GAMESCHEATSTRAINERSWALKTHROUGHSCD COVERSWALLPAPERSSCREENSHOTSDOWNLOAD

OTHER
CALENDAR
FORUMS
COMPANIES
TOP 10

BUY GAMES
USER
Login
Registration


Users
Games Store
ABCgames
Contact, RSS, Cooperation
STATISTICS
Games:
Cheats:
Trainers:
Walkthroughs:
Localizations:
CD covers:
Wallpapers:
Screenshots:
Download:
21409
5455
5063
1438
1600
7352
6159
13167
1687

Online 6929 users

Walkthroughs > Nancy Drew: Treasure in the Royal Tower


Zobrazení:9367
Autor návodu:kaake, kika

Si vo svojej izbe, pred sebou máš stôl. Naľavo na stole si vezmi kartu od svojej izby (číslo izby 205). Otvor šuplík a pozri si kartu, na ktorej máš číslo svojej skrinky a kombináciu k nej (č. skrinky 310, kombinácia 517). Otoč sa doľava a otvor si kufor. Prezri si brožúrku. Kúsok naľavo je bielizník, kde v prvom šuplíku máš jedálny lístok, ktorý si zober. Potom choď k okrúhlemu stolu, zober si prvý magazín a prečítaj si článok o otlačkoch prstov. Choď von z izby a choď do vestibulu - od svojej izby choď doprava, 2x dopredu, doľava a schodmi napravo dole. Si čelom ku vchodovým dverám, otoč sa o 180° a si vo vestibule. Choď k recepcii a pohovor si s Dexterom. Choď do požičovne lyží - od recepcie choď doľava, cez miestnosť, za ňou doľava až ku schodom, stále rovno až bude na stene ceduľa "ski rental". Požičovňa je otvorená len od 09:00 - 12:00 AM, od 12:00 - 02:00 PM majú obednú prestávku, a od 02:00 - 05:00 PM zasa otvorené. Pohovor si s Jacquesom. Potom si choď pohovoriť s Lisou, ktorá sa nachádza v malom vestibule naľavo od Dextera (ak pozeráš na neho). Po rozhovore sa otoč vpravo a v poličke si pozri knihy. Potom prejdi dvermi za Lisou, choď vpravo, rovno cez chodbu, pri rytieroch doprava, prvými dvermi vpravo a si pri výťahu. Privolaj si ho a stlač B. Vystúp a pohovor si s Jacquesom. Dá ti topánky pre profesorku Hotchkissovu. Keď sem prídeš a bude požičovňa zatvorená, zober si štetec na poličke pri dverách. Vpravo sú skrinky, otvor si svoju skrinku. Po každom zadanom čísle, musíš stlačiť gombík nad číselníkom. Ak vytočíš svoju kombináciu, Nancy skonštatuje, že tá kombinácia nejako nefunguje. Choď za Jacquesom a opýtaj sa na svoju kombináciu zámku. Povie ti, že to je kombinácia pre skrinku 311. Choď ku skrinke 311 a otvor ju. Skrinka sa otvorí, ale zistíš, že už je obsadená. Pozri sa do tašky a nájdeš 4 preukazy s rovnakou fotkou, ale na iné meno, dva rôzne pasy a list v španielčine. Choď do knižnice - vojdi do výťahu a víjdi na prvé poschodie a hneď oproti výťahu je knižnica. Dvere sú zamknuté, vráť sa do výťahu, choď na B, vo výťahu sa pozri hore. Sú tam malé dvierka, ktoré vedú na výťah. Vyšplhaj po rebríku do šachty, vyšplhaj hore, choď do postrannej šachty a choď rovno až ku mriežke. Otvor ju, ale kým zídeš, budeš počuť kroky a odomykanie dverí. Rýchlo sa vráť do šachty, vojde Dexter, keď odíde, môžeš preskúmať knižnicu. Zíď dole schodmi. Napravo od schodov je stolík so šachom. Na stolíku je kniha, ktorú si prečítaj. Potom choď doprava k stolu, na ktorom sú rozhádzané knihy a papiere. V šuplíku je kniha, ktorú si prečítaj. Použi štetec na prach na stole a potom ten štetec použi na alarm pri dverách (klikni štetcom na každé tlačítko) a získaš kód 3*72. Potom choď ku glóbusu v rohu miestnosti, priblíž si ho a posuň ukazovateľ na 90° a zdvihni vrchnú časť glóbusu. Nájdeš kúsok papiera, ktorý ti pomôže v ďalšom puzzle. Choď ku krbu a klikni na nápis nad krbom a nájdeš kompasové puzzle. Úlohou je zadať správny kód, ktorý si našiel v glóbuse (-15 10 -5). Musíš dať myš na stranu od puzzle a objaví sa ti šípka, ktorou posúvaš číselník. Keď to budeš mať, budeš počuť otvárať sa dvere. Vráť sa na poschodie a uvidíš otvorenú tajnú komnatu. Choď do miestnosti a napravo na stole zober zapaľovač. Zapáľ s ním sviečku. Keď sa sviečka roztopí, tak si z nej vezmi kľúč. Napravo od sviečky je list papiera, ktorý si prečítaj. Otoč sa a na druhom stole si prečítaj knihy. Opusť knižnicu cez dvojité dvere. Choď do výťahu a na druhé poschodie. Choď k izbe 214, zaklop na dvere - je to izba profesorky Hotchkiss. Po rozhovore s profesorkou jej polož na zem topánky. Potom choď znova do vestibulu za Dexterom. Pohovor si s ním o radiátore. Povie ti, že máš opraviť svetlá v suteréne. Choď k poistkám, ktoré sú pred odbočkou do požičovne lyží. Musíš nahodiť svetlá:
  • ľavý horný trojitý istič doľava
  • 3 pravé jednoduché ističe a dvojité ističe posuň doprava
Potom odstúp a zatiahni páku na resetovanie výťahu. Vráť sa za Dexterom a povedz mu, že chceš opraviť radiátor. Bude ťa ignorovať, a požiada ťa, aby si sa opýtal profesorky, aké chce jedlo. Choď sa jej opýtať a potom to oznam Dexterovi. Vráť sa zasa za profesorkou, že si má vybrať niečo z hotelového menu. Vráť sa zasa za Dexterom a povedz mu, čo si profesorka vybrala. Potom choď za Jacquesom a povedz mu, že Dexter chce, aby rozmrazil kurčatá. Vráť sa do svojej izby a zistíš, že radiátor je už opravený. Zober olejničku napravo od radiátoru. Choď výťahom na prvé poschodie, zasekneš sa. Otoč sa, vylez hore na výťah, tam sa postav ešte na bedničku a hore si otvor dvere. Vídi von a choď za Dexterom povedať mu, že je zaseknutý výťah. Potom choď do suterénu k poistkám a pákou resetuj výťah. Potom sa vráť do izby a nastav si hodiny na 03:00 AM. Choď do vestibulu, za recepčný pult a z ľavého dolného šuplíka si zober kľúčik od knižnice. Choď ku knižnici, privolaj si výťah, vojdi do knižnice, ihneď sa otoč a vypni alarm (3*72). Potom vylez po schodoch hore a prejdi cez šachtu do výťahovej šachty. Zlez úplne dole, otoč sa a uvidíš páku, ktorá otvára poklop. Potiahni ju, ale je zaseknutá, takže ju naolejuj a potom ju potiahni znovu. Zíď dole po schodoch a vyrieš puzzle na dverách. Je to náhodné puzzle. Je tu 6 pák, musíš na ne kliknúť v správnom poradí tak, aby ostali všetky otvorené. Potom sa dvere otvoria, tak vojdi dnu, choď rovno, na križovatke doľava, ďalej až prídeš k Jacquesovi. Porozprávaj sa s ním. Povie ti kód od svojej skrinky. Keď odíde, postav sa čelom k rytierovi a zober si jeho násadu kopie. Potom choď späť schodmi hore a výťahom do suterénu (B). Choď ku skrinkám - naľavo od sauny je Jacquesova skrinka, otvor ju kódom, ktorý si dostal (2665). Pozri si všetky listy, katalóg a potom skús zobrať medailón navrchu, ale niekto ťa ovalí. Prebudíš sa v izbe, zdvihni telefón. Vypočuj si odkazy na záznamníku, potom zavolaj George. Po 12:00PM choď dole a pohovor si s Dexterom. Na všetko mu odpovedaj pravdivo. Potom choď do suterénu, ku skrinkám, ulož si hru. Otvor dvere vedúce von, a prejdi do budovy oproti - je to kôlňa. Choď ku stolu, na pravej stene nad stolom je kľúč, vezmi si ho. Naľavo na stole je papier, kde je nákres. Potom sa vráť späť až ku skrinkám, aby si sa zahrial, znova si ulož hru. Potom choď znova von, smerom ku kôlni, až prídeš k tabuľke "no tresspassing", pri ktorej odboč doľava, potom stále rovno až prídeš k živému plotu, odhrň časť živého plotu a uvidíš bránu, otoč kolečko na bráne 3x, tým ju odomkneš, tak vstúp. Choď ku soche, na ktorej je šíp. Otoč ho na západ, pozri sa tým smerom a uvidíš zadnú časť hlavy sochy. Na nej je páka, ktorú potiahni, otvorí sa spodok sochy, kde bude krabica. Odomkni krabicu kľúčom, ktorý máš zo sviečky, nájdeš červený medailón, ktorý zober a rýchlo opusť záhradu a vráť sa dovnútra. Choď za Lisou do miestnosti vedľa vestibulu, porozprávaj sa s ňou. Dávaj pozor nato, čo jej povieš. Choď do suterénu a ulož si hru. Choď von, otoč sa a zistíš, že ťa niekto vymkol. Utekaj teda do kôlne, k stroju vpravo a zober si medailón polo zastrčený za trubkou. Potom choď k ľavému stroju, kde sú tri páky, ktorými spusti lanovku. Zľava doprava potiahni 2x tretiu a 1x druhú páku. Príde Dexter a zachráni ťa, porozprávajte sa - pravdivo. Choď do tajnej komnaty, kde si stretol Jacquesa (tou istou cestou). Na dvere pri rytierovi použi kľúč, ktorý si našiel v záhrade. Po vstupe na pravej strane sú puzzle s reťazami. Musíš ich potiahnuť v správnom poradí tak, aby sa ti otočil most. Zľava doprava potiahni páky: 5, 5, 3, 2, 2, 1, 4, 4. Choď dopredu, na križovatke doľava a prídeš k podstavcu, kde je šach. Sú to vlastne šachové puzzle. Musíš tri guľaté figúrky dostať na správne políčka (modré na modré, ...). Vylez hore po schodoch a prejdi dvermi do žltej miestnosti. Je tu ďalšie puzzle na stene pri obraze – niektorá dlaždička s lístím. Musíš poskladať obrázok - len klikneš na obrázok, ktorý chceš presunúť a klikneš na miesto, kam ho chceš presunúť. Otáčaš ich tak, že klikneš do pravého horného rohu daného kúska puzzle. Otvorí sa ti skrinka, zober si z nej knihu. Potom choď do izby 214 za profesorkou. Zaklop jej na dvere a pohovor si s ňou. Dá ti úlohu - zistiť koľko dní pred 38 narodeninami bola Marie Antoinette popravená. Choď do miestnosti, kde sedáva Lisa, je tu kniha, v ktorej sa dozvieš odpoveď. Odpoveď je 17. Choď za profesorkou povedať jej odpoveď, podá ti list, na ktorý napíš odpoveď. Potom choď do svojej izby a nastav si budík na 03:00 AM. Potom choď dole do miestnosti, kde sedáva Lisa a porozprávaj sa s profesorkou. Po rozhovore choď do svojej izby. Nastav si budík znova na 03:00 AM a znova choď dole a porozprávaj sa s profesorkou. Potom choď do jej izby. Naľavo od písacieho stroja je dekodér (papier vzadu pod kopou kníh). Naľavo od postele je videokamera, pozri si film. Nepozrieš si ho celý, lebo sa vybije baterka, tak daj baterku nabiť do nabíjačky. Potom choď do svojej izby a nastav si budík na 03:00 AM. Vráť sa do jej izby, vráť baterku do kamery a dopozeraj video. Potom na sedačke odsuň vankúš a vezmi si modrý medailón. Potom choď od jej dverí doprava a nakoniec. A pod obrazom Marie Antoenette je diera. Pozri sa cez ňu, potom vlož do diery modrý medailón, pozri sa cez neho, a takto aj cez ostatné dva medailóny. Potom choď znova dole a pohovor si s profesorkou. Povedz jej, aby ti preložila vety, ktoré si videl cez dieru v stene. Choď znova do profesorkinej izby a pozri sa znova na dekodér. Potom choď znova do tajnej miestnosti, až do žltej miestnosti. Pozri sa na stred miestnosti - je tam emblém. Naľavo do diery daj červený medailón, napravo modrý a dole zelený. Potom choď k obrazu a pomocou hrotu šípu, ktorý máš od rytiera, odlúp kvet z obrazu. Je tam špára a v nej je pečať. Tú vlož do stredu emblému na zemi a objaví sa diamant. Keď sa objaví diamant, objaví sa aj zlodej. Nastrieka ti sprej do očí a utečie. Otvor dvere a hneď naľavo je kamenná kocka, ktorú stlač a tým chytíš zlodeja. Outro.

Related Games Nancy Drew: The Silent Spy
Nancy Drew: Ghost of Thornton Hall
Nancy Drew: The Deadly Device
Nancy Drew: Tomb of the Lost Queen
Nancy Drew: Alibi In Ashes
Nancy Drew: The Captive Curse
Nancy Drew: Shadow at the Water's Edge
Nancy Drew: Secrets Can Kill Remastered
Nancy Drew: Trail of the Twister
Nancy Drew: Warnings at Waverly Academy
Nancy Drew: Ransom of the Seven Ships
Nancy Drew: The Haunting of Castle Malloy
Nancy Drew: The Phantom of Venice
Nancy Drew: Legend of the Crystal Skull
Nancy Drew: The White Wolf of Icicle Creek
Nancy Drew: The Creature of Kapu Cave
Nancy Drew: Danger By Design
Nancy Drew: Last Train to Blue Moon Canyon
Nancy Drew: Secret of the Old Clock
Nancy Drew: Curse of Blackmoor Manor
Nancy Drew: The Secret of Shadow Ranch
Nancy Drew: Danger on Deception Island
Nancy Drew: The Haunted Carousel
Nancy Drew: Ghost Dogs of Moon Lake
Nancy Drew: The Secret of the Scarlet Hand
Nancy Drew: The Final Scene
Nancy Drew: Message in a Haunted Mansion
Nancy Drew: Stay Tuned for Danger
Nancy Drew: Secrets Can Kill



Diskusia Príspevkov: 0 Hodnotenie
483 hlasov

100
60
20

80
40
0
48
Pridať príspevok



| Návody | Autori |




© 99-2022 ABCgames.net 
Facebook
 ABCgames.CZ | SK | E-shop hry |