GAMESCHEATSTRAINERSWALKTHROUGHSCD COVERSWALLPAPERSSCREENSHOTSDOWNLOAD

OTHER
CALENDAR
FORUMS
COMPANIES
TOP 10

BUY GAMES
USER
Login
Registration


Users
Games Store
ABCgames
Contact, RSS, Cooperation
STATISTICS
Games:
Cheats:
Trainers:
Walkthroughs:
Localizations:
CD covers:
Wallpapers:
Screenshots:
Download:
21419
5455
5063
1438
1600
7352
6161
13176
1687

Online 2147 users

Walkthroughs > Heroes of Might & Magic 4


Zobrazení:71065
Autor návodu:Zbyněk Chomát (Abecedaher.cz)

Úvod

Tato hra je trochu jiná než předcházející díly a má pár vylepšení, ale podle mě i pár záporů co se týče orientace a informací. Největší změny zaznamenala magie a hrdinové se zúčastňují boje a armáda může obsahovat i víc hrdinů a nebo naopak žádného. Hradů je míň a bojovníci se nevylepšují a mají jen jednu úroveň. Naproti tomu se musíte rozhodnout které stavby ve městě postavíte protože některé zablokují možnost postavit jiné. Hra obsahuje vedle jednotlivých her i 6 kampaní.


Stavby ve městech

Ve všech městech

Radnice

Obrana města

Karavana

Přístav

Město Akademie

Putyka

Alchymistův obchod

Trpasličí doly

Hobití nory

Továrna na golemy

Věž mágů

Oltář přání

Zlatý pavilon

Továrna na draky

Oblačný hrad

Institut magie

Kněžská knihovna

Nekromantská knihovna

Pokladnice

Univerzita

Město Azyl

Putyka

Cech lupičů

Doupě zlodějů

Skřetí věže

Zahrada soch

Labyrint

Černý les

Sopečný jícen

Močál hyder

Dračí jeskyně

Černokněžnický cech

Síň vědmy

Síň mrtvých

Vír many

Bojová akademie

Zlodějská rukavice

Město Eden

Putyka

Řád paladinů

Cech panošů

Střelnice

Strážnice

Výrobna balist

Kasárna

Klášter

Kapitula rytířů

Oltář světla

Svatá katedrála

Řád přírody

Řád očarování

Stáje

Opatství

Seminář

Město Nekropolis

Putyka

Zbrojnice

Mučírna

Hřbitov

Mohyla

Psinec

Panské sídlo

Jáma zplozenců

Dračí pohřebiště

Chrám zatracených

Věž temnoty

Přístavek chaosu

Přístavek čarodějnictví

Zesilovač nekromancie

Měnič nemrtvých

Město Rezervace

Putyka

Cech hraničářů

Vlčí doupě

Stromy skřítků

Tygří doupě

Visutý domek

Útesy gryfů

Paseka jednorožců

Pohřební hranice

Magický les

Síň druidů

Konzervatoř chaosu

Konzervatoř života

Brána nestvůr

Duha

Posvátný háj

Město Tvrz

Putyka

Skladiště zbraní

Dlouhý dům

Kentauří stáje

Nomádské stany

Harpyjí hory

Pevnost zlobrů

Jeskyně kyklopů

Skalní hnízdo

Útes behemotů

Soubojové jámy

Aréna cti

Tlumič magie

Chovné ohrady


Neutrální bojovníci


Hrdinové

Města Akademie

Mágové

Začínají svou kariéru se základní Magií řádu a základním Očarováním. Pokud mág bude vyvíjet svoje schopnosti magie řádu, stane se Iluzionistou (po naučení taktiky), Bojovým mágem (umění boje), Věštcem (průzkumnictví), Králem čarodějů (vznešenost), Mnichem (magie života), Čarodějem (magie chaosu), Mágem stínů (magie smrti), nebo Kouzelníkem (magie přírody).

Lordi

Dostávají k dobru schopnosti základní Vznešenosti a základního Hospodářství. Pokud lord bude vyvíjet svoje schopnosti vznešenosti, stane se Lordem velitelem (po naučení taktiky), Diktátorem (umění boje), Cechmistrem (průzkumnictvím), Kardinálem (magie života), Králem čarodějů (magie řádu), Temným lordem (magie smrti), Králem vědem (magie chaosu), nebo Lordem šelem (magie přírody).

Města Azyl

Černokněžníci

Dostávají k dobru schopnosti základní Magie chaosu a základního Zaklínání. Pokud černokněžník bude vyvíjet svoje schopnosti magie chaosu, stane se Pyromanem (po naučení taktiky), Strážcem ohně (umění boje), Prorokem ohně (průzkumnictví), Králem vědem (vznešenost), Kacířem (magie života), Čarodějem (magie řádu), Lichem (magie smrti), nebo Tyranem (magie přírody).

Zloději

Začínají svou kariéru se základním Průzkumnictvím a základní Kradmostí. Pokud zloděj bude vyvíjet svoje schopnosti průzkumnictví, stane se Polním maršálem (po naučení taktiky), Hraničářem (umění boje), Cechmistrem (vznešenost), Prorokem (magie života), Věštcem (magie řádu), Ninjou (magie smrti), Strážcem ohně (magie chaosu) nebo Bardem (magie přírody).

Města Eden

Kněží

Začínají svou kariéru se základní Magií života a základním Léčitelstvím. Pokud kněz bude vyvíjet svoje schopnosti magie života, stane se Křižákem (po naučení taktiky), Paladinem (umění boje), Prorokem (průzkumnictví), Kardinálem (vznešenost), Mnichem (magie řádu), Kacířem (magie chaosu), Temným knězem (magie smrti), nebo Přivolávačem (magie přírody).

Rytíří

Dostávají k dobru schopnosti základní Taktiky a základní Obrany. Pokud rytíř bude vyvíjet svoje schopnosti taktiky, stane se Generálem (po naučení umění boje), Polním maršálem (průzkumnictvím), Lord velitelem (vznešenost), Křižákem (magie života), Iluzionistou (magie řádu), Plenitelem (magie smrti), Pyromanem (magie chaosu), nebo Žalářníkem (magie přírody).

Města Nekropolis

Nekromanti

Dostávají k dobru schopnosti základní Magie smrti a základního Okultismu. Pokud nekromant bude vyvíjet svoje schopnosti magie smrti, stane se Plenitelem (po naučení taktiky), Zabijákem (umění boje), Ninjou (průzkumnictví), Temným lordem (vznešenost), Temným knězem (magie života), Mágem stínů (magie řádu), Lichem (magie chaosu), nebo Démonologem (magie přírody).

Temní rytíři

Začínají svou kariéru se základní Taktikou a základní Obranou. Pokud temný rytíř bude vyvíjet svoje schopnosti taktiky, stane se Generálem (po naučení umění boje), Polním maršálem (průzkumnictví), Lordem velitelem (vznešenost), Křižákem (magie života), Iluzionistou (magie řádu), Plenitelem (magie smrti), Pyromanem (magie chaosu) nebo Žalářníkem (magie přírody).

Města Rezervace

Druidi

Dostávají k dobru schopnosti základní Magie přírody a základního Bylinkářství.Pokud druid bude vyvíjet svoje schopnosti magie přírody, stane se Žalářníkem (po naučení taktiky), Pánem šelem (umění boje), Bardem (průzkumnictví), Lordem šelem (vznešenost), Přivolávačem (magie života), Kouzelníkem (magie řádu), Tyranem (magie chaosu), nebo Démonologem (magie smrti).

Lučištníci

Začínají svou kariéru se základním Uměním boje a základním Střelectvím. Pokud lučištník bude vyvíjet svoje schopnosti umění boje, stane se Generálem (po naučení taktiky), Hraničářem (průzkumnictví), Diktátorem (vznešenost), Paladinem (magie života), Bojovým mágem (magie řádu), Zabijákem (magie smrti), Strážcem ohně (magie chaosu) nebo Pánem šelem (magie přírody).

Města Tvrz

Barbaři

Začínají svou kariéru se základním Uměním boje, základní Sebeobranou a základní Odolností. Pokud barbar bude vyvíjet svoje schopnosti umění boje, stane se Generálem (po naučení taktiky), Hraničářem (průzkumnictví), Diktátorem (vznešenost), Paladinem (magie života), Bojovým mágem (magie řádu), Strážcem ohně (magie chaosu), Zabijákem (magie smrti), nebo Pánem šelem (magie přírody).


Dovednosti

Každá dovednost má jednu hlavní a tři vedlejší dovednosti. Každý hrdina se může naučit 5 dovedností a znamenají pro něj nějakou výhodu podle úrovně této dovednosti. Úroveň má 5 stupňů (základní, lepší, expert, mistr a velmistr). Dvě poslední jsou mistrovské a velmi dokonalé. Jednotlivých úrovní dosáhnete zdokonalováním dosáhnete různím povýšením a boji.

Hlavní dovednost - umění boje

Střelectví

Odolnost

Boj zblízka

Hlavní dovednost – vznešenost

Diplomacie

Hospodaření

Těžba

Hlavní dovednost – průzkumnictví

Hledání cest

Námořnictví

Kradmost

Hlavní dovednost – Taktika

Obrana

Vedení

Útočnost

Hlavní dovednost – Magie Chaosu

Zaklínání

Černokněžnictví

Pyromancie

Hlavní dovednost – Magie Smrti

Démonologie

Nekromancie

Okultismus

Hlavní dovednost – Magie Života

Léčitelství

Oživování

Duchovnost

Hlavní dovednost – Magie Přírody

Bylinkářství

Meditace

Přivolání

Hlavní dovednost – Magie Řádu

Šarm

Očarování

Čarodějnictví


Magie řádu

1. úroveň

  1. Zamlžení zakryje nepříteli přesný tvar vybraného bojovníka, čímž zvýší jeho obranu vůči střelbě o 100%.
  2. Zrušení kouzla zruší všechna kouzla z cílového bojovníka. Dokáže i zrušit iluzi nebo fantóma.
  3. Přemístění přinutí nepřítele couvnout o 2 pole zpět (je-li tam volno).
  4. Magická pěst způsobí nepřátelské jednotce určitý rozsah škod v závislosti na úrovni kouzelníka.
  5. Přesnost zvýší škody ze střelby vybraného bojovníka o 25%. Eliminuje všechny postihy za překážky a vzdálenost.
  6. Vidiny odhalí přesný počet bojovníků v jednotce či armádě nepřítele a také statistiky nepřátelských hrdinů.

2. úroveň

  1. Zbabělost zapříčiní, že zasažená nepřátelská jednotka nebude útočit na žádný cíl, který má vyšší celkový počet životů.
  2. Let umožní vybrané spřátelené jednotce v průběhu boje létat.
  3. Ledová střela zasáhne nepřítele smrtícím chladem a způsobí mu škody v závislosti na úrovni kouzelníka.
  4. Vytvoření iluze vyvolá imaginárního dvojníka vybraného bojovníka, jehož počet životů závisí na úrovni kouzelníka.
  5. Zpomalení sníží rychlost a pohyblivost vybrané nepřátelské jednotky na polovinu.
  6. Vysátí síly způsobí, že vybraného nepřátelského hrdinu stojí všechna kouzla dvojnásobné množství many.
  7. Ukradení okouzlení zruší prospěšné kouzlo u vybrané nepřátelské bytosti a přenese toto kouzlo na zvolenou vlastní jednotku.

3. úroveň

  1. Vyhnání zničí vybranou jednotku přivolanou kouzlem.
  2. Zapomnětlivost zabrání po dobu boje vybrané nepřátelské jednotce ve střelbě.
  3. Hromadné zrušení kouzel odstraní ze všech spřátelených jednotek v dohledu kouzelníka následky škodlivých kouzel.
  4. Hromadná přesnost zvýší škody ze střelby všech spřátelených bojovníků o 25%.
  5. Hromadné zamlžení zakryje nepříteli přesný tvar všech spřátelených bytostí, čímž zvýší jejich obranu vůči střelbě o 100 %.
  6. Teleportace okamžitě přemístí vybranou jednotku na zvolené místo na bitevním poli.
  7. Městská brána přenese hrdinu do nejbližšího vlastního města. Funguje i při souboji - přenese hrdinu jen z jeho přirozenou armádou.

4. úroveň

  1. Berserk způsobí, že jednotka napadne při nejbližší příležitosti nejbližšího bojovníka, ať už se jedná o přítele či nepřítele.
  2. Slepota učiní nepřátelskou jednotku neschopnou jakékoliv akce po tři kola. Je-li však tato jednotka zraněna, kouzlo pomine.
  3. Fantóm vytvoří dvojníka vybraného bojovníka. Síla dvojníka závisí na úrovni kouzelníka.
  4. Hromadné zpomalení sníží rychlost a pohyblivost všech nepřátelských jednotek v dohledu kouzelníka na polovinu.

5. úroveň

  1. Hypnóza umožní ovládat nepřátelskou bytost po tři kola.
  2. Zrcadlo bolesti způsobí, že útočník utrpí přesně stejnou míru škod jako napadený protivník. Odražená škoda však nemůže přesáhnout počet životů cíle.
  3. Ukradení všech okouzlení způsobí, že ze všech nepřátelských jednotek jsou sňata prospěšná kouzla a tato jsou náhodně rozdělena mezi vlastní jednotky.

Magie chaosu

1. úroveň

  1. Jednotka očarovaná krvežíznivostí působí v boji muže proti muže o 25% větší škody než normálně.
  2. Jiskry vyvolají ničivou spršku magické energie, která zasáhne tři pole před kouzelníkem.
  3. Ohnivá aura zcela obklopí útočníka, takže ten v boji muže proti muže působí navíc také menší škody ohněm.
  4. Zrychlení zvýší rychlost jednotek o 3 a prodlouží vzdálenost, kterou mohou urazit v jednom kole bitvy o 3 yardy.
  5. Magický šíp vrhá výboj magické energie proti zvolenému cíli.
  6. Zabiják zvýší ničivou sílu bojovníka proti bojovníkům 4. úrovně o 50%.

2. úroveň

  1. Zmatek způsobí, že nepřátelská jednotka zmešká svůj příští tah.
  2. Ohnivá střela vrhá silný výboj magické energie proti zvolenému cíli.
  3. První úder zajistí bojovníkovi po dobu celého boje schopnost Prvního úderu.
  4. Vzplanutí many sníží spotřebu many všech hrdinů a bojovníků (přátel i nepřátel) na 1/2.
  5. Neštěstí přinese zasaženému nepříteli maximální smůlu v boji.
  6. Magická pouta způsobí, že nepřátelský kouzelník bude za každý bod many použitý na kouzlo zraněn.

3. úroveň

  1. Bojovníci posedlí krvavým šílenstvím budou v boji muže proti muži působit o 25% větší škody.
  2. Ohnivý kruh způsobí kruhový požár, který spálí vše v okruhu 1 yardu okolo zvoleného cíle, ale nikoliv cíl samotný.
  3. Ohnivá koule zasáhne plamenem a spálí vše na ploše 3x3 yardy.
  4. Blesk vrhá silný výboj magické energie proti zvolenému cíli.
  5. Magické zrcadlo odráží nepřátelská kouzla s 1/2 jejich původní síly zpět na sesílatele. Dané kouzlo ale stejně zapůsobí na původní cíl.
  6. Hromadný zabiják způsobí, že všichni spřátelení bojovníci budou působit o 50% větší škody proti bojovníkům 4. úrovně.

4. úroveň

  1. Oblak zmatení zasáhne plochu 3x3 yardy a způsobí, že všechny nepřátelské jednotky v této oblasti svůj příští tah nic neudělají.
  2. Imploze vrhá neobyčejně silný výboj magické energie proti zvolenému cíli.
  3. Peklo vyvolá mohutný požár na ploše 5x5 yardů, který popálí vše, co mu přijde do cesty.
  4. Hromadný první úder zajistí spřáteleným bojovníkům po dobu boje schopnost Prvního úderu.
  5. Hromadné neštěstí sešle na všechny nepřátelské jednotky maximální smůlu v boji.
  6. Kočičí reflexy obdaří spřátelenou jednotku jedním útokem navíc.

5. úroveň

  1. Armagedon vyvolá prudkou magickou bouři, která se přežene celým bitevním polem a zasáhne jak nepřátelské, tak spřátelené bojovníky a hrdiny.
  2. Kulový blesk zasáhne první cíl plnou silou, nejbližší další cíl s 1/2 původní síly, třetí s 1/4 původní síly, čtvrtý s 1/8 původní síly a pátý s 1/16 původní síly.
  3. Dezintegrace vrhá neobyčejně silný výboj magické energie proti zvolenému cíli. Bytosti zabité tímto kouzlem nemohou být až do konce bitvy vzkříšeny ani vyvolány.

Magie přírody

1. úroveň

  1. Rychlost zvýší rychlost jednotek o 3 a prodlouží vzdálenost, kterou mohou urazit v jednom kole bitvy o 3 yardy.
  2. Hledání cest zbaví na mapě dobrodružství armádu všech postihů v omezení pohybu.
  3. Kamenná kůže zvýší obranu cílového bojovníka vůči boji zblízka i střelbě o 25%.
  4. Přivolá určitý počet chaunů v závislosti na úrovni kouzelníka.
  5. Přivolá určitý počet víl v závislosti na úrovni kouzelníka.
  6. Přivolá určitý počet vlků v závislosti na úrovni kouzelníka.
  7. Chůze po terénu umožní cílovému bojovníkovi pohybovat se na všech druzích terénu bez postihu.

2. úroveň

  1. Obří síla zvýší škody, které způsobí cílový bojovník o 20% a přidá mu 20% životů.
  2. Štěstí zvýší štěstí vybraného bojovníka na maximum.
  3. Vytvoří pásmo tekutých písků, jehož velikost závisí na úrovni kouzelníka. Překonat dvě stopy tekutých písků trvá celé jedno kolo.
  4. Hadí úder zajistí cílovému bojovníkovi schopnost Prvního úderu.
  5. Přivolá určitý počet elfů v závislosti na úrovni kouzelníka.
  6. Přivolá určitý počet satyrů v závislosti na úrovni kouzelníka.
  7. Vosí roj přivolá hejno vos, které dokáží zaměstnat nepřátelskou jednotku na celé jedno kolo. Na nemrtvé a mechanické jednotky však nemá vliv.
  8. Přivolá určitý počet bílých tygrů v závislosti na úrovni kouzelníka.

3. úroveň

  1. Protimagie zajistí cílovému bojovníkovi imunitu proti všem druhům magie.
  2. Hromadné zrychlení zvýší rychlost všech jednotek o 2 a prodlouží vzdálenost, kterou mohou urazit v jednom kole bitvy o 2 yardy.
  3. Přivolá určitý počet vzdušných elementálů závislosti na úrovni kouzelníka.
  4. Přivolá určitý počet zemských elementálů závislosti na úrovni kouzelníka.
  5. Přivolá určitý počet ohnivých elementálů závislosti na úrovni kouzelníka.
  6. Přivolá určitý počet vodních elementálů závislosti na úrovni kouzelníka.
  7. Chráněnec nekromancie je imunní vůči kouzlům magie smrti a jeho obrana vůči střelbě i útokům zblízka se zvyšuje o 50%, pokud na něj útočí bojovník Smrti.

4. úroveň

  1. Hromadné štěstí zvýší štěstí všech bojovníků na maximum.
  2. Hromadný hadí úder dává celé tvé armádě schopnost prvního úderu.
  3. Přivolá určitý počet gryfů závislosti na úrovni kouzelníka.
  4. Přivolá určitý počet jednorožců závislosti na úrovni kouzelníka.
  5. Přivolá určitý počet vosích rojů závislosti na úrovni kouzelníka.

5. úroveň

  1. Dračí síla zvýší škody, které zvolený bojovník způsobí o 100% a přidá mu 100% životů.
  2. Přivolá určitý počet pohádkových draků závislosti na úrovni kouzelníka.
  3. Přivolá určitý počet fénixů závislosti na úrovni kouzelníka.
  4. Přivolá určitý počet kudlanek závislosti na úrovni kouzelníka.

Magie smrti

1. úroveň

  1. Zrušení zbaví cílovou jednotku účinku všech prospěšných kouzel.
  2. Prokletí způsobí, že cílový bojovník působí v boji nejmenší škody.
  3. Jed působí od okamžiku seslání až do konce bitvy a zbavuje tak nepřítele postupně sil.
  4. Vzkřísí libovolné padlé bojovníky jako kostlivce. Počet kostlivců závisí na úrovni kouzelníka, který kouzlo použije. Celkový počet kostlivců však nemůže překročit počet mrtvých bojovníků. Všichni takto vyvolaní kostlivci zmizí po skončení bitvy.
  5. Rušící paprsek sníží obranu cíle vůči střelbě i boji zblízka o 20%.

2. úroveň

  1. Oživení mrtvých umožní vzkřísit část padlých bojovníků v závislosti na úrovni kouzelníka. Všechni takto vzkříšeni bojovníci zmizí na konci bitvy.
  2. Bezbožná píseň způsobí, že všem bojovníkům Života v dohledu kouzelníka klesne útok o 20% a také jejich obrana proti boji zblízka i střelbě se sníží o 20%.
  3. Vysátí života připraví všechny bojovníky Života a Přírody v dohledu kouzelníka o několik životů a část těchto životů pak předá kouzelníkovi.
  4. Bahno způsobí, že všechny zasažené cíle se na mapě dobrodružství budou v dalším kole pohybovat s poloviční rychlostí.
  5. Únava sníží rychlost a pohyblivost zasažených bojovníků na polovinu.
  6. Smutek obdaří protivníka maximální negativní morálkou.
  7. Slabost sníží škody, které způsobí zasažený bojovník o 25%.

3. úroveň

  1. Aura strachu obklopí spřáteleného bojovníka. Tento bojovník je pak imunní vůči kouzlům smrti, strachu a mysli a nepřátelé nemohou opětovat jeho útoky.
  2. Vysávání many zasáhne nepřátelského hrdinu a způsobí, že ho každé následující kouzlo bude stát dvojnásobek many než normálně. Kouzelník, který vysávání many použil, navíc získá z této many každý druhý bod.
  3. Hromadné zrušení zruší u všech nepřátelských jednotek v dohledu kouzelníka účinky prospěšných kouzel.
  4. Hromadné prokletí zasáhne všechny nepřátelské bojovníky v dohledu kouzelníka a sníží jimi způsobené škody na minimum.
  5. Mor zaplaví celé bitevní pole a zasáhne všechny bojovníky - jak nepřátele tak spolubojovníky. Neúčinkuje však na žádné mechanické bojovníky, neživé bojovníky a bojovníky Smrti.
  6. Vzkřísí libovolné padlé bojovníky jako duchy. Počet duchů závisí na úrovni kouzelníka, který kouzlo použije. Celkový počet duchů však nemůže překročit počet mrtvých bojovníků. Všichni takto vyvolaní duchové zmizí po skončení bitvy.

4. úroveň

  1. Volání smrti umožní vzkřísit část padlých bojovníků z řad nepřátel i přátel v závislosti na úrovni kouzelníka. Všichni takto vzkříšeni bojovníci jsou však pod kontrolou toho, kdo kouzlo použil a zmizí na konci bitvy.
  2. Hromadný smutek obdaří všechny nepřátelské jednotky v dohledu kouzelníka maximální negativní morálkou.
  3. Hromadná slabost sníží škody, které způsobí všichni nepřátelští bojovníci v dohledu kouzelníka o 25%.
  4. Dotyk upíra umožní přátelskému bojovníkovi získat jeden život za každé dva body způsobených škod.

5. úroveň

  1. Ruka smrti okamžitě zabije určitý počet nepřátel v závislosti na úrovni kouzelníka.
  2. Vzkřísí libovolné padlé bojovníky jako upíry. Počet upírů závisí na úrovni kouzelníka, který kouzlo použije. Celkový počet upírů však nemůže překročit počet mrtvých bojovníků. Všichni takto vyvolaní upíři zmizí po skončení bitvy.
  3. Při obětování je nejprve zabit některý ze spřátelených bojovníků. Hráč potom určí, která ze zbylých jednotek dostane dvojnásobný počet životů než počet životů obětované jednotky.

Magie života

1. úroveň

  1. Obvázání zranění vyléčí určitý počet životů spřátelenému bojovníkovi v závislosti na úrovni kouzelníka.
  2. Požehnaní způsobí, že jeho cíl bude působit maximální škody.
  3. Vymítání zbavuje zvolenou spřátelenou jednotku účinku negativního očarování.
  4. Sesláním na spřátelenou jednotku zvýší její obranu vůči střelbě i boji zblízka o 25%.
  5. Svaté slovo způsobí cílovému bojovníkovi Smrti škody v závislosti na úrovni sesílatele.
  6. Přivolání lodi umožňuje přivolat prázdnou loď z kteréhokoliv místa na mapě k místu, kde se nachází kouzelník. Kouzlo nefunguje, pokud nevlastníš žádnoul loď.

2. úroveň

  1. Nebeský štít může kouzelník použít pouze sám na sebe. Získá tak určitý počet životů v závislosti na své úrovni.
  2. Cíli kouzla se zvýší obrana vůči střelbě i útoku zblízka o 20%.
  3. Uzdravení vrátí vybrané bytosti určitý počet životů v závislosti na úrovni kouzelníka. Tímto kouzlem je také možné odstranit následky otravy jedem.
  4. Odškodnění se sesílá na přátelského bojovníka. Útočník, který ho pak napadne v boji zblízka, utrpí okamžitě újmu v závislosti na úrovni kouzelníka.
  5. Mučedník je kouzlo, které se používá na dva spřátelené bojovníky, z nichž jedna je vždy mučedníkem. Je-li vybraný spřátelený bojovník zasažen nepřítelem, zůstane nezraněn a veškerou škodu, kterou by za normálních okolností utrpěl, utrpí místo něj mučedník. Toto kouzlo trvá od svého použití po celou dobu bitvy.
  6. Chráněnec chaosu je imunní vůči kouzlům magie chaosu a jeho obrana vůči střelbě i útokům zblízka se zvyšuje o 50%, pokud na něj útočí bojovník Chaosu.
  7. Chráněnec smrti je imunní vůči kouzlům magie smrti a jeho obrana vůči střelbě i útokům zblízka se zvyšuje o 50%, pokud na něj útočí bojovník Smrti.
  8. Chráněnec přírody je imunní vůči kouzlům magie přírody a jeho obrana vůči střelbě i útokům zblízka se zvyšuje o 50%, pokud na něj útočí bojovník Přírody.
  9. Chráněnec řádu je imunní vůči kouzlům magie řádu a jeho obrana vůči střelbě i útokům zblízka se zvyšuje o 50%, pokud na něj útočí bojovník řádu.
  10. Píseň míru znemožní v příštím kole cíli zaútočit či seslat škodlivé kouzlo na kohokoliv pod vlivem kouzelníka.

3. úroveň

  1. Radost zvýší morálku cíle na maximum.
  2. Nebeská zbroj zvýší obranu všech spřátelených bojovníků vůči střelbě i útokům zblízka o 25%.
  3. Svatý výkřik zasáhne všechny nepřátelské bojovníky Smrti v dohledu kouzelníka a způsobí jim škody v závislosti na úrovni kouzelníka.
  4. Hromadné požehnání způsobí, že všichni spřátelení bojovníci budou působit maximální možné škody.
  5. Hromadné léčení vrátí všem bytostem určitý počet životů v závislosti na úrovni kouzelníka. Rovněž odstraní následky otravy jedem u všech spřátelených bytostí.
  6. Regenerace umožňuje vybrané bytosti regenerovat po každém kole určitý počet životů v závislosti na úrovni kouzelníka.

4. úroveň

  1. Hromadné vymítání zbavuje všechny spřátelené jednotky účinků negativních očarování.
  2. Hromadná ochrana chaosu zajistí všem spřáteleným bojovníkům imunitu vůči kouzlům magie chaosu a jejich obrana vůči střelbě i útokům zblízka bojovníků Chaosu se zvýší o 20%.
  3. Hromadná ochrana smrti zajistí všem spřáteleným bojovníkům imunitu vůči kouzlům magie smrti a jejich obrana vůči střelbě i útokům zblízka bojovníků Smrti se zvýší o 20%.
  4. Hromadná ochrana řádu zajistí všem spřáteleným bojovníkům imunitu vůči kouzlům magie řádu a jejich obrana vůči střelbě i útokům zblízka bojovníků Řádu se zvýší o 20%.
  5. Hromadná ochrana přírody zajistí všem spřáteleným bojovníkům imunitu vůči kouzlům magie přírody a jejich obrana vůči střelbě i útokům zblízka bojovníků Přírody se zvýší o 20%.
  6. Hromadná horlivost zvýší morálku všech spřátelených bojovníků na maximum.
  7. Modlitba zvýší počet životů všech bojovníků života o 25% a o 25% rovněž zvýší jejich útočnou sílu.

5. úroveň

  1. Božský zásah uzdraví všechny spřátelené jednotky včetně hrdinů.
  2. Strážný anděl přidá cílovému spřátelenému bojovníkovi několik životů navíc v závislosti na úrovni kouzelníka.
  3. Jsou-li bojovníci chráněni kouzlem Svatyně, nemůžou být nepřítelem napadeni ani na ně nemůže nepřítel seslat nějaká kouzla. Pokud třeba i jen jeden bojovník zaútočí něco zakouzlí, kouzlo se zruší.

Magie přivolání démonů

Tato kouzla nelze získat jiným způsobem, než se naučit schopnosti Démonogie (okruh magie smrti) a magii přírody.

  1. úroveň - Přivolá určitý počet ďáblíků v závislosti na úrovni sesílatele. Vyžaduje znalost základní magie přírody a základní démonologie. Všichni takto přivolaní ďáblíci na konci bitvy zmizí.
  2. úroveň - Přivolá určitý počet kerberů v závislosti na úrovni sesílatele. Vyžaduje znalost lepší magie přírody a lepší démonologie. Všichni takto přivolaní kerberové na konci bitvy zmizí.
  3. úroveň - Přivolá určitý počet ledových démonů v závislosti na úrovni sesílatele. Vyžaduje znalost expertní magie přírody a expertníí démonologie. Všichni takto přivolaní démoni na konci bitvy zmizí.
  4. úroveň - Přivolá určitý počet zplozenců jedu v závislosti na úrovni sesílatele. Vyžaduje znalost mistrovské magie přírody a mistrovské démonologie. Všichni takto přivolaní zplozenci jedu na konci bitvy zmizí.
  5. úroveň - Přivolá určitý počet ďáblů v závislosti na úrovni sesílatele. Vyžaduje znalost velmistrovské magie přírody a velmistrovské démonologie. Všichni takto přivolaní ďáblové na konci bitvy zmizí.

Artefakty

Předměty

Obyčejné

Cenné


Vzácné

Relikvie

Lektvary


Lokace

Doly

Obydlí BJ

Většina obydlí BJ jsou ta stejná, která se vyskytuje v městech (na ně se podívejte na stránky jednotlivých měst). Zde je popis těch zbylých obydlí. Počet stráží v závorkách platí pro obtížnosti v pořadí začátečník/mírně pokročilý/pokročilý/expert/šampion.

Přilepšení

Na pohyb

Kaple magie

Related Games Might & Magic: Clash of Heroes - Definitive Edition
Might & Magic Heroes VII - Trial by Fire
Might & Magic Heroes VII
Heroes of Might & Magic III HD Edition
Might & Magic Heroes VI: Shades of Darkness
Might & Magic Heroes VI: Complete Edition
Might & Magic Heroes VI: Gold Edition
Might & Magic Heroes VI: Danse Macabre
Might & Magic Heroes VI: Pirates of the Savage Sea
Might & Magic Heroes VI
Might & Magic: Clash of Heroes
Might & Magic: Heroes Kingdoms
Heroes of Might & Magic Online
Heroes of Might & Magic 5: Tribes of the East
Heroes of Might & Magic 5: Hammers of Fate
Dark Messiah of Might & Magic
Heroes of Might & Magic 5
Heroes of Might & Magic 3.5: In the Wake of Gods
Heroes of Might & Magic 4: Winds of War
Heroes of Might & Magic 4: The Gathering Storm
Heroes of Might & Magic 3: Shadow of Death
Heroes of Might & Magic 3: Complete - Collector's Edition
Heroes of Might & Magic 3
Heroes of Might & Magic 3: The Restoration of Erathia
Heroes of Might & Magic 3: Epic Battles of Strategy and Honor
Heroes of Might & Magic 3: Armageddon's Blade
Heroes of Might & Magic 2: Gold
Heroes of Might & Magic 2: The Price of Loyality
Heroes of Might & Magic: Compendium
Heroes of Might & Magic 2
Heroes of Might & Magic 2: The Succession Wars
Heroes of Might & Magic



Diskusia Príspevkov: 29 Hodnotenie
902 hlasov

100
60
20

80
40
0
52
Zobraziť všetky Pridať príspevok



| Návody | Autori |




© 99-2022 ABCgames.net 
Facebook
 ABCgames.CZ | SK | E-shop hry |