GAMESCHEATSTRAINERSWALKTHROUGHSCD COVERSWALLPAPERSSCREENSHOTSDOWNLOAD

OTHER
CALENDAR
FORUMS
COMPANIES
TOP 10

BUY GAMES
USER
Login
Registration


Users
Games Store
ABCgames
Contact, RSS, Cooperation
STATISTICS
Games:
Cheats:
Trainers:
Walkthroughs:
Localizations:
CD covers:
Wallpapers:
Screenshots:
Download:
21419
5455
5063
1438
1600
7352
6161
13176
1687

Online 24522 users

Walkthroughs > DreamWeb


Zobrazení:8780

Vražda 1

Ryan se pomalu probudil v cizím bytě s vědomím, že musí někoho zabít. Po chvíli se mu začali vracet vzpomínky našeptávajíc, že dívka dřímající v rozestlané posteli je jeho snoubenka Eden. Rozespale zvedl svou peněženku ze stolu a prošel dveřmi do obýváku. Podíval se do mikrovlnky, zda Eden nepřipravila snídani, ale našel jen podivný, pokroucený klíč, který strčil do kapsy s tím, že se na něj Eden později zeptá. Před odchodem uviděl na pohovce ležet pohozený datový cartridge a i když mu nálepka „SARTAN INDUSTRIES“ nic neříkala, strčil ho do kapsy předpokládaje, že je nejspíš jeho, protože Eden ještě nemá terminál nainstalovaný a datová média tudíž nepoužívá. Otevřel dveře a vyšel na chodbu. Naučeným ťuknutím na ovládací panel u dveří přivolal výtah a sjel do garáže. Edenino auto bylo v těžce rozebraném stavu, všude okolo rozházené různé nářadí a špinavé hadry. Ryan se rozhodl uklidit dva nejkřiklavěji pohozené nástroje - francouzák a šroubovák, ale náhoda dala tomu, že zrovna když je měl v ruce, se mu zazdálo, že venku vysvitlo slunce, takže vyběhl ven před dům. Sluneční svit byl ale pouhou halucinací. Úplně běžně lilo. Už se chtěl vrátit do garáže, aby uložil nástroje, ale zjistil, že za ním dveře zapadli a on zapomněl nový vstupní kód, no nic, vezme zatím věci k sobě domů. Vydal se tedy po ulici vlevo a zamířil městem domů (Your flat). Dobře známým ušpiněným koridorem došel ke dveřím svého bytu a naťukal kód 5106 na číselníku (už párkrát tento kód, hlavně po změně, zapomněl a proto ho měl pro jistotu naškrábaný na zadní straně kartičky v peněžence). Uvnitř svého doupěte tupě přehlédl všudypřítomný binec a na krátký okamžik se cítil trochu neozbrojený, takže popadl ušmudlaný nůž z postele a strčil ho do kapsy. Na chvíli spočinul pohledem na spoustě poházeného harampádí a vida, červený cartridge nadepsaný „IMPORTANT“, popadl ho, otevřel čtecí jednotku (NETWORK INTERFACE) a šoupnul ho dovnitř. Za použití velkého monitoru se nalogoval do sítě příkazem LOGON RYAN a zadal heslo BLACKDRAGON. Podíval se na obsah cartridge (LIST CARTRIDGE) a přečetl si zprávu (READ PRIVATE). Aha, tady máme nové vstupní kódy k otevírání bytů Eden a kamaráda Luise, hned si je poznamenáme. Než Ryan opustil síť (EXIT), ještě zběžně pročetl denní zprávy (LIST, LIST jméno zprávy), situace ve městě a jiné informace. Nůž poskakující v kapse kabátu mu připomněl, že si nejprve musí sehnat důstojnou zbraň nežli začne někoho vraždit. S touto myšlenkou opustil garsonku, přivolal výtah a vyšel do deštivých ulic směrem k bydlišti svého přítele Luise. V přízemí oprýskaného Luisova domu se stala nepříjemná událost - jakýsi opilec ho obral o boty. Bosý tedy dobelhal k Luisovým dveřím a na číselníku naťukal kód 5238. Uvnitř garsonky nikdo nebyl a Ryan už se obracel ke dveřím, když uslyšel sténání z WC. Vůbec se neostýchal a vstoupil na toaletu se slovy „Čau Lui“. Po krátké debatě vyzvěděl, na kterou adresu se má obrátit ohledně zbraně. Luis měl evidentně prudké bolení, v jehož záchvatu odkopl tenisky, válející se teď po celém WC. Ryan je pokradmu posbíral a obul si je, připadal si přitom docela uboze. Podle Luisova popisu otevřel skřínku vedle monitoru a ze šuplíku vyndal kartu ke kulečníkovému klubu. (POOL HALL CARD) a než ji strčil do kapsy k ostatnímu harampádí, podíval se na ni a přečetl si adresu. Vyšel z domu a uháněl do baru, kde pracoval (SPARKY´S BAR), vysvětlil šéfovi, proč jde zase pozdě. Před budovou pololežel neznámý ožrala, jemuž se Ryan rozhodl odcizit jednu prázdnou flašku, sám nevěděl proč. V baru se posadil na svou oblíbenou stoličku u baru a než stačil Sparkymu vyklopit chabou lež, dostal padáka s tím, aby si do platební karty načetl poslední výplatu a koukal padat. Vyhrabal tedy kartu z peněženky a protáhl ji čtecím zařízením (požít CARD SCANNER with CASH CARD). Letmý pohled na kartu mu stačil ke zjištění, že moc peněz nedostal, ale aspoň něco. Nevěda co dál, dal se do řeči s chlápkem sedícím vedle něj a vida, z chlápka se vyklubal příznivec velkého kytaristy, ochotný sdělit komukoliv jméno i adresu, kde se jeho idol nachází. Tak tohle by bylo, teď ještě zbraň. Vydal se tedy do kulečníkového klubu (POOL HALL). Před domem promluvil s postrašeným hlídačem a přemluvil ho, aby mu odblokoval výtah, pak projel kartou od Luise čtecím zařízením a vyjel nahoru do klubu. Dal se do řeči s barmanem, vyptávaje se na osobu prodávající zbraně. Barman si ho změřil pohledem a řekl mu, aby šel doleva až ke konci místnosti a vstoupil do neoznačených dveří. Ryan tak učinil a po zadání kódu 5222 vstoupil do zakouřené pracovny. Nebezpečně vyhlížející chlapík mu po krátkém rozhovoru nabídl zbraň, kterou Ryan nejdříve zaplatil protažením karty čtecím zařízením a teprve pak si ji vzal ze stolu. Potom prošel barem, sjel výtahem na ulici a spěchal k hotelu splnit první úkol. V hale se zeptal recepční na volný pokoj a po protažením karty čtečkou sebral z pultu maličkou kartu, která vypadla ze čtecího boxu. Přivolal výtah a v kabině použil kartu z recepce na ovládání. Výtah ho vyvezl do patra, kde se nacházelo jeho apartmá. Šel doleva a dolů, zkusil dveře, ale jeho pokoj to nebyl. Zato z vitrínky na konci chodby se na něj usmívala nádherná požární sekera. Hned si ji vzal a okolo výtahu prošel do druhého křídla chodby, kde konečně nalezl své apartmá. Po jeho zběžné prohlídce zjistil, že tudy cesta nevede a vrátil se do výtahu. Teprve v kabině dostal zajímavý nápad. Zkusil zatáhnout za nouzové otvírání střechy výtahu, ale nic se nestalo. Nožem tedy vylomil panel ovládání a přeřízl maličký zelený drátek, aby výtah zablokoval. Nouzové otevírání střechy teď opravdu fungovalo, takže Ryan vylezl na střechu a bez velkého přemýšlení vypáčil sekerou dveře vedoucí do jakéhosi luxusního apartmá. Uvnitř ho zarazil párek ozbrojených chlápků. Vida, ochranka, jsem tu správně, pomyslel si a vší silou mrštil sekerou po chlápkovi u bazénu. Ostří chlapa doslova rozpáralo. Než se druhý chlápek stačil vzpamatovat, vypálil mu už Ryan do hrudi svou pistolí velký černý koláč. V pokoji vlevo nenašel Ryan nic, takže pokračoval dolů a tam kytaristu konečně našel a to rovnou „IN FLAGRANTI DELICTO“. Bez rozmýšlení ho odstřelil a už se chystal, že uteče pryč, když...uh, oh !!

Vražda 2

V Síti Snů si zmatený Ryan nechal vše vysvětlit od kněze a pak, veden neznámým instinktem, šel chodbou dolů a doprava. V postranní hale se dotknul prvních dveří, které se otevřely do zvláštní místnosti. Uvnitř, opět neznámo proč, sáhl do kapsy a klíčem nalezeným v mikrovlnce odemkl podstavec uprostřed pokoje. Svět se s ním zatočil a on najednou padal. Probudil se v zapadlé uličce, nevěděl kde se nachází. Zkusil jít doprava a dolů a brzy se ocitl ve známých končinách svého rodného města. Únava ho hnala domů. Ve svém pokoji se připravil ke spánku, nalogoval se do sítě a přečetl si večerní zprávy (LIST NEWSNET, READ TVSPECIAL, EXIT). Náhlé nutkání mu nedovolilo odpočívat. Věděl, že musí zprovodit se světa dalšího nepřítele Dreamwebu, generála, jež bude mít tento večer televizní projev. Po krátké úvaze se rozhodl jet rovnou k TV studiu. Hlavní vchod byl samozřejmě uzavřený a všude hlídkovali vojenské jednotky. Ryan šel doprava a dolů, stále podél stěny TV studia, dokud nenarazil na vjezd pro personál. Stařičký hlídač nekooperoval, takže ho Ryan musel odstranit výstřelem z pušky. Potom se nahnul do jeho budky a na kontrolním panelu odblokoval vchod. Teď, když byla cesta volná, vešel do studia. Zaslechl kroky, takže popadl časopis z recepčního pultu a dělal, že si ho prohlíží. Kroky se vzdálily a Ryan už pokládal časopis zpět, když uviděl, že pod ním ležela magnetická karta. Bez rozmýšlení si ji vzal. Nevěda kam, vydal se chodbou doleva a všiml si malých dveří na jižní stěně, nadepsaných sklad. Karta z recepce mu dveře lehce otevřela a on se ocitl v maličké komůrce. Opět poháněn neznámou silou odšrouboval víko ze skřínky na stěně a vyndal miniaturní elektrickou pojistku (FUSE). Vrátil se k recepci a pokračoval doprava, tam chodba končila, takže prošel do další malé komůrky. Vida žebřík, vylezl nahoru a zatajil dech vzrušením, protože se ocitl na úzké servisní rampě přímo nad hlavami osob ve studiu. V prostředku místnosti vévodil generál a miliónům posluchačů kázal o tom, jak potřebují jeho armádu a podobné nesmysly. Ryan uviděl jakýsi jeřáb na jehož konci visely kovové traverzy. Ovládání jeřábu však nefugovalo, takže ho Ryan otevřel a vyměnil rozbitou pojistku za novou. Pak už šlo všechno lehce a náklad železa přistál před očima diváků ne generálově hlavě. Dobrá práce.

Vražda 3

V S9ti Snů proběhla opět krátká rozmluva s knězem, kde byly podány jednoznačné instrukce - najít a zabít šéfa společnosti Sartan Industries. Kněz však vzpomenul ještě jednu věc, a to ochranný magický krystal, který Ryan našel na konci severojižní chodby. Pak prošel prvními dveřmi vlevo a pomocí klíče opět upadl v zapomnění, aby se probudil před Sparkyho barem ve stavu ne nepodobném zbědovanému opilci. Rozhodl se vyhledat Eden. Do jejího domu vstoupil pomocí kódu 2865, vyjel výtahem a našel ji rozvalenou ve vaně. Lákala ho k sobě, ale on tušil, že je tu něco mnohem důležitějšího, co musí udělat. Zároveň také tušil, že už ji nikdy neuvidí, ale rychle tuto myšlenku zamítl. Šel do její ložnice a použil záznamník, ležící na posteli. Opakovaným tisknutím klávesy „N“ pomalu projížděl uložené adresy, dokud nenašel co hledal - Sartan Industries. Pak se vydal k sobě domů a vložil do čtecího zařízení cartridge, nalezený ještě před první vraždou v Edenině obýváku. Nalogoval se do sítě a přečetl záznamy (LIST CARTRIDGE, READ MEETING), získal tajný kód pro zaměstnance Sartan Industries, číslo 7833. Zajímavé také bylo pročtení večerních zpráv, které detailně popisovaly jeho včerejší vraždu, to mu zvedlo náladu. Když dočetl, vypnul monitor a vydal se do Sartan Industries. Vstoupil do budovy. Pistolí rozstřílel počítač a šel doleva k výtahu. Vyjel nahoru a jakmile vystoupil z kabiny, zjistil, že je v pěkné bryndě. Několik chlapů s pistolemi se předvádělo, kdo ho sprovodí ze světa první. Ve velkém zoufalství sáhl do náprsní kapsy a vytáhl krystal ze Sítě Snů. Přesně podle slov kněze ho krystal zbavil všech nepřátel a Ryan se mohl vydat dolů chodbou. Na zemi uviděl ležet kufřík v němž se nacházel svazek listin s nadpisem „TAJNÉ“. Zvedl ho a pozorně pročetl všechny informace. Dozvěděl se tam další dvě adresy svých příštích obětí - ženy jménem Chapel a Underwood. Teď však bylo třeba splnit tento úkol. Kdesi zezhora zazněl zvuk startujícího antigravu. Ryan okamžitě vyběhl doprava na schodiště a za malou chvíli stál na střeše domu. Kousek vlevo od něj právě odlétala jeho kořist. Rána z pistole ale přišla včas a rychle uhasila nepřítelův život.

Vražda 4

Následoval rozhovor s knězem a další použití záhadného klíče. Sít´snů tentokrát vyvrhla Ryana na odlehlé parkoviště. V levém horním rohu Ryan zpozoroval štípací kleště pohozené v malé dodávce a vzal si je sebou. Jakmile se vymotal z parkoviště, rozjel se rovnou za první ženou jménem Chapel. Přelezl zeď na jih a strnul překvapením, když zjistil, že po Chapel a jejím domě zbyl jen ohořelý kráter. Někdo už tu byl před ním a myslel to vážně. V troskách domu ležel nepoškozený modrý cartridge, který Ryan odnesl domů a vložil do čtecího zařízení. Zpráva byla šifrovaná, takže se nalogoval pod jménem svého starého přítele, aby měl vyšší prioritu (LOGON BECKETT, heslo SEPTIMUS) a záznamy přečetl (LIST CARTRIDGE, READ BRIEF).Získal adresu neznámého opuštěného kostela, ale po krátké úvaze se vydal jinam a to k domku své další oběti Underwood(Underwood´s Boathouse).Cesta vede na pláž, kde tiše šumělo dočerna zašpiněné moře. Zábradlí, kterého se Ryan držel sestupujíc na pláž nevypadalo zrovna pevně, takže náš milý hrdina zařval a utrhl kus trubky s vědomím, že tento cenný instrument se bude časem hodit. U rezaté trubky vyčnívají z písku nad hladinou moře nabral Ryan trochu splašků do prázdné lahve a šel doprava k pobřežnímu domku rýsujícímu se na tmavém nočním nebi. V písku se něco zablesklo. Ryan poklekl a vyhrabal maličká kovová dvířka. Tyčí ze zábradlí je vypáčil a odhalil tak složitý elektronický systém. Určitě bezpečnostní zařízení, pomyslel si a vylil na obvody splašky z lahve. Došlo ke zkratu a na chvíli ho oslepila jasná exploze. Ted´už vzduch vypadal čistě, takže Ryan prolezl dírou v terase a rozbitím oknem prolezl dírou do domku . Na obyvatelku, či spíše na její zbytky byl nehezký pohled. Ještě než ji poslušná bouchačka poslala do pekla, prohodil s ní Ryan pár zdvořilých slov jen tak, aby řeč nestála. Pak už nebylo s kým povídat a záznamník tiše oznamoval „Nikdo není doma, chcete-li, můžete zanechat vzkaz...“.

Vražda 5

Kněz byl spokojen s vykonanou prací a poslal našeho hrdinu na konferenci s posledním nepřítelem Sítě Snů. Zpět do reálného světa vedly tentokrát dveře na konci levé chodby, klíč odemykající ledový mramor po použití zčernal, ale Ryan si toho nevšiml. Po chvíli zapomnění se probudil na opuštěné pláži, která mu byla okamžitě povědomá. Chvíli bloumal městem, nevěda kam se vydat, ale neznámá síla ho vedla přímo k opuštěnému kostelu, jehož adresa byla na Chapelině datovém médiu. Štípačkami (nebo fr.klíčem) přeštípl řetěz na železné brance a vešel do temné kostelní lodi. Čas se tu smísil s těžkým prachem a když se Ryan shýbl k nehybné postavě ležící opodál, zůstal mu v ruce zpráchnivělý pařát, který instinktivně putoval do teď již přecpané kapsy. Na konci lodi se vyjímal neposkvrněný oltář. Ryan přejel po jeho povrchu rukou a ucítil maličkou prohlubeň. Sundal tedy z oltáře plátno a oba svícny a položil je na zem. Pozorně prohlédl prohlubeň v mramorové desce a opatrně do ní vložil utrženou ruku. Kdesi dole něco cvaklo a po chvíli zkoušení Ryan zjistil, že se oltář dá odtlačit. Díra v zemi vypadala sice nebezpečně, ale budiž, náš hrdina se protáhl dovnitř. Spadl do těsné hrobky, kde nebylo nic jen vyvýšený sarkofág, jehož víko Ryan po velkém úsilí odsunul. Uvnitř kromě zpuchřelé mrtvoly našel dva zvláštní krystaly, dýku a kámen. V záchvatu chamtivosti vzal všechny tyto předměty sebou a v duchu se modlil, aby mu nepopraskaly kapsy. Z nádoby u paty sarkofágu vytáhl třetí krystal a hned ho napadla souvislost mezi třemi krystaly a třemi otvory v zemi uprostřed místnosti. Po uložení krystalů na místo se otevřel tajný vchod, kterým Ryan prošel do úzké kamenné chodby. Na jejím severním konci se tyčila kamenná socha. Ryan se na ni zblízka podíval a zjistil, že se jedná o jakousi skládačku. Vůbec nad ní nepřemýšlel a rovnou vytáhl z kapsy manuál, který mu jasně poradil, co dál. Skřípot kamene o kámen dal tušit jakémusi dění na jihu chodby. A opravdu, v doposud kompaktní kamenné stěně se objevil pravidelný otvor. Ale hned tu byly další dveře s nestandardním trojúhelníkovým zámkem. Vida bezvýchodnou situaci, rozhodl se Ryan požít hrubou sílu, aby dveře překonal. Do blízkého vozíku se jal snášet všechny kameny, které v okolí našel. Když je posbíral všechny, to jest celkem osm, vší silou roztlačil vozík dolů chodbou a vychytrale se usmál, když jím zpuchřelé dveře vyrazil. Vešel dovnitř a proběhl pár bezvýznamných místností, až našel místnost, kde se odehrávalo něco hrozného. Jakési zakuklení člověka a jeho přeměna v novou, vyšší bytost. Ryan se hrůzou nemohl hnout. Teprve po delší chvíli se odpotácel do rohu a propadl dírou do maličkého kumbálu. Vypotácel se ven a byl... v metru ! Nevěda co dělá, dal se na sever po opuštěném nástupišti a pak šel dál po kolejích potemnělého tunelu. Zanedlouho zpozoroval osvětlený otvor v levé stěně. Vstoupil dovnitř a jeho zpola zatemnělé vědomí ho začalo opouštět. Nějaký muž se ho snažil zabít. Jelikož věděl, že nemá zbraň, vypotácel se zase ven, zakopl o kolejnici a padl na stěnu tunelu. A pak se rozsvítily světla a přišel hluk. Ozval se výkřik a Ryan věděl, že poslední úkol splnil. Pak světla pohasla a hřmění se vzdálilo a nastala tma. Čas se ohnul do neviditelné křivky, přišli lidé, přinesli další světla, bolest a...




Diskusia Príspevkov: 0 Hodnotenie
467 hlasov

100
60
20

80
40
0
47
Pridať príspevok



| Návody | Autori |




© 99-2022 ABCgames.net 
Facebook
 ABCgames.CZ | SK | E-shop hry |