Walkthroughs > Splinter Cell 2: Pandora Tomorrow
1. časť | 2. časť
Pandora Tomorrow je výborným pokračovaním prvého dielu. Ak si odmyslíme príbeh a prostredie, je to v podstate to isté ako jednotka, ale pri kvalitnej hre to nevadí. Preto aj do úvodu patrí približne to isté, čo som napísal do návodu na jednotku. Zbrane sú tiež tie isté (nezabúdajte využívať sniperský mód na SCčku). Novinkou je tu hvízdanie. Zapískate na nepriateľa, keď ste samozrejme skrytý a keď je v dosahu, tak to začuje a vydá sa pozrieť, čo to bol za zvuk. Takto môžete klasicky nalákavať a likvidovať nepriateľov v temnotách a tiež sa tým zredukuje využívanie fliaš a plechoviek na hádzanie (teda len pokiaľ nepriateľa chcete odlákať inam a nie prilákať k sebe). A tiež platí, že máte viac možností, než je v návode. Niekedy je omnoho jednoduchšie všetkých zlikvidovať, ja som sa snažil kontaktu s nepriateľom aj míňaniu vybavenia, či munície, čo najviac vyhnúť.
1. Americká Ambasáda v Dili
Dili, Východný Timor
Na americkú ambasádu zaútočila partizánska skupina vedená Shadi Sadonom, aby sa pomstili za vybudovanie americkej vojenskej základne vo Východnom Timore v meste Dili (inak mesto s názvom Dili sa okrem Timoru nachádza aj v Kongu, Chade a na Filipínach). Musíte sa tam dostať, no nesmiete nikoho zabiť. Takže zbraň máte v tejto misii len na likvidáciu svetiel. No omračovať nepriateľov môžete, ako sa vám páči.
- Infiltruj sa do ambasády.
Vyskočte na mólo, vylezte po rebríku a tam vyskočte na tyč, po ktorej sa spustíte nižšie. Na mieste, kde pristanete, sa zaveste na susednú tyč a prejdite ňou za plot. Keď visíte, tak stlačte ešte raz skok, aby ste sa zachytili aj nohami. Tak sa dostanete za plot. Vstúpte do budovy. Dvere do druhej miestnosti vnútri vypáčte. Za nimi vylezte po tyči vyššie. Hore je v podlahe poklop, ktorý otvorte a skočte do miestnosti pod vami. Vybehnite vonku a zohnutí prejdite popod verandu budovy oproti. Na druhej strane prebehnite ďalej, kým sa dá. Na konci máte medzeru medzi plotom a domom. Pritlačte sa k plotu (Q) a prejdite za dom. Na dvore pred vami je vojak a sedí chrbtom k vám. Prikradnite sa a chyťte ho. Ovaľte a odtiahnite ho do tieňa (tohto by si nikto nevšimol, ale je dobré si na to zvykať). Ďalej pred vami bude mínové pole. Dajte si termálny pohľad (3) a len tak míny zbadáte. Obíďte si ich po verande napravo. Za ňou zoskočte dole, ale pred vami sú ďalšie míny. Naľavo vylezte na bedňu, vyskočte a zachyťte sa drevenej rímsy. Po nej preručkujte za mínové pole.
Za ním vstúpte do úzkej uličky. Použite dvojskok (Použite skok a vo výskoku stlačte skok (Shift) ešte raz. Fisher sa oboma nohami zaprie do stien a zostane tak. Tu môžete z tejto pozície vyskočiť ešte vyššie. Musíte preniesť váhu tela na tú stranu, z ktorej sa budete odrážať. Váhu prenášate klasicky šípkami.) a vyskočte hore na balkón. Vstúpte do budovy, kde sa z prvej miestnosti môžete pozrieť na ulicu pod vami, kde je horiaci vchod do ambasády. Ďalej zlezte po tyči dole. Pred vchodom je vojak. Nie je problém prikradnúť sa k nemu a zložiť ho, alebo ho odlákať (na to môžete vyplašiť vtáky z trstiny na vode). Ďalší vojak je za rohom a je chrbtom, tak ho chyťte. Vypočujte ho a keď dohovorí, tak ho zložte a telo ukryte. O chvíľu vyjde z dverí ďalší vojak. Tomu sa môžete vyhnúť, alebo si počkať za dverami a tiež ho zložiť. Pri horiacom sude je tyč, po ktorej vylezte na stenu ambasády.
- Nájdi a vypočuj Douglasa Shetlanda
Po rebríkoch vylezte na balkón ambasády. Na zemi pred oknom, za ktorým je vojak s ďalekohľadom, je rozbité sklo. Prejdite popod okno zohnutý a postupujte doslova krok po kroku, aby ste ho nevyplašili zvukom skla. Za ďalším oknom si počkajte, kým Sadano nezastrelí rukojemníka a neodíde z miestnosti, potom pokračujte na koniec balkóna. Tam nad ohňom prelezte na potrubie a po ňom vylezte hore. Tam sa zachyťte rímsy a prerúčkujte nad okno. Spustite sa a po potrubí na rohu prelezte na susedný balkón (pozor, na balkóne vedľa je vojak, ale všimne si vás len výnimočne). Vstúpte do miestnosti a zbavte sa mučiteľa. Potom si pohovorte s Douglasom, až kým vám nedá kódovanú správu. Treba nájsť tlmočníčku, ktorá vám ju preloží.
- Nájdi Ingrid Karlthsonovú a daj jej preložiť email od pokorného_tučniaka (Mortified_penguin).
Pokračujte v miestnosti s Douglasom Dvere za stolom vedú do miestnosti, kde zabil Sadano rukojemníka. Zostal tam jeden vojak, tak ak chcete, môžete vstúpiť, prikradnúť sa k nemu a zložiť ho (kratší úsek k vojakovi máte pri vstupe z druhej strany. Tam sa dostanete z miestnosti, ktorá je oproti schodom, na chodbe). Druhými dverami z miestnosti s Douglasom sa dostanete na chodbu. Napravo na balkóne je stále ten vojak, ale chrbtom, tak pohoda. Ďalej môžete vypáčiť dvere na záchod. Nie je tam nič, len lekárnička. Na druhej strane chodby je miestnosť susediaca s tou, kde sú rukojemníci a schody dole, ktorými zídite.
V miestnosti pod schodami je ďalšia lekárnička. Dole sú traja vojaci. Dvaja sa bavia a tretí hliadkuje. Počkajte si na neho. Na prekvapenie si vás skôr všimne za stĺpom, než za malým, prevráteným stolíkom. Tak sa za ním skryte a keď sa priblíži, zložte ho. Pri dverách, kde je vlajka, rozstreľte obe svetlá. Jeden vojak sa tam príde pozrieť a v tme ho zložte. Na tretieho len hvízdnite a keď sa vydá za zvukom, tak zložte aj jeho. (Druhá možnosť je postrieľať svetlá na schodoch, aj pod schodami. Vojaci sa rozlezú zisťovať, čo sa to stalo. V temnote ich môžete jedného po druhom dostať. Taktiež môžete poničiť aj svetlá pri dverách a pomedzi troch vojakov sa bez boja dostať až na druhú stranu). Na konci miestnosti prejdite k dverám vedúcim von a vyjdite.
Vonku je vo veži pred vami ostreľovač s nočnými brýlami. Lambert vám poradí, aby ste sa výnimočne držali vo svetle a tak si vás nevšimne. Tak sa postavte do svetla a postupujte v svetle reflektora na druhú stranu. Najprv v ľavom a na druhej strane v svetle pravého až do dverí. Vstúpte do veže a na vrchu sa zbavte snipera. Vo vedľajšej miestnosti si pohovorte s Ingrid a tá vám preloží váš text.
- Vyraď reflektory v dedine, aby ťa mohol vyzdvihnúť Osprey.
Zbehnite vo veži na prízemie. Tam prejdite dverami, ktoré boli predtým zatvorené. Už máte čo ste chceli, tak môžete nepriateľov zabíjať. Vonku vás čakajú len dvaja vojaci, tak si počíhajte a zastreľte ich (týchto dvoch dostať potichu je dosť ťažké). Potom vylezte do dvoch vežičiek a v oboch vypnite reflektory. Napokon dobehnite na mólo a nastúpte do člna.
Tajná správa získaná zo Shetlandovho počítača odhalila spojenie medzi možným nepriateľským agentom, o ktorom sa vie len z emailovej prezývky Mortified_penguin a Saulnierskými laboratóriami zameranými na kryogenický výskum v Paríži.
2. Saulnierske Kryogenické Laboratórium
Paríž, Francúzsko
Nepriateľský agent operujúci pod prezývkou Mortified Penguin sa vlámal do kryogenického laboratória s gangom francúzskych a sýrskych žoldnierov. Vystopuj cestu, ktorou vnikli, aby si odhalil ich zámer a identifikoval Mortified Penguina.
- Infiltruj sa do Saulnierskeho Kryogenického Laboratória cez nepoužívaný tunel metra, ktorý vedie popri laboratóriách. Žoldnieri, ktorých prenasleduješ, použili rovnakú cestu a zanechali na nej strážcov a rôzne nástrahy.
Vlezte do kanála a v chodbe pred vami je jeden vojak. Počkajte si, kým sa priblíži a zložte ho. Pred vami je chodba so starým vlakom. Prebehnite cez vlak až na koniec, aby ste začuli dvoch vojakov (inak by sa nepohli). Potom sa vráťte opäť na začiatok, pred vlak. Tam vyskočte na rebrík a vylezte na strechu vlaku. Prejdite až k otvoru v streche. Jeden vojak bude pochôdzkovať popri vlaku a druhý vnútri. Keď ten vnútri pôjde popod otvor, tak na neho skočte a tak ho dostanete hneď. Na druhého si len počkajte pri dverách vlaku a keď prejde popri, tak ho klepnite. Potom dobehnite na koniec chodby, kde vás zastaví oheň. Nad ohňom je potrubie s dvoma ventilmi. Odstreľte aspoň jeden a voda z potrubia uhasí oheň. Vstúpte.
- Dostaň sa do bezpečnostného terminálu, aby mohla Grimsdottirová cez sieť preskúmať aktivitu v komplexe.
Pred dverami použite optický kábel a keď bude vojak za nimi chrbtom, tak vstúpte a ovaľte ho. Za ďalšími dverami sú dvaja vojaci. Jeden sa hrabe v počítačoch a druhý to obchádza. Vstúpte a zhasnite svetlo. V tme sa presuňte k dverám na druhej strane, cestou popred stoly. Pred dverami je stále tma, tak ste tam v bezpečí, aj keď už zapália svetlo (alebo po vstupe choďte doprava a medzi stoly. Je tam dosť tma. Chlapík si sem príde k počítaču /občas ide na druhú stranu, tak to loadnite/ a vy sa ho tak môžete zbaviť. Druhého už len odstreľte, alebo ovaľte).
Ďalej vypáčte dvere, za nimi je lekárnička. Za ďalšími vstúpite do haly, kde sa šikovne presuňte na ľavú stranu dverí oproti. Spoza nich vyjdú traja nepriatelia a pomaly sa budú kryť a preskúmavať miestnosť. Keďže ste sa hneď dostali za nich, nie je problém ich všetkých postupne dostať priplížením sa odzadu. Nemusíte sa s nimi ale zdržovať a rovno poza nich prejdite cez miestnosť s telami v chladiacich boxoch až pred ďalšie dvere. (Nedoporučujem čakať v hale, lebo jeden z trojice vojakov sa potom presunie pred dvere, ktorými chcete prejsť a to by vás len zdržovalo). Vstúpte do dverí zohnutý. V kancelárii naľavo za dverami dostanú dvaja žoldnieri príkaz zničiť všetky počítače. Prejdite do dverí, alebo sa postavte pred posledným oknom a zastreľte ich. Keďže sami strieľajú, nie sú tak ostražití na zvuk a ak ich aj dobre trafíte (do hlavy), tak by ste ich mali dostať bez odvetnej paľby. Potom použite počítač a zistíte, že v budove nastražili bombu.
- Zneškodni bombu v kotolni.
Po použití počítača začne odpočet, ale vyše minúty je času až, až. Vybehnite na chodbu, kde je dvojo dverí a zostaňte v tieni. (Ak vám nevadí vyvolať poplach, tak rovno strieľajte.) Je tam jeden vojak a druhý vyjde z dverí. Ten za chvíľu odíde úplne. Vojak čo zostal, sa bude vracať za roh. Keď bude chrbtom, tak dobehnite do pásu tieňa pred dverami. Odtiaľ máte lepší výhľad (alebo aj z diaľky, v sniperskom móde) a zastreľte ho priamou ranou do hlavy. Keď padne, vbehnite do dverí, z ktorých vyšiel ten druhý žoldnier a vnútri deaktivujte bombu. V predošlej miestnosti si môžete vziať nejaké vybavenie.
- Vnikni do databázy Saulnier Kryogenik na prvom poschodí.
Prejdite dverami na konci chodby. Hore schodmi len kráčajte, pretože na stene je pohybový detektor. Hore sú na chodbe traja vojaci. Dvaja po chvíli odídu a tretieho potom môžete kľudne zlikvidovať. V chodbe, kde stáli vojaci, je tiež pohybový detektor a miestnosť s lekárničkou. Vy však vypáčte dvojkrídle dvere napravo a prejdite. Za nimi vstúpte do dverí naľavo. Pozor, v miestnosti sú na stropoch kamery. Vám úplne stačí zlikvidovať strelou len tú, čo je v strede miestnosti, ostatné vás nezachytia (teda, pokiaľ nechcete ísť inam, než treba). V miestnosti choďte len napravo a použite počítač. Získate kód 2457.
- Nájdi nejaké francúzske mozgy - Sadonovi muži získali zoznam klientov, ktorých mozgy boli zmrazené a uskladnené. Fisher, musíš sa dostať do tej časti laboratórií, kde skladujú tie mozgy.
Vyjdite na chdobu a pri mŕtvole otvorte kódom 2457 dvere a vstúpte. Vnútri svieti ostré svetlo priamo na dvere. Svetlo vypnite a vojak za dverami vstúpi dovnútra. Čakajte pri dverách a omráčte ho. Vyjdite na chodbu, kde stál, pozor, ďalší pohybový senzor a prejdite ďalej. Vyjdite po schodoch, no najprv rozstreľte kameru a deaktivujte nástennú mínu. Potom vstúpte do miestnosti, kde sú dvaja vojaci. Nie je problém sa k nim dostať odzadu, len neotáľajte, aby sa ten pri mŕtvole neotočil. Použite počítač v miestosti a získate kód 7562. s ním otvorte dvere v chodbe, kadiaľ pokračujte. Tam nájdete mozgy, ktoré hľadáte.
- Stretni sa s Francisom Coldeboeufom. Zo zachytenej správy Third Echelon vieme, že jeden zo strážcov má obrázok vodcu žoldnierov. Zranený sa ukryl v Saulnierskom Chop-shope.
Vstúpte do mraziarenskej časti. Prejdite cez záves popri ľavej stene. Tak sa dostanete k ovládaciemu panelu automatickej veže. Vypnite najprv IFF a veža zlikviduje neďaleko stojaceho vojaka. Potom ju deaktivujte úplne. Vypáčte dvere a vyjdite na mostík. Sú na ňom dvaja vojaci. Buď ich zlikvidujte prilákaním a strelou do hlavy, alebo sa zaveste na okraj mosta (hneď pri dverách chýba kus zábradlia) a prerúčkujte až za vojakov, no cestou sa vyhýbajte pare, ktorá vás zraňuje. Najjednoduchšie je ich po jednom prilákať, zavesiť sa na most a keď sa otočia chrbtom, vyliezť a bum. Na konci je v chodbe na stene lekárnička a ďalšia mína. Vstúpte do jedinej miestnosti. Tam na pravej stene vyskočte na skriňu a z nej vlezte do ventilačky.
Pod vami sú traja vojaci, ktorí sa snažia dostať do zavretých dverí. Tu je menší problém, aspoň pre mňa. Všimnite si, pred vami z konca ventilačky stúpa para. Tade budete musieť neskôr odísť. Aby ste sa zbavili tej pary, treba ju vypustiť cez potrubia, ktoré sú v chodbe pod vami. No mne tie potrubia, ani ich ventily, rozstreliť nešli. A keď som zabil tých troch vojakov, tak som potom nemohol dokončiť misiu. Preto som ich nechal žiť. Treba vliezť v šachte najprv šachtou doľava a tam v miestnosti oslovte raneného Francisa. Dá vám obrázok muža, ktorého hľadáte. Po rozhovore sa vráťte naspäť do šachty. Ak ste teda nezabili vojakov v chodbe pod šachtou, tak pripravili výbušninu, ktorej odpočet sa práve začal. Vráťte sa do miestnosti, z ktorej ste prišli. Po výbuchu je chodba prázdna a para už syčí v chodbe a nie vo ventilačke. Smola je, že ten výbuch neprežil Francis, za čo vás Lambert spucuje.
- Stretni sa s Coen, kvôli odvozu.
Len prejdite ventilačkou a na konci dobehnite k autu.
Získaný obraz Mortified penguina umožnil zistiť, že ide o vládne trénovaného agenta menom Norman Soth. Hoci Echelon nedokázal zistiť, či ide o priateľský, či nepriateľský typ, Grimsdottirová ho vystopovala až do vlaku smerujúceho do Nice, kde je pod krycím menom Jonathan Poindexter.
3. Vlak Hesperianskej železnice
Trasa Paríž - Nice, Francúzsko
Agent Norman Soth bol vystopovaný na železnici, na trati vedúcej na juh vo vlaku so skupinou francúzskych a sýrskych žoldnierov. Treba ho nájsť a zistiť, či je spojenec, či nepriateľ.
- Nájdi a vypočuj Normana Sotha. Ak ťa zbadajú predtým, než ho stretneš, misia končí.
Vstúpte cez poklop do vozňa, na ktorom začínate. Prejdite do vozňa oproti. Tam je v osvetlenej časti sprievodca. Zapískaním alebo rozstrelením pár svetiel ho vylákajte dozadu do tmy. Tam ho omráčte. Kým ho držíte, môžete sa ho spýtať na Sotha, ale aj tak ho zložte. V prednej časti (nie až tam, kde pil kávu) je poklop v podlahe. Zlezte ním pod vlak. Premiestnite sa po tyči až k ďalšiemu otvoru. Najprv použite optický kábel a nakuknite. Keď fajčiar odíde, tak vlezte do miestnosti. Rozstreľte svetlo (je to bezpečnejšie) a vyjdite von. Choďte doľava a otvorte dvere vedúce von z vlaku. Tam prelezte na tyč a po nej na rímsu na vagóne. Pozor pri rúčkovaní na okná. Za prvým je ujček s knihou, ale o chvíľu si presadne. Za ďalším sa nejaká žena neustále díva von, ale po chvíli zadrieme. Pri poslednom nezastretom okne je terorista. No je pridriemaný (ale nespí), takže si vystriehnite, keď chvíľu nebudú vonku popri trati lampy a prerúčkujte za jeho okno. Zbadá vás, len keď vás za oknom osvetlí lampa. Potom rúčkujte ďalej a na konci vstúpte do vozňa. Tam prejdite do ďalšieho vozňa a počkajte, kým z chodby neodíde sprievodca.
Prvé dvere do kupé sú otvorené. Zapískajte a chlapík zvnútra sa príde pozrieť von. Keď pôjde naspäť dnu, tak prejdite poza neho. Potom vstúpte do kupé č. 18, tam je Soth (môžete si to overiť optickým káblom). Oslovte ho, chvíľu si s ním pohovoríte, no rozhovor je prerušený, keď ho zavolajú k telefónu.
- Použi Sothov počítač a odpočuj jeho telefonický rozhovor.
Len čo Soth odíde, použite jeho počítač. To zaberie len pár sekúnd a vyjdite von. Postupujte do ďalšieho vozňa. Nech vás nik nezbadá. Vstúpte a postavte sa napravo, do tieňa za barový pult. Tam vytiahnite mikrofón, zamierte na Sotha a priblížte si jeho zameranie.
- Spoj sa s Osprey v zadnej časti, na streche vlaku, kvôli evakuácii.
Po rozhovore Soth aj jeden vojak odídu. Jeden vojak zostane a pozerá sa von oknom. Preplížte sa za neho (môžete ho zložiť, ak chcete) a prejdite do dverí na konci. Vtedy Soth vyvolá poplach. V tomto vagóne zatiaľ nik nie je, tak sa rozbehnite a pri lekárničke vylezte rebríkom na strechu. Tam bežte k lanu visiacemu z vášho lietadla a zachyťte sa na ňom.
Spravodajstvo získalo zo Sothovho laptopu zmienku o potenciálnej smrteľnej hrozbe teroristického útoku pripravovaného voči americkým cieľom. Sothovi bolo umožnené, aby pokračoval do Jeruzalema.
4. Geula District, Street Market
Jerusalem, Izrael
Third Echelon vystopoval Sadonovu aktivitu na čiernom trhu, nakupujúceho od neznámeho biologickhého agenta. Stretni sa s izraelským agentom menom Dhalia Tal, aby ti pomohla dostať sa na Čierny Trh.
- Získaj svoju zbraň SC - 20 K v potravinách Saula. Saul je tvoj CIA kontakt v Jerusaleme.
Vybehnite po schodoch. Keď pôjde policajt k bráne, pribehnite k stene, na ktorú dopadá svetlo z otvorených dverí. Keď prejdete popri stene, nemal by vás civil za dverami zbadať (a ak aj, tak sa stratíte v temnote). Pokračujte ďalej, je tam druhý policajt, ktorý tam pochôdzkuje. Jednoducho ho obíďte skrývaním sa v temných kútoch. Za menším priestranstvom choďte do uličky, do ktorej vošiel tretí policajt. Tam sa držte v tieni pri ľavej stene a vyhnete sa policajtovi, aj dvom debatujúcim civilom. Už vám stačí prejsť len jednou ulicou a terasou. Aby ste to mali jednoduchšie, tak len čo vbehnete za roh z priestoru, kde si debatujúci civili sadli na lavičku, tak tam vylezte po odkvape. Hore sa spustíte po tyči a zachytíte sa na rímse pod oknom, z ktorého sa ďalší civil pozerá von. Prerúčkujte doľava, pokiaľ sa dá. Tam sa pustite a zachytíte sa na tabuli pod vami. Keď bude priestor pod vami voľný, tak zoskočte na zem a vbehnite do obchodu. Vstúpte do dolnej časti obchodu a Saul je práve prepadnutý dvoma zlodejmi. Musíte sa ich zbaviť. Buď dve priame rany do hlavy, dva priame údery do hlavy, kým sa neotočia, alebo jedného chyťte, použite ako štít a zamierte (to isté spraví druhý so Saulom, ak mu dáte dosť času). Keď sa ich zbavíte, tak oslovte Saula a on vám ukáže, kde schoval vašu zbraň. Vezmite si zbraň aj náboje.
- Nájdi Dhaliu Tal neďaleko Arménskeho kostola.
So zbraňou sa vráťte von, zahnite doľava a tu už pokračujte rovno. Pred vami sa s niekym baví policajt. Počkajte schovaný pred nejakým sudom, tesne za ním je úzka ulička, do ktorej si po rozhovore pôjde poliš uľaviť. Vy prejdite ďalej a dole schodmi. Cestou sa vyhnite jednej žene. Poniže budú dvaja policajti. Ak sa vám nechce čakať, kým odídu, tak pred svetlom vylezte po odkvape, prejdite po rímse a skočte do okna pod vami. V izbe prejdite okolo spiaceho a druhým oknom vylezte. Je jedno ako, ale pokračujte priamo ulicou. Tu máte viacero možností, ako sa dostať na druhú stranu oblasti. Buď priamo po ulici, plížiť sa tieňmi a vyhýbať sa policajtom. Môžete vyliezť na ochodzu domu napravo a z nej sa preniesť lanom ďalej a pokračovať po rímse a strieškach nad obchodmi. Obísť túto budovu. Proste možností je tu viac, no aj tak sa dostanete na koniec, kde je priestranstvo s lampou medzi štyrmi palmami. Naľavo je ulička s mrežami, za ktorými stojí policajt, napravo je brána, pred ktorou stojí policajt. Choďte naľavo do tej uličky a pred mrežami je na stene odkvap, po ktorom vylezte hore. Hore postupujte rovno, až k trom lanám natiahnutým k lešeniu na druhej strane. Po nich sa spustite na lešenie. Na ňom pripevnite lano o malý komín (je tam možnosť interakcie) a zlezte dole na ulicu. Tam si pohovorte s Dahliou stojacou za plotom.
- Sleduj Dhaliu, získaj ND133 od Sýrčanov, infiltruj sa do Shoshanovho skladu, ktorý okupujú Sýrčania.
Po rozhovore sledujte Dahliu. Policajtovi sa vyhnete ľahko, ale kvôli dvom civilom doporučujte rozstreliť svetlo za ním, na ľavom rohu, pred kostolom. V následnej tme okolo nich prekĺznete ľahko. Pred podchodom ktorý vás čaká, je svetlo. Prebehnite do podchodu a policajt z druhej strany sa vydá skontrolovať zaznamenaný pohyb. Pritisnite sa k stene a nevšimne si vás (prípadne rozstreľte svetlo a zložte ho) a kým sa otočí, tak prejdite osvetlenou plochou na druhej strane. Tam uličkou na námestie, ktoré prejdite po obvode, popri ľavej strane. Prešuchnite sa poza stánky, Dhalia pôjde pomedzi. Potom prebehnite poza stĺpy, pred ktorými sa moslimovia modlia. Využite všeobecne známy prvok ich náboženstva a keď sa poklonia, tak prebehnite, aby vás nezbadali. Ďalej prejdite ulicou, kde sa vyhnite dvom prechádzajúcim sa policajtom. V ďalšej uličke zloží Dhalia sama jedného otravného policajta. Na jej konci vás počká. Tam ju oslovte. Potom si pokojne prejde osvietené námestie, vy musíte okolo.
Choďte popri pravej stene. Sú tam dvaja policajti, ale vyhnúť sa im dá bez problémov. Na konci z osvetlenej slepej uličky vyjde druhý policajt. To využite, vstúpte do uličky a vylezte po odkvape do okna. Prejdite poza dvoch chlapíkov sledujúcich televízor a druhým oknom vylezte na rímsu. Po ďalšom odkvape vylezte na rímsu vyššie. Tam prejdite až nad uličku, pred ktorou Dhalia zahovorí jedného policajta. Tu si zaveste lano o komín a spusťte sa dole. Počkajte, kým prejde Dhalia cez uličku a bránu za ňou. Tam je policajt, ktorého treba omráčiť, tak ho zložte (v uličke je plechovka, ktorou si môžete pomôcť ho nalákať). Potom prejdite cez bránu za Dhaliou. Na poschodí v tejto budove je Stick Shocker a Ring Airfoil. Na druhom poschodí sú klasické náboje. Vstúpte do výťahu pri Dhalii. Ona ho s vami spustí a vtedy dostanete príkaz od Lamberta ju zastreliť. Mal som morálne pochyby, tak ako Fisher, ale urobte to, značne vám to uľahčí cestu na konci levelu.
Keď sa zveziete dole výťahom, tak ste v kanáloch, kde je dosť nepriateľov a končí stealth akcia. Všetkých v kanáloch postrieľajte. Dá sa ísť pomaly, obozretne a bez zranenia ich všetkých bezpečne zložiť. Keď sú všetci mŕtvi, tak si to tu prezrite. Sú tu dve miestnosti. V jednej si môžete doplniť náboje (ak máte nedostatok, tak si doplňte samozrejme aj skôr, než všetkých dostanete) a v druhej vezmite to, čo hľadáte - ND133. Potom choďte do výťahu na druhej strane a vyvezte sa ním hore.
- Dostaň sa na miesto vyzdvihnutia.
Keď sa vyveziete výťahom, je pred vami už len jedno námestie. Stačí ho prebehnúť a napravo sa dostať k plotu. Na námestí sú štyria policajti. K prvému sa dostanete v pohode a zložíte ho. Ostatných môžete poodlákavať a zložiť, ale dá sa im vyhnúť a dobehnúť na miesto určenia. V prípade, že ste nezabili Dhaliu, tak vás tu nečakajú policajti, ale sniperi, vrátane Dhalie. Tam už presun nebude taký jednoduchý a musíte ich zložiť. No len čo dosiahnete miesto určenia, ozve sa vám Lambert a misia končí.
Použijúc zariadenie ukradnuté zo Saulnier Kryogenik (ND133) Soth dokázal vytvoriť vysoko prenosný vírus kiahní. Sadono je teraz vlastníkom neznámeho počtu ukrytých biologických zbraní.
1. časť | 2. časť
| Návody | Autori |