GAMESCHEATSTRAINERSWALKTHROUGHSCD COVERSWALLPAPERSSCREENSHOTSDOWNLOAD

OTHER
CALENDAR
FORUMS
COMPANIES
TOP 10

BUY GAMES
USER
Login
Registration


Users
Games Store
ABCgames
Contact, RSS, Cooperation
STATISTICS
Games:
Cheats:
Trainers:
Walkthroughs:
Localizations:
CD covers:
Wallpapers:
Screenshots:
Download:
21409
5455
5063
1438
1600
7352
6159
13167
1687

Online 11579 users

Walkthroughs > Chronomaster


Zobrazení:9325

Po krátké výměně názorů se René dozvěděl o zastavení času dvou vesmírů. Když potom promluvil se třemi důležitými osobami, věděl, kolik uhodilo (Charlie Bell, Nizzin Rochar "Greet" a "Flatter" a Clia T'rifit "Greet" a "Reason"). První cesta vedla do vesmíru Urbs...

URBS - VÁLKA NIKDY NEBYLA TAKOVÁ LEGRACE

Fort

René si prohlédl okolí pevnosti a u nakladače sebral brnění. Láhev kondenzovaného času pak použil na nakladač raket a stisknutím tlačítka nabil raketomet. Sešel k panelu, tlačítkem nalevo jednou otočil hlavní a červeným spínačem napravo odpálil raketu přímo do sochy na magnetickém severu. Potom sebral dvě vlajky a odletěl pryč.

Sculpture Garden

V krásné zahradě, ze které "záhadným" způsobem zmizela socha, použil Resonance Tracer a zjistil lokaci Světového klíče. Po krátké procházce parkem pověsil vlajku Urbs na žerď a našel tři kameny (nikdy ale nezjistil, k čemu je vlajka o kameny). Nic mu teď nebránilo odletět do hlavního města.

City of Ground Zero

Na přistávací rampě teď René sebral hadr a páčidlo a vydal se pravým tunelem do hlavní budovy. V muzeu sebral leštidlo a páčidlem otevřel krabici (je ovšem možné použít i Force Rod z Universal Tool), aby uvnitř našel štít. Když nalil leštidlo na hadr, mohl vlhkým hadrem vyleštit štít. Ve vedlejší místnosti už stačilo jen použít lesklý štít na generálské výložky a sebrat je. Ačkoli si René dokázal představit, že je komplex budovy rozsáhlejší, vrátil se již zpátky do lodi a odletěl k pevnosti

Fort

René došel ke scanneru, nasadil si brnění a připnul na ně generálské výložky. Potom vstoupil do aktivního pole scanneru a po vytvořeném mostě přešel do nitra pevnosti. Když lesklým štítem odrazil paprsky ze zbraní popravčí čety a promluvil s odsouzeným ("Greet, "Reason" a "Truth"), dozvědě1 se spoustu zajímavých informací. Prošel dál až k srdci pevnosti a na číselný zámek použil dovednosti PDA. Pak sjel výtahem dolů a hádajícím se vojákům vydal rozkaz ke zničení světa ("Destroy World"). Složit následující skládačku, která nebyla ničím jiným, než světovým klíčem, nebylo nic těžkého a svět Urbs se pak znovu rozběhl. René ale musel potom stanout před Radou moudrých, kde se před smrtí zachránil jen díky svému řečnickému talentu ("Greet", "Bluff" a "Respect"). To bylo také to poslední, co ve vesmíru Urbs udělal. Když se vrátil do lodi, odletěl do světa Aurans...

AURANS - ALI BABA A ČTYŘICET LOUPEŽNÍKŮ

Magnetic North

Když René doletěl na první zastávku do vesmíru Aurans, bylo mu jasné, že je ve světě pohádek Tisíce a jedné noci. Džinové, které nalezl po otevření láhve na Magnetickém severu mu to jenom potvrdili. René přijal jejich nabídku ("Greet" a "Accept") a odletěl do oázy, kde se od létajícího koberce dozvědě1 leccos zajímavého ("Greet, "Honor" a "Agree"). Pak sebral mrtvé zvíře a plody s následujícím vyobrazením: unleavened bread, nine-pointed star, lotus, flaming man, cross a pillar with food. Pak se vrátil k džinům a všechno ovoce jim dal. Když se vrátili do láhve, sebral láhev, koberec a pomocí Traceru zjistil lokaci světového klíče. Hurá za ním!

Canyon

Když se René vyhnul padajícímu kamení a tekutým pískům, došel až k proláklině, kde až napodruhé sebral z díry v kostře zlatou jehlu (zajímalo by ho proč). Pak přešel přes proláklinu a napravo od ní sebral pírko (až potom, co je nechal dopadnout na zem). Na tabuli použil magickou hůlku z Universal Tool a když potom promluvil s tváří, dozvěděl se o jednom způsobu dosažení paláce. Ne, že by to bylo potřeba. Když se potom vrátil k dírám v písku a dal se na jih (resp. "k sobě"), našel druhou oázu u které ale překáželo monstrum. René vložil láhev času do mrtvého zvířete nalezeného u oázy a celek hodil monstru. Když nestvůra odkráčela, sebral mrtvému nomádovi kachličky a odletěl pryč z tohoto rozpáleného místa.

Plateau Na náhorní plošině se René vydal nejprve doprava dolů, aby uviděl podivně se chovající potvoru, peříčkem pak zmrazil vodu a sebral ledovou čočku (vodu ale nepil, protože věděl, jaké má účinky). Pak vyhledal obchodníka, o kterém mluvil už vězeň na Urbsu. Nejprve s ním vyměnil čas za kouzelné sandály ("Greet", "Trade", "Sandals" a dát Bottled Time) a potom informaci o zvířeti u oázy za flétnu ("Greet", "Information", "Warn about Beast"). Než odešel, sebral zlato, tři malé kameny, které pak hůlkou proměnil na zlato a konečně plochý kámen (k čemu je ten kámen, to neměl tušení).

Caverns

Hned potom, co René zašel do jeskyně, zapadl za ním vchod. Všechno zlé je ale k něčemu dobré, a tak mohl teď získávat zlaťáky až do umdlení (stačí vzít kameny a používat na ně magickou hůlku). René také sebral kus pavučiny a pomocí magické hůlky ho zpevnil (proč to ale udělal, to se nikdy nedozvěděl). Potom postupně magickou hůlkou zpevnil všechny pavučiny v místnosti a po chvíli námahy spojené s odlepováním nohou se dostal na druhou stranu tak, že se dokázal vyhnout nebezpečné pavoučí noře v levé straně místnosti (je samozřejmě mnohem snazší použít magické sandály a místnost přeletět, ale dost možná mají sandály v tomto světě ještě jiné použití). Následujícím bludištěm snadno prošel až do velké haly (jsou tady dvě cesty, z nichž druhá ústí u jezírka), odkud se vydal ke svítícím krystalům a dál k jezírku s magickou teleportační vodou (sem ústí druhá cesta bludištěm). Když kouzelník, který vypil vodu, zmizel z dohledu, sebral René hadr a namočil jej do vody. V místnosti s krystaly očistil symbol světa Aurans, aby si posvítil na skryté dveře v hale (jiné řešení - v místnosti s krystaly nasvítit čočku a v hale jí posvítit). Když dveře otevřel, dostal se do oázy nomádů. René promluvil s kuchařem a pomocí pírka mu pomohl zchladit oheň - získal tak nádobu na vodu. Ve vedlejší místnosti u karavany zneškodnil pavouka pomocí flétny a táborem prošel dál až k místu, kde stál zvěd (cestou je možné promluvit s tanečnicí a s Dwistorem, ale zneškodnit Dwistora René nedokázal). Za tři zlaťáky dostal René primitivní dalekohled. Stačilo jej ale šroubovákem otevřít, vložit dovnitř čočky a pak jej znovu zavřít, aby se z něj stal slušný dalekohled. Když to René udělal a vyrazil do pouště, podíval se na obraz paláce a když si ujasnil jeho lokaci, snadno do něj dorazil (jiné řešení: vrátit se k jezírku, vypít teleportační vodu a odletět na Plateau, kde je možné do láhve nabrat "Backward Water". S vodou potom doletět ke kaňonu k mluvící tabuli, použít tady vodu na Kordu a dojít k zámku pozpátku). V paláci René promluvil s moudrou ženou, věštcem a kouzelníkem (vše je v podstatě zcela zbytečné). Uvnitř paláce se dal doleva k bazénu, který pírkem zchladil a když koupající se muž odešel, položil dlaždičky na dno tak, aby uviděl obraz Dwistora. Protože měl už pouště dost, vrátil se k vchodu a dal se doprava do pokladnice. Vystavených pokladů si ani nevšiml a rovnou odsunul podstavec pod drahokamem, odsunul tapisérii a přisunul kamenný podstavec pod otvor ve zdi. Otvorem se pak dostal až k harému, kde místní dívčině jako odpověď na hádanku ("Greet", "Accept", "Reason") dal láhev džinů. Složit skládačku symbolizující znak světa Aurans už nebylo nikterak složité... (René se nikdy nedozvěděl, jak porazit Dwistora, k čemu jsou vlastně předměty v pokladnici, jak se teleportovat prostřednictvím vzdušného víru a jak odstranit strážce uprostřed zámku. I když, některé věci je možná lepší nevědět...)

FORTUNA - CHODÍ ŠTĚSTÍ DOKOLA, SEM TAM PADNE NA VOLA...

Přivítání na Fortuně bylo mnohem přátelštější než na předchozích světech. Možná to bylo proto, že Fortuna ještě nebyla zastavena v čase. Alachra, majitel tohoto vesmíru a vášnivý hráč, který si upravil pravidla pro svoje vlastní štěstí, připravil milé přivítání a jako důkaz přátelství věnoval hrst kreditů do začátku hry ve velkém kasinu. René sjel výtahem do prvního patra Pyramidy a pomocí Probability Driveru z Universal Tool vyhrál spoustu peněz u jednoho z jednorukých banditů. U baru sebral kameru, promluvil s barmanem a za 5.000 kreditů koupil speciální čip do PDA. S fotoaparátem se ještě rychle vrátil do hangáru a vyfotografoval odznak na klopě bezpečnostního důstojníka. Potom sjel do druhého patra kasina a vydal se na pódium ke kapele - zjistil, že potřebuje najít hráče na Glifnod. Najít zkrachovalého muzikanta nebyl problém - pracoval jako krupiér (dealer) u jednoho ze stolů na ruletu a když s ním René promluvil ("Greet", "Remain"), dozvěděl se o jeho problémech. Nebylo ale nic jednoduššího než dojít k bezpečnostní přepážce opodál stolu a za 3000 kreditů koupit zpátky cenný Glifnod. Když se René vrátil ke krupiérovi a dal mu Glifnod, obohatil kapelu o staronového člena a navíc dostal cizincův průkaz. Potom se od kapely dozvěděl více informací o tajemném vetřelci, který byl v prozkoumávání kasina o krok před ním. René pak sjel ještě o patro níže, promluvil s místním žebrákem a přijal jeho nabídku na společný sázkový podnik ("Greet", "Accept"). Než se vydal na další průzkum, odletěl z planety Fortuna na planetu Tracs, kde vsadil podle žebrákova tipu, vyhrál pohádkové bohatství a samozřejmě se pak rozdělil o výhru. U stanice podzemní dráhy použil na bezpečnostní bránu jednu z id karet a po chvilce cesty futuristickým vlakem se ocitl v srdci divokého západu. V salloonu René promluvil o s pianistou o pravidlech pokeru, přešel do vedlejší místnosti, dal vklad bankéři a pustil se do hry. Protože nenašel všechna roztroušená esa, kterými by mohl způsobit hromadnou zkázu všech hráčů (kdo chce, může si to zkusit) pouze si vyměnil karty a nechal hráče v klidu odkráčet ("Discard And Draw"). Pak už stačilo jen použít Resonance Tracer a zjistit lokaci světového klíče. Teď už bylo všechno jasné a René se o mohl vydat po stopách tajemného vetřelce. Stopa vedla jasně do druhého patra kasina do údržbářských šachet, kam se také René hned vypravil. Na konci první chodby odšrouboval šroubovákem ovládací panel a vyšplhal po žebříku. Otevřel otvor v podlaze kde našel důležitou součást vysoce účinné bomby particle decelerator. Pokračoval chodbou dál až narazil na vědro s barvou. V tu chvíli se zastavil a vrátil se o místnost zpět, kde se objevily tajné dveře. Uvnitř těchto dveří nalezl René bezpečnostní velín. Bohužel, jeho osazenstvo nebylo zrovna v tom nejlepším stavu. René promluvil s nervózním mimozemšťanem a ukázal mu kopii id bezpečnostního důstojníka z hangáru. Pak zatlačil koš na výbušninu a šroubovákem osvobodil svázané ufounky. Potom sebral VO Decoder a na monitor se záznamem vstupu do rakety použil Probability Driver. Než odešel, stisknutím všech zbylých tlačítek si přehrál všechny obrazovky a otevřel některé dveře. Teď už mohl chodbou pokračovat dál a když na VO Coder použil VO Decoder, mohl používat výtah. Vyjel o dvě patra výše až do hangáru. V hangáru René nejprve zešílel robota prostřednictvím PDA a pak zatáhnul za páku, kterou definitivně zkratoval vše, co se dalo. Promluvením na komunikační zařízení a heslem 'Pasqua Wipeout' otevřel tajnou schránku, kde z krabice vyndal páčidlo - protože se mu nelíbil jeho tvar, pomocí kladiva jej dvakrát ohnul do přijatelné podoby. Protože byly dveře od výtahu zavřené, musel Milo absolvovat celou cestu šachtou znovu až se dostal k zamčeným dveřím (jedno patro výtahem nahoru).. Otevřít je nebyl pomocí páčidla problém - uvnitř se odehrála rozsáhlá konverzace s tajemným vetřelcem, který se ukázal být mstitelem a navíc starým známým. René se rozhodl mu pomoci ("Milo's Story" a "Aid Milo") a jediné, co zbývalo udělat bylo zastavit čas v tomto vesmíru - vyřešením jednoduché skládačky. Oba hrdinové se potom společně vydali do hangáru, kde se pokusili přimět strážního důstojníka k otevření cesty. Protože není všechno tak snadné jak se zdá, musel se René uchýlit ke lsti - nabarvil jednu láhev času na modrou barvou z vědra a vydával ji za PDA. Důstojník pak bez problémů splnil vše, co se od něj očekávalo. Ještě předtím, než oba odjeli chytit a zatknout Alachru, poradili se společně o postupu. Závod na planetě Tracks už byl jen procházkou růžovou zahradou...

VERDRY - NALEJTE NÁM PŮL KILA MARIHUANY A DVĚ UNCE LIHU ČÍŠNÍKU!

Když René přilétl do vesmíru Vendry, zešílel. Kdyby tomu tak nebylo, pravděpodobně by se mu nikdy nepodařilo hádanky tohoto světa vyřešit. A začalo to přitom docela nevinně... René nejprve sebral velký list a když se podíval na křoví, uviděl svůj zrcadlový obraz. Použil na něj Reality Warp a ještě než se s ním domluvil, částečně se rozpustil. Potom promluvil se všemi rostlinkami a urval z nich jejich plody (jednu neposednou mršku musel dokonce přesadit "uproot", aby ho poslechla a nekradla mu věci z kapes). Všechny kytičky rozmlátil kladivem a smíchal dohromady. Potom slezl dolů dírou po rostlině, směs z květin upekl na obelisku a snědl - hned se stal chytřejším a o něco více šílenějším. Listem zastínil dvě rostliny nalevo a potom si s nimi promluvil o životě. Umírající strom vytáhl ze země a přesadil na úrodnou půdu. Pomocí listů pak odsunul obelisk (ne že by mu to k něčemu bylo) a odletěl z tohoto prokletého místa pryč, přímo na asteroid na spojnici pásu asteroidu s "ocáskem hada". Asteroid na kterém byl přilípnutý onen zbloudilý magnet byl ideálním místem pro určení lokace světového klíče. Po použití Traceru se René vydal do nově objevené a značně zarostlé oblasti.

Overgrown Area

Aby si zachoval zdravý rozum při "rozhovoru" se strážcem brány, musel se René naučit jeho řeči a vytvořit k tomu patřičný nástroj. Nejprve sebral jehly a plod rostliny. Jehly použil na rostlinu a vytvořil podivnou blánu. Potom posunul břečťan z pařezu, plášť rostliny rozprostřel po pařezu a přibil jej kladivem. Když na provizorní buben párkrát zabubnoval kladivem, dohoda s hlídačem brány byla zpečetěna. Hned potom René vstoupil do nejhoršího bludiště svého života... ( protože je bludiště opravdu příšerné, popíšu jenom jednotlivé lokace, které si ale najděte sami). V místnosti s psychedelickým zrcadlovým bludištěm a překrouceným chlapcem René kladivem rozbil zrcadlo a získal lesklý střep. V blikající reverzní oční hypermístnosti se vyrovnal s opilou myší a pak lesklým střepem použitým na světlo na stropě oslepil oči. Z ledničky sebral recept a dva magnety. Otevřel obě dvířka a uvnitř nalezl mozkové lízátko, nádobu a zahradnické nůžky (jsou nehezky schované!). V romantické zahradní místnosti s jezírkem se René zapotil. Nejprve sebral nektar z kytiček (není k ničemu) a pak sebral padlý list (taky k ničemu). Sloním magnetem vytáhl z vody dláto které nabrousil o šutr v rohu. Ostrým dlátem a kladivem pak vysekal ze stromu první schod. Zahradními nůžkami ustřihl leknín a vodní nektar dal pak včeličkám. Protože samotné včeličky hrábě neunesou, použil na ně (na ty hrábě!) PDA a včeličky. Hráběmi konečně odrhnul listí a našel prkno spolu s letáčkem. Obojí pečlivě uschoval. V místnosti s blíženci si promluvil se sochami ("Reason" a "Loan") a dostal Chytač snů. S jeho pomocí chytil obraz druhého schodu v zrcadle nad umyvadlem. Potom skříňku se zrcadlem otevřel a uvnitř našel prázdnou láhev a První mentální pomoc. Teď otevřel dveře do trezoru a vstoupil. V místnosti s papouščí Merriwind sebral obrázek ze země a pověsil jej na zeď. Potom vytáhl ze zdi hřebík a otevřel dveře s kostlivcem. Když nemohl zbývající obraz kam uprchnout, mohl z něj René sundat třetí schod. Potom si René zakonverzoval s Merriwind a dal jí její Chytač. Dveřmi napravo odkráčel do zahrady a odtud daleko, daleko pryč. V místnosti s poštovní schránkou sebral panenku a po zatáhnutí za páku a otevření schránek na dopisy si přečetl zcela šílený dopis (je také možné zvolit jinak pořadí úkonů, pomocí nalezených papírů a obálek odepsat zpátky a získat další schod přímo od Merriwind). V místnosti se skřítky na lodičce nejprve počkal až se zlatá rybka hodí na souš a chytil ji. Pak promluvil se skřítky a dal jim dva schody. Když vylezli ven, dostal čtvrtý schod. Pak už je jenom cvičně shodil do vody a vzal si jejich šaty, které brilantně navlekl na vlastní figurku do Merriwind. V místnosti se zrcadlem, kam se znovu vrátil, teď pomocí oblečené loutky obrátil chlapce do reálné podoby a odměnou získal pátý schod (je ovšem také možné nacpat chlapce lízátky, použít Reality Warp anebo třeba použít Mentální pomoc. Použití balíčku První mentální pomoci se ale nedoporučuje, protože se bude zatraceně hodit pro vlastní potřeby). V oční místnosti podruhé René teď použil Reality Warp na stůl, promluvil s ním a vyměnil prkno ze zahrady za poslední, šestý schod. V místnosti Merriwind teď už mohl použít všechny schody na halu a triumfálně odkráčet do poslední místnosti. Řešení hlavolamu s hodinkami je hračka (bez návodu vám nebude trvat déle než deset hodin). René nejprve nastavil všechny hodiny na stejný čas - ideální je na 9 hodin (pull sundial, use reality warp on coo coo birs, pull grandfather's clock 2x, use PDA on digital clock). Potom sebral a kladivem znovu rozdrtil rostlinku v rohu. Ted' už stačilo jenom zastavit všechny hodiny v místnosti. Byla to vlastně hračka. Stačí jenom: kladivem rozbít přesýpací hodiny, posunout je a sebrat písek. Sebrat nádobu z vodních hodin a smíchat vodu s pískem a to celé s drtí z větvičky. Potom šroubovákem otevřít dědečkovy hodiny a vnitřek ucpat vzniklou pastou. Šroubovákem zničit digitální hodiny, sebrat kukačku z kukaček a narvat onoho nebohého opeřence do vodních hodin. A konečně otevřít repliku Big Benu a dovnitř vrazit hřebík. Opravdu to nic nebylo. René pak odešel nově otevřenými dveřmi k poslední hádance. Ta je snadná. Stačilo vzít kámen a kopí, kámen položit do proudu v levé části, vstoupit na valící se kmen, použít na něj kopí a hurá do lodi. Ještě předtím si ale svoje rozpuštěné tělo opravil mentálním kitem. Se šílenstvím pro tuto chvíli definitivně skončil!

CABAL – ČÁRYMÁRYFUK !

Glitter

René dorazil na svět Glitter ve vesmíru Cabal v povznesené náladě. Jednak to byl již předposlední vesmír patřící zločincům z pirátského bratrstva Goďs Pockets, a jednak dostal při vstupu na půdu první planety deset magických bodů a ty se můžou vždycky hodit! René si nejprve s čarodějnicí zahrál svou oblíbenou hru na oběšence (odpověď zní "Avalon Greer keeps his heart in an egg") a jako odměnu získal pohybové kouzlo. Před chatrčí sebral konev, hrst hlíny a vědro. Uvnitř chaloupky pak nůž a mušle. Nejprve vyprázdnil vědro s dešťovou vodou do konve a pak do prázdného vědra nabral pokrm z kotle na ohni. Vyšel před chatrč a nožem odřízl vosk ze včelího úlu. Potom nožem vytesal z vosku umělou myš a pomocí Magic Foci z Universal Tool a formule od stařenky myš oživil. Uvnitř chatrče pak probudil kočku a použil na ni oživlou voskovou myš. Když kočka odběhla, sebral svitek, modrou a zelenou knihu - vše potřebné přečetl a naučil se dvě nová kouzla. Než odešel, použil Tracer na zjištění prvního verše magické říkanky.

Forge

Před vchodem do dolu odzbrojil René hlídajícího trpaslíka vědrem vynikajícího pokrmu od babizny a dostal klíč. Než odemkl dveře klíčem od trpaslíka, sebral ještě lampu a rozsvítil ji (použitím na sebe). V dolech předstoupil až před krále trpaslíků a kamenem uvolnil dva kameny z kamenného pilíře nalevo. Audience u krále ale zatím nepřinesla nic zajímavého, a tak se René spokojil s tím, že použil Tracer a naučil se druhý verš říkanky.

Glass

René nejprve sebral pírka ze země a když promluvil s kněžími, poradil jim po pravdě návod na kouzlo otevírání. Výměnou získal kouzlo pro ovládání jiných myslících bytostí. Potom vešel do chrámu. Fénixův palác působil vskutku velkolepě, a tak když René předstoupil až před Fénixe, promluvil nejprve s nejvyšším knězem a poklekl. Potom použil Magic Foci na svitek od ježibaby, aby mohl promluvit se samotným Fénixem. Na jeho otázku položil na oltář jediné peříčko, protože jen jeden Fénix může toho času pobývat na světě a žádný další. Po tomto správném zodpovězení otázky si René vzal posvěcené peříčko a po použití Traceru se naučil i třetí verš tajemného říkadla.

Gem

Když René vychutnal nádhernou scenérii lesa, posbíral nalezené drahokamy, nožem uřízl část ohonu jednorožce a obojí opatrně vložil do harfy. Když potom na harfu zahrál překrásnou melodii, probudil spícího jednorožce (je samozřejmě možné použít i Animation Spell) a dozvěděl se pár zajímavostí ze světa jednorožců. Pak ještě naposled použil Tracer a naučil se poslední, čtvrtý verš říkadla. Pak se vydal hlouběji do lesa ke skřítkům. Nejprve promluvil s královnou, která mu darovala nové kouzelné body. Když potom dvakrát promluvil se skřítkem v levé části, výměnou za naučení kouzla se dozvěděl klíčové kouzlo pro ovládání větru, než odešel z říše sněhu a ledu, sebral ze stromu nepřimrzlé krystaly. René nepotřeboval ani tolik času, aby odrecitoval všechny verše básně správně ("Shining smooth, Shining bright, Worked by fire, Heart of light"). Když tak učinil a vrátil se k lodi, nalezl na planetě Gem novou lokaci, kam se ihned vypravil.

Gem - Volcano of Glory

Když René zhodnotil situaci ve vulkánu plném bublin, odebral se svižně na planetu Forge, kde vyměnil Resonance Tracer za bublinovou hůlku trpasličího krále. Pak se ovšem hned vrátil do vulkánu aby definitivně skoncoval s létacím okem. Nejprve kladivem rozdrtil krystaly z lesa a potom pomocí Magic Foci použité na krystalovou drť připravil kouzlo Příkazu. Tím nařídil létajícímu oku aby se vzdalo ("Surrender") a sneslo se na zem. Pomocí Hůlky od trpasličího krále oko odzbrojil a sebral (je také možné použít kouzlo Flaming Blast). Potom znovu pomocí hůlky vystoupal až do nebeské bubliny, kde sebráním růže probudil spící krasavici. Ta potom svým polibkem osvobodila srdce Avanona Greera ze schrány magického oka. Kromě toho dostal René podivnou, jistě značně magickou růži. Teď už mohl vyrazit na planetu Glass k čarodějově věži, když vystoupil vzhůru a pohrozil zajmutým srdcem, vládce světa Cabal se bez odkladu vzdal. Informace z nalezeného dopisu sdělil René při nejbližší příležitosti svému příteli Milovi.

Glitter

Velké finále se mělo odehrát na planetě Glitter. V zahradě čarodějnice René nejprve zasadil růži, potom ji zalil vodou z konve a sebral plod. Ten pomocí nože a kladiva otevřel a znovu zasadil. Pak vstoupil do otevřené jeskyně. V krystalové jeskyni nejprve sebral dřevo a naběračku. Potom vypáčil zelenožlutý krystal ze zdi pomocí šroubováku a kladivem jej rozdrtil na prach. Teď už se mohl dát do vaření. Nejprve přiložil dřevo pod kotel a pomocí peříčka jej zapálil (je možné použít i Flame Blast). Pak vložil dovnitř všechny potřebné ingredience - nejprve vodu, potom žhavý uhlík, který vypadl z ohně, pak vytvořil kouzlo Forceful Wind (rozdrtit peříčko kameny od trpaslíků a použít na ně Magic Foci), které nasměroval do kotle, pak přihodil hrst hlíny, zamíchal naběračkou a konečně přidal rozdrcený zelený krystal. Když se pak napil vzniklého lektvaru, jeho čas na tomto světě se naplnil...

DYCE

Cesta do sídla posledního z padouchů, deviantního O'Ryana ve vesmíru Dyce byla poslední cestou obou dobrodruhů a také cestou nejtěžší. Tentokrát šlo o všechno. Když René a Milo našli nejvhodnější průchod do nitra Dysonovy Koule, obklopující sluneční soustavu, vydal se René do nitra stanice otevřít průchod. Nejprve šroubovákem vypáčil druhý panel zleva a pak nechal PDA opravit rozbité obvody. Pomocí Frequency Manipulatoru pak aktivoval panel napravo ode dveří a vyřešením snadné skládačky otevřel dveře. Oba hrdinové se potom vypravili na střechu budovy určující magnetický sever.

Magnetic North

Zatímco Milo zaměstnával mozek ve skafandru, René pomocí Frequency Manipulátoru (dále jen FM) aktivoval vzdálenější ovládací panel, pak šroubovákem otevřel bližší panel a pomocí FM jej spustil - když pak zatáhl za zelenou páku, stiskl žluté tlačítko a pak nastavil sílu na maximum a stiskl druhé žluté tlačítko, z mozku se stal ex-mozek a René mohl pomocí Traceru zjistit další lokaci.

Chop Shop

René nejprve z nepochopitelného hnutí mysli prohledal koš a nalezl mozek a ruku (obojí očividně k ničemu). Vstoupil do obchodu a aniž by se čímkoli zabýval, sebral z poličky legitimaci a vyšel ven. Pomocí legitimace přesvědčil knihovníka aby mu vydal knihu o chirurgii. Když knihu přečetl a vrátil se do obchodu, promluvil s Dr.Fleshem. Pak sebral nářadí a doktorovi podal #5J Pin. Po krátké konverzaci s doktorem znovu promluvil a nabídl mu informaci o umístění rozbitého Mecha. Když dal René doktorovi informace obsažené v jeho PDA, dostal 50.000 místních kreditů. Protože byl v ještě dobrém rozmaru, vyšel ven z obchodu a pak se vrátil dovnitř - na poličce našel natahovací ruku robota (pravděpodobně stejně k ničemu). Teď nic nebránilo tomu, aby se vydal do sídla O'Ryana.

O'Ryan's Estate

René nejprve pomocí vylepšeného PDA odřízl kus solárního panelu, s jehož pomocí potom odrazil smrtící paprsky u dveří. Po krátká chvíli, kdy Milo vešel dovnitř se René ocitl sám na střeše nepřátelského domu a nezbývalo mu nic jiného, než vstoupit do nitra jámy lvové. Výtahem tedy sjel do svatyně vládců všech dobytých vesmírů...

V Dwistorově místnosti (dveře nalevo od výtahu) stačilo jenom odsunout truhlu, nalezeným klíčem ji odemknout a sebrat kartu. Když potom René sebral ze stolu stehýnko krocana a hrozny, byl hotov. V Alachrově místnosti bylo úkolů více. René sebral půlku lístku ze stolu, zvednul pohovku a nalezl minci. Pod obrazovkou sebral dálkové ovládání a pomocí šroubováku vypáčil ovládací panel. Když potom použil FM na obrazovku, uvidě1 obrázek kasina, jehož lokaci nechal zapsat do paměti PDA. Místnost Merriwind, kterou odemkl pomocí klíče z Dwistorovy truhly byla tradičně přeplněna hádankami a nelogickými problémy. A přitom stačilo jenom:

……….. otevřít a zavřít okno
……….. sebrat cihlu
……….. použít kladivo na schránu s vidlicí a sebrat vidlici
…………použít minci od Alachry na stroj na oči, sebrat oko
……….. otevřít krabici, sebrat brýle a rozbít je cihlou
……….. použít vidlici na čočky dalekohledu
……….. použít 'Grid Clamp' od doktora na zástrčku a... bylo to. Kdy potom René strčil pracky do otvoru v zemi, našel klíč a flétnu.

Místnost válečnické komunity z planety Urbs byla zamčena klíčem od Merriwind. Opravit Mecha uvnitř bylo snadné - stačilo šroubovákem uvolnit panel na jeho noze, vložit ovládací panel od Alachry dovnitř a pomocí FM Mecha nasměrovat. Když robot odešel, René se za ním vydal a na chodbě provedl poslední úpravu - šroubovákem otevřel panel na hlavě a nechal PDA opravit plošné spoje. Poslední Dwistorova místnost byla snadná. René použil flétnu na Dwistora a osvobodil tak Mila. Potom sebral rozbité PDA, stehýnkem uspal monstrum se sebral druhou polovinu lístku, který pak dal dohromady. Nic mu nebránilo v tom, aby odjel do kasina.

Docks Casino

Smrtelnou hru s Alachrovým osobním strážcem vyhrál zvolením levé ruky. Potom promluvil s prvním robotem v řadě a výměnou za oko se dostal na první místo ve frontě. Slepený lístek potom u pokladny vyměnil za 50.000 kreditů. V doku vyhledal Selenu a za 100.000 kreditů přijal její nabídku na "vyhlídkovou" cestu do nitra systému...

Orrey

Při krátkém rozhovoru s Milem před vstupem do komplexu zvolil variantu, ve které se pokusí O'Ryana zajmout ("Capture"). Uvnitř Ryanova sídla nejprve pomocí PDA zastavil rotující Dyson Sphere, pak pomocí Traceru zjistil lokaci magnetického severu, pomocí FM místo na kouli otevřel a kladivem rozbil baterii, udržující vesmír v pohybu. Poslední rána kladivem byla také posledním úkonem, který René na svojí dlouhé, náročné a strastiplné cestě udělal. Gratuluji !!




Diskusia Príspevkov: 0 Hodnotenie
459 hlasov

100
60
20

80
40
0
49
Pridať príspevok



| Návody | Autori |




© 99-2022 ABCgames.net 
Facebook
 ABCgames.CZ | SK | E-shop hry |