GAMESCHEATSTRAINERSWALKTHROUGHSCD COVERSWALLPAPERSSCREENSHOTSDOWNLOAD

OTHER
CALENDAR
FORUMS
COMPANIES
TOP 10

BUY GAMES
USER
Login
Registration


Users
Games Store
ABCgames
Contact, RSS, Cooperation
STATISTICS
Games:
Cheats:
Trainers:
Walkthroughs:
Localizations:
CD covers:
Wallpapers:
Screenshots:
Download:
21427
5455
5063
1438
1600
7352
6163
13184
1687

Online 38547 users

Walkthroughs > Kult: Heretic Kingdoms


Zobrazení:31548
Autor návodu:Andrej Eperješi, ABCgames.sk

1. časť | 2. časť


Monastery

S majstrom Valkarinom prichádzate pred bránu zničeného kláštora. Máte ho preskúmať. Vstúpte a hneď na nádvorí vás napadne jeden nepriateľ. Zabite ho a vráťte sa to oznámiť Valkarinovi. Ten uzná za vhodné, že nadišiel čas pre vaše zasvätenie a ponúkne vám na výber jeden zo štyroch elementov. Zvoľte si, ktorý vám vyhovuje. Okrem kúzelného prútika, ktorým strieľate magické útoky, máte tiež možnosť preniknúť do Dreamworldu (DW), astrálnej sféry, ktorá sa nachádza všade. V tejto sfére ste neviditeľný pre bežných smrteľníkov (a aj oni pre vás, pokiaľ to nie sú mágovia schopní Naladenia na DW) a naopak vidíte astrálnych nepriateľov. Po ich likvidácii po nich zostane esencia, ktorú zbierajte a samozrejme máte za ich ničenie aj skúsenosti. Do Dreamworldu môžete vstúpiť kedykoľvek, no len na istý čas (ukazovateľ úplne napravo). V jednotlivých lokáciách sa nachádzajú Hex Marky (svietiace kruhy na podlahe), ktoré vidíte len v Dreamworlde. Keď si na taký znak stúpite, tak získate 10 bodov medzi voľné body, z ktorých si za každých 100 môžete vylepšiť jednu vlastnosť.
Po zasvätení sa vráťte na nádvorie. Už tu môžete vstúpiť do Dreamworldu a popasovať sa s prvými nepriateľmi. Tiež sú tu dve truhly s nejakým vybavením. Inak vstúpte do kláštora. Tam v Dreamworlde pobite nepriateľov. Jedným z nich je Sigil (okultný znak) pri truhle. Po jeho zničení ju môžete preskúmať (bez jeho zničenia ju nemožno otvoriť ani v normálnom svete). Z truhly okrem iných vecí si vezmite Amulet of Theocrat a zostúpte schodmi do nižšieho podlažia. Tam v DW zničte duchov mníchov a na konci v miestnosti oslovte stále v DW ducha. Overseer vám bez okolkov oznámi, že musíte zaceliť trhlinu. Porozpráva vám o mníchoch kláštora, ktorí mali za úlohu strážiť meč Godslayer, no niekto ich vyzabíjal a meč ukradol. Tiež bola otvorená trhlina, ktorá môže spôsobiť katastrofu a tak ju musíte zaceliť. Potrebujete na to amulet, ten ste si už vzali na povrchu, tak mu to oznámte a on vás s ním zladí. Vráťte sa hore a vstúpte do DW. Uvidíte trhlinu v podlahe (Astral Rift). Len cez ňu s amuletom prebehnite a je to hotovo. Vráťte sa za Valkarinom na most. Porozprávate sa a odídete.


Arathen

Objavíte sa s Valkarinom pri ohnisku (pri ohniskách môžete odpočívať) a on vám porozpráva o nadaní a spojení s kúzlami, ktoré získavate z predmetov a keď sa s nimi spojíte, tak sa stačí vyspať a zaktivovať ich. Čím vyšší level, tým viac aktívnych Naladení môžete mať naraz. Po rozhovore vás opustí s tým, že máte sami preskúmať oblasť.
Dedina je momentálne opustená. Na malom cintoríne pod vami môžete objaviť v DW ducha starého bojovníka. Pri dome pri rieke na západe je malé dievča. Od oboch sa dozviete, že dedinu napadli Taymurianski nájazdníci a dedinčanov zajali. Tým získate quest a prístup do novej lokácie. Pri dievčati je most, ktorý vedie z dediny. Južne pri rieke je ešte jeden malý drevený most, ktorý vedie na ostrovček, kde má dom Strážca rieky. Ten je tu stále a môžete si u neho zmeniť elementálnu orientáciu zbraní (ako neskôr aj u iných osôb). Preskúmajte ešte túto oblasť a pobite nepriateľov. Potom opusťte oblasť a choďte na Okraj lesa (lokácia Forest Edge).


Forest Edge

Po príchode vás hneď začnú napádať Taymuriani, tak bojujte. Pri postupe oblasťou narazíte na zamrežované diery v zemi. Keď sa priblížite k prvej, tak vás oslovia dedinčania, ktorí sú v nich zavretí a prosia o pomoc. Potom sa len rozbehnite a pozabíjajte všetkých nepriateľov. Keď zabijete posledného, tak vám postava sama povie, že bol posledný. Potom opäť oslovte dedinčanov v dierach a tak ich oslobodíte.
Než odídete, je tu ešte niečo, čo môžete spraviť. V severozápadnom rohu sú trblietajúce sa kríky Bobúľ mesačnej žiary (Brightmoon Berries). Vezmite si aspoň jeden ich plod, bude potrebný na quest. Potom sa vráťte do dediny.


Arathen

Po návrate do dediny je tu už rušno a živo. Môžete pozrieť malé dievčatko, ktorému ste zachránili matku. Od nej z rozhovoru zistíte dva questy. Chce predať dom, aby mala peniaze na odchod za rodinou do oblasti mimo nájazdov a tiež zistíte, že ju strašia nočné mory. Takže sa prehoďte do DW a zabite päť duchov, ktorí sú rozlezení po dedine. Tým to splníte. Čo sa týka druhej veci, tak našporte 1000 zlatých a sami kúpte jej dom, ak chcete. Tým získate miesto na spanie a odkladanie predmetov. Potom choďte za starostom (Magistrate). Ten vám poďakuje za záchranu dediny. Tiež vám porozpráva príbeh o tom, ako kedysi Taryn Arkor získal meč Godslayer. Keď krajina bola sužovaná vojnou s rebelmi, sľúbil obrancom pomoc a za to požadoval meč. Keď mu ho však vydali, nechal si ho pre seba a sľub nesplnil. Tiež sa ho spýtajte na Taymurianské zajatie a získate quest vyliečiť jeho syna. Dajte mu bobule, čo ste si priniesli z tábora Taymurianov a tým je syn vyliečený. Ani potom vám nepomôže s tým, kto ukradol meč, ale odporučí vás za Strážcom rieky, ktorý má nejaký problém s Millerom.
Zájdite za strážcom rieky, ten však s tým nemá žiadny problém, ako by sa ho to netýkalo. No má iný. Keď sa ho spýtate, či nevie, kto by mohol vedieť o meči, čo hľadáte, tak povie, že možno Forest Guardian, no o ňom už dlho nemá žiadne správy. Máte ho nájsť, zistiť, čo s ním je a vrátiť sa mu to oznámiť. Nový quest a nová lokácia.
Teraz choďte za Millerom, ktorý je v mlyne na severe, pri rieke, alebo za jeho dcérou, ktorá stojí na móle pri strážcovi rieky. River Guardian a jeho dcéra sa milujú, no Miller im nechce požehnať, pretože potrebuje niekoho, kto by zastal jeho dcéru, ktorá mu pomáhala v mlyne. Máte dve možnosti. Vyplaťte mu 200 zlatých, aby si niekoho najal na prácu. Alebo choďte na cintorín, kde je aj duch starého bojovníka. Tam postáva zombie určený na prácu, no je nevyužitý a opustený. Pokecajte s ním a vráťte sa oznámiť Milerovi, že máte pre neho pomocníka. .
Zájdite si ešte do krčmy. Môžete tam prespávať za 10 zlatých, pokiaľ ste nekúpili dom pri rieke. Spýtajte sa ho, ako mu ide obchod a posťažuje sa, že prišiel o zásoby diviačiny. Ponúkne vám 50 zlatých za mäso diviaka. Odporučí vám ich hľadať vo Valley of Tears. Takže keď nejaké nájdete, tak mu ho prineste. Zaplatí za každý kus, na splnenie questu stačí jeden. Jeden diviak je v severovýchodnom rohu dediny. No je to posvätné zviera dedinčanov a ak ho zabijete, budú z toho nešťastní. Ďalšie nájdete vo Valley of Tears. Keď dokončíte prácu v dedine, vydajte sa do ďalších lokácií.


Valley of Tears

Po vstupe do Údolia Sĺz stretnete posla so správou. Dlho sa nezdrží a odíde za povinnosťami. Vydajte sa na sever, od miesta, kde ste a narazíte na umierajúceho posla. Niekto ho okradol a zabil. Vás pred smrťou požiada, aby ste za neho doručili správu pre Carissu Cantrecht. Cestou vás tu napadnú diviaky, tak pamätajte, že ich mäso môžete zaniesť krčmárovi do dediny Arathen. Potom pokračujte do severozápadného rohu, kde je Lesný strážca, veľký, živý strom. Porozprávajte sa s ním o Riečnom Strážcovi z Arathenu. Potom sa ho spýtajte, či nevie niečo o meči, ktorý hľadáte. Nevie, ale poradí vám novú lokáciu, Lost Canyons. Ak ste to tu už celé preskúmali, tak odíďte. Ešte sa vráťte do Aratheny, oznámiť Riečnemu strážcovi, čo ste zistili o Lesnom Strážcovi a choďte do novej lokácie.


Lost Canyons, Brigand Camp

Prezrite si lokáciu a pobite nepriateľov. Na severe postáva pri ohnisku Joran Cynessa. Je to prvý obchodník, na ktorého narazíte. Tak ak chcete, niečo si kúpte a niečo aj popredajte, peniažky sa hodia. Pokecajte s ním o ňom a jeho predaji. Potom sa presuňte na juhovýchod. Je tam Taymurianský klan Black Fang. Tento klan chce mier na rozdiel od klanu Grey Claw. Oslovte ich vodcu a zistíte, že ich klan pomáha ľudskej armáde, aby uzavreli mier a získali pre seba miesto pre život. Zistíte, že ich obťažuje skupina lovcov. Ponúknete im pomoc, že ich zastavíte. Získate quest a novú lokáciu. Tiež sa kapitána Black Fangov spýtajte na obchodníka Jorana a naznačí, že s ním nie je všetko v poriadku. Teraz to tu opustite a choďte do tábora lupičov, čo je nová lokácia. Tam jednoducho pobite všetkých nepriateľov. Po zabití posledného hrdinka prehovorí, že si s ňou nemali začínať. Potom sa len vráťte za kapitánom Black Fangov do lokácie Lost Canyons. Oznámte mu, čo ste vykonali a on vám poďakuje. Potom zájdite úplne na sever, nad táborom Jorana Cynessa je prechod do Vojenského tábora obrancov Corwenthu. Vstúpte.


War Camp

Po príchode vás zastaví vojak, no len čo sa odprezentujete ako inkvizítorka, tak vás bez všetkého vpustí do tábora. Prepnite sa do DW a uvidíte v tábore vlkolaka. Zabite ho a získate quest zlikvidovať týchto špiónov. Vo veľkom stane je generál Udric. Ohláste sa u neho, no z rozhovorov len zistíte pár informácií, nič nevyhnutné sa nedozviete. V DW pobite všetkých lykantropov v tábore a tým je quest splnený. Môžete o nich hovoriť s Udricom predtým, aj potom, no quest to neovplyvní. Prezrite si ďalej tábor. Narazíte na minstrela menom Faxon Icco. Môže vám niečo zaspievať, ak chcete. Zatiaľ ho nepotrebujete, ale neskôr možno. Ďalší chlapík, s ktorým pokecajte, je Quartermaster. Posťažuje sa, že nemajú žiadne zásoby. Niekto v meste vykúpi zbrane, no tie im nie sú doručené, ale získavajú ich Taymuriani. Mali by ste to prešetriť. Keďže ste sa už predtým stretli v Lost Canyons s obchodníkom menom Joran Cynessa, ktorý sa nepozdával ani kapitánovi Black Fangov, tak viete, že je za tým zrejme on. Udajte ho a splníte quest. V susednom stane je War Mage, ktorý vám môže zmeniť elementálnu orientáciu zbraní. Pred stanmi postáva Ishkaiský obchodník. Keď sa s ním porozprávate, zistíte, že niekoľko Ishkaiských otrokov utieklo a bojovníci klanu Sura sa ich vydali nájsť a potrestať. Požiada vás o pomoc. Poslednou podstatnou osobou je na konci tábora Carissa Cantrecht. Pohovorte si s ňou a odovzdajte jej správu od posla, ktorú ste získali vo Valley of Tears. Tiež od nej zistíte, že niekto otrávil studne. Máte vypátrať kto. Poniže nej stoja členovia klanu Black Fang, ktorí boli predtým vonku, v Lost Canyons. Oslovte ich kapitána a spýtajte sa na otrávenú vodu. Nevie o tom, no podozrieva šamanov klanu Grey Claw, ktorí zrejme znesväcujú vodu pri zdroji v ich starej svätyni. Teraz buď oslovte Carissu a vydajte sa s ňou k zdroju vody, alebo ešte skočte do Ishkaiských jaskýň vyriešiť problém s otrokmi na úteku.


Ishkai Caves

Po vstupe do jaskyne stretnete pár otrokárov. Pri rozhovore máte dve možnosti. Buď im oznámiť, že ich akcia tu je ilegálna a že teda pomôžete Ishkaiom, alebo im ponúknuť pomoc pri ich dolapení. Pri prvej možnosti vás napadnú. Potom preskúmajte jaskyňu za nimi a pobite zvyšných Suranských bojovníkov. Pri druhej možnosti vás nechajú tak. Keď vstúpite do jaskyne pri druhej možnosti, tak tam budú Ishkaiskí otroci. Všetkých pobite a vráťte sa to oznámiť otrokárom, ktorí vám poďakujú. Tak, či tak, si zabojujete. Potom sa vráťte do Vojenského Tábora a teraz sa vydajte vyriešiť problém s vodou spolu s Carissou.


Taymurian Shrine

S Carissou ste sa dostali pred jaskyňu, v ktorej je stará taymurianská svätyňa. Carrisa zostane strážiť pri táboráku a vy sa vydajte do jaskyne. Tu vás čaká len boj. Zabite všetkých taymuriánov a vlkolakov. Na konci jaskyne vás čaká Prastarý Taymurianský Tieň. Je to boss, ktorého porazte. Tým ste zabránili ďalšiemu vpúšťaniu jedu do vody. Vyjdite z jaskyne, kde vás stále čaká Carissa. Je spokojná s vašou prácou. Teraz sa vydáte spoločne do mesta Kyallisar. Cestou stretnete Taliona, ktorý ukradol meč Godslayer. V jeho dolapení vám zabráni Evanger, pretože chce, aby ho Talion doviedol za niekým menom Quova. Carissa vás opustí spolu s Evangerom. Máte sa stretnúť v meste. Ocitáte sa opäť na mape, tak sa vyberte k bránam Kyallisaru.


Gatess of Kyallisar

Len sa prebojujte cez oblasť až do mesta Kyallisar.


Kyallisar

Kyallisar, Halls of Penta Nera

Hneď po vstupe vás privíta majster Valkarin. Vzápätí nato vás odvedie do sídla Inkvizície, kde sa zúčastníte rozhovoru rady, kde prebehne vaše zasvätenie. Tiež zistíte, že Talion, ktorý ukradol meč, bol pôvodne jedným z mníchov, ktorí ho strážili. S Theocratovou konkubínou mal dieťa. Bola ním práve Carissa Cantrecht. Neskôr sa spojil s Quovom. Ten bol členom Inkvizície, no rozhodol sa oživiť vieru vo Večného boha. A keďže inkvizícia bojuje proti akejkoľvek forme náboženstva, tak ich zradil a opustil. Lord Evanger ich vypátral a pobil väčšinu veriacich, no Talion a Quova ušli. Talion, Quova a Lord Malfagon kedysi spolu bojovali proti Teokratovej citadele a dobili ju. Na stretnutí tiež dostanete dve úlohy. Nájsť Quovu, pri ktorom by ste mali nájsť aj Godslayer a práve nato sa máte spojiť s Jaskerom, ktorý by vás mal ku Quovy doviesť. Po stretnutí choďte za Valkarinom. Má pre vás malú úlohu. Potom čo Inkvizícia pobila členov Theokratovho kultu, ich duchovia stále prebývajú v odsvätenom kostole. Vznikol malý kult, ktorý ich uctieva. Treba, aby ste sa tých duchov zbavili. V ďalšej miestnosti je Krenze, vrchný mudrc. Zistíte, že Quovu poznal aj nekromancer Sice Larwan, no asi bude ťažké sa k nemu dostať. Pomôcť by vám mohol mestský krčmár. Môžete ešte od neho získať pár zaujímavých informácií. Posledným, kto zostal v sieňach Penta Nera je Carissa. Tá má pre vás len pár doplňujúcich informácií. Po rozhovoroch sa vráťte do mesta.


Kyallisar

Ak by ste chceli mať v meste vlastnú základňu, tak sa vydajte na sever k domu mestského mága. Hneď nad ním je dom, pred ktorým stoji Property Vendor. Od neho môžete kúpiť tento dom za 10 000 shekelov. Ak aj máte dom v Arathene, ďalšia posteľ s truhlou sa hodia, pokiaľ vám nebudú chýbať peniaze. Potom skúmajte mesto. V strede je trh. Okrem iných vecí tam môžete kúpiť povrazový rebrík, ktorý treba na quest Find Lost Eremite. (S ním sa potom vráťte a umiestnite ho k priepasti. Zlezte dolu, do podzemia kláštora. Tam len v DW pobite pár duchov mníchov a nájdete aj ducha pustovníka. Porozprávajte sa s ním. Napokon sa vráťte do Údolia Sĺz a oznámte Lesnému strážcovi, čo sa stalo s jeho priateľom.)
Choďte na sever, do veže civilného mága. Je to Sollan zo stretnutia rady. Pohovorte si s ním a okrem iných vecí zistíte, že ho neteší vojna medzi dvoma skupinami zlodejov. Dá vám za úlohu urovnať spor medzi nimi. Je na vás ako. Tiež si u neho môžete zmeniť elementálnu orientáciu. Na severozápade je kostol, ktorý treba vyčistiť pre Valkarina. Len doň vstúpte, pobite všetkých duchov v DW a vráťte sa to oznámiť Valkarinovi. Na trhu v Kyallisare je strážca menom Fanric. Zistíte od neho, že má Eye Ring a aj by sa ho zbavil, no len za niečo hodnotné a nemá nič za čo by ho vymenil. Máte zistiť, čo by chcel. Vo vojenskom tábore od Quartermastera zistíte, že si veľmi cenil kameň prislúchajúci k mesiacu jeho narodenia, bol to dar. No nepozná mesiac jeho narodenia. Zájdite za jeho kolegom Gonfalonom, čo s ním stráži trh. Od neho zistíte, že je to siedmy mesiac. Keď sa neskôr dostanete do Domu Exotiky Madam Zoftig, tak zistíte, že sa venuje astrológii. Spýtajte sa, aký kameň prislúcha na siedmy mesiac narodenia. Je to Carnelian (Chalcedón). Zájdite na trh a kúpte ho od klenotníka. Potom ho už len vymeňte za Eye Ring.

Teraz sa vrhnime na hlavný príbeh. Vydajte sa z trhu na juhovýchod, je tam cesta, ktorá sa ďalej stáča na sever. Na jej konci je Jaskerov dom. Oslovte ho a nahovorte mu, že veríte v kult Večného boha a musíte sa stretnúť s Quovom. Sľúbi vám pomoc, ak pomôžete vy jemu. Musíte zachrániť jeho syna, ktorého drží vodca zlodejov Gozen. Gozen ho tak vydiera, aby mu spravil armádu zombiov. Preto musíte vyhľadať Sharoka, jeho bývalého zástupcu, ktorý vedie skupinu zlodejov, ktorá sa odčlenila od Gozena. Ak budú spolupracovať, môže to zastaviť a Sharok vám môže pomôcť dostať sa ku Gozenovi. Gozen sa ukrýva v Gladiátorskej aréne. Aby ste sa tam dostali, odporučí vám nájsť muža, ktorému predal pár zombiov. Aby ste sa dostali k Sharokovi, máte sa spýtať u prefekta trhu. To je ale úloh!
Pekne po poriadku. Zájdite na trh a hneď naľavo od trhu má dom prefekt trhu menom Croesus Arriviste. Spýtajte sa ho na situáciu. Prezradí vám, že platí za ochranu Sharokovi, no formálne je s Gozenom. Preto má falošnú a pravú účtovnú knihu. Tú pravú nechal v skladisku, kde je aj tajný vchod do kanálov. Požiada vás, aby ste mu ju priniesli. Sklad (Storehouse) nájdete na západe, nad krčmou. Vnútri len pobite pár nepriateľov a z truhlice si vezmite knihu, ktorú mu zaneste a dostanete od neho 200 zlatých. Potom sa vráťte do skladu. Na prostrednom stĺpe je páka, ktorú potiahnite. Otvorí sa tajný vchod. Prejdite ním. Dolu v kanáloch nájdite Sharoka a jeho mužov. Povedzte mu, že Jasker navrhuje spojenectvo, ak mu pomôže zachrániť jeho syna. Sharok súhlasí. Zájdite to povedať Jaskerovi.
Potom sa opäť vráťte za Sharokom do kanálov. Sharok má pre vás úlohu. Budete mu robiť bodyguarda, kým obehne po meste pár dôležitých ľudí. Prvé stretnutie prebehne dobre. Pri druhom sa do toho zapletú štyria Gozenovi muži. Zabite ich a znova oslovte Sharoka. Už ho len odprevaďte do krčmy a je to. Máte ho tam osloviť za pár hodín. Tak si skočte zdriemnuť. Potom sa vráťte. Máte ho odprevadiť do Domu Exotiky Madam Zoftig. Keď tam prídete, napadne vás skupina Gozenovych mužov. Stačí zabiť jedného a ostatní utečú. Sharok si vezme peniaze a odíde. Máte sa s ním stretnúť v krčme na druhý deň.
Zatiaľ využite čas na jeden vedľajší questík. Od Madam Zoftig zistíte, že vyhodila posledného hudobníka, lebo príliš obťažoval jej dievčatá. Bola by rada, keby ste jej zohnali nového. Pamätáte sa na minstrela Faxona Icca vo Vojenskom tábore? Nikomu sa tam nepáčil jeho spev. Skočte tam a povedzte mu, že v nevestinci madam Zoftig by našiel uplatnenie. Súhlasí. Zájdite za madam Zoftig oznámiť jej dobrú správu. Toto by vám malo zabrať nejaký čas, takže teraz skočte opäť do krčmy.
Sharok vám oznámi, že Gozen si zaobstaral magickú podporu a jeho skrýšu napadli démoni. Máte sa o nich postarať. Choďte teda do kanálov, kde má Sharok skrýšu. Pobite démonov. V miestnosti pod vstupom do kanálov je teraz otvorený nový prechod do katakomb. Vstúpte do nich. Dole zase pobite hustú partu démonov, vrátane veľkého démona na konci. Vráťte sa oznámiť Sharokovi splnenie úlohy. Zhodnete sa na tom, že je potrebné vypátrať, kto stojí za týmto magickým útokom. Pomôcť by mohol Sollan, civilný mág. Zájdite do jeho veže. Stratil sa jeho učeň, ktorý má zrejme na svedomí útoky démonov. Máte ho nájsť a buď potrestať, alebo priviesť späť. Zájdite teda do lokácie Hellgate, ako vám odporučil Sollan. Pekelná brána je v podstate holá planina, tak sa prebojujte hordami nepriateľov až k učňovi. Tu máte dve možnosti. Zabiť ho (vtedy bude s vami bojovať. Získate len skúsenosti a Zdroj Roh Démona, no ten sa dá získať aj neskôr), alebo ho odviesť k Sollanovi (potom je to bez boja s učňom). Rozhodnite sa. Tak, či tak oznámte Sollanovi výsledok.
Potom sa vráťte do mesta a oznámte Sharokovi, že si Gozen najal mágovho učňa na vyvolanie démonov. To ho rozčúli. Ponúkne vám 2000 shekelov za zabitie Gozena. No najprv sa musíte dostať do Gladiátorskej Arény. Na pol ceste z Trhu k civilnému mágovi Sollanovi je odbočka doprava. Na tabuli je Overlook (výhliadka). Tam je chlapík (Arbiter) a zombie. Povedzte mu, že ste pripravený na test. Heslo sa dozviete od Jaskera, alebo neskôr od Sharoka. Zaplatíte 200 shekelov a on na vás pošle zombie. Keď ho úspešne zabijete, tak vás zapíše na zoznam gladiátorov. Teraz môžete vstúpiť do arény. Tá je popri ceste do Jaskerovho domu. V aréne vyhrajte prvých pár zápasov a v poslednom porazte Elitného Gladiátora, tuhý oriešok. Potom zájdite za Sharokom, oznámiť mu, že ste získali reputáciu v aréne. Tak dohodne súboj s Gozenovym bodyguardom. Vráťte sa do arény a porazte ho. Potom vás odvedú za Gozenom. Ponúkne vám 5000 shekelov a prepustenie Jaskerovho syna, ak pre neho zabijete Sharoka. Môžete súhlasiť, alebo odmietnuť. Ak súhlasíte, tak Sharoka nájdete v krčme, v meste. Zabite ho a Gozen vám dá odmenu, aj kľúč od cely. Ak odmietnete, budete bojovať s Gozenom, ktorý nie je taký silný, ako jeho bodyguard, ale má tiež dosť života, takže sú to dva ťažké zápasy po sebe. Potom oznámte Sharokovi, že ste uspeli. Po Gozenovej smrti si vezmite kľúč z jeho tela a zájdite oslobodiť chlapca. Akokoľvek sa rozhodnete, skončí to tak, že oslobodíte Jaskerovho syna. S ním zájdite za Jaskerom, ktorý vám prezradí, že nevie, kde je Quova, no mohol by to vedieť lych Percheron, ktorý sídli v krypte za krčmou tu v meste. Dá vám tiež Taryn´s Ring. Ten vám zabezpečí, aby s vami lych hovoril.

Než budete pokračovať, môžete skočiť znovu za prefektom trhu, Croesusom Arrivistem. Všimnete si, že jeho syn Nabob je preč. Spýtajte sa ho na to. Vraj sa Nabob cítil nedocenený, tak sa rozhodol stať sa gladiátorom. Dá vám 500 shekelov, ak ho odhovoríte. Mali by ste mu ukázať, že je slabý, takže ho porazte v zápase. Ale nepoužívajte silné zbrane. Choďte na vyhliadku, kde stojí Arbiter. Tam, kde ste bojovali so zombiem, aby ste sa dostali do arény. Tam je Nabob, vyzvite ho. Použite slabú zbraň (kľudne aj bez zbrane), inak ho zabijete. Ak sa tak stane, tak nedostanete odmenu a Croesus s vami nebude chcieť ani hovoriť a nebudete s ním môcť teda ani obchodovať. No ak ho len zbijete, Croesusa tým potešíte.

Teraz zájdite do krčmy "Smäd po pomste". Od krčmára máte povolenie ísť do zadných izieb. Tam sa prebojujte cez zombiov až do Percheronovej krypty. Porozprávajte sa s ním (majte prsteň od Jaskera) a prezradí vám, že miesto pobytu Quova by mohol vedieť ich spoločný učiteľ Sice Larwan. Ten sa ukrýva na najnižšom podlaží baní Červeného útesu. Vydajte sa teda do Red Cliff Mines.


Red Cliff Mines

Po vstupe sa dostanete do Ishkaiskej dediny, ktorá je pred baňami. Prezrite ju. Pri ohni stojí Ishkai Matriarch. Povie vám niečo o baniach, vrátane informácie, že okrem nemŕtvych je zaplavená pavúkmi, ktoré sem boli zahnané, keďže Taymuriani zabrali mnoho iných jaskýň. Pri vchode je pavúčia kráľovná, poprosí vás, aby ste ju zabili, pretože ohrozuje Ishkaiov. Povyše Matriarchy je Britek. Je to obchodník a tiež má úlohu. Poprosí vás, či by ste mu priniesli nejaký zafír. Nič viac tu nie je, tak choďte do jaskyne. Vo vstupnej jaskyni zabite pavúčiu kráľovnú a vstúpte do baní. V prvej časti baní sa len prebojujte k prechodu do druhej časti. Cestou sa však obzrite po dvoch debnách so zásobami, sú tam celkom dobré veci. Ďalej sa prebojujte cez niekoľko ďalších úrovní. Nič zložité (ak nerátame nepriateľov), len priamy postup a boj. Dojdite až do Nekromancerovych komnát (Necromancer´s Chambers). Tam zbehnite do najnižšej časti, kde sú dvere s troma kľúčovými dierkami. Odtiaľ vedú nadol tri cesty. Každá vás dovedie do miestnosti plnej nepriateľov a v každej z troch miestností je jeden kľúč. V každej miestnosti je aj nádoba (truhla, kosti), v ktorých sú dobré veci. V jednej truhle tiež nájdete Zafíry, ktoré sa hodia k vedľajšiemu questu pre Briteka. Vezmite si ale hlavne kľúče a použite na kľúčové dierky. Tým otvoríte dvere. Prejdite. Tam vás čaká Arachnid Zombie Guardian. Keď ho porazíte, ďalej vás čaká už len samotný Sice Larwan. Porozprávajte sa ním. Povie vám, že sám pracoval pre vašich nadriadených a učil mladých študentov inkvizície. Boli to Quova a Valkarin. No Quova sa napojil na esenciu mŕtveho boha a v šialenstve zabil Valkarinovu matku. Potom utiekol. Než Valkarin zistil, čo spravil, pomohol mu utiecť. Potom sa priznal. Preto Evanger neznáša Valkarina. Barón Evanger Quovu prenasledoval a zabil jeho lásku vo veštiarni. Teraz sa Quova snaží oživiť boha, ktorého kedysi Arkor zabil. Po rozhovore vám Sice daruje svoju palicu. Potom sa s ním ešte môžete porozprávať na ďalšie témy. Napokon sa ho spýtajte, či vám môže zabezpečiť bezpečný odchod. Súhlasí a ocitnete sa opäť vonku pred jaskyňami. Zaneste Britekovi Zafír, ak chcete a odíďte. Keď opustíte lokáciu, tak sa automaticky objavíte v Sieňach Peta Nera, kde podáte hlásenie Valkarinovi a Carisse. Máte novú úlohu. Keď už viete, kde je Quova, treba ho násjť.


Sura Wastes, Black Rock Castle

Vstúpte do pustín. Kúsok od začiatku je napravo Talisanov duch. Zbadáte ho samozrejme len v DW. Ak ho oslovíte, zistíte, že zahynul, keď zháňal pomoc pre svoju dedinu. Bol by rád, keby sa o jeho osude dozvedela jeho sestra Asharanu. Zájdite teda do Kyallisaru, do Domu Exotiky Madam Zoftig a oznámte jej zlé správy. Tam Ashanaru hrdo pracuje ako kurtizána. Neskôr v pustatinách už stretnete len Suranskú sirotu, no odmietne s vami hovoriť. Neskôr sa k nemu budete môcť vrátiť, v rámci vedľajšieho questu. Prebojujte sa na koniec pustatín a opustite lokáciu. Sprístupní sa vám ďalšia - Black Rock Castle. Vstúpte doň. Po vstupe stretnete šampióna Suranov Čiernej Skaly. Nemusíte s ním bojovať, no môžete ho vyzvať na súboj. Pozor, má cez 18 000 Hit Pointov. No ak ho porazíte, máte 250 000 skúseností.
Pokračujte ďalej a stretnete Suranského šamana. S ním pokecajte. Môžete získať úlohu na prinesenie luku od šampióna klanu Červenej hmly. Tiež vám môže meniť elementálnu orientáciu a funguje aj ako obchodník. Vedľa neho stojí Ishkaiská pôrodná baba. Zistíte od nej niečo o narodení a vyrastaní Quovu. Toho totiž vychoval klan Black Rock. Tiež spomenie, že čaká na sirotu, o ktorú sa stará. Chlapec má totiž za úlohu dostať sa sám domov z ďalekého miesta v pustinách. Akosi sa však nevracia. Keď poviete, že ste ho stretli, no nechcel sa s vami baviť, tak vám povie, že Suran nemôže prijať pomoc bez zaplatenia. Poprosí vás, aby ste ho priviedli a dá vám peniaze. Stačí, aby ste zašli do pustatín a oslovili ho. Nič viac.
Ďalej na hrade je Sura War Master. Môžete sa u neho naučiť za peniaze desať úrovní Naladenia "Warlord". Čím vyššia úroveň, tým silnejšie poškodenie v rámci Naladenia spôsobujete, no samozrejme čím vyššia úroveň, tým vyššia cena. Posledná je za 100 000 Shekelov. Posledným členom je tu slobodný Surakai (Freeborn). Požiada vás, aby ste mu priniesli Suranský Pečatný Prsteň, aby sa mohol stať členom kasty bojovníkov (ten nájdete až neskôr v časti Reliquary, pokiaľ sa do nej vydáte.). Potom odíďte z lokácie a choďte do Red Smoke Mountains.


Red Smoke Mountains

Okrem množstva nepriateľov tu stretnete aj Evangera a Valkarina, ktorí spolu začnú bojovať. Valkarin premiestni po boji Evangera do Dreamworldu. Keďže je Evanger na DW nenadaný, má smolu. Valkarin odíde. Nad vami je Šampión Klanu Červenej Hmly. Snažte sa najprv odlákať od neho a mimo neho zabiť jeho bojovníkov. Ísť k nemu naostro je veľmi nebezpečné. Keď zostane sám, tak ho dorazte. Nezabudnite si vziať jeho luk a neskôr ho odniesť šamanovi do Black Rock Castle. Ďalej už vstúpte do Orákula.


Oracle, Reliquary

Prvou lokáciou je Vstup do Veštiarne. Je obsadený nepriateľmi, tak sa prebojujte. Nepriateľmi sú Corwenthská elitná garda a prekvapenie, na konci je Lord Protektor osobne. Pobite ich všetkých a vstúpte do veštiarne. Tam na konci stoja veštica Alexandra a jej otec Quova. Zistíte, že Malfagon si prišiel po proroctvo a bolo mu určené, že zomrie rukou toho, kto vstúpi do veštiarne po ňom. Preto sa sám utáboril pred veštiarňou rozhodnutý ďalšieho návštevníka zabiť. Tiež zistíte, že Quova vykázali z kultu a moci sa chopil Talion. Počas rozhovoru za vami príde aj Carissa Cantrecht. Quova sa vyspovedá, že chcel len dobre, no keďže ho nepochopili, tak sa utiahol k dcére do veštiarne. Tam ich v podstate uväznil Lord Malfagon, ktorého ste tak opodstatnene zabili, keďže ohrozil celé kráľovstvo tým, že na ochranu pred vlastným proroctvom sem dotiahol eltinú gardu. Zistíte, že podľa proroctva novým mesiášom, ktorý oživí boha, ste buď vy, alebo Carissa, ako potomkovia Arkora. Majster Valkarin má naladenie, vďaka ktorému si tento rozhovor vypočul. Ako vám oznámi Quova, Valkarin je už pred veštiarňou, aby zabil vás a Carissu.
Vyjdite von. Pred veštiarňou vás čaká Valkarin. Je nešťastný z toho, čo musí urobiť, no mesiášstvo je proti základom Inkvizície. Preto vás dve musí zabiť. Nedá sa nič robiť, bojujte s Valkarinom a zabite ho.

Teraz ste už veľmi blízko konca. Môžete sa hneď rozhodnúť vydať do poslednej lokácie. No pre istotu sa spýtajte, či je ešte nejaký spôsob, ako zvýšiť svoju silu, predtým, než budete čeliť Talionovi. Quova vám poradí starý relikviár, kde môžete nájsť unikátne vybavenie. Takže keď vyjdete na mapu, máte novú lokáciu Reliquary. Tam nie je potrebný žiadny popis. Sú to dve podlažia (lokácie) preplnené nepriateľmi a nájdete tam pár dobrých zbraní (niektoré ste však už mohli získať aj skôr). Prelezte si to tam a vráťte sa opäť za Quovom.
Oznámte mu, že ste pripravení vydať sa za Talionom. Premiestnite sa do zrúcanín Arkanovho mesta, kde sídli kult Večného Boha.


Arkane Coliseum

Posledný level, koniec hry. Už nič netreba čakať. Po posledných slovách Quovu sa vydajte na prieskum. Ste hrdinka, tak Carissu tiež necháte s Quovom na stráži. Prejdite až na koniec do- prostred lokácie, kde čaká Talion. Cestou k nemu sa prebojujte cez bojovníkov členov kultu. S vašou silou by ste ich už mali kosiť ako muchy. Na konci dojdete k Talionovi. Tam sa k vám pripojí aj Quova, aj Carrisa. Po krátkom rozhovore dôjde k boju. Zabite Taliona. Ak ho nalákate ku Carisse, tak aj tá ho napadne. Síce sa nehýbe, ale keď je Talion pri nej, tak ho seká. On zase útočí len na vás a ju si nevšíma, ale to je jedno, aspoň mierna pomoc. Po jeho smrti upadne táto časť sveta do Dreamworldu. Potom si na žiadosť Qouvu vezmite Godslayer. Spojíte sa s ním a získate jeho Naladenie. No tiež zistíte, že nie ste mesiáš.
Vtom sa objaví Evanger. Ako ho Valkarin preniesol do Dreamworldu, tak v podstate zahynul. Jeho existenciu drží pohromade len vôľa na poslednú pomstu. Prišiel zabiť Quovu. Ak mu to dovolíte, tak ho zabije a sám zanikne. Ak vo vás zvíťazí morálka, zistíte, že za dobré skutky sa platí a budete musieť bojovať s Evangerom. Carissa vám nepomôže (to je pekne alibistický a sebecký mesiáš).

Po tejto príhode zostalo posledné. Carissa vás požiada o meč (podporí to aj Quova, ak je nažive). Ak súhlasíte a dáte jej meč, stane sa stelesnením Večného Boha a vy jej prvou kňažkou. Pokojná cesta konca. Kde v novej ére a v novom príbehu vystupujú Bohyňa a Bohotvorkyňa.
Ak odmietnete a rozhodnete sa nechať si meč pre seba, tak vás Carissa a Quova (ak žije) napadnú. Po ich smrti sa stávate novým Theokratom, ako právoplatný potomok Arkora. Nastala druhá éra Teokracie. Súmrak pod vládou diktátora.
Ak sa rozhodnete splniť želanie majstra Valkarina, tak zničíte meč. Quovu to rozčúli a napadne vás (ak žije). Carissa je zrejme sklamaná, že sa nestala bohyňou a napadne vás tiež. Zabite oboch a stanete sa novou Vrchnou Inkvizítorkou. Nastáva tretia éra Inkvizície.

1. časť | 2. časť

Related Games Shadows: Awakening - Necrophage's Curse
Shadows: Awakening - The Chromaton Chronicles
Shadows: Awakening
Shadows: Heretic Kingdoms
Heretic Kingdoms: Reluctant Hero



Diskusia Príspevkov: 2 Hodnotenie
982 hlasov

100
60
20

80
40
0
50
Zobraziť všetky Pridať príspevok



| Návody | Autori |




© 99-2022 ABCgames.net 
Facebook
 ABCgames.CZ | SK | E-shop hry |