Myslím že to je fajn hra, ale to mixuje strategií a simulátora. Část simulace mi bude připomínat Frontier: Elite.
0 Dobré Zlé
-: bugy, stereotypný vesmír, občas umelá inteligencia, príbeh, obmedzený počet základní, efekty
+: stanica, správa staníc, audio, atmosféra, zábava, herná doba, RPG prvky, zjednodušený výskum, boj, nepriatelia, multiplayer, lode a ich vlastnosti, finále
Verdikt: Herná séria X-COM je známa predovšetkým u fanúšikov stratégií. Interceptor však nie je ladený na túto nôtu tak úplne, respektíve sa jedná o odbočku. Úlohou hráča je na jednej strane správa staníc a na strane druhej to sú súboje v kozme. V rámci správy stanice je potrebné najímať pilotov, budovať obranné systémy alebo realizovať výskum. Od výsledkov technologického pokroku sa odvíja aj boj v kozme. Náplňou misií je útočenie na nepriateľské pozície, ich konvoje alebo naopak obrana tých vlastných. Do strategickej časti hry patrí obmedzené rozmiestnenie základní. Obmedzenia sa týkajú ich počtu a priestoru, kde ich možno zriadiť. Samotné súboje v kozme sú povinné, postupne stereotypné a vizuálne nepríťažlivé. Čo v konečnom dôsledku znamená, že manažment staníc je to naj z celej hry. Multiplayer je súčasťou hry, no jedná sa iba o klasický deathmatch s nie veľkou trvácnosťou. Škoda, že autori sa viacej nesústredili na samotný boj a jeho vizuálne spracovanie, pretože ako dôležitý herný prvok dosť zráža celkové hodnotenie hry do nadpriemeru a do pozície dobrého pokusu inovácie v sérii X-COM.
0 Dobré Zlé