GAMESCHEATSTRAINERSWALKTHROUGHSCD COVERSWALLPAPERSSCREENSHOTSDOWNLOAD

OTHER
CALENDAR
FORUMS
COMPANIES
TOP 10

BUY GAMES
USER
Login
Registration


Users
Games Store
ABCgames
Contact, RSS, Cooperation
STATISTICS
Games:
Cheats:
Trainers:
Walkthroughs:
Localizations:
CD covers:
Wallpapers:
Screenshots:
Download:
21419
5455
5063
1438
1600
7352
6161
13176
1687

Online 19084 users

Walkthroughs > Mata Hari


Zobrazení:11930
Autor návodu:ckrazYi

Medzerníkom zapnete / vypnete zvýraznenie použiteľných objektov a osôb. Aj napriek tomu sa nezvýraznia úplne všetky objekty, tie, čo ostanú skryté, vám pridávajú špionážne body alebo slúžia ako inšpirácia pre tanečné vystúpenia. Ak na ne prídete myšou, zmení sa kurzor.


Minihry:
  • Všetky minihry sa dajú preskočiť, len si tú možnosť treba zapnúť v nastaveniach.
  • Cestovanie - posúvate sa zo stanice na stanicu a pri tom vás naháňajú nepriateľskí agenti. Ak vás chytia, minihra sa reštartuje a opäť začínate z počiatočnej stanice a po úspešnom dorazení do cieľa dostanete menej bodov. Do cieľovej stanice sa musíte dostať tak, aby vás nechytili. Časom sa začnú objavovať postavy špiónov, ktorí vám umožnia cestovať rýchlejšie, ale bez získania skúseností.
  • Tanec - musíte sa kurzorom dotknúť noty, práve keď bude v strede kruhu. Čím bližšie stredu bude nota, tým viac získate bodov, ktoré potrebujete na naplnenie ukazovateľa v ľavom hornom rohu obrazovky. Ak ho nenaplníte, diváci vás vypískajú. Čím viac ho zaplníte, tým viac peňazí za vystúpenie dostanete.
  • Prepájanie drôtov - musíte spojiť/odpojiť potrebné vstupy a výstupy tak, aby aktívne spojenie tvorilo uzavretý elektrický obvod. Rozmiestnenie drôtov je náhodne generované.
  • Dekódovanie správ - musíte natočiť kotúče do správnej polohy, aby sa vám odokryla celá správa. Ľavý gombík mení samohlásky, stredný spoluhlásky a pravý celú abecedu. Pozícia kotúčov je náhodne generovaná.
  • Miešanie chemikálií - treba poskladať potrubie podobne ako el. drôty a potom pomocou troch tlačidiel vľavo docieliť, aby všetky tri kontrolky zasvietili na zeleno. Ak to spravíte dobre, tak sa vám hore naplnia 3 valce s chemikáliami. Ich množstvo upravujete ventilmi pod nimi, hladinu musíte dostať na úroveň šípky pri valci. Musíte to nastaviť v správnom poradí - modrá, zelená, červená.

Miesta s inšpiráciou: Paríž - ľavá aj pravá fontána pred britskou ambasádou, chlapík s verklíkom pred divadlom, slečna s dáždnikom na stanici, dym lokomotívy na stanici, oblaky nad námestím, Berlín - chlap na bicykli, Monako - balón lietajúci nad plážou, para stúpajúca z lokomotívy na stanici, Madrid - žonglér, fontána. Tie miesta sú aktívne v určitom poradí, to však neuvádzam.

Začínate príchodom na večierok, ale uvádzač vás nechce pustiť ďalej. Po rozhovore s ním príde ďalší chlapík, povedzte mu, že nemáte pozvánku a on vás dostane dovnútra. Tam sa postupne porozprávajte so všetkými ľuďmi. Začnite zľava od chlapov pri vchode až sa dostaneme ku Gabrielovi Astrucovi. On od vás bude chcieť niečo na pitie, tak choďte vpravo za barmanom, vypýtajte si od neho šampanské a doneste ho Astrucovi. Ten vám povie, že o práci sa s vami nebude baviť, pokiaľ sa mu správne nepredstavíte. Choďte za mladým novinárom (úplne vľavo), porozprávajte sa s ním a potom sa opäť dajte do reči s Astrucom. Bude od vás chcieť počuť, že vás chvália aspoň dvaja ľudia. Porozprávajte sa s vydatou ženou na balkóne a získate jednu pochvalu (musíte ju najskôr poriadne vyspovedať). Podobne to urobte so Samsonetom, následne s Zollingerom a nakoniec opäť choďte sa Samsonetom. Získate od neho pochvalu, to už máte dve, tak to oznámte Astrucovi a on vám dá svoju vizitku. Vyjdite na ulicu a tam vám Samsonet ponúkne, aby ste sa stala špiónkou. Dá vám za úlohu získať od Zollingera pečať jeho firmy. Vráťte sa dovnútra a ukážte Schragmullerovej ľúbostný list, čo vám dal Samsonet. Pošle vás za Rouyerovou, tak choďte na balkón. Ukážte jej list, ale potrebuje pero na odpoveď. Vypýtajte si ho od novinára, dajte ho Rouyerovej a odpoveď na list zaneste Zollingerovi. S jeho odpoveďou choďte za Rouyerovou a potom opäť za Zollingerom. Po rozhovore s ním skončíte u neho na hoteli. Dajte Zollingerovi whisky. Vezmite palicu a zavrite okno. Keď sa Zollinger zobudí, dajte mu vankúš. Zoberte mydlo a zapaľovač. Zapaľovačom nahrejte pečať a potom ju otlačte do mydla.

Pokúste sa vyjsť na ulicu, ale zastaví vás Maria Curie. Po rozhovore s ňou už naozaj vyjdite von. Porozprávajte sa so Schragmullerovou, vezmite si taxi na stanicu a kúpte si lístok do Monaka. Tam vyjdite na námestie a porozprávajte sa so Samsonetom. Dostanete za úlohu odfotiť dokumenty na britskej ambasáde. Vráťte sa do Paríža, kde vás hneď na stanici zatknú. V cele vezmite šálku a z kanála vytiahnite drôt, ktorým skúste otvoriť celu. Dostanete novú úlohu - zistiť informácie o projekte Jules Verne. Vyjdite z väzenia a na námestí sa vydajte doprava do bočnej uličky, kde si od Schragmullerovej vypýtajte fotoaparát. Choďte do divadla, kde vám Astruc povie, že potrebujete načerpať novú inšpiráciu. Inšpiráciu budete potrebovať na to, aby ste sa dostali ďalej v príbehu, ale aj na to, aby ste si nazbierali peniaze. Odvezte sa taxíkom na britskú ambasádu. Porozprávajte sa so strážnikom, ale bez priepustky vás nepustí. Keď s ním dohovoríte, vyjde z ambasády ďalší zamestnanec, tak to skúste s ním a nakoniec získate priepustku. Strážnik vás však nepustí dnu s fotoaparátom, tak si ho schovajte do kríku vľavo a potom vojdite na ambasádu. Na stole oproti stoličke je neoznačený papier (+50 bodov za špionáž). Vezmite z držiaku na stole papierik, zo zeme uhlík a pomocou neho zvýraznite text na papieriku. Získané čísla sú kombináciou k truhlici, v ktorej nájdete dokumenty. Pokúste sa dokumenty dať na okno, ale nebudú držať. Vezmite zo stolíka vľavo fľašu whisky a vyjdite von. Napravo vylejte whisky do kanálu, naberte do fľaše vodu a vráťte sa dovnútra. Vodou navlhčite dokumenty a prilepte na okno. Vyjdite von, vezmite fotoaparát a odfoťte si ich. Keďže musíte zahladiť stopy, tak znova schovajte fotoaparát, choďte dovnútra, zoberte dokumenty, dajte ich do truhly, vyjdite a vezmite fotoaparát. Choďte do Monaka o odovzdajte fotky Samsonetovi. Potom sa vydajte do Berlína, na stanici si pohovorte so špiónom vpravo. Odteraz sa títo špióni budú objavovať na rôznych miestach. Vyjdite zo stanice a pohovorte si s vrátnikom pred Grenadiers klubom, ktorý vás odmietne pustiť bez pozvánky. Choďte pred britskú ambasádu a preskúmajte fontánu naľavo, tým získate novú inšpiráciu. Tú predveďte Astrucovi v divadle. Získate list od M. Curie a tiež možnosť zatancovať v divadle. Ak vám vystúpenie nevyjde, môžete ho zopakovať. Po úspešnom vystúpení získate pozvánku do Grenadiers klubu. Ukážte ju vrátnikovi pred klubom a pustí vás dnu. Skúste sa porozprávať s Kalleom, ale ukecaný atašé vám to nedovolí. Od návštevníka klubu sa dozviete o jeho žene. Choďte do hotela oproti klubu a zavolajte do baru, že atašé má ísť domov. Porozprávajte sa s Kalleom, bude od vás chcieť francúzske plány na výrobu ocele. Choďte do Paríža a taxíkom zájdite za M. Curie. Pozbierajte v jej laboratóriu všetko čo sa dá. Potom jej dajte síran horečnatý (epsom salt), kyselinu sírovú (sulfuric acid) a dusičnan sodný (sodium nitrate). Potom vás vezme za Brunelom, ten má potrebné poznámky v notese, ktorý vám však odmietne dať. Vráťte sa do laboratória a do sáčku (foil pouch) dajte kyselinu sírovú (vitriol). Prejdite do vedľajšej miestnosti, vezmite fotografickú tabuľku a dajte ju pod zápisník. Potom na zápisník použite chlorid radnatý (radium salt), hydrobenzén a kyselinu octovú (acetic acid). So získaným vzorcom sa vráťte do klubu v Berlíne a dajte ho Kalleovi. V jeho izbe vezmite knihy, ceruzku a papier. Porozprávajte sa s Kalleom o knihách, získate číslo strany v knihe Cesta na Mesiac a na nej je kód, ktorým otvoríte trezor. Na plány v trezore použite papier a ceruzku a obrázok ukážte Kalleovi. Ocitnete sa v hoteli, odtiaľ zamierte ku M. Curie. Pred labákom stretnete Zollingera. Vojdite dnu a pokračujte do ďalšej miestnosti. Tam nájdete mŕtveho Brunela. Zo stola vezmite pero a zápisník. Po rozhovore s policajtom použite pero na zápisník, zistíte, že je v ňom neviditeľný atrament. Porozprávajte sa s M. Curie, povie vám, že potrebujete jód. Vráťte sa k Brunelovi, v poličke hore je jód, ktorý použite na zápisník. Doručte poznámky Kalleovi do klubu. Keď odíde, preskúmajte dvoch chlapíkov úplne vpravo, dopočujete sa o Marconim. Porozprávajte sa s plukovníkom Holzom, získate info o kanóne. Porozprávajte sa s atašé o Marconim (+50 bodov špionáže). Choďte do Paríža za kapitánom Ladouxom a povedzte mu zistené informácie o kanóne.

Po rozhovore so Samsonetom sa porozprávajte s Jellinkom, získate číslo na jeho dcéru. Potom zavolajte Mercedes Jellinkovu z hotela v Berlíne, príde za vami. Mercedes sa chce naučiť tancovať, ale chce nové triky, takže potrebujete inšpiráciu. Pred hotelom si obzrite chlapíka na bicykli, potom zavolajte Mercedes a ukážte jej novú figúru. Vezme vás do továrne. Zo stola v strede vezmite znak „Mercedes“, ukážte ho Mercedes a tá vás vezme do kancelárie, kde si prezrite knižnicu. Choďte do hangára, vezmite rúrku, kliešte z bedne s náradím a do hrnčeka naberte olej zo suda. Vyjdite do továrne a prejdite doprava k oknu. Namažte ho olejom a s pomocou klieští ho uvoľnite. V noci prerušte prívod elektriny v budove tak, aby v hangáre svetlo ostalo. Stačí prepojiť drôty tak, aby všetky vstupy boli prepojené a výstup šiel iba do hangáru. Keď budete úspešní, z pracovného stola vezmite kovový prúžok a pomocou neho otvorte kanceláriu. Cestou vás budú rušiť potkany, tak si to treba správne načasovať. V kancelárii vezmite zo stola papier. Preskúmajte knižnicu, potom zoberte zo zeme knihu a vložte ju do knižnice. Na hornej polici zložte z kníh slovo „Daimler“. Dajte dokopy pero a papier a to použite na obkreslenie plánov. Choďte do Paríža, kde odovzdáte plány Ladouxovi a Samsonet vám zadá novú úlohu - sabotovať nový letecký motor. Vydajte sa do divadla, zas vám bude treba ďalšiu inšpiráciu. Nájdete ju na stanici, kde si prezrite slečnu s dáždnikom. Po odtancovaní za vami príde Kalle a povie vám, že ho odvelili do Madridu. Choďte za ním, v Madride presvedčte žongléra pred stanicou, aby vám predviedol, čo vie. Potom vpravo na ambasáde preskúmajte okno. Prejdite do uličky za ambasádou, zo suda vezmite klobásu a dajte ju psovi. Preskúmajte telefónnu skrinku, potrebujete však zariadenie na odpočúvanie. Choďte do Monaka a spýtajte sa na to Samsoneta. V Berlíne na stanici si vypočujte telefonát chlapíka v búdke. Upravte čas na staničných hodinách a potom sa porozprávajte so sprievodcom. Preskúmajte telefón. Vyjdite zo stanice, budete v továrni. Prekľučkujte medzi autami do ľavej časti a pomocou kovového prúžku otvorte dvere. V kancelárii vezmite skrutkovač, syrový sendvič a šálku. Vráťte sa na stanicu a pomocou skrutkovača odmontujte slúchadlo. To použite v Madride spolu s telefónnou skrinkou na odpočúvanie Kallea. Pospájajte drôty a vypočujte si rozhovor. Ak si vypočujete ešte jeden telefonát, získate +50 bodov za špionáž. Teraz potrebujete získať váš portrét, urobí vám ho maliar na stanici v Monaku. Váš portrét vymeňte za portrét Arnieho na tabuli v Madride. Keď sa vrátite na námestie, príde za vami spojka a dá vám kódovací kotúč. Ten zaneste Ladouxovi na policajnú stanicu do Paríža, on však bude od vás chcieť dekódovať správu na prístroji u neho na stole. Vložte kotúč do prístroja a natočte gombíky tak, aby ste dostali správu „March trhu low countries, war plan approved by ghq“ . Vráťte sa do Berlína do továrne, do krabice pri okne položte sendvič, tým odoženiete strážnika. Pomocou šrobováka otvorte kapotu auta vľavo hore. Prezrite si motor a do šálky naberte kyselinu, ktorú potom nalejte na letecký motor v hangári. Od Samsoneta dostanete za úlohu dešifrovať Zollingerove správy. Vráťte sa na námestie a porozprávajte sa s Jellinkom o počasí, získate +50 špionážnych bodov. V Paríži požiadajte Ladouxa o použitie jeho dešifrovacieho stroja, bude však od vás najprv chcieť láskavosť. Máte zdiskreditovať jeho nadriadeného Malbeca, tak sa za ním vydajte. Preskúmajte telefónne káble a poklop kanálu. Vráťte sa za Ladouxom, povedzte mu, že neviete nájsť telefónnu skrinku, a on vám dá kľúče od kanalizačného systému. Choďte do väzenia a kľúčom si otvorte kovové dvere. Mata však nechce vojsť v jej šatách, vezmite si teda pracovný oblek zo skrine vedľa. V kanáli choďte doprava, dolu, doľava, dolu, doprava. Ak ste v miestnosti 318, zapojte slúchadlo do telefónnej skrinky a vypočujte si telefonát. Vráťte sa za Ladouxom, po východe z kanála sa prezlečte. Ladoux vám sprístupní prístroj, dešifrovaná správa je „Gas research goes well, factory production next“. Správu odovzdajte Samsonetovi.

V Paríži na námestí sa porozprávajte so Schragmullerovou. Navštívte M. Curie, po rozhovore vám dá doporučenie k Haberovi. V Monaku sa porozprávajte so Samsonetom. Choďte do Berlína a taxíkom sa odvezte za Haberom. Získate priepustku do Zollingerovej továrne. Choďte do Monaka, na stanici sa pozhovárajte so Schragmullerovou, povie vám o zatknutí Samsoneta v Paríži. Vyberte sa teda do Paríža, na polícii sa porozprávajte sa Ladouxom a potom so Samsonetom vo väzení. Dostanete za úlohu napodobniť Habera - oblečenie, hlas, auto. A tiež musíte zistiť, kde je Zollingerova továreň. Vráťte sa k Haberovi do Berlína. Už nebude v kancelárii, tak si vezmite zo steny fotku a zo stola berte veci, až kým nezískate informáciu o plukovníkovi Holzovi. Choďte za Holzom do klubu a zistíte od neho, že továreň je v Monaku. V Monaku na stanici si pohovorte so Schragmullerovou, nasmeruje vás, kde získať potrebné veci. Na námestí sedí Jellinek, požiadajte ho o limuzínu. Chce však za to od vás, aby ste mu priviedli dcéru. Z hotela v Berlíne zavolajte Mercedes, dohodnete sa, že vás príde pozrieť na vystúpenie. Keď si budete dohadovať vystúpenie, požiadajte Astruca, nech vám pomôže s kostýmom a hlasom Habera. Teraz vám ostáva už iba získať auto. Po vystúpení, na ktorom bola Mercedes, sa s ňou pohádate. Dohodnite si s ňou druhé stretnutie po vystúpení, dopadne to však rovnako. Choďte do Paríža na políciu a od Ladouxa si vyžiadajte zatykač na Mercedesinho priateľa. Neviete však jeho meno, preto z Berlína zavolajte Mercedes a ona vám ho povie. Ladoux vám vydá na jeho meno falošný zatykač, ktorý v Paríži na námestí ukážte Mercedes. Stretnite sa s Jellinkom v Monaku, požičia vám sľúbenú limuzínu. Na stanici povedzte o vašom pokroku Schragmullerovej a keď už máte všetko zariadené, tak vám obnoví pečať na priepustke do továrne. Tým sa dostanete do továrne, kde presvedčte Zollingera, aby vás nechal pozrieť si ju. Prezrite si poznámku na sudoch vpravo, preskúmajte kontrolky (displays), na ktorých nájdete postup, v akom poradí aktivovať jednotlivé súčasti stroja. Zapnite pumpu (pump switch), otočte kohútikom (pump valve) a na ovládací pult plynu (gas adjust control) použite vzorec od Habera. Namiešajte správny pomer chemikálií a vychutnajte si záver hry.


Ja som hru ukončil s týmito štatistikami:
Špionáž: 200/1000
Skúsenosti: 10000/10000
Bohatstvo: 12000/14000




Diskusia Príspevkov: 0 Hodnotenie
606 hlasov

100
60
20

80
40
0
59
Pridať príspevok



| Návody | Autori |




© 99-2022 ABCgames.net 
Facebook
 ABCgames.CZ | SK | E-shop hry |