OTHER | ||
CALENDAR FORUMS COMPANIES TOP 10 BUY GAMES | ||
USER | ||
Login Registration Users | ||
Games Store | ||
ABCgames | ||
Contact, RSS, Cooperation | ||
STATISTICS | ||
Online 7213 users | ||
Zobrazení: | 12076 |
Nejdříve zajděte do vesnice ke krejčímu, před krámkem si pak vezměte peníz a ze sudu mrtvou rybu. U pekaře si za stříbrňák kupte dort a vydejte se na západ ke včelám. Dotěrnému medvědovi hoďte rybu a ze stromu si vytáhněte plástev medu. Hůl, kterou najdete pod stromem, hoďte psovi o jeden obraz na sever. Vydejte se do pouště k chrámu na severozápadě. Putujte přes oázy tak, abyste mohli často pít vodu. V oáze před chrámem se schovejte za kámen před loupežníky. Hůl na otevírání dveří od chrámu musíte ukrást z malého stanu v táboře lupičů na jihozápadě. Z pokladu v zámku ukradněte pouze olejovou lampu a zlaťáky vpravo od vchodu a rychle ven, neboť dveře se za chvíli zavřou. Cestou zpátky si vezměte od kostlivce botu. Vraťte se k lesu, cigánovi před maringotkou darujte zlaťák a poslechněte si co vám předpoví věštkyně v maringotce. Smuteční vrba na východ odtud si vám postěžuje, že dříve byla princeznou, ale zlá čarodějnice jí vzala srdce a proměnila ji ve vrbu. Díky amuletu od cigánky se čarodějnice nemusíte bát, nezapomeňte si ho však nasadit. Jděte do kouzelného lesa a až se k čarodějnici dostanete, použijte na ni lampu. V jejím doupěti si z truhly vezměte kolovrátek, ze šuplíku pytlík se třemi drahokamy a z lustru klíček od schránky zabudované do jednoho stromu v kouzelném lese. Tam totiž schovala ukradené srdce, které musíte donést vrbě. Ale abyste se dostali z lesa ven, musíte východně od doupěte čarodějnice vymačkat medovou plástev a hodit na zem tři drahokamy. Na ty se chytí skřítek, který nás vyvede ven a navíc vám daruje šikovné boty. Vrbě odevzdejte srdce a na místě, kde tábořili cigáni, seberte tamburínu. Rodinka GNÓMŮ se zajímá o kolovrátek, za který vám dá dřevěnou loutku. U pekaře zachráníme život malé kryse, když po kočce hodíte botou. Ve vesnici vyměňte v hračkářství loutku za sáňky a u ševce boty za kladívko. V hospodě vás svážou a zavřou do sklepa, tam vás ale osvobodí krysa. Vezměte si lano, kladívkem vylomte zámek, v kuchyni ze skříně vylovte slaninu a zadním vchodem vyjděte ven. Prohledejte kupku sena. Na pomoc vám přijdou mravenci a naleznou vám zlatou jehlu. Tuto vyměňte u krejčího za plášť. Hada, blokujícího cestu do hor, vyplašte tamburínou a v horách si oblečte plášť a ochutnejte slaninu. U propasti použijte provaz na vystouplý kámen (ne na větev), vyšplhejte nahoru a přeskákejte po kamenech. Zákeřného vlka pronásledujte na sáňkách a hladovému orlovi před zámkem dejte kousek slaniny. V zámku, ve chvíli, kdy vás budou chtít roztrhat vlci, zahrajte na harfu a dostanete extra šanci. Po Yetim hoďte dortem a v jeho jeskyni si kladívkem ulomte jeden krystal. Ve skalním hnízdě najdete medailon a pak se objeví orel, který vás odnese k moři. Na pláži si seberte dláto a kousek na sever najdete loďku. Musíte ji však nejdříve vymazat voskem, který zbyl z plástve. S loďkou doplujte k ostrovu s harpyjemi, kde na hladové potvůrky zapůsobí vaše harfička. Z trávy na ostrově zvedněte rybářský háček, o obraz jižněji zraněného Cedrica a na pláži velkou mušli. Vraťte se na pevninu, dejte stařečkovi mušli a poproste ho, aby uzdravil Cedrica a ukázal vám cestu k mordakovu zámku. Až připlujete k ostrovu, tak seberte mrtvou rybu a po úzkých schodech se vydejte nahoru k bráně. Dračí hlavy zničíte pomocí krystalu který odrazí jejich paprsek. Před hlavním vchodem odbočte vlevo na malé schůdky a pomocí dláta otevřete těžkou mříž. Dostanete se do labyrintu, kde narazíte na příšeru, které musíte věnovat tamburínu. Udělá salto a vypadne jí vlásenka. S tou se dají otevřít dveře do mordakovy spižírny. Tam si vezměte ze skříně pytlík hrachu a v kuchyni dejte princezně medailon. Dál v zámku vás chytí mordakův sluha a vsadí vás do cely. Pomocí rybářského háčku vytáhněte z myší díry kousek sýra. Tentokrát vás zachrání princezna, ale až sluhu příště potkáte musíte mu hodit pod nohy hrách. V zámku po chvíli bloudění potkáte černou kočku. Hoďte jí rybu a chyťte ji do pytle od hrachu. V knihovně, která se nachází v západní části horního patra, si přečtěte knihu kouzel a počkejte, až si Mordak lehne do postele. Pak si vypůjčete jeho kouzelnou hůl z nočního stolku a v laboratoři na východě pomocí velkého skleněného přístroje přečerpejte její energii do hůlky dobrého čaroděje (položte hůlky na misky vah). Přístroj spustíte tím, že do otvoru hodíte kousek sýra. Po přenosu energie si vezměte Crispinovu hůlku. V souboji s Mordakem se proměňujte v následující kombinace : 4 - 2 - 1 - 3. Po definitivním zlikvidování Mordaka se objeví dobrý čaroděj Crispin a přenese zmizelý zámek opět na své místo a všichni se šťastně vrátí domů.
© 99-2022 ABCgames.net |