GAMESCHEATSTRAINERSWALKTHROUGHSCD COVERSWALLPAPERSSCREENSHOTSDOWNLOAD

OTHER
CALENDAR
FORUMS
COMPANIES
TOP 10

BUY GAMES
USER
Login
Registration


Users
Games Store
ABCgames
Contact, RSS, Cooperation
STATISTICS
Games:
Cheats:
Trainers:
Walkthroughs:
Localizations:
CD covers:
Wallpapers:
Screenshots:
Download:
21419
5455
5063
1438
1600
7352
6161
13176
1687

Online 13004 users

Walkthroughs > Gabriel Knight 3: Blood of the Sacred, Blood of the Damned


Zobrazení:17737

DEN PRVNÍ - 10:00

Hra začíná vaším probuzením v hotelovém pokoji. Minulé noci se Gabriel pokoušel vystopovat dvě tajemné postavy, které unesly princova maličkého syna. Bohužel však při potyčce s jedním z únosců podlehl jeho obušku, a jak můžete dle úvodní animace snadno posoudit, tady někoho zatraceně bolela hlava a nebylo to po alkoholu.
Pečlivě prohledejte pokoj a svou pozornost zaměřte na šatník. Otevřete ho a seberte věšák a papírovou trubičku. Opusťte svůj pokoj (do koupelny nemá cenu chodit, protože tam nic zajímavého není). Nacházíte se v nejvyšším podlaží vesnického hotelu. Každé dveře vedou do jednoho pokoje, k jejichž prohledávání se dostaneme později. Vydejte se po schodech dolů a objevíte se v hotelové hale.
V hale začněte sbalením bonbónu ze stolečku naproti recepci (sice ho v této fázi nebudete potřebovat, ale na všechno dojde, nebojte se).
S bonbónem v kapse jděte k recepci, promluvte si s lehce přitepleným recepčním Jeanem a totálně ho vyzpovídejte.
Po vyčerpání všech témat k rozhovoru prohledejte jeho stůl a podívejte se na černý fix. Počkejte si, až Jean opustí svůj post, a poté fix obratně seberte. Krom fixu si prostudujte hotelovou knihu a opět rozeberte Jeana. Nyní se přesuňte ke dveřím a vyzpovídejte hotelového hosta Emilia.
Po dlouhém rozhovoru jděte k závěsům a protáhněte se do telefonní budky. Prohledejte vybavení tří budek a k jedné z nich přistupte. Otevřete inventář a nastavte si jako primární věc vizitku Prince Jamese. Klikněte s ní na telefonní přístroj a pohovořte si s Princem. Po částečném vysvětlení událostí předchozí noci opusťte budku a vraťte se do hotelové haly.
Z haly se vydejte do jídelny (vchod naleznete přesně mezi schody nahoru do vyššího podlaží). Vstupte dovnitř a připravte se na malé překvapení. Jeden z hotelových hostů je totiž Gabrielův starý známý, detektiv Mosely z New Orleans. Vyslechněte si rozhovor těchto dvou starých "kámošů" a opusťte jídelnu.
Jděte k venkovním dveřím a pryč z hotelu. Venku si určitě všimnete rudovlasé Francouzky stojící vedle dodávky. Přesuňte se blíže k těmto dvěma objektům a oslovte ženu. Zjistíte, že se jmenuje Madeline Buthane a že Gabriel se do ní na první pohled zbláznil (taky je to starý chlípník). Po vyčerpání všech možností rozhovoru prozkoumejte dodávku a vydejte se směrem ke knihkupectví. Je to obchůdek nalevo od východu z hotelu. U výlohy prozkoumejte knihy a získáte ještě pár bodíků navíc. Také je možné se pokusit navázat konverzaci s Emiliem sedícím na lavičce, ale jak poznáte, on o to nestojí. Od knihkupectví se dejte směrem k muzeu (doprava od hotelu a pak levou cestou do další zóny). U muzea si prohlédněte ceduli a vstupte dovnitř.
Dostanete se do vstupní haly, kde prozkoumejte pohlednice na stojánku. Poté se podívejte do krabice s nálezy a zkontrolujte červený klobouk (později se pro něj vrátíte). Promluvte si s Madame Girard, vyčerpejte všechna témata a vstupte do muzea samotného.
Uvnitř si nastudujte historii a přibližte se ke dvěma ženám. Chvilku poslouchejte jejich rozhovor (ikona pro odposlech - alá novinářka Laura Bow). Po vyslechnutí jejich konverzace vystupte ze stínu a představte se. Ještě předtím, než opustíte muzeum, si prohlédněte věci na stole.

DEN 1, 12:00

Po cestě do hotelu se posune čas o dvě hodiny dopředu (znamení, že jste splnili všechny popsané věci pokud ne, tak se vraťte a vyzpovídejte opět všechny charaktery). Jděte do jídelny. Vyslechněte si rozhovor mezi Buthane a Wilkesem a poté je oba pečlivě vyzpovídejte. Při odchodu z jídelny ještě seberte sirup ze stolu.
Vydejte se o patro výš a stanete se svědky podezřelé záměny pokojů. Nyní se můžete pokusit doklepat do jednotlivých pokojů, ale k ničemu to nevede, raději opusťte hotel.
Od hotelu se vydejte doprava a pokračujte do další zóny pravou uličkou. Před dveřmi do kostelíku se moc nezdržujte a promptně vstupte. Zhlédnete scénku mezi opatem a Buchellim, posléze je oba vyzpovídejte. Pusťte se do prohledávání kostela a zeptejte se opata na brožůrku z jeho stolu. Těsně vedle vchodu do kostela visí na stěně obraz. Podívejte se na něj zblízka a spojte andělé za ruce (táhněte čtyři body a vytvořte obdélník). Jakmile splníte všechny náboženské náležitosti, opusťte kostel a vydejte se zpět k hotelu (při odchodu z kostela byste měli slyšet tikat čas).
V hotelu vstupte do jídelny a pohovořte si se dvěma dámami. Po krátkém rozhovoru jděte do vyššího podlaží a zaklepejte na Moselyho dveře. Pozve vás dovnitř na přátelský pokec. Zeptejte se na všechna dostupná témata a během rozhovoru si všimněte podezřelých zvuků vycházejících z chodby. Ještě předtím, než rozhovor ukončíte, se přesuňte ke dveřím a pomocí ikony klíčové dírky je otevřete. Překvapený Emilio se začne chovat děsně nenápadně a za chvilku zmizí. Poté se vraťte zpět k Moselymu a dokončete dialog. Nakonec opusťte jeho pokoj a seberte skleničku, kterou na stolku Emilio zanechal. Bude následovat další časový posun.

DEN 1, 14:00

Po časovém posunu se vydejte do půjčovny motocyklů (je ukryta nalevo od hotelu - musíte projít skrze branku). Promluvte si s chlapíkem za pultem a zjistíte, že všechny stroje jsou zamluvené turistickou skupinou z hotelu.
Nyní budete muset skombinovat několik artefaktů dohromady, abyste mohli obalamutit chlapíka z půjčovny. Nejprve se vraťte do muzea a z krabice seberte červenou čapku (dříve to nebylo možné). Poté jděte ke kostelu, nevstupujte dovnitř a vydejte se na hřbitov (cestička hnedle vedle vchodu). Na hřbitově si krom studia jednotlivých hrobů můžete opatřit i kropící láhev z opatova domku. Potichoučku se přikraďte k otevřenému oknu a počkejte si na okamžik, kdy se opat vzdálí. Přesně v ten moment sbalte kropící láhev a utečte pryč. Na ulici pokračujte dále kolem hřbitova a brzy narazíte na černou kočku. Trošku ji postrašte a prchne do malé díry ve dveřích. V inventáři si nastavte papírovou ruličku (z Gabrielova pokoje) a narafičte ji do kočičí díry. Vzdalte se a vraťte se zpět. Kočka by měla být na římse u baráku. Vzhledem k tomu, že tentokrát na kočku nedosáhnete, použijte sprej s vodou. Pro výsledek si sáhněte do kočičí díry (získáte kočičí chlupy).
Vraťte se do hotelu a ujistěte se, že u sebe máte černý fix (z recepčního stolu), bonbón z hotelové haly (naproti recepci) a sirup z jídelny. Promluvte si se dvěma ženami u stolu a vydejte se o patro výš. Zaklepejte na Moselyho dveře a vstupte dovnitř. Promluvte si s ním (hlavně o jeho pasu) a opusťte pokoj. Na chodbě najděte obraz s tématem ulice a položte na stolek před ním bonbón. Běžte dolů a v okamžiku, kdy bude Jean vzdálen od recepce, zazvoňte na pokoj číslo 33. Vyběhněte nahoru, počkejte si, až Mosely půjde pryč, zastaví se u obrazu a pustí se do baštění bonbónu. V ten moment se přibližte a ze zadní kapsy mu vytáhněte pas.
S pasem v kapse běžte rychle do jeho pokoje a uvnitř si přivlastněte žlutý kabát z věšáku (pokud se vám to nepovede napoprvé, nezoufejte a zkuste to znovu).
Otevřte si inventář, navolte si fix a použijte ho na Moselyho pas, čímž mu přikreslíte knírek. Nyní seberte pár chlupů z kočky a použijte je na sirup. Získáte černý knírek. Konečně použijte červený klobouk na knírku a poté to celé aplikujte na žlutý kabát.
S tímto převlekem se vydejte do půjčovny motocyklů a před vchodem se do něj oblékněte. Zapůsobíte na provozovatele a získáte parádní motocykl. S tímto pekelným strojem můžete cestovat po okolních krajinách.
Nadešel čas vydat se na silnici. Nakopněte stroj a vyrazte do lokace zvané "Blanchefort". Na malém parkovišťátku si počkejte, až pojede na svém mopedu Wilkes, klikněte na jeho motorku a zadejte volbu ke sledování. Gabriel automaticky nasedne a začne ho stopovat. Tím se dostanete do nové lokace zvané "L'Ermitage".
Zaparkujte vedle Wilkesova mopedu a sledujte značku směrující k "L'Ermitage". Po krátké chůzi Wilkese naleznete. Pečlivě ho vyzpovídejte na všechna dostupná témata a vraťte se zpět dolů k jeho mopedu. Podívejte se blíže na jeho značku a nastavte si v inventáři zápisník. Číslo si opište a začněte číhat na Madeline (rusovláska v dodávce). Opět ji sledujte stejným způsobem jako Wilkese a dostanete se do nové lokace.
Jděte hlouběji do "Coume-Sourde" a s ženou si promluvte. Poté se vraťte ke svému stroji a zamiřte k lokaci "Blanchefort". Zde sledujte značky ukazující na vrchol hory. Tam si vyhlédněte hezké místečko a za pomoci dalekohledu od chlapíka z půjčovny se rozhlédněte po krajině. Kdykoliv vám to umožní volba "Zoom", přibližte se a prohlédněte si scénu.
Z vyhlídky se vraťte zpět dolů a jeďte se podívat k vlakové stanici (Couiza). Zde v levé části naleznete taxi a vedle stojícího řidiče. Promluvte si s ním a zjistíte, že to byl on, kdo vás minulé noci odtáhl do hotelu. V jistém momentu bude chtít trochu vaty. Sáhněte do peněženky pro nějakou hotovost a věnujte mu ji. Jakmile konverzace skončí, jděte na stanici a uvnitř si promluvte s ženou za pultem. Opět ji pečlivě vyzpovídejte a poté se podívejte na tabuli s příjezdy a odjezdy. Povšimnete si, že tam žádný Naple vlak zaznamenaný není (Buchelli si vymýšlel). Nasedněte tedy na svůj stroj a v okamžiku, kdy se přepnete do mapy, by se měl posunout čas (pokud jste splnili všechny popsané náležitosti).

DEN 1, 16:00

Nejprve se zajeďte podívat do "Coume Sourde" a opět si promluvte s Madeline. Poté jeďte do "L' Homme Mort". Zde najdete Moselyho, kterého vyzpovídejte a získáte nějaké další informace. Vraťte se zpět na parkoviště a napište si jeho poznávací značku do notesu. Na parkovišti si rovněž můžete počíhat na dvě slečny na modrém mopedu a opět je klasickým způsobem sledovat, ovšem k ničemu to nepovede, protože si dávají pouze rekreační okruh.
Jeďte tedy k Blanchefortské hoře a na vrcholku si promluvte s Emiliem. Opět si vyndejte dalekohled a trošku se porozhlédněte po krajině. Měli byste spatřit Moselyho s Buthane v lokaci "L'Homme Mort". Dole si nezapomeňte zapsat číslo Emiliova mopedu a jděte do "Rogue Negre" (z parkoviště u hory pěšky doleva).
Po chvilce pěší chůze narazíte na Wilkese pracujícího se stejným přístrojem jako při předchozím setkání. Promluvte si s ním a vraťte se zpátky do vesnice (Rennes-le-Chateau), kde ihned zajděte ke hřbitovu. Přesuňte se k opatovu okénku a vyslechněte si jeho rozhovor s Madeline (okno do pracovnypokud bude zavřené, tak ho pomocí příkazů otevřete). S nově nabytými informacemi sedněte na Harleye a jeďte na návštěvu k Larrymu (Larry Chester's Residence).
Zaklepejte na dveře u domu a při jměte pozvání do příjemně zařízeného pokojíku. S Larrym si promluvte na všechna dostupná témata. Předtím, než dokončíte rozhovor, se podívejte na poplašné hodiny u okna. Teď už jenom zbývá zpáteční cesta do vesnice(a vašeho hotelu), během které by mělo dojít k dalšímu časovému posunu.

DEN 1, 18:00

Tento časový úsek začíná ve vašem pokoji. Po skončení rozhovoru seběhněte po schodech dolů a vyjděte ven z hotelu. Sledujte dva chlapíky, co u vás byli na návštěvě, až ke hřbitovu. Zde se pohybujte velice tiše a za nejbližší velkou hrobku se skryjte (pomocí ikony). Vyslechněte si jejich nátlakovou akci na opata a počkejte, až odejdou. V tento moment je však nesledujte, nýbrž se přesuňte k okénku opatovy pracovny, popřípadě ho pootevřete a v inventáři si nastavte diktafon. Přiložte ho k otevřenému oknu a nahrajte si jeho francouzský telefonát (později ho přeložíte).
Vraťte se zpátky do hotelu a jděte přímo do jídelny. Zde si promluvte s Buchellim a Wilkesem o pak jídelnu opusťte. Vyzpovídejte novou recepční a hlavně se jí optejte na události minulé noci, kdy měla službu. Poté se jděte podívat do svého pokoje a zjistíte, že se Grace bohužel zrovna sprchuje. Než vstoupíte do svého pokoje, můžete za asistence skleničky od Emilia zjistit, kdo z hotelových hostů je zrovna doma (stačí ji přiložit ke dveřím a je to).
Po vyřešení všech záležitostí v hotelu nasedněte na Harleye. Na mapě si všimněte pohybujícího se bodu. Nejvýhodnější je zaparkovat u hory a tam si na vůz počkat. Učiňte tak a v okamžiku, kdy pojede kolem vás, ho začněte sledovat. Po chvilce jízdy zastaví u Larryho domku, ale vám tam bohužel z bezpečnostních důvodů nebude umožněn přístup. Jeďte tedy hnedle vedle, k bodu "Blanchefort" a zastavte. Pěšky se vydejte směrem k hoře a na první křižovatce se vydejte opačným směrem od vrcholu. Dostanete se k Larryho domku. Opět se potichu přesuňte a za pomoci ikony se schovejte za druhý strom na pravé straně. Velmi pozorně sledujte setkání a zapamatujte si heslo (kombinaci doteků rukou). Po skončení sledovací sekvence se vraťte na parkoviště a jeďte se podívat do baru (Rennes-le-Bains).
Před barem si všimněte motocyklu, který ještě nemáte zaznamenaný, a vstupte dovnitř. Narazíte na Wilkese a Buchelliho. S oběma chlapíky si promluvte a vaše informovanost opět lehce vzroste. Opusťte bar, zapište si číslo Buchelliho motorky a jeďte zpátky do hotelu.
Na parkovišti u půjčovny si ještě předtím, než se vydáte do hotelu, zapište číslo modrého motocyklu (patří Estelte a Howardové).
V hotelové hale se bude poflakovat Emilio, kterého klasickým způsobem vyzpovídejte a vydejte se do jídelny. Zde spatříte u stolu hovorem zaneprázdněné dámy. Přistupte k nim a navažte společenskou konverzaci. Jakmile to skončí, jděte nahoru a tam do svého pokoje (číslo 25).
Uvnitř naleznete Grace a Moselyho. Promluvte si s nimi a vyčerpejte všechny dialogové možnosti. V jednom momentě se rozhovor přeruší a vy budete muset Moselymu ukázat ruční kombinaci, kterou jste odpozorovali při setkání Larryho se dvěma chlapíky. I v případě, že se vám z neznámého důvodu nepodařilo zadat správnou kombinaci, se tato pasáž ukončí a konec prvního cédéčka zaklepe na dvířka vašich mechanik. Zatím z toho asi nejste moc moudří, viďte? Vězte, že ani já jsem v tento moment nebyl. Věci se brzy začnou vyjasňovat a vy se nakonec ještě budete bát, to vám garantuji.

DEN DRUHÝ - 7:00

Druhý den konečně dostanete příležitost hrát za Grace Nakimuru, Gabrielovu asistentku známou již z prvního dílu GK.
Jakmile dostanete tuto sličnou osůbku pod kontrolu, jděte ke stolu a zasedněte k notebooku. Pusťte ho a seznamte se s programem SIDNEY. Přečtěte si e-maily, projděte si jednotlivé položky a spusťte "Search". Zkuste otestovat následující slova Holy Grail, Templars a Vampires. Po dostatečném seznámení se s novým systémem, sebrání přístroje na získávání otisků ze stolu a otestování zmíněných slov, opusťte pokoj.
Vedle dveří do pokoje naleznete knihu o svatém grálu. Knihu seberte a pokud chcete, tak na ní vyzkoušejte přístroj na snímání otisků (alespoň se s ním seznámíte). Během hry ho budete potřebovat mnohokrát. Nejprve jej musíte použít na určitou věc. Hra se přepne do jiného pohledu a zde je nutné sebrat štěteček, namočit ho v černém pudru a poté s ním (při držené myši) stále jezdit po jednotlivých částech zvoleného artefaktu. Buďto Gabriel oznámí, že žádné otisky nenalezl, nebo spatříte tmavou, otisku podobnou skvrnu. V tento moment odtrhněte kousek izolepy z krabice a otisk na ní přelepte. Poté stáčí takto získaný otisk vložit do kartotéky v levé části kufru a je váš.
Mimochodem, na této knize žádné otisky nenaleznete, tak se zbytečně nezdržujte a jděte dolů do hotelové haly. Promluvte si s Jeanem a přesuňte se do jídelny. Vyzpovídejte všechny přítomné hosty a opusťte hotel.
Zbytečně nemarněte čas procházením města a vydejte se přímo do věže (je schovaná kousek za fontánou). Následujte značku ukazující na vchod a uvnitř si prohlédněte skříně a závěsy. Po točitých schodech vyběhněte nahoru. Zde naleznete opata prohlížejícího si okolní krajinu. Promluvte s ním a poté se vraťte zpět do hotelu. Nezdržujte se dalším prohledáváním a jděte přímo do jídelny, odkud se automaticky přesunete do dodávky.
Vaše první zastávka bude u Poussinovy hrobky. Vyposlechněte si nudné turistické řeči, vytáhněte zápisník a přepište si znaky z písku u Emilia (SUM). Zkuste vyzpovídat některé členy skupiny a turistická akce bude pokračovat.
Další zastávkou bude vrcholek Blanchefortské hory. Opět si vyslechněte průvodcovské řeči, přikraďte se k Madeline s Wilkesem a zaznamenejte jejich rozhovor. Přesuňte se k paní Howardové a poslechněte si její rozhovor s Estelte. Bude následovat kratší dialogová sekvence. Jakmile se všichni rozejdou do svých koutků, pečlivěje vyzpovídejte (obzvláště na nové téma). Jako posledního si nechejte Moselyho. Tím skončí další časový blok.

DEN 2, 10:00

Desátá hodina začíná klasicky v hotelovém pokoji. Přesuňte se k laptopu u stolku a seberte zařízení na snímání otisků. Nyní bude vaším cílem prozkoumání většiny hotelových pokojů za účelem získání dodatečných informací. Sice není bezpodmínečně nutné se podívat do všech, ale pro získání co největšího počtu bodů a informací vám to vřele doporučuji. Opusťte místnost a za dveřmi si promluvte se sexy pokojskou Roxanne. Sledujte ji a u prvního pokoje, kde se zastaví, si počkejte. Po chvilce přesune vozík do polohy, ze které se budete moci protáhnout dovnitř.
První na řadě je Emiliova cimra. Zde se moc nezdržujte, přejděte ke stěně a odemkněte zámek od "skříňky". Vyjděte z pokoje a vyčkejte, až se přesune k dalšímu. Jedná se o pokojík Francouzky Madeline. Opět ve stejný okamžik vstupte dovnitř a schovejte se na balkón, kde počkejte, až Roxanne vyjde ven. Poté jděte ke dveřím, odemkněte je a zmizte pryč. Následuje pokoj paní Howardové a slečny Estelte. Teď již standardním způsobem se protáhněte dovnitř a proveďte úplně stejnou akci jako v předchozím pokoji. Nyní se mrkneme do Buchelliho komůrky. Zde opět rychle otevřete skříňku na stěně a promptně vyběhněte ven. Nakonec bude třeba zajistit Wilkesův pokoj. Uvnitř zrovna tak jako v předchozím případě otevřete skříňku na stěně (nutné odemknout - příkazem unlock) a vylezte ven.
V případě, že se vám nepodařilo dostat do pokojů uvedeným způsobem, existuje ještě alternativní cesta (pouze do klíčových pokojů Howardové a Madeline). Stačí jít do Gabrielova pokoje, otevřít okno a vylézt ven. Díky otevřeným balkonům se do oněch inkriminovaných pokojů můžete bez obav dostat.
Nyní se pustíme do sklízení zrajícího ovoce. Nejprve jděte do pokoje paní Howardové, kde pečlivě prohledejte veškeré vybavení. Svoji pozornost zaměřte na postel, odkud po prozkoumání seberte dva pergameny. Jděte do koupelny a z umyvadla vezměte tubu s mastí. Na zrcadlo můžete použít zařízení na snímání otisků a pár jich získat. Nadešel čas opustit pokoj a podívat se do vedlejšího, patřícího Madeline. Zde se soustřeďte hlavně na stolek u postele, ze kterého seberte mapu. Otočte se k posteli, prozkoumejte ji a vytáhněte kufřík. Uvnitř nalezenou zbraň neberte do rukou, ale použijte na ni snímač otisků. Po získání Modelininých otisků opusťte pokoj a vydejte se do haly.
Ještě předtím, než vstoupíte do jídelny, si promluvte s Jeanem u recepce a vyřiďte si povolení pro vstup do kuchyně. S povolením k občerstvení se protáhněte do kuchyňky (skrze jídelnu) a vydejte se k pravému pokojovému výtahu (dumbwaiter). Otevřete dvířka (v některých případech je ho nutné nejprve přivolat) a za pomoci provazu se nechte vyvézt nahoru. Dostanete se do pokojů Buchelliho a Wilkese. Výtah na levé straně vás vyprovodí do pokojů Emilia a Gabriela (tedy vašeho).
Začněme průzkumem Wilkesova pokoje (mějte na paměti, že pokud jste neodemknuti skříňky přímo v pokojích, tak se do nich nedostanete). Důkladně pokoj prozkoumejte a přečtěte si dopis ze stolu. Pokoj opusťte a vstupte do Buchelliho komůrky. Zde se podívejte blíže na kufřík a ještě předtím, než ho seberete, sejměte otisky. Prohledejte šatník a hlavně lístek z kalhot. Vyjděte z pokoje a jeďte zpátky do kuchyně. Použijte druhý výtah a vstupte do Emiliova pokoje. Zde nic zásadního k vidění není, ale i tak pokoj pečlivě prozkoumejte.
Po prohledání všech zmíněných pokojů opusťte hotel a vydejte se ke kostelu. Zjistíte, že opat není uvnitř, a tak jděte na hřbitov po pravé straně. Pokuste se otevřít okno do jeho pracovny (to blíže k východu) a poznáte, že je zaseklé. Použijte tubu s gelem, který jste ukradli v koupelně paní Howardové (použijete ho příkazem unswell). Promazané okno otevřete a vlezte dovnitř. Přesuňte se k opatovu stolku, otevřete šuplík a vyndejte časopis. Prolistujte si ho a vraťte zpět do stolku. Na krabičku cigaret použijte zařízení na snímání otisků.
Nadešel ten pravý čas přenést nasbírané informace do počítače v Gabrielově pokoji. Jděte tam, zapněte ho a dejte volbu "Add data". Nejdůležitější je do počítače naskenovat dva pergameny z pokoje paní Howardové a mapu od Madeline. Poté můžete libovolně skenovat otisky prstů a poznávací značky od motorek. Vše, jak uznáte za vhodné, ale není to nutné k dokončení hry (ovšem pomůže vám to lépe pochopit souvislosti). Další věcí, kterou musíte u počítače udělat, je nalinkování informací k jednotlivým osobám (link file to suspect).
Ještě předtím, než tento časový úsek skončí, je třeba vrátit všechny "vypůjčené" věci na svá místa. Jedná se hlavně o dva pergameny a mapu. Zalistujte v paměti a odneste tyto artefakty zpět do pokojů.

DEN 2, 12:00

Další časový blok začíná před rozsáhlým sídlem (Chateau de Serras) a vás staví do role krásné Grace. Nejprve se jděte podívat do hospůdky po pravé straně, kde všechny pečlivě vyzpovídejte. Poté jděte doprava za dům a kousek od vchodu do sklepa vyšplhejte po popínavých rostlinkách (dva krát). V místnosti se podívejte do šatníků a symboly z rób si obkreslete do zápisníku. Prohledejte zbytek místnosti a neopomeňte truhlu. Po jejím otevření se začnou dít věci a vy se rychle schovejte do skříně.
Nyní jděte o patro níže, kde vás čeká první puzzle. Je nutné nastavit hlavy soch tak, aby laserové paprsky vytvořily pentagram. Hlavním cílem je sestup do nižšího patra, který se otevře po vyřešení puzzlu. Nevím, jestli to byla chyba hry, ale mně stačilo otočit každou hlavu stejným směrem, a přestože se poklop neotevřel, mohl jsem sestoupit níže. Ve sklepě se trošku porozhlédněte a sejděte po uzoučkých schůdcích do místnosti s podivnou osobou. Pokuste se s ní promluvit a po zbrklém útěku narazíte na Moselyho, se kterým si promluvte. Konec bloku, byla to hračka, co?

DEN 2, 14:00

A máme tu další časový úsek. Konečně se věci začínají trošku dávat do pohybu (však už taky bylo na čase).
Pokud jste ještě nesebrali věšák ze šatníku ve svém pokoji, tak si ho přivlastněte a pohovořte s Grace. Vyjděte z pokoje a za pomoci sklenice odposlouchejte jednotlivé pokoje. Přesuňte se do přízemí a promluvte si s Buchellim (toho si můžete nahrát na diktafon, jak volá z budky) a Wilkesem. Zapamatujte si, jakou kdo z nich používá sklenici (později to budete potřebovat). Jakmile skončíte se záležitostmi v hotelu, tak ho opusťte a vydejte se k věži (za fontánu a doprava), ve které jste již byli v předchozím bloku. Po schodech vyjděte nahoru a vyzpovídejte opata. S nově získanými informacemi jděte do půjčovny motocyklů, sedněte na svého Harleye a jeďte do lokace "The Armchair of the Devil".
Seskočte ze stroje a vydejte se cestičkou k místu, kde se odehrála dvojitá vražda. Promluvte si s Moselym a pečlivě prohledejte mrtvá těla (včetně sečných ran na krku). Nyní si po levé straně kamenného křesla všimněte paloučku, v jehož přibližném středu se nacházejí zvláštní skvrny. Použijte na ně všechny možné akce a hlavně se několikrát zamyslete (ikonou) nad prohlubněmi (uvidíte dvě animované sekvence). Vydejte se zpátky do hotelu, kde opět proveďte standardní odposlouchávací akce, a poté sedněte na motorku a jeďte zpět na místo činu.
Na parkovišti nalezněte (a prozkoumejte) otisky pneumatik a jděte do zóny za nimi. Objevíte vůz dvou mrtvých mužů, který opět pečlivě prozkoumejte, a do poznámkového bloku si obkreslete vzorek pneumatik. Ten se vydejte porovnat s těmi na parkovišti. Nasedněte na motocykl a jeďte navštívit místečko zvané "Chester's House".
Na místě si povšimněte dalších otisků na zemi a porovnejte je s těmi překreslenými. Zaklepejte na dveře domku a vstupte dovnitř. Promluvte si s Larrym. Po krátké době dialog skončí a rozhořčený Larry vás vykáže ven. Skrze okénko sledujte, jak si nastavuje hodiny na budíku. V inventáři si připravte ramínko ze šatníku v pokoji a použijte ho na budík. Po vykonání této akce se vrafte zpět do hotelu.
V hale se stanete svědky zajímavé výměny názorů mezi Emiliem a Estelte. Za tou se okamžitě po rozhovoru vydejte. Buďto stihnete sledovat její motocykl přímo nebo si na ní počkejte na libovolném místě na mapě a sledujte ji. Dostanete se do úplně nové lokace. Pře jděte do druhé zóny, vydatně si promluvte s Estelte a vraťte se do hotelu.
Okamžitě jděte k telefonu a zavolejte Princovi (klikněte jeho kartou na telefon). Po vyřešení telefonátu jděte k recepci a řekněte Jeanovi, aby vás ve dvě hodiny ráno vzbudil. Na dvě skleničky v hale použijte snímač otisků a sejměte je (pokud někdo u stolu zrovna sedí, tak tuto akci proveďte později). Vyjděte do druhé patra a šupajděte přímo do svého pokoje. Po rozhovoru sejměte otisky z Moselyho láhve a nahoďte laptop na stole. Zadejte do něj nově nabité informace (třeba otisky) a vytvořte si průkazku novináře NY Times (ID Card).
S vyrobenou identifikační kartou se vydejte do lokace "Chateau de Serras" a jděte přímo k hlavním dveřím. Zaklepejte a služebníkovi ukažte svoji kartu. Dostane se vám "audience" u pana Montreaux. Vyzpovídejte ho na všechna dostupná témata, vraťte se do hotelového pokoje a další časový úsek bude u konce.

DEN 2, 17:00

Začínáte v hotelu, kde se vydejte do haly a promluvte si se Simone. Poté jděte do jídelny a vyslechněte rozhovor. Nahoře můžete před pokojem číslo 31 sebrat sklenici. Zrovna tak jako v Gabrielově případě s ní můžete odposlouchávat ostatní obyvatele.
Jděte směrem k muzeu. Na obálku na dveřích použijte zařízení na snímaní otisků. Uvnitř naleznete mnohokrát zmiňovaný svazek Le Serpent Rouge.
Vydejte se ke kostelu. Uvnitř seberte přeloženou brožurku a hnedle si ji přečtěte (zároveň i Serpent Rouche, na ten nezapomeňte). Po nastudování písemnosti jděte k opatově kanceláři, zaklepejte a vstupte dovnitř. Pečlivě ho vyzpovídejte.
Po získání obálky z muzea a knihy z kostela nadešel čas k vyřešení několika částí hlavolamu Le Serpent Rouge. Vraťte se zpátky do hotelu a znovu si pročtěte všechny listiny. Zapněte počítač a naskenujte do něj nově získané informace. Dejte volbu "Analyze" a otevřete soubor se symboly. Program je nepozná a pošle je e-mailem na analýzu.

STANCE 1 - AQUARIUS

V systému Sidney spusťte analýzu a otevřete soubor s mapou. Rozdělí se na dvě části, levá přiblížená a pravá celková. Z menu dejte "Enter Points" a vložte jeden bod do lokace "C. de Blanchefort" a druhý přes červený kříž v "Rennes-le-Chateau". Poté spusťte analýzu a systém automaticky spojí dva body a protáhne linku ještě dále.

STANCE 2 - PISCES

Spusťte analýzu a otevřete soubor s prvním pergamenem. Systém objeví skryté geometrické a textové útvary. Dejte "View Geometry" a poté "Extract Anomalies", kde zvolte jako jazyk francouzštinu.
Zadejte opět analýzu a naskenujte druhý svitek. Budou nalezeny jak geometrické, tak i textové bloky. Spusťte tedy volbu "View Geometry" pro uložení obrazců a poté "Analyze Text" (jako jazyk zvolte francouzštinu). Nakonec dejte "Rotate Text". Vaším dalším úkolem bude umístění kruhu do mapy. Dejte "Analyze" z hlavního menu a otevřete mapu (pokud jste ji zavřeli). Vložte do ní body v následujícím pořadí a na tato místa (všechny přes červené křížky) - Rennes-le-Chateau, St. Just et le Bezu, Bugarach a Countsassa. Konečně spusťte analýzu a jako tvar vyberte kruh.
Nyní musíte jako ve windowsech kruh zvětšit a poté posunout tak, aby spojoval všechny čtyři nově vytvořené body. Sice to vypadá složitě, ale je to hračka. Úspěch vám Grace slovně oznámí.
Jděte se podívat do hotelové haly a stanete se svědky scény mezi Gabrielem, Moselym a Buthane, kteří se rozhodli vyrazit do místního baru. V jídelně si můžete promluvit s paní Howardovou.

STANCE 3 - ARIES

Po shlédnutí scénky v přízemí jděte zpět do pokoje a spusťte počítač. Dejte "Search" a vyhledejte tato slova (včetně všech spojitých línků) quaternity, St. Michael, Pythagoras. Po nastudování informací spusťte analýzu a nahrajte mapu. Zvolte volbu "Use Shape" a vložte čtverec. Zvětšete a přesuňte ho tak, aby překrýval celý kruh. Úspěch vám Grace okomentuje.

STANCE 4 - TAURUS

Standardně spusťte analýzu s otevřenou mapou a vkládání bodů. Jeden položte na "Chateau de. Serres" a druhý na vrchol, kde se dotýká čtverec kruhu (kousek napravo od prvně zmiňovaného bodu). Spusťte analýzu a počítač tyto dva body spojí. Nyní si označte čtverec a pokuste se ho otočit tak, aby byl rovnoběžný s nově nakreslenou přímkou. Další komentář Grace na sebe nenechá dlouho čekat.

Po vytvoření nového obrazce jděte dolů do haly a shlédněte další scénku. Pokud se vám v minulosti nepodařilo získat Buchelliho otisky, máte nyní šanci z láhve od vína.

STANCE 5 A 6 - GEMINI A CANCER

Vraťte se zpět do hotelu, spusťte počítač a dejte volbu "Search" na slova-Asmodeus, chessboard, duality. Po nastudování všech zmiňovaných informací spusťte analýzu a otevřete mapu. Dejte volbu "Draw Grid", poté "Fill Shape" a vyberte sít o velikostí 8x8. Vložte ji do čtverce a druhý den bude u konce.

DEN 3, 2:00

Třetí den začíná v hluboké noci přesně ve dvě hodiny. Vyjděte ven z hotelu a směrujte se do půjčovny mopedů, kde nasedněte na svůj stroj. Jeďte k Blanchefortské hoře a cestičkou se vydejte k Larryho domku. Skrze okno se pusťte do špehování a sledujte ho do nové lokace. Zde na zasypanou díru v zemi použijte lopatu a seberte svazek. Použijte na něj zařízení na snímání otisků. Z parkoviště se vydejte k lokaci "L' Homme Mort" a vyzpovídejte Moselyho. Vraťte se do hotelu a vychutnejte si lechtivou animaci s Grace.

DEN 3, 7:00

Jako Grace si přečtěte svazek ze stolu a seberte Moselyho klíčky od pokoje. Spusťte počítač a pod analýzou se podívejte pečlivěji na mapu, kde si prostudujte střed kruhu. Vyjděte z pokoje a za pomocí klíčků navštivte Moselyho (číslo 33). Uvnitř prohledejte postel, skříně a hlavně hromadu věcí na zemi, ze které získáte stopovací zařízení.
Vydejte se do jídelny, kde si promluvte s paní Howardovou. Následuje cesta do muzea (ještě předtím si můžete pokecat s opatem ve věži). Uvnitř si peněženkou kupte tři horní pohledy a promluvte si s madam Girardovou.
Jděte do půjčovny motocyklů a z modrého stroje si vezměte dalekohled.
Jeďte do lokace "L' Ermitage", kde vstupte do jeskyně a seberte papírek. Nastavte si stopovací zařízení od Moselyho a choďte před jeskyní (ničeho se nedotýkejte). Po chvilce na zemi Grace nakreslí symbol X, na který promptně použijte lopatu.
Zpátky v hotelu zapněte počítač, naskenujte do něj tři pohlednice a vyhledejte si slovo Solomon.

STANCE 7 - LEO

Spusťte analýzu a proveďte ji na Poussinovu pohlednici. Prohlédněte si geometrický obrazec (hvězdici), přibližte si slova (zoom - Et in Arcadia) a uložte je. Nyní zanalyzujte další pohlednici (Tenier 1) a nic zajímavého nenaleznete. Zkuste to samé i z druhou pohlednicí a opět si prohlédněte geometrické obrazce a uložte slova.
Otevřete mapu a vložte body jeden přímo do středu kruhu (L' Ermitage) a druhou do Poussinovi hrobky. Spusťte analýzu a úspěšnost vaší akce bude potvrzena tikáním hodinek. Přesuňte se do jídelny a prohoďte pár slov s Moselym. Poté jeďte do lokace "L' Homme Mort" a vyzpovídejte Buthane. Zpátky v jídelně nové informace sdělte Moselymu a jděte zpátky do pokoje, kde spusťte počítač.

STANCE 8 - VIRGO

Nejprve dejte vyhledávání na slova St. Vincent a Temple of Solomon (pročtěte i následující linky). Spusťte analýzu a vkládání bodů. Nyní musíte přes střed čtverce protáhnout dva bloky široký obdélník (vedoucí přes celý čtverec - tedy čtyři body je nutné položit na strany čtverce do horní a dolní části). Úspěch si ověříte provedením analýzy, která vytvoří táhlý obdélník (popřípadě se podívejte na obrázek u návodu).

STANCE 9 - LIBRA

Zadejte hledání následujících slov soul, hexagram a seal. Spusťte analýzu a vložte hvězdici. Zvětšete ji tak, aby se vešla do kruhu, a poté s ní rotujte až do té doby, než to Grace zastaví a začne vyprávět. Tím tento časový blok skončí.

DEN 3, 10:00

Další část třetího dne začíná rozhovorem s Moselym. Všimněte si Jeana, jak spolu s Roxanne vstupují do Wilkesova pokoje. Jděte k jeho dveřím a dejte odposlouchávání. Poté neohroženě vstupte dovnitř. Budete z pokoje vykázáni, a tak jděte do komůrky slečny pokojské a lehce si s ní zaflirtujte. Dostanete se do Wilkesova pokoje, který pečlivě prohledejte.
Vyjděte z hotelu ven a jeďte do lokace "L' Homme Mort". Na místě zaměřte svoji pozornost na bahnitou zeminu a objevíte lidské stopy. Prozkoumejte je a dostanete se do nové lokace. Netvařte se vylekaně a prohledejte jak tělo, tak i ránu samotnou. Naleznete dopis, který si přečtěte. Rozhlédněte se po okolí a najděte krvavou louži. Prohledejte ji (včetně prohlubní od kolen), jděte zpět k motocyklu a frčte do hotelu. Ve druhém patře si všimnete Moselyho, jak se vykrádá z vašeho pokoje. Můžete jít do pokoje, kde si povšimnete chybějícího spisu a pokud chcete, tak můžete zadat nově získané informace do počítače.
Jeďte navštívit Larryho do jeho domku, kde zaklepejte na dveře a vstupte dovnitř. Vyčerpejte všechna témata k rozhovoru a vraťte se zpět do hotelu. Ve druhém patře spatříte Madeline opouštějící Moselyho pokoj, s hutným novinovým svazkem. Jděte do svého pokoje, kde po rozhovoru s Grace nastane konec dalšího časového úseku.

DEN 3, 12:00

Nejprve se podívejte na chodbu a spatříte Buchelliho opouštějícího pokoj slečny Buthane.

STANCE 10 - SCORPIO

Jděte zpět do svého pokoje a nahoďte počítač. Přečtěte si nový e-mail s informacemi o přesné podobě Solomova chrámu. Spusťte analýzu a otevřete mapu. Nyní musíte vložit další čtyři body tak, abyste vytvořili vnitřní strukturu chrámu. Myslím, že snazší, nežli vám přesně popisovat kam je vložit, bude, když se podíváte na obrázek, který by definitivně měl být součástí tohoto návodu. Jakmile se vám to podaří, za počněte s analýzou samotnou. Po úspěšné akci vložte ještě jeden bod přesně do středu horní části chrámu. Tím se vám na mapě zpřístupní další lokace (kam se dostanete z blanchefortského parkoviště).
Ještě předtím, nežli opustíte hotel, se vydejte do jídelny, kde si vyslechněte konverzaci mezi paní Howardovou a Estelte. Opusťte hotel a jeďte do nové lokace v pravé horní části mapy nazvané "Northeast Arm of Hexogram". Prozkoumejte drátěný plot a přečtěte si vzkaz na jednom ze sloupů. Jeďte do druhé nové lokace v levé dolní části mapy "Southeast Arm of Hexagram". Zde vyhledejte nenápadnou jeskyňku a kousek od ní seberte Wilkesův kapesník. Otevřete si inventář a nastavte detekční zařízení. Choďte kolem jeskyně a Grace po chvilce na zemi označí X (pod kameny). Na takto označené místo (je velmi špatně vidět) použijte lopatu a získáte další vzkaz. Jeďte se podívat do baru "Rennesle-Bains" a vyzpovídejte Gabriela s Moselym. Zjistíte, že se s vámi jaksi nechtějí bavit, a tak jeďte k Blanchefortské hoře a odtud se pěší přes most vydejte do nové lokace. Na mýtince ze stromu seberte vzkaz a přečtěte si ho. Opět použijte detekční zařízení, chvilku po mýtince choďte a Grace na zemi zakreslí X. Pokuste se bod za pomoci lopaty vykopat, ale zemina je zde bohužel příliš tvrdá. Opusťte místo, jděte na vrcholek Blanchefortské hory a použijte dalekohled. Podívejte se na bod charakteristický oranžovou skálou a dejte 50x zoom. Spatříte Buchelliho moped a získáte přístup do nové lokace. Z parkoviště se tam vydejte a přejděte do další zóny. Na čerstvou zeminu použijte lopatu a získáte ukradený svazek. Zkuste najít otisky a naleznete hnedle tři kousky. Vraťte se do hotelu, kde si promluvte s Princem Jamesem. Jděte do svého pokoje a spusťte počítač. Naskenujte do něj nové informace a zkuste porovnat tři otisky s těmi z databáze. Nebude překvapením, že patří Moselymu, Buthane a Buchellimu, které jste viděli s podezřelým svazkem novin.

STANCE 11 - OPHIUCHUS

Pokud jste tak neučinili již v minulosti, tak nyní naskenujte poznámku "SUM", kterou jste si přepsali ze země u Poussinovi hrobky. Tento soubor otevřete a pokuste se ho přeložit z latiny do angličtiny. Otevřete další soubor se slovy "Et in Arcadia Ego" (z pohlednice z muzea) a taktéž je přeložte z latiny do angličtiny. Budete dotázáni na dokončení věty, a tak napište slovo ,SUM". Spusťte analýzu a poté "anagram parser". Ze slov vyberte - Arcam, dei, tango a program sám doplní scházející slovo - lesu.

STANCE 12 - SAGITTARIUS

Opět v počítači otevřete mapu a čeká vás další vkládání bodů. Jedná se o tři kousky, které musíte vložit a začátek, prostředek a konec vlakové trati v horní části mapy. Budete-li s tím mít problémy, tak se jednoduše podívejte na obrázek u tohoto návodu. Nakonec to celé zanalyzujte a konec bloku je tu.

DEN 3, 15:00

Patnáctá hodina začíná sezením v jídelně. Jakmile bude rozhovor přerušen, ukažte na Moselyho, Buthane a konečně Buchelliho (kterého taktéž obviňte ze zakopaní "Bury" svazku). Dozvíte se spoustu zajímavých informací.
Opusťte hotel a jeďte se podívat na lokaci paní Howardové. Prozkoumejte koš jejího modrého mopedu a na láhev uvnitř použijte přístroj na snímání otisků. Získáte otisk slečny Estelte (který nezapomeňte zanést hned do počítače, protože už nebudete mít mnoho příležitostí tak učinit). Vraťte se zpět do vesničky a jděte k rezidenci Bethania (jediné místo ve vesnici, kam jste se zatím nedostali). Promluvte si s Princem Jamesem a zase obohatíte svůj mozek o další důležité informace.
Je čas se jet podívat do lokace "Chateau de Serras". Zaparkujte před brankou a přelezte ji (climb). Po velice zajímavém rozhovoru jděte do garáže a podívejte se na netopýry na střeše. Po další scéně tento časový úsek skončí.

DEN 3, 18:00

Jako Grace jděte do vstupní haly a promluvte si s noční recepční. Poté vstupte do jídelny a vyslechněte si rozhovor mezi všemi přísedícími. Přesuňte se do svého pokoje a zapněte počítač. Zanalyzujte otisky, které jste nalezli na Le Serpent Rouge, a zjistíte, že se shodují s otisky slečny Estelte (musíte nalezené otisky spojovat s jednotlivými podezřelými). Krom toho si nezapomeňte přečíst nový e-mail.
Jděte do haly a promluvte si se slečnou Estelte. Pokud jste získali informace o shodnosti otisků z Le Serpent Rouge a vyslechli si její rozhovor s paní Howardovou o egyptských artefaktech, tak vás odvede do svého pokoje a předá vám další haldu informací.
Z jejího pokoje se vydejte přímo na hřbitov a sledujte Emilia. Po velice zajímavé scénce ho sledujte zpět do hotelu a vstupte do jeho pokoje (zaklepejte na dveře).

DEN 3, 21:00

V posledním a nutno podotknout, že extra tuhém časovém bloku si zahrajete za Gabriela. Konečně se dozvíte skutečnou pravdu, takže neplýtvejme prostorem a vrhněme se na to.
Na konci dialogových sekvencí skončíte v úvodní místnosti zrádného chrámu. Čeká vás první a nutno podotknout, že pěkně tuhý hlavolam. Na šachovnici před sebou se musíte pohybovat jako kůň a přeskákat přes, všechna mečem označená políčka. Předpokládám, že většina z vás to po několika hodinách vzdá a podívá se na níže uvedené řešení. Pro ty, kdož neznají šachovnici jen dodám, že odshora dolů se šachovnice značí písmeny (A-H) a zleva doprava čísly (1-8).
H4 to G6, G6 to F4, F4 to H5, H5 to G3, G3 to H1, H1 to F2, F2 to D3, D3 to E1, E1 to C2, C2 to E3, E3 to D1, D1 to B2, B2 to A4, A4 to B6, B6 to A8, A8 to C7, C7 to E8, E8 to F6, F6 to G8, G8 to H6, H6 to F7, F7 to D8, D8 to B7, B7 to C5, C5 to B3, B3 to A5
Čeká vás další celkem tuhý puzzle. Cílem je nejprve skočit na houpající se kyvadlo, což provedete tak, že skočíte na první (popřípadě druhý) blok, před čtvercem označenou plošinku, a v druhé fázi skočíte (ikona ruky) na kyvadlo (na pravé straně místnosti, jde to těžko, takže si v pravý okamžik uložte pozici a zkoušejte to). Z kyvadla je nutné seskočit na zvýšenou plošinku uprostřed místnosti, což učiníte tak, že se odrazíte v mírném předstihu a dopadnete tam. Nyní zavolejte Grace a požádejte o radu. Seberte symbol představující nekonečno a dejte ho na závaží, poté vejcovitý útvar a nakonec to samé proveďte s uhryznutým kouskem ovoce. Dveře se otevřou a na vás se těší třetí puzzle.
Nejprve si nechejte od Grace přeložit latinské výrazy vytesané do kamenů. Poté si vezměte koženou rukavici a z ohně vytáhněte kámen. Ten vložte do rukou ďábelské sochy a čeká vás další část. Zde Gabriela přesuňte ke dvěma zrcadlům a nechte ho se ke každému přiblížit. V jednom se zobrazí jako stařec a ve druhém ve své současné podobě. Otočte šipku ke starcovu zrcadlu (v mém případě to bylo doleva).
Otevřou se dveře do další místnosti, ve které potkáte Moselyho s Mesmim. Přibližte se k neviditelnému mostu a objeví se první plošinka. Vaším cílem je přes mizející plošinky přeskákat na druhou stranu mostu. Sice to vypadá komplikovaně, ale v podstatě je to hračka. Jen si nezapomeňte ke konci uložit pozici, protože už nedostanete příležitost.
Právě se před vámi otevřela závěrečná pasáž. Vrchní upír Montreaux vyvolá děsivého démona, který se nekompromisně pustí do vašeho stíhání. Jde do tuhého. Připravte si svůj magický talisman a ukazujte ho démonovi. Vždycky se na chvilku zastaví a vy ho v ten moment švihněte dýkou přes krk. Ustupujte dozadu až k oltáři (vylezte na něj climb), na kterém proveďte úplně stejnou akci a démona pošlete zpátky do pekla. Vychutnejte si extra hutnou závěrečnou animaci, zamáčkněte pár slz (kvůli Grace) a vězte, že jste právě dokončili třetí díl Gabriela Knighta.

Related Games Gabriel Knight: Sins of the Fathers 20th Anniversary Edition
Gabriel Knight Mysteries: Limited Edition
The Beast Within
Gabriel Knight 2: The Beast Within
Gabriel Knight 1: Sins of the Fathers



Diskusia Príspevkov: 0 Hodnotenie
723 hlasov

100
60
20

80
40
0
49
Pridať príspevok



| Návody | Autori |




© 99-2022 ABCgames.net 
Facebook
 ABCgames.CZ | SK | E-shop hry |