-: bugy, grafika, audio, hudba, umelá inteligencia, nepriatelia, príbeh, nuda a stereotyp, modely a animácie postáv, otrasný dabing, trápne efekty, absencia multiplayeru, krytie za predmetmi, lezenie po rebríkoch, zbrane a ich vlastnosti, autoheal, lokácie, dizajn, jazda na člne, efekt striekajúcej krvi, finále a tupé záverečné titulky, herná doba
+: vtipné bugy, mrakodrapy v Moskve
Verdikt: Poznáte hru Chernobyl Commando? Ak nie, tak neviete čomu sa máte vyhnúť, ale ak áno, viete, že sa jedná o herný prepadák, ktorý sa priživuje na popularite tematiky Černobyľu. Čo má teda spoločné hra Manhunt s Chernobyl Commando? Má toho veľa spoločné! Autorov, engine, množstvo bugov, všeobecne mizernú technickú stránku, zbrane s podivnými vlastnosťami, nechutný dizajn, trápne efekty a totálne vymletú umelú inteligenciu. Charakteristickým prvkom pre obe hry je tupý príbeh, ktorý by snáď zaujal iba režiséra v indickom Bollywoode. Hra Manhunt pôsobí dosť rozporuplne pre lokácie a svoju hernú dobu. Niektoré úrovne pôsobia akoby boli skopírované zo spomínaného predchodcu a to sa týka predovšetkým exotickejších miest. Hernú dobu možno pokladať aj za klad, pretože toto herné nedopatrenie trvá maximálne dve až tri hodiny. Manhunt tak celkovo pôsobí ako zbytočný datadisk k Chernobyl Commando, než samostatná hra.