy kanceláře. Vraťte se k Sushi.

Zajděte k Johnyho karavanu, vemte z něj hábit a vylezte ven. Přijedou mafiáni, ale o vlásek jim uniknete. Vraťte se do Douglasvillu k lokomotivě. Vlezte dovnitř a vypusťte znovu pákou páru. Z komínu tentokrát vyletí šerifská hvězda. Neváhejte ji vzít a zanést Oscarovi. Automaticky zajdete k Sushi pro zbraň a donesete mu ji. Když Oscar doveze vězně, zajděte se na ně mrknout.

Vemte pytel s věcmi mafiánů ukázat Sushi. Teď se můžete podívat na poslední fázi sochy mimozemšťana (3/3) k Saturnovi. Jděte zpět k Sushi a pokecejte si s ní o věcech mafiánů. Na otázku nejoblíbenějšího režiséra odpovězte Woody Allen a na jeho dílo Tajemná vražda na Manhattanu. Tím vnuknete Sushi nápad. Vemte MP3 diktafon a jděte za mafiány do vězení. Nahrajte si je a pak si nahrajte ještě Ginu. Vraťte diktafon Sushi a sledujte zakončení celého příběhu.

Related Games Runaway: A Twist of Fate
Runaway 2: The Dream of the Turtle



Diskusia Príspevkov: 23 Hodnotenie
1148 hlasov

100
60
20

80
40
0
57
Zobraziť všetky Pridať príspevok



| Návody | Autori |




© 99-2022 ABCgames.net 
Facebook
 ABCgames.CZ | SK | E-shop hry |