GAMESCHEATSTRAINERSWALKTHROUGHSCD COVERSWALLPAPERSSCREENSHOTSDOWNLOAD

OTHER
CALENDAR
FORUMS
COMPANIES
TOP 10

BUY GAMES
USER
Login
Registration


Users
Games Store
ABCgames
Contact, RSS, Cooperation
STATISTICS
Games:
Cheats:
Trainers:
Walkthroughs:
Localizations:
CD covers:
Wallpapers:
Screenshots:
Download:
21409
5455
5063
1438
1600
7352
6159
13167
1687

Online 5356 users

Walkthroughs > Discworld


Zobrazení:15482

AKT 1

Úkolem prvního aktu je najít draka působícího neplechu v Ankh-Morporku, globálním úkolem hry je vyhnat draka z města. V Rincewindově pokoji otevřete skříň a vezměte prázdný měšec. Otevřete dveře, vyjděte na chodbu a dejte se dolů. Navštivte svého šéfa Arch kancléře, pošle vás do knihovny pro knihu. Sejděte do přízemí, kde ve špajzu (closet) najdete koště. Tím ve svém pokoji sundejte ze skříně bednu a jděte do knihovny (vpravo od špajzu). Opičímu knihovníkovi dejte banán, který je v bedně, (popřípadě pak v kuchyni visí další). Opice vám přinese knihu, kterou doneste Arch kancléři. Z knihy se dozvíte, že k sestrojení drakodetektoru potřebujete následující věci: Impa, hůl, natáčku, dračí dech a pánvičku. Jděte do jídelny (Dinning room) a starému kouzelníkovi Windle Poons vyměňte hůl za koště v momentě, kdy nebude mít hůl v ruce. Vyjděte ven před univerzitu a promluvte si s nováčkem v modrém hávu. Zeptejte se ho otazníkem a Rincewind omylem vyzvrací žábu, kterou včera (vysvětlím později) spolknul. Žábu vezměte a projděte branou do města. Jděte do slepé uličky, která se na mapě hlásí jako Alley. Najděte speciální plošinku na dlažbě, která zvedne Rincewindovi sukně. Chvíli na ni počkejte a ona vás vystřelí na střechu. Promluvte si s kominíkem, ťuknutím shoďte žebřík a okénkem vlevo slezte dolů ze střechy. V domě vpravo bydlí alchymista, se kterým si promluvte a prozkoumejte malou krabičku po jeho levé ruce, Až se krabička zvětší a zatáhnete-li za šňůrku, otevře se. Uvnitř je Imp, ale zatím ho nemůžete vzít. Jděte na náměstí a vejděte k psychiatričce. Promluvte si s trolem, vyjděte ven a opět vejděte zpátky. Rincenwind se usadí uprostřed lavičky a dosáhne tak na síťku na motýly, která visí nad jeho hlavou. Síťku nedávejte do bedny, ale Rincenwindovi. Venku na náměstí ještě vezměte plesnivé rajče ze stánku a promluvte si se zlodějíčkem, který se hlásí jako "urchin". Získáte tak podvlíkačky a umění vykrádat kapsy. Než odejdete hoďte rajčetem po výběrčí daní ve skřipci vpravo. Potom vezměte ze stánku další rajče a ze země seberte malinkatého červíčka, který z něho vypadne. Vraťte se k univerzitě a jděte do zadu za ni. Seberte pytel s urychlovačem růstu a použitím žebříku na okénko nakoukněte do kuchyně. Do síťky chyťte omeletu (chytá se velmi těžko). Rychle běžte do kuchyně pro pánvičku. Z mapy města jděte na ulici poblíž brány a vstupte ke kadeřníkovi. Promluvte si s dámou, prozkoumejte ji i její natáčku, kterou má ve vlasech a znovu si s ní promluvte. Kadeřník jí natáčku sundá a strčí si ji do kapsy. Promluvte si s kadeřníkem a až se zasní, vytáhněte mu natáčku z kapsy pomocí umění vykrádání kapes (umění musíte použít na kapsu). Jděte po ulici doleva, až do obchodu s hračkami. Tam si vezměte plyšového oslíčka a klubíčko provazu. Na provázek přivažte červa. Jděte zpět směrem ke středu ulice k rybáři. Na mapě města je ještě další lokace a to stáj (Livery Stable). Dvojím (skutečně dvojím) ťuknutím na pytel na vozíku získáte kukuřici. Vraťte se do slepé uličky, kde jste našli žebřík a vejděte do alchymistova domku. Kukuřici nasypte do kahanu (flask). V nastalém zmatku se pokuste z krabice na stole vzít Impa, který skrze umyvadlo uteče do myší díry nacházející se ve stěně vpravo před domem. Z díry ho vylákejte červem na provázku. Na mapě města jděte do paláce, poslechněte si co si říkají stráže a potom si s libovolným z nich promluvte otazníkem. Vejděte dovnitř a kousek vpravo, těsně za zlodějem v modrém hávu vstupte do šaškova privátního apartmá. Ze stěny sundejte zrcátko, dejte ho do kapsy Rincewindovi a jděte do slepé uličky (Alley). Nechejte se opět vystřelit na střechy a ťuknutím na levé tlačítko myši vpravo od kominíka vylezte na městskou věž (tower), odkud je vidět drak. Vyšplhejte až na konec stožáru a na jeho kulaté zakončení použijte zrcátko. Jeho použitím přilákáte draka. Vaše krabice chytí dračí dech. Spolu s Impem, natáčkou, pánvičkou a Poonsovou holí ho odneste Arch kancléři. Rincewind mu ukradne drakohledač a vy se objevíte na mapě. Běžte do jejího levého dolního rohu, směrem k domečku (stodole) v jejíž blízkosti je drakohledač nejvíce sensitivní. Najdete tak draka. A první akt je za vámi.

AKT 2

Úkolem druhého aktu je donést drakovi šest zlatých předmětů od členů sekty, která ho do města přivolala. Drak se těmto mnichům chce pomstít a zlaté předměty k tomu potřebuje. Až mu předměty přinesete, musíte ve včerejším dni zabránit drakovu vyvolání, ale to vyplyne až z příběhu. V tento moment je však klíčovou věcí nejprve na vyvolávací akt proniknout a zjistit, kdo jsou jeho členové. Vraťte se do stodoly k drakovi a seberte ze stěny šroubovák. Jděte do university, do kuchyně. Najdete pytel kukuřičné mouky. Teď pochodujte do knihovny a až na její pravý konec, kde stojí vybředlík se zlatým banánem v uchu. Promluvte si s ním a zvolte šaška. Dozvíte se tak o možnosti cestování časem. Prozkoumejte banán, který má chlápek v uchu a zeptejte se chlápka, proč ho tam má (v otázkách přibude symbol banánu). Chlápek vám banán dá jenom za všechno zlato na světě. Náhodou ho s sebou máte, takže mu ho všechno dejte a banán je váš. Dejte ho knihovníkovi a on vám otevře dveře do L-prostoru. L-prostorem projděte do včerejší noci. Čekejte v knihovně, dokud nepřijde mužík v kápi a neukradne knihu. Jakmile s ní odejde tajným východem, prohledejte knihy v okolí místa, kudy odešel, až narazíte na vyčnívající knihu (Book). Zatlačte na ni a vyjděte otvorem do nočního Ankh-Morporku. Pokud chcete vidět něco zcestného, ale zajímavého, vezměte k sobě knihu, pro kterou přijde mnich a pokuste se vrátit do budoucnosti. Zpátky do university se dostanete v její pravé části otvorem (Hole) a nezapomeňte, že kdykoli se vrátíte do minulosti znova, bude všechno co jste udělali zase v původním stavu, ale zato každé pozměnění minulosti pozmění budoucnost! Nacházíte se ve včerejší noci. Sledujte postavičku muže v kápi, až zmizí v levé části mapy. Pokud jste byli poblíž v momentě, kdy zloděj zmizel, objeví se vám na mapě lokace sekty vyvolávající draka "Hide-out". Zatím tam ale nechoďte a jděte do parku. Pokud chcete pochopit následující dění, proveďte to, co následuje v závorce (Na motýla použijte síťku, čímž ho zaženete k lampě. Vraťte se do přítomnosti a jděte se podívat do parku. V lampě uvidíte plavat rybičky a proto motýl + lampa = voda). Motýla chyťte způsobem, za který jsme obdařili DISCWORLD nehratelnou nálepkou - nacpěte svému spícímu já do úst žábu, až zmodrá, motýl se k němu přiblíží a vy ho můžete chytit síťkou. Psygnosis se zbláznili (i když ji nápověda k tomuto je skutečnost, že ji zítra vyzvracel, takže ji musel do sebe nějak dostat...). Jděte do ulice za náměstím (Street). V jejím středu vyrábí troll hrnce. Jeden mu z okna seberte a pusťte motýla na lampu v této místnosti, v budoucnosti zaprší a mnich si sundá kutnu. Jděte do hospody U bubnu (Drum), která se nachází kousíček od paláce. Uvnitř si promluvte s hostinským, hlavně mu připomeňte, ať objedná sirky (sirky už jsou v prvním aktu a po napití je lze také získat. Stejně tak skleničku i korbel, bez ohledu na minulost) a vyvolejte hádku tím, že prozkoumáte obraz nad chlápkem sedícím vlevo od dvou rváčů (Little Guy) a až se na něj podívá otočíte mu skleničku. Zde Psygnosis zcela evidentně zapomněli na logiku, koho by napadlo zkoumat obraz v minulosti, když už ho zkoumal v budoucnosti?! Venku použijte žebřík na buben, čímž získáte paličku. Vraťte se do přítomnosti. V jídelně university buchněte do gongu čerstvě nabitou paličkou, čímž přivoláte kouzelníky k jídlu. Venku teď v klidu můžete z lavičky sebrat sušené švestky. Jděte do hospody U "rozbitého" bubnu. Uvnitř kromě výsledku vámi vyvolaného sváru uvidíte čerstvě objednané sirky. Promluvte si s hostinským, čímž získáte drink, (po němž vám zbude půllitr) a možnost vzít si jedny zápalky. To učiňte a prozkoumejte všechny láhve za hostinským. Promluvte si znovu s hostinským, čímž si objednáte "obrácené" víno ( po němž vám zbude sklenička), po kterém vás chytne opilost včera, proto ta troska v parku na lavičce. Návštěvu hospody ukončete rozmluvou s vystrašeným chlápkem (Scared Guy), prozradí, že byl majitelem městské brány, ale včera mu ji někdo ukradl. Kdo to asi byl? Jděte do hospody, kde tento chlápek bydlí (na mapě se hlásí jako Inn), z postele strhněte prostěradlo a v místnosti vpravo seberte z poličky pěnu do koupele. Jděte do ulice za náměstím (Street) a do zadní uličky za ní (za rybářem). Vezměte mnichovu róbu. Vraťte se do university a v tmavém špajzu, kde jste našli koště, rozsviťte sirkami lampu visící vlevo od dveří. Získáte škrob. Jděte do minulosti, do skrýše sekty, tak, abyste tam dorazili dříve než zloděj kradoucí knihu v knihovně. Otočte ústím okapové trubky vlevo od dveří a pak, a po chvíli přijde mnich s knihou, použijte skleničku na pravý konec roury za zástěnou s otvorem. Uslyšíte tak heslo. Oblečte si kutnu a zaťukejte na okénko ve dveřích. Dostanete se tak na ceremonii, kde byl vyvolán drak. I když ji zatím nezabráníte, alespoň uvidíte všechny její členy, jejichž zlaté předměty musíte sehnat drakovi. Jděte do hospody (Inn). Uvnitř přes sebe hoďte prostěradlo, zavřete dveře a ťuknutím na hrací skříňku u postele otevřete sejf. Zatím to ještě nikam nevede, ale musíte to udělat. Vraťte se do budoucnosti. Za universitou teď najdete koš s odpadky, seberte ho. Na náměstí si od šmelináře u stánku s rajčaty kupte sladký koláček. Projděte za něj směrem dozadu a počkejte, až přijde popelář. Dejte mu koláček a on si odběhne nechat vytrhnout zub k bývalému holiči. Zajděte do hospody U "rozbitého" bubnu a znovu si promluvte s vystrašeným mužíkem, popíše vám další postup při vykrádání sejfu. Vraťte se do minulosti, hoďte na sebe prostěradlo a s trezoru ukradněte propustku k bráně. V přítomnosti ji ukažte strážnému u brány a než opustíte město, seberte s bedny mezi strážnými rachejtle a sud se střelným prachem. Ťuknutím na rachejtle v inventáři z nich jednu vyberte a zapalte ji sirkami. Jděte do temného lesa na mapě Zeměplochy (Dark Wood). Při nečekané pauze v horách seberte pírko a vejce. V chatrči na konci lesa naberte do hrnku nápoj lásky. Po mapě putujte až na samý kraj světa (Edge of World), kde najdete lampu ve vidlici vlevo a po zatřesení palmou spadne do vody kokos, který vylovíte síťkou na motýly. Šroubovákem ho provrtáte, získáte mléko. Jděte zpět na náměstí a k psychiatrovi. Tentokrát budete usazeni na levé sedadlo. Promluvte si s trollem a po skončení konverzace vás doktor prohlédne. Výtěžkem prohlídky budou dvě kresbičky, které přijdou vhod později. Rovnou se vraťte zpátky k psychiatrovi a promluvte si se ženou, která vám tentokrát dá zamilované psaní. Odneste ho holiči do ulice za náměstím. Až odejde, použijte zubařský přístroj, čímž popeláři vytrhnete zlatý zub (první zlatý předmět pro draka). Pokračujte doleva k rybáři, jeho chobotnici chyťte pomocí provázku, jděte do místnosti s kadibudkou za jeho krámkem. Otevřete dveře kadibudky, strčte chobotnici do záchodu a "zalijte" ji nápojem lásky. Teď je ten pravý čas podstrčit rybáři do kaviáru, který mlsá, jednu suchou švestku. Vraťte se ke kadibudce a nemohoucímu rybářovi vezměte pásek se zlatou (!) sponou. Než opustíte ulici, zajděte do hračkářství na jejím levém konci a vezměte si z bedny plyšového Mikuláše. Pokračujte do paláce, levému strážci ukažte jeden obrázek od psychiatra a pravému strážci druhý obrázek od psychiatra, abyste mohli vejít. Promluvte si s mužem osypaným kuřaty na samém konci fronty. Řekne vám o čtvrti bídáků Shades. Šaškovi nasaďte koš s odpadky. Jděte za ním do koupelny, nalijte do vany pěnu do koupele a z věšáku sundejte šaškovu čepici se zlatými rolničkami. Jděte na náměstí a promluvte si se Starfishem. Uvidíte speciální pozdrav, ale Starfish vás ho naučí pouze až dokážete, že jste pravý muž. Přeneste se do minulosti. Proveďte vizitu kadibudky v ulici za náměstím. Až si dosyta zavzpomínáte na krásné milování chobotnice s rybářem, otevřete dveře kadibudky a přečtěte si nápis na jejich vnitřní části. Dozvíte se o lehké ženě Sally. Jděte do čtvrti Shades, až na konec ulice k lehkým ženám. Promluvte si s první ženou zprava. Slíbí, že vám opatří důkaz mužnosti, dáte-li ji tyto tři předměty: vejce, mouku a mléko (Egg, Cornflour, navrtaný Coconut). Pokud to snad nepůjde, promluvte si znova se všemi ženami a jděte se znova podívat na dveře kadibudky. Předměty Sally dejte a získáte žluté spodničky. Odneste je do přítomnosti Starfishovi coby důkaz mužství. Získáte nejen schopnost zvláštního pozdravu, ale i podprsenku, kterou rovnou použijte na žebřík. Jděte do čtvrti Shades. Speciální pozdrav použijte na zedníka nahazujícího začernalou zeď a získáte jeho zlatou zednickou lžíci. Pokračujte ulicí dále doprava až k domku, ze kterého se ozývá slastné "ZZZZ..", Na dveře tohoto domku použijte "opodprsenkovaný" žebřík! Uvnitř se pokuste vzít spícímu zloději zlatý klíč. Až se otočí na bok, polechtejte ho pírkem a klíč je váš. Na odchodu si nezapomeňte vzít žebřík. Pro poslední zlatý předmět musíte jít do Alchymistovy uličky (Alley). Vezměte si k sobě plyšového Mikuláše, vystřelte se na střechy a narvěte Mikuláše do komínu vpravo (alchymistův komín). Po této "akci" jděte dolů do čoudícího alchymistova příbytku. Dejte sud se střelným prachem do krbu (obzvláště logické, že?) a přivažte k němu provázek z hračkářství. Vyjděte ven a sirkou zapalte konec provázku čouhající z roury vpravo. Získáte zlatou kominickou štětku. Jděte do stodoly a drakovi dejte všech šest zlatých předmětů (Tooth, Belt, Trowel, Cap, Skeleton key, Brush). To už jsme skoro na konci tohoto pekelného aktu. Jděte na náměstí. Promluvte si s čarodějnicí a symbolem otazníku si dopomozte ke koberci. Znovu s ní promluvte a to symbolem šaška. V ten moment, co na krátkou chvíli nastaví ústa k líbání, ji ze stánku za ní ukradněte knihu (Custard book). Přeneste se do minulosti a z poličky těsně vpravo od vchodu seberte knihu (Dragon book) a v inventáři ji použijte na knihu od čarodějnice. Vymění se obaly. Knihu od čarodějnice s falešným obalem narafičte zpátky na místo vpravo od vchodu. Mnich si ji odnese v domnění, že je to dračí kniha a vy si můžete pogratulovat, ze je druhý akt za vámi.

AKT 3

Začínáte u městské brány. Vaším úkolem v tomto aktu bude připravit se na boj s drakem, udělat ze sebe hrdinu, Docílíte toho shromážděním několika předmětů. Jaké věci to jsou, se dozvíte tím, že se budete ptát těchto postav; na náměstí Old timers pouch a Amazon warrior - moustache a sword. Wizard v jídelně univerzity - talisman a prostitutka Big Sally - camel-flag. Jakmile se jich zeptáte, objeví se příslušná ikonka při rozhovoru s levým strážcem městské brány. Nejdříve se vydejte k tajnému úkrytu sekty (Hide-out). Zabouchejte klepadlem na dveře a dostanete bábovku, protože v minulém aktu dostali místo dračí knihy custard book a tak se vrhli na dělání LOVE POTION... nebo přesněji ten večer při seanci toho "navařili" tolik, že to rozdávají. Na náměstí se mnohé změnilo. Od překupníka si teď můžete koupit pytlík pijavic. V inventáři pijavice rovnou z pytlíku dvojím ťuknutím vyndejte. Ze stánku si vezměte vejce a pak ze země hada, pro vejce jako takové jsem nenašel žádné použití (kromě toho, že jde hodit na osla). Hada ztoporněte škrobem (Starch) a způsobte mu erekci zúrodňovačem (Fertilizer). Jděte do Neviditelné university, do jídelny. Nahluchlému kouzelníkovi vyměňte toporného hada za hůl. Na hůl nasaďte síťku na motýly. V kuchyni najděte špachtli a v pracovně Archkancléře zapomenutý kouzelný klobouk. V knihovně je teď možno najít kouzelnou knihu pro hrdiny v poličkách směrem od místa, kde se nacházela kniha mnichů. Kniha hrdinů se hlásí jako Magic book a je velice maličká. Našli jsme ji čistou náhodou a bylo to jen potvrzení nehratelnosti této hry. Opusťte město a jděte do hájku zamilovaných (Woods). Vpravo u studny zatočte klikou a z vědra naberte vodu do hrníčku. Promluvte si s čekajícím holičem/zubařem a pak šroubovákem odšroubujte kliku od studny. Vraťte se do města, do paláce, stráže vyřiďte podáním pijavic levému strážci (při případné další návštěvě paláce dejte pravému strážci pytel od pijavic, čímž se stráží zbavíte nadobro). V koupelně najděte kartáč čouhající z vany. Palác ale neopouštějte, jděte stále doprava, až do mučírny (Dungeon). Tou se dejte také doprava, až na místo, kde je mučen šašek a jeho hůlka. Prohrabáním smrtky ležící na zemi získáte kost. Poté nasaďte kliku na pravý skřipec a mučte Chuckyho, až z něj vypadne hrdinův meč. Jděte do ulice za náměstím. V hračkářství namočte kost do lepidla na stole a v krámku holiče najdete nůžky a holičův diář. Jděte k příbytku vystrašeného chlápka, jemuž jste vykradli trezor (Inn). Nevcházejte dovnitř. ale jděte doprava. Psovi dejte lepivou kost a promluvte si s námořníkem. Pak požádejte hostinského v otevřeném okně o sklenici mléka a znovu si promluvte s námořníkem. Prozkoumejte tetování na jeho levé ruce a zase si s nim promluvte. Dostanete píšťalku. Opusťte Ankh-Morpork a jděte na kraj světa. Následuje animovaná scéna. Na kraji světa použijte na Rincewinda píšťalku, přiletí papoušek. Hoďte mu sušenku ,Firecracker". Z vody ho vylovte prodlouženou síťkou na motýly, píšťalka ale uplave. V inventáři prozkoumejte kouzelný klobouk a zasaďte ho do vidlice, kde bývala lampa. Po šňůře z kapesníku se spusťte pryč ze světa na Velkou želvu. V jednom místě na jejím krunýři se něco maličkého třpytí. Je to píšťalka. Papouška a píšťalku odneste námořníkovi. S tetováním to ale bude složitější. Vejděte do místnosti, kde jste vykrádali trezor a jděte doprava do koupelny. Do vody v hrnku přidejte mýdlo z kohoutku u vany. Mýdlovou vodou napusťte kartáč a jděte k alchymistovi. Mluvte s ním, až ho Rincewind pošle na farmu pro kukuřici. Pak si vezměte jeho "foťák" Impstamatic a jděte také na farmu (Livery Stable). Pěnícím kartáčem vyčistěte nápisy na zadní části vozíku (Bumper bar). Pak nápisy prozkoumejte a oba si je přečtěte. Dejte se do čtvrti Shades a zkuste seškrábnout zuhelnatělého zedníka špachtlí ze stěny. Získáte jeho obrys ze sazí. Když na obrys dvakrát kliknete, získáte saze, což je maskování (camel-flage), jedna z osmi hrdinských věcí. Přes opodprsenkovaný žebřík přejděte do domku zloděje a z vaku na poličce vyndejte ostrý nůž. Nyní jděte zpátky k alchymistovi, vezměte si nůž k sobě a vystřelte se na střechy. Nožem uřízněte kapesník, kterým je přivázán žebřík vedoucí na střechy vlevo. Slezte dolů. Uvidíte další pád vraha. Promluvte s ním a Rincewind mu řekne nápis z vozíku "Sore Ass". Vydejte se na náměstí. V jeho pravé části je ve skřipci osel, kterého vrah práskl úřadům. Nůžkami mu ustřihněte ocas coby hrdinský knírek. Jděte dozadu k popeláři a nožem přeřízněte modrý pás v jeho stroji. Jděte mimo město do Hájku zamilovaných a znovu si promluvte s čekajícím holičem/zubařem. Pak se vraťte na náměstí a jděte k psychiatrovi. Deník nalezený v jeho ordinaci dejte blonďaté ženě. Filmová hvězda se podepíše a vy pak deník odneste zpátky do hájku holiči/zubařovi, který si bude myslet, že se žena objednala k němu na návštěvu a rozběhne se do ordinace. Navštivte holičův krámek v ulici za náměstím a promluvte si s ním o tetování. Ted' zpátky na náměstí a promluvte si se (synem holiče) Starfishem, aby začal mávat nálepným tetováním. V prťavé uličce za náměstím odřízněte nožem modrý pás z popelářova stroje a přesuňte se na střechy nad alchymistovým domkem. Vylezte na věž, vyšplhejte na konec stožáru a na jeho koneček přivažte gumový pás. Tetování je vaše. Slezte dolů a vydejte se do černého lesa (Dark Wood) k čarodějnici. Prozkoumejte fialový nápoj na stole vpravo a zeptejte se na něj čarodějnice. Až nastaví ústa k polibku, rychle na sebe použijte bábovku (Custard tart). Za toto smilstvo můžete fialový nápoj Pravdy vzít. Zpátky ve městě jděte na novou lokaci Lady Ramkins. Otevřete bránu, zaťukejte na hlavní dveře vily klepadlem a počkejte až lady vyleze. Promluvte si s ní, znovu zaťukejte a jakmile vyleze, utíkejte směrem za dům po cestičce vlevo. Pokud jste to zvládli správně, lady za domem nebude a vy můžete v klidu sebrat rosetu, vodítko a hřebík, na kterém vodítko viselo. Navštivte hospodu u Rozbitého bubnu, u hospodského si objednejte pití, získáte tak prázdný půllitr. Poté si prohlédněte zelenou lahvičku stojící na baru a u hostinského si patřičný nápoj objednejte. Vezmete-li poté skleničku z baru, najdete v ní opilého červa, kterého v inventáři rovnou opět přivažte na provázek. Promluvte si se zákazníkem sedícím u stolu úplně vlevo (Braggart). Rincewind mu půjde objednat pivo. Jakmile půllitry budete mít u sebe, použijte na ně nápoj pravdy. Dále pokračujte do dvorní mučírny. Poblíž cel najdete u země myší díru. "Myš" z ní vylákejte červem na provázku, v inventáři na ni dvakrát ťukněte a máte Impa. Strčte ho do Impstamaticu a jděte do černého lesa k čarodějnici. Dvakrát ťukněte na provázek vinoucí se po podlaze. Rincewind proleze na dvorek s ovečkou. Ovečce připnete rosetu. Takto připravenou ji vyfoťte Impstamaticem. V inventáři zasaďte fotografii do obrázku s chobotnicí a než odejdete, vezměte ještě z hromady dříví palici. Jděte do hospody u Rozbitého bubnu a použijte hřebík na sloup poblíž Braggarta. Pak na sloup pověste obrázek ovce a dejte Braggartovi pivo dochucené nápojem pravdy. Po tomto složitém snažení se konečně dozvíte o chrámu v horách. Rovnou se tam vydejte (lokace „Gorge„ na hlavní mapě). Mnichovi na mostě dejte koberec. Jděte doprava do chrámu. Na svoji truhlu použijte vodítko, z věšáku vlevo sundejte modrou pásku a zavažte si ji na oči. Do svého sáčku (Pouch) naberte písek u paty oltáře vpravo a po Jonesovsku ho vyměňte za diamant Eye of Offler. Vraťte se do města a strážce stojícího nejblíže brány se zeptejte na meč. Na velké mapě jděte na novou lokaci (Mine) do trpasličích dolů. Trpaslíkovi u kovadliny ukažte meč. Za jeho vyklepání chce zvláštní druh vína, který je ve sklepě pod hospodou U rozbitého bubnu, kam ale zatím nemůžete jít. Promluvte si tedy alespoň s hostinským, postěžuje si na lišky. Jděte ke druhé hospodě, do místnosti kde jste vykrádali trezor. Prozkoumejte dveře, dvakrát na ně ťukněte, promluvte si se strašákem, dveře odšroubujte šroubovákem, znovu s ním promluvte a zvolte ikonu mráčku. Strašák půjde vyhnat lišky ze sklepa hospody u Rozbitého bubnu. Jděte tam a do sklepa také vlezte padacími dveřmi poblíž Braggarta. Z prostředního sudu v horní řadě si načepujte víno do půllitru a odneste ho trpaslíkovi do trpasličích dolů (víno mějte u sebe a ne v bedně nebo ho bedna vypije). Pak dejte trpaslíkovi meč k nabroušení. Odejděte z dolů rovnou do aktu čtyři.

AKT 4

Na náměstí pečlivě prozkoumejte ženu připoutanou k obětnímu kamenu - je to lady Ramkin. Pod sukní má klíč. Jděte jím odemknout klec s dráčky za jejím domem. Vejděte dovnitř, rychlým ťukáním přejděte modrou skvrnu na zemi a na konci klece popadněte dráčka - bouchačku. Z rachejtlí (Fireworks) vyndejte jednu rachejtli (Firecrackers) a zapalte ji sirkami. Nabijte s ní "bouchačku". Jděte k bráně města, z bedny vytahujte další rachejtle a popsaným způsobem jimi "bouchačku" nabíjejte, dokud se ji nebude kouřit z nosu (potřebuje asi čtyři náboje). Teď zpátky na náměstí, kde vás čeká závěrečný souboj z drakem, Jakmile se objeví kursor, popadněte v inventáři bábovku a hoďte ji drakovi. A to je konec téhle složité hry. Taky už toho máte plné zuby?

Related Games Discworld: Noir
Discworld 2
Discworld 2: Mortality Bytes



Diskusia Príspevkov: 6 Hodnotenie
750 hlasov

100
60
20

80
40
0
44
Zobraziť všetky Pridať príspevok



| Návody | Autori |




© 99-2022 ABCgames.net 
Facebook
 ABCgames.CZ | SK | E-shop hry |