GAMESCHEATSTRAINERSWALKTHROUGHSCD COVERSWALLPAPERSSCREENSHOTSDOWNLOAD

OTHER
CALENDAR
FORUMS
COMPANIES
TOP 10

BUY GAMES
USER
Login
Registration


Users
Games Store
ABCgames
Contact, RSS, Cooperation
STATISTICS
Games:
Cheats:
Trainers:
Walkthroughs:
Localizations:
CD covers:
Wallpapers:
Screenshots:
Download:
21427
5455
5063
1438
1600
7352
6163
13184
1687

Online 3646 users

Walkthroughs > Titanic

 Game 
Walkthrough
CD covers

Zobrazení:12362

Na začátku se ocitnete ve svém londýnském bytě 14. dubna 1942 a nevíte zhola nic o sobě ani o tom, co byste měli dělat. Dejte se tedy do studia všude se povalujících materiálů (pohledy, ústřižky z novin, atd.). Dozvíte se, že přesně před třiceti lety jste zpackali misi na Titanicu, a proto vás vyhodili. Když se budete ještě chvíli potulovat v pokoji (ono vám vlastně nic jiného nezbude), rozkřičí se sirény a nastane výbuch, jenž vás přenese o třicet let zpět na palubu Titanicu a dá vám druhou šanci. Je 9:30. Do potopení, resp. spuštěni posledního záchranného člunu zbývá přesně čtyři a půl hodiny. Je třeba jednat. Nejprve tedy otevřete dveře, na které někdo neodbytně tluče, a pobavte se se stewardem Smethellsem. Obeznámí vás s lodí, dá vám mapu sloužící k rychlejšímu přesunu, poskytne pár dobrých rad a nakonec vám předá vzkaz od tajemné P.P., kde je napsáno, že čeká v tělocvičně. Po opuštění pokoje se vydejte hned za ní, neboť ona je vaším tajným kontaktem na lodi a předá vám instrukce k vašemu úkolu. Ale teď máte ještě chvíli času, a tak můžete prozkoumat pokoj a sebrat důležité věci. Na posteli leží taška sloužící jako inventorář a na stolku vedle umyvadla najdete hodinky odměřující čas. Prohlédněte si také velký kufr (odemyká se klíčem z tašky). Jeho útroby skrývají dekódovací zařízení a další instrukce na papíře a na gramofonu. Před odchodem si ještě přečtěte zprávu v šuplíku stolu vedle umyvadla a vydejte se do tělocvičny. Tam už netrpělivě čeká Penny Pringle a seznámí vás s detaily. Máte najít knihu Rubaiyat of Omar Khayyam. Nic těžkého. Je nejspíše v rukou německého důstojníka Zeitela cestujícího na lodi se svým přítelem Willim von Haderlitz. Vaše cesta nyní vede do telegrafické místnosti na stejném podlaží. Předtím ale ještě zaskočte na záď, kde čeká Georgie a požádá vás o pomoc. Dostanete od ní diamantový náhrdelník (bohužel falešný, ale to ona zatím neví) s tím, abyste ho schovali u sebe. Vydejte se k přídi druhou stranou, než jste přišli, a až. uslyšíte, jak na vás někdo volá, promluvte s ním. Je to Max Seidlman z Philadelphie. Jděte s ním do Cafe Parisien, kde vás seznámí s Zeitelem. Až odejde, seberte z nejbližšího stolu dýmku. K uvolnění cesty do telegrafické místnosti musíte prohodit řeč s třetím důstojníkem Morrowem stojícím poblíž. Optejte se ho, jestli je všechno v pořádku a na jeho problémy, a můžete vstoupit. Na stole v pravé hromádce telegramů je i zpráva od Zeitela. Vezměte ji a běžte do svého pokoje (C-73) k dekódovacímu zařízení. Cestou se ale ještě zeptejte Morrowa na pozorování ledu. U dekodéru si z tašky vyndejte zprávu, abyste ji měli na očích, zapojte dva volné drátky, přehoďte páčku a nastavte dešifrovací kód (8754). Zařízení je připraveno a teď stačí jen vyťukat nic neříkající změť písmen, stisknout DECODE a přečíst si, co se za onou změtí skrývalo. Když se vám povede rozluštit zprávu, jděte za Penny (F-34) a vše ji oznamte. Vrťtte se na C Deck ke Grand Staircase a promluvte si se Smethellsem. Nic zajímavého neví, ale při rozloučení vám vyřídí vzkaz od Georgie. Jděte tedy na A Deck Promenade a promluvte s ní. Po rozhovoru zajděte do Smoking Room, promluvte si s Maxem, který vás představí karetnímu mistrovi Bucku Rivierovi. Při představování odpovězte, že jste se už viděli. (Nevím, jestli to má nějaký význam, ale vezme si na vás lepší karty.) Dále ještě promluvte s manželem Georgie, lordem Lambethem, a s dámou v ohyzdném klobouku. Moc se s ní ale nezdržujte, protože je to hloupá a nafoukaná snobka a navíc neví nic zajímavého. Vydejte se tedy za Georgií do jejího pokoje (B-70). Ujistěte ji znovu o vaší pomoci a až přijde Charles, opusťte ji a jděte směrem k Penny. Na chodbě u jejich dveří je odbočka vpravo. Dejte se tudy, sejděte schody a pokračujte dál, až potkáte jednoho z námořníků. Slibte mu, že pomůžete a dejte se do opravování. Musíte dostat ručičku ukazatele do zeleného pole. Natočte všechny kohoutky co nejvíc proti směru hodinových ručiček a červené páky nastavte tak, aby levá zakrývala písmeno L a pravá písmeno I z nápisu nad nimi. Ted' už stačí jen nastavit Boiler Control tak, aby zakrýval slovo HIGH a mělo by být všechno O.K. Pokračujte útrobami lodi dál až do Boiler Room 3. Překážejícího Vlada oslovte a slibte mu, že přinesete, co po vás chce. Jeho věci má Sasha Barbiton (A- l4). Vezměte je od něj a doneste je Vladovi. Bohužel Vlad už za vás stačil vybrat Rubaiyat, a tak nezbývá než běžet za Penny a říct ji, co se stalo. Po rozmluvě zajděte k Aft Grand Staircase na B Deck a slibte ženě v modrém, že pro ni najdete muže s iniciálami G. Q. C. Tuhle informaci vám sdělí Purser ve své kanceláři. S informací se vraťte zpět k Daisy, která vám předá vzkaz. Jděte na Scotland Road za Andrewem Conklingem a slibte mu pomoc. Jděte za jeho služkou na Poop Deck. Cestou prohoďte slovo s Georgii, která si venku větrá hlavu. Na Poop Decku již čeká Sheilagh se svým bratrem Jeckem. Slibte jim požadovaných 5.000 (stejně se rána nedožijí) a jděte za Conklingem (B-59). Podle jeho instrukcí najděte Sheilagh v pokoji F-59. Vyslechněte si její verzi příběhu. A zpátky do práce. Erica Burnse (C-78) požádejte o ukázky jeho práce. Nejdřív ale musíte najít jeho ženu, která se válí někde na lodi. Naštěstí je poblíž, hned u Grand Staircase, tak se tam skočte podívat a vraťte se k Burnsovi. Na jeho otázku, co má dělat, mu porad'te, aby se své ženě víc věnoval, a jen co odejde, vlezte do jeho pokoje, vypněte světlo vpravo, zajděte ke stolu, zapněte červené světlo a podle instrukcí vyvolejte tři fotografie. Jen co oschnou, seberte je a jdete za Penny. Ted' se vydejte směrem k telegrafické místnosti. Na palubě stojí Charles. Jděte s ním do Smoking Room a kupte mu panáka. Prozradí vám, že pravý diamantový náhrdelník je v Sashově pokoji. Navštivte tedy Sashu, ale ten s vámi nebude komunikovat. Oslovte tedy mechanika, odkývněte mu, že se mu nebudete hrabat v pojistkách a jen co odejde, vypněte světlo v Sashově pokoji. To Sashu poněkud znepokojí, a tak opustí svůj pokoj. Pojistky znovu nahoďte a vstupte do pokoje. V malé matriošce se skrývá pravý náhrdelník, ale nejdřív musíte přijít na co, jak ji otevřít. Je to vcelku jednoduché. Musíte nastavit kola tak, aby vždy součet malých čísel bylo číslo velké ve stejné řadě. Jednodušší ale bude, když do pozice 12 hodin nastavíte pod sebe čísla 5, 3, 2, 5. Vyměňte svůj náhrdelník za ten pravý a opusťte místnost. Nastává další příhodná situace na vykonání dobrého skutku. Jděte tedy nahoru na palubu a vzadu na jednom z vyvýšených míst se nachází Morrowův dalekohled. Vezměte jej a odevzdejte jeho majiteli. Ten vám ze samé radosti dovolí jít na můstek, ale to stejně k ničemu není. V Purserově kanceláři se zeptejte na jeho trápení s panem Thayerem a pošlete za něj zprávu telegrafem. Není v tom nic těžkého. Stačí jen stroj zapnout, přehodit na TRANSMIT, naladit správnou frekvenci (okolo 200) a vyťukat vzkaz. (Pozor na lomítko, to vynechejte!) Z pravé hromádky vezměte další Zeitelovu šifru a běžte ji dekódovat. Ze svého pokoje se vydejte k Purserovi a jen co odejde, projděte se v jeho cargo manifestu. A zpátky k Penny. A zpátky k Purserovi. Zeptejte se, jestli můžete jít do Cargo room. Na jeho zápornou odpověd' reagujte další nabídkou k pomoci. Tentokrát musíte najít knoflík Isidora Strause, který se válí na křesle ve First-Class Reception na D deck. Dříve než tam se ale vydejte ke Cargo Room, kde vám námořník prozradí, že vstup má povolen pan Carter, který se chodí dívat na své auto. Vyzvedněte tedy knoflík, promluvte se Zeitelem a s Maxem, běžte zpět k Purserovi a dejte mu knoflík. Až odběhne, seberte klíček z nástěnky a zpět do Cargo Room. V poslední kóji vpravo se nachází auto i bedna s obrazem. Abyste se ale mohli podívat dovnitř, musíte nejdřív zapnout světla u auta. Vezměte obraz (pokud tam není, musíte jej na konci vyměnit s Sheilagh za její dítě) a jděte za Penny. Ta vás pochválí a pošle za Smethellsem. Jděte tedy za ním a pokračujte do Squash courtu za Haderliuem. Chvilku s ním šermujte a až vám dá prsten (pokud nebudete příliš dobří, nedá vám jej, ale dostanete ho hned poté od Smethellse), jděte za Leylandem Traskem na A deck ke Grand Sairs. Podstrčte mu na přečtení prsten a dozvíte se, že Willie je v nebezpečí. Udělejte to ještě jednou a navštivte Williho přítelkyni v pokoji D-19. Ukažte ji prsten. Znovu zajděte za Penny. Když je Willie mrtvý, uložte obraz do trezoru k Purserovi. Na horní palubě si promluvte s reverendem a vezměte si od něj kartu, kterou dáte fotografu Burnesovi. Za odměnu vám ukáže fotografii muže vykukujícího z posledního komínu. Ted' jděte do Turkish bath a promluvte si s Morrowem a se Smithellsem. U mrtvoly Willieho seberte lístek s nic neříkajícím nápisem. Jeho obsah vám osvětlí Trusk. Vydejte se tedy za provazem, který visí na stěně na Scotland Road. Pokud si jej prohlédnete, osloví vás Jack s tím, že mu Willie dal další kus papíru. Běžte s ním opět za Truskem, jenž vám jej přeloží. V Café Parisien se na stejném místě jako předtím dýmka válí krabička cigaret. Vezměte ji a doneste ji Maxovi do Smoking Room. Pak navštivte Penny a podle jejich instrukcí se vydejte na komín. Cestou budete muset znovu opravit zařízení v Control Room a utkat se se Srbem Vladem. Zmlaťte ho (nejlepší je kombinace kopu mezi nohy a levého háku). Po potyčce vylezte na úplný vrchol komína a seberte denník. Na Zeitela použijte pero s jedem a slezte dolů. Tam už bohužel čeká Vlad a práskne vás klíčem, ať děláte co děláte. Nyní začíná časově omezená část hry. Musíte rychle sehnat zbytek dokumentů a skočit s nimi do jednoho ze člunů. Navíc hra zde má několik průběhů, takže se může stát, že se návod trochu odchýlí od vaší situace ve hře. S tím se bohužel nedá nic dělat. Otevřete dveře a po rozhovoru navštivte pokoj Zeitela (C-59). Vejděte a až vás Zeitel zamkne uvnitř s bombou, otevřete kufřík, nastavte prostřední kolečko do pozice 3, levé do pozice 2 a vyčkejte, až uplyne minutový interval. Pak přehoďte levou páčku zpět do pozice 3, otevřete krabičku s klíčem a klíč vyjměte. Nastavte pravé kolečko do pozice 3 a opusťte kufr. Na posteli vedle dveří seberte Willieho deník a opusťte i pokoj. Ve FirstClass Loungee najděte slečnu Claris, která vám dá svou šálu. S ní běžte po schodech druhé třídy dolů a až potkáte Sheilagh, vezměte si od ní dopis, který později vyměníte za její dítě s paní Conklingovou. Nyní ovšem běžte dolů až do Turbine Room a po malých schůdkách slezte níž. Tam vyměňte s Vladem šálu za Rubaiyat a dokončete obchod s dítětem. Pokud u sebe v této chvíli nemáte obraz, dostanete ho za dítě od Sheilagh. Ted' musíte opustit lod'. Buďto vám místo nabídne rodina Gorse-Jonesova, nebo vám ho najde důstojník Morrow, nebo existuje ještě pár jiných způsobů. Po opuštění Titanicu si jen vychutnejte závěrečnou animaci a je to v kapse. Ke konci se dá ještě něco málo udělat, ale je to nepovinné. Obraz můžete vyměnit za protijed pro Georgii s Zeitelem a dostanete ho později zpět, když Zeitelovi nabídnete tarokovou kartu, kterou dostanete od kartáře Riviery, když ho porazíte v Blackjacku. Oním protijedem zachráníte život Georgii, ale vcelku nic víc.

Related Games Titanic: Adventure out of Time
Titanic: The Unbelievable Secret



Diskusia Príspevkov: 0 Hodnotenie
462 hlasov

100
60
20

80
40
0
49
Pridať príspevok



| Návody | Autori |




© 99-2022 ABCgames.net 
Facebook
 ABCgames.CZ | SK | E-shop hry |