GAMESCHEATSTRAINERSWALKTHROUGHSCD COVERSWALLPAPERSSCREENSHOTSDOWNLOAD

OTHER
CALENDAR
FORUMS
COMPANIES
TOP 10

BUY GAMES
USER
Login
Registration


Users
Games Store
ABCgames
Contact, RSS, Cooperation
STATISTICS
Games:
Cheats:
Trainers:
Walkthroughs:
Localizations:
CD covers:
Wallpapers:
Screenshots:
Download:
21409
5455
5063
1438
1600
7352
6159
13167
1687

Online 1699 users

Walkthroughs > Simon the Sorcerer II: The Lion, the Wizard and the Wardrobe


Zobrazení:12264

Sordid je tu zas. Chce se pomstít, takže poslal teleportační skříň pro Simona a unesl ho ze světa našeho do světa pohádkového. Jak už to ale u podobných ’teleportačních únosů’ bývá, NĚCO NĚKDE se pokazilo a Simon ze skříně vylezl přímo před krámkem kouzelníka Calypsa. Něco podobného jako minule, až na to, že Simon už teď není děcko, ale arogantní naštvaný pubescent. Úkolem hry je získat palivo zvané Nucusade, jež znovu rozhýbe skříň, která vrátí Simona do světa lidí. Pro začátek doporučuji přitáhnout klávesnici k tělu a stisknout klávesu „T„, abyste si hru přepnuli na titulky a stisknout klávesu „F 10„, abyste si zvykli na skutečnost, že vám tato klávesa ukazuje všechny důležité předměty a lokace na obrazovce. Tolik z domova. Další zprávy už jen z pohádkového světa: Zvedni se, Simone. Přestaň bručet se a jdi doleva do Calypsova obchodu. Popadni zelené barvivo, baseballovou pálku a vypadni. Šup doprava na mapu města. Putuj k zámku pro mucusádu. Stráže tě nepustí, musíš je podplatit. Jsi ale švorc, takže až časem. Padej na náměstí na západě města. Dementním tanečníkům daruj baseballovou pálku, zabijí si harmonikáře. Hop na mapu a šupito presto na ulici obchodníků (Street of Traders). Pokecej s plechařem - železářem, pomož mu s financemi sérií odpovědí, které obsahují úseky „..fifteen..„,„..one dollar..„ a „..three I reckon„. Dostaneš za odměnu páčidlo. Ze zdi uprostřed ulice strhni plakát, kterým tanečníci z náměstí inzeruji volné místo muzikanta. Pochoduj doleva do obchůdku s kanadskými žertíky. Až se šašek nebude chvíli dívat, seber jeho knížku vtipů a upaluj na mapu města. Další zastávkou je přístav. V jeho levé části se mrkni, kdopak to vykukuje zpoza bedny. Nějaká ženská! Je to Goldilocks, která sice krade, ale nekouše, klidně si s ní promluv. Získej její důvěru, a to nikoli bitím, ale soustavnou šňůrou co nejzmatenějších keců tak, jak to ženy mají rády. Nakonec se ti svěří, že se nemůže dostat do bedny, za kterou se schovává, aby ji odvezla jakási zámořská loď kamsi pryč, protože se bojí trestu za to, že vykradla Medvědy! Bednu tedy vylom páčidlem, přežij sex, seber zahozenou paruku a nafukovací člun. Jdi doprava k člověkoopici, promluv s ní a dej ji plakát oznamující chybějícího hudebníka. Když se tolik mluvilo o medvědech, najdi teď na mapě města dům tří medvědů (3 Bears Cottage) a hupky šupky tam. Do domku se nedostaneš, takže zatím vybrabči dopis ze schránky. A hned ať už seš zpátky na mapě města a míříš k mistrovi dluhů (Loan Office). Než vejdeš do mistrova domku, pokecej se zoufalým šaškem a vyměň s ním knížku vtipů za kraví močový měchýř, pak ještě rychle vylom páčidlem mříž v zemi a hop do domku. Požádej sekretářku, ať tě ohlásí a pak sám vejdi do mistrovy pracovny. Zatímco bude šukat v papírech, mrštně mu hoď do necek na dopisy obálku ze schránky Medvědů. Medvědi tak přijdou o dveře. Začíná se nám to pěkně rozjíždět.

Hopsa hejsa na mapu a znovu k medvědům. Bývalými dveřmi to vezmi do domku a až na samém konci vzadu v kuchyni vezmi gumovou rukavici „klystýrku„ a otoč (pohni) kohoutkem umyvadla. Na chvíli se pak staneš obětí událostí, ale brzy už to bude OK. Ukecané ženské peroucí prádlo u fontány neposlouchej, raději jdi zpátky na mapu a do ulice obchodníků. Vlevo od železáře sejdi po schůdcích do malé laboratůrky, kde pochybný vědec dělá ze zvířat hybridní kriply. Až se odšolichá dozadu, chytni gumovou rukavici, elektrickou želvu a šup s ní do pravé bedny. Páku na biomixéru nastav doleva a spusť biomixaci. Dvě bedny vlevo se naplní složkami, ze kterých při hrozných mukách vznikla elektrická želva - jsou to úhoři a obyčejná želva. Úhoře nechej být, ale želvu vyměň za fosforeskující rousy (Glowworms), kteří jsou nacpáni ve sklenici na poličce. Nastav páčku doprava a spusť biomixér. Rousožárovka je na světě! Přes mapu táhni do lokace, kde žije muž živící se tetováním (Tattooist). Ten sice ještě není doma, ale zato stáhneš-li si žebřík a vylezeš do druhého patra, můžeš navštívit blázny. Promluv na představeného blázna stojícího vlevo. Nemluví, ale žena-ryba ráda vypomůže zápisníkem. Použij tedy na levého blázna zápisník. Hezky si ’pokláboste’. Dozvíš se, že si musíš obléci ovesnou kaši. Hm, co se dá dělat. Naposled byla ovesná kaše k vidění u Medvědů, takže tam zajdi a po menším kecání vyměň kaši za paruku Goldilocks. S kaší zpátky k bláznům a před levým bláznem si ji obleč. Hmm, nevypadá to špatně. Teď už jsi členem blázen-klubu. Dostaneš pytlíček s členskými výhodami. V pytlíku najdeš klín, pružné lano a sto peněz. S penězi zajdi po mapě před velký dům Muc Swamplings, což je něco jako současný McDonald. Prodavače balónků popros o balónek a jdi doleva (!), kde z popelnice vylov rybářský prut. Teď se dej od prodavače balónků nahoru do Swampburgrárny. Za peníze od bláznů si kup standardní menu a do pytlíku, který dostaneš, se podívej. Najdeš pitíčko Swamp Shake, červa, žvýkačku ’Bažinku’ a figurku Swamplinga. S kapsami plnými úlovků se vrať na ulici obchodníků a jdi doleva k šaškovi s kanadskými žertíky. Rozmluva s ním je matoucí, ale neměl by být velký problém šaška přesvědčit, aby spíchl Swamplingcký převlek. Potřebuje k tomu ale zelenou látku, kterou jaksi nemáš u sebe. Vylez na ulici a jdi stále doprava, až k tlustému prodavači látek. Chce přinést Alladinovu lampu! Až tě strčí do jeskyně, jdi doprava a vezmi lampu, pak se vrať ke vchodu a zakřič do otvoru, že jsi lampu našel. Za odměnu dostaneš bílou látku. Bílá látka je ti ale na dvě věci, takže pochoduj k fontáně (kterou už jsi jednou nedobrovolně navštívil) a vhoď do ní zelenou barvu. Až voda zezelená, narafič svou bílou látku do košíku u paty fontány k vyprání. Pradleny si látky brzy vezmou do parády a jejich manufaktura vyplivne látku zelenou. A pak hurá zpátky k šaškovi, dej mu zelenou látku a dostaneš převlek.

Žhav nožky k NucSwamplingovi. Až vejdeš mezi pojídající zákazníky, obleč se do převleku. Pod ovládání kursoru se opět probereš až v kuchyni. Jdi doleva do kanceláře starého bracha Swamplinga. Přátelsky ho prokecni. Dostaneš bojový úkol - přinést kýbl bahna. Jako bojovou výzbroj dostaneš kýbl. Jdi k mistrovi dluhů a vlez do kanálu, jehož mříž jsi dříve vypáčil. Jdi stále dál, až si z naprosté tmy naděláš do bot (když se tak nestane, nečekej a pokračuj podle návodu). Použij rousožárovku. Jdi dál tunelem a vylez po žebříku do bažin. Jdi doleva. Použij prut na jezero. Ztratíš sice svého červa, ale zato získáš rybu, a to je už gut byznys. Koketuj s tlustou fenou, která vyleze ve skafandru z vody. Až už si nebudete mít co říci, jdi doprava až na samý konec schůdné cesty. Na zábradlí uvaž pružné lano a hoď si mašli. Oh, pardon, přivaž si lano na nohy a použij kýbl na bahno pod sebou. S bahnem se kanálem vrať do města a odnes ho Swamplingovi (opět použij převlek). A pamatuj si, že od této chvíle se DO bažin můžeš dostat rovnou z mapy města. Za bahno dostaneš vzorek speciální polévky. Tento vzorek odnes šaškovi spravujícímu kanadské žertíky, vyrobí ti z něj smrdutou bombu. S bombou se vydej ke stanu uprostřed města (Magic Competition), kde se koná konkurz o nového dvorního kouzelníka (starý přišel o hlavu - nehoda). Hlídači u vchodu pověz o svém kouzelnickém zázemí a vstup do stanu. Přítomným adeptům hned ukaž své první číslo - vylij na zem smrdutou bombu. Zbude nedoslýchavý kouzelník s chronickou rýmou. Zneškodníš ho tak, že mu naliješ Swamp Shake do naslouchadla, takže chudák kandidát nebude reagovat, když ho budou vyvolávat. Po několika menších problémech se pak staneš dvorním šaš.. kouzelníkem a bude ti darováno posvátné vstupní ID k zámecké bráně. Jdi do zámku. Stráže podplať hutnou sumou peněz a u dveří ukaž svaté ID. Povídání s princem je docela veselé a taky se z něj dozvíš, že princ nutně potřebuje meč. Upaluj tedy pro meč. Ale kam? Nejdříve prozkoumej zámek. Najdeš jednak halu, kde seber činely, ležící spící princeznu a řvoucí mimino, u kterého se pozdrž. Kolébku mimina podlož klínem a vytáhni malé kolečko ze stroje, který kolébku houpal. Seber řehtačku a trumpetu, vyjdi na chodbu a dej se doleva ke králi. Promluv s ním. Dostaneš za úkol utišit královské mimino. Než odkráčíš z králova sálu, ukaž tuleni u dveří rybu, což ho přesvědčí o nesmírné kráse útrob tvého klobouku. Ale co teď? Začíná se to trochu komplikovat, ale ještě se nestřílej. Zkus zajít třeba k Muc Swamplingovi a strčit kolečko z kolébkostroje do hodin vzadu v kuchyni (v místnosti s kuchaři). Hodiny se ’rozejdou’ a jeden ze zákazníků v jídelně odejde domů pracovat. Není to nikdo jiný než člověk tetující jiné člověky. Jdi tedy k němu, bydlí ve stejném domě jako blázni. Dostaneš od něj letáček inzerující jeho tetovací metody. Vrať se k Muc Swamplingovi a promluv si se zákazníkem vlevo. Je to jakýsi zoufalec s hrůzným vzhledem. Nabídni mu letáček, okamžitě se poběží nechat potetovat. Až potom znovu dorazíš k potetovávači (?), budeš tisící zákazník! Zadarmo si proto můžeš nechat udělat jakékoliv tetování z jeho katalogu. Zvol si to nejsložitější - korunu s meči (..jewel encrusted..). Jdi do bažin a ukaž tlusté ženě ve skafandru královskou pečeť (promluv s ní). Vyleze tuleň! To proto, že anglicky se tuleň i pečeť řekne stejně - SEAL. Získáš kyslíkovou dvojbombu, gumový oblek a možnost jet na ostrov uprostřed jezera. Jízda se uskuteční tak, že v inventáři nafoukneš člun kyslíkovou bombou a pak ho použiješ. Na ostrově není nic než meč pro prince. Vytáhnout z kamene ho může ale pouze muž královského rodu. Což ty teď díky svému tetování jsi, takže meč vytáhni a odnes ho do zámku princi. Dojde k výměně zbraň za zbraň - za meč od prince získáš flusačku a oříšek. Oříšek přesně sedne do princezniných matrací. Na požádání princezna pomůže s utišováním děcka - vyplivne lízátko. Děcko ale o lízátko nemá zájem takže nezbývá než znovu navštívit Muc Swamplings, jít k šéfovi a jeho zelenkavým mrňatům vyměnit lízátko za láhev mléka. Mléko královského fracka konečně utiší, takže se, Simone, seber a jdi skrze dvířka vedle krále do věže, kde sídlil bývalý kouzelník. Na pentagram nakreslený na zemi vylij trochu Swamp Shaku, démoni se v krásné animaci sesmilní dohromady. Jdi na ulici obchodníků a přivaž balónek na plot (Railing). Pak si jdi koupit druhý balónek, přivaž ho na plot, pak třetí balónek, přivaž ho na plot... a pak, pak už jsi v královské věži. Démoni tě nemohli sestřelit, protože jsou slepení. Jdi doleva, kde pasťoidním kobercem propadneš k pokladu. Vezmi Mucusadu, prolez rourou a vylez oknem. Vrať se k Calypsovi. Ouha!

V podpalubí pirátské lodi použij knihu kouzel, stáhni oční pásku z lebky a pokus se odejít nahoru. Budeš odveden do kapitánovy kabiny. Seber papouška ze skříně a přečtením deníku, který leží na stole rozmnož své poklady o pěknou pohlednici, pak jdi doleva na palubu. Vejdi do dveří hned vedle kapitánovy kajuty. Z terče vytáhni nožík a odřízni jím spícího piráta. Seber křesadlo, vyjdi ven, vydrápej se doprava nahoru ke kormidelníkovi a vyměň jeho naváděcího papouška za svého vycpaného. Pak jdi doleva po palubě a s prvním komunikatibilním pirátem, na kterého narazíš, vyměň oční pásku za tmavé brýle. Teď jdi doleva až na konec paluby, otevři dveře a dole v podpalubí vykecej z hromotluka svářečku. Zpátky na palubě strč do piráta stloukajícího cosi kladivem, aby přepadl přes palubu. Vezmi prkno, hřebíky a kladivo. Prkno použij zvenku na dveře kajuty, kde jsi odřízl spícího piráta, kapitán je tak chycen a nemůže vyběhnout ven, když začneš svářečkou škvařit řetěz od poklopu. Takže neotálej a škvař. Dole pod poklopem si hoví Mucusada. Seber ji, vylez na palubu a pak vyšplhej po lanoví (Use Rigging) na stožár. Nahoře logicky použij pohlednici na teleskop, slez dolů a hopla šupla ke kormidelníkovi. Padlého vycpaného papouška vzpruž žvýkačkou (Swamp Gum). Prober se a jdi se podívat na mužíka pročesávajícího bělostný písek. Zrovna z písku vyčesal Mucusádu a nemíní se jí vzdat. Musíš ho zneškodnit. Z písku vytáhni lopatu, která je zatím v nelopativém stavu a seber ručník opalující se na pláži. Jdi do džungle. Promluv si s nekonečným prckem, nabídne ti mušli za balónek, takže DEJ balónek klučinovi, i když balónek nemáš u sebe! (tuhleta srágora mě skoro stála nervy). Dostaneš mušli. Z místa, kde opruzoval klučina, vezmi hůl a použij ji na část lopaty. Vrať se na pláž a použitím lopaty vykopej díru. Zakryj ji ručníkem a na ručník polož mušli. Zavolej mužíka, ať se jde podívat na narafičenou mušli. Až bude dole, seber Mucusádu. Ted’ už zbývá jen vrátit se domu. Vrať se do džungle a prvního psa, na kterého narazíš, seber! Minulá věta není vtip, jen pokročilé zoufalství. Běž se do kavárny a od sličné barmanky si kup kafe. Vylez ven, dej se džunglí doleva a od překupníka se stoč nahoru k masochistovi přikovanému ke kameni. Přehoď páku na stroji nahoru do pozice zapnuto. Jdi doleva a postav psa na generátor. Vrať se zpět k překupníkovi (pokud se chceš pokochat utrpením mučeného, zapískej u masochisty na píšťalku) a odejdi dolů doleva. Zde právě probíhá soutěž v podlézání tyčky. Nechej se zapsat, zapískej na píšťalku a máš vyhráno. Za získané tři penízky si od překupníka kup kofeinové tablety a nasyp je do kafe, které máš u sebe. A to už je skoro všechno. Upaluj na místo, kde jsi dával balónek chlapci a jdi doprava do jeskyně. V jeskyni zkus vzít láhev od whisky, vylezlého džina zakecej zpátky do lahve, zalij ho kofeinovým kafem a přetřením lahve s ním znova promluv. Vzpružený džin tě odnese ke Calypsovi. A pak už nezbývá než vložit Mucusádu do almary a… sledovat, jak se příběh dále zkomplikuje. Z gobliňáckého vězení je úprk lehký - stačí, když otevřeš dveře (bezmála). Po menším chaosu se ocitneš u brány tábora goblinů se dvěma novými úkoly - zničit Sordida a zachránit Calypsovu dceru. Jdi doprava na mapu a přesuň se do chaloupky „Secluded Hut„. Pokecej s hráči karet, zjistíš, že mají plno a neberou nikoho do hry. Seber kapesník s hlenem a 2 minerálky. Jednu minerálku vypij brčkem, získáš tak prázdnou láhev. Po mapě putuj do lesa (Dark Woods). Jdi stále doprava, až do jeskyně tří handicapovaných čarodějnic - hluché, bezzubé a slepé. Dozvíš se, že každé z nich musíš nějak pomoci. Na zpáteční cestě lesem vyplašíš kočku! Vrať se do chaloupky k hráčům. Sedí si tam vyplašená kočka. Rychle zabouchni dveře a kočku chyť. Každá kočka dobrá, speciálně Witch’s Pussy. Po mapě pádluj (obrazně) na okraj sopky (Volcano Rim). Masožravé květině ukaž kočku. Ukápnou ji sliny chtíče, které naber do prázdné láhve. Než odejdeš, seber příručku o mýtění masožravých kytek a prázdný postřikový sifónek. Knížku prozkoumej. Jdi zpátky do tábora goblinů (Goblin Camp). Strážím nalij do pohárku sliny masožravé květiny, zatrub na roh visící nad kebulí pravého strážce a pak si ho vezmi. Goblini se napijí slin a odeberou se do krajiny zařezávajících. Seber roh a vejdi do tábora. Vlez do stanu a zatiž klobouk o žaludek-nafukující jídlo a pepř. Před stanem si promluv s vězněným elfem. Slib mu, že přineseš voňavku. Dej mu přivonět pepře a pak mu podej zahleněný kapesník. Nalij minerálku do nádobky na voňavku, kterou ti elf dal. Výsledek dej ozkoušet ’zpracovanému’ elfovi. Získáš kus dřeva, dobrý to výdělek. Jdi do černého lesa. Klučinovi dej napít minerálky a doraz ho nafukujícím jídlem. Seber odhozenou lupu a popojdi doprava k červotočům. Po menším pokecu jim dej kus dřeva, ze kterého ti bude vyčervotočen dřevěný chrup. Čarodějnicím dej zleva doprava dřevěný chrup, roh a lupu. Dojdi si pro minerálku, vypij ji brčkem a láhev naplň břečkou z kotle čarodějnic. Břečku odnes do chaloupky a nabídni ji jednomu z hráčů karet. Stane se z něj štěně. Zapoj se do hry místo něj. Kostky ale nepadají tak, jak mají, takže se seber, vezmi další minerálku a padej do tábora goblinů pro kostky falešné. Dostaneš je tak, že do hořícího ohně, u kterého se nacházejí dva goblini, naliješ minerálku a rychle sebereš NĚCO zlatavého (Goblin’s Stuff), o co hráli kostky. Klasicky se poperou, ty seber kostky a běž s nimi porazit hráče v chaloupce. Vyhraješ katalog tapet, se kterým jdi do gobliního tábora a pořád doleva, až do Sordidova zámku. Hned uvnitř strhni koberec ze zdi, jdi nahoru, pokecej s příšerou (pokus se jít doleva), vrať se zpět a jdi doleva. Namoč koberec do kaluže potu pod kolem a pot z koberce vymačkej do postřikového sifónku. Přehoď páku a potmě jdi doprava do haly a nahoru do místnosti s mnohaokou obludou. Buď rád, že ji ve tmě nevidíš, je příšerná! Nejdříve vystříkej místnost sprejem s gobliním potem a pak POUŽIJ PSA. Vyrobíš tak štěněčí pantofle. Ty si obuj, čímž. okolo obludy nepozorovaně projdeš. Jdi doleva. V Sordidově laboratoři seber šroubovák a odšroubuj Sordidovu ruku. Polož ji na čtečku otisků rukou. A... třes se, co se bude dít dál!

Related Games Simon the Sorcerer Origins
Simon the Sorcerer: Who'd Even Want Contact?!
Simon the Sorcerer 4: Chaos Happens
Simon the Sorcerer 3D
Simon the Sorcerer



Diskusia Príspevkov: 1 Hodnotenie
614 hlasov

100
60
20

80
40
0
50
Zobraziť všetky Pridať príspevok



| Návody | Autori |




© 99-2022 ABCgames.net 
Facebook
 ABCgames.CZ | SK | E-shop hry |