OTHER | ||
CALENDAR FORUMS COMPANIES TOP 10 BUY GAMES | ||
USER | ||
Login Registration Users | ||
Games Store | ||
ABCgames | ||
Contact, RSS, Cooperation | ||
STATISTICS | ||
Online 739 users | ||
Zobrazení: | 11269 |
Jakmile hru spustíte, jste do slova a do písmene vhozeni rovnou do hry, takže to nebudeme protahovat omáčkou a rovnou se do toho pustíme. Otočte se vlevo a seberte vak, do kterého si budete ukládat všechny nalezené předměty. Jděte ke stolku s laptopem, seberte doutník a přečtěte si E-MAIL z počítače. Poté chvilku choďte po letadle a po přistání (Nemáte-li zvukovou kartu, asi nepoznáte že jste přistáli) vystupte ven dveřmi vlevo. Domorodci dejte doutník a projděte se po táboře, abyste získali alespoň něco málo orientace. Ze začátku se může zdát tábor neuvěřitelně rozlehlý, ale časem si nejspíš zvyknete (nic jiného vám ani nezbývá). Jděte za Davenportem - velitelem tábora do domu se satelitem. Dozvíte se o nalezení tajemné truhly a získáte klíč od místnosti, ve které je truhla zamčena. Skladiště s truhlou najdete, vydáte-li se vlevo jakmile opustíte dům. Klíči otevřete dveře a promluvte si s dávnou přítelkyní (náhoda...). Vyjděte ven a jak tak budete bloudit po táboře, pokuste se vylézt na pozorovací věž. Davenport vás zastaví a slíbí vám, že hned druhý den vám věž ukáže. Jděte k letadlu a otočte se směrem k hangárům. Pokuste se jít do pravého hangáru - bude vám řečeno, že musí existovat ještě jiná cesta. Hangár obejděte a zjistíte, že je vzadu otevřené okénko - prozkoumejte ho. Vydejte se k ubytovnám dělníků (hangáry s čísly). Vejděte do jediného otevřeného hangáru č.8. Škorpióna vlevo na stole odfoukněte větrákem a přečtěte si dopis. Pokračujte dál a s kobrou si poraďte pomocí topení - opět vše prozkoumejte a než ubikaci opustíte, promluvte si ještě s dělníkem. Nyní v táboře musíte najít hranaté ubikace, ve kterých bydlíte vy, Davenport, Jerry a přítelkyně Lorry. Než půjdete spát, zajděte ještě za technikem Jerrym a promluvte si s ním. Nyní se již v pokoji můžete vydat do své ubytovny (poslední vlevo) a zaslouženě si po dlouhé cestě odpočinout.
Druhý den si přečtěte dopis a jakmile opustíte ubikaci, dozvíte se, že profesor Jerry byl zabit. Vydejte se tedy směrem k dolu (jedna z cest z tábora) a hlídači u brány ukažte průkazku. Vstupte do dolu a dejte se vlevo. Z mrtvoly vyndejte nůž a z jeho LEVÉ kapsy vezměte klíče. Vraťte se do tábora a jděte do Davenportovy kanceláře - satelit je zničen. Jelikož je zavřeno, musíte "vstoupit" oknem. Pročtěte dokumenty ve stole a seberte svazek klíčů (od této doby se vám budou veškeré nové klíče objevovat na tomto svazku). Vydejte se na marodku a seberte sůl z umyvadla (vlevo). Jděte k hangáru č.5, vlezte dovnitř rozbitým oknem a seberte ze země náhrdelník. Nyní musíte najít garáž. Vpravo seberte pákové kleště a z prostředku garáže si vypučte kanystr. Otočte se vlevo a postavte kanystr na stůl. Pomocí přehození páčky na čerpadle a hadice ho naplňte benzínem. Seberte kleště. Jděte k hangáru č.2 a odemkněte ho pomocí klíčů. Nadzvedněte postel a otevřete poklop vedoucí do tajné chodby. Rozsviťte. Na konci chodby přecvakněte zámek pákovými kleštěmi. Prozkoumejte láhev za dveřmi a ze stolu vyndejte páku. Nadzvedněte závěs s gestapáckým znakem a strčte páku do otvoru. Po zatáhnutí vejděte do tajného výklenku. Přečtěte si dopis a seberte knihu a pistol. Jděte do ubikace Lorry a pokuste se jí vzkřísit. Po neúspěšném pokusu jí dejte nadýchat sůl z marodky. Moc vám toho neřekne. Vezměte klíče od věže a jděte do poslední ubikace ve které jste ještě nebyli (Davenportova). Prozkoumejte knihu na posteli a vezměte z ní záložku. Vylezte za Davenportem na věž a promluvte si s ním. Nyní jděte před generátor (bouda u garáže) a vydejte se rovně mezi bílé domky. Vlezte do prvního domu vpravo (měl by tam být vzadu zdvižný vozík). Jděte k němu a naskládejte na něj obě bedny. Vlezte do vozíku, nastartujte ho a zvedněte bedny. Vylezte na střechu vozíku (vnitřkem) a vyšplhejte po bednách. Pomocí nože odřízněte bednu a zhoupněte se na žebřík. Nahoře seberte kotvu s lanem. Jděte do posledního bílého domu (skladiště) a zde by měla být vpravo za dveřmi lepenka. Jděte k hangáru u kterého jste v noci objevili otevřené okno a vylezte nahoru pomocí kotvy. Z bedýnky seberte klíč a jděte ke generátoru. Nyní musíte nastartovat generátor, aby se v dole rozsvítila světla. Otevřete víko od nádrže a nalijte dovnitř benzín. Pomocí kleští odizolujte přetrhané dráty a spojte stejné barvy. Nakonec použijte lepenku, kterou spoje zaizolujete. Nyní generátor nastartujte - měl by v pořádku běžet. Jděte do ubikace Jerryho a zámek na bedně vlevo přecvakněte pákovými kleštěmi. Stiskněte tlačítko a z tajné skrýše seberte backup disku a přečtěte si deník. Vraťte se do Davenportovy kanceláře a odstraňte ze zdi plakát - trezor otevřete nastavením kombinace ze záložky. Seberte disk s mapami a vložte ho do počítače (počítač je potřeba zapnout). Na otázku odpovězte YES a přihrajte disk s Jerremiho mapami. Mapy si nechte vytisknout (nezapomeňte vzít disketu z počítače a vytisknuté mapy z tiskárny). Než opustíte místnost, naplňte si ještě čutoru vodou z automatu na limonádu.
Vydejte se do dolu a orientujte se podle map. Pozor, výtahy jezdí pouze skrz dvě patra, takže v 2. patře musíte přestoupit na jiný výtah. Sjeďte až do 4. patra a jděte ke kolejím (na jednom místě stojí na kolejích důlní vlak). Jeďte vozíkem dolu do 6. patra. (Vlak jezdí vždy dokola kolem patra a cesty vlevo klesají a cesty vpravo stoupají - některé koleje vpravo vedou na nástupiště). Jeďte tedy vlevo. V pátém patře by měla být vlevo blokáda, kterou ale není problém prorazit. Dojeďte až na nástupiště 6. patra. Projděte patro a najděte na zemi skvrnu krve - místo kde byl Jerremi opravdu zabit a lucernu, kterou seberte. Na mapě vpravo nahoře by měl být důlní bagr. Otočte klíčkem, stiskněte zelený a modrý knoflík a pozorujte mumii, která se před vámi na chvíli mihne. Seberte klíčky a rychle utíkejte k vlaku a vyjeďte jím až do level 1. Jelikož je normální vchod zavalen, musíte se dostat ven jinudy. Jakmile vystoupíte v vlaku v prvním patře, jděte k ovládacímu panelu drtiče kamenů. Pokuste se ho vypnout pákou a po úspěšné destrukci uřízněte pro jistotu ještě hadičku. Nyní již bez starosti vlezte na pás (lis by měl být vypnutý...mlask). Vraťte se do tábora a jděte do skladiště s truhlou. Do otvoru v truhle nalijte vodu z čutory a vyndejte z ní pergamen. V místnosti s generátorem otevřete klíčem z dolu ovladač ventilátorů a vypněte ho. Vraťte se k dolu a odšroubujte pomocí klíče matku z ventilátoru, který vede do 6. patra (stojíte-li proti dolu, měl by to být prostřední ventilátor vpravo). To, že jste vlezli do správného patra, poznáte podle toho, že všechna ostatní kromě levelu 6 jsou zavalená. Vydejte se tam, kde jste našli krvavou skvrnu a vstupte do díry ve stěně (vlevo). Musíte použít lucernu.
Otočte se zpět proti díře a seberte kámen. Postupujte dál chodbou a hozením kamene odjistíte past. V místnosti se otočte, seberte pravou vázu a otočte se vpravo. Postavte ji na zem a přivažte provazem ke kruhu v zemi. Nyní se již nemusíte bát smrtonosné povodně, takže v klidu rozbijte dveře vpravo a vlezte do amfory která zůstala u dveří. Jakmile opadne voda, seberte koberec a pokračujte dál chodbou. Na konci přivažte kotvu a sešplhejte dolu. Přejděte místnost až k bodákům na zemi a kliknutím je vyprovokujte. Otočte se vpravo a přejděte k druhé soše a vylezte po ní nahoru - spadne jí hlava. Slezte dolů a klikněte na ruku sochy, čímž vyresetujete první sochu. Vraťte se k ní a hlavu natlačte na bodáky. Klikněte na ruku a vyšplhejte po ní nahoru. Projděte několik místností a poslechněte si příběh, který je napsán na stěnách hrobky. Když projdete poslední dveře, narazíte na mumii - jednoduše ji zastřelte. Prozkoumejte mrtvolu a zjistíte, že je to převlečený hlídač od brány. Otočte se vlevo a ze spárů kostry vezměte kamenný klíč (věc v ruce). Jelikož jsou dveře zablokovány, musíte vylézt trhlinou v pravé stěně. V táboře se vydejte do ubikace Lorry (už je v pořádku) a ona vám dá zbylé tři části kamenného klíče. Vraťte se do dolu (jděte přes trhlinu) a ve tmě opět použijte lampu. V místnosti s mrtvou mumií použijte správně všechny čtyři klíče do dveří - vstoupíte do faraónovy hrobky. Po rozhovoru s duchem kněze jděte vpravo. Nyní se nacházíte v malém labyrintu - než se zabývat s mapováním, je lepší intuice. Najděte sarkofág s knězem, otevřete ho a po rozhovoru s duchem přečtěte svitek. Jakmile kněz odejde, otočte se vpravo a z truhly vyndejte zlatou sošku se čtyřmi hlavami. Na opačné straně místnosti opět otevřete truhlu a vyndejte druhou sošku. Vraťte se zpět do labyrintu a najděte místnost s dalším sarkofágem (po vstupu do místnosti by se měla objevit Lorry a kněz). Kněz vás paralyzuje. Pokuste se pohnout. Otočte se vlevo a projděte tajnou chodbou ve stěně. Jděte stále rovně a na rozcestí se dejte vpravo. Budete chyceni Davenportem.
Po několika filmových sekvencích přejděte most a pokuste se jít do dveří vpravo. Bohužel jsou hlídány psím duchem. Vraťte se zpět po mostě a otočte se směrem k propasti a přeřízněte provazy mostu. Po jonesovském výkonu seberte v propasti kost a vylezte po mostě nahoru. Psímu duchovi hoďte kost a vstupte do hrobky. Po rozmluvě s faraonem a jděte k malbě na stěně - měly by se v ní objevit "ruce". Rukám dejte obě zlaté sošky a získáte tak světelnou hůl. Pokračujte do síně světel (nenechte se zmást tím, že je zhasnuto) a projděte dveřmi zpět do labyrintu a vraťte se ke třem obeliskům (tam kde jste poprvé viděli kněze) a klikněte třikrát na tlačítko na stěně. Vezměte krystaly z obelisků a vraťte se zpět do síně světel. Do světelné fontány vložte jeden krystal a otočte podstavcem (paprsek by se měl odrazit a ukázat další fontánu). To samé zopakujte i s druhým a třetím krystalem. Vstupte do trůní místnosti. Jakmile na vás kněz vyšle paralyzující paprsek, použijte na něj světelnou hůl. Seberte ze země krystal a jděte vlevo. Na pláži jděte vpravo a bednu která se tam povaluje hoďte do vody. Po připlutí se otočte vlevo a poté co uvidíte Chrise, vydejte se pěšinou nahoru do kopce a na konci se otočte 2x vlevo. Vezměte si plynovou masku (ne tu z kostlivce, ale z bedny) a do ruky vezměte plynovou bombu. Jděte dolu ke Chrisovi a zneškodněte ho. Nyní je to na vás. Buďto můžete Davenporta zastřelit, ale zaplatíte také životem, nebo mu můžete dát krystal a žít dál, ale s vědomím, že žije i bastard Davenport.
Related Games |
The Mummy Demastered The Mummy: the Animated Series The Mummy |
© 99-2022 ABCgames.net |