GAMESCHEATSTRAINERSWALKTHROUGHSCD COVERSWALLPAPERSSCREENSHOTSDOWNLOAD

OTHER
CALENDAR
FORUMS
COMPANIES
TOP 10

BUY GAMES
USER
Login
Registration


Users
Games Store
ABCgames
Contact, RSS, Cooperation
STATISTICS
Games:
Cheats:
Trainers:
Walkthroughs:
Localizations:
CD covers:
Wallpapers:
Screenshots:
Download:
21409
5455
5063
1438
1600
7352
6159
13167
1687

Online 733 users

Walkthroughs > Sam & Max Episode 204: Chariots of the Dogs


Zobrazení:12317
Autor návodu:Andrej Eperješi, ABCgames.sk

Boscov Obchod

S vašim susedom, detektívom Flintom Paperom ste sa vlámali do Boscovho obchodu. Ak si pohovoríte s Maxom, zistíte, že ste sa medzičasom vrátili do Nemecka a získali ste naspäť jeho dušu, preto už Max nie je zombie (to len ak by vás to zaujímalo a ak ste hrali predošlý diel). Môžete si pohovoriť aj s Flintom a zistiť, prečo Bosca hľadá. Prezrite obchod. Vlezte za pult a na stene naľavo nájdete číselný zámok a nad ním nápis „Kód je v mojej hlave“. Na zemi nájdete hračkársku hlavu Moai. Vezmite si ju. Prelezte pult naspäť do obchodu a choďte k záchodu. Napravo má na poličkách rozličné predmety. Vložte hlavu do röntgenu (zhotoveného z mikrovlnky) a získate obrázok. Choďte k pultu a nad pultom má Bosco prehliadač röntgenov. Položte tam snímku a uvidíte nápis v hlave Moai. Je to kód 5318008. prejdite opäť za pult a použite číselnú klávesnicu na stene. Sam naťuká kód a zrušíte lasery na záchode. Konečne uvidíte záchod, ktorý doteraz použili len Bosco a Max.
Pri toaletnej mise má Bosco zásobu vín na prežitie. Vezmite si jednu fľašu a zistíte, že je otvorená a obsah sa zmenil na ocot. Z otvorenej krabice pri umývadle si vezmite sódu. Nájdete tu modely sopiek (akú ste videli na veľkonočných ostrovoch), Boscove masky (v ktorých sa vám predstavil v predošlých dieloch) a nad maskami nápis, že ak sa zmieša ocot so sódou, tak to buchne. Môžete na model sopky použiť ocot a sódu, kvôli malej erupcii. Je to dosť malý výbuch. Streľte preto z pištole do neotvoreného sudu s práškovou sódou a vlejte doň ocot. Nastane výbuch, ktorý spraví dieru do stropu. Cez dieru môžete pozorovať loď mimozemšťanov, ktorá priletí a vtiahne vás do seba. Tak mal Bosco pravdu – sú to o-n-i.


Na lodi

Na lodi stretnete Bosca, ktorý je však zmenený na kravu. Pohovorte si s ním. Vraj vynašiel detektor, ktorý i-c-h privoláva. Dostal sa na loď a vstúpil do výťahu. Keď vystúpil narazil na svoju matku, zľakol sa, utiekol naspäť a keď vystúpil z výťahu, vyzeral takto. Chce, aby ste mu pomohli. Tiež zistíte, že sopky slúžia na privolávanie i-c-h. Oslovte centrálnu Umelú Inteligenciu (to zariadenie za kreslom) a pohovorte si s ňou, aby ste zistili, čo sa dá. Zistíte, že ten výťah je časostroj. Použite ho. Momentálne je pri ňom len jediná karta a to do Boscovho obchodu roku 1963. Tak ju použite a odvezte sa.


Boscov obchod – 1963

Ste v minulosti, kde stretávate Boscovu matku. Vynaliezanie majú zrejme v rodine, pretože vynašla stroj na výrobu detí. Stačí tam dať vzorku od otca a od matky. Jej vzorka tam už je. Všimnite si nad strojom rozliate mlieko, čo zrejme spôsobilo Boscovu zmenu na kravu. Pri stroji je aj odoberač vzoriek slín, tak si ho vezmite. Pohovorte si s pani Boscovou. Zistíte, že ju prepadol nejaký vandal (samozrejme, to bol Bosco), že je to feministka, ktorá vynašla stroj na výrobu detí, aby nemusela byť priviazaná k mužovi a že dnes sa chystá vyskúšať ten stroj. Svoju vzorku tam už vložila. Spýtajte sa na otca a spomenie nejakého pána v obleku z Bieleho domu. Keď ukončíte rozhovor, Max poznamená, že ženy sú len strata času. To zapôsobí a pani Boscová sa rachne do Maxa. Môžete jej skúsiť vysvetliť, že je to zbytočné, no nepočúva vás. Tým ste spôsobili časovú anomáliu.
Po rozhovore skočte na záchod, kde to vyzerá podobne, ako v budúcnosti. Odzátkujte fľašu z vínom, aby sa stihlo skaziť na ocot do budúcnosti a tým si zabezpečíte udržanie vašej časovej kontinuity. Vráťte sa do obchodu a pod vitrínou s pištoľami si vezmite uhlíkový ukazovateľ času (ktorý ste vzali Sybil Pandemikovej a dali Boscovi, keď ste pomáhali Maxovi kandidovať na prezidenta v štvrtej epizóde prvej série). Použite ho na seba (Sama), Maxa a na pani Boscovú. Získate tri časové karty s údajmi galaktická polícia, Stinkyho reštaurácia a Biely dom.
Vráťte sa do lode, kde zistíte, že Bosco začína miznúť, pretože záujem jeho matky o Maxa spôsobil časový paradox a teda sa Bosco nenarodil. Musíte to napraviť. Použite opäť výťah. Môžete navštíviť ktorúkoľvek z ponúkaných lokácií.


Sinkyho reštaurácia – 1980

Tu je pôvodná reštaurácia, než ju prebrala Stinkyho údajná vnučka Stinky, s ktorou ste sa už párkrát stretli a vždy bola veľmi podozrivá, keď prišla reč na jej deda. Okrem Stinkyho sú tu aj Sam a Max, deti. Pri nich je na zemi skrutkovač. Vezmite si ho (čím zničíte Samov sen venovať sa počítačom a tak z neho bude detektív). Napravo si pri pulte všimnite na stene vitrínu, v ktorej je list od prezidenta dokazujúci, že tu roku 1963 večeral s istou Maxine. Použite na vitrínu šraubovák a získate list. Potom si pohovorte s vašimi mladšími ja. Zistíte, že Max miluje hru na automate Bluster Blaster (čo je váš známy automat z firmy C.O.P.S.), je ňou úplne očarovaný, pretože je to jediná „osoba“, ktorá mu rozumie a preto sa ani neteší na jeho dnešnú oslavu a preto sa aj vykašľal na rande s dievčaťom (tu zrejme vznikol Maxov nezáujem o ženy, čo ste zistili pri pani Boscovej). Pohovorte si aj so Stinkym a zistíte, že pracuje na Lepkavej Melase (torta, ktorú ste minule použili na chytenie ruky Jessieho Jamesa), podľa prastarého rodinného receptu, ktorého tajnú prísadu vám však odmieta prezradiť. Použite na koláč odoberač vzoriek od Boscovej mamy a vezmite si vzorku. Použite opäť výťah.


Kancelária Sam a Maxa – 2108

Ste v budúcnosti, kde sú vaše budúce verzie. Sam je už trochu mimo, no môžete si pokecať s Maxom. Na nástenke nájdete plagát s falošnou Stinky, kde reklamuje super lep s tajnou prísadou, ktorou je Bitumen 13. Tiež je tam oznámenie, že zomrel miestny mariachi Pedro, no podrobnosti jeho úmrtia sú rozmazané. Od Maxa zistíte, že si na prípad s Boscom nepamätá a že teraz pracujú ako pridružená spoločnosť StinkyCorp. Stinky sa stala bohatou a mocnou vďaka svojmu super lepidlu. Po prieskume opäť použite výťah.


Oválna pracovňa – 1963

Pohovorte si s agentom Superballom (čo ten tu robí?). Zistíte, že sa stretol so ženou, ktorá sa hodí na popis Boscovej matky. Zrejme to bude Boscov otec, takže potrebujete vzorku jeho slín. Ukážte mu list od prezidenta, ktorý ste vzali v Stinkyho reštaurácii. Keď zistí, kde prezident jedol, šokuje ho to, stratí rešpekt voči prezidentovi a zároveň opľuje vankúš v tvare hviezdy. Vezmite si z toho vankúša vzorku jeho slín. Použite na neho váš prístroj na určovanie veku a získate ďalšiu časovú kartu. Spýtajte sa ešte agenta na jeho prácu a zistíte, že má mimo iného na starosti aj patenty. Požiadajte o patent na lepkavý koláč. Na potvrdenie patentu potrebuje Superball vzorku a niečo, čo robí predmet unikátnym. Vzorku máte zo Stinkyho reštaurácie a tiež viete povedať, že unikátnym ho robí „Bitumen 13“. Dostanete patent. Vložte k ostatným kartám na výťahu vašu novú kartu. Vráťte sa výťahom do Boscovho obchodu.


Boscova zmena

V Boscovom obchode v minulosti vložte do stroja na výrobu detí vzorku agenta Superballa. Potom sa výťahom vráťte na loď (tlačidlo domov „home“). No zistíte, že Superball zrejme nebol jeho otcom. Vráťte sa do oválnej pracovne a vezmite vzorku slín z obálky, ktorú Superball zahodil na stôl. Získate vzorku slín prezidenta. Choďte do Boscovho obchodu, použite vzorku prezidenta na stroj a vráťte sa na loď. Bosco je už sám sebou, no stále mizne, lebo jeho matka má záujem o Maxa.
Musíte to napraviť. Zájdite teda do reštaurácie k Stinkymu a ukážte mu váš patent na jeho koláč. Rozčúli sa, buchne koláčom o zem a z výťahu odpadne prenosná UI. Dajte ju malému Samovi a skúsi ju vložiť do automatu, no nezdarí sa. Musíte zmeniť prístup a aj viete ako, ak si spomínate na to, ako sa choval Bluster Blaster v minulých dieloch. Vráťte sa na loď, oslovte centrálny systém a zvoľte si možnosť upraviť jeho hlasový prejav (50 System Settings) a zvoľte drzí, agresívny (Abusive). Znovu choďte k Stinkymu a dajte Samovi prenosné UI. Nainštaluje ho do automatu, ktorý bude drzý a to Maxa omrzí. Malý Max vezme malého Sama a vyrazia za dievčatami. Tým ste zmenili povahu Maxa, ktorý sa už o ženy zaujíma. Vráťte sa teda do Boscovho obchodu. Tam, keď Boscova mama zistí, ako sa Max zmenil, prestane mať o neho aj o ostatných mužov záujem. Vráťte sa do lode a zistíte, že ste zabránili Boscovmu nenarodeniu.


Odhalenie

Konečne zistíte, kto sú o-n-i. Sú to mariachiovia, akí vám už mohli zaspievať v predošlých dieloch. Zistíte, že zbierajú duše, ktoré odosielajú nevedno kam. Odosielajú ich cez portál, ktorý tvorí Bermudský trojuholník, pod ktorým sú hlavy sôch Moai. O údržbu sa tu stará starý mariachi Pedro a pomáhajú mu dve mladšie verzie jeho ja. Práve odoslali preč dušu Jurgena. Z toho všetkého dostane Bosco infarkt a jeho duša je pripravená na odoslanie. Pohovorte si s Mariachim Pedrom a zistíte, že má záujem zistiť odpovede na večné otázky, ako zomrie a čo bolo skôr, vajce, či sliepka? Preskúmajte tlačiareň pri stene a vyjdite von.
V riadiacej sále uvidíte, ako vytlačia kartu s presunom na súťaž Embarrassing Idol (ktorej ste sa zúčastnili v druhej epizóde prvej série). Pohovorte si s kapitánom. Je to mladé ja Pedra. Zistíte, že chce spievať sólo, no s jeho zvyšnými dvoma ja sa to nedá. Druhý, prostredný Pedro pracuje ako komunikačný dôstojník a počúva pri rádiu, kým niekto nepovie „narodeniny“. Oni tam potom skočia a zaspievajú, čo je ich vlastným cieľom na cestách vesmírnou loďou. Vložte kartu k ostatným na výťahu. Použite výťah a choďte do svojej kancelárie.


Kancelária Sam a Maxa – 2008

Vo svojej kancelárii nájdete agenta Superballa, ktorý tu vyšetruje zmiznutie prezidenta Maxa. Pohovorte si s ním a zistíte, že mal narodeniny a že sa tam pred chvíľou objavil aj Mariachi. Ak na neho skúsite použiť váš prístroj, zistíte, že ste ho už oskenovali, takže je to ten istý Superball, ktorého ste oskenovali v minulosti. Povedzte mu, že pracujete na prípade s cestovaním v čase a on vám vymaže krátkodobú pamäť, aby ste na to zabudli. Ukončite rozhovor a štopeľ z fľaše strčte do modelu sopky pri krysej diere, tým zabránite jej výparom a poškodeniu článku o smrti Pedra. Ešte si vezmite z Maxovho stolíka ovládač na boxujúcu Betty. Niekto zdola o ňu požiada, tak mu ju hodíte a dostanete za to vajce s tým, že ho budete potrebovať. Vráťte sa na loď.


Prvý Mariachi

Použite výťah a choďte na súťaž. Na súťaži stretnete svoje ja z minulosti, ktoré práve vyhrali súťaž a získali nahrávací kontrakt. Skúste ich pri rozhovore presvedčiť, aby vám kontrakt dali. Neuspejete a utečú vám vašim časopriestorovým výťahom. Smola. Musíte prežiť celé obdobie vašich nasledujúcich prípadov znova, kým vás neunesú do lodi. Tu po vyše roku opäť stretávate svoje ja z minulosti. Oslovte minulého Sama a spýta sa vás, ako sa dostať na mesiac. Povedzte mu, že potrebuje niečo (napr. šraubovák). Spýta sa, kde ho získať. Ak poviete, že máte danú vec k dispozícii a chcete ju vymeniť za jeho kontrakt, tak vám ho nedá, pretože ho potrebuje pre svoj prípad, aby sa dostal k Myre Stumpovej. Povedzte mu teda, že potrebuje telefónnu búdku na cestovanie časom a že ju má agent Superball z budúcnosti. Viete, že vám vymazal krátkodobú pamäť, keď ste spomenuli cestovanie časom. Takže to spraví aj im. Keď sa vrátia zmätení po vymazaní pamäti, tak ich znova oslovte a povedzte im, že na cestu na mesiac potrebujú šraubovák a dáte im svoj výmenou za kontrakt na nahrávku, pretože si nevedia spomenúť, na čo ho potrebujú. Kontrakt na nahrávku dajte kapitánovi. Mariachi sa vydá za svojou sólovou kariérou a odchádza.


Druhý Mariachi

Druhý Mariachi počúva, kto kde spomenie narodeniny. Viete, že agent Superball v budúcnosti mal priamo v ten deň, keď ste ho navštívili narodeniny, no už mu bol Mariachi spievať a vždy chodia len raz. Na kartách, podľa ktorých si vyberáte, kam chcete cestovať je vždy uvedený aj dátum. Dátum dňa, keď má narodeniny je šiesty september. Choďte do minulosti, do oválnej pracovne. Tam použite kalendár pri okne a zmeňte súčasný dátum na šiesteho. Spýtajte sa agenta Superballa, čo je dnes za deň a keď povie, že má narodeniny, tak sa objaví mariachi od rádia a príde mu zahrať. Kým hrá, tak nastúpte do časovýťahu a odíďte. Mariachiho ste tam nechali, takže na lodi zostal už len posledný.


Tretí Mariachi

Viete, čo chcel vedieť tretí Mariachi. Ak ste upchali sopku vo vašej kancelárii v budúcnosti, tak choďte do vašej kancelárie v ďalekej budúcnosti a vezmite si oznam z nástenky, kde sa píše, že Pedro zomrel kvôli problém po nadýchaní sa výparov z atramentovej pásky. Vráťte sa do lode a dajte oznam starému Pedrovi. Je naštvaný na taký druh smrti, no stále chce vedieť pôvod sliepka-vajce. Prezrite si tlačiareň pri dverách a pri druhom prezrení z nej Sam vyhodí pásku a zahodí ju cez časový portál. Dopadne do Nemecka, takže je to tá zbytočná páska, čo ste našli pri potyčke s Jurgenom.
Vráťte sa do hlavnej haly a oslovte centrálny počítač. Nechajte si vytlačiť časo kartu. Vytlačí vám podľa posledného zadaného príkazu, teda na súťaž Embarrassing Idol, no keďže ste z tlačiarne vybrali pásku, vyjde vám len prázdna karta. Vložte ju k ostatným do výťahu a použite ju na presun.
Dostanete sa na počiatok všetkého. Prekvapivo je tu aj sliepka – pán Featherly. Zistíte, že sa sem dostal náhodou pomocou Mariachiov. Ak mu poviete, nech ide s vami, UI výťahu to nedovolí, pretože teraz predstavuje začiatok života. Použite na neho vajce a vymeníte zdroje života a Philo Pennyworth sa stane súčasťou vášho inventára. Vráťte sa na loď. Dajte Featherlyho Pedrovi a keď už vie, čo bolo skôr, či sliepka, či vajce, tak je spokojný a odíde.


Loď a Bosco

Bežte napravo k Boscovmu telu a stlačte tlačidlo na vysunutie mostíka. Jeho telo sa dostane na plošinu doprostred, čo spustí samoničiacu sekvenciu. Loď naberie kolízny kurz k počiatku vesmíru. Bežte naľavo k panelu pred dverami, kde stál predtým Pedro. Použite tlačidlo na sanie a portál začne vcucávať Boscovo telo, no je priťažké, keďže portál bol tvorený na cucanie duší a zdvihne jeho telo len do polovice. Ak tam skúsite dobehnúť, zariadenie sa medzičasom vypne a telo padne opäť na podlahu. Takže spustite opäť sanie a hneď vedľa gombíka si všimnite ovládanie času. Keď ho stlačíte, zastavíte čas. Vložte doň vzorku lepkavého koláča zo Stinkyho reštaurácie a zastavíte čas. Dobehnite k Boscovmu telu. Sledujte koniec, ktorý si až kruto pýta pokračovanie. A po titulkoch sledujte veľký tresk.

Related Games Sam & Max: The Devil's Playhouse - Remastered
Sam & Max: Beyond Time and Space - Remastered
Sam & Max: Save the World - Remastered
Sam & Max: The Devil's Playhouse: The City That Dares Not Sleep
Sam & Max: The Devil's Playhouse: Beyond the Alley of the Dolls
Sam & Max: The Devil's Playhouse: They Stole Max's Brain!
Sam & Max: The Devil's Playhouse: The Tomb of Sammun-Mak
Sam & Max: The Devil's Playhouse: The Penal Zone
Sam & Max Episode 205: What's New, Beelzebub?
Sam & Max Episode 203: Night of the Raving Dead
Sam & Max Episode 202: Moai Better Blues
Sam & Max Episode 201: Ice Station Santa
Sam & Max Episode 6: Bright Side of the Moon
Sam & Max Episode 5: Reality 2.0
Sam & Max Episode 4: Abe Lincoln Must Die!
Sam & Max Episode 3: The Mole, the Mob and the Meatball
Sam & Max Episode 2: Situation: Comedy
Sam & Max Episode 1: Culture Shock
Sam & Max: Hit The Road
Sam & Max: Freelance Police



Diskusia Príspevkov: 0 Hodnotenie
582 hlasov

100
60
20

80
40
0
49
Pridať príspevok



| Návody | Autori |




© 99-2022 ABCgames.net 
Facebook
 ABCgames.CZ | SK | E-shop hry |