GAMESCHEATSTRAINERSWALKTHROUGHSCD COVERSWALLPAPERSSCREENSHOTSDOWNLOAD

OTHER
CALENDAR
FORUMS
COMPANIES
TOP 10

BUY GAMES
USER
Login
Registration


Users
Games Store
ABCgames
Contact, RSS, Cooperation
STATISTICS
Games:
Cheats:
Trainers:
Walkthroughs:
Localizations:
CD covers:
Wallpapers:
Screenshots:
Download:
21409
5455
5063
1438
1600
7352
6159
13167
1687

Online 3869 users

Walkthroughs > Polda 1


Zobrazení:57407
Autor návodu:Zima Software

I. DEN

I. Na policejní stanici

musí přesvědčit úředníka, že je skutečně oprávněn k řešení případu.

  1. Zjistit telefonní číslo na stanici:
    Vytáhne šňůru ze zásuvky a řekne mu, ať ho spojí s nadřízeným. Když telefon nebude fungovat (volající úředník mimochodem vysloví i jméno svého nadřízeného), řekne, že tomu trochu rozumí, a proto jej úředník k telefonu pustí - tím zjistí telefonní číslo.
  2. Zatelefonovat na stanici:
    Jediný člověk v okolí, který má telefon je soused bydlící vedle v domě, ten však dělá, jako že není doma - musí tedy vzít sirky (pokoj s babičkou), vyndat sirku a přiostřit ji nožem (pokoj s babičkou), poté zazvoní, pak zastrčí do sousedova zvonku sirku, pokecá se sousedem (musí kliknout na jeho ruku) - to provést 2x a slušně jej poprosí, jestli by si nemohl zatelefonovat. Od souseda zatelefonuje na stanici, musí ale použít kolíček (zverimex zvenku) a představí se jménem svého nadřízeného a dohodne situaci.

Na stanici pak dostane dokumenty k případu (stanice zevnitř), kde se dozví o jediném svědkovi únosu. Dostane také cedulku s jeho adresou (stanice zevnitř).

II. Výslech svědka.

  1. Dostat se ke starci (svědkovi):
    Promluví s babkou a vytáhne z ní, že děda má domácí vězení a je zamčený v pokoji nahoře. Musí proto u jednoho domku sebrat šňůru na prádlo (zverimex zvenku) a protože mu bezdomovec, bydlící v popelnici (dům svědka zvenku), nedovolí sebrat nic u popelnice, musí jít znovu na stanici, prohlídnout nástěnku, kde najde tel. č. soukromých popelářů (stanice zevnitř). Pozn.: u telefonu mu musí jít vytočit pouze čísla, která zná, takže, když vytočí číslo, které by prakticky ještě znát neměl, bude obsazeno. Úředníkovi pak opraví telefon (pokud to ještě neudělal) a za odměnu si bude moci kdykoliv zavolat! Zavolá tedy popelářům a tím se bezdomovce zbaví (musí však nahlásit jméno ulice). Od popelnice pak vezme starou krabici (dům svědka zvenku) zabalí do ní několik dlažebních kostek (dům policisty zvenku) a nalepí vizitku s dědovou adresou, kterou dostal předtím na stanici, pak na to přiváže šňůru na prádlo (uřízlou nožem). Nemá už ale dost peněz, takže musí zajít na stanici, z trezoru vzít botičku a nasadit ji na auto stojící před redakcí. Ve zverimexu zakoupí poštovního orla a ten doručí balík na parapet (pak odletí), a pak se může dostat k dědovi. Ten však bez ztraceného naslouchátka nerozumí jedinému slovu.
  2. Najít dědovi naslouchátko:
    Po prohlídce zjistí, že naslouchátko je v akvárku. Když se v něm ale bude hrabat, kousne ho ryba a děda k tomu dodá, že chudinka dlouho nežrala, protože ho krmivo stojí strašný peníze. Musí proto do zverimexu (otázka na krmivo bude podmíněna rozhovorem), kde mu řeknou, že poslední krabičku krmiva prodali nějakému pánovi, který měl na jedné noze kbelík s betonem - najde ho na mostě a zjistí, že chce spáchat sebevraždu. Proto, prý, aby ho nevožužlávali kapři, má po ruce krmivo. Musí mu tedy rozmluvit, že tady to nemá cenu, že je to jen potok, a že tam sotva po kotníky, a že by bylo efektnější se upálit. Tak získá krmivo, vrátí se zpět k akváriu a nasype jídlo rybičkám. Rybičky mu jasným hláskem oznámí, že tohle nežerou, tak ve vzteku akvárium rozstřílí - získá naslouchátko a děda jej teď může slyšet.
  3. Dostat ze starce výpověď:
    Děda mu nechce nic říct, ale když mu policista slíbí pivo (kterého je, kvůli únosu hostinského Jana a následném zavření hospody, jako šafránu), slíbí, že se obětuje. Hospoda je tedy zavřená a proto musí ve zverimexu koupit psa. Se zakoupeným psem pak jde na policejní stanici, kde na nástěnce najde lístek s adresou nového cvičiště (policejní stanice zevnitř). Vojín, co tam hlídá ho nejprve nebude chtít pustit. Slíbit mu, že ho neudá a může vstoupit. Zde psa naučí aportovat prázdnou láhev (dům svědka zvenku) od popelnice, a takto vycvičený pes snadno vklouzne sklepním okénkem do zavřené hospody a přinese zpět vychlazenou dvanáctku (hodit prázdnou láhev do sklepa). Děda mu za ní nakreslí viníka (nákres viníka - dědův pokoj). S nákresem zajde do redakce místních novin a promluvit s redaktorem a dát mu nákres, aby ho otisknul v novinách.

II. DEN

I. Nalezení viníka.

  1. Dostat se ke svědkovi č. 2:
    V pokoji s babičkou nalezne pode dveřmi dopis a noviny od bači - někdo takový mu prý chodí krást vejce. Před domem zjistí, že už v autě nemá ani kapku benzínu. (Po městě se může pohybovat i nadále, ale k bačovi je to moc daleko). Musí proto dojít k obchodu, kde najde již známého sebevraha s kanistrem benzínu, který si vzal ze své minulé sebevraždy ponaučení a nyní se chce "efektivněji" upálit. Kanistr mu tedy nechce dát. Musí jej tedy vyměnit za láhev lihu. Tu získá od svého dalšího přítele - bezdomovce, který je před policejní stanicí opilý žalem, že ho nějaká svině udala popelářům a teď je kvůli nim bez bytu (až II. den). Ten se podrobí hrubému násilí a vydá mu svoji drahou láhev lihu (stanice zvenku). Po výměně odejde šťastný sebevrah za roh, odkud vyšlehnou plameny a policista zas může dolít benzín do auta a jet k osamocené chalupě za lesem, kde bydlí bača. Ten mu o záhadných loupežích vajec poví mnohem víc a policista zjistí, že by bylo výhodné vložit do jednoho z vajec naváděcí zařízení (vyplyne z rozhovoru).
  2. Sestrojení naváděcího zařízení:
    K tomu potřebuje vejce, drát, štěnici, baterii, knihu pro kutily, příruční radar.

Pomocí těchto předmětů pak snadno sestrojí naváděcí zařízení (radar si nechá u sebe). To pak ukryje v bačově kurníku mezi ostatní vejce a půjde spát.

III. DEN

I. Nalezení chaloupky.

Ráno ho probudí pípání. Signál ho zavede až k chaloupce uprostřed lesa, ale dveře jsou zavřené a nejdou otevřít. Musí se tedy vrátit k bačovi pro berana, který by mohl dveře vyrazit. Bačovi však půjčka berana přijde příliš riskantní, a proto bude ochoten jej vyměnit jen za policejní auto. Policista se tedy vydá s beranem do lesa pěšky, ale uprostřed lesa mu v naváděcím zařízení dojdou baterie a on se ztratí. (Následuje malá animace, při níž si únavou jen tak mimochodem sundá fusekle). Musí ponožky sebrat a použít je na berana. Ztuhlé zvíře pak dotáhne pod strom a po něm pak vyleze nahoru do koruny. Sestřelí šišku. Mají tam však hnízdo lesní včely. Došly však náboje, musí proto vzít šišku zapálit jí a hodit do hnízda (sirku zapálí o krabičku). V dálce spatří světýlko. Když sleze dolů, najde u stromu odpočívat kořenářku, ta mu prodá bylinu se kterou pak smí probudit berana. Takto se dostanou k chaloupce. Policista odloupne nožem křídu a nakreslí na dveře okýnko . Beran se rozeběhne a dveře jsou vyraženy. Uvnitř chaloupky policista s údivem poznává pravdu: osobou, která unášela lidi je jeho vlastní babička! Babička se rozhodla se pomstít smrt svojí sestry! (vypline z textu). Jan a Marie jsou zamčení v komoře, ale babička chce samozřejmě zahladit stopy a tak se rozhodne sníst svého synovce, který se nenechal přesvědčit (policista), jako prvního. Ten musí postupovat přesně podle konce pohádky a když babu nakonec strčí do pece, musí ještě sundat klíč (chaloupka zevnitř). S ním pak rychle otevře komoru a všichni musí vyběhnout ven. Pec exploduje - a překvapení nakonec

Related Games Polda 8
Polda 2 Remástr
Polda 7
Polda 6
Polda 5
Polda 4
Polda 3
Polda 2



Diskusia Príspevkov: 96 Hodnotenie
2053 hlasov

100
60
20

80
40
0
46
Zobraziť všetky Pridať príspevok



| Návody | Autori |




© 99-2022 ABCgames.net 
Facebook
 ABCgames.CZ | SK | E-shop hry |