-: otrasný dabing, bugy, boj, UI, stereotyp, niektoré prvky hry a hlavolamy kaziace celkový dojem, atmosféra prostrednej časti hry, zvukové efekty, animácie postáv, divný pohyb a astmatický beh hlavného hrdinu, ovládanie, nektoré textúry
+: engine, príbeh, atmosféra na začiatku a ku koncu hry, zbrane, lokácie, artworky pri načítaní, niektoré momenty, hudba, cena
Verdikt: Afterfall padol oveľa skôr ako sa čakalo. Celkový dojem z hry padá na fatálnych chybách, medzi ktoré patrí totálne otrasný dabing. Necítiť z neho žiadne emócie, ktoré hra takéhoto typu potrebuje. Afterfall ďalej obsahuje bugy v podobe zaseknutých dverí alebo panelov, čo automaticky znamená nutnosť načítať checkpoint. Samostatnou kapitolou je boj s tupou UI, ktorý vedie k stereotypu. Atmosféru hry paradoxne najviac narúša hlavný hrdina Albert, ktorý je podľa všetkého silný astmatik so skoliózou. Komická je nielen jeho poloha tela pri chôdzi, ale aj jeho fučanie pri behu už po prvých krokoch. Možno sa iba snaží rozdýchať ovládanie hry, ktoré nie je práve najlepšie. Napriek toľkým negatívam Afterfall má aj svoje pozitíva. Atmosféra hry je najlepšia na začiatku hry a v posledných kapitolách, kedy vrcholí celkom dobrý príbeh. Pozitívom je aj soundtrack a artwork-y, ktoré pridávajú na atmosfére. Celkovo Afterfall mohol byť oveľa lepší, nebyť množstva chýb a negatívnych prvkov, ktoré znižujú jeho schopnosť konkurovať obdobným hrám na trhu.