-: bugy, koridor, prázdny svet, zo začiatku príbeh hry, umelá inteligencia spolubojovníkov, málo zmien oproti prvému dielu
+: grafika, dizajn, efekty, ovládanie, lokácie a epické scenérie, nepriatelia, zábava, atmosféra, humor, hudba, zbrane, hlavolamy, mapa, kooperatívny multiplayer
Verdikt: Napriek tomu, že krajina Zenokoid pôsobí na prvý pohľad ako otvorený svet, je skôr koridorom. Dôvodom pre toto konštatovanie je prítomnosť viacerých neviditeľných prekážok a relatívnou prázdnotou. Prečo autori nenechali hráčovi voľnosť a týmito zbytočnými obmedzeniami kazia dojem z inač epického sveta? Ok, daný svet vyzerá skôr ako podivné výtvarné dielo nadrogovaného umelca, ktoré má také svoje zvláštne čaro a človek si ho jednoducho zamiluje, ako aj systém boja. Ten pripomína éru Tysona, no samozrejme k slovu sa dostanú aj ďalšie nekonvenčné kúsky zbraní. Napríklad využívanie slnečnej energie. Aj takouto metódou možno decimovať počty absurdne pôsobiacich nepriateľov. V porovnaní s prvým dielom však Zeno Clash 2 neprináša veľa nového. Skôr pôsobí ako veľmi dobrý datadisk, než plná hra a postupne počas hrania sa dostavuje dojem, že už raz presne to isté tu bolo. Škoda, pretože aj takéto umenie treba inovovať.