OTHER | ||
CALENDAR FORUMS COMPANIES TOP 10 BUY GAMES | ||
USER | ||
Login Registration Users | ||
Games Store | ||
ABCgames | ||
Contact, RSS, Cooperation | ||
STATISTICS | ||
Online 5370 users | ||
Zobrazení: | 19374 |
Začínáte v tělocvičně. Je dobré si zde natrénovat box, protože v pozdější fázi hry ho budete dost potřebovat. Levými dveřmi se dostanete na chodbu. Promluvte si zde s Markusem (3-1). Pak jděte za svou sekretářkou - dveřmi v chodbě nahoru. Studentů se zbavíte dvěma způsoby - buď je necháte postupně se zapsat (3-3-3), nebo efektněji je odkážete na jiného profesora (4- 4-4). Pozor, druhá možnost funguje jen tehdy, dozvíte-li se napřed jméno profesora od Markuse. V kabinetu berte ze stolu papíry tak dlouho, až najdete balík (PICK UP JUNK MAIL, PICK UP LET- TERS, PICK UP PAPERS, PICK UP PACKAGE). Otevřete ho (OPEN PACKAGE), získáte Grail Diary. Otevřete pravé okno a vylezte ven. Po rozhovoru s Donovanem se objevíte před školou. Zajděte se podívat domů (TRAVEL TO HENRY'S HOUSE). Je tam pěkný nepořádek. Shoďte nejprve skříň (PUSH BOOKCASE), všimněte si bílého místa na zadní straně (LOOK STICKY TAPE). Lepkavou pásku si vezměte a vraťte se do kabinetu ve škole. Otevřete láhev na poličce (OPEN JAR) a použijte na ní pásku (USE STICKY TAPE IN JAR). Malý klíč je na světě. Vraťte se zpět domů, ze stolku u dveří sundejte kytku a ubrus (PICK UP PLANT, PICK UP TABLE CLOTH). Stolek odemkněte klíčem, uvnitř je stará kniha (old book), která vypadá jako Grail Diary. Vezměte ji a běžte doprava k posteli. Na zdi visí nakřivo obraz. Seberte ho a vraťte se ke škole. Letadlem odjeďte do Benátek (TRAVEL TO THE PLANE TO VENICE). V knihovně nejprve musíte najít tři knihy - v oddělení map staré Itálie mapu katakomb, v oddělení děl slavných diktátorů Mein Kampf a v oddělení "How to..." manuál k ovládání letadla. U jednoho z oken najdete tři kovové stojany svázané červeným provazem. Vezměte jeden ze stojanů (NETAL POST) a provaz. Pak prozkoumejte Grail Diary. Je tam obrázek okna a pod ním jedna věta. v níž je zmínka o levé nebo pravé straně a zda je důležité první, druhé nebo třetí číslo. Najděte proto okno, které je nakresleno v Grail Diary (po volbě LOOK WINDOW musíte obdržet hlášku "It looks JUST like the picture in the diary!") a pak podle deníku prozkoumejte plaketu na levém nebo pravém sloupu se lvem (LOOK INSCRIPTION). A opět podle deníku vyberte prvé, druhé nebo třetí římské číslo - na dlaždičku se stejným číslem pak použijte kovový stojan (USE METAL POST WITH SLAB-x). Tím se dostanete do katakomb. Je dobré se podívat do knihy a překreslit si mapu katakomb. Pokračujte dveřmi úplně nalevo a na dalších dvou křižovatkách běžte rovně. Dojdete ke dvěma kostlivcům. Jeden z nich má místo ruky hák. Vezměte jej (PICK UP ARM), projděte pravými dveřmi, až dojdete do místnosti s pochodní (TORCH). Zapamatujte si, kde je, budete se sem ještě vracet. Pokračujte dále přes místnost s poklopem uprostřed (SLAB) pořád rovně, až uvidíte na stropě kanál. Vylezte nahoru (OPEN MANHOLE COVER). V restauraci si všimněte, že manželský pár nalevo má na stole láhev vína. Podívejte se na ni a pak si ji vezměte (LOOK WINE BOTTLE, PICK UP WINE BOTTLE). Běžte ke kašně před knihovnou a láhev naplňte vodou (USE WINE BOTTLE WITH FOUNTAIN). Pak se kanálem vraťte do podzemí až k pochodni. Použijte na ni láhev s vodou (USE WINE BOTTLE WITH TORCH) a pokuste se pochodeň vzít (PICK UP TORCH). To má za následek propadnutí se do nižšího patra. Běžte stále doprava přes most, kde ze stropu kape voda do místnosti s třemi nápisy na zdi. Prozkoumejte je (LOOK INSCRIPTION), dozvíte se, co je správnou cestou ke Grálu ("...is the correct account to the Grail."). Náhodně je vybrána jedna z pěti vět "Either the Irish poem...", "Either the Persian...", "Either that cable...", "It is either that Welsh..." nebo "Either the account...". Vraťte se zpět ke kapající vodě, k víku na stropě připevněte hák (USE HOOK WITH WOODEN PLUG) a pomocí biče víko odstraňte (USE WHIP WITH HOOK). Pak najděte místnost se žebříkem a vylezte po něm nahoru. Jděte doprava a na křižovatce zahněte doprava. Protože voda byla vypuštěna, je nyní možné pokračovat doprava. Na křižovatce se dejte doleva a dojdete ke stroji - ten musíte opravit za pomocí červeného provazu (USE RED CORDON WITH MACHINE). Nezapomeňte rovněž otočit kolem napravo (PUSH WHEEL), otevřou se tak padací dveře. Pak pokračujte stále doprava do místnosti s třemi panely. Podívejte se do Grail Diary, je tam uvedena správná kombinace. Nastavte ji (PUSH STATUE), otevřou se tak dveře do nižšího patra. Sejděte dolů a pokračujte doleva přes padací most až do místnosti s šesti lebkami vepředu a dveřmi vpravo. Prozkoumejte Grail Diary, pokud jste v místnosti za kapající vodou prozkoumali nápisy, objeví se vám noty. které musíte na lebkách přehrát (PUSH SKULLS). Pokud to provedete správně, dveře se otevřou (první lebka zprava je c, druhá e atd...). Pak už nezbývá než bludištěm dojít až do místnosti s rakví uprostřed. Otevřete ji (OPEN CASKET), podívejte se dovnitř - Grál by měl být v Iskanderunu. Běžte doprava, u mříže otevřete starý zámek (OPEN OLD RUSTY LOCK) a vylezte kanálem ven. Po rozhovoru s Elsou a Markusem se vydáte do Německa. Vejděte do hradu a promluvte si se sluhou (2-1-2). Až odejde do vesnice, běžte nejprve dozadu. Postupně prozkoumejte všechny místnosti, důležité jsou pouze dvě - kuchyně, kde je sud s pivem a pečícím se masem a hned vedle opilý voják. Je dobré ho pořádně vyzpovídat (1-3-l, 1-3-2.3-3), dozvíte se spoustu zajímavého. Pak se nabídněte, že mu donesete pivo, dá vám džbánek (3-2). Vraťte se do kuchyně, naplňte džbánek pivem a uhaste jím oheň pod prasetem (USE STEIN WITH SPIGOT. USE STEIN WITH HOT COALS). Až zmizí kouř, vezměte maso (roast boar), naplňte opět džbánek pivem a vraťte se do hlavní haly. Projděte mezi vlajkou a zábradlím. V chodbě nalevo uvidíte vojáka. Promluvte si s ním (3-2-1) a běžte do jediných dveří v pravé části chodby - je tam šatna. Z poličky nalevo seberte uniformu sluhy (servant uniform), ale zatím si ji neoblékejte. Vyjděte ven a pokračujte chodbou dále. Čeká tam další voják, promluvte si s ním (l-2-2), nechá vás být a dokonce vám dá I 5 marek. Ale pozor, kdykoliv v budoucnosti budete kolem obou těchto vojáků procházet, musíte být oblečeni jako Indy. Jinak vojáci poznají, že jste vetřelec. Pokračujte po schodech do 1. patra a vejděte do druhých dveří. Otevřete truhlu (OPEN CHEST) a podívejte se dovnitř, získáte 50 marek. Oblečte si uniformu sluhy (USE SERVANT UNIFORM) a vraťte se stejnými dveřmi na chodbu. Pokračujte až k dalšímu vojákovi. Místo rozhovoru mu dejte obraz (OFFER AN ITEM, PAINTING). Voják odejde informovat plukovníka o novém přírůstku do sbírky. Vojáka se můžete zbavit rovněž oblečen jako Indy (2-2-1-1), ale o hodně přijdete, protože pak už není možné vojákovi předat obraz. Vejděte do dveří na levém konci chodby, po níž voják chodil a zapamatujte si, že je zde obrazárna. Protože zde zatím nic dělat nemůžete, vyjděte ven a jděte až k pravému konci chodby, zahněte doleva a vejděte do dveří. Otevřete truhlu a podívejte se dovnitř. Je zde uniforma. Prohlédněte si ji (LOOK UNIFORM), najdete klíč. Vraťte se zpět do šatny, nezapomeňte se ale někde v prvním patře převléct zpět do Indyho šatů. V šatně si klíčem odemkněte stojan na uniformy (USE BRASS KEY IN LOCK) a vezměte si šedou uniformu (grey uniform). Vraťte se do prvního patra do místnosti s truhlou. kde jste našli 50 marek. Oblečte si šedou uniformu a projděte dveřmi doleva. Je tam na stráži další Němec, za pomocí třetí volby vás přestane obtěžovat. Chcete-li získat 20 marek, dejte se s ním do boxu. Vraťte se na chodbu a pokračujte před dveře s místností. kde v truhle byla uniforma s klíčem. Zabočte doprava a promluvte s dalším vojákem (2-1-2-1). Vejděte do haly naproti schodům do druhého patra. Za dveřmi nalevo je lékárnička (first aid kit). Vezměte ji, bude se vám hodit v případě zranění při boxu. Vyjděte ven a jděte do chodby, která je hned vedle schodů (nikoli naproti, tam teď jste). V chodbě jsou dvoje dveře, nalevo a vzadu. Jděte nejprve do těch zadních, pak doleva. Zde otevřete okno a vyjděte na římsu. Objevíte se v levém spodním okně. Prostředního spodního okna si zatím nevšímejte, je za ním voják. Otevřete ale pravé spodní okno a vstupte dovnitř. Zatlačte na cihlu vedle okna nahoře (PUSH LOOSE BRICK) a vraťte se na římsu. Pomocí vystrčené cihly a biče se dostanete do druhého patra (USE WHIP WITH BRICK). Otevírejte postupně všechna tři okna a jděte dovnitř. V Jedné z místností naleznete skříň se 75 markami, v další bude váš otec. Bohužel nebude chtít odejít po římse, takže nezbývá než se sem vrátit hlavními dveřmi. Jděte na římsu a seskočte dolů. Prolezte levým spodním oknem a nezapomeňte si obléct šedou uniformu. Pak pokračujte dveřmi dozadu. Je zde další Němec, promluvte si s ním (2-2-3), dozvíte se, že strážce nahoře ve druhém patře se jmenuje Sigfried. Chcete-li jeho 20 marek, zaboxujte si s ním. Pak vyjděte na chodbu pravými dveřmi. Dveře uprostřed nejdou otevřít, jděte proto těmi levými. Je zde hlídač bezpečnostního zařízení. Není možné ho ukecat a je velmi těžké ho porazit v boxu. Naštěstí ale má rád různá vydání knihy Mein Kampf, takže mu knihu dejte (OFFER AN ITEM, MEIN KAMPF). Hlídač odejde, takže můžete do bezpečnostního zařízení nalít pivo (USE STEIN WITH GRATING). Více už v prvém patře nejde udělat, takže vzhůru po schodech do druhého patra. Narazíte hned na prvního vojáka. Stačí mu jen trochu vynadat (1-2-1) a máte od něj pokoj. Vejděte do prvních dveří, je to plukovníkova pracovna. Psovi hoďte maso (GIVE ROAST BOAR TO DOG) a ze skříně vezměte trofej (trophy). Pak otevřete zásuvku a vezměte si propustku. Prozkoumejte ji (LOOK PASS), na zadní straně je kombinace sejfu v obrazárně. Vydejte se tedy tam. Odsuňte Monu Lisu (PUSH LARGE PAINTING) a otevřete dveře (OPEN VAULT DOOR). Uvnitř je na zdi velký obraz. Zapamatujte si, jak Grál vypadá, budete to potřebovat při závěru hry. Oblečte si Indyho šaty a vraťte se do kuchyně. Zde naplňte pivem nejen džbánek, ale i trofej. Ve druhém patře již na vás čeká Biff. Dejte mu postupně džbánek a trofej. To ho zneschopní natolik, že mu bude stačit jeden úder v boxu. Od Biffa pokračujte doleva a dolů chodbou, až narazíte na Sigfrieda. Promluvte si s ním (2-2-3), nechá vás být. Porazíte-li ho ale v boxu, získáte 25 marek. Na chodbě, po níž Siegfried chodí, prozkoumejte všechny dveře. V jedné z místností visí na svícnu klíč. Vezměte ho a jděte chodbou nahoru až k třem dveřím. Za jedněmi z nich je váš otec. Odemkněte dveře pomocí stříbrného klíče (USE SILVER KEY IN DOOR) a vejděte dovnitř. Při útěku budete ale chyceni. Nyní máte dvě možnosti - buď dáte Němcům Grail Diary, nebo jen jeho kopii (old book). Druhá možnost je rychlejší, o hodně ale přijdete. V každém případě vás Němci svážou v sále v přízemí. Dostrkejte židli pod rytířovu zbraň (PULL CHAIRS) tak, aby rukojeť zbraně procházela středem Indyho klobouku. Pak do rytíře strčte (PULL SUIT OF ARMOR). Teď už stačí jen strčit do levé sochy u krbu (PUSH STATUE) a cesta ven je volná - stačí použít motocykl (USE MOTORCYCLE). Pokud jste Němcům dali kopii Grail Diary, objevíte se přímo na letišti, jinak musíte do Berlína. U závory přemluvte vojáka, aby vás pustil (3-3-l-l). V Berlíně si můžete zaboxovat s Hitlerem, sice vás zabijí, získáte ale body. Je možné si nechat podepsat Mein Kampf (pokud jste ho nedali vojákovi na hradě). Lepší je ale nechat si podepsat propustku (OFFER AN ITEM, PASS), budete mít volný průchod přes všecky silniční kontroly. Od Elsy dostanete Grail Diary, takže rychle na letiště. Zde se obě cesty spojují. Odletět můžete bud dvojplošníkem, nebo vzducholodí. První možnost je jednodušší. Prostudujte si manuál, jak letadlo nastartovat. Pak vyjděte na hangár, nastupte do dvojplošníku a než si vás personál všimne, musíte nastartovat. Druhá možnost je podstatně delší a složitější. Do vzducholodi se dostanete třemi způsoby. První spočívá v tom, že přeboxujete kontrolora lístků, je to ale dost obtížné, protože je to olympijský šampión. Druhý způsob je koupit lístky na letišti. Stojí ale 170 marek, nemáte-li tolik peněz u sebe, musíte použít poslední způsob - ukrást lístky chlapíkovi, co si čte noviny. Přepněte se na Henryho, stoupněte si vpravo vedle muže a promluvte si s ním o jeho příbuzných (3. volba). Zatímco je bude vyjmenovávat. přepněte se na Indyho a lístky mu z kapsy vytáhněte (PICK UP TICKETS). Jděte do vzducholodi a kontrolorovi ukažte lístky (OFFER AN ITEM, TICKETS). Přepněte se na Henryho, vejděte do restaurace a klavíristovi nasypte do misky hrst drobných (USE COINS IN BOWL). Klavírista začne hrát zvolenou melodii, čímž přiláká radistu. Rychle se přepněte na Indyho a vejděte do radistovy místnosti. Otevřete skříň a vyndejte z ní klíč (wrench). Před odchodem z místnosti ještě zničte rádio (PUSH RADIO). Před radistovými dveřmi strčte klíč do otvoru (USE WRENCH IN HOLE) a otočte jím (TURN ON WRENCH). Po uložení hry vylezte nahoru po žebříku. Ocitnete se v dalším bludišti, na jeho konci vás čeká dvouplošník. Nasedněte do něj. Tím se obě cesty z letiště spojí. Ve vzduchu sestřelujte nepřátelská letadla, po nějakém čase vás ale dostanou a vy budete havarovat. Jděte doleva až k autu a nasedněte do něj (USE CAR). Na cestě z Německa vás čeká celkem šest silničních kontrol. Která se objeví jako první, o tom rozhoduje, jak daleko jste dolétli dvojplošníkem, než vás sestřelili. Jak se tedy přes jednotlivé kontroly dostat! Nejjednodušší je mít propustku podepsanou Hitlerem, pak vás všude pustí. Rovněž tak můžete každého strážného porazit v boxu. To je ale dost náročné, protože sil ubývá. Takže nemáte-li propustku, je dobré tam kde to jde, strážné ukecat. U první hlídky zadejte (1-3-2-3), u druhé (2- 1-1- 1), u třetí (3-3-2), u čtvrté (1-2-2-3-1). U páté pomůže pouze propustka podepsaná Hitlerem, box nebo 150 marek. U poslední šesté zadejte (1-2-2-2-2-2-1) a jste z Německa venku. V Iskanderunu prozkoumejte nápis a zařiďte se podle něj - hru si uložte. Pak vejděte do chrámu, po krátkém rozhovoru s Donovanem se ocitnete u první zkoušky - podle Grail Diary pouze kající se člověk může projít. Všimněte si malého světlého křížku před ležícím mužem. Klikněte na něj a první zkouška je za vámi. Druhá zkouška spočívá v tom, že musíte přejít přes písmenka slova, které bliká v uvozovkách nahoře, na druhou stranu. Toto slovo je náhodně vybráno ze šesti následujících - JEHOVA, IEHOVA, JEHOVU, GEHOVA, JEHOBA, JEHUVA. Třetí zkouška (ač to tak nevypadá) je nejjednodušší. Stačí kliknout napravo na nejlevější bod uprostřed. Pak už jen vyberte správný Grál (naleznete ho tak, že za ním je nádoba znázorněná na velkém obraze v obrazárně hradu) a naplňte ho vodou (USE GRAIL WITH HOLY WATER). Vraťte se k otci a uzdravte ho. Až s Markusem odejdou, vyberte si jeden ze čtyř možných konců: 1. Odejít ven z chrámu a nechat Grá1 na podlaze. 2. Nechat Elsu vzít Grál a po její smrti jen odejít. 3. Nechat Elsu vzít Grál, po její smrti prozkoumat vzniklou škvíru (LOOK CRACKED SEAL), za pomocí biče Grál vytáhnout (USE WHIP WITH GRAIL) a vrátit ho rytíři (GIVE GRAIL TO KNIGHT) 4. Vzít ihned Grál ze země, aby ho Elsa nemohla vzít, a vrátit ho rytíři. Poslední konec je za nejvíc bodů, protože se všichni zachrání.
© 99-2022 ABCgames.net |