GAMESCHEATSTRAINERSWALKTHROUGHSCD COVERSWALLPAPERSSCREENSHOTSDOWNLOAD

OTHER
CALENDAR
FORUMS
COMPANIES
TOP 10

BUY GAMES
USER
Login
Registration


Users
Games Store
ABCgames
Contact, RSS, Cooperation
STATISTICS
Games:
Cheats:
Trainers:
Walkthroughs:
Localizations:
CD covers:
Wallpapers:
Screenshots:
Download:
21409
5455
5063
1438
1600
7352
6159
13167
1687

Online 6519 users

Walkthroughs > Road to India


Zobrazení:12415
Autor návodu:Nováček František

POZNÁMKA: Tuto hru jsem hrál dvakrát. Poprvé normálně a podruhé když jsem psal tento návod, abych na nic podstatného nezapomněl. A stalo se mi, že v první hře běhaly v Labyrintu podzemí chrámu v místnostech se čtyřmi vchody krysy a toto bludiště jsem prošel díky nim tím, že jsem je následoval tam, kde panáčkovaly. Ve druhé hře byl Labyrint bez krys. Je to možná tím, že jsem v některém levelu něco udělal jinak. Nejspíš v tom, než jsem s rikšou odjel k Darmešovu domu. Ať tak či tak se dá hra dohrát.
A ještě jedna rada: občas si přečtěte zápisník, může vám to pomoct nebo uvést do obrazu.


TADŽ MAHAL 1:

Hru začínáme před vchodem do Tadž Mahalu. Při přiblížení se vám před očima objeví nápis na hliněných tabulkách, jehož jeden díl chybí. Dejte se doprava a ve výklenku seberte sošku. Pak jděte zpět ke schodišti a dejte se doleva dolu po schodech a stále rovně až ke zdi, kde seberte provaz. Obraťte se a jděte zpět až na konec. Vpravo je strom s pomeranči. Vlevo od kmene na aktivní místo položte provaz a na něj použijte sošku. Provaz se zvedne a my můžeme sebrat pomeranč ze stromu. Jdeme zpět, až dojdeme k opičce, té dejme pomeranč. Sebereme poslední díl tabulky a jdeme nahoru opět ke vchodu do Tadž Mahalu. Nyní je třeba složit nápis z tabulek a po splnění se nám otevře vchod. Když vejdeme dovnitř za únosci, dostaneme ránu do hlavy a probudíme se ze sna v přistávajícím letadle do Nového Dilí.


ÚNOS ANUŠI:

Když přijdeme k domu Anuši, jsme svědky jejího únosu v černém autě a v únosci poznáme muže ze sna v letadle. Po otázce matka Anuši s pláčem uteče. U vchodu do domu utrhněte hrst trávy z květináče. Naproti přes ulici sebereme klacek. Vedle vchodu Anušina domu je zamčená branka s mřížovými dveřmi a za nimi na zemi klíč, na který nedosáhneme. Vrátíme se zpět na hlavní silnici a přejdeme na druhou stranu až k mladému žebrákovi, se kterým si popovídáme. Dáme se vlevo, až přijdeme ke krávě, té dáme trávu z inventáře a ona odejde a můžeme jít dál. O kousek dál u vchodu do slepé uličky stojí starý žebrák, s kterým dáme řeč a na konci uličky za ním sebereme drátěné ramínko na šaty. O kus dál za výkopem přejděte silnici k bance a vyberte si kartou peníze. Jdeme stejnou cestou zpět a kousek za chlapcem si z automatu koupíme žvýkačku. Jdeme k brance Anušina domu a tam zkompletujeme v inventáři klacek se žvýkačkou a použijeme na klíč. Jím následně odemkneme branku a jdeme na dvorek. Uprostřed je oltář, ze kterého sebereme fotku. Jinak tam pro nás nic není. Běžte si opět popovídat s mladým žebrákem a pak se starým. Pak jdeme ke krámku s časopisem a tam použijeme ramínko na dveře (jsou trošku stranou), čímž otevřeme výlohu. Pak dáme mladému žebrákovi peníze a on nám po rozhovoru přinese časopis, tak získáme jméno únosce. Jdeme za starým žebrákem. Ten nás po rozhovoru zavede do uličky, kde dostaneme nakládačku.


TADŽ MAHAL 2:

Probereme se v cele a jsme ve snu. Pod pryčnou na spaní je banán, kterým přilákáme opičku co je venku za zamřížovaným oknem. Opička k nám skočí a sní banán. Slupku sebereme a hodíme ke strážnému. Pak bouchneme pryčnou, stráž uklouzne na slupce, praští s sebou a je v bezvědomí. Popovídáme si s opičkou v tomto pořadí: ÍÍÍÍÍK! GNEE! HU-HU-HU! GNEE! WA-HIHI-HI! Tato řeč znamená jednotlivé příkazy, co má udělat. Výsledkem je získání klíče, my si odemkneme, vejdeme ke stráži a u dveří sebereme kindžál. Otevřeme si další dveře a vyjdeme na schodiště. Jdeme dolu, vpravo, nahoru a dolu. Uvidíme stráž. Tu musíme obejít, kinžálem ji sejmeme a sebereme klíč. Vlevo po schodech nahoru a doleva sebereme džbán, nazpět doleva obejdeme strážce a opět ho kinžálem uspíme. Vpravo za rohem je další, na kterého ovšem nemůžeme. Zamíříme zpět doprava ke dveřím, které si odemkneme klíčem. Jdeme nahoru, doprava a až nahoru k okénku ve zdi, pod kterým uvidíme stráž, na níž hodíme džbán. Vrátíme se zpět a můžeme projít kolem stráže, kterou jsme dostali džbánem. V animaci vyjdeme do hrobky, dále pak už sami otevřenými dveřmi ven stále rovně, až vyjdeme před Tadž Mahal. Známou cestou ke schodišti doleva dolů rovně až ke slonovi, vpravo je díra v zídce, tudy projdeme, použijeme kinžál na lano, kterým je slon uvázán, nasedneme na něj, jedeme ke zdi. Klikem na ni ji slon zboří a po animaci se proberete ze sna u mladého žebráka.


PÁTRÁNÍ PO DARMEŠOVI:

Promluvte s ním. Za madrací sebereme bednu a z trámu nad barelem klacek. Vyjdeme uličkou doprava rovně k barelům a bednám. Vpravo ve slepé uličce sebereme náhrdelník a navštívenku, pak zamíříme zpět a doprava k ležícímu žebrákovi. Vpravo u lavičky je třeba sebrat rozbitou láhev. Jdeme dál a vpravo na dvorek. Ve dveřích 1D bydlí astroložka, jejíž navštívenku jsme našli. Po rozhovoru s ní se vrátíme na ulici, dáme se doprava, sebereme ptačí pero, kousek dál u sloupu položíme bednu podívat se na věšák prádla, vylezeme na bednu, rozbitou lahví uřízneme a pak sebereme provaz. Kousek dál vlevo k oknu Použijeme opět bednu a sebereme sýr. Dojdeme k rikšovi, dáme řeč a pak se vrátíme k ležícímu žebrákovi. Pošimráme ho pírkem a sebereme svou peněženku. Pak dojdeme k mladému žebrákovi, popovídáme a dáme mu bankovku. Až odběhne, jdeme k astroložce a jakmile odejde, sebereme účet s Darmešovou adresou. Je možné (ale nikoli jisté), že v této chvíli ještě musíme na třech místech (marně) nabídnout sýr kryse, dvě jsou v hlavní uličce, to třetí v malé postranní, která na tuto kolmo navazuje. Jdeme k rikšovi, dáme mu bankovku a on nás odveze k Darmešovu domu.


U DARMEŠE 1:

Jdeme kolem zdi a před rohem sebereme u zdi kus klacku. Za rohem je nahoře ve zdi trhlina. V inventáři dáme klacek na provaz, použijeme na trhlinu a už jsme u Darmeše na zahradě. Jdeme k zahradní boudě, vevnitř vezmeme šroubovák a kleště a jdeme k domu. U vchodu dáme bednu pod poplašné zařízení a na ně použijeme šroubovák a kleště. Poté jdeme ke garáži, mrknem na auto vevnitř a jdeme doprava k domu, vlevo k oknu, to otevřeme a vstoupíme přes jídelnu do vstupní haly. Naproti vpravo vidíme první dveře, vstoupíme a jdeme ke stolku s lampičkou. Krabička je hlavolam a po jeho zdolání (stačí kompletně rozložit) získáte klíč. Na druhé straně místnosti se nachází kniha, kterou též uzmeme. Poté vyjdeme po schodišti nahoru doprava, na konci otevřeme dveře klíčem z krabičky. Po rozhovoru se ženou uvnitř jsme překvapeni, uspáni a jsme ve snu v chrámu bohyně Kálí.


SEN V CHRÁMU:

Ze stěn sebereme šest barevných okenních tabulí a jdeme ze schodů ke vchodu do chrámu. V první polovině shora je vlevo mučírna, kde ze zadní strany opěradla židle sebereme řetěz. Pak jdeme dolu k Hlavní bráně a sebereme kliku. Jdeme nahoru před oltář zkompletujeme v inventáři řetěz s klikou a použijeme na páku nalevo od oltáře, kde leží Anuša. Tím uhasíme oheň. Jdeme opět ze schodů a před hlavní bránou vpravo je místnost s oknem, kterým prosvítá světlo. Tam musíme v určité kombinaci umístit tři barevná skla z inventáře. Po splnění se nám otevře vchod do podzemního Labyrintu. Po jeho zdolání se ocitnete před zářícími dveřmi a za nimi najdete ženu z Darmešova domu. Ta se vznese, projde stropem a stoupne si na kamennou desku s mechanismem kamenné lávky, která se vysune a překlene propast.Vrátíme se nahoru do chrámu, přejdeme lávku a po animaci se probereme ze sna ve sklepní spíži Darmešova domu.


U DARMEŠE 2:

Ocitneme se ve tmě musíme najít sirky. Můžeme s nimi škrtat a postupně najít a sebrat láhev a hadr. V inventáři dáme hadr na láhev, na to zapálenou sirku a už máme světlo. Projdeme dveřmi, na následující dveře na schodech použijeme šroubovák na oba panty a dostaneme se do vstupní haly. Za jedněmi zamčenými dveřmi je Anuša žádající, abychom sehnali klíč. Od ní jdeme nahoru za ženou, u které jsme byli překvapeni. Ta s námi nemluví. Jdeme do dalších dveří a tam najdeme Darmešův deník, na stolku za dveřmi pak klíče. Jdeme do posledních dveří ložnice. Z nočního stolku sebereme přehrávač . Naproti dveřím za obrazem je trezor, který otevřeme klíčem z pracovny a sebereme cédéčko. Vrátíme se k ženě do prvních dveří a použijeme CD na přehrávač a dáme ženě (LADŽ VANTÍ). Po rozhovoru uvidíme z okna Thugy, kteří odnášejí na nosítkách Anušu v bezvědomí a vyběhneme za nimi na zahradu. Jdeme ke dveřím garáže a odemkneme si je klíčem. V garáži ze stolku pod oknem sebereme dálkový startér na auto pod policí páčidlo (?). Jdeme ven kolem altánu k soše Kálí. Přes stráž se nedostaneme, tak se vrátíme k oknu garáže a použijeme na něj dálkový startér. Hluk nastartovaného auta přivolá strážce od sochy, která se jde podívat do garáže, co se děje. My za ní v animaci zamkneme dveře. Stráž se přiotráví výfukovými plyny a upadne do bezvědomí. U ní pak sebereme ležící kartu, kterou použijeme na zdířku v podstavci bohyně Kálí. Socha se odsune a odkryje vchod do podzemí.


ZÁVĚR PÁTRÁNÍ:

Projdeme a jsme před skalním chrámem bohyně. Před chrámem vlevo sedí spící stráž, tak ji majzneme páčidlem, sebereme nůž a jdeme nahoru po schodech. Vpravo jsou dveře, na které použijeme nůž a vejdeme do chrámu. Uprostřed místnosti otevřeme vchod do podzemí. Tam jdeme rovně, projdeme dalšími dveřmi a vpravo leží na kamenném oltáři Anuša. Při pokusu o rozhovor se dostaví Darmeš s pistolí. Nyní stačí vést rozhovor a shlédnout konečnou animaci a titulky. A to je konec této vcelku povedené hry.




Diskusia Príspevkov: 1 Hodnotenie
645 hlasov

100
60
20

80
40
0
49
Zobraziť všetky Pridať príspevok



| Návody | Autori |




© 99-2022 ABCgames.net 
Facebook
 ABCgames.CZ | SK | E-shop hry |