GAMESCHEATSTRAINERSWALKTHROUGHSCD COVERSWALLPAPERSSCREENSHOTSDOWNLOAD

OTHER
CALENDAR
FORUMS
COMPANIES
TOP 10

BUY GAMES
USER
Login
Registration


Users
Games Store
ABCgames
Contact, RSS, Cooperation
STATISTICS
Games:
Cheats:
Trainers:
Walkthroughs:
Localizations:
CD covers:
Wallpapers:
Screenshots:
Download:
21409
5455
5063
1438
1600
7352
6159
13167
1687

Online 1980 users

Walkthroughs > Sonya


Zobrazení:4627
Autor návodu:Michal Paclt (Abecedaher.cz)

Jedná se o další a tentokrát velice povedenou adventuru původem z východní Evropy kombinující v sobě prvky klasické a hledací adventury. Temný pán se zmocnil duší vašich blízkých a je jedině na vás, abyste Temného pána porazili a získali ukradené duše nazpět.


Na začátku seberte vlevo ze stolu sklenici s vodou a použijte ji na horkou kliku u dveří. Dále seberte vlevo z pohovky pistoli a klikněte na spodní část obrazovky (ikona srdce). Klikněte dále na postel a najděte následující předměty:
  1. 2 náramky – první je mezi středem a spodním okrajem obrazovky a druhý je u pravého okraje obrazovky (v dvoutřetinové výšce).
  2. Divadelní kukátko – téměř u horního okraje obrazovky (na červeném závěsu).
  3. Dortík – mezi středem a spodním okrajem obrazovky.
  4. Jehelníček – téměř v pravém dolním rohu obrazovky.
  5. Korál – vlevo dole u spodního okraje obrazovky.
  6. Kreslená šipka – na červeném závěsu přibližně ve středu obrazovky.
  7. Lískové oříšky – u spodního okraje obrazovky (uprostřed).
  8. Louskáček – téměř v levém dolním rohu obrazovky.
  9. Metr – u pravého okraje obrazovky (v třetinové výšce).
  10. Náboje – v pravé dolní části obrazovky.
  11. Píšťalka – na červeném závěsu kousek vpravo nahoře od středu obrazovky.
  12. Růže – kousek vlevo nahoře od závěsu.
Oddalte pohled a zkombinujte v inventáři pistoli s náboji – získáte nabitou pistoli. Zkuste vystřelit na zámek dveří, ale k ničemu to nebude. Přibližte si opět dole další část pokoje a dále si přibližte pracovní stůl, na kterém máte nyní za úkol sestavit výbušninu. Nejprve však sesbírejte následující předměty:
  1. Klíč – první část je vlevo nahoře na knize a druhá je mezi středem a spodním okrajem obrazovky.
  2. Držák baňky – první část je kousek vlevo od středu obrazovky a druhá je vpravo na vrcholu přesýpacích hodin.
  3. Baňka – první část je vpravo na přesýpacích hodinách, druhá je téměř v pravém horním rohu obrazovky a třetí je zamčená v malé skříňce vlevo, kterou odemknete klíčem až ho poskládáte.
  4. Činidlo – první část je přibližně ve středu obrazovky na červeném šálku, druhá je kousek vlevo dole od středu obrazovky uvnitř skleněné baňky, třetí naleznete tak, že stisknete zelené tlačítko a odsunete desku na stole, a čtvrtá část je zamčená v malé skříňce vlevo, kterou otevřete klíčem až ho poskládáte.
  5. Zapalovač – první část je vlevo nahoře vedle knihy, druhá je kousek vlevo od středu obrazovky u malých baněk s barevnými tekutinami a třetí je na pravém okraji velkého zrcadla.
Nyní dejte na podstavec vpravo vedle přesýpacích hodin držák, poté na něj umístěte baňku, do baňky vložte činidla a zapalovačem zapalte kahan. Klikněte na baňku a získáte výbušninu. Vraťte se do pokoje se zamčenými dveřmi a výbušninu napatlejte na zámek. Střelte do výbušniny revolverem a projděte dál. Dveře vpravo zavřete a vstupte do chodby, kterou se dostanete do místnosti s krbem. Klikněte na dveře, ale jsou zablokované. Ze stolu seberte elektronickou kartu. Vraťte se do předchozí místnosti a vpravo dole prozkoumejte modrou kouli. Zjistíte, že pevně drží a že ji jen tak nevyndáte. Vraťte se do laboratoře a z police seberte model Jupitera. Klikněte na oválnou skříň vlevo, kde budete opět muset sesbírat nějaké předměty.
  1. Bota – mírně od středu obrazovky.
  2. Kleště – mírně nad středem obrazovky.
  3. Lepítka – vlevo nahoře téměř v rohu obrazovky.
  4. Maska – mírně vpravo od středu obrazovky.
  5. Parfém – mezi středem a horním okrajem obrazovky.
  6. Perlový náhrdelník – téměř u spodního okraje obrazovky (uprostřed).
  7. Ponožka – na dřevěném držáku vlevo dole.
  8. Sponka – u horního okraje obrazovky (uprostřed).
  9. Srdce – v regálu kousek vlevo dole od středu obrazovky.
  10. Svíčka – mírně vpravo od středu obrazovky.
  11. Štětec – v přihrádce vlevo.
  12. Žehlička – u spodního okraje obrazovky mírně vpravo.
Vraťte se do místnosti, kde jste předtím našli modrou kouli a použijte na ni kleště z inventáře. Běžte do místnosti s krbem a použijte kouli na modrý dým vlevo – získáte nabitou modrou kouli. Poté si přibližte krb.
  1. Botička – na krbové římse vpravo nahoře.
  2. Hodiny – vpravo na konci krbové římsy.
  3. Kachna – v levém dolním okraji obrazovky.
  4. Náušnice – na železném stojanu pod krbem.
  5. Pavouk – vpravo nahoře u horního okraje obrazovky.
  6. Pěšec – vpravo dole na levém okraji stoličky s dřevem.
  7. Podkova – vpravo pod červeným závěsem.
  8. Pohrabáč – vlevo dole pod stojanem.
  9. Preclíky – téměř v pravém dolním rohu obrazovky.
  10. Rukavice – vlevo nahoře téměř v rohu obrazovky.
  11. Slamák – u levého okraje obrazovky (ve střední výšce).
  12. Socha ptáka – u pravé stěny krbu.
Použijte pohrabáč na dveře a dostanete se tak konečně z domu ven. Prozkoumejte skříňku na zdi vpravo. Zjistíte, že je zajištěná drátem, který je zapotřebí odstranit. Dále si přibližte panel vlevo na fontáně a zjistíte, že tam chybí ventil. Vraťte se zpět do chodby, kde jste našli modrou kouli a přibližte si strop. Doplňte na jeden z háčku model Jupitera. Chybí tu však ještě jeden předmět. Oddalte si pohled a přibližte si rodinnou fotografii vlevo. Vlevo od ní seberte hvězdu, kterou následně doplňte nahoru. Nyní vás čeká malá minihra, kdy budete muset tahat za závaží přesně tak jak vám to ukazuje nápověda. Po úspěšném absolvování hlavolamu se vám otevřou dvířka na půdu. Použijte na poklop pohrabáč a sjede vám dolů žebřík. Poté si přibližte půdní prostor, kde je však příliš velká tma. Vraťte se do pokoje, kde jste začínali hru a přibližte si postel.
  1. 2 hřebeny – první je téměř v levém dolním rohu obrazovky a druhý je vlevo nahoře u červeného závěsu.
  2. 2 masky – první je na červeném závěsu uprostřed obrazovky a druhá je mezi středem a pravým okrajem obrazovky.
  3. Brýle – vlevo dole na modré tašce.
  4. Burský oříšek – vpravo téměř u okraje obrazovky (ve střední výšce).
  5. Hodinky – vlevo dole vedle talíře se zákuskem.
  6. Mašle – mezi středem a pravým okrajem obrazovky.
  7. Nezapálená lampa – kousek vpravo od červeného závěsu.
  8. Nůžky – vlevo nahoře u horního okraje obrazovky.
  9. Rukavice – vpravo nahoře u horního okraje obrazovky.
  10. Sirky – u spodního okraje obrazovky (uprostřed).
  11. Tužka – u pravého okraje obrazovky (ve střední výšce).
  12. Věnec – mezi středem a horním okrajem obrazovky.
Vraťte se do místnosti s krbem a ohněm z krbu lampu zapalte – získáte zapálenou lampu. Nyní se můžete vydat na půdu, kde si posviťte lampou a seberte ventil a magnet. Jděte zpět k fontáně, přibližte si ji a vložte do mechanizmu ventil. Vyřešte hlavolam s potrubím. Pokud vám to nejde, klikněte vpravo dole na tlačítko přeskočit. Přibližte si fontány a z vody seberte nůžky na drát. Přibližte si skříňku vpravo a použijte nůžky na drát obtočený kolem skříňky. Vyřešte další hlavolam a přibližte si zámek brány. Zjistíte, že vám tam chybí jeden dílek do skládačky. Přibližte si dveře domku vlevo a použijte na zámek elektronickou kartu z inventáře. Uvnitř dílny si přibližte skříňku vpravo nahoře a seberte z ní kladivo. Poté si přibližte skříňku zakrytou roletou vlevo nahoře a na zámek použijte magnet. Chybí nám však klíč k této skříňce. Běžte zpět do domu, konkrétně do místnosti s krbem a přibližte si krb.
  1. Dalekohled – za stoličkou vpravo.
  2. Deštník – v pravém horním rohu obrazovky.
  3. Jablko – na stoličce vpravo dole.
  4. Klíče – u spodního okraje obrazovky mírně vpravo.
  5. Klubko příze – vlevo dole téměř v rohu obrazovky.
  6. Králík – vpravo nahoře na krbové římse.
  7. Nůž – dole téměř u spodního okraje obrazovky (uprostřed).
  8. Paroží – u horního okraje obrazovky mírně vlevo.
  9. Ponožka – vpravo nahoře u horního okraje obrazovky.
  10. Šálek – na krbové římse mírně vpravo.
  11. Šnek – vpravo na stěně krbu.
  12. Talířek – kousek vlevo od krbu.
Vraťte se zpět do dílny a klíče použijte na skříňku vlevo nahoře.
  1. Bulva – ve sklenici mírně pod středem obrazovky.
  2. Hrášek – vpravo dole téměř v rohu obrazovky.
  3. Izolační páska – na trubce kousek vpravo nahoře od středu.
  4. Kaktus – u horního okraje obrazovky mírně vlevo.
  5. Kompas – mezi středem a levým okrajem obrazovky.
  6. Ryba – u levého okraje obrazovky v třetinové výšce.
  7. Sýr – v levé horní části obrazovky.
  8. Šiška – v levém horním rohu obrazovky.
  9. Teploměr – přesně ve středu obrazovky.
  10. Tuba barvy – v pravém horním rohu obrazovky.
  11. Vývrtka – vlevo dole mezi dvěmi knihami.
  12. Závaží – na poličce vpravo dole.
Jděte do dílny a přibližte si pravou část stolu, kde použijte izolační pásku na poškozené elektrické vedení.
  1. Lampový tranzistor – první část je v levé dolní části obrazovky, druhá je v bedničce na polici vlevo nahoře a třetí je v rádiu mírně vlevo od středu obrazovky (musíte na rádio použít šroubovák po jeho zkompletování).
  2. Část laseru – první část je přibližně ve středu obrazovky, druhá je na polici vlevo nahoře na stěně tácu a třetí je na elektrickém vedení vpravo dole téměř v rohu obrazovky.
  3. Šroubovák – první část je u spodního okraje obrazovky nepatrně vlevo, druhá je u levého okraje obrazovky přibližně ve střední výšce a třetí je v levé horní části obrazovky.
  4. Sklo – první část je u spodního okraje obrazovky mírně vlevo (zelený předmět), druhá část je v bedničce mírně nad středem obrazovky (pro otevření bedničky musíte na skleněné víko použít přísavku až ji zkompletujete) a třetí je u horního okraje obrazovky více vpravo (žluté).
  5. Přísavka – první část je na vrcholu láhve vlevo, druhá je u levého okraje obrazovky (v dvoutřetinové výšce) a třetí je u pravého okraje obrazovky (v třetinové výšce).
Sklo dejte na žlutou desku a část laseru vpravo nahoru na laser. Dále použijte šroubovák na otevření hnědého panelu vpravo dole pod laserem a dovnitř vložte tranzistor. Pak už jen stačí stisknout červené tlačítko a ze žluté desky si seberte skla brýlí. Nyní se vraťte zpět do prvního pokoje, kde si přibližte skříň vlevo.
  1. 2 kartáče – první je mezi středem a spodním okrajem obrazovky a druhý je v mezeře mezi skříní a dvířky skříně.
  2. Brož – téměř u spodního okraje obrazovky (uprostřed).
  3. Deštník – u spodního okraje obrazovky mírně vlevo.
  4. Hůl – vpravo na hraně dveří skříně.
  5. Klobouk – u horního okraje obrazovky mírně vlevo.
  6. Kráva – u horního okraje obrazovky mírně vpravo.
  7. Mince – mírně vpravo dole od středu obrazovky.
  8. Náušnice – na dřevěné přihrádce vlevo.
  9. Obroučky ochranných brýlí – v dřevěné přihrádce vlevo.
  10. Pudřenka – mírně pod středem obrazovky.
  11. Srp – u pravého okraje obrazovky (ve střední výšce).
  12. Vějíř – na pravém okraji skříně.
V inventáři spojte obroučky se skly a získáte ochranné brýle. Jděte na chodbu a brýle použijte na pravé dveře. Vstoupíte do osvětleného pokoje, kde si promluvíte s Lilith (tedy spíš s tím co z ní zbylo). Přibližte si vlevo ležící Lilith a seberte část zámku brány. Poté si přibližte skříň vpravo a použijte na klíč pohrabáč, abyste si ho přitáhli a mohli ho sebrat. Vyjděte ven do zahrady a část zámku vložte do zámku brány. Poskládejte klíčovou dírku a cesta ven je volná. Projděte tedy bránou a přibližte si tašku, vedle které leží zelený lektvar, který seberte. Ten použijte na kořeny stromu vpravo vzadu. V hlavolamu je vaším úkolem nakapat tekutinu na barevné kořeny dole, abyste je zlikvidovali. V inventáři vám zůstane poloprázdný flakónek. Až se vám to povede seberte ještě ze země za potokem dlouhou desku. Nyní si přibližte dutinu stromu v pravém dolním rohu.
  1. Koště – v levém dolním rohu obrazovky.
  2. Mrkve – v pravém horním rohu obrazovky.
  3. Pastička na myši – u spodního okraje obrazovky více vpravo.
  4. Placatka – v druhé polici odshora mírně vpravo.
  5. Pyramida – téměř u spodního okraje obrazovky mírně vlevo.
  6. Roh – na pravém konci horní police.
  7. Ropucha – v proutěném koši ve spodní části obrazovky.
  8. Sada závaží – v první polici odzdola mírně vpravo.
  9. Sedlo – v pravé dolní části obrazovky (na vědru).
  10. Symbol stromu – na konci nejspodnější police vpravo.
  11. Toulec – v levém horním rohu obrazovky.
  12. Visací zámek – téměř u spodního okraje obrazovky mírně vpravo.
Přibližte si stromy vzadu a do jednoho z otvorů vložte symbol stromu. Poté si přibližte vozík vpravo vzadu.
  1. Kolo – první část je vlevo dole u kořenů stromu, druhá je v koruně stromu vpravo nahoře, třetí je u spodního okraje obrazovky (uprostřed) a čtvrtá je přímo ve voze.
  2. Kladivo – první část je u levého okraje obrazovky (ve střední výšce), druhá je na levé části vozíku, třetí je mezi středem a spodním okrajem obrazovky a čtvrtá je na červené látce vlevo dole.
  3. Ovládací klika – první část je na kmeni stromu v místě, kde se rozvětvuje, druhá je u spodního okraje obrazovky mírně vlevo, třetí je v pravém dolním rohu obrazovky a čtvrtá je zaseklá do kmene stromu z pravé strany.
  4. Prak – první část je u levého okraje obrazovky (ve dvoutřetinové výšce), druhá je u spodního okraje obrazovky mírně vpravo a třetí je na levé větvi stromu.
  5. Hák – první část je kousek dole pod vozem, druhá visí na pravé větvi stromu a třetí je v pravé dolní části obrazovky.
Kolo dejte na osu vozu, hák dejte na konec provazu na kámen a pomocí kladiva rozbijte kámen, který blokuje kolo vozu. Do zařízení, které se vysune, dejte kliku a poté střelte prakem po ptákovi. Seberte předmět, který pták upustil – symbol květiny. Tento symbol vložte do druhého otvoru ve stromu a stromy se poté rozestoupí. Cesta do lesa je volná. Projděte tedy mezi stromy a octnete se na břehu potoka. Použijte kladivo na 2 dřevěné desky vlevo na stromě a přidáte si je spolu s hřebíky do inventáře. Pod stromem ještě seberte 2 dlouhé desky. Obě desky položte přes potok a na ně krátké desky. Použijte na lávku hřebíky a poté kladivem hřebíky zatlučte. Přejděte přes lávku a pokračujte dál do lesa. Vpravo od vchodu seberte hůl, otevřte vchod a použijte brýle na vchod. Uvnitř si promluvte s postavou a následně si přibližte spícího muže vpravo, kde seberte číslici zámku. Dále odhrňte koberec na podlaze a ukáže se vám zamčený poklop padacích dveří, ke kterému však zatím nemáte klíč. Vraťte se zpět k mostu a pomocí hole stáhněte provazový žebřík nahoře. Vylezte nahoru, přibližte si vlevo stůl a seberte list papíru a inkoust. Dále si přibližte truhlu vpravo a do prázdného místa vložte číslicový panel z inventáře. Nyní si přibližte krmítko vpravo a seberte z něj klíče. Vraťte se zpět do obydlí v dutině stromu a klíči odemkněte poklop. Dolů je to ovšem výška a bude zapotřebí sehnat nějaký žebřík. Vraťte se úplně na začátek lesa k prvnímu potoku a přibližte si dutinu stromu vpravo dole.
  1. 2 nože – první je na hromadě dříví vlevo dole a druhý je vpravo nahoře téměř v rohu obrazovky.
  2. Hnízdo – na druhé polici odspoda.
  3. Maska – na pravém okraji druhé police zdola.
  4. Mlýnek na kávu – v pravé části druhé police zeshora.
  5. Struhadlo – u horního okraje obrazovky více vpravo.
  6. Tamburína – na pravé části nejnižší police.
  7. Trpaslík – na horní polici.
  8. Tuba – vpravo dole téměř v rohu obrazovky.
  9. Váha – vlevo téměř u okraje obrazovky (ve střední výšce).
  10. Váleček – na hraně hořejší police.
  11. Vějíř – kousek vpravo pod nejnižší policí.
  12. Žebřík – v levém dolním rohu obrazovky.
Jděte zpět do obydlí v dutině stromu a použijte žebřík na otvor do sklepa.
  1. Filtr – první část je u spodního okraje obrazovky mírně vpravo, druhá část je v vzadu v polici regálu a třetí část je téměř u pravého okraje obrazovky (můžete ho sebrat až po rozsvícení světla – viz níže).
  2. Pojistky – první je u paty žebříku a druhá je u levého okraje obrazovky (ve dvoutřetinové výšce).
  3. Přepínač – první část je vzadu v horní polici, druhá část je těsně vlevo vedle komody a třetí je ve váze vlevo dole.
  4. Ventil – první část je v zásuvce komody, druhá část je nahoře na žebříku a třetí je vpravo v potemnělé části místnosti (můžete ho sebrat až po rozsvícení – viz níže).
  5. Hasák – obě části se nacházejí v temné části místnosti, kde si musíte nejprve rozsvítit (viz níže). První část je pod kotlem a druhá v pravém dolním rohu obrazovky.
Až seberete obě pojistky vložte je vlevo do pojistkové skříně a po seskládání přepínače ho vložte na tuto skříňku. Tím si rozsvítíte a uvidíte tak do pravé části sklepa, kde najdete zbývající předměty k sebrání. Dále umístěte filtr na otvor v podlaze, na nádrž umístěte ventil a pomocí hasáku uvolněte šrouby vpravo nahoře, čímž si napustíte vodu do nádrže. Pak už jen otočte ventilem a z nádrže vypadne červená koule. Jděte k mostu přes potok a červenou kouli použijte na červený sajrajt na mostě, díky čemuž most vyčistíte. Vraťte se zpět na dvůr domu, vstupte vlevo do malého domku a přibližte si polici.
  1. Brýle – na dřevě vpravo dole.
  2. Buřty – u pravého okraje obrazovky.
  3. Dalekohled – v pravé dolní části obrazovky.
  4. Dýka – na dřevě vpravo nahoře.
  5. Džbánek – kousek vlevo nahoře od středu obrazovky.
  6. Filmový kotouč – mírně vpravo od středu obrazovky.
  7. Knoflík – na dřevě vlevo nahoře.
  8. Parfém – téměř v pravém dolním rohu obrazovky.
  9. Peří – vlevo dole u knih.
  10. Pták – u horního okraje obrazovky mírně vpravo.
  11. Sněženky – téměř u pravého okraje obrazovky (v dvoutřetinové výšce).
  12. Štětec – na spodní polici dole mírně vpravo.
Nyní jděte zpět do pozorovatelny ve stromech a umístěte dalekohled na podstavec. Podívejte se skrz dalekohled a klikněte na symbol slunce na stěně mlýna. Šipkou vpravo posuňte pohled dalekohledem a klikněte na symbol měsíce na obloze. Posuňte obraz dál a klikněte na symbol hvězdy na zadku krávy. Posuňte pohled ještě dál a klikněte na korouhvi na domě. Slezte dolů a jděte k obydlí lesního muže. Jděte dál za dům, kde je studna a jakási kůlna. Klikněte na studnu a vyřešte malou hádanku. Dveře do domku jsou zavřené. Klikněte na okno, odstrčte skrz okno zástrčku dveří a budete moci vstoupit dovnitř.
  1. Francouzský klíč – visí na stěně s nářadím vpravo od okna.
  2. Kostky – na stole vpravo dole.
  3. Kropící konev – vpravo dole na stole.
  4. Kůň – u spodního okraje obrazovky mírně vpravo.
  5. Netopýr – v pravé horní části obrazovky.
  6. Pájka – v pravém dolním rohu obrazovky.
  7. Provaz – vpravo těsně vedle okna.
  8. Pumpička – v levém dolním rohu obrazovky.
  9. Rádio – pod okenní římsou.
  10. Řetěz – v levém horním rohu obrazovky.
  11. Sýr – v zásuvce stolu (zásuvku musíte nejprve vytáhnout).
  12. Víno – u pravého okraje obrazovky (ve střední výšce).
Vyjděte ven, přibližte si studnu a uvažte provaz, abyste mohli sestoupit dolů do studny. Dole seberte perlu a kamennou destičku. Nyní jděte k mostu přes potok a kouli z inventáře dejte na pravý sloup mostu. Jděte do pozorovatelny a přibližte si stůl s destičkou. Destičku z inventáře přidejte k té první. Na destičkách jsou vyryté nějaké znaky, ale jak je přečíst? Polijte destičky inkoustem a přiložte navrch list papíru. Teď je třeba papír něčím stlačit. Sestupte dolů a vstupte do domu lesního muže, kde si přibližte skříň vlevo.
  1. Bobkový list – přesně ve středu obrazovky.
  2. Dřevěná lžíce – mezi středem a horním okrajem obrazovky mírně vpravo.
  3. Garnát – v misce mezi středem a horním okrajem obrazovky.
  4. Humr – u pravého okraje obrazovky (v třetinové výšce).
  5. Kolo – v pravém horním rohu obrazovky.
  6. Motýl – na žluté konvici vpravo.
  7. Palčák – na stěně dřevěné skříňky vlevo nahoře.
  8. Sleď – vpravo dole téměř v rohu obrazovky.
  9. Svíčka – vlevo dole téměř u spodního okraje obrazovky.
  10. Šiška – u spodního okraje obrazovky (uprostřed).
  11. Váleček – v levém horním rohu obrazovky.
  12. Vidlička – těsně pod talířem s červenou polévkou.
S válečkem jděte na pozorovatelnu a použijte váleček na kamenné destičky. Objeví se vám symboly, které jsou pro vás nápovědou k otevření truhly vpravo. Přibližte si truhlu a zadejte tyto symboly: měsíc, slunce, šíp a hvězdu. Z truhly vyndejte kouli a sestupte dolů, kde ji vložte na poslední sloup u mostu. Pro otevření portálu musíte kreslit znaky podle nápovědy. Vždy od místa, kde jsou třpytky táhněte myší tak, abyste obrazec nakreslili. Projděte portálem a octnete se na rozcestí. Když se dáte vlevo zjistíte, že cesta je hlídaná vlkem. Cesta vpravo je zarostlá. Musíte se tudíž vrátit do kůlny za domkem lesního muže.
  1. 2 metry – jsou oba na stole vpravo dole (jeden je svinovací a druhý krejčovský).
  2. Čajová konvice – na pravé straně vrchní police komody.
  3. Hoblík – na stole vpravo dole.
  4. Kartáč – u pravého okraje obrazovky (ve střední výšce).
  5. Kožešina – na levé hraně okna.
  6. Mačeta – na pravé hraně okna.
  7. Nůžky – na druhé polici pod oknem.
  8. Pila – kousek vpravo od středu obrazovky.
  9. Rukavice – u spodního okraje obrazovky mírně vpravo.
  10. Špachtle – na stole vpravo dole.
  11. Špulka niti – na římse vpravo nahoře.
  12. Váha – na levém konci vrchní police komody (těsně pod oknem).
Jděte na rozcestí za portálem a použijte mačetu na křoví vpravo. Projděte dál a přibližte si prostor vlevo dole.
  1. 2 žáby – první je na horním okraji vědra a druhá je vpravo dole pod vědrem.
  2. Břitva – vpravo vedle vědra.
  3. Had – téměř v pravém horním rohu obrazovky.
  4. Klobouk – vpravo nahoře na břehu potoka.
  5. Knoflík – na vnitřní stěně vědra.
  6. Kolíčky na prádlo – mezi vědrem a pravým okrajem obrazovky.
  7. Pásek – přibližně mezi vědrem a pravým okrajem obrazovky.
  8. Rukavice – na spodní hraně vědra.
  9. Rybářský prut – vpravo dole na stěně vědra.
  10. Sluneční hodiny – vlevo dole pod vědrem.
  11. Svitek – u levého okraje obrazovky (ve dvoutřetinové výšce).
  12. Zrcátko – u pravého okraje obrazovky (téměř v poloviční výšce).
Vraťte se zpět skrz portál a jděte do domku lesního muže, kde si přibližte prostor vpravo.
  1. 2 myši – první je u horního okraje obrazovky mírně vlevo a druhý je vlevo dole v zobáku sovy.
  2. Brouk – je ve žluté konvici vpravo (musíte nejprve odklopit víko konvice).
  3. Citron – mírně nad středem obrazovky.
  4. Dýně – v hrnku vpravo dole.
  5. Hrozny – téměř v levém dolním rohu obrazovky.
  6. Chilli paprička – u horního okraje obrazovky více vlevo.
  7. Lžíce medu – mezi středem a spodním okrajem obrazovky.
  8. Maso – na prkénku kousek vlevo od středu obrazovky.
  9. Metla – na okenní římse vpravo nahoře.
  10. Palačinka – v pravém dolním rohu obrazovky.
  11. Pšenice – mezi středem a spodním okrajem obrazovky.
  12. Teploměr – u horního okraje obrazovky (uprostřed).
Zkombinujte v inventáři rybářský prut a maso a jděte skrz portál vlevo, kde je vlk. Dejte mu maso a poté z jeho krku seberte vlčí krystal. Zkombinujte ho v inventáři s prutem a získáte prut s krystalem. Nyní jděte na břeh jezera a prut použijte na objekt v jezeře. Běžte dál vpravo k vodopádu.
  1. Košík – první část je vlevo dole u krápníku, druhá je u spodního okraje obrazovky (uprostřed) a třetí je u horního okraje obrazovky (uprostřed).
  2. Měch – první část je vpravo dole téměř v rohu obrazovky, druhá je vlevo nahoře u krápníků a třetí je u levého okraje obrazovky (ve střední výšce).
  3. Mlýnské kameny – první část je nahoře na kleci s vlčaty, druhá je nad klecí s vlčaty, třetí je pod tlamou netvora, čtvrtá je těsně vpravo vedle hlavy netvora, pátá je vlevo nahoře a šestá je u pravého okraje obrazovky (ve střední výšce).
  4. Uspávací bylinky – první je vpravo dole na stěně, druhá je vpravo nahoře na špičce krápníku a třetí je vlevo dole.
  5. Klika – první část je téměř u spodního okraje obrazovky (uprostřed), druhá je v kleci s vlčaty a třetí je na krku netvora.
Kliku umístěte na osu a mlýnské kameny na dřevěné podstavce vpravo. Přidejte ke kamenům uspávací bylinky a klikněte na kameny, aby bylinky rozdrtily. Použijte na hromádku měch a tím uspíte draka. Klikou spusťte vlčata dolů, otevřte dvířka klece a použijte na vlčata koš – získáte vlčátka do inventáře. Jděte k vlkovi a dejte mu vlčata. Ten poté zmizí. Dveřmi se dovnitř nedostanete, avšak máte tu mnoho oken, kterými se můžete dostat do jednotlivých pokojů stromového obydlí. Vstupte vpravo do kuchyně, kde vlevo nahoře seberte džbánek. Dále vstupte do lovcova pokoje, kde si přibližte kančí trofej vpravo, klikněte na zásuvku a seberte lovcův klíč. Nyní jděte do námořníkova pokoje, kde z tácu vpravo dole seberte rybí kostru a mop. Z uniformy vlevo si seberte zlatou minci. Nyní si přibližte model lodi nahoře.
  1. Dělo – první část je u levého okraje obrazovky nahoře, druhá je přesně ve středu obrazovky, třetí je vpravo nahoře (kousek vpravo do lanoví) a čtvrtá je u horního okraje obrazovky mírně vpravo.
  2. Dělové koule – první je téměř v levém horním rohu obrazovky, druhá je u pravého okraje obrazovky (ve střední výšce) a třetí vám vypadne až použijete kormidlo (viz níže).
  3. Pochodeň – první je téměř v levém dolním rohu obrazovky, druhá je v lanoví vlevo a třetí je lebka přesně ve středu obrazovky.
  4. Kormidlo – první část je v lanoví vlevo, druhá je u horního okraje obrazovky (uprostřed), třetí je u horního okraje obrazovky mírně vpravo, čtvrtá je mírně vpravo od středu obrazovky a pátá je v pravé části lanoví vpravo.
  5. Hák – první část je na palubě lodi vlevo, druhá je v lanoví vlevo, třetí je v lanoví vpravo a čtvrtá je vpravo od mříže.
Dejte kormidlo na své místo vpravo a otočte jím – vypadne vám jedna z dělových koulí. Nyní dejte na palubu nad mříž dělo, vložte do něj dělové koule a pochodní dělo zapalte – udělá se vám díra v mříži. Na pravé části paluby upevněte hák a klikněte na něj, aby provaz s hákem vletěl do díry v mříži. Klikněte na provaz a seberte námořníkův klíč. Nyní vstupte do hudebníkova pokoje. Prohlédněte si noty a dozvíte se, že budete muset najít celkem 7 klíčů. Poté si přibližte klávesnici vlevo a čeká vás malý hlavolam. Na panelech nahoře musíte vytvořit číselnou kombinací, jejíž výsledek se bude rovnat hodnotě zobrazené na každé klávesnici označené číslem. Bude to vypadat následovně:

Klávesa 4: 32 – 20 – 8
Klávesa 12: 28 – 28 + 12
Klávesa 12: 28 – 28 + 12
Klávesa 20: 40 – 28 + 8

Po dokončení hlavolamu získáte hudební klíč. Nyní si přibližte prostor v zadní části místnosti.
  1. 3 mince – první je ve spodní polici vlevo, druhá je vpravo nahoře v postranní polici a třetí je ve spodní polici uprostřed.
  2. Baletka – v levé části spodní police.
  3. Buřinka – vlevo nahoře téměř v rohu obrazovky.
  4. Flétna – mírně vpravo nahoře od středu obrazovky.
  5. Kružítko – v zásuvce uprostřed.
  6. Ladička – na okraji spodní police.
  7. Lyra – mírně vpravo nahoře od středu obrazovky.
  8. Metronom – na první polici vzadu u knih.
  9. Prsten – na květináči.
  10. Přesýpací hodiny – mírně vlevo nahoře od středu obrazovky.
  11. Talíř – u levého okraje obrazovky (ve střední výšce).
  12. Urna – mezi knihami mezi středem a horním okrajem obrazovky.
Po sesbírání všech předmětů získáte stříbrnou minci. Nyní se můžete vrátit do námořníkova pokoje a přibližte si truhlu. Vložte do mechanizmu zámku obě mince z inventáře a poté vyřešte hlavolam s mincemi nebo ho prostě přeskočte. Z truhly získáte sošku mořské panny. Nyní jděte do koupelny, kde prozkoumejte tělo na posteli a vezměte si vodní klíč. Dále seberte vpravo nahoře ručník a přibližte si vlevo umyvadlo, kde seberte mýdlo. Nyní mopem z inventáře šťouchněte do chapadla chobotnice nahoře a chapadlo se spustí dolů. Použijte na chapadlo ručník a získáte zabalenou špinavou kouli. Přibližte si znovu umyvadlo a dejte do něj kouli. Otočte kohoutkem a koule se omyje – získáte nachovou kouli. Venku použijte kouli na fialový sajrajt nahoře a zpřístupní se vám další dva pokoje. Vstupte do velitelského pokoje a klikněte na obrázek na stěně vlevo nahoře. Přibližte si výklenek a vyřešte velice jednoduchou hádanku, což je v podstatě alternativní pexeso. Prostě hledejte dva stejné symboly. Nakonec si seberte velitelský klíč. Nyní se vraťte do lovcova pokoje a přibližte si prostor vlevo dole.
  1. Gramofon – na červené bedýnce vlevo.
  2. Hřeben – v bedně nejvíc vpravo, jejíž víko musíte odklopit.
  3. Ježek – těsně vlevo od nejbližší truhly.
  4. Klobouk – vpravo nahoře.
  5. Kopí – je položené na nejbližší truhle.
  6. Kulečníková koule – je v zelené truhle, jejíž víko musíte odklopit.
  7. Luk – u levého okraje obrazovky (ve střední výšce).
  8. Plechovka – v bedně nejvíc vpravo, jejíž víko musíte odklopit.
  9. Prachovnice – u horního okraje obrazovky nepatrně vlevo.
  10. Soška medvěda – přesně ve středu obrazovky.
  11. Svícen – vlevo dole mezi truhlami.
  12. Toulec – vpravo nahoře u pronikavého světla.
Nyní jděte zpět do hudebníkova pokoje a přibližte si prostor vzadu.
  1. Dýmka – u horního okraje obrazovky (uprostřed).
  2. Gong – vpravo dole vedle knih.
  3. Harfa – vpravo těsně vedle červeného závěsu.
  4. Hruška – vpravo nahoře u horního okraje obrazovky.
  5. Klenot – zelený kámen u spodního okraje obrazovky mírně vpravo.
  6. Květina – vlevo nahoře v druhé polici.
  7. Rumba koule – v první polici vlevo.
  8. Smyčec – u levého okraje obrazovky.
  9. Soška satyra – na spodní polici vpravo.
  10. Triangl – mezi středem a horním okrajem obrazovky.
  11. Vážka – u pravého okraje obrazovky (ve střední výšce).
  12. Xylofon – v zásuvce vlevo dole.
Nyní jděte do námořníkova pokoje a prozkoumejte pergamen vpravo vzadu na zdi. Odklopte víko a uvidíte dračí znak. Ještě se zastavte v umělcově pokoji, kde si přibližte stojan a seberte lepidlo. Vraťte se do koupelny a přibližte si umyvadlo. Vložte do umyvadla džbánek a otočte kohoutkem. Seberte džbánek vody. Nyní jděte do kuchyně a přibližte si kredenc.
  1. 2 sýry – první je v druhé polici vpravo a druhý je vpravo dole u rozsypané mouky.
  2. Heřmánek – v malé polici vlevo nahoře.
  3. Hrášek – v zásuvce dole, kterou musíte otevřít.
  4. Kukuřice – v druhém regálu úplně vlevo.
  5. Louskáček – u horního okraje obrazovky více vlevo.
  6. Mořský koník – téměř v pravém dolním rohu obrazovky.
  7. Mouka – v první polici vpravo dole.
  8. Oko – v zásuvce dole, kterou musíte otevřít.
  9. Olivový olej – mírně vpravo od středu obrazovky.
  10. Slon – u horního okraje obrazovky mírně vpravo.
  11. Štětka – přesně ve středu obrazovky.
  12. Tuřín – u levého okraje skříně nahoře.
Přibližte si plotnu vlevo, kde budete nyní mít za úkol namíchat sádru. Pokud jste postupovali podle návodu, měli byste v tuto chvíli mít všechny potřebné složky. Nejprve nalijte do nádoby vodu a klikou dole zažehněte oheň. Poté přidejte postupně mouku, mýdlo a lepidlo a uhaste oheň. Seberte hotovou sádru. Jděte do námořníkova pokoje a přibližte si formu vpravo na zdi. Nalijte dolů do formy sádru, zaklapněte, odklopte a seberte hotový dračí klíč. Nyní jděte do umělcova pokoje a přibližte si skříňku vpravo, do které vložte dračí klíč.
  1. Koule – první část je vlevo vedle dopisu, druhá je vlevo nahoře na skleněné nádobě a třetí je v prostřední nádobce nahoře.
  2. Levá loutka – první část je vpravo téměř u okraje obrazovky (ve střední výšce), druhá je na bílém papíru ve spodní polici, třetí je mírně vlevo od středu obrazovky a čtvrtá je na horní polici vlevo.
  3. Pravá loutka – první část je téměř v pravém dolním rohu obrazovky, druhá je vlevo nahoře u nádobky se zelenou tekutinou, třetí je v pravém horním rohu obrazovky a čtvrtá je v levém horním rohu obrazovky.
  4. Stojan na kouli – první část je téměř v pravém dolním rohu obrazovky, druhá je u pravého okraje obrazovky nahoře a třetí je v nádobce vpravo nahoře, jejíž víko musíte odklopit.
  5. Pravé ozubené kolo – první část je vpravo dole, druhá je téměř v levém dolním rohu obrazovky a třetí je vlevo nahoře téměř u okraje obrazovky.
Levou loutku vložte na stojánek vlevo, na stojánek vpravo dejte nejprve ozubené kolo a poté pravou loutku. Mezi loutky dejte stojan a na něj kouli. Ze zásuvky, která se vysune, seberte sošku sovy. Nyní jděte zpět do velitelského pokoje, přibližte si podstavec se soškami a na prázdná místa dejte všechny čtyři sošky, které máte v inventáři. Měňte pozice sošek tak, aby podstavce byly na stejné úrovni (záleží na rozdílné váze sošek). Vstupte do tajného průchodu a před vámi jsou dveře blokované kořeny. Zkuste na kořeny použít zelený lektvar z inventáře, avšak k ničemu to nepovede. Vpravo si seberte nůž a poté se vraťte do umělcova pokoje, kde rozřízněte plátno na stojanu – získáte malý klíč. Jděte zpět do velitelského pokoje a malým klíčem odemkněte knihu vpravo. Uvidíte recept na přípravu lektvaru. Nyní tedy musíme sehnat všechny složky. Zatím máme jen rybí kostru. Přibližte si hlavu medvěda a použijte na jeho zuby nůžky na drát – získáte medvědí tesák. Jděte dál do lovcova pokoje a přibližte si prostor vlevo.
  1. Boty – mezi středem a pravým okrajem obrazovky.
  2. Brýle – vlevo nahoře nad gramofonem.
  3. Cínový vojáček – uvnitř malé truhly vzadu (musíte odklopit víko).
  4. Dýmka – na víku truhly z vnitřní strany (musíte truhlu nejprve otevřít).
  5. Kompas – téměř v pravém horním rohu obrazovky.
  6. Náboje – na bedně vpravo dole.
  7. Přesýpací hodiny – uvnitř truhly, kterou musíte otevřít.
  8. Ruční pilka – téměř v levém dolním rohu obrazovky.
  9. Sekera – nahoře před starou mapou.
  10. Šipka – vlevo na stěně přední truhly.
  11. Šiška – uvnitř truhly, kterou musíte otevřít.
  12. Šnek – na stolku vpravo nahoře.
Jděte do lovcova pokoje a přibližte si hlavu antilopy vlevo nahoře. Pomocí pilky odřízněte roh a získáte tak roh antilopy. Nyní běžte do koupelny a naberte v umyvadle opět vodu do džbánku – získáte džbánek vody. Nyní běžte do kuchyně a přibližte si skříňku vpravo nahoře.
  1. Česnek – ve spodní polici uprostřed.
  2. Chilli – v malé poličce vpravo nahoře.
  3. Krab – v malé zásuvce vlevo, kterou musíte vysunout.
  4. Květák – ve spodní polici mírně vlevo.
  5. Ozubené kolo – ve spodní polici mírně vpravo.
  6. Preclík – na okraji horní police (uprostřed).
  7. Ryba – v malé zásuvce vpravo, kterou musíte vysunout.
  8. Salám – vlevo nahoře téměř v rohu obrazovky.
  9. Sirky – v malé poličce vpravo nahoře.
  10. Štír – přibližně uprostřed obrazovky.
  11. Talíř – v prostřední polici vzadu.
  12. Žába – v prostřední polici vlevo nahoře.
Nyní si přibližte sporák a klikněte na hrnec, abyste ho dali na plotnu. Nalijte do hrnce vodu a do džbánku poté naberte pivo ze sudu vpravo. Zažehněte klikou dole u plotny oheň a přidejte do hrnce pivo. Poté přidávejte postupně všechny ingredience jak to máte popsané v návodu. Nakonec uhaste oheň a na hrnec použijte flakónek z inventáře – získáte kouzelný lektvar. Jděte ke dveřím za velitelským pokojem a na kořeny použijte lektvar, čímž se jich nadobro zbavíte. Dveře před vámi jsou však na sedm klíčů a vy jich máte zatím jen pět. Musíte se tudíž vrátit do kuchyně a přibližte si dřez vzadu. Odklopte víko dřezu a použijte na klíč v odpadu magnet z inventáře – získáte kuchařův klíč. Nyní jděte do umělcova pokoje a přibližte si stolek vpravo, kde uvidíte pod sklem další klíč. Použijte na sklo kladivo a získáte umělcův klíč. Nyní se můžete vrátit ke dveřím za velitelským pokojem a do klíčových dírek postupně zasuňte všechny klíče. V malém hlavolamu doveďte bludištěm všechny klíče na jejich správná místa. Až se brána otevře. Vstupte do portálu.

Po skončení komixové animace se octnete na střeše domu. Vpravo seberte modrou vlajku a dále seberte vlevo špici střechy. Touto špicí rozbijte poškozenou střechu a položte špici napříč otvoru. Na ní pověste vlajku, abyste mohli slézt dolů. Dole seberte kovovou hůl a vlevo si přibližte glóbus a seberte magnet. Kovovou hůl v inventáři spojte s magnetem a získáte hůl s magnetem. Dále si přibližte stůl vpravo a seberte zlatou kostku a pojistku. Přibližte si zařízení nahoře a seberte klíč. Zkuste zatáhnout za páku a zjistíte, že do zařízení je třeba vložit nějaké čočky a vlevo dolů do otvoru kliku. Přibližte si znovu glóbus a odemkněte ho klíčem. Uvnitř najdete čočky, které můžete hned vložit do zařízení. Jděte jakoby pryč z knihovny a před vámi jsou dveře se zvláštním mechanizmem. Musíte stisknout tyče v určitém předepsaném pořadí. Mělo by to vypadat takto:
  • bílá vpravo nahoře
  • žlutá nahoře
  • bílá vlevo dole
  • žlutá vpravo dole
  • modrá vpravo nahoře
  • bílá dole
  • žlutá vlevo dole
  • modrá vlevo nahoře
  • bílá vpravo dole
  • krátká světlá vlevo nahoře
Vstupte do místnosti a pomocí hole s magnetem si přitáhněte speciální brusle, které visí nahoře. Umístěte brusle na podlahu a poté klikněte na šipku u levého okraje obrazovky, abyste se přemístili vlevo. Shora seberte ventil a přibližte si pojistkovou skříň, do které vložte pojistku z inventáře. Vraťte se zpět do observatoře a přibližte si opět dalekohled. Vložte vlevo dolů ventil a otočte jím. Klikněte na kukátko a podíváte se na hvězdnou oblohu. V malém hlavolamu přetahejte hvězdy na špičky souhvězdí. Vždy, když dáte hvězdu na správné místo, tak se vám uzamkne. Až to budete mít hotové přibližte si dveře vlevo, kde máte za úkol zadat souhvězdí, která jste viděli na obloze. Jsou to: lev, býk, ryby a štír. Vstupte do chodby a přibližte si sochu vpravo, kde seberte zlatou pyramidu. Přibližte si sochu vlevo, kde je jakási brož, ale je zaseklá a nejde vyndat. Přibližte si tedy obraz vlevo za sochou.
  1. Bota – téměř v pravém dolním rohu obrazovky.
  2. Brambory – v kbelíku vpravo dole u spodního okraje obrazovky.
  3. Deštník – vpravo nahoře téměř v rohu obrazovky.
  4. Chléb – vlevo dole (kousek vlevo od zadku bílého psa).
  5. Koště – téměř u levého okraje obrazovky.
  6. Krab – na zadku hnědého koně.
  7. Kukuřice – v tlamě hnědého koně.
  8. Mušle – kousek nad hřbetem hnědého koně.
  9. Olejnička – u spodního okraje obrazovky mírně vlevo.
  10. Pavouk – u spodního okraje obrazovky mírně vpravo.
  11. Sekera – u levého okraje obrazovky (ve střední výšce).
  12. Síto – pod břichem hnědého koně.
Olej použijte na promazání brože u levé sochy a získáte zlatou perlu, kterou můžete hned vložit do jedné z rukou u dveří na konci chodby. Nyní si přibližte obraz vpravo.
  1. Plošina – první část je téměř v levém dolním rohu obrazovky, druhá je v křoví pod stromem (musíte na křoví použít zahradnické nůžky až je seskládáte) a třetí je vpravo na zemi (vlevo vedle psa).
  2. Kladivo – první část je na bílé římse domu vlevo a druhá je za pověšenou látkou u levého okraje obrazovky (musíte kliknutím tuto látku odsunout).
  3. Zahradnické nůžky – první část visí na pravé větvi stromu a druhá je dole na kmeni stromu.
  4. Štafle – první část je na kmeni stromu, druhá je u horního okraje obrazovky mírně vlevo a třetí je téměř v levém horním rohu obrazovky.
  5. Mechanická myška – první část je na začátku pravé větve stromu, druhá je vpravo na lavičce, třetí je v proutěném košíku vlevo dole a čtvrtá je v úlu na stromě (musíte na něj použít kladivo, abyste ho rozbili a součástku získali).
Takže kladivo použijte na úl, abyste získali poslední část mechanické myši, štafle postavte na zem (klikněte na provaz) a na provaz umístěte podstavec. Na podstavec dejte mechanickou myš. Podstavec přijede ke kočce, což ji vyplaší a zároveň to vyplaší i psa. Nyní můžete sebrat zlatý válec, se kterým si pes předtím hrál. Válec umístěte do poslední ruky na konci chodby a projděte dál. Vpravo je jakési zařízení. Vstupte do dveří vlevo na konci a seberte vlevo tranzistor. Odkryjte zrcadlo a zjistíte, že na jeho vršku cosi chybí. Vraťte se zpět, vstupte do prostředních dveří, odkryjte zrcadlo a seberte další tranzistor. Vraťte se a můžete ještě vstoupit do pravých dveří, kde je místnost s rozbitým zrcadlem. V přírodní síni prozkoumejte fontánu.
  1. Čajová konvice – v levém dolním rohu obrazovky.
  2. Kraslice – na okraji fontány vlevo.
  3. Loď – dole na okraji fontány.
  4. Lžíce – na stěně fontány vpravo mezi středem a pravým okrajem obrazovky.
  5. Mince – u spodního okraje obrazovky mírně vpravo.
  6. Myš – vpravo nahoře na kořenech stromu.
  7. Motýl – u pravého okraje obrazovky (ve střední výšce).
  8. Paleta – vlevo nahoře na kořenech stromu.
  9. Pružina – na kořenech stromu vpravo nahoře.
  10. Rytíř – na stěně fontány mezi středem a levým okrajem obrazovky.
  11. Zlatá maska – u levého okraje obrazovky (ve dvoutřetinové výšce).
  12. Želva – ve vodě vpravo dole.
Jděte do levého pokoje, kde vložte masku na zrcadlo. Projděte zrcadlem a přibližte si zařízení vpředu. Odklopte víko a zjistíte, že zde něco chybí. Dále si přibližte skříň vlevo a seberte prázdné zkumavky. Vraťte se zpět do chodby a přibližte si obraz vlevo.
  1. Jed – vpravo dole téměř v rohu obrazovky.
  2. Klobouk – u horního okraje obrazovky mírně vlevo.
  3. Květina – dole pod břichem koně.
  4. Motýl – na držáku kbelíku vpravo dole.
  5. Petrolejová lampa – u levého okraje obrazovky (ve dvoutřetinové výšce).
  6. Provaz – na boku černého koně.
  7. Pumpička – na krku hnědého koně.
  8. Rukavice – pod tlamou hnědého koně.
  9. Sud – u spodního okraje obrazovky mírně vpravo.
  10. Sýr – u zadních nohou černého koně.
  11. Tác – kousek nad hřbetem černého koně.
  12. Zahradnické nůžky – u pravého okraje obrazovky (ve střední výšce).
Projděte do místnosti za zrcadlem a pumpičku umístěte do zařízení. Sundejte masku ze zrcadla a jděte do prostředního pokoje, kde dejte masku na zrcadlo a projděte za zrcadlo. Na tác umístěte prázdné zkumavky. Přibližte si prostor vpravo vzadu a v malém hlavolamu poskládejte atomy. Z tácu seberte složky opravného lektvaru a jděte opět do levé místnosti a dále za zrcadlo, kde obsah zkumavek vylijte do otvoru zařízení. Zapumpujte pumpičkou a po chvíli vyjměte vpravo z tlamy hotový opravný lektvar. Nyní jděte do pravého pokoje, kde lektvar použijte na rozbité zrcadlo. Projděte zrcadlem do hudebního pokoje, kde si přibližte balkón. Do zařízení vložte oba tranzistory z inventáře, díky čemuž si v pokoji rozsvítíte. Přibližte si klavír a poskládejte obrázek satyra. Znovu si přibližte klavír a seberte klíč s maskou. Jděte do velkého pokoje s fontánou a masku vložte do mechanizmu vpravo. Čeká vás malý hlavolam, ve kterém máte za úkol dostat zlatý dílek do otvoru dolů. Poté se vám zpřístupní dveře vpravo. Projděte jimi a octnete se venku. Můžete si přiblížit zámek dveří a zjistíte, že zde něco chybí. Můžete si přiblížit rozbitou zelenou kouli vlevo dole, kterou bude třeba opravit. Vraťte se zpět do místnosti s fontánou a přibližte si fontánu.
  1. Kel – na okraji spodní nádržky.
  2. Kostky – vpravo dole téměř v rohu obrazovky.
  3. Láhev – v dolní nádržce vlevo.
  4. Leknín – u spodního okraje fontány.
  5. Mechanická lebka – u pravého okraje obrazovky.
  6. Mlok – vlevo nahoře u kořenů stromů.
  7. Mušle – téměř v pravém dolním rohu obrazovky.
  8. Ořech – na okraji horní nádržky.
  9. Přesýpací hodiny – dole na okraji fontány.
  10. Ropucha – vpravo dole ve spodní nádržce.
  11. Šiška – přesně ve středu obrazovky.
  12. Tamburína – u levého okraje obrazovky (ve dvoutřetinové výšce).
Vraťte se zpět ven a přibližte si rozbitou zelenou kouli, kterou opravte opravným lektvarem – získáte nabitou zelenou kouli. Lebku vložte do zámku dveří a projděte dál. Octnete se v místnosti s jakýmsi čarodějem. Na podstavce vložte všechny barevné koule a poté už jen sledujte závěrečnou komixovou animaci.




Diskusia Príspevkov: 0 Hodnotenie
56 hlasov

100
60
20

80
40
0
51
Pridať príspevok



| Návody | Autori |




© 99-2022 ABCgames.net 
Facebook
 ABCgames.CZ | SK | E-shop hry |