GAMESCHEATSTRAINERSWALKTHROUGHSCD COVERSWALLPAPERSSCREENSHOTSDOWNLOAD

OTHER
CALENDAR
FORUMS
COMPANIES
TOP 10

BUY GAMES
USER
Login
Registration


Users
Games Store
ABCgames
Contact, RSS, Cooperation
STATISTICS
Games:
Cheats:
Trainers:
Walkthroughs:
Localizations:
CD covers:
Wallpapers:
Screenshots:
Download:
21419
5455
5063
1438
1600
7352
6161
13176
1687

Online 23886 users

Walkthroughs > Half-Life: Opposing Force


Zobrazení:42968
Autor návodu:Jirka Storm Nehyba (Abecedaher.cz)

TIPY:

WELCOME TO BLACK MESA

Po shlédnutí nádherného intra se ocitnete na ošetřovně, kde se doktor marně snaží vzkřísit jiného vojáka. Až vás omrzí jeho kecy o tom, že většina vašich kamarádů nepřežila a že máte najít nějaké rádio a přivolat pomoc, tak vyjděte na chodbu, projděte dvojitými dveřmi vpravo a nasměrujte své kroky doleva, kde si můžete vychutnat pohled na zmutované spolubojovníky a vyslechnout poznatky vědce který vám řekne, že bílé zrůdičky jsou jakýmisi parazity kteří ovládnou nervový systém oběti a takhle to skončí (od chvíle, kdy jsem je poprvé uviděl, se bojím našeho psa, příslušníka plemene mopsů, protože vypadá napůl jako tohle a napůl jako gremlin).
Vzadu na stole seberte neprůstřelnou vestu, jděte zpátky a u prosklené chodby zahněte doleva. Zanedlouho uvidíte další následky parazitování malých zrůdiček. Jděte ještě dál a až narazíte na tlustého securiťáka (klasický policajt před důchodem), tak mu dejte příkaz aby šel za vámi, stoupněte si ke dveřím a počkejte než se vykecá a otevře vám.
Za rohem dejte bacha ať nedostanete pecku od visícího kabelu (v téhle pařbě si užijete tolik elektriky, až se vám to nebude líbit) a vezměte si hasák. Až dorazíte k zelenému paprsku, tak ho podlezte, pak ještě ten fialový a zničte zrcadlo které ho odráží na zeď (ten fialový), načež odstupte, protože nastane výbuch.
O kus dál znovu použijte hasák, tentokrát abyste uplatnili právo silnějšího (vaše) a jděte dál. Cestou dejte bacha na tu a tam vyskakující bílé hajzlíky, rozmlacujte dřevěné bedny a berte jejich obsah.
Když se ocitnete na otevřeném prostranství, tak skočte z rozbité cesty na trávu dole, přeskákejte přes všechny výčnělky až k zábradlí na levé straně propasti, odkud musíte ještě jednou na pravou část a tady už můžete vkročit na vybetonovanou cestu. U mrtvého hnusáka najdete nůž (stejně silný jako hasák, ale rychlejší, takže lepší), pokud potřebujete, tak hupsněte pro lékárničku a jinak jděte do otevřených dveří na druhé straně propasti.
Prolezte škvírou v rohu a ocitnete se na dalším prostranství (poznáváte to tu?), kde vejděte pootevřenými vraty do tunelu, projděte jím, na druhé straně jděte k plotu (buďte chytřejší než securiťák, který se právě seznamuje s pány Ampérem a Voltem) a prolezte větračkou vedle něj. V kruhové místnosti počkejte než zmizí blesk vpravo, popojděte, počkejte než zmizí ten druhý a vlezte do další větračky. Ocitnete se uvnitř ohrady, takže opatrně jděte podél plotu až na jeho druhý konec, kde pákou vypněte generátor, klidně projděte vrátky a tunelem se vraťte ke zřícenému letadlu.
Pod plachtou je pár beden a rádio. Když ho použijete, tak uslyšíte vašeho nadřízeného, který se bude hrozně divit že žijete a informuje vás, že jednotka opouští Black Mesu a že se k ní dostanete přes přepravní systém. Jo a taky se dozvíte, že to tu chtějí rozbombardovat.
Sejděte po žebříku vlevo, pak si to zopakujte a až budete na mostě, tak klidně skočte až na dno propasti - přistanete ve vodě a když se trochu projdete, tak narazíte na mrtvolu střežící náboje do bouchačky (ze zvyku jí nazývám magnumka) a zpátky se dostanete po žebříku. Dál můžete klidně jít pořádný kus bez mých keců.
V místnosti s radioaktivním odpadem jděte k můstku na protější straně a až tam začne být horko, tak se stáhněte do kouta. Zde počkejte než před vás spadne lávka z horního patra, vylezte po ní a dejte se doleva, kde vám šéfík s kufříkem zdvořile otevře dveře a zmizí.
Po následujícím sjetí výtahem se ocitnete ve skladišti kam natekla zelená voda, takže pozor kam šlapete, protože je pod proudem. Jo, a taky je tu hafo těch malých býlích parazitních šmejdů. Odstřelte bednu s výbušninou na transportní plošině (bude se vám to hodit), přeskočte vodu (nepřipomíná vám želvy ninja?) a jděte do místnosti s ovládacím panelem. Pákou nastavte posuvnou plošinu tak, aby byla nalevo od vás (když páku podržíte, tak pojede na jednu stranu, když ji pustíte a znovu podržíte, tak na druhou), přes bedny na ní vyskočte a z ní hop na krabici vlevo. Tady čudlíkem otevřete vrata, jumpněte zpátky na plošinu a když budete zády k ovládací místnosti, tak na bednu vpravo (nejdřív ovšem eliminujte hajzlíka který tam trůní), z té pak přeskočte kyselinu a budete v nyní otevřené chodbě.
Co nevidět dojdete na místo kudy už jste projížděli v roli Gordona Freemana, tlačítkem na sloupku zvedněte závory a projděte (přece je nebudete podlézat). Vlevo, ve zřícené chodbě skočte do rozbité roury a nechte se unášet proudem dokud nespadnete do nádrže s vodou, tu opusťte děravou mříží na úrovni hladiny a hledejte žebřík po kterém vylezete na ochoz.
Pokračujte v cestě dokud nedojdete do místnosti kde je vlevo zaseklý transportní robot. Střelte do výbušné bedny, čímž mu uvolníte cestu, on odejde, na druhém konci mostu se zpřístupní žebřík a vy budete moci pokračovat. Přes bedny přeskákejte k ovládacímu panelu a zmačkněte tlačítko, což zapříčiní, že radioaktivní bordel vyteče někam do pryč a vy půjdete dál.
Po vyjetí výtahem dojděte k vozíku s prknem, šoupněte ho před vchod do vagónu a skočte tam.

WE ARE PULLING OUT

Po patřičném loadingu se rozjedete, nelekněte se mutujícího počítače a až budete stoupat, tak si dejte majzla na elektrikáře (mimochodem, víte jak se cikánsky řekne penis? Kár, a elektrický penis? Elektrikár, a automatický elektrický penis? Autoelektrikár).
Až vylezete z vagónu a půjdete si pro berettu, tak dejte pozor, za vámi se nateleportují další dva električtí nekňubové. Vemte s sebou nevychovaného securiťáka který krade čokoládu a nechte ho postřílet zrůdy které potkáte, což vám ušetří značné množství munice, ale bacha ať netrefí taky vás. O kus dál proskočte rozbitým oknem a securiťákovi otevřete dveře, za rohem vás pustí do místnosti s trochou munice a když na sebe upozorníte malé zmetky u výtahu, tak je postřílí. Pak už ho nebudete potřebovat, takže ho klidně zabte a seberte mu náboje. Pokud máte málo energie, tak oknem vlezte do druhé místnosti, kde vám doktor dá injekci a odeberte se k výtahu.
Až budete asi v půlce stoupání, tak nahoru hoďte granát který sejme číhající elektrikáře a ti vás nebudou moci zranit. Seberte náboje, samopal (ve zbraních se moc nevyznám, ale z pohodlnosti mu říkám uzina), armor a vlezte do větračky v pravém rohu.
Vylezete ve skladišti vaší základny, ve druhé místnosti si vyslechněte nadřízeného jak dává rozkaz který slyšel akorát tak Freeman (když v HL dáváte koordináty na bombardování) a pokud jste svině se smyslem pro praktiku jako já, tak ho sejměte a vemte mu zbraň. To samé udělejte druhému vojákovi který opodál mlátí ubohého vědce a odejděte po schodech.
Dole jděte směrem k východu, načež se vám zavřou vrata před xichtem, letadlo odletí, za vámi se nateleportuje pár elektrikářů a jeden se probourá skrz zeď. Po vzájemné výměně názorů odejděte dírou ve zdi.

MISSING IN ACTION

U trubek jděte doleva, podlezte je, v další místnosti posbírejte co se dá, vyskákejte na tři trubky a vlezte do větračky. Přejděte první mříž vespod, dojděte k té druhé a skočte do místnosti pod ní, kde je ještě pár užitečných věcí, načež se dveřmi vraťte do předchozí místnosti, znovu vlezte do větračky a jděte tím prvním východem.
Teď pozor! Jste na stropě který se propadá a pod vámi je probíjející voda, takže se hezky pomalu plazte (buďte skrčení) a neustále sekejte kus před sebe, čímž odhalíte propadající se úseky. Můžete skočit dolů na stůl kde je armor a health, potom doskákat ke spadlé větračce vlevo a po ní zpátky nahoru.
O kus dál je systém větracích aparátů, kde jsou potřeba hlavně šikovné ruce. U rozbitého větráku si počkejte než se jeho jediná lopatka vzdálí a vběhněte do šachty pod ním (nezapomeňte se včas skrčit).
Další překážka je pálivějšího rázu. Stoupněte si na stranu odkud vychází první plamen a až se úplně vytratí, tak přeskočte žlab. Dál je to trochu komplikovanější - každé dva "výšlehy" je o něco delší interval, který vám musí stačit k přeskočení, ovšem na druhé straně vpravo je docela velký zmetek, který by vám mohl znepříjemnit existenci (nový druh, doktor v malinko pokročilejší fázi mutace). Moje taktika je, že než přeskočím, tak si stoupnu za bednu na straně kde končí plamen a odsud mu daruji 1-2 granáty, jinak je na 2 plné zásahy brokovnicí.
Až budete za ohněm, tak se pusťte do větračky vlevo, na jejím druhém konci vběhněte do trubky kam směřuje další plamen, rychle vyskočte a mějte připravenou brokovnici. Potom najděte bednu s nápisem "DANGER EXPLOSIVE", posuňte ji za žlutočernou čáru vlevo, na kontrolním panelu stiskněte "TEST FIRE" a hodně ustupte.
Po efektivním výbuchu skočte do díry v podlaze a jděte dál jedinou možnou cestou. Až vejdete do "STORAGE AREA 2", tak projděte kolem dvou červených vrat a zahněte doprava, kde se seznámíte s novým druhem mimozemšťana, který střílí dost ostré bodáky (dále ho budu nazývat zmetek, hajzl, debil, blbec, zrůda, šmejd nebo bodákomet).
Po tomto drastičtějším poznání se vraťte k červeným vratům, zmačkněte tlačítko nalevo, než se úplně otevřou tak jim tam šoupněte odpalovací nálož a hned jí odpalte, čímž byste je měli všechny odrovnat. Nezapomeňte si zahrát na příslušníky utlačované národnostní menšiny při potopách na Moravě a vyrabujte co se dá.
Po dvojici žebříků slezte až na dno výtahové šachty, vejděte do havarované kabiny, po visící mříži vylezte na její střechu a z ní skočte do místnosti. Zde najděte vypínač elektřiny, použijte ho a vraťte se nahoru. Z římsy skočte na lano, vyšplhejte po něm, nahoře se pořádně rozhoupejte a přeskočte na druhou kabinu, z níž jděte chodbou dál.
Za rohem po malé bedně vyskočte do větračky a až z ní vylezete, tak vyjděte probouranou zdí na chodbu, otevřete dveře vlevo a přitáhněte si bedničku k odpadkovému koši v barikádě. Přeskočte na druhou stranu, oknem odpalte výbušnou bednu v místnosti a vytvořeným průchodem znovu protáhněte bedničku k další větračce, kudy odejděte.
V chodbě kam se dostanete slezte po žebříku, na druhém konci místnosti pákou vypněte proud a vyšplhejte po visícím kabelu zase nahoru. Zde použijte rádio, načež se k vám probourají dva vojáci. Vemte svářeče a doveďte ho k zablokovaným dveřím, on je zprůchodní a vběhne do výtahu. Vemte druhého vojáka a běžte za svářečem, v kabině zmačkněte tlačítko vpravo a můžete jet.
V nové úrovni vám svářeč otevře další dveře, za kterými je trocha munice. Jděte po schodech nahoru a v následujících místnostech si užijte vesmírná jatka. Jestli se dostanete do místnosti kde je obraz Gordona Freemana a některý z vojáků bude stále naživu, tak ho klidně popravte a vemte mu náboje, protože dál s vámi nepůjde (nezapomeňte že svářeč má na zádech kyslíkovou flašku).
Vyskákejte na most, přeskočte na druhou stranu a za dveřmi vás přivítají dva včelaři (takoví ti velký šmejdi co jim z ruky létá bodavý hmyz). Prvního se zbavte odpálením výbušniny za ním a druhého odpravte magnumkou. Potom střelte na krabici vlevo nad fialovými paprsky, čímž vypnete proud a budete moci přeskákat přes visící kabely na druhou stranu.
Až budete zase pod širým nebem, tak prolezte rozbitou větračkou za vámi, v garáži vykoste nepřátelský odpor, dveřmi vyjděte zase ven, vemte medica a doveďte ho ke zraněnému svářeči za fialovými vraty. Ten vám za odměnu otevře vchod do přepravního systému Lambda sectoru (druhé venkovní dveře) a pokud o něj budete ještě stát, tak se rychle nacpěte do vykopnutých dveří a zničte číhající samostříl.
O kus dál seberte další dva vojáky a jděte do místnosti za kolejí. Po drobné přestřelce s bandou snajprů (nebo snajperek?) vyjděte po schodech a vzadu použijte páku, čímž otevřete bránu za kterou je kolejiště a můžete jít dál.
V tmavé místnosti s mrtvým securiťákem použijte "P.C.V. RECHARGE UNIT", projděte kolem vozíku a probojujte se až k páce kterou zpřístupníte další část přepravního systému. Vraťte se k vozu a zacouvejte s ním za vyhybku ("use" a dopředu či dozadu), pokud jste to ještě neudělali, tak do ní střelte (do šipky na zdi) a jeďte doprava. Až dojedete, tak proskočte rozbitým oknem, po krabici hupsněte na to co se tváří jako sloup, ale ve skutečnosti je to trochu silnější bužírka, vylezte nahoru a odejděte větračkou napravo.

WE ARE NOT ALONE

Až vylezete z větračky, tak uslyšíte všem velmi známou hlášku a až otevřete dveře, tak uvidíte ještě známější osobu. Neběžte za ní!!! To by nedopadlo dobře! Neobtěžujte se zabíjením hlavounů, stejně se sem furt teleportují noví, obejděte zařízení uprostřed místnosti a po zborceném můstku vylezte do teleportu.
Objevíte se v trochu jiném prostředí, což vás možná zklame, i když jste to asi čekali, ale nezoufejte, protože brzo budete zpátky na staré dobré zemi. Pokud jste to neudělali, tak si uložte pozici (myslím, že ani odpůrci save/load tentokrát nepohrdnou), následující skákačky si odzkoušejte na vlastní pěst, seberte roztomilou zbraň (dále jen teleportovač) kterou vám sem dohodí doktor a z nejvyššího ostrůvku skočte do teleportu.

CRUSH DEPTH

Sjeďte výtahem a dojděte do prosklené místnosti, blbečky schované za ovládacím panelem vlevo obdarujte granátem a zmačkněte žlutý čudlajz, čímž sem nateleportujete doktora uvězněného v kleci ve vodě, on vám poděkuje a nabídne se, že vám otevře jakékoliv dveře v této oblasti, takže ho vemte s sebou a dojděte ke dveřím nalevo od výtahu kterým jste přijeli a tam ho nechte pracovat (škoda že mu nemůžete vydloubnout oči a otvírat si sám). Vylezte na žebřík v rozbitém akvárku, ale nelezte až nahoru, jsou tam bodákometi - až uslyšíte umírajícího securiťáka, tak se otočte o 180°, něco jim tam napalte a jděte dál (nejlepší je tady teleportovač, stejně vám určitě přebývají náboje).
Až prolezete větračkou do další prosklené místnosti, tak vlezte do klece uprostřed a zmačkněte tam se nacházející tlačítko, počkejte chvilku a budete teleportováni za skleněnou clonu, odkud vplavte do červené chodby a dejte si pozor na uvítací výbor, hlavně na parazity. Odtud skočte do druhé vodní nádrže, z ní pak do další chodby, dojděte k červenému kolu kterým otočte (když počkáte, tak uvidíte co se otvírá) a vraťte se do vody, kde teď bude otevřená mříž. Rybičku zneškodněte teleportovačem (když dostane přímáka, tak opravdu zmizí) a vplavte do chodby, na jejím konci otočte kolem a čekejte.
Až se otevřou dveře, tak jděte doleva, seberte uzinu a střelte do bílé krabice na zdi za modrými paprsky, čímž je vypnete.
V další místnosti poznáte novou odrůdu elektrikáře. Můžete mu sebrat zbraň, jakéhosi brouka metače blesků. Když hajzla zabijete, tak se jeho brouk ještě chvíli hýbe a klidně na vás může skočit, takže bacha na věc.
Postupujte dál, až uvidíte teleport, tak do něj skočte, vlezte do rozbitého akvárka, ryby v něm buď ignorujte nebo je teleportovačem odstraňte ze scény a proplavte kanálem ve stropě.

VICARIOUS REALITY

Nacházíte se v "BIODOME COMPLEXu". Pokračujte do "OBSERVATION AREA" a v červené chodbě před první okno nastražte 2x C4, načež dojděte na konec chodby ke dveřím které nejdou otevřít, o kousek se vraťte a uvidíte jak se přímo k vaším náložím teleportuje několik nic netušících zmetků kteří (kdoví proč?) z ničeho nic zaplní celou chodbu svými orgány (to znáte ten vtip jak je na dálnici bouračka, policajt volá sanitku a říká "Přijeďte rychle, ten chlap má varlata až někde na poli!", načež se ho doktor zeptá "A kde je orgán?" a on odpoví "U telefonu!").
Rozbitým oknem proskočte na louku a jděte do pootevřených dveří na protější straně, dejte si ovšem pozor na překvápko - bude vás chtít poznat další pan elektrikář (mně spíš připadá jako šnek s nohama, ale vysílá docela nepříjemné blesky). Až ho budete zabíjet, tak buďte dostatečně daleko, protože má auto-destrukční sklony a ty by vás mohly bolet.
Po vyřešení elektrického problému pokračujte ke dveřím ve skále, výtahem vyjeďte do laboratoře, pozabíjejte koho chcete, seberte broučky za sklem vlevo (čudlík mají hned vedle) a dveřmi na stejné straně vyjděte na chodbu (těmi vpravo byste se vrátili k rozbitému oknu). V místnostech s nápisem "STORAGE" se obohaťte o trochu armoru a střeliva a rozbitými dveřmi hupsněte do výtahové kabiny, odkud po mříži a pak po žebříku vyšplhejte na římsu nahoře a z ní skočte na dveře vyčnívající do šachty.
Pokračujte chodbou vlevo a o kousek dál použijte další výtah, tentokrát funkční, kterým se dostanete zase dolů a půjdete do místnosti napravo. Tady si v rohu před sebou můžete všimnout červené díry, a pokud se ptáte co tam je, tak odpověď je tato: několik broučků které můžete sebrat, ale ještě víc těch, kteří po vás hned půjdou.
Rozbijte okno, pokud máte dobré oči a mušku, tak odsud odstřelte zmetky pod vámi, jděte k nim a trpíte-li nedostatkem energie, tak si na chvilku stoupněte do jezírka s živou vodou. Najděte tři zelené věci se zelenou koulí navrchu a tu sbírejte tak dlouho, dokud to půjde (max. 20), obnovují se přibližně každých 10 vteřin.
Potom jděte do dveří ve skále a vyjeďte do další laboratoře, kde na zemi najdete zelenou zrůdičku. Nebojte se jí a klidně se s ní skamaráďte protože je velmi praktická (funguje jako tarasnice), krmit jí budete zelenými koulemi které jste před chvilkou sbírali (mimochodem, když do nich střelíte tak vybouchnou, jsou to jakési vesmírné granáty).
Projděte zbytkem laboratoří až do té ze které jsou vidět stropní lovci, jestli chcete, tak zmačkněte čudlík na ovládacím panelu a poslechněte si holografický vzkaz který říká přibližně toto: "Nazdar Waltře, o těchhle formách života jsme zjistili jen to, že jsou z nějakého divného organického materiálu. Bohužel mě šéf dnes povolal do laboratoře "ANOMALOUS MATERIALS" na jeden důležitý experiment (co to asi bude? - pozn. autora), podívej se na druh č. 1176).
I když nejste Walter, tak si prohlédněte druh 1176 v další místnosti, bude se vám moc hodit. Jako zbraň je k ničemu, ale dá se s tím perfektně šplhat, což zjistíte velmi brzy. Namiřte vaší novou hračku (dále jen stropní lovec) na obličej Ilony Csákové (ta zelená věc přilepená na zdi), držte "attack" tak dlouho dokud se nepřitáhnete a pak se pusťte.
Pokračujte dál a až vyjedete výtahem do místnosti kde jsou nalevo schody a napravo chodba na jejímž konci je výtah, tak můžete buď rovnou odejít po schodech, nebo si nejdřív výtahem vpravo zajet pro pár věcí (což ovšem není bez rizika), pak se sem vrátit a pokračovat v cestě.
Až se setkáte s drápy vyčuhujícími ze země a zběsile bodajícími směrem zdroje hluku, tak si stoupněte tak, abyste se bez většího rizika mohli přitáhnout k zelené věci v díře vysoko ve zdi, počkejte až se dr. Drápek uklidní, nebo ho uklidněte sami (zraňte ho do trupu) a pomocí stropního lovce tam pronikněte. Když budete dost opatrní, tak byste mohli vzít i náboje do brokovnice a granáty na výčnělku pod dírou, důležité je abyste se plížili a on vás neslyšel. V díře vlezte do větračky, v následující místnosti pákou nalevo od rádia vypněte větrák v červené šachtě, vlezte do ní a běžte dál

PIT WORM'S NEST

Nelekněte se hýkavých zvuků, strach si šetřete na jejich původce, jednookého hnusného červa, kterého budete muset zneškodnit.
Až vejdete do "WASTE STATION 01" (je to napsáno na dveřích), tak si stoupněte před panel který ovládá most a momentálně je "OBSTRUCTED" výše zmiňovaným organizmem, počkejte než tento dotyčný vystřelí zelený paprsek a než to stihne zopakovat, tak skočte na lávku pod vámi a utečte, výšky se nebojte.
Pod rozbitými schody zničte bedny a prolezte větračkou v rohu, načež se ocitnete v místnosti s panelem na kterém je páčka a dvě kontrolky s nápisy "GEARBOX" a "VALVE" (vtipné, že?), ignorujte ho a jděte do "WASTE STATION 02" nebo do "WASTE STATION 03" (na pořadí nezáleží).
Ve dvojce se dostaňte do místnosti s červeným tlačítkem, zmačkněte ho a začne se lisovat hromada beden a jiného harampádí přes které jste před chvilkou přelézali. Až bude hotovo, tak rozbijte mříž v podlaze mezi čelistmi lisu a skočte dolů. Dojděte k panelu na kterém je napsáno něco o gearboxu a červená páčka, kterou "jůzněte" a plavte zpátky do "WASTE STATION 01".
Ve trojce dojděte k bedně s nápisem "STEAM VENT", pákou uvolněte páry a jděte zpátky do jedničky.
Tady si otočnou pákou na zdi otevřete dveře a dojděte ke zbouraným schodům, po kterých se dostaňte o patro výš. Na první pohled je to lehčí než na druhý pohled, každopádně je to v pohodě: stoupněte si k levé zdi, rozběhněte se, na okraji první půlky schodiště skočte a současně zmačkněte a držte skrčení; až se přichytíte na druhé půlce schodů, tak pusťte skrčení a jděte dál. Zůstaňte stát těsně před futrem, vemte si stropního lovce a přitáhněte se na plošinu o patro výš a trochu vpravo, kde otočte kolem pod nápisem "PRESSURE VALVE" a rychle se ztraťte.
Potom se vraťte do místnosti kde jste předtím ignorovali panel s nápisy "GEARBOX" a "VALVE", pokud je všechno připraveno (musí svítit obě kontrolky) tak spusťte divadlo a vychutnejte si umírajícího příslušníka mimozemské rasy ("TEST FIRE" v HL byl podle mě daleko efektivnější).
Až se zrůda rozteče, tak se vraťte k ovládání mostu, který je nyní "OPERATIONAL", vysuňte ho a vrhněte se do dalších jatek.

FOXTROT UNIFORM

Až vylezete z kanálu na otevřené prostranství, kde vás banda mužů v černém bude chtít vykuchat, tak prolezte červeným, šikmo posazeným kontejnerem a než vyskočíte na druhé straně, tak sejměte chlápka ve věžičce před vámi. Dírou vyhrabanou pod zdí se proplazte do skladiště, kde najdete užitečnou munici (jako byste jí neměli dost, co?) a dva kolegáčky.
Na novém otevřeném prostranství (ne, není to nákladové nádraží Žižkov) si dejte všude pozor na sudy, bedny, laserové bomby - NIC NESMÍ VYBOUCHNOUT!!! (až na pár vyjímek, ale ty vám nebudu popisovat). Ono to pak stejně bouchne, ale to už budete hodně daleko a až se sem vrátíte, tak to tu ani nepoznáte. Hned vlevo je věž a v ní někdo kdo by vás chtěl zabít, nedovolte mu to (já mu svůj nesouhlas oznamuji raketovou poštou), dalšího takového nezbedu nejlépe sejmete, když si stoupnete pod věž kterou jste právě vyčistili a podíváte se za kontejnery, kde v dálce uvidíte stejnou situaci jako před chvilkou.
Jistě vás vaši vojáci informovali o snajprovi který tu řádí, takže byste ho měli vyřešit, a sice následujícím způsobem: obejděte kontejnery před vámi (neukazujte se na otevřeném prostoru), jděte doleva, kde se pro změnu držte u těch nalevo, až budete u věže kterou jste předtím čistili, tak jděte do dveří vlevo, vylezte po žebříku a budete u cíle. Sejměte ho jak je vám libo (já to dělám bombově a vychutnávám si jen zvuky) a za odměnu obdržíte jeho snajprovku.
O notný kus dál uslyšíte bitku mezi muži v černém a vesmířany. Až skončí, tak se vypořádejte s tím co zbude (opravdu by to neměl být problém), sestupte do kanálu mezi kontejnery vlevo a jděte dál. Nelekněte se burácivých zvuků, to jen vybuchuje to co vypadalo jako nákladové nádraží Žižkov (teď to spíš připomíná Berlín z roku 1945). V chodbách které se před vámi rozvíjejí je 5 těch velkých elektrických zmetků co se podobají šnekům s nohami (ať žije teleportovač). Když na prvním rozcestí zahnete doleva a půjdete pořád rovně, tak narazíte na rouru u které jděte doprava, sejměte ještě jednoho šneka a dostanete se k vodě.
Tady je to trochu komplikovanější a musíte jednat velmi rychle. Vylezte po žebříku a běžte k otevřené bráně před vámi, použijte páku napravo a to samé udělejte u druhých vrat, kam se dostanete přes lávku nad vodou. Až toto vykonáte, tak pozabíjejte těch pár bodákometů co sem stihlo naběhnout (dokud nezavřete obě vrata, tak sem lezou do nekonečna), posbírejte věci v bednách a vrhněte se do další temné chodby.
Pokud máte, tak na zeď nastražte několik laserových bomb (tak abyste je mohli podlézt) a přilákejte sem šneka co číhá za rohem. Ostatní šneky též přilákejte a nechte je jít až k východu z těchto katakomb, kde se zastaví a dál nepůjdou, takže je budete moci krásně sejmout třeba brokárnou. Zanedlouho zjistíte, jaké jste bezcitné svině které z několika malých šnečků udělali sirotky, takže aby vás netrápilo svědomí, tak je pošlete za rodiči.
Až uslyšíte lidské hlasy, tak najděte žebřík, počkejte než vám svářeč otevře mříž a vylezte nahoru. Poznáváte to tu? Berlín 1945. Seberte své vojáky a koste vesele dál. Naproti východu ze zbourané budovy je mezi modrým a červeným kontejnerem průchod a za ním na zemi bomby s nějakým palivem či co, rozstřelte je a v kontejneru za nimi najdete granáty a C4.
O pořádný kus dál dojdete k přehradě (kde už jsem to místo sakra viděl?) na které je přivázána taková malinkatá zrůdička (ta je mi také povědomá) a těší se jen na vás. Máte několik možností - ta první je, že počkáte než jí vojáci na druhé straně hráze zastřelí (trvá to skoro tak dlouho, jako když v oblíbené hře Sin nahráváte pozici J), mezitím si můžete udělat kafe, vyvenčit psa, nebo třeba zajít na pivo (které by však mohlo vaší pozornost úplně odlákat od pařby, což se mi stalo nejednou). Druhá, myslím že nejpraktičtější metoda je, že se pomocí stropního lovce přitáhnete na opačnou stranu hráze, kam se však vzápětí teleportují dva elektrikáři co útočí svým broukem. Pokud je necháte být, tak se i oni pustí do drobečka uprostřed mostu a vás si nebudou všímat (dokud ho nezabijí), což vám dá možnost jím pod nohy v klidu naházet pár náloží a odpravit je, ale v každém případě budete pomocí detonátoru na zemi muset odpálit nálože na mostě, což udělá trochu neplechu a vy budete moci skočit do otevřené roury v kráteru.

THE PACKAGE (Pakárna - pozn. autora)

Unášející proud vody vás tlačí na nerozbitnou mříž v rouře, vy však buďte silní, otočte se a dotlačte se do východu vlevo, kudy se dostanete na otevřené prostranství. Po plovoucím sudu vyskočte na skálu a dojděte si pro náboje do brokárny.
Potom jděte údolím dál, až potkáte dva vojáky kteří vám řeknou nějakou drsnou hlášku a pustí se do akce (sami, hmm…), jděte za nimi, počkejte až dostřílejí, pokud někdo z nich přežije tak ho když tak vemte s sebou a běžte doprava. Oběhněte kolem zříceného letadla a buď rovnou utečte říčkou před vámi, nebo vykoste lidi u kulometu, rychle se otočte a sejměte dva zmetky kteří vás přepadli zezadu, načež se chopte kulase a pobijte další černé agenty, kteří vyběhnou přímo před vámi. Po této akci odejděte výše zmíněnou říčkou.
Po loadingu vyběhnete na docela velké prostranství, kde běžte pořád rovně až k minometu který na vás střílí z protější strany tohoto prostoru (cestou si nalevo všimněte zavřeného poklopu co vypadá jako vchod do sklepa u amerického domu), naházejte nahoru pár granátů a poslouchejte kdy spadne zbraň na zem, což je znamení že už na vás nebudou padat miny. Pokud byste chtěli jít pro věci ve zbouraném baráku uprostřed tohoto prostoru, tak si dejte bacha, protože jakmile tam skočíte, tak se kolem objeví několik broukových elektrikářů.
Od minometu běžte do dveří v rohu mezi dvěma vraty s cedulemi "ORDINANCE STORAGE FACILITY", v místnosti sejměte jednoho hajzla a použijte rádio, ty hovada si budou myslet že jste jeden z nich a otevřou vám výše zmíněný poklop poblíž havarovaného tanku.
Vejděte tam, po bednách doskákejte za bílou rouru a projděte až do místnosti se schodištěm, po kterém vyjděte nahoru a budete u minometu. Nevrhejte se na něj se zvědavostí měsíčního dítěte, ale pojistěte se proti hrozícímu nebezpečí, a to tak, že ke dveřím dejte trochu C4 a až se sem teleportují dva elektrikáři (pokochejte se pohledem na staré dobré zelenolejzráky), tak jí odpalte, ale to jsem snad ani nemusel říkat. Minometem můžete zničit tank, vodojem a celou ohradu za ním, která je ze všeho nejdůležitější, protože dveře za ní vedou dál (nesnažte se odpálit velká červená vrata, nejde to).
V další mapě si dejte pozor, protože jakmile vyběhnete na zbombardovaný dvůr, tak se zpoza rohu vyvalí Apache a začne po vás pálit, zkuste na něj ještěrku co střílí zelené koule. Až bude klid, tak vylezte na střechu (nebo podlahu prvního patra?) budovy napravo od vchodu kterým jste přišli a odtud skočte na druhou stranu. V převráceném náklaďáku si vemte armor a náboje do snajprovky, po žebříku opodál vylezte na střechu kde přes větrací zařízení skočte na další, na jejím konci slezte po žebříku, podlezte havarovaná vrata a v místnosti za nimi pákou v koutě vypněte proud, načež se vraťte a přes kabel který předtím tak krásně probíjel přelezte na druhou stranu, kde otevřenou mříží ve větračce vlezte do garáží.
V parkovacím areálu jděte o úroveň níž, kde se můžete, ale taky nemusíte zúčastnit bitvy která právě probíhá a po jejím skončení dodělejte oslabené vítěze (bacha na strop). Až bude ticho, tak po nevkusně zaparkovaném automobilu vylezte do další větračky, kde vám securiťák řekne něco o mužích v černém a odmítne s vámi jít, takže jděte klidně dál. V garáži kde vylezete projděte vraty se STOPkou, nalevo od dveří které vám další securiťák odmítá otevřít, na stojícím náklaďáku vypněte jadernou hlavici a jděte zpátky.
Nyní vám bezpečák otevře, pochválí a sdělí, že jediná cesta odsud je přes zásobovací systém, který teď muži v černém používají jako cílovou stanici pro příchozí vesmířany.

WORLDS COLLIDE

Sjeďte výtahem do skladiště, kde vás přivítá banda hajzlů s uzinami a pár snajprů. Po jejich vykosení jděte k pásu na kterém se přepravují bedny, úplně vpravo ho přejděte, vyskákejte po nedřevěných bednách a jděte k protější zdi, kde seskočte zase na zem. Načasujte si to, běžte po pásu proti bednám a asi po dvou metrech se schovejte v zákoutí vlevo, až odjede bedna, tak běžte dál a vpravo vběhněte do další části skladiště, kde vás též vřele přivítají. Vyjeďte výtahem napravo a přes všelijaké bedny a palety se dostaňte do chodby ze které můžete skočit na houpající se bedny, přes ně a okolní kontejnery pak seskákejte na zem (pokud máte aspoň 50% health, tak můžete skočit rovnou, dole je stejně hafo energie.
Na konci mírně stoupající chodby je securiťák který vám dá instrukce a popřeje hodně štěstí. Posbírejte potřebnou munici, sjeďte velkým výtahem a jděte dál až k velké růžové věci do které vlétávají podivná světélka.
Když chvilku počkáte, tak se dočkáte finálního monstra, kterého zabijete následujícím způsobem: vedle žebříku zarostlého v zelené sr-censored je lano po kterém vyšplhejte nahoru, pokud máte málo energie, tak si jí doplňte v jezírku s živou vodou v rohu, jděte do druhé místnosti, laserem napravo střelte zrůdu do oka, přejděte na druhou stranu místnosti kde udělejte to samé (až bude zničený můstek, tak budete muset použít stropního lovce), potom RYCHLE sejděte po žebříku za vámi a střelte doprostřed růžové koule v otevřeném břiše monstra (nejlepší je na to snajprovka), načež zabte elektrikáře kterého sem zraněný blbec přivolá. Celé to několikrát zopakujte a Half-life: Opposing Force bude pokořen. Outro je asi pro každého záhadou - pro někoho lingvistickou, pro někoho zas tajemnou, v každém případě to pro ubohého Sheparda nebude šťastný konec.

CHEAT CODES:

Následující kódy zadávejte na konzoli. Ta za normálních okolností nefunguje, hru je totiž třeba spustit s parametrem "hl.exe -game gearbox -console". Jako první příkaz je třeba na konzoli napsat "sv_cheats 1", který teprve umožní zadání následujících kódů:

Pak ve hře do konzole (~) pište:

IMPULSE 101 - zbraně+munice
/GOD - nesmrtelnost
/NOCLIP - procházení zdmi+létání
/MAPxxx - skok do mapy xxx
/GIVE xxx - získání věci xxx
NOTARGET - neviditelnost
GIVE WEAPON_xxx - dostanete zbraň xxx
GIVE AMMO_xxx - dostanete náboje pro zbraň xxx

Názvy map pro kód /MAP:

Jeden hráč:

of0a0, of1a1, of1a2, of1a3, of1a4, of1a4b, of1a5, of1a5b, of1a6, of2a1, of2a1b, of2a2, of2a3, of2a4, of2a5, of2a6, of3a1, of3a1b, of3a2, of3a4, of3a5, of3a6, of4a1, of4a2, of4a3, of4a4, of4a5, of5a1, of5a2, of5a3, of5a4, of6a1, of6a2, of6a3, of6a4, of6a4b, of6a5, of7a0

Deathmatch:

op4_bootcamp, op4_datacore, op4_demise, op4_disposal, op4_gasworks, op4_kbase, op4_kndyone, op4_meanie, op4_outpost, op4_park, op4_repent, op4_rubble, op4_xendance

Hazard Course:

ofboot0, ofboot1, ofboot2, ofboot3, ofboot4

Zbraně a náboje pro kód :

357 - 357 Magnum           357 - 357 Magnum
9mmar - 9mm Assault Rifle 9mm - 9mm Ass. Rifle
9mmhandgun - 9mm Handgun 9mm - 9mm Handgun
crossbow - Crossbow crossbow - Crossbow
crowbar - Crowbar
eagle - Desert Eagle
displacer - Displacer
egon - Egon Gun egonclip - Egon Gun
gauss - Gauss Gun gaussclip - Gauss Gun
grapple - Grapple
handgrenade - Hand Granate
hornetgun - Hornet Gun rpgclip - Rocket Thrower
knife - Žabikuch
tripmine - Laser Tripmine
m249 - M249 SAW 556 - M249 SAW
sniperrifle - M40A Sniper Rifle 762 - M40A Sniper Rif.
pipewrench - Pipewrench
rpg - Raketomet
satchel - Satchel Charge
shockrifle - Shock Rifle
shotgun - Shotgun buckshot - Shotgun
snark - Snark
sporelauncher - Spore Launcher spore - Spore Launcher

Related Games Half-Life 3
Half-Life 2: Episode Three
Half-Life: Alyx
Black Mesa
Black Mesa (2012)
They Hunger: Lost Souls
The Orange Box
Team Fortress 2
Half-Life 2: Episode Two
Fortress Forever
Poke646: Vendetta
Half-Life 2: Episode One
Half-Life 2: Lost Coast
Half-Life 1: Anthology
Half-Life: Survive in Catacombs 2
Half-Life: Survive in Catacombs 1
Half-Life 2: Deathmatch
Half-Life 2
Codename: Gordon
Half-Life: Cthulhu
Half-Life: Invasion
Half-Life: Generation
Half-Life: Poke646
Sweet Half-Life
Half-Life: Blue Shift
Half-Life: Game of the Year Edition
Half-Life
Team Fortress Classic
Half-Life: Vampire Slayer
Half-Life: USS Darkstar
Half-Life: They Hunger 3: Rude Awakening
Half-Life: They Hunger 2: Rest in Pieces
Half-Life: They Hunger 1
Half-Life: The Specialist
Half-Life: The Gate
Half-Life: Sven Co-op
Half-Life: Science And Industry
Half-Life: Redemption
Half-Life: Mistaken Identity
Half-Life: Life/2 Add-On
Half-Life: Chickenmix
Half-Life: Half-Time Level CD
Half-Life: Further Data
Half-Life: Conundrum
Half-Life: Bestseller Series
Half-Life: Azure Sheep
Half-Life: 1986
Action Half-Life



Diskusia Príspevkov: 7 Hodnotenie
1438 hlasov

100
60
20

80
40
0
51
Zobraziť všetky Pridať príspevok



| Návody | Autori |




© 99-2022 ABCgames.net 
Facebook
 ABCgames.CZ | SK | E-shop hry |