Walkthroughs > Star Wars: Knights of the Old Republic
1. časť | 2. časť | 3. časť | 4. časť | 5. časť
KASHYYYK
Czerka Landing Port
Toto je domovský svet Wookieeov, takže by ste si sem mohli vziať Zaalbara, to vám odporučia aj vaši spoločníci, s ktorými sa vyberiete von, pretože by to tu mohol poznať (no nie je to nutné). Ak chcete jeden vedľajší quest, tak si vezmite so sebou Canderousa, ešte v tejto prvej oblasti stretne známeho Jagiho.
Po vystúpení z lode vás privíta Janos Wertka, zástupca Czerka Corporations. Požaduje 100 kreditov za parkovanie. Tak ako na Tatooine, buď zaplaťte, alebo ho presvedčte, aby ste nemuseli platiť. Spýta sa vás, či nepotrebujete prekladač, no ste skúsený lingvista, tak odmietnite. Ešte dodá, aby ste ho nasledovali do jeho kancelárie a poberie sa tam. Nemusíte tam ísť hneď, môžete sa najprv poobzerať po okolí.
Pri vašej lodi stojí Fodo Medoo. Môžete sa ho popýtať na rôzne veci a zahrať si s ním Pazaak. Poniže pristávacej plochy stojí Komad, Twi´lekčan, s ktorým ste na Tatooine zabili Kraytského Draka. Cítil, že dosiahol, čo sa dalo, keď ste zabili draka a prišiel loviť sem. Chce si získať dôveru Wookieeov, aby sa naučil niečo o love aj od nich. Po rozhovore odíde.
Vydajte sa ďalej, cestou narazíte na dvoch mužov, sú to Matton Dalson a Eli Gand. Eli predáva nejaké veci a tiež sa s nimi spája quest Honest Debt.
Potom skočte za Janosom. Okrem toho, že predáva veci, sa s ním pozhovárajte o planéte a zistite, že zotročujú Wookieeov. Prinúťte ho, aby vám povedal podrobnosti a zistíte, že majú dohodu s náčelníkom Chuundarom. Vymieňajú Wookieeov za zbrane.
Potom pokračujte až k bráne von z tejto časti. Stráž vás zastaví a upozorní, že je to tam nebezpečné. Môžete sa pozhovárať, ale stačí, ak poviete, že ste zaplatili vstupný poplatok a tak idete ďalej na vlastnú zodpovednosť.
The Great Walkway, Village of Rwookrrorro
Hneď na začiatku vás čakajú Forest Kinrath, ktorých by ste už mali v pohode zvládať. Obďaleč je Damaged Sentry Droid, ktorého môžete opraviť a pomôže vám, no nie je to nutné (1170 xp za komplet opravu). Ak máte so sebou Zaalbara, tak vás tu osloví. Je rád, že je naspäť doma. Tiež vás informuje, že jeho otec bol vodcom neďalekej dediny a že tam zrejme nebude vítaný.
Poniže je trojica strážcov, ktorí zabili Wookieeho. Keď vás zbadajú, tak sa ozvú, že čo tam chcete. Spýtajte sa, čo sa stalo. Ich otrok sa trochu vzbúril, tak ho museli skľudniť. Ak je s vami Zaalbar, tak ho to naštve. Keď mu poviete, aby ich kľudne zabil, tak dôjde k boju a získate temné body. Inak ho presvedčte, aby to nechal na vás. Ak ich presvedčíte, aby vám zaplatili, zato, že to neohlásite, tak získate 400 kreditov a tiež temné body. Ak im však poviete, že nedovolíte, aby zabíjali Wookieeov, tak dôjde k boju a získate svetlé body. Posledná možnosť je-nemiešať sa do toho, prípadne ich presvedčiť, aby sami vypadli. Tak získate tiež svetlé body a nič sa nestane. Ak ich zabijete, tak si vezmite z tela kapitána Czerka Corp. Resource ID.
Potom sa prebojujte až na križovatku. Napravo je Wookiee na stráži. Dajte sa naľavo. Za ďalšími nepriateľmi narazíte na Supply Station terminál a dve bedne zásob. Ak ste zabili kapitána a vzali mu ID, tak ho použite na terminál a otvoríte ním bedne, ak nie, tak môžete použite Comupter Slice, ale miniete ich dosť. Inak bedne môžete aj násilím rozbiť, takže to nie je nutné.
Postupujte ďalej týmto smerom a stretnete troch temných Jediov, ktorí po vás pátrajú. Zabite ich a prezrite, okrem iného majú : Damind Crystal, Nextor Crystal, Yellow Crystal, Short Lightsaber, Lightsaber, Double- Bladed Lightsaber, Dark Jedi Knight Robe.
Za nimi je už vchod do dediny. Keď je s vami Zaalbar, tak ho strážca nazve Šialeným pazúrom a nechce ho vpustiť do dediny. Vezme vás za Chuundarom, no musíte si vybrať iného spoločníka miesto Zaalbara.
Uvidíte sa s Chuundarom, Zaalbarovým bratom, ktorý je teraz náčelníkom. Pohovorte si s ním o jeho obchode s Czerka corp. a o predávaní Wookieeov do otroctva. Odmieta to priznať a všetci ostatní mu veria. Tiež zistíte, že ich otec bol tiež zotročený. Keď sa spýtate, čo chce, povie, že Zaalbar musí zostať pri ňom. Má pre vás úlohu. Je tu ďalší šialený Wookiee, ktorý bol vyhnaný do Shadowlands, no teraz škodí Czerkárskym otrokárom. To je quest Chieftain in Need.
Kým ste v dedine, skočte ešte do miesta označeného Home of Woorwill. Tam po rozhovore s domácimi môžete získať quest A Wookiee Lost o stratenom Rorwoorovi. Môžete si o ňom pohovoriť aj s Worrroznorom v budove Holder of the Laws.
Keď ste v dedine hotoví, tak ju opustite. Vrátite sa na cestu Great Walkway. Na nej sa vráťte na rázcestie, kde ste predtým napravo videli Wookieeskeho strážcu. Dobehnite k nemu a teraz vás pustí ďalej.
Postupujte cestou až dobehnete k parte Wookieeov, ktorí bojujú s Kinrathmi. Pomôžte im. Potom vás jeden osloví s tým, že nechce, aby ste sa k nim pridali na ich love. Môžete sa ho na niečo spýtať. Odpovie, len ak ho presvedčíte. Zistíte niečo o človeku, ktorý je podľa nich šialený, ale má ich rešpekt, pretože už dlho žije sám v Shadowlande. Môžete niečo zistiť o Bacca´s Blade, čo je významný meč, s ktorým môže byť vyzvaný náčelník. Po rozhovore pokračujte ďalej.
Neďaleko vás už čaká Gorwooken. Môžete si s ním pohovoriť, ale nedozviete sa viac, než už viete, tak sa rovno nechajte zviezť výťahom dole.
Upper Shadowlands
Postupujte jedinou možnou cestou. Budete míňať mŕtvolu, ktorá má pri sebe Krath Double Sword a Zabrak Tystel Mark III. O niečo ďalej uvidíte ako nejaký Jedi zlikviduje štyri potvory. Potom vás osloví, no zistíte len, že je to Jolee Bindo a viac vám povie v jeho chate. Tak ho nasledujete. Keď zastane, tak ho opäť oslovte. Zistíte, že je to Jedi, ktorý sa však rozhodol tu pustovníčiť. Spýtajte sa ho na čo chcete, ale najmä na Star Map. Povie, že ju nezískate bez jeho pomoci a jeho pomoc má svoju cenu. Je tu skupina pytliakov, ktorých by tu viac nechcel vidieť. No nechce, aby zomreli, inak by to bol vybavil už dávno sám.
Potom sa vydajte ďalej skúmať oblasť na severovýchode a narazíte na mŕtvolu Wookieeho (A Wookiee Lost). Prehľadajte ju. Ďalej za ňou je skupina ľudí vedených Komandérom Dernom. Toto je súčasť questu pre Joleeho, no môžete tu získať ešte jeden, Tach Paching, čo je práca pre zlú Czerka Corporation. Keď ich vyženiete, tak sa vráťte za Joleem a ten sa stane členom vašej party (tiež ho teraz musíte mať v skupine). Preskúmajte ešte priestor za jeho domom, ak ste tak už neučinili. Je tam zničený droid, ktorého môžete preskúmať (Honest Debt).
Keď ste pripravený, tak sa vydajte s Joleem na koniec cesty, kde ste stretli pytliakov a tam je silové pole, cez ktoré by ste inak neprešli. Jolee ho zruší
Lower Shadowlands
Krátko po vstupe uvidíte, ako Wookiee bojuje s Mandalorianmi. Pomôžte mu v boji. Po boji vás poprosí, aby ste ho vyliečili. Ak odmietnete, získate temné body, ak mu pomôžete, získate svetlé body. Potom sa porozprávajte s Grrrwahrrom a získajte quest Hidden Hunters. Svetlé body získate aj za prijatie questu. V rámci jeho plnenia preskúmate časť oblasti. Potom preskúmajte zvyšok. Vydajte sa ďalej cestou, na ktorej ste sa vysporiadali s Mandalorianmi, kde boli aj ich Swoop Biky. Na konci cesty je hologram Rakatana, označený ako Computer.
Povie vám, že potrebuje rekonfiguráciu. Viac vám o tom nechce povedať. Celkovo sa s ním môžete porozprávať o viacerých veciach, ale veľa z neho nedostanete. Keď sa spýtate na Star Map, tak povie, že ju má v pamäti, ale nemôže poskytnúť informácie kvôli zabezpečeniu. Spýtajte sa, ako ich môžete prekonať. Tým, že dokážete, či ste hodný tohto poznania. Potom máte možnosť, You may begin evaluation (môžeš začať s ohodnotením). Popis pri úlohe Star Map.
Potom už len preskúmajte zvyšok oblasti na východe, tam stretnete Freyyra. Jeho osud je spísaný pri queste Chieftain in Need. Ukončiť to môžete tak, že vodcom zostane Chuundar, alebo pomôžete dosadiť starého vodcu Freyyra. Keď to potom skončí, už vás tu nič nedrží a môžete opustiť planétu. Keď sa budete z dediny vracať k lodi a pomohli ste na trón Freyyrovi, tak cestou uvidíte, ako Wookieeovia bojujú so zamestnancami Czerka Corporations. Môžete im pomôcť.
Inak opustite planétu a vydajte sa na ďalšiu. Ak postupujete podľa návodu, tak v animácii práve oznamuje Admirál Saul Malakovi, že Calo Nord zlyhal a je mŕtvy. Na otázku, či má najať ďalších lovcov mu Malak povie, že sa o to postará jeho učeň Darth Bandon, ktorý sa v zápätí predvedie.
1. Honest Debt
Keď pôjdete po ceste od vašej lode, cestou narazíte na dvoch mužov, sú to Matton Dalson a Eli Gand. Eli je obchodník a Matton je prinútený pri ňom zostať ako pomocník, lebo mu vraj nezaplatil dlh. Ak sa spýtate na to, či je otrok, Eli odpovie, že nie, že je to len dodržiavanie obchodných pravidiel. Matton mu teda bude robiť mechanika, kým sa nevráti jeho posádka a nevyrovná dlh.
Potom, keď sa dostanete do Upper Shadowlands, tak sa stretnete s Jolee Bindom. Kúsok za jeho domom je zničený droid (Broken Droid), ktorého môžete preskúmať. Prehrá vám posledný záznam, z ktorého zistíte, že skupina, čo bola s droidom, čakala na Eliho a keď konečne prišiel, tak ich postrieľal. Zvoľte možnosť, že si vezmete z droida, čo sa dá. Vezmete si jeho hlavu a telo exploduje, no neodoberie vám to zo života veľa. Potom sa vráťte za Elim a Mattonom.
Svetlá strana: Matton zistí, že Eli zabil jeho posádku, je naštvaný. Povedzte mu, že Eli je už aj tak odhalený a že násilie nič nevyrieši. Eli utečie a vy získate svetlé body (638 xp). Potom mu poraďte, nech preberie Eliho obchod. Aj tak mu veľa iných možností nezostáva, tak tam zostane a vám dá za odmenu 500 kreditov.
Temná strana: Keď Matton zistí, že Eli zabil jeho posádku, je naštvaný. Povzbuďte ho, aby zabil Eliho. Tak sa aj stane a vy získate temné body (638 xp). Keď potom oslovíte Mattona a spýtate sa, čo ide robiť ďalej, tak povie, že preberie Eliho obchod. Presvedčte ho, nech sa na ten obchod vykašle a získate ďalšie temné body. A on vám dá za odmenu, že ste mu pripomenuli, aby nezostával, tam kde ho tyranizovali, Mandalorian Assault Rifle.
2. Jagi´s Challenge
Nato, aby ste tento quest získali, musíte sa postupne pri rozhovoroch dozvedieť od Orda dosť o tom, čo zažil počas svojich bojových výprav. Získal som ho, až keď som prešiel Tatooine, tak neviem, či sa dá aj skôr.
Keď bude s vami Canderous Ordo, tak stretnete Jagiho (Czerka Landing Port), ktorý slúžil kedysi pod Canderousom a obviní ho, že jeho a jeho mužov nechal úmyselne zomrieť a teraz ho vyzýva na súboj. Ak ho neprijme, tak to rozhlási medzi ostatnými klanmi a príde o svoju česť. Dune Sea na Tatooine má byť miestom ich súboja. Zabehnite na Tatooine a v Dune Sea, neďaleko zničeného Sandcrawleru sa stretnete s Jagim. Naveďte rozhovor správnym smerom, aby ste niečo zistili. Počas boja Jagiho a jeho ľudí poslal Canderous útočiť na nepriateľa s vedomím, že to neprežijú a za to ho Jagi nenávidí, pretože víťazstvo by dosiahli aj bez tejto obete. Canderous stojí za svojim rozhodnutím, pretože inak by zahynulo viac mužov a boj by trval dlhšie. Nech robíte, čo robíte, nepresvedčíte ich, aby nebojovali (aspoň mne sa to nepodarilo), takže dôjde k súboju, pri ktorom zabijete Jagiho. Quest je stále aktívny. Keď sa na to spýtate Orda, tak vám povie, že potrebuje viac času, aby o tom mohol hovoriť.
3. Chieftain in Need
Po rozhovore s náčelníkom Wookieeov Chuundarom, ktorý zajal Zaalbara, máte za úlohu nájsť Wookieeho vo vyhnanstve v oblasti Shadowlands a zabiť ho, pretože obťažuje Czerkárskych otrokárov.
Keď sa dostanete až do oblasti Lower Shadowlands, tak na severovýchode je Freyyr, Chuundarov a Zaalbarov otec. Keď ho oslovíte, tak vás napadne. No len čo mu odoberiete dostatok života, tak vás osloví opäť.
Svetlá strana: (Ak sa rozhodnete pre svetlú stranu, tak si kúpte v obchodoch všetko, o čo by ste mali záujem, lebo potom už nebudete môcť). Keď vás osloví, tak mu povedzte, že ho nechcete zabiť. Neverí, tak sa ho spýtajte na mená jeho synov. Potvrdí, že sú to oni, potom mu povedzte, že ste prišli na Kashyyyk so Zaalbarom. Spýta sa, či ste jeho vlastník. Povedzte, že nie, že má k vám životný dlh. Potom vám Freyyr vysvetlí, čo sa stalo. Že Zaalbar odhalil Chuundarovu dohodu z Czerkou a napadol ho. No on tomu neveril a vyhnali Zaalbara. Potom sa ho spýtajte, čo teraz? Povie, že je tu spôsob, ako to vyriešiť. Mohol by vyzvať Chuundara, ale potrebuje na to podporu ostatných. To by mohol dosiahnuť podľa tradícií s Baccaovým mečom. Spýtajte sa, kde ho nájdete a povie vám o Rituálnom súboji s Beštiou pred dávnym časom. Potrebujete telo Viper Kinratha na privolanie beštie. Nejaké už hádam máte, ak nie, tak tu v okolí pobite ostatných Kinrathov a u niektorých môžete zobrať ich mŕtve telo. Od Freyyra sa vydajte na juh, až dorazíte k Ritual Marker.
Na ňom sú nejaké inštrukcie, nad ním visí liana označená Dangling Vines. Na ňu zaveste telo Kinratha. Nato sa objaví Ritual Beast. Zabite potvoru a automaticky z nej získate Bacca´s Sword Blade. Než opustíte oblasť, tak si ešte všimnite, že na zemi sú Guun Han´s Journal a Circlet of Saresh (+5 Wisdom).
(Potom neskôr sa môžete staviť za Deesrom, Jedim v Jedi Enklave na Dantooine. Ten vám predtým rozprával o príšerách Tarantatek a táto potvora bola jedna z nich. Keď mu poviete, že ste ju zabili, tak vás pochváli, ale nič nezískate len varovanie, že aj tak je ešte veľa nebezpečí. Ten denník hovorí o výprave Jediov, ktorý sa vydali zničiť tieto potvory, čo tiež hovoril Deesra. Je to o ničom, len ak vás to zaujíma).
Zaneste mu ten meč a dajte mu ho (675 xp). Potom odíde. Dobehnite k výťahu v Upper Shadowlands, tam už na vás čaká Gorwooken, ktorý zistil, čo ste urobili a keďže je zrejme verný súčasnému náčelníkovi, alebo nevie pravdu, tak vás napadne. Tiež vás napadnú dvaja Wookieovia, ktorí sú pravdepodobne špióni, čo vás sledovali (to by ste zistili pri hraní za temnú stranu). Keď ich porazíte, tak sami použite výťah a dostaňte sa hore. Tam dobehnite do dediny.
Keď sa priblížite k Chorrawlovi, Wookieeovi, ktorému ste pomohli v boji, keď ste išli k výťahu ešte len prvýkrát, tak vás sám osloví. Povie, že bol za ním Freyyr a on mu zostal verný, takže vám pomôže dostať sa do trónnej sály. Súhlaste, nech vás tam vezme a ušetríte si cestu.
V trónnej sále je Chuundar naštvaný, ako sa situácia vyvinula, jeho otec ho vyzýva na súboj a Zaalbar je zmätený. Povedzte mu nech sa vyjadrí. Nie je si istý, či by bola možná spolupráca. Navrhnite mu, že spolupráca je najlepšie riešenie. Chundaar však nesúhlasí a veriac v silu podpory Czerky vás napadne. Získate svetlé body. Freyyr a Zaalbar vám pri boji budú pomáhať. Po boji vás osloví Freyyr a poďakuje. Máte pár otázok. Freyyr povie, že teraz ich čaká boj proti otrokárom. Ponúkne Zaalbarovi, že môže pri ňom zostať, no on je spokojný ako to dopadlo, ale má k vám životný dlh, takže ostáva s vami. Keď budete chcieť odísť, tak sa vás spýta, čo by ste chceli ako odmenu, pretože si ju zaslúžite. Zaalbar povie, že by chcel Bacca´s Sword, tak súhlaste, že to bude stačiť. Získali ste svetlé body (3510 xp).
Temná strana: Keď vás osloví, tak mu povedzte, že je čas zomrieť. Ak je s vami Bindo, tak bude protestovať, no vy ste šéf. Zabite ho. Potom poniže nájdite Ritual Marker. Prečítajte, čo je na ňom. Nad ním je Dangling Vines, na ktorý zavezte telo Kinratha. Ak ste žiadne nenašli, tak tu v okolí je pár Kinrathov, z ktorých získate telá. Potom príde potvora, ktorú zabite. Z jej tela získate Bacca´s Sword Blade. Potom sa vráťte sa za Gorwookenom k výťahu. Vezme vás rovno za Chuundarom. Tam povedzte, že Freyyr je mŕtvy. Zaalbar zatiaľ uveril, že cesta jeho brata je tá správna. Súhlasí, že odíde, ale chce si vziať Bacca´s Blade, ktorý ste našli. Vy si len vypýtajte odmenu a ste voľný (2385 xp) a máte aj temné body.
Potom sa pred dedinou objaví strážca z Czerky, ktorá sa teraz stará o ochranu dediny a vás tam už nepustia.
4. A Wookiee Lost
Keď budete vo Wookieeskej dedine, skočte do miesta označeného Home of Woorwill. Porozprávajte sa s Woorwillom, aj s Jaarakom. Veľa sa nedozviete, lebo vám nedôverujú, no zistíte z rozhovoru, že sa stratil niekto menom Rorworr. Lovec, ktorého obdivovali. Potom skočte do Holder of the Laws a tam si pohovorte s Worrroznorom o Rorwoorovi. Plánoval lov a zmizol asi pred desiatimi dňami. Nepredpokladá, že by to boli otrokári, no nechce sa mu ani uveriť, že padol v lese, pretože ho dobre poznal.
V Upper Shadowlands, po rozhovore s Jolee Bindom sa vydajte ďalej skúmať oblasť na severovýchode a narazíte na mŕtvolu Wookieeho. Prezrite ho a vezmite si veci. Má Bowcaster Bolt Casing, šípy z kuše, ktoré sú podľa tradície označené rodovými symbolmi a môžu identifikovať majiteľa a tiež má Slaver Contract, ktorý dokazuje, že predával svojich do otroctva. Teraz zostáva jediné: zistiť, komu patria šípy.
Môžete skočiť za Jaarakom a Woorwillom a tam to zistiť. Ak najprv oslovíte Woorwilla, povie vám, že tie šípy sú Jaarakove šípy. Spomeňte, kde ste ich našli a že Rorworr obchodoval s otrokmi. Jaarak na vás vyskočí, aby ste sa o tom rozprávali s ním, tak ukončite rozhovor s Woorwillom (200 xp). Už ho len stačí obviniť a prizná sa a pošle vás za Strážcom Zákona.
Ak najprv oslovíte Jaaraka, tak mu predneste obe obvinenia, akonáhle sa prizná k vlastníctvu šípov. Keď Rorworra obviníte z otrokárstva, tak sa prizná, pošle vás za sudcom, len vás prosí, aby ste o tom nehovorili s Woorwillom (400 xp).
Skočte za Worrroznorom (Hold of Law, je to strážca zákona). Inak, môžete ísť za ním rovno a vynechať tých dvoch, Worrroznor tiež vie identifikovať tie šípy ako Jaarakove. Tak, či tak, už keď u neho budete, tak povedzte, kde ste tie šípy našli. Okamžite nechá predviesť Jaaraka a súd sa môže začať.
Svetlá strana: Jaarak odmieta povedať, čokoľvek na svoju obhajobu a priznáva svoju vinu. Môžete zistiť, že aj keď je za vraždu trest smrti, môže byť nájdená alternatíva, keď sú poľahčujúce okolnosti. Povedzte Jaarakovi, že mu nedovolíte to len tak nechať a sami povedzte, že Rorworr bol otrokár. Jaarak vás prosí, aby ste to neprezrádzali, že Rorworr bol pre ostatných hrdina a je dôležité, aby v neho verili. On sám je už starý a nezáleží na ňom. Povedzte, že to nedopustíte a vysvetlite Worrroznorovi, ako to naozaj bolo. Jaaraka prepustia, mýtus o hrdinovi je zničený, no Strážca zákona je vami potešený a ako odmenu dostanete časť Rorworrovho majetku - 400 kreditov (1400 xp) a svetlé body.
Temná strana: Jaarak odmieta povedať čokoľvek na svoju obhajobu a priznáva svoju vinu. Zistíte, že keď bude odsúdený, dostanete časť z jeho majetku. Keď odmietne vysvetliť motívy svojho konania, tak povedzte Worrroznorovi, že ste nenašli nič, čo by ospravedlnilo tento zločin. Potom povedzte, aby ho jednoducho zabili. Získate 100 kreditov (1400 xp) a temné body.
5. Jolee´s Request
V Upper Shadowlands stretnete Jediho menom Jolee Bindo. Nasledujte ho k jeho príbytku a tam ho oslovte. Spýtajte sa ho, na čo chcete, ale najmä na Star Map. Povie, že ju nezískate bez jeho pomoci a jeho pomoc má svoju cenu. Je tu skupina pytliakov, ktorých by tu viac nechcel vidieť. No nechce, aby zomreli, inak by to bol vybavil už dávno sám.
Vydajte sa na severovýchodnú časť. Za mŕtvolou Wookieeho nájdete dve míny a za nimi skupinu piatich ľudí. Skôr než sa pustíte do plnenia, vedzte, že môžete získať ešte úlohu Tach Poaching, no len ak chcete pracovať pre Czerku. Keď dokončíte tento quest, tak si prezrite krabice, ktoré tu mali a vezmite si nejaké Tach Glands pre Missioninho brata (a ostatné veci, ktoré sa môžu hodiť). Keď je quest hotový, tak skočte za Joleem, ktorý sa k vám pridá (400 xp).
Svetlá strana: Rozhovorom s Komandérom zistíte, že sa odtiaľ nechystajú odísť, pretože sú tam v bezpečí. Majú Sonic Emitters, ktoré odháňajú veľkých dravcov. Pohovorte si s dvoma strážcami, čo strážia Sonic Device. Presvedčte, alebo podplaťte ich, aby vám povedali, ako vypnúť Sonic Device. Keď vám prezradia kód, tak ich vypnite. Stačí osloviť len dvoch, keď vypnete dva Emitery, tak utečú, pretože už nebudú v bezpečí pred dravcami (500 xp).
Temná strana: Keď nebudú chcieť odísť po dobrom, tak ich vyprovokujte k boju. Bindo to síce nechcel, ale nevadí, aj tak sa k vám pridá. Získate body za ich likvidáciu a aj temné body. Keď ešte budete potom na Joleea drzý a poviete, že budete zabíjať, čo chcete a robiť si, čo chcete, tak získate ďalšie temné body.
Druhý spôsob, ako to ukončiť za temnú stranu, je nasledovný. Oslovte každého strážcu, ktorý stráži Sonic Device a presvedčte ho, aby odišiel. Keď sa o to pokúsi, Komandér ho zabije za dezerciu. Za každého zabitého máte temné body. Keď ich zabije všetkých, tak Komandér odíde aj sám (500 xp).
6. Tach Poaching
Keď budete hovoriť s komandérom Dernom, v rámci questu Jolee´s Request, tak sa ho spýtajte, či pre vás nemá nejakú prácu. Rád by mal Tach Gland, z tých opíc, čo ste stretli cestou. Ak súhlasíte, tak vás nasprejuje niečím, aby ste sa k nim ľahšie dostali. Potom len nájdite tých Tachov a zabite zopár. Nezabudnite z tiel pobrať Gland (žľazy). Tie môžete Komandérovi predávať po 10 kreditov za kus. Pobil som kruto všetky opice v lese, no quest nebol uzavretý. Kompletný bol, až keď som dokončil ten pre Joleeho a dostal som týchto pytliakov Czerkáckich z lesa. Aj keď to bola práca pre Czerka Corporations, aj keď sme zabíjali nevinné tvory, nedostanete žiadne temné body.
7. Hidden Hunters
Krátko po vstupe do Lower Shadowlands uvidíte, ako Wookiee bojuje s Mandalorianmi. Pomôžte mu v boji. Po boji vás poprosí, aby ste ho vyliečili. Ak odmietnete, získate temné body, ak mu pomôžete, získate svetlé body. Potom sa porozprávajte s Grrrwahrrom a získajte quest Hidden Hunters. Svetlé body získate aj za prijatie questu. Povie vám, že ich prepadli nejakí cudzinci, ktorí však nebojovali čestne. Počkali, kým neboli ozbrojení a potom ich napadli a zabili jeho spoločníkov. Je ranený a nemôže bojovať, ale bude na vás čakať, kým nepomstíte jeho druhov. Tiež vám pripomenie, že asi ani vám sa neukážu, kým nebudete neozbrojený.
Takže si zložte zbraň (kľud, pri boji si ju zase vezmete) a vydajte sa na juhozápad, cestou za Grrrwahrrom. Po chvíli, keď dobehnete k mŕtvym Wookieeom, tak vás napadnú traja Madaloriani. Pobite ich a prezrite telá: Mandalorian Ripper, Mandalorian Assault Rifle, Mandalorian Blaster, Datapad 1, Datapad 2. Za nimi je križovatka. Pokračujte ďalej juhozápadnou cestou, zase majte zloženú zbraň. Na ďalšej križovatke uvidíte napravo Mandalorianske Swoop Biky, teraz sa dajte naľavo, k ďalším mŕtvym telám, kde vás prepadnú. Pobite ich a prezrite: nejaké zbrane, ďalšie Datapady a Swoop Bike Signal Device. Potom sa vráťte na predošlú križovatku a choďte k Swoop Bikom, ktoré ste predtým videli. Kliknite na jeden z nich, tam vám napíše, že mu chýba Signal Device. Keďže ste jeden vzali z mŕtveho Mandaloriana, tak ho tam umiestnite a aktivujte.
Objaví sa Mandalorian Komander a dvaja jeho spoločníci. Oznámi vám, že pre nich znamenáte hrozbu, takže sa začne boj. Keď je po nich, tak ich tiež prezrite: Mandalorian Helmet, Mandalorian Battle Armor.
Potom skočte za Grrrwahrrom a povedzte mu radostnú správu, že všetci sú mŕtvi. Je potešený, že jeho druhovia sú pomstení a hádam nájdu pokoj. Keď sa s ním idete rozlúčiť, dá vám za odmenu Echani Vibroblade, no ako dôkaz, že ste zabili vodcu nepriateľov si vezme Mandalorian Helmet (tešil som sa, že by ju mohol nosiť Canderous). Hotovo (350 xp).
8. Kashyyyk: Star Map
Vydajte sa cestou, na ktorej ste sa vysporiadali s Mandalorianmi (quest Hidden Hunters), kde boli aj ich Swoop Biky. Na konci cesty je hologram Rakatana, označený ako Computer. Povie vám, že potrebuje rekonfiguráciu. Viac vám o tom nechce povedať. Celkovo sa s ním môžete porozprávať o viacerých veciach, ale veľa z neho nedostanete. Keď sa spýtate na Star Map, tak povie, že ju má v pamäti, ale nemôže poskytnúť informácie, kvôli zabezpečeniu. Spýtajte sa, ako ich môžete prekonať. Tým, že dokážete, či ste hodný tohto poznania. Potom máte možnosť, You may begin evaluation (môžeš začať s ohodnotením). Dostanete tri otázky.
1. Cestujete s Wookieem, napríklad so Zaalbarom a ste zajatí a oddelení od seba. Ak budete obaja mlčať, dostanete po jednom roku väzenia. Ak označíte Zaalbara za zradcu, on bude slúžiť 5 rokov a vy budete voľný. On dostane rovnakú ponuku, aby vás udal, no ak sa obaja obviníte navzájom, dostanete po 2 roky. Čo urobíte? Ako mu budete veriť?
2. Hypoteticky: Ste vo vojne. Rozšifrujete zachytený kód a zistíte o vašom nepriateľovi dve veci. Odhalíte jeden bod v ich obrane, ktorý bude desať dní ich najslabším miestom a tiež, že v priebehu piatich dní zaútočia na vaše mestá. Čo urobíte s touto informáciou? Čo bude najúčinnejšou akciou?
3. Hypoteticky: prenesme si začatú vojnu z predošlého príkladu. Domnievate sa, že nepriateľské mestá sú vzdialené a slabé. Bez vonkajších výbojov vaše impérium stagnuje. Vaši ľudia sa stanú samoľúbi a začnú robiť problémy. Rovnaký scenár ako predtým: odhalíte blížiaci sa útok a tiež aj slabinu útočníka. Ako zareagujete?
Svetlá strana: Odpovedzte nasledovne: Verím Zaalbarovi. Nepoviem nič (I trust Zaalbar). Na druhú otázku: Evakuujem ľudí z mesta (I evacuate...). Obe sú nesprávne a tým končí vaše ohodnocovanie a budú na vás vypustené dva bojové droidy a získali ste svetlé body. Keď ich porazíte, opäť oslovte počítač a ten vám povie, že aj keď ste zlyhali pri otázkach, počas boja videl, že ste hodný toho, čo chcete a umožní vám prístup k mape (2800 xp).
Ak ste odpovedali na jednu z prvých dvoch otázok správne, tak sa dostanete aj k tretej a odpoveď je: Zastavím útok. Ukážem sa ako hrdina. (I stop the ...). No v tom prípade získate aj temné, aj svetlé body (ale temných zrejme viac, lebo ukazovateľ mojej dobroty klesol a nezostal rovnako ako predtým).
Temná strana: Odpovedzte nasledovne: Nie som si istý, čo Zaalbar povie. Obvinil by som ho, aby som bol v bezpečí (I am unsure ...). Druhá odpoveď: Pripravím sa na útok v desiatich dňoch. V mestách neurobím nič. To je pravda. Smrť týchto ľudí roznieti, popudí moje sily (I prepare.., That´s right). Tretia odpoveď: Nechám ich zaútočiť (I let the ...). Týmito odpoveďami potvrdíte počítaču svoje dobré úmysly byť zloduchom a získate Hviezdnu mapu (2800 xp) a temné body.
MANAAN
Docking Bay
Potom, keď vyjdete z hangára, budete svedkom toho, ako sa dvaja vojaci hádajú. Jeden je Sith a druhý Republikový vojak, hrozí súboj, no napokon sa nekoná, pretože táto planéta je nezávislá a Selkathi dbajú na prísne dodržiavanie zákonov. Sithovia aj Republika sú tu v istej koexistencii, napriek tomu, že je vojna. Na planéte sa ťaží Kolto, surovina dôležitá pre lekárske účely, veľmi vzácna, pretože sa nachádza len na tejto planéte. Selkathi ho dolujú pod vodou a predávajú Republike aj Sithom. Keď sa s ním rozlúčite, tak vás odporučí za Rolandom Vannom, Republikovým diplomatom. Vydajte sa po chodbe. Cestou narazíte na obchodníka, ktorý má pár bežných vecí. Obďaleč je ďalší Selkath Nubassa, ktorému môžete zveriť svojich Gizkov.
Tu už toho viac nie je, tak opustite oblasť.
Ahto West Central
Cestou stretnete Jolan Aphetta, s ktorým si môžete zahrať karty. Pokračujte ďalej až za uvítacím dôstojníkom - Selkath Port Official. Povie vám o zákonoch (nepašovať Kolto a udržovať mier, takže žiadne roztržky) a tiež, že musíte zaplatiť 100 kreditov, aby vás vpustili do mesta (zaplaťte, alebo ho presvedčte). Tie musíte zaplatiť, zakaždým, keď prídete na planétu. Keď vás pustí, tak len pokračujte až do ďalšej lokácie.
Ahto West
Keď vojdete a ste s Joleem, tak vás osloví žena menom Elora a prosí Joleeho o pomoc, pretože zatkli jej manžela Sunryho - quest Sunry Murder Trial. Napravo od vstupu je Enkláva Žoldnierov. Po vstupe vás osloví Nilko Bwaas - quest Republic Hiring Mercenaries. V Enkláve je aj Shaelas, ktorému sa stratila dcéra a rád by ju našiel - quest Missing Selkath. Postáva tu aj Iridorian Mercenary. Nič od neho nezískate, ale môžete sa s ním porozprávať. Druhý, s kým sa môžete pozhovárať, je Manalorian Mercenary a ak máte so sebou Canderousa, tí dvaja si trocha poklábosia, pretože sa poznajú.
Ahto East Central
Po vstupe zase uvidíte, ako sa hádajú Sithi a Republikánci, no k ničomu nedôjde. Naľavo má obchod Tyvark Luovan, so zľavou pre prívržencov Republiky. Na nádvorí je Shady Rodian, ktorý ma na predaj karty pre Pazaak. Tiež tu postáva Hulas, ktorý je spomínaný v queste Genoharadan. Na severe je Republiková ambasáda a Hotel. Skočte do ambasády a pohovorte si s veľvyslancom Wannom (Mission for the Republic). V hoteli môžete vyspovedať svedkov vraždy v Sunryho prípade. Keď ste tu hotový, môžete prejsť ďalej.
Ahto East
Po vstupe vás osloví skupina Sithov a požadujú od vás 20 kreditov za vstup. Je jedno, čo im poviete, platiť nemusíte. Ak zaplatíte, tiež sa nič nestane. Dajte sa na juh, tam je Swoop track registration, kde si môžete zase raz zazávodiť. Queedle Molto je Ithorian, ktorý tu postáva ako amatérsky pretekár a rád by lepšie závodil, no chýbajú mu peniaze na úpravu stroja. Potrebuje 500 kreditov. Môžete mu ich dať (100 xp) a získate svetlé body. Keď opustíte lokáciu a vrátite sa, tak ho oslovte a natešený vám oznámi, že vylepšenie stroja funguje a vylepšil si skóre a vracia vám kredity (200 xp). Ak odmietnete peniaze, dostanete svetlé body a aj tak vám tie peniaze dá. Tým však, že si vylepšil skóre, vám sťaží o dve stotiny sekundy dosiahnutie prvého miesta v pretekoch (Manaan Swoop Race).
Inak, na severe tejto oblasti má obchod s technickými súčiastkami Ithorian Yortal Ixlis. Ďalej za ním je Sithská základňa - Sithská ambasáda. Nič iné zaujímavé tu už nie je.
1. Republic Embassy, Mission For the Republic
Akonáhle vojdete do priestorov Docking Bay, uvidíte dvoch hádajúcich sa vojakov, Sitha a Republikového vojaka. Keď sa potom budete zhovárať s Republikovým vojakom, tak vám odporučí navštíviť Republikového diplomata menom Roland Vann. Len zájdite do Ahto East Central, nájdite ambasádu a pohovorte si s veľvyslancom. Tým je splnený prvý quest.
Druhý vám zadá, keď sa spýtate na Star Map. Vie o nej niečo, ale prezradí to len, keď mu pomôžete. Sithovia získali jedného ich droida a nesmú získať z neho informácie, preto vy musíte získať droida. Keď sa spýtate, ako sa k nemu dostať, tak zistíte, že ho Sithovia dobre strážia, ale sú tri možnosti, ako ho získať. 1. Prevedčiť ich zajatca, aby vám prezradil vstupný kód. 2. Dešifrovať Sithskú vstupnú kartu. 3. Napadnúť Sithský hangár, z ktorého sa odveziete do Sithskej základne. Splniť môžete všetky tri spôsoby.
1. Prvá možnosť presvedčiť väzňa. Vstúpte do väznice tu na ambasáde a oslovte vojaka pri väzňovi (Intelligence Officer). Povie vám, že bol videný s iným mužom, keď ho chytili, no ten utiekol. Má ženu menom Tela. Máte sérum pravdy a protijed, ktorý môžete použiť na zopakovanie otázok, pretože maže krátkodobú pamäť. V podstate, keď sa vám ho nepodarí presvedčiť, tak mu vymažete pamäť a idete odznovu. Skúšajte teda rôzne kombinácie hrozieb a klamstiev, až z neho dostanete kód Zeta 245698 alfa. Potom choďte k Sithskej základni a povedzte Sith Diplomatovi pred ňou kód a pustí vás dnu.
2. Druhá možnosť, rozlúsknuť sám ich kód na vstupnej karte. Na ambasáde, vedľa väzenia je vstup do miestnosti, kde vás hneď privíta technik a vysvetlí vám, o čo ide. V miestnosti je veľký počítač (Large Computer), ktorý použite. Tam budete lúskať kód. Musíte správne doplniť jednotlivé číselné sekvencie. Problém je v tom, že aj nesprávna odpoveď vám umožní hádať ďalšiu métu a až na konci zistíte, že sa vyskytla chyba, ale neviete kde. Správne odpovede sú:
A. Sekvencia: 1, 2, 4, 7, 11, 16 - odpoveď je 22. Pripočítavanie za sebou idúcich čísel. 1 +1 = 2 +2 = 4 +3 = 7 +4 = 11 +5 = 16 +6 = 22
B. Sekvencia: 21, 18, 16, 15, 15, 16 odpoveď je 18. Odčítavanie za sebou idúcich čísel. 21 - 3 = 18 - 2 = 16 - 1 = 15 - 0 = 15 + 1(alebo - - 1) = 16 + 2(alebo - - 2)= 18.
C. Sekvencia: 1, 2, 4, 8, 16, 32 odpoveď je 64. Výsledky krát dva. 1 x 2 = 2 x 2 = 4 x 2 = 8 x 2 = 16 x 2 = 32 x 2 = 64.
D. Sekvencia: 128, 64, 32, 16, 8, 4 odoveď je 2. Výsledky deleno dva. 128 : 2 = 64 : 2 = 32 : 2 = 16 : 2 = 8 : 2 = 4 : 2 = 2.
E. Sekvencia: 1, 32, 81, 64, 25 odpoveď je 6. 1 na šiestu = 1, 2 na piatu = 32, 3 na štvrtú = 81, 4 na tretiu = 64, 5 na druhú = 25 a 6 na prvú = 6.
F. Sekvencia: 10, 83, 325, 128 odpoveď je 7. Základ je číslo 2 ktoré umocňujete na poslednú cifru každého čísla. 2 na nultú = 1, 2 na tretiu = 8, 2 na piatu = 32, 2 na koľkú je 128 - na siedmu (7).
Potom len dobehnite k Sithskej základni a kľudne s kartou prejdite cez dvere.
3. Tretí spôsob je prejsť cez hangár. Vráťte sa do Docking Bay, kde parkuje aj vaša loď. Prejdite k časti označenej Private Hangar. S kartou od Rolanda sa tam dostanete. Vnútri pobite Sithov, v hangároch nie sú kamery, tak Selkathania nezasiahnu. Potom nastúpte do Transportu, ktorý vás vysadí priamo v Sithskej základni. Týmto spôsobom začínate v základni na inom mieste, než predošlými dvoma, ale to je jedno, hlavne, že ste tam, nie? Než sa vydáte do základne Sithov, tak získajte aj quest Missing Selkath, v Žoldnierskej Enkláve, lebo ho môžete splniť zároveň s týmto questom.
Sithská ambasáda
Je jedno akým spôsobom sa tam dostanete, ale hlavne sa tam dostaňte. Vo vstupnej hale je dôstojníčka, ktorá chce vedieť, čo tam robíte. Je jedno, čo odpoviete, aj tak zavolá posily a dôjde k boju. Potom sa dajte rovno a doľava. V miestnosti označenej Disassembly Room je Faulty War Droid, ktorého môžete opraviť, ak chcete pomoc (1235, čiastkovo 285, 285, 285, 380 xp). V miestnosti za touto pobite Sithov a prezrite Broken Droida, z ktorého vezmite Data Module - to je to, čo chce od vás Republika. Ak budete pokračovať ďalej doľava, teda na západ, dojdete až k bráne označenej North Computer Room. Za ňou je chodba plná plynu. Ak sa vyberiete len s jednu postavou a rýchlo cez ňu prebehnete, tak to stihnete, aby vás to nezabilo. Na druhej strane je počítač a tam aj vypnete ten plyn pre bezpečný návrat. Cez ten pčítač môžete deaktivovať niektorých droidov, vypnúť silové pole na severe, zabiť pár nepriateľov a samozrejme stiahnuť si mapu oblasti. Ak vypnete to silové pole, tak to je jeden z dvoch spôsobov, ako sa dostať do druhej časti základne (druhý spôsob je cez Flow Control Room).
Na severe sú traja Temní Jediovia. Okrem iného získate u nich nový kryštal - Crystal Jenruax. Ďalej je silové pole. Pokračujte viac na východ, kde je Flow Control Room. Od jedného z vojakov, ktorých v nej zabijete, si môžete vziať Water Pump Analysis, z ktorej sa niečo môžete dočítať o tom, na čo slúži táto miestnosť. Je tu malá hádanka, ako prejsť cez dvere v miestnosti. Toto je druhý spôsob, ako sa dostať do druhej časti základne. Ak ste použili počítač, tak tadeto prejsť nepotrebujete. Ak áno, tak takto:
Použite panel pri ľavých dverách (Door Control). Za nimi použite Flow Control. Potom sa vráťte do hlavnej miestnosti a vojdite do dverí napravo. Za nimi použite tiež Flow Control. Potom sa opäť vráťte do hlavnej miestnosti a vojdite do dverí naľavo a znova tam použite Flow Control. Potom prejdite cez ďalších dvojo dverí pred vami, spoza ktorých ste odpumpovali vodu a ste na východnej strane.
Keď prejdete touto cestou, tak napravo od vás, na juhu je malá miestnosť s troma Temnými Jedijmi. Nemusíte tam ísť, ale získate napr.: dva Jenruax Crystals, Advanced Aural Amplifier, Adrenaline Amplifier, Sith Energy Shields, Eriadu Strength Amplifier, Bio-Antidote Package, Hair Trigger.
Ďalej pokračujte normálne na sever. V najbližšej miestnosti môžete použiť počítač. Možnosti sú rovnaké ako pri počítači, ktorý ste mohli použiť predtým, za zapareným tunelom. Potom je ešte pár bočných miestností s nepriateľmi a nejakým vybavením, no podstatné je pokračovať hlavnou chodbou. Na konci uvidíte Selkath Apprentice, ktorý vbehne do dverí. Keď sa priblížite, tak vás napadne. Už je zrejme jasné, prečo unášajú mladých Selkathov. Za ním prejdite jedinými dverami a ste na križovatke, kde sú tri miestnosti. Dormitory Room, Medical Room a Training Room.
V Dormitory Room sú mladí Selkathi, ktorých sa snažia prerobiť Sithovia na svoj obraz. Súvisí to s questom Missing Selkath. Popis je pri tom queste, no skončí to tak, že budú požadovať dôkaz zrady Sithov. Skočte do Medical Room. Sú tam mŕtvi Selkathi. Jeden vám pred smrťou povie, aby ste niečo odkázali Shasi, no nedokončí to a zomrie. Nájdete u neho nejaký symbol. Ak ho ukážete Selkathom, tak Shasa spozná ten medailón, no tvrdia, že ako dôkaz to nestačí.
Skočte do Training Room. Tam nájdete pár nepriateľov a Temného Jedi Majstra. Zabiť a prehľadať: Crystal Luxum, Dark Jedi Master Robe, Double-Bladed Lightsaber. V miestnosti za ním (pozor mína) nájdete Datapad, ktorý dokazuje to, že Sithi mali v pláne ovládnuť Manaan. Ešte môžete ukázať Datapad mladým Selkathom, ktorí tým zistia pravdu a odídu. Získali ste tým svetlé body (700 xp). Potom opustite základňu.
Vonku budete zatknutý za porušenie Manaanskych zákonov a napadnutie Sithov.
Obvinenie a súd
Potom sa objavíte v cele, kde bol predtým Sunry a privíta vás Bwa´lass, ktorý je váš Arbiter. Ak chcete, tak si vyskúšajte nechať ho, aby vás zastupoval, no skončili by ste s rozsudkom smrti, tak ak chcete, pohovorte si s ním, ale napokon povedzte, že sa budete obhajovať sám. Povedzte na súde, že nie ste vinný. Čo ste robili u Sithov? Odpovedzte, že ste vyšetrovali zmiznutie mladých Selkathov. Ako dôkaz dajte symbol, čo ste našli na ošetrovni, alebo Datapad Temného Jediho. Budete tak oslobodený. (Inak, ak opustíte základňu skôr, bez týchto dvoch dôkazov, tak tiež bude proces, no aj tak sa z neho môžete vysekať, no načo behať hore dole).
Veľvyslanectvo Republiky
Potom sa vráťte na Republikovú základňu a odovzdajte Rolandovi Wannovi Data Module z droida, ktorý ste získali v základni Sithov (600 xp). Teraz je ich tajomstvo v bezpečí a vy ste dokázali, že sa vám dá veriť, tak vám zverí svoje tajomstvo. Vojna je tvrdá a aby si pomohli, tak vybudovali podzemný komplex a podvodnú základňu, aby priamo sami ťažili Kolto. No v poslednom čase stratili kontakt so základňou. Najali aj pár žoldnierov, aby to preskúmali, no nik sa nevrátil (informácia pre quest Republic Hiring Mercenaries). (Inak, robia niečo tak tajné, že až, a najmú si na to žoldnierov, divné). Majú pre vás pripravenú ponorku, aby ste to šli preskúmať. Spomenie, že dole by sa mohla nachádzať aj Star Map, o ktorej ste mu predtým hovorili. Dostanete prístupový kľúč a môžete prejsť do zadných častí ambasády. Tam nájdete ponorku, ktorú použite a prenesie vás do podvodnej základne.
Hrakert Station
Keď vystúpite z ponorky na stanici, tak prejdite prvými dverami. Osloví vás Twi´lekský žoldnier, ktorého sem poslali zistiť situáciu. Chce, aby ste s ním rýchlo odišli, pretože Selkathi sa zbláznili a zabíjajú všetkých. Niekto dokonca preprogramoval droidy, ktoré tiež zabíjajú. Je riadne vydesený a nepôjde s vami ani do základne, ani naspäť do mesta. Vydajte sa na prieskum.
Za dverami prejdite na konci chodby, tam je dvojo dverí a počítač. V ňom si môžete stiahnuť mapu oblasti a taktiež zlikvidovať nejakých Selkahtov a droidov. Keď sa dohráte s počítačom, tak prejdite jedinými otvorenými dverami.
Postupujte chodbou. V prvých dverách napravo je okrem Selkathov a mŕtveho Temného Jediho aj Faulty Patrol Droid, ktorého môžete opraviť, ak chcete nejakú pomoc naviac (1300, čiastkovo 300, 300, 300, 400 xp). Druhý rovnaký droid je na juhovýchode. Pokračujte ďalej a v EnviroSuit Storage, nájdete Environment Suit. V ďalšej za ňou, v West Storage Room nájdete v krabici Scientist´s Memo a Sonic Emitter (tie môžete nájsť aj v Central Storage Room a mať ich dvakrát). V Memo si môžete prečítať, že Emitter slúži na odplašovanie žralokov, pretože ich desí ten sonický zvuk.
Potom dokončite prehľadávanie základne a zbehnite do miestnosti Airlock. Tam prejdite cez dvere (Pressure Door), cez ktoré sa dostanete do zatopených častí základne. Keďže máte len jeden EnvironmentSuit, tak idete len sám. Nájdete tam jedného preživšieho, ktorý je vydesený zo základne, ale našiel inú cestu preč. Zvonku sa dostať ku Kolto Harvesteru a tým do dockov. Po rozhovore sa vyberie von. Ak chcete prehľadať zvyšok zatopenej základne, môžete, ale je tam len jedna truhla s mínami, takže radšej choďte za ním, aby ste videli, ako bude zožratý žralokom (Firaxou). Potom sa vydajte na východ. Cestou likvidujte dravé ryby pomocou Sonic Emittera, čo je teraz vašou jedinou zbraňou. Cestou budete naľavo míňať zaplavenú miestnosť, v ktorej je žralok. Vnútri je v truhle Nerve Amplifier Belt. Pokračujte ďalej. Na konci sa dostanete na križovatku. Je jedno, kadiaľ pôjdete, obe cesty vedú do budovy oproti, len do rozdielnych miestností.
Je jedno, ktorým vchodom vstúpite do budovy, obe cesty vás dovedú pred Silové pole, za ktorým sú dvaja ľudia. Oslovte ich, no boja sa vás a to až tak, že uzamknú dvere okolo vás a spustia proces dekompresie. Ak niečo nespravíte, tak za 60 sekúnd je po vás. Môžete buď použiť počítač, čo je pri vás a vypnúť to (400 xp), alebo jednoducho hrubou silou zničiť silové pole (čo sa mi zdá divné, že to ide).
Potom vás čaká rozhovor s tými dvoma vydesenými vrahmi. Sú to Kono Nolan a jeho kolegyňa Sami. Ukryli sa tu potom, ako sa Selkathi zbláznili a začali pojedať ostatných. Porozprávajte sa s nimi o všetkom možnom. Povedia, že je tu obrovský žralok, ktorý vydával zvuk, čo cítili v hlavách, no na Selkathov to pôsobilo evidentne silnejšie. Ostatné malé žraloky sú zrejme jeho potomkovia.
Navrhnú vám dve možnosti riešenia tohto problému. Za prvé, môžete použiť toxín, ktorý vám dá Nolan a otráviť ním žraloka; pokusy boli úspešné. Hrozí však, že otrávite celý oceán a zničíte Kolto. Druhá možnosť je nechať vybuchnúť stroje, okolo ktorých sa žralok moce, to by ho mohlo zahnať. To by však zničilo Kolto Harvester, základňa by prestala mať zmysel a Republika by prišla o svoje Kolto. Je na vás, čo si vyberiete. Na záver máte ešte možnosť ich zabiť, ak chcete temné body. Inak sa s nimi rozlúčte a prejdite dverami za nimi.
Ste na križovatke. Naľavo je vstup do hlavnej budovy, kde sú vaši spoločníci (zvnútra bol predtým zavretý), tade si môžete skrátiť neskôr cestu naspäť. Napravo je Kolto Control Panel a obďaleč je ten veľký žralok (nepribližujte sa k nemu). Použite ten panel.
Giant Shark, Star Map
Svetlá strana: Potrebujete nastaviť výkon na štyri sangeny v Container pod. Najprv máte 0/5 v Container pod a 0/3 v Injector Pod. Naplňte Injector Pod do plna (3/3) a presuňte to do Containera (3/5). Potom naplňte znova Injector (3/3) a presuňte obsah do Containera (5/5). V Injectore vám zostale 1/3. Teraz vyprázdnite Container (0/0). Presuňte obsah Injectora do Containera (1/5). Naplňte opäť Injector (3/3) a presuňte jeho obsah do Contajnera 4/5 (1+3=4). Tým ste dosiahli stanovený počet a želaný výbuch (1500 xp). Žralok odpláva.
Takto ste zničili harvester a zastavili produkciu Kolta, no nespôsobili ste žiadnu ekologickú katastrofu.
Temná strana: Druhý spôsob je úplne jednoduchý, len použite Kolto Control Panel a vložte toxín, ktorý otrávi a zabije veľkého žraloka. Potom pokračujte v ceste po mapu a ďalej, ako za svetlú stranu. Akurát, že takto ste kontaminovali Kolto a jeho produkcia je zastavená, rovnako, ako keby ste vyhodili do vzduchu harvester, no takto ste kontaminovali aj more. Po rozhovore s Rolandom dostanete temné body.
Taktiež si tým odstavíte prístup na celú planétu, aspoň mne sa nepodarilo vyhrať súd, popis trochu nižšie.
Dobehnite na koniec, kde bol žralok a tam je Star Map. Zoberte ju (2000 xp).
Až na pár skúseností a reakciu postáv je všetko rovnaké za oba zakončenia, aj za temné aj za svetlé, tak tu pokračujte návod pre obe strany.
Potom sa vráťte na povrch. Cestou vás napadne Darth Bandon, Malakov učeň a dvaja Jediovia (ak ste ich nestretli predtým inde. Ak sa vydáte na iné planéty pred nájdením tejto mapy, no potom, čo získate prístup k ponorke, môžete ich stretnúť aj inde, mne sa to podarilo napríklad na Kashyyyku v Upper Shadowlands. Inde som ich už nehľadal, načo chodiť za nimi, keď môžu prísť za vami). Pobite ich (Darht Bandon´s Fiber Armor, Double-Bladed Lightsaber, 3000 kreditov).
Vráťte sa konečne do mesta. Tam vás čaká Roland, ktorý sa už nevie dočkať, aby ste mu povedali, čo sa stalo. Povedzte mu pravdu (900 xp) dá vám za odmenu 500 kreditov. Inak je zaujímavé, že prídete o Sonic Emitter, ale Envirosuit vám zostane. Ešte máte možnosť požadovať úplatok od Rolanda, za vaše mlčanie o tom, čo sa stalo. Nezískate nič, akurát temné body.
Súdny proces
Keď budete opúšťať ambasádu, tak vás Selkathi zatknú, majú záznamy o bojovej aktivite pod vodou aj o tom, že ste tam boli. Čaká vás ďalší súd. Ak vás uznajú vinným, tak vás nečaká smrť, ako to hrozilo pri súde po návrate zo Sithskej základne, ale vás vyhostia z planéty, takže hangár bude jediné miesto, kam sa dostanete. To preto, že ak by vás popravili, začal by sa v tom niekto vŕtať, a v tejto záležitosti si neprajú žiadny rozruch.
Ak ste otrávili vodu a žraloka toxínom, tak sa z toho nedostanete a budete odsúdený. Zakážu vám vstup do mesta. Možno sa to dá vyhrať, neviem. S jednou postavou som mal Force Persuada, s druhou vysoké presviedčanie, no nevyhral som.
Ak ste zničili zariadenie, tak je to ľahšie. Ani sa nepokúšajte klamať, lebo hlavný sudca už o podmorskej základni vie. Stačí, keď poviete, že ste boli na základni a došlo k výbuchu. Spýtajú sa, čo sa tam stalo. Povedzte, že stroj prebudil veľkého žraloka (Giant Firaxan). Spýtajú sa, či ste ho zabili. Povedzte, že nie, že ste zničili zariadenie, aby ste ho zachránili. Potom sa pôjdu poradiť. Zistíte, že ten žralok je ich posvätná postava, tvorca, alebo strážca Kolta a to, že ste ho zachránili, na nich spravilo dojem. Sú vám vďační a samozrejme ste prepustený.
Týmto skončil tento dlhý quest.
2. Threat from Xor
Musíte mať pravdepodobne vydiskutované s Juhani aspoň niečo o jej minulosti a živote na Tarise.
Keď pôjdete po Docking Bay s Juhani, tak vás zastaví Twi´lekčan menom Xor a začne sa rozčuľovať, že, čo tu robí Cathar (mačacia rasa Juhani). Z rozhovoru vyplynie, že bojoval po boku Mandalorianov proti Catharom a taktiež s nimi obchodoval ako otrokár. Na Tarise sa pokúšal dostať aj Juhani, ktorá ho teraz spoznala a samozrejme ju to emocionálne vyburcovalo. Či jej poradíte zabiť ho, alebo jej pripomeniete, nech nepodľahne temnej strane, tak, či tak ho nezabije, lebo sama sa už nechce opäť vrátiť na temnú stranu. Xor odíde, no sľúbi, že sa ešte stretnete.
Trochu sa pomotajte po Manaane, porobte, čo chcete. Keď sa po čase vrátite do prístavu, k svojej lodi, tak tam na vás čaká Xor a dvaja Selkathi, ktorí vás napadnú. Pobite ich. Keď bude mať Xor už len minimum života a Selkathi budú mŕtvi, tak vás osloví. Zomiera, ale ešte sa chce Juhani pomstiť a začne ju dráždiť rečami, akú radosť mu robilo ničiť jej svet a zabíjať Catharov. Snaží sa jej dokázať, že nie je lepšia než on a keďže aj tak zomiera, chce, aby ho dorazila a aby ju trápily výčitky. Juhani sa to samozrejme dotkne a je na vás, čo jej poradíte.
Svetlá strana: Ukľudňujte ju a podporujte ju v ceste svetla. Nakoniec odolá a nezabije ho. On aj tak zomrie sám (1800 xp). Každá malá zábavka vedie k temnej strane a také veľké veci, ako niekoho zachrániť pred pádom do temna, vôbec nie sú odmenené svetlými bodmi, nerozumiem.
Temná strana: Stále ju nahovárajte, aby ho zabila. Párkrát odmieta, pretože sa nechce vrátiť k temnej strane, no ak ju zakaždým budete burcovať, aby ho zabila, tak ho zabije a vy získate temné body (1500 xp).
3. Republic Hiring Mercenaries.
V Mercenary Enclave, v časti Ahto West, vás hneď po vstupe osloví Nilko Bwaas a spýta sa, či nemáte čas si s ním pohovoriť. Zaujíma sa o to, prečo Republika v poslednej dobe najíma tak veľa žoldnierov za dobré ceny a tí sa nevracajú. Povedzte, že sa na to pozriete.
Tento quest môžete splniť, až keď v rámci questu Mission for the Republic prinesiete veľvyslancovi Data Module so Sithskej základne. Potom vám prezradí, že aby si pomohli vo vojne, tak vybudovali podzemný komplex a podvodnú základňu, aby priamo sami ťažili Kolto. No v poslednom čase stratili kontakt so základňou. Najali aj pár žoldnierov, aby to preskúmali, no nik sa nevrátil. Od vás očakávajú, že to vyriešite, ako inak. No podstatné je, že máte tú informáciu. Choďte povedať Nilkovi, čo ste zistili (500 xp). Nie je rád tomu, čo Republika robí, ale rozhodne sa o tom pomlčať, pretože vie, že Sithovia sú zlo a ak by Republika padla, tak by iste zahájili na Manaan inváziu. Odmenou vám je 500 kreditov.
Ak počkáte, kým vyriešite, čo sa deje v podmorskej základni a poviete mu to až potom, tak to skončí rovnako, čiže je to jedno.
4. Missing Selkath
V Mercenary Enclave, v časti Ahto West vás osloví aj Shealas. Spýta sa vás, čo si myslíte o Sithoch. Povedzte pravdu, že ich nemáte radi. Povie, že on vie, čo sú zač a že by rád podporoval Republiku, ale kvôli politike nemôže. Povie, že ubližujú ich rodínám. Napokon sa dostane k tomu, že zmizla jeho dcéra Shasa. Ponúkne vám 500 kreditov odmeny a povie, že tu v Sithskej základni by ste niečo mohli zistiť. Potom oslovte neďaleko stojaceho Mandalorian Mercenary a spýtajte sa ho na stratených Selkathov. Nič síce nevie, ale Iridorian Mercenary, ktorý stojí oproti nemu, bol vraj videný s tými, čo sa stratili. Spýtajte sa ho teda na to. Niečo vie, ale nechce to prezradiť. Presvedčte ho a zistíte, že naozaj pomáhal Sithom odvádzať do ich základne mladých Selkathov (150 xp). Musíte sa dostať do ich základne. Tam sa dostanete v rámci questu Mission for the Republic. Tam je aj popísané, ako sa dostanete priamo k nim. Keď už k nim vstúpite, tak sú tam traja Selkathi a Shasa, Shealasova dcéra. Spýtajú sa vás, čo tam chcete.
Svetlá strana: Povedzte, že vyšetrujete zmiznutie mladých Selkathov pre Shealasa. Shasa je jeho dcéra, no tvrdí, že jej otec má predsudky. Veria, že Sithovia im chcú pomôcť a nedržia ich tam proti ich vôli. Dokonca jeden z nich menom Galas mohol slobodne odísť. Povedzte, že Sithovia sú zlo a klamú ich. Sú to sprostí pošuci bez vlastného názoru, ktorí veria Sithom. Povedzte, že ak Sithovia porazia Republiku, tak zotročia aj Manaan. Neveria, aj keď jeden má pochybnosti, lebo počul, čo sa stalo na Tarise. Povedzte, že Sithovia ich chcú využiť, aby dobili Manaan a získali Kolto. Presvedčte ich, že to dokážete a dajú vám šancu nájsť fyzický dôkaz toho, že Sithovia ich využívajú. Potom skočte do Medical Room. Sú tam mŕtvi Selkathi. Jeden vám pred smrťou povie, aby ste niečo odkázali Shasi, no nedokončí to a zomrie. Nájdete u neho nejaký symbol. Bol to jeden z tých, čo smeli slobodne odísť, konkrétne Galas. Shasa spozná ten medailón, no tvrdia, že ako dôkaz to nestačí, vraj ste ho mohli nájsť kdekoľvek (neviem prečo v hre nie je najjednoduchšia možnosť, zobrať ich do medicínskeho bloku a ukázať im Galasovo telo?). Inak, môžete ich presvedčiť pomocou Sily, že Sithovia sú zlí a tak splniť quest (700 xp), ale vy to predsa chcete spraviť správne, nie? Skočte do Training Room.
V Training Room nájdete pár nepriateľov a Temného Jedi Majstra. Zabiť a prehľadať: Crystal Luxum, Dark Jedi Master Robe, Double-Bladed Lightsaber. V miestnosti za ním (pozor mína) nájdete Datapad, ktorý dokazuje to, že Sithi mali v pláne ovládnuť Manaan.
Už len ukážte Datapad mladým Selkathom, ktorí tým zistia pravdu a odídu. Získali ste tým svetlé body (700 xp).
Potom skočte za Shealasom a povedzte mu, čo ste zisitli a že ste pomohli jeho dcére (600 xp). Je šťastný a ponúka vám vašu odmenu 500 kreditov. Ak odmietnete, získate svetlé body. Potom sa rozhodne informovať vládu o tom, čo napáchali Sithovia a odíde.
Temná strana: Povedzte Shasi a ostatním, že zabijete každého, kto vám stojí v ceste. Tým získate temné body (600 xp) a musíte ich zabiť. Potom to choďte oznámiť Shealasovi (300 xp). Ak poviete, že ste zabil jeho dcéru, máte ďalšie temné body. Ak len oznámite, že je mŕtva, tak je z toho nešťastný, no aj tak vám ponúkne sľúbenú odmenu 500 kreditov. Ak odmietnete, získate svetlé body.
5. Sunry Murder Trial
Sunry´s Story, Elora - Sunry´s Wife, Ignus the Hotel Owner, Firith Me the Pazaak Player, Gluupor the Rodian (súvisiace podquesty).
V časti Ahto West vás osloví žena menom Elora. Poprosí Joleeho, ktorého už dávno pozná, aby pomohol jej manželovi Sunrymu, ktorý je obvinený z vraždy, ale tvrdí, že je nevinný. (Ak ste sa predtým ukázali s Joleem na Tatooine, tak tam ho oslovil starý priateľ a spomínal niečo o Sunrym a Elore). Choďte rovno od Elory a dostanete sa do súdnej siene, kde práve prebieha proces medzi Sithským a Republikovým veľvyslancom. Keď skončia, oslovte sudcu Shelkara. Povedzte mu, že chete vyšetriť Sunryho prípad. Sudca vám povie, že obvinený má právo na Arbitera (nestranného rozhodcu v spore) a keďže ste Jedi, tak máte jeho dôveru. Informuje vás tiež o tom, čo sa stalo. Sunry bol videný, ako odchádza z miesta činu, z hotela, kde sa našlo telo mŕvtej Sithky Elassi. Tá držala v ruke vojnovú medailu Republiky. Svedkovia sú v hoteli, ak by ste sa s nimi chceli pozhovárať. Taktiež vám poradí pozhovárať sa so sudcami (100 xp za tento rozhovor).
Sudca Shelkar pozná Sunryho ako vojnového hrdinu Republiky a váži si ho. Myslí si, že je podozrivé, že sa na mieste činu našiel taký dôkaz, ako vojnová medaila.
Sudca Kota ho považuje za odvážneho muža Republiky bojujúceho proti Sithom, ktorých nemá v láske a zdá sa mu nepravdepodobné, že by niekto ako on mohol spraviť niečo také. Podporoval by Republiku, ktorej verí.
Sudca Duula si myslí, že to mohol byť niekto iný, napríklad niekto zo svedkov, no tiež podozrieva Republiku z nejakej konšpirácie. Celkovo si myslí, že Sithovia predstavujú budúcnosť pred stagnujúcou Republikou. Podporoval by teda Sithov a neverí fámam o ich krutosti.
Sudca Naleshekan si myslí, že je to jasné. Republika a Sithovia sú vo vojne a príslušníci týchto strán tak isto. Neverí boju "dobrej" Republiky a "zlých" Sithov. Tvrdí, že Sithovia sú len viac výbojnejší, ako bola Repulika kedysi v minulosti.
Sudca Jhosa: Považuje Sunryho za veľmi schopnéo muža a čuduje sa, prečo opúšťal miesto činu, keď bol nevinný. Myslí, že obe strany sa dopustili chýb, aj keď Sithovia možno viac.
Potom skočte do väzenia (vedľa Elory). Oslovte strážcu a pustí vás dnu. Potom oslovte Selkath Wardena a povedzte, že sa chcete zhovárať so Sunrym. Povolí vám to. Tak a teraz konečne oslovte Sunryho, aby vám povedal svoju verziu.
Priznáva, že bol v hoteli, že sa stetol s Elassou, ktorú sa snažil prehovoriť, aby bola dvojitou agentkou. Predpokladá, že na to prišli a zabili ju. Taktiež uvádza, že je starý muž, so zraneniami z mladých výbojných čias, ktorý by nebol schopný ohroziť vycvičenú Sithku a tiež dodá, že nie je hlupák, aby nechával na mieste svoju vojnovú medajiu. Pri ďalších otázkach vám doporučí preskúmať hotel a tiež by nejaké dôkazy mohli mať v Sithskej základni.
Po tomto rozhovore sa vám pridá quest Sunry´s Story. Potom oslovte Eloru, je presvedčená, že jej muž je nevinný a prosí vás, aby ste to dokázali, tým získate v questoch Sunry´s Wife.
Potom choďte do lokácie East Central a na severe vojdite do hotela. Za recepciou je Ignus. Potvrdí vám len všeobecné informácie o zločine a to, že počul výstrel a videl utekať Sunryho. Tým sa vám zapíše quest Ignus the Hotel Owner. Môžete ho Silou alebo normálne presvedčiť, že ho v skutočnosti videl opúšťať hotel až po výstrele (500 xp), no nepotrebujete to. Potom navštívte dvoch svedkov. Jedným je Firith Me. Naznačí, že moho byť niečo medzi Elassou a Sunrym, ale pochybuje, že by o tom nevedel jej Majster. Presvedčte, alebo podplaťte ho a povie vám, že videl, že má svetelný meč Sithov, takže je zrejme Temnou Jedi. Ak ho presvedčíte, aby vám to povedal pomocou Sily, získate temné body (tak, či tak máte 500 xp). Ak aj túto informáciu nezískate, aj tak môžete súd vyhrať. Zapíše sa vám quest Firith Me the Pazaak Player. Keď sa ho spýtate čo robil v čase zločinu, tak povie, že videl krátko po výstrele utekať preč Sunryho, dosť rýchlo na starca a neďaleko miesta činu videl Gluupora.
Teraz sa teda choďte spýtať niečo jeho, ako druhého svedka. Gluupor vám povie oficiálnu verziu a ukončí ju tým, že nik mu nezaplatil, aby to spravil. Skúste svoje presviedčacie schopnosti, aby vám prezradil, kto ho najal. Ak ste úspešný, tak povie, že Sithovia mu zaplatili, aby dal mŕtvej Sunryho vojnovú medailu (500 xp). Ak použijete presviedčanie pomocou Sily, tak nezískate skúsenosti. Zapíše sa vám Gluupor the Rodian.
Keď budete opúšťať hotel, tak vás osloví Mysterious Man a povie vám, že na rováši majú aj Sithi aj Republika a mali by ste niečo zistiť od oboch strán, ktoré si však svoje tajomstvá poctivo strážia. Potom odíde.
Skočte preveriť Republiku. Ak ste už aspoň začali quest Mission for the Republic, tak máte prístup do nižších častí ambasády. V miestnosti napravo je Large Computer, ktorý použite a v ňom vstúpte do zoznamu archívnych súborov, kde nájdete záznamy potvrdzujúce, že vrahom je naozaj Sunry (380 xp). Vydajte sa za Sunrym.
Cestou ešte môžete opäť osloviť Eloru a s novými informáciami sa spýtať na to, či mal niečo s Elassou. Potvrdí, že to bolo verejné tajomstvo, že už rok za ňou chodieval. No jej povedal, že to akurát chcel ukončiť a ona tomu verí, lebo ho miluje.
Nakoniec sa pozhovárajte so Sunrym. Keď budete chcieť zistiť niečo o jeho vzťahu k Elasse, tak prizná, že bol do nej zaľúbený. Potom mu povedzte, že ste našli Republikový dôkaz, že je vinný. Prizná sa. Mal ju rád, ale ona ho len využívala, aby z neho vytiahla informácie o Republike, tak ju zabil. Ak mu teraz poviete, že ho podporujete a budete kryť jeho tajomstvo, tak získate temné body (1000 xp). (vysvetlite mi niekto, čo je zlé na zabití nepriateľa, špióna, zradcu a podvodníka?).
Ak budete trvať na tom, aby sa priznal, tak zakaždým odmietne a nakoniec preruší rozhovor (1000 xp), bez svetlých bodov. Argumentoval tým, že je starý a ak dostane minimálne basu, tak sa už nedožije prepustenia. A tiež, že tým poškvrní Republiku, ktorej môžu Selkathi odobrať právo na Kolto a bez neho budú vo vojne v nebezpečnej situácii a budú mať veľké problémy (Jediovia si zrejme myslia, že osobná morálka je dôležitejšia, než blaho ostatných).
Selkath Wardenovi povedzte, že proces sa môže začať, ste pripravený.
Proces
Ak ho hneď na začiatku bonznete a ukážete nahrávku, ktorá dokazuje jeho vinu, súd ho uzná vinným, trest je smrť a je po procese (400 xp).
Ak ho chcete oslobodiť, postupujte takto. Napriek predošlým temným bodom za páchanie dobrých skutkov v tomto prípade sa neostýchajte a povedzte sudcom, že je nevinný. Ďalej počas vypočúvania svedkov nespomínajte, že je mrzák, to by bol podľa žalobcu dôvod na vraždu - pomsta. Potom príde prvý svedok, Ignus, majiteľ hotela, no ten len povie, že videl utekať Sunryho, potom, čo začul výstrel. Druhý ide Firith Me. Sithský žalobca napadne jeho dôveryhodnosť s tým, že je to hazardný hráč. Povedzte, čo chcete, sudca ho nechá vypovedať. Spýtajte sa, či videl vraždu a potom, či nie je podozrivé, že sa tam našla tá medaila. Tiež sa môžete spýtať, či bola Elassa Temnou Jedijkou, ak ste tú informáciu od neho získali predtým.
Ďalší svedok je Gluupor. Povie, že videl utiecť Sunryho a potom našiel mŕtvu Elassu. Spýtajte sa ho tiež, či videl, ako ju Sunry zabil, či nie je podozrivá medaila a potom ho napadnite s tým, že ju tam položil.
Ďalší svedok je Elora. Sith sa jej spýta na fakty, že bol hrdina z vojny a bol zranený. Ona to potvrdí. Tu hľadá motív, že sa chcel Sithom pomstiť za svoje zranenie. Spýtajte sa len na to, či mali spolu vzťah Sunry a Elassa. Potvrdí to. Viac netreba.
Potom bude predvolaný sám Sunry. Žalobca tvrdí, že mal vzťah s Elassou a ukončil ho jej zabitím. Vy sa ho spýtajte na to, ako sa tam mohla dostať jeho medaila. Povie, že ju ukradli pred nejakým časom a mohli ju tam položiť bez jeho vedomia. Tiež sa spýtajte, či na ukončenie ich vzťahu mohlo mať vplyv, že je Sithka. Potvrdí to a pridá tiež možnosť, že ju práve pre ten vzťah mohli zabiť práve Sithovia.
Potom je už len záverečný výrok oboch strán. Povedzte len, že nie sú žiadni svedkovia vraždy (môžete tiež dodať, že len s ňou ukončil vzťah a zabiť ju mohli Sithovia). Potom sa sudcovia poradia a uznajú ho za nevinného. Sunry vám poďakuje a odíde. Všetky questy zapísané v súvislosti s týmto prípadom sú splnené (400 xp).
6. Manaan Swoop Races
Navštívte Swoop Track Registration v Ahto East. Za pultom je Sslamoth. Za 100 kreditov (alebo ho presvedčte, aby zľavil) sa u neho môžete zapísať, ako pretekár. Prvý stupeň predstavuje Queedle s časom 23:82. Druhý je Casandra Matil, s časom 23:25. Napokon je to čas súčasného šampióna, ktorým je Gammorean Hukta Jax - 22:50. Za prekonanie najnižšieho času je 500 kreditov. Za prekonanie stredného je 2000 kreditov a za prekonanie najlepšieho je 5000 kreditov a titul šampióna.
Pozor,ak pred pretekmi požičiate Queedleovi 500 kreditov na vylepšenie stroja, tak si zlepší svoj čas na 22:48, ktorý budete musieť prekonať.
7. Genoharadan.
Potom, čo na Tatooine zabijete Calo Norda, tak vás osloví Twi´lekčan Senni Vek a dá vám Datapad s menomu Hulas.
Upozornenie: Tento quest je len a len pre temnú stranu.
V Ahto City na Manaane v časti East Central je Rodian menom Hulas. Pošlite všetkých členov svojej party na loď (inak by s vami nehovoril o ničom podstatnom) a oslovte ho, len keď budete úplne sám. Potom mu povedzte, že ste dostali odkaz. Je rád, že ste prišli. Prezradí vám tajomstvo. Je členom spolku Genoharadan. Je to spolok lovcov odmien, ktorý existuje už tisíce rokov, no jeho existencia je držaná v absolútnej tajnosti. Ak by ste aj niekde o nich hovorili, nik by vám neveril a mysleli by si, že ste paranoik a skupina by s vami prerušila kontakt. Povedzte, že rozumiete. Aj tak vás varuje, že ak sa o nich niekomu zmienite, tak možnosť stať sa ich členom pre vás skončila. Máte prisahať, že udržíte ich tajomstvo tajomstvom. Prisahajte. Potom vám povie, že sú prastarou gildou lovcov odmien, ktorí svoje obete likvidujú v tichosti. Ak sa spýtate, ako si ich môže niekto najať, keď nik o nich nevie, tak dostanete odpoveď. Niektorí mocní, na významných miestach, vedia o ich existencii a ako ich kontaktovať, no je pre nich lepšie neprezradiť toto tajomstvo. A ak je niekto potencionálny klient, guildmajster ho osloví. Spýtajte sa, čo to má s vami. Imponovalo im, že ste zabili Calo Norda a tak vám ponúkajú členstvo, čím by ste tiež mohli pomôcť Republike. Spýtajte sa, ako môže pomôcť zabíjanie nevinných. Žiadny z ich cieľov nie je nevinný, vždy ide o tých, ktorých smrť znamená skôr zlepšenie. Dodá, že Republike ich práca pomáha udržať stabilitu už stáročia a oni majú záujem pomáhať Republike. Potom už len súhlaste, že sa stanete členom. Aby ste sa ním stali, musíte dokázať svoju loajalitu a schopnosti. Ak ste pripravený, tak povedzte, že máte záujem.
Vaše prvé dva ciele sú Gran menom Zuulan Sentar a Rodian Lorgal. Stačí, keď zabijete jedného z nich a dostanete ako odmenu zbraň klanu (Genoharadan Blaster) a tri ďalšie úlohy, po ktorých budete plnohodnotný člen.
Zuulan Sentar
Je to otrokár, ktorý sa pokúsil uniecť dcéru senátora z Coruscantu. Jeho speeder bol naposledy videný pri nejakom honosnom sídle na Dantooine.
Choďte teda na Dantooine do oblasti Matale Grounds k Matalovmu sídlu (jediná budova v oblasti). Pri budove uvidíte speeder označený ako Zuulan´s Speeder. Môžete naň pripevniť výbušninu, ktorá ho zabije, ale nezískate skúsenosti, len temné body. Tiež na ňom môžete aktivovať alarm, čo ho privolá. Potom dôjde k boju s ním a jeho dvoma robotmi. Pred smrťou sa vás pokúsi podplatiť 200 kreditmi. Ak to prijmete, tak to Hulas už bude vedieť, lebo vás nechal sledovať, no raz vám to ešte odpustí. Radšej ho zabite (300 xp).
Odmena: Genoharadan Blaster (500 xp).
Lorgal
Je to radikálny terorista, ktorý nenávidí Republiku a je zodpovedný za niekoľko bombových útokov, čo malo za následok smrť nevinných. Je práve vo väzení Republiky tu na Manaane a má byť prevezený na súd na Coruscant. Musíte zariadiť, aby jeho smrť vyzerala ako nehoda.
Skočte teda na ambasádu Republiky, ktorá je severne od miesta, kde stojí Hulas. Musíte mať aspoň začatý quest Mission for Republic, aby ste mali prístup do zadných častí ambasády. Tam sú dvaja väzni, jedným je Lorgal. Ak mu poviete, že ho idete zabiť a rád, tak získate temné body naviac. Vedľa neho je počítačový terminál. Preprogramujte ho tak, aby bol Lorgal zabitý (190 xp). Zabije ho to a máte temné body.
Odmena: Genoharadan Poison Blade (500 xp).
Vorn Daasraad
Je to Gammoreanský Lovec Odmien, ktorý je však príliš sadistický. Mučí svoje obete, len aby ich videl trpieť. Naposledy sa vydal na Kraytského draka na Tatooine. Choďte do oblasti Sand People Teritory na Tatooine. Tam pred prechodom do oblasti East Dune Sea je Assault Droid stojaci pri Speederi. Automaticky na vás zaútočí, keď sa priblížite. Keď mu odoberiete dosť zo života, môžete ho preprogramovať, aby našiel Vorna a zaútočil na neho (1235 xp za komplet opravu). Droid vás potom zavedie za Vornom a bude boj. Zabite ho (500 xp) za temné body.
Druhá možnosť je dať mu mínu na Speeder. V animačke sa vráti, no ako skúsený podvodník to zbadá. Oznámi, že prekukol váš trik a ak ho chcete naozaj zabiť, tak sa máte ukázať. Ak sa ukážete, dôjde k boju, ak nie, tak vás nájde sám a tiež dôjde k boju. Len takto máte možnosť zabiť Droida za 300 xp.
Inak, nájdete u neho Datapad, kde je odkaz: Genoharadani sú nepokojní a zrejme pôjdu po mne a po tebe. Je lepšie byť pripravený.
Odmena: Genoharadan Stealth Unit (1000 xp).
Rulan Prolik
Je to vrah, ktorý vraždil za Vonkajším Okrajom, no obávajú sa, že chce svoje pole pôsobnosti prisunúť bližšie. Mal by sa zdržiavať na Kashyyyku, no bude ťažké ho nájsť, lebo je schopný meniť svoju podobu.
Choďte na Kashyyyk do oblasti Upper Shadowland. Tam sa vydajte na juh za domom Jolee Binda. Nájdete telo mŕtveho Wookieeho. Vezmite si z neho datapad. Tam je napísané, ako sa obávajú, že nechytia nepriateľa, keďže vie meniť podobu. Tiež sa tam spomína, že našli Grarwwaarove telo. Obďaleč je Wookiee s menom Grarwwaar. Už vám je jasné, že ste našli Prolika. Povedzte mu, že ste našli datapad s informáciou, že Grarwwaar je mŕtvy. Je mu jedno, že ste ho odhalili a zmení sa na Binda. Zaútočte. Po pár ranách sa zmení na Ritual Beast. Keď bude mať už len minimum života, tak sa zmení na Tach, opicu, akých je tu veľa. Odbehne do neďalekého údolia, kde sa schová medzi ostatné opice. Zabite opice s tým, že hádam odhalíte Prolika. Mal by byť medzi tými prednými. Keď zabijete správnu opicu, máte temné body (500 xp).
Odmena: Genoharadan Visor (1000 xp).
Ithorak Guldar
Tento Shelkath nie je vrah, ako ostatní, ale tiež je nebezpečný. Ukradol milióny kreditov bohatým rodinám a má veľmi nebezpečné informácie. Je na Manaane, no nevedia, kde presne, ale pri Swoop Racoch je Twi´lekčan menom Vek, ktorý by vám mohol dohodnúť schôdzku. Spýtajte sa, prečo by to mal spraviť. Máte predstierať, že máte záujem kúpiť nejaké umelecké diela, inak sa s ním nestretnete.
Skočte do Swoop Registration a oslovte tam Veka. Nezdá sa mu váš výzor, nie ste ako ostatní zákazníci. Presvedčte ho a on vám dohodne stretnutie v Docking Bay. Choďte pred Sith Hangar. Tam vás čaká Vek a Assault Droid. Budú vás sprevádzať na stretnutie. Tam ich všetkých musíte zabiť (450 xp). No môžete Veka presvedčiť, aby odišiel. Potom môžete preprogramovať droida, aby zabil Ithoraka (380 xp).
Aj u Ithohraka nájdete Datapd s varovaním.
Odmena Genoharadan Gloves.
Hulas
Už predtým ste sa mohli z otázok dovedieť niečo o organizácii Genoharadan. Vedú ju štyria vodcovia, ktorých identita je maximálne utajená aj pred členmi spolku. Keď zabijete všetkých, ktorých máte, tak sa Hulas teší, že potom, ako mu dlho trvalo, kým ich vypátral sa to všetko konečne podarilo. Proste vás oklamal, aby ako štvrtý a posledný vodca získal úplnu kontrolu a vás využil na zabitie zvyšných troch. Teraz vás odmietne prijať do spolku, lebo viete priveľa. Máte možnosť odísť. Ak súhlasíte, tak proste odíde a to je koniec.
Ak ale budete zúriť, že vás využil a požadovať pomstu, tak vám povie, že sa stretnete v Dune Sea na Tatooine. Aby ste neboli prekvapený, tak vás varujem, že vás bude čakať v peknej presile. Však od začiatku nehral fér, tak ste hádam nečakali, že teraz začne. Nevadí teda, ak si niekoho privediete aj vy. Pobite ich a vezmite si veci, napr. Genoharadan Mesh Armor. Quest komplentný.
LEVIATHAN
Prison Block
Potom, čo získate štvrtú Hviezdnu Mapu (Star Map), tak vás pri odchode z planéty, na ktorej ju získate, zajme Sithská loď Leviathan. Všetci budete zajatí. Ešte na palube Ebon Hawku sa musíte rozhodnúť, koho poveríte vašou záchranou. Vy, Bastila, ani Carth to byť nemôžete, pretože o vás vie admirál Saul. Takže vyberte jedného z vašich spoločníkov.
Keď tak urobíte, tak bude chvíľa vo väzení, kde vás bude Saul Karath mučiť a je na vás, ako mu budete odpovedať. Keď skončí scéna vo väzení, kde nič nerobíte, len volíte odpovede, tak prichádza na rad váš záchranca.
Je jedno, koho zvolíte, postupujte do Detention area a osloboďte ostatných. Oblasť väzenského bloku je len jedna chodba od Detention Area po výťah (elevator). Po bokoch sú medical sector a miestnosť pre droidov (Droid Maintenance). Druhá bočná chodba vedie k celám a má jednu bočnú miestnosť s počítačom. Na konci sú naľavo cely a napravo baráky.
V jednej cele je zavretý Rodian. Pove vám, že zajali jeho aj s posádkou a ostaných mučili, až sa z toho zbláznili (to sú tí v susednej cele). Teraz je rad na ňom. Pomôžte mu von a on vám dá Ice Breaker, ktorým sa dostanete do počítačov na tejto lodi.
Musíte sa dostať s každým do tej miestnosti s počítačovým panelom. V krabici v miestnosti sú aj Computer Spike. Ak je postava slabá v počítačoch, tak pokračujte ďalej po chodbe a pred barákmi sú v krabiciach ďalšie (ak nemáte Ice Breaker). Môžete si stiahnuť mapu a podobne, ale podstatné je zvoliť Open Detention Area.
Potom sa teda dostaňte do časti Detention a tam na počítačovom paneli (Detention Terminal) otvorte dvere a tým oslobodíte priateľov a aj seba. Potom sa automaticky presuniete do miestnosti, kde je vaše vybavenie, všetko. Preskúmajte palubu, pobite nepriateľov a poberte veci. Potom sa presuňte do výťahu. Pred ním dostanete hlásenie od Candrousa, že sú v poriadku a idú na vašu loď. Ďalej hráte za seba, Cartha a Bastilu.
Vo výťahu zistíte, že nemôžete ísť priamo do hangára, takže sa vyvezte na mostík, aby ste uvoľnili prechod k vašej lodi.
Jednotlivé začiatky, za rôzne postavy
Ak zvolíte T3-M4, tak sa ocitne v miestnosti, kde mu iný droid chce preniknúť do hlavnej pamäte. Získava mnohé údaje a musí ich zase správne doplniť.
A. 34, 21, 13, 8, 5 - odpoveď je 3. Sčituje sa výsledok plus posledné číslo. 5 + 8 = 13, 13 + 8 = 21, 21 + 13 = 34, no a 5 + ? = 8 teda 5 + 3 = 8.
B. 00, 11, 01 odpoveď je 10, no to je len logicky, zrejme sa tu nič nepočíta.
C. 2, 3, 5, 7 - odpoveď je 11. Je to najbližšie číslo, ktoré keď vydelíte čímkoľvek, nedostanete celé číslo, ale desatinné (okrem jednotky, keď sa vydelia samým sebou).
Keďže je to dosť slabá jednotka, tak si vezmite z truhly v miestnosti súčiastky a opravte Decomissioned Droida, ktorý vám trochu pomôže.
Keď si zvolíte HK-47, tak začína tam, kde aj T3. Vyberú mu pamäťový čip, ale ako hovoril, má náhradný a získa nad sebou kontrolu. Zostáva plne vyzbrojený.
Keď si zvolíte Mission Vao, tak začína vo väzenskej cele. Pri rozhovore, kde jej strážnik sľubuje mučenie, mu ukradne prístupovú kartu a keď odíde, tak si v pohode otvorí celu. Keďže je Mission neozbrojená, tak z truhiel pred barákmi si vezmite vybavenie a pokračujte.
Ak si zvolíte Juhani, tak sa zamaskuje a schová sa na chodbe. Krásne zozadu zlikviduje Sitha pri výťahu a má voľné pole pôsobnosti. A naviac pokračuje plne vyzbrojená.
Ak si zvolíte Jolee Binda, tak presvedčí pomocou Sily strážcu, aby ho pustil von a sám sa zavrel. Tiež začína bez vybavenia, tak si ho vezmite z krabíc pred barákmi.
Zaalbara si zvoliť nemôžete.
Ak si zvolíte Canderous Orda, tak sa úmyselne zraní, preto ho vezmú na medicínsky blok. Tam začína sám, pretože si mysleli, že je zranený. Je síce bez vybavenia, ale to má priamo v tejto miestnosti, kde začína, takže ťažká pohoda.
Command Deck
Z výťahu sa dajte doľava a na chodbe do prvých dverí napravo, do Droid Bay. Tam pobite pár droidov a vojdite do prvej miestnosti na ľavej strane. Vnútri je terminál. Môžete si tam stiahnuť mapu oblasti, otvoriť zabezpečené dvere (300 xp) a aktivovať experimentálneho Assault Droida, ktorý bol v predošlej miestnosti (400 xp); nebude však ku vám priateľský a keď sa mu pripletiete do cesty, budete ho musieť zničiť.
Vlámte sa do Armory, okrem množstva zbraní tam nájdete Space Suit.
Kvôli poplachu sú priame dvere na mostík zaistené, tak choďte do miestnosti vedľa nich. Tam sú druhé dvere, ktoré tam vedú a Decomissioned Droid (to je v To Bridge Storage). Môžete ho opraviť (1300, čiastkovo 300, 300, 400 xp), alebo naprogramovať, aby vyhodil do luftu dvere na mostík (400 xp). No nepotrebujete to, lebo ich môžete vyraziť aj hrubou silou. Keď ste preskúmali celé podlažie, tak choďte na mostík.
Bridge
Prejdite dverami (Airlock) von. Ak nemáte Space Suit, tak sú v Armory, v Command Deck. Bez nich sa von nedostanete, lebo budete kráčať vo vesmírnom priestore, po trupe lode. Len prebehnite rovnú časť vonkajšieho priestoru a vojdite jedinými dverami opäť dovnútra. Tam prejdite dverami naľavo a hore chodbou až na mostík.
Čaká vás súboj s elitnými Sithmi a admirálom Saulom Karthom. Keď ich porazíte, tak Saul ešte nie je mŕtvy, ale zomiera. Carth ho chce doraziť, za to, že mu zabil ženu a túži po pomste. Ak mu to dovolíte, temné body. Ak ho zastavíte, máte svetlé body.
Nezabudnite po boji použiť počítač na mostíku a otvoriť dvere do hangára. Teraz sa vráťte do Command Deck, k výťahu a zvezte sa do hangára.
Hangar
Postupujte k Ebon Hawku a prebojúvajte si cestu, než vás zastaví sám Darth Malak. Tu vám odhalí pravdu, ktorú si z útržkov sami poskladáte. Vy ste - Darth Revan. Pri pokuse vás dostať sa proti vám obrátil váš vlastný učedník Malak a to prispelo k tomu, že vás zajali. Pomocou Sily vám vymazali vašu pamäť a vytvorili novú identitu, stvorili bábku v Bastiliných rukách.
Po rozhovore vás čaká boj. Keď odoberiete Malakovi polovicu zo života, tak utečie. Prenasledujte ho, kým nedôjde k druhému boju. Keď bude mať minimum života, tak vás zastunuje. Bastila sa obetuje a začne s ním bojovať, aby ho zdržala, kým vy ujdete na loď. Nemôžete jej pomôcť, tak bežte na loď.
Podarí sa vám bezpečne utiecť, no Bastila zostala na Leviathane. Na palube vás ešte čaká malá porada s priateľmi. Carth sa rozhodol, že musia vedieť pravdu. Povedzte teda, že je to tak, že ste Revan. No nik z nich k vám necíti nenávisť, veria, že ste tým, kým ste teraz a kto je ich priateľom. Okrem Canderousa, ten verí, že ste Revan a je tým nadšený, lebo je mu veľkou cťou bojovať po boku niekoho, kto ako jediný porazil Mandalorianov. A samozrejme HK-47, tomu sa vráti pamäť a spomenie si, že patril už kedysi vám, teda Revanovi. Napokon aj Carth uzná, že by vám mal veriť, po tom, čo ste všetko vykonali.
Teraz sa spokojne môžete vrhnúť na hľadanie poslednej Hviezdnej Mapy.
1. časť | 2. časť | 3. časť | 4. časť | 5. časť
| Návody | Autori |