OTHER | ||
CALENDAR FORUMS COMPANIES TOP 10 BUY GAMES | ||
USER | ||
Login Registration Users | ||
Games Store | ||
ABCgames | ||
Contact, RSS, Cooperation | ||
STATISTICS | ||
Online 5598 users | ||
Zobrazení: | 9403 |
Z královské ložnice vyjděte ven. Nyní se nacházíte v Bassano Antechember. Všimněte si, že nad krbem jsou 4 vázy. V jedné z nich naleznete první malý klíček. Teď se otočte a projděte do místnosti, kde najdete královského malíře Bruna. Promluvte si s ním. Zjistíte, že mu někdo ukradl jeho nákresy. Řekněte, že se po jeho nákresech podíváte. Poté malíř sám odejde. Dalšími dveřmi se z této místnosti dostanete do komory, kde nejprve odhrňte závěs. Teď, když je v místnosti světlo, půjdou otevřít dvě skříně. V jedné najdete nůžky a v druhé dokument označený písmenem A. Vraťte se do Bassano Antechember. Dveře, které byly dříve zavřené, jsou teď odemknuté, takže jimi můžete projít do malé komůrky. Zamknutou truhlu otevřete nůžkami a seberte na první pohled prázdný list papíru. Na stole si všimněte svíčky. Použijte papír na svíčku a objevíte tajnou zprávu. V této místnosti lze ještě sebrat další prázdný papír ze stolu, nebo ho polít inkoustem a pak ho sebrat. Tento papír však nebudete k ničemu potřebovat. Znovu jděte do Bassana. Promluvte si se stráží a řekněte jí, že messie Bontemps od vás očekává hlášení.
Běžte do královy ložnice a promluvte si s Bontempsem. Řekne vám, abyste našli madame Maintenon a vyřídili ji vzkaz od krále. Běžte do místnosti, odkud jste v první kapitole šli do komory se skříněmi a pravými dveřmi se okolo gardistů dostanete do předpokoje, kde přítomnému lokaji slušně řekněte, ať vyřídí madame Maintenon vzkaz od krále. Ještě ukažte lokaji zprávu A a dostanete zprávu B. Vraťte se do královy ložnice a ukažte Bontempsovi papír, který jste prosvítili svíčkou. Teď můžete z pootevřené skříně vedle něj sebrat klíč a svíčku. Běžte opět do Bassana a klíčkem odemkněte pravou skřínku u zdi a seberte skicu. Vraťte se do ložnice a běžte ještě o jeden pokoj dál. Zde se vás automaticky králův syn zeptá, co to nesete. Nesnažte se mu odporovat a ukažte mu skicy a on vám je vymění za pravé. Nyní je čas vydat se do Halls of Mirrors a jít až nakonec do Salon of War. Tady odevzdejte skicy Brunovi. Jednu falešnou dostanete zpět. Použijte ji na přítomnou paletu, namočte štětec do žluté barvy, ne do červené a pomalujte skicu. Získáte další zprávu. Vyjděte do haly. Po levé straně stojí Bontemps, se kterým si promluvte a ukažte mu falešnou skicu.
Několika otevřenými dveřmi za sebou projděte až do válečného salonku. Cestou seberte z biliárového stolu v jednom z pokojů biliárovou hůl. V salonu války seberte papír a tužku. Běžte o jednu místnost zpět a zkuste otevřít dveře do salonku Apollo. Zamčeno. Běžte zpět prvními možnými dveřmi vpravo a po schodech dolů. Lokaje hlídajícího vchod na dvůr se zeptejte, jestli náhodou nemá klíč od salonku Apollo. Lokaj ho náhodou má, takže se s ním vraťte zpět a odemkněte salonek. Dejte se doleva a ze stojanu s notami vezměte jeden list. Tento list dejte před vámi stojícímu Lullymu a zeptejte se ho, jestli by ho nemohl rozluštit. Zároveň mu nabídněte svéé služby. Lully se vás zeptá, jestli jste viděli Racina. Řekněte mu, že jste ho viděl při oblékání krále. Dostanete úkol. Běžte za Racinem, který se baví se slečinkou nad hlavním schodištěm a promluvte si s ním. S odpovědí se vraťte k Lullymu. To samé budete muset ještě jednou opakovat a po splnění druhého úkolu dostanete vyluštěný pamflet. Určitě jste si všimli při první cestě k Lullymu krátké animace, ve které kdosi cosi schoval do jedné ze dvou komod. S vyluštěným pamfletem běžte do salonku Mars a v pravé komodě najdete ve velkém šuplíku druhý malý klíček. V téže místnosti se podívejte na obraz Darius... a pomocí biliárové hole seberte dokument C za ním zastrčený. Projděte místnostmi až do pokoje se dvěma sluhy. Promluvte si s tím vpravo a zeptejte se ho, jestli vás pustí dál. Teď vyběhněte na dvůr.Otočte se o 90’ a jděte o jeden krok vpřed. Otočte se znovu doleva a promluvte si s nenápadně zde stojícím Bontempsem. Ukažte papír od Lullyho a požádejte ho, ať vám dá povolení pro lokaje. S povolením běžte zpět k lokaji, který vás předtím nechtěl pustit, a ukažte mu ho. Vstup je volný. V pokoji otevřte šuplík, na mince položte prázdný papír a použijte tužku. Výsledek ukažte královu bratru, který je v místnosti s biliárem. Opravený nákres mincí teď dejte ministrovi války v pokoji, odkud jste šli do salonku Apollo, a ještě mu ukažte dokument C. Vraťte se do pokoje se dvěma lokaji a promluvte s druhým sluhou.
Běžte na dvůr a sluhovi na schodech vezměte z podnosu kus jídla. Dvorem projděte přes bránu a vejděte do budovy vpravo. Otevřete levé dveře a dejte jídlo ministrovi. Ten odejde a vy můžete sebrat dokument v pravé dolní části knihovny. Na stole vezměte brko a podívejte se s ním na papír vpravo, kde je latinský text. Teď se podívejte na dokument B, který máte v inventáři, a zapište si sérii čísel na jeho konci, l,7,5, 12, 11, 13 a 31, 25, 26, 17, 20. Podle čísel vyberte odpovídající písmena v textu, která napíšete brkem dolů na papír. Mělo by vám vyjít Fox and Crane, psáno bez mezer. běžte zpátky, kde jste začínali a ukažte dokument D a kryptogram Bontemsovi. Vraťte se zpátky do ministerské budovy a tentokrát běžte do pravých dveří které již budou otevřené. Seberte dalekohled a ze šuplíku ve stole papír s třemi indíciemi. Všimněte si také trezoru v dolní části levé stěny. Zatím však neznáte kód. Vraťte se k Sontempsovi a běžte do haly, kam už teď můžete.Na třech místech na stropě najdete pomocí dalekohledu datumy, které přiřadíte k nalezeným indíciím. Vyjde vám, že Aix la Chapelle patří k r. 1668, Rockroi k r. l674 a Besancon k r. IH3. V tomto pořadí odkódujete s letopočty sejf na ministerstvu. Seberte dva plány. Jděte do protější místnosti a použijte oba plány na nákres pevnosti na stole. Zpět k Bontemsovi. Cestou vám jistá Lady dá pohoršující dokument E, který mu ukažte.
Sejděte po schodišti dolů a dejte se vlevo do kaple. Pravými krajními dveřmi vejděte do zakristie. V několika šuplících před vámi najdete třetí klíček a rytinu. Prozkoumejte podlahu a v jednom rohu místnosti uvidíte téměř neviditelný provaz. Sebrat. Vraťte se nahoru a v místnosti s billiárdem si prohledněte stavební plány, které zde leží na stole. Jděte do vedlejší místnosti, ukažte dokument C a E Bontempsovi a promluvte si s ním o plánech. Ještě se běžte podívat do salónku války, cestou zpět ukažte dokument C kardinálu Boillonovi a běžte znovu do kaple. V zakristii se objeví kněz. Ukažte mu dokument E a rytinu. Běžte zpět ke kardinálovi a řekněte mu, že vás posílá kněz. Ukažte mu dokument E. Zpět ke knězi. Ukázat E. Rozluštěný dokument E teď odneste Bontempsovi. Běžte do salónku války, kde už nebude stráž. Použijte provaz na záclonu a teprve potom vezměte žebřík. Postavte žebřík k protilehlému lešení a vylezte nahoru. Podívejte se na lustr. Běžte k Bontempsovi a řekněte mu, že na lustru je nějaký papír, na který nedosáhnete. Vezměte si od něj klíč od půdy, na kterou se dostanete skrz salónek Apollo nahoru po schodech. Odemkněte dveře klíčem a vejděte. Běžte doprava a uvolněte páku. Zpět do válečného salónku, kde si vezměte z rozbitého lustru papír. Ukažte papír Bontemsovi a promluvte si s ním. Znovu si promluvte s Bontempsem, který by vám měl dát další papír s osmi rozluštěnými vodítky, které jste nasbírali během hry.
V zahradě plné pomerančovníků jsou v její zadní části schovány velmi malé hrabičky (ohavnost). Z místa, kde je najdete, odejděte do lékárny. V pravé stěně v horních policích seberte lék. Vraťte se do oranžérie a běžte na druhou stranu, kde si promluvte se správcem parku. Pokud jste si přečetli papír z lustru, zjistili jste, že vám chybí čtvrtý malý klíček, který je schován v jednom z květináčů s pomerančovníkem. V oranžérii však klíč zbytečně nehledejte, protože zde není. Od správce parku běžte do bludiště. Držte se po levé straně bludiště, dokud nedojdete do altánku, kde odpočívá králův neduživý syn. Promluvte si s nim a dejte mu lek. Pokud si lék nebude chtít vzít, vraťte se před bludiště a znovu si promluvte o pomerančovnících se správcem. Až si králův syn vezme lék, odejde a nechá vám mapu bludiště. Teď musíte vyluštit nejkomplikovanější hádanku hry. Na mapě je zakresleno 15 fontán. Vy si na papír opište všech osm názvů fontán z papíru, který jste dostali na konci pátého aktu od Bontempse. Těchto osm názvů naleznete mezi názvy patnácti fontán na mapě. Ke každému z osmi názvů teď napište číslo, kterým je tato fontána označena na mapě. Například k názvu fontány The Cock and the Diamond patří číslo 2. Pokud máte všech osm názvů očíslováno, seřaďte je od nejmenšího čísla po největší. Teď postupně obejděte všech osm fontán opět od nejmenšího čísla do největšího a u každé fontány prozkoumejte text, ze kterého pomocí papíru z lustru vyjměte správná písmena a slova. Po rozluštění všech osmi fontánových textů by vám měla z vyňatých písmen a slov vzniknout srozumitelná a velmi důležitá věta. Čtěte opět od nejmenšího čísla k největšímu. Pokud vám ani tento návod nepomůže rozluštit hádanku fontán, tak nehrajte počítačové hry. Pokud máte vyluštěno, běžte ke vchodu do bludiště a řekněte Bontempsovi, že jste se vším hotovi.
Na rozhodující akci máte 5 minut. Běžte do pokoje vpravo a z jeho rohu seberte tyč na zapalování svíček. Rychle přeběhněte do haly a otočte se vlevo. Běžte o jeden krok rovně a z levého pomerančovníku pod oknem seberte pomocí hrabiček čtvrtý malý klíček. Druhými dveřmi teď odejděte do Bassanu, kde celá hra začínala. V krbu zapalte svíčku. Zapálenou svíčkou klikněte na dveře vlevo od krbu a vejděte. Na půdě dojděte až k okénku, do kterého můžete vlézt. Na stropě uvidíte pověšenou skříňku, kterou si přitáhnete tyčí na svíčky. Podle čísel odemkněte všechny čtyři zámky a klikněte na čtyři rozsvícené řady oken. Do nich napište vyluštěnou větu z bludiště. Pro úplné zoufalce dodávám, že ona věta zní IT IS NOT IN THE POWER OF KINGS TO ATTAIN PERFECTION. Psáno pochopitelně s mezerami. OVER.
Related Games |
Versailles II: Testament of the King |
© 99-2022 ABCgames.net |