GAMESCHEATSTRAINERSWALKTHROUGHSCD COVERSWALLPAPERSSCREENSHOTSDOWNLOAD

OTHER
CALENDAR
FORUMS
COMPANIES
TOP 10

BUY GAMES
USER
Login
Registration


Users
Games Store
ABCgames
Contact, RSS, Cooperation
STATISTICS
Games:
Cheats:
Trainers:
Walkthroughs:
Localizations:
CD covers:
Wallpapers:
Screenshots:
Download:
21409
5455
5063
1438
1600
7352
6159
13167
1687

Online 3953 users

Užívateľ > CoDmanik > Hodnotenia

| Užívateľ | Hry | Hodnotenia | Priatelia |

Ďaľší simulátor kamiónu úspešnej série PTTM. Moc sa mi nezaľúbil keďže sa od posledného dielu takmer nič nezmenilo. Najviac čo ma potešilo bola agresívnosť vodičov na cestách. Grafika je priemerná, kamióny sa zlepšili aj v detialoch. Ale žiadnu super hru neočakávajte.
Najlepší simulátor vodiča kamiónu akú som kedy hral. Proste najlepšia grafika akú mohli nascriptovať (v tej dobe!). Kamióny sú dobre vyvážené keď zatáčate alebo keď brzdíte.
+90% grafika
+80% kamióny
+60% situácia na diaľniciach
+20% HW nároky
-50% až príliš veľké rozpisy v mapách (také veľké nemuseli dať)
Najlepšia hra z tejto série. Benzínky a odpočívadlá sú pekné, diaľnica taktiež a budovy/výrobné haly kde dovážate tovar sú primerané k prostrediu.
Perfektná strategická hra ktorá súvisí s indiánskymi kmeňmi a ich malými vojnami ktoré niektoré presahujú až do historický konfliktov. Slabá grafika až tak nefiguruje pri negatívnych hodnoteniach tejto hry, ale viac ma hnevá rýchlosť a dĺžka hry-kampane. Multiplayer s módami ani lepšie nemuseli vyrobiť pretože tam vložili to čo mali.
Dlho som očakával túto hru, no nakoniec ma sklamala. Grafiku úplne zbabrali, príbeh môže byť, zbrane tiež (na nich bolo treba niečo detailnejšie spracovať). Zmenili sa iba časti hry ktoré sa pravdepodobne museli zmeniť keďže išla doba. Ináč základ zostal.
Editovanie máp, nové upgrady zbraní a vozidiel. Trochu sa mi nepáči "zastaralosť" ktorá prevládala aj v jednotke. Ináč ak chcete hrať hru ArmA po internete tento edit-game nevynechajte.
Jediná ARMA ktorú som hral. A prekvapila ma obrovskými scriptami, módmi, MP, a ovládaním rôznych vozidiel až po stíhačky. Začal som to hrať na začiatku júna 2009 a dohral vo februári 2010 (hral som to raz za čas) takže dĺžku hry nebudem ani len rozmazávať :-" .
+70% grafika
+30% postavy
+80% obrovské množstvo scriptov
+100% dĺžka hry
-70% veľa tlačítiek na ovládanie vozidiel a vojakov...
Assassin´s Creed je úžasná hra ktorá sa odohráva v EurÁzií a Ázií kde zabijak Altair hľadá odpovede. Až na "zabijácky" stereotyp ma hra dojala.
+60% grafika
+50% postavy
+30% zbrane
+70% príbeh
+40% mapy
-80% Multiplayer ma sklamal
Nemám slov. Perfektne spracovaný príbeh v ktorom sú zasadené kúsky histórie a vedľajšie misie. Taktiež zbieranie predmetov za určitú odmenu.
+95% príbeh
+30% vedľajšie misie; zbieranie predmetov
+20% nadväzovanie na 1. časť hry
+40% obrovské mapy (mestá)
-20% škoda že 2misie prejdete za 4hodiny (aj vedľajšie) skrátene: spomalené časti hry
Battlefield 3 (tento komentár som si dlho pripravoval a vopred upozorňujem že som túto hru prešiel a aj hral MP na betaverzii). V prvom rade nechápem kam sa podel Frostbite 2.0. Samozrejme že tam lietali nejaké kusy omietky ale väčšina vecí ktorá by sa v realite po zasiahnutí zbraňou rozletela sa v BF nehýbe len trochu zapráši. Príbeh je perfektný (až moc okato zrobený, podobný sérii MW ;) ) a atmosféra bojov taktiež. Zbrane sú neuveriteľne realistické, žiadno prifarbené ako v MW 3 čo oceňujem. A teraz tie zlé správy! Ak zasiahnete nepriateľa a ten zomrie po pár sekundách na zemi ostane len červený fľak čo je obrovské mínus. Coop som si vychutnal aj keď iba na pár dní a MP tiež. 6-hodinová kampaň nieje šesťhodinová ale maximálne 3-. A to že keď postrieľate všetkých nepriteľov a hneď po Vás príde vrtuľník je trochu divné, nie? Alebo vyleziete z kanála a na ulici na Vás čaká už Hummer s otvorenými dverami a mariňák v ňom sedí a hovorí nech si nastúpite. Hlášky z BF 3 ma pobavili ("Máme povolenie zabiť Al-Bašíra? Nie! Nerobíme ackiu v štýle Bin Ládina." ale aj také ktoré nie sú vtipné {Napr.}: "So who dies first?" [Kto zomrie ako prvý?] A príbeh z budúcnosti keď vypočúvajú mariňáka o tom ako sa stretol so Solomonom pred 8mesiacmi je len na + (možno tá budúcnosť by nemusela byť :) )
You die only once, so try to make it worthest."
Nemám čo dodať. Atmosféra boja je pekná, na bojisku to naozaj iskrí: trasie sa vám zbraň / obraz keď bežíte atď. SP trochu krátky ale účinný a MP bol najlepší Multiplayer aký som kedy hral v RPG akčných hrách.
+80% grafika
+95% atmosféra na bojisku spojená s reálnosťou
+100% Multiplayer
+40% zbrane
-20% postavy
-30% krátky SP
"Shit, where did Rasputin go?"

Datadisk na BFBC 2 ma zaskočil Singleplayer-om. Myslel som že to bude balíček s mapami pre MP ako napr. u BO bol datadisk BO - First Strike. Preto (keďže som mal BC 2 originál) som si toto nemohol nechať ujsť.
Táto RPG hra je podobná Bulletsotorm-u. Brink ale obsahuje +obliekanie svojej postavy apod. Táto hra je zameraná na Multiplayer ktorý je taký istý ako u SP. Grafika... no nič moc a príbeh už vôbec. :O moc ma to nezaujalo aj keď som nehral MP !!
Hra sa odohráva ako vždy vo vojnovom prostredí od vylodenia Normandie až po ťažké nálety nad malé francúzske mestečká. Pre mňa najlepšia z BiA. Je to o špeciálnych amerických výsadkaroch presne ako u Company of Heroes. Toto mu nesiaha ani však po päty. Za čo? Za grafiku, veľa bugov, žiadne detaily apod. Preto takéto hodnotenie.
BiA: HH má najväčšie množstvo epických prvkov a neskutočne uveriteľných dialógov medzi vojakmi ktoré sa týkajú vojnovej taktiky na bojovom poli ale väčšinou zasahujú až do ich súkromného života. Nie je to najlepšia BiA pretože je tu najmenej misií, postáv, a možností v hre. Ale zato dávam viac % ako u BiA: EiB
BiA: RtH 30 = nič viac ako lepšie AI nepriateľov a zbrane nečakajte. To isté ako predošlé diely, možno poupravená grafika.
Táto hra je podľa New York Times najväčšou brutalitou a vulgárnosťou 21. storočia. A to naozaj nepreháňajú :)
Veď keď niekomu useknete polovicu tela napíše Vám hore bez :D. Alebo zabijete viac nepriateľov a napíše Vám Gangbang (radšej bez prekladu :) ). Achievementy v hre z roku 2010 je čudnosť ale hra bez príbehu ktorej v Amerike dali internetové stránky najvyšší počet bodov sa proste nedá nenainštalovať!
Burnout predbehol všetky posledné diely BP. V meste a na vidieku+diaľniciach na Vás čakajú skoky a achievementy to jest: ploty cez ktoré sa musíte prebúrať aby ste dostali body a tie minuli na tuning áut apod. v Multiplayeri. Grafika je normálna, autá taktiež. Keby mal vyjsť ďaľší diel BP tak by tam mohli pridať policajtov. Základ podobný NFS a achivementy podobné FlatOut-u. Vytvára sa z toho pekná rally-ovka voľného typu.
Dĺžka kampane je najkratšia zo série CoD. Tým by som začal hodnotiť Call of Duty. No ak by som pokračoval zistili by ste že ponúka veľmi zaujimavé úlohy v misiách. Pekne nascriptované postavy a miesta v mapách. Multiplayer bol celkom fajn až na veľa bugov. Grafika je na tie časy priemerná ale spôsob výroby hry a misie sa rovnajú dnešným akčným hrám.
Jediné zo série CoD kde oceňujem dĺžku aj množstvo misií. Príbeh je voľný, žiadne napätie ani svetový konflikt, (nerátam WWII pretože to bol základ väčšinou každej hry z výroby Activisionu)len Ruské, Anglické a nakoniec aj Americké ťaženie v Európe. Zbraní bolo minimálne ako v Singleplayeri tak aj v Multiplayeri (+ nejaké prídavky [Shotgun, Machine gun]). Multiplayer je ako vždy: Domination, Free-for-all, TDM/Hardcore, S&D a naokniec najvyužívanejší mód Sabotage. Táto hra je klasika a každý nadšenec akčných hier a predovšetkým akčných FPS hier z WWII si toto nemôže nechať ujsť!
"That guns AREN´T here!"
Najlepšie Call of Duty! Grafika sa oproti minulým dielom ohromne zmenila čo je obrovské plus. Podnázov MW otvoril novú sériu pokračujúceho príbehu ktorý začal len jedným výstrelom a skončil vypustením atómovej bomby. V kampani je množstvo prostredí od irackého mesta cez kazachstanské hory až po mesto Prypiat pri Chernobyle. Mimochodom táto časť sa mi páči pretože hráte za Pricea pred 12 rokmi a vlastne hráte to čo on opisuje v súčasnosti. Málo postáv je perfektné pretože každú postavu vývojári detailne vyvinuli. Atmosféra vojen v ruských horách, irackých mestách a pod. je neuveriteľná. V hre sa nachádzajú zberateľské Laptopy ktoré môžte využiť po dokončení kampane v Arcade alebo Challenge móde. Užijete si náramnú zábavu aj s tzv. cheatmi ktoré Vám ani moc neuľahčujú hru ale skôr ju zmenia na ironickú hru. Activision & Infinity Ward odviedli svetovú prácu. Jediný a veľký mínus je málo actov (misií) v hre.
"Oi, Suzy!"
Ďalšie pokračovanie akčnej hry. Bohužiaľ ma sklamala až na grafiku a MP náč by som tejto FPS dal 15% ;-O
+50% grafika
-30% kampaň
(zbrane, skiny postáv, príbeh sú 50:50 takže nehodnotím)
+45% MP (veľmi ma zaskočil rôznymi módmi sťahovateľnmi mapami atď.) len tak ďalej
2. svetová vojna už je oničom treba skúšať ďalej studenú/kórejskú vojnu alebo vojnu v Iraku... apod. a hlavne MW!!
"Now, it´s their land, their people, their BLOOD!"
Veľmi príjemné osvieženie od predchádzajúceho suchého Ghostu. V Advanced Warfare je cítiť odkazy na posledný Modern Warfare, ktorý bol samozrejme tiež pod aktovkou Sledgehammeru, a teda trojročná práca na ďalšej časti je viditeľná. Príbehovo je Call of Duty opäť niekde na vrchole, postava dabovaná a animovaná Kevinom Spaceym bolo skvelé rozhodnutie a aj keď sa scenérie misií rýchlo menia, v príbehu sa len tak ľahko nestratíte. Spoilovať moc nechcem, no znova sa po Black Ops 2 vytvorila atmosféra, ktorú by ste v kampaniach iných hier hľadali dlho. Ako som síce už povedal, že hra má v sebe zakompované všetko dobré z posledných dielov doplnené o množstvo noviniek na čele s exosuitom, všetky tieto cool veci nevyužíva naplno, naopak, napríklad určité animácie a podobne sa v hre vyskytnú raz, možno dva krát, čo je na škodu a ku koncu to je zlé. Sledgehammer ako keby povedal: "Aha, čo dokážeme vytvoriť a robte si s tým, čo chcete." Neviem, ako a či vôbec bude AW séria pokračovať, lebo tento štýl hry dokáže ponúknuť veľa vecí či už v kampani, multiplayeri alebo Coop, ktorý sa mimochodom tento rok vydaril. Neviem, či len nie som potešený, keďže ma IW minulý rok sklamalo alebo sa Call of Duty zbavilo špiny. P.S.: Tí, čo vravia o zlej grafike a príliš jednoduchej kampani, nech si občas zapnú aj nasvietenie textúr, 8x supersampling, aspoň akú takú grafiku a nech to nehrajú na Easy. Kúpu odporúčam už len minimálne pre cooperative mód.
Treyarch zapôsobil ako vždy aj v BO podobne ako vo WW. Epické momenty presahovali niekedy až hranicu kde sa rozdeľuje hra na film. 30% hrania 70% spoznávania príbehu. Prídavok zombie bol graficky upravený a potešil ma. Multiplayer bol ešte lepší, podobal sa na MP z CoD 2 (samozrejme s lepšími módmi, prídavkami, a grafikou {OF COURSE})
+50% grafika
+100% príbeh (dozvedeli sme sa informácie o nových postavách ale aj o klasika napr. Sgt. Reznov alebo Dimitrij Petrenko)
+20% Multiplayer
-60% dĺžka misií/kampane
-70% veľa epických prvkov, málo hrania :/
"How interrest, herr Steiner..."

V týchto pridaných mapách Vám nepomôžu ani Wallhacky ani Squadjumpy a niekedy sú Vám aj perky na nič pretože sa bojuje na otvorenom priestranstve v Kórei a v Čine t.j. žiadne budovy na Kempenie.
Povedané v zmysle jeho predchodcu: "I have nothing to gain, by talking to. you. ... Think about what you have to loose."
Konečne sa to podarilo. 2. pokračovanie MW vrazilo dych hlavne epickým príbehom, postavami, HW nárokmi a hlavne príbehom ktorý sa spájal so scriptami zasahujúcimi nielen do SP ale aj do Multiplayeru kde sa opäť preslávili s módmi. Taký príbeh ako v MW 2 ma prekvapil pretože bol veľmi zaujimavý a teaserový :).
+40% grafika
+80% príbeh
+60% kampaň, riešenie misií
+20% MP
+50% epické prvky (menej ako u BO čo ma veľmi teší; tak to má byť :-D )
"Remember, NO RUSSIAN."
Westernová hra s občiansko-vojnovou tématikou. Odohráva sa vo veľmi nádherných prostrediach, postavy sú spracované klasicky ale misie s úlohami sú veľmi dobré. Multiplayer je slabý no SP spĺňa všetky moje požiadavky
Veľmi nerád to robím. Zo zásady žiadnym hrám nedávam viac ako 95%. Teraz ale musím urobiť výnimku. CoJ BiB nenadväzuje na CoJ (1) ale hovorí príbeh pred CoJ (1) čo mu pridáva veľké +. Grafika predbehla dobu a zbrane (aj keď sú z 19. storočia :-) ) tiež.
+100% grafika
+70% zbrane
+40% Mulitplayer
+20% HW nároky
+60% postavy
+80% humorný a ironický dialóg postáv
Konečných 98% (a nie 100%) dávam preto lebo neustále sa strieľa a strieľa. Mohla byť trochu uvoľnenejšia atmosféra anie samé útoky od nepriateľov.
Pokračovanie Civilizácie je dobré aj zlé v jednom: Jednoznačne budovanie civilizácie, vyhlásenie vojen a výskum vedy a techniky sa nedá vytknúť. Ale grafika a engine sa oproti IV nezmenili skoro vôbec. AI nepriateľov je hrozná ale keď si dáte väčšiu obtiažnosť môžte začať rozmýšlať ťah po ťahu. Ináč tá istá Civilizácia...
2. svetový vojnu v podaní z pohľadu 1. osoby (okrem stratégií) hádam ani nepoznáme. Predchádzajúce diely som moc nehrával - nebavili ma. Ale v CSF sa vraciame do 2. sv. vojny kvôli perfektnej atmosfére. Grafika je akurát a 3. možnosti hrania (osoby) za vojaka (Zelený baret), odstreľovača (Hawkins) a veľmi elegantného nemeckého špióna (ktorý karty v príbehu riadne zamieša :O ) tomu ešte napomáha. Preto také hodnotenie.
Ja som nikdy neuznával hry typu Half-Life alebo Counter Strike. Source je to isté ako 1.6. Ten istý engine (ktorý sa nikdy nemenil a stavím sa že sa ani nezmení :) ), podobné mapy (dokonca ich pomenovali tak isto len pridali No. 2 :) ) a ak by sme sa začali baviť o botoch v Singleplayeri, stereotypnom Multiplayeri (kde sú samizda len 2mody a to ATG a S&D) a najma o grafike tak by tento komentár skončil jedným veľkým slovom: ROFL!
Bravúrna RPG s veľmi veľmi hororovou tematikou nie takého žánru akým je Doom alebo FEAR ale vytvára si nový hororový prvok ktorý perfektne využíva. Grafika je perfektná, engine sa oproti jednotke stopercentne zmenil na oveľa prepracovanejší (ak sa v 3 zasa zmení engine na ešte lepší tak si tú hru kúpim :) ). Nepotešilo ma množstvo zbraní a príšery sú až moc nascriptovane fantazijné. Ináč sa tejto hre nič nedá vytknút. Pekne pužívateľné detaily v hrách a hororové zážitky na každom rohu vás nenechajú pár dní pospat.
Alpha Demo je len zbabelé okopírovanie Doom 3 a aj tie zbrane mohli byť navyše. Postavy a nepriatelia takí istí a o AI ani nemusíme diskutovať. 30% zato že to má aspoň ako taký prequel z 3.
V pokračovaní Drivera sa po väčšej havárii dokážete premiestňovať z auta do auta čo u mňa moc nevyhráva pretože voči nepriateľom máte dosť veľkú presilu. Realistickosť v tejto hre je obdivujúca nakoľko perfektne riadiť auto v tomto tzv. simulátori je dosť zložité. Príbeh ako z B-čkového akčného filmu našťastie vyrovnala pekná grafika. Myslím si však že každým ďalším Driverom sa tejto hre uberá z hodnotenia.
Príbeh z prostredia brazílskeho drogového kartelu...hmm..to sa nevidí často. Táto hra v sebe ukrýva svoje čaro - niečo medzi Max Paynom a Hitmanom a hrateľnosťou ako Wolfenstein (pretože všade hráte ako osamelý vlk). Grafika celkom ujde, zbrane sú priemerné ale príbeh nestojí za nič. Odreagovanie pri tejto hre nečakajte pretože stále musíte byť v pozore pri každom rohu. To je El Matador.
Tomuto skvostu ja hovorím hra! Vo FEAR neexistujú misie v ktorých by ste sa nebáli, neexistujú rohy pred ktorými by ste chvíľu nečakali aby vám trochu klesol tep. Príbeh je perfektný, postavy a príšery prepracované do detailov, veľa misií z rozneho prostredia akurát grafika je taká priemerná. Množstvo zbraní, kvalitný Multiplayer, tajomná Alma ktorá vás bude sprevádzat, strašit i v nasledujúcich dieloch tejto hry a hlavne jej preslávená hláška "Follow me" sposobuje veľmi kvalitnú akčne hororovú strielačku kde nezabíjate len vojakov. :)
FEAR 2 som nehral no dobre poznám jeho príbeh a Reborn ho pekne preberá a pokračuje aj ked len málo v jeho hororovom žánri. Potešili ma možnosti vstupu do robota a neuveriteľná AI nepriateľov. Grafika je najvyspelejšia zo série a tým rátam aj trojku. Málo misií zachranuje možnost modu Coop a kvalitný Multiplayer a v nom daľšie zbrane a mapy. No stále tu je málo možností vedľajších úloh v hre a jeden a ten istý smer čo na hodnotení je maximálne vidieť.
Hovorí sa že séria FEAR vás má naladiť na tú hororovú atmosféru. To sa však o 3. pokračovaní tohto skvostu určite povedať nedá. Grafika je taki skreslená, často som si myslel že hrám nejakú komiksovú hru. Príbeh Almy a jej dvoch synov ma strhol do perfektných misií kde nechýbal ani starý dobrý robot z Rebornu. Multiplayer je perfektný kde potrebujete achivementy zo SP. Coop je taktiež prepracovaný a plný nepriateľov ktorí čakajú kým si túto FPS-ku nekúpite. Dúfam v datadisky ale na hru roka ako som si myslel táto hra nie je hodná. _maybe another year :/
FlatOut = pestré oživenie stereotypných závodov na absolutne zničenie áut v mode Derby, množstvo vedľajších ciest a nie len jedna stanovená trať a veľký výber áut zaradených do slabších modelov áut cez mierne vytuningované káry až po závodné skvosty. No stále to nie je ten FlatOut plný rýchleho priebehu závodov a ani tá grafika nie je to pravé orechové. o_O
Jediná racingovka (až na DiRT) ktorá vyčnieva z radu iných závodných hier svojou kreativitou, fyzikou a detailnou grafikou. V závodoch nájdete množstvo skratiek a na trati neexistujú veci do ktorých sa nedá nenarazit a nezničit ;). 2. Pokračovanie ponuka aj single racingy mimo kampane (v ktorej možte svoje auto vytunit od najmenšej skrutky pre menší sklz až po kompletné vymenenie auta ktoré budete potrebovat do novej závodnej série ktoré sa budú postupne menit podľa obtiažnosti) ako napr.: Stunt Event, Derby, Race (a to nie hocijaký, budete závodiť na svetovej úrovni s ešte svetovejšími kárami)... Multiplayer je najohromnejší zo série a obsahuje množstvo modov ako v Stunte tak i v Derby. Oplatí sa kúpit!
Hodnotím to ako 2 len som ubral percentá kvoli podobným autám tým istým Single Eventom a kampani. Multiplayer ujde a grafika je novodobá.
GTA 1. Začiatok celosvetovej série najúspešnejšej hry na svete! Množstvo zbraní, veľké mesto, grafika ujde, autá a hlavne misie. Perfektné mimo-misie a aj vybratie si charakteru utvára perfektnú hru ktorá odštartovala šialenstvo v akčných hrách.
Takmer žiadny rozdiel oproti 1. Grafika sa vobec nepohla, engine je ten istý, pohľad zhora by nemusel byť. Tie isté zbrane, postavy, podobné autá a mesto. Príbeh je dobre zmenený no to nič nemení na tom že je to len trochu pozmenená GTA 1.
Obrovský pokrok v oblasti ako grafickej tak aj v engine. Vylepšená 3D technologia utvára perfektnú atmosféru v hre. Mesto Liberty City sa poriadne zvačšilo oproti predchádzajúcemu dielu ako aj množstvo zbraní a áut na cestách. Plusom sú aj malé HW nároky. Príbeh je ako zo slušnej gangsterky a s postavami sa tu nestretávame naposledy.
Štvrté pokračovanie série GTA. Dlho som ju nikde nemohol nájsť na stiahnutie. Čakal som až rok zakedy som si vytvoril možnú predstavu o tejto hre v ktorom ma podporili aj recenzie+screenshoty z hry. Keď som ju nainštaloval a prihlásil na Rockstar Games ohúrila ma grafika. Pozrel som si pár častí mesta Liberty City a spomenul si na GTA 3. Perfektné spracovanie ulíc, blokov, áut, a ďalších veľmi malých detailov ktoré majú vysokú hodnotu pre hranie. Takže malé shrnutie :-) :
+80% grafika
+50% mesto
+90% malé detaily v uliciach
+40% misie
+10% postavy
+70% MP (veľmi ma potešil, škoda že k hraniu MP treba veľa roboty: poprihlasovanie sa na množstvo stránok, stiahnutie inštalačiek update-ov atď. ale za tú námahu to stojí. ODPORÚČAM)
-30% "hluché miesta" (opäť ako u SA ale teraz som dal 30% pretože ich nebolo tak veľa a s menšiou rozlohou)
-20% ruský akcent postáv (tak veľmi by ma to nehnevalo {možno by som dal dokonca zato +} ale keď za tu postavu hráte celú hru... :-@

GTA San Andreas:
+80% príbeh
+95% možná hrateľnosť aj po dokončení všetkých misií
+70% schopné misie
+30% multiplayer
+45% pokračovanie GTA z Liberty City
+15% perfektná atmosféra
+100% (+10% naviac) dosiahnuteľná grafika a na hre to vôbec nevidno
-50% dosť veľa "hluchých" miest
"Look around, Mr. Officer."
Pokračovanie GTA 3 ma veľmi pobavilo. Vice City je asi najlepšia zo série GTA. (IV nerátam; iná grafika a rok výroby) Najväčší skok HW nárokov, kampane, dĺžky misií a hlavne grafiky! Postavy sú prepracovane vonkajšovo ale aj vnútorne-charakterovo.
+40% grafika
+50% dĺžka hry/misií/kampane
+30% vedľajšie misie
Tí čo sa pýtajú že prečo som vyslovil VC ako najlepšiu a obišiel som SA je pre toto: Ak si zahráte obidve hry všimnete si že všetko je rovnaké. Možno grafika sa za ten čas zmenila ale ináč... :-I ALE 2003 A 2005 sú dve odlišné dimenzie!! Preto sa Rockstar nechcelo nič nové nascriptovať do SA len zmenili misie atď.
Homefront = konečne nejaká FPS, ktorej príbeh ma riadne dojme a budem o tom rozmýšľať i po dohraní hry. Dĺžka je celkom úmerná, ani veľa (aby nebolo stereotypu) ale ani málo (nechceme tu Call of Duty). Grafika ma ohromila a požiadavky úplne zaklincovali, pretože to vôbec nevychádzalo :-). Singleplayer je pekný, chýbajú mi malé detaily v prostredí a väčšie využitie krytia. Zbrane sú priemerné, len sa mi neľúbi že na každom je ACOG Scope čím tu prevláda spomínaný malý stereotyp. AI ako tak priateľov, tak aj nepriateľov je veľmi nedopracovaný (nie zlý ale nedorobili ho do pekného konca [raz Vás zachránia z jasnej smrti, inokedy sa iba pozerajú]). Spolubojovníci majú pekné pripomienky a info o vojne Kórei a USA medzi misiami sú veľmi zaujimavé. Mapy v Multiplayeri sú akurát, dosť možností na útok i na obranu, avšak málo módov čo sa mi nepozdáva. Problém Homefrontu vlastne nie je. Keďže nemá nič také nad priemerom tak nemôže ani nič pokaziť. Sklamalo ma to, pretože od začiatku hrania som myslel na hru roka... Teraz je to len taký slabučký classic na ktorý sa zachviľu, bohužiaľ, zabudne.
Absolútny víťaz hry roka 2009. Tejto hre sa nedá nič vytknúť. Misie boli dlhé čo je u Mafii samozrejmé, grafika perfektná, množstvo zbraní, super dabing a hlavne postavy ktoré utvárajú svoj príbeh v DLC packoch. Vito Scalleta sa navždy zapíše do histórie tejto hry ako pokojná osoba ktorá nemá rada keď sa jej niekto postaví do cesty. Jeho kamarát Joe berie život trochu komicky ale tiež mu nieje žiadna zbraň cudzia. Zahrajte, odskúšajte a vychvaľujte.
"Víš, aký je rozdíl medzi povídaním a ***? Ne? Nechceš si o tom popovídat?"
Už názov napovedá že tento DLC pack nebude mat nejaký extra rozvinutý príbeh ale bude obsahovat iba adventúry (to isté ako Joe's Adventures). Ak ste podrobne hrali Mafiu 2 zistíte, že Joe sa raz o Jimovi zmieni v tom ako je vo vazení a že je to nájomný vrah. Začínate vo vazení a končote vystrielaním celého nepriateľského gangu. Aj ked tento prídavok neobsahuje žiadnu vačšiu scénku (okrem konca) v Empire Bay sa vám sprístupnia veľké čast mesta ktoré v origináli niesú ako napr. Lodenica aj s prístavom, daľšie krčmy a obchody so zbraniami a vidiecky dom aj s bludiskom v záhrade :). No napriek tomu sa mi nepáči zdlhavý stereotyp v každej misie ktoré ani niesú riadne oddelené kapitolami čo na tejto hre veľmi ubúda z hodnotenia.


Nádhera! Po nečakanom traileri z prostredia Južnej Ameriky a drogových kartelov ktorý neveštil nič dobré (nevydarené hry: El Matador, CoJ: The Cartel) prišiel skvost na ktorý sa nedá nič škaredé povedať. Príbeh na jednotku s Noir misiami ktoré sú (pre mňa) lepšie ako základné misie. Grafika prepracovaná do podrobna, Clues na odreagovanie, možnosť používať vedľajšie veci (TV, piano, WC...), postava Maxa ako z oscarového filmu - jeho alkoholové (noir) misie ktoré sa mu iba zdajú, smútok za ženou a depresie kvôli uneseniu ženy a dcéry jeho šéfa. Bullet-time mi tu moc nevyhovuje (u V2 bol lepší) avšak spomalenie guľky je plusom narozdiel Sniper Elite kde sa Slow-motion, bohužiaľ, nenachádza. Paynove jumpy (alebo ako to nazvať :-) ) sú ako predtým stále cool. + je pridané krytie ktoré mi pripomína Mafiu. Negatívom trojky je Red Dog Sight ktorý nie je až tak dorobený, hlavne pri jeho skokoch. Malý arzenál zbraní vylepšujú rôzne achievementy a zbieranie Golden Guns´s častí. Spomínané Clues rozprávajú o sekundárne príbehy ktoré ak všetky pozbierate odomknú sa vám updaty (len na Multiplayer). Veľkým sklamaním je to, že sa tu nenachdáza Mona, avšak nehodila by sa to únosu z príbehu. (aj keď tu stále existujú noir misie ;-) )
Max Payne je značkou originality a aj keď všetci tretie pokračovanie odsudzovali, po gameplay zostali v šoku. Hra je zmesou Mafie II (krytie), Sniper Elite V2 (Bullet-Time [dokonca vylepšený] a starých krvákov a trochu aj čierneho humoru. Som rád že Max
V prvom rade musím pochváliť rýchlo-grafickú zmenu z predošlého dielu Airborne ktorý, ako vieme, nebol až tak graficky vyspelý. Avšak, sú tu isté negatívne ale spoločné znaky ako napríklad podpriemerne množstvo misií. Zo začiatku nás ani riadne nezamotajú do deja takže si to moc zo začiatku nevychutnáme a na konci, keď už ako tak vieme na koho strane a proti komu a prečo bojujeme sa nám objavia rozshiale titulky ľudí z EA ktorí síce spravili peknú grafiku a naozaj perfektne vypracovaný Multiplayer (fanúšikovia Multiplayeru z Battlefieldu si prídu na svoje) ale ani s riadne nezamazali roku keďže podľa mňa je to BFBC 2 ale so všetkými svojimi negatívami. Ohlásili však nový diel Warfighter ktorý (neviem či mám byť rád :/ ) vyrába EA Games ale je aj ohlásený nový engine (!) a veľkolepý ( :-) ) Frostbite.
Tak začneme tými pozitívami. V prvom rade ocenujem možnosť zoskoku s padákom ktorý je naozaj realistický. Upgrady zbraní sú perfektné ako aj množstvo achievementov v misiách (objavenie skrýší, sniperské posty). Multiplayer je z celej série najlepší (ak nerátame diel z roku 2010), ešte vačšie vylepšenia a nové mapy. Teraz tú zlú stránku Airborne. Aj ked si užijete zábavu s upgrademi, zbraní je tam veľmi málo. Neustále respawnovanie nepriateľov zapríčinila aj veľkosť máp a tak sa vám može stať že vyčistíte dom od nepriateľov a zachvíľu sú tam opať. Aj ked som to hral dávno je tam okolo 8misí čo je obrovská chyba aj ked na druhej strane si každú misiu užijete aj hodinku. Oplatí sa to kúpiť kvoli Multiplayeru no iné od toho nečakajte...
"Neexistuje krajší pocit než to, ked zistíte že sa vám otvoril padák."
"Show me man who jump out of airplane, and I will show you man who want fight." ...a mnoho ešte krásnejších citátov z prostredia Airborne :)
V MoHAA ocenujem obrovské mapy a rozne postupy cez nu. Takisto aj množstvo prostredí v hre (od vylodenie v Normandii cez sibírske okupačné Rusko až po srdce fašistickej ríše) vytvára realistický pohľad z 2. Svetovej vojny. Jediný zo série kde bojujete osamote čím sa Vám otvára misia ktorú možte prejsť potichu s nožíkom alebo ako Rambo s LMG. Príbeh je priemerný, začínate s úlohou zničiť naftové nádrže až po tajné nemecké projekty. Multiplayer je rozšírený s množstvami máp ale ešte má čo na sebe popracovať s enginom. Grafika sa mi neľúbi aj ked je to z 2002. Snád sa to zmení...
Tomuto ja hovorím revolúcia. Z nevýrazného Allied Assault s horibilnou grafikou, zlým Multiplayerom ktorý vynikal iba voľnosťou v misiách sa MoH prepracoval na hru s nadpriemernou grafikou (ktorú sme vtedy naozaj veľmi ocenili), perfektným vojnovým príbehom, atmosférou ktorú si pamatám dodnes, množstvom zbraní a misí a táto hra sa nazýva Pacific Assault. Páči sa mi že v hre nielen strieľate ale robíte aj rozne iné misie bez zbytočnej streľby. Roznorodosť misií je perfektná a Multiplayer s mnohými daľšími mapami ktoré niesú v Singleplayeri vytvára zaujimavú akčnú strielačku z pohľadu 3. osoby ktorú sa naozaj oplatí kúpiť. Mínusom je veľa bugov a scriptov ktoré objavíte hlavne pri lietaní...
Absolútne nekonštruktívna hra.
-80% grafika
-30% príbeh
+20% MP
-90% upravenosť hry
Proste odkaz výrobcovi a tvorcom: FÚJ!
Sklamanie roka! The Run obsahuje presne všetky OPAČNÉ prvky závodnej hry ktoré má mať. Začiatok hry sa začína veľkým príbehom ktorý sa nedá ani preskočiť, ani zrýchliť a ku všetkému je nudný (aj keď neviem prečo tam dávali príbeh keď ostatné série NFS ho nemali a boli omnoho, omnoho lepšie). Grafika je opotrebovaná; tento engine chalani z BlackBoxu a EA Games použili už v Undercoveri a aj Hot Pursuite [2010]. Autá neprešli žiadnou zmenou oproti minulému dielu. Policajti sú síce + ale veľmi malé pretože naháňačky s nimi sú už stereotypné, pretože používajú tie isté prostriedky už od Most Wanted. Neoplatí sa to dokonca ani stahovať, a ak máte chuť po niečom novom musíte si počkať na nový diel (ak nie aj na ďaľší :) ) alebo si stiahnite Hot Pursuit. Ľutujem tých ktorí si ju predobjednali s dojmom že to bude začiatok nového smeru závodných hier. Nedá sa nič robiť, len sa modliť aby nevyšli nejaké packy (1 už vyšiel :@), datadisky apod. ale hlavne aby sa výrobcovia zamerali na novú časť a aspoň na nový engine!
Hups..Singleplayer je podľa mňa úplne zbytočný. O príbehu sa nedá hovoriť, kampaň je veľká ale úplne tak istá ako každá misia pred i po. Nápad o tom, že keď sa respawnete hráte za nového vojaka je len na škodu. Ďalej sa tu nachádza možnosť ovládať Váš tím ktorého morálka závisí od obtiažnosti (hráči SWAT-u 4 si tu prídu na svoje ;-) ) a ich prežitie je len na Vás či ho potiahnete do boja alebo postupne nepriateľ za nepriateľom. Ešte sa mi zapáčilo hrať za obe strany 2. sv. vojny.Multiplayer to však úplne zahraňuje a niekedy sa naozaj narobíte aby ste niekoho naozaj zabili. Mapy sú veľmi odľahlé čo sa mi páči a realistickosť zbraní je taktiež na +. Ak by výrobcovia spravili čisto hru na Multiplayer (niečo ako priblblé CS) dal by som bez rozmýšľania 90%. Teraz dám 80% :/...
Prvá športová hra v ktorej oceňujem jej prepracovanú fyziku. Pravidlá som si ešte musel povyhľadávať na internetoch aby som to vedel hrať :)
Grafika je mimoriadne podpriemerná ale AI Vašich súperov je perfektná. Čím vo vyšších ligách ste tým viac sa spamätajú a idú po Vás a po lopte. Ináč ďaľšia hra ktorá vyznáva svoju lásku k fyzike.
V SimCity 4 staviate mesto, budujete diaľnice, mosty, železnice, metrá...Proste všetko čo potrebuje jedno veľkomesto a pritom počúvate rady Vašich poradníkov na rôzne odbory. Ak si dáte ťažšiu obtiažnosť očakávajte viac požiarov, útek a vzbura väzňov, väčšie množstvo krádeží, výbuchy sopky pri Vašom meste, padanie meteoritov a príchod robota z budúcnosti. V editore sa môžte "zahrať" na Boha kde si editujete svoje miesto na ktoré onedlho padne smog Vášho veľkomesta. Akurát grafika tejto hre veľmi uškodila!! (pre nenáročného hráča je to zandbateľná vec)
Poviem to vlastne vytvoreným príbehom. "Nudný úradník pracuje v ešte nudnejšej práci a má ešte nudnejší život. Ale keď príde domov zapne PC, otvorí hru Split Second tak parí od večera do večera." Jednou vetou povedané: Veľmi slušná takpovediac racingovka Vás vytrhne zo života a zavedie do adrenalínom naplnených závodov kde Vám nejde len o Vaše viac poškodené ako nepoškodené auto, ale aj o Váš život.
Zaujimavá adventúra z prostredia zasneženej krajiny. Série 7 dní 7 nocí a Polda vniesli do tohto žánru vtipný a ironický podmaz kde len hľadáte veci ktoré niekomu dáte a ten vám to opatuje smiešnym dialogom z prostredia našich západných susedov. Syberia ale ponúka niečo úplne iné a hlavne nemá ten "hľadačský" stereotyp na ktorom zlyhalo množstvo adventúr. Nehovorím že to táto hra neobsahuje, no snaží sa do popredia obsadiť hlavne tajomnú-psycho náladu a odhalovaciu atmosféru ktorá sa skončí najneočakávanejším záverom. Jednotku som nehral, ale myslím si že grafika sa oproti prologu vylepšila omnoho. Doporučujem stiahnuť český dabing ktorý je veľmi kvalitný (až som sa čudoval či to nie je v originále :) ) + titulky ktoré veľmi napomáhajú pri odhalovaní. Odporúčam nie až tak známu Syberiu bez ktorej by sa žáner adventúr nezaobišiel.
Bez tých až priveľa akčných vlastností a potreby každého vojaka zabiť jednotlivo a vychutnať si ho ako sa zabije sám by to bola perfektná FPS. Nanešťastie pre hru obsahuje aj stereotypnosť v zabíjaní kde máte okolo 4možností zabitia. Zachraňuje to grafika úmerná dobe a trochu aj obtiažnosť podobná realite (dnes tomu hovoríme: podobná Battlefieldu :-) ). Ale teraz prichádza čerešnička (bez irónie (v tomto prípade hry je to podstatné upozorniť :-) ) na trochu "pripečenej torte". Cooperative mód s obrovskými možnosťami v zabíjaní, pohybu a mapách ktoré v Singleplayeri bohužiaľ nie sú. Avšak Multiplayer to akosi zabalil dokopy a vytvoril celkom slušnú akčnú hru z budúcnosti pri ktorej sa zamyslíte nad kúpou keďže: -ak si ju stiahnete odohráte nezáživný Singleplayer a na ikonku coop budete len pozerať.
-ak si ju kúpite budete o 49.90€ ľahší (nebudete v tom sami ;-) ) a budete si môcť vychutnať Cooperativu s priateľmi z celého svetu a takisto aj Multiplayer
Veru... EA nás vie dať do riadneho matu odkiaľ niet úniku...
Zabudnite na Starcraft, zabudnite na Assassins Creed, zabudnite na všetky RPG hry, pretože na tron tohto žánru sa právom posadil nový kráľ hier z pohľadu 3. Osoby. S radostou vám predstavujem The Elder Scrolls V: Skyrim. Pravdupovediac o predchádzajúce diely som sa moc nezaoberal a ani som o nich nevedel, a asi by ma moc nebavili. No ak som videl ich gameplaye, nemožu sa rovnat Skyrimu. On práveže obsahuje z každého dielu len to najlepšie. Veľa questov a vedľajšoch misií; možnost pohľadu z 1. Osoby (FPS) čo ja osobne som ani nevyužíval; veľa zbraní, elixírov, oblečenia, jedla a veľa daľších vecí na zjednodušenie kampane; možnost kradnút; veľa roznych nepriateľov (od normálnych vojakov a roznych rias človeka cez draky a pavúky až po hady a vlky); magické schopnosti a veľa daľších schopností v obrovských mapách atd. Užite si túto RPG a uvidíte prečo ho nazývam kandidátom na hru roka.
Čo mám o tejto hre napísať. Tí čo vyrastali na FPS-kach začiatkom 21. storočia budú vedieť o čom budem v tomto hodnotení písať. Jednoznačne najlepšia hra roka 2003, najlepšia hra z prostredia vietnamskej vojny. Prečo? Grafika prevalcovala všetky tedajšie hry. Postavy: ego, charakter, oblečenie a najmä dabing xD. Pterodon a ďaľší českí výrobcovia hier vytvorili perfektnú vietnamskú strieľačku ktorá odštartovala český hráčsky BOOOM na celom svete a pokračovala sériou ARMY... ale späť k Vietcongu. Okrem SP a MP hru obohacujú rýchle boje v menších mapách kde si vy určujete podmienky boja. Ďalej sa v hre nachádza 4-časťový výcvik ktorý obsahuje perfektné hlášky Vášho nadriadeného ale hlavne pomáha zorientovať sa v nepriateľskom sektore a hlavne prežiť. Kampaň dotvára atmosféra vietnamského boja v 60. a 70. rokoch kde v úzadí v misiách hrá nepremožiteľný Deep Purple - Hey Joe. Tým sa v myšlienkach ocitujete priamo na bojisku. Prináša veľmi kvalitný príbeh kde môžte zadávať rozkazy Vášmu týmu. Myslím si že toto bola prvá hra kde sa vykreslila realistickosť v boji (nie tak veľa ako v dnešných hrách ale vtedy to bolo neuveriteľné). V Multiplayeri si môžte "editovať" svoje postavy ako u U.S. Army tak i u vojakov Vietcongu. + ďaľšie patche a datadisky k Vášmu uspokojeniu v MP. Zahrajte si túto FPS a uvidíte že sa nemýlim. :-)
Wolfenstein 2009. Pred desiatimi rokmi zlý vtip, v dnešnej dobe veľký BackUP. BJ Blazkowicz sa vrátil v 3D podobe a zase to "nandal" nacistom. (AKO INAK :) ). Grafika ohúrila aj najväčších kritikov a možnosť KWD (Kill When Dead) [t.j. keď je niekto na zemi, teda mŕtvy a strelíte do neho skrvaví sa ľubovoľná časť tela kde strieľate. Upgrade zbraní z 2. svetovej...Hmm..prečo nie :). Príbeh hry: aby som mohol vyjadriť svoje pocity o postupe by som musel vytvoriť Ďaľších 20hodnotení lebo do jedného sa to nezmestí a to sa mi naozaj nechce. Preto sa mi táto hra náramne ľúbi.
Bethesda nám svojimi propagandistickými trailermi toho nasľubovala dosť. Nová časť Wolfensteinu to však do bodky splnila hlavne kvôli vráteniu sa k oldschool hraniu (ručné zbieranie potrebných nábojov/lekárničiek/brnenia/dokumentov a pod.) a opäť kvôli dychberúcemu príbehu, kde nechýba krviprelievanie, čierny humor, smútok, erotika, pomsta. id Software taktiež bezdôvodne neprekombinovali postavy, v hlavnej úlohe (dnes už legendárny) William J. Blazkowicz a nemenej známy záporák, Deathshead a mnohí iní. Útržky z novín, dialógy s ostatnými plus nejaké tie flashbacky vám pomáhajú zorientovať sa v tom, ako vlastne nacisti vyhrali vojnu a prebrali kontrolu nad takmer celým svetom. Pokrok od poslednej časti z 2009 je náramne obrovský. Bethesda nezaostáva s modernými hrami, obnova zdravia (funguje spolovice), možnosť výberu medzi stealth akciou alebo mayhem (ala Rambo... Ehrm, pardon, ala B.J.) a nechýbajú ani jumpscare scény ako to je u tejto sérii obvyklé dopĺňané podľa mňa jedným z najlepších herných soundtrackov. Zvukové efekty sú proste na nezaplatenie, atmosféra je tvorená zväčša z nich, pri stupňovaní deja máte po tele zimomriavky. Hra funguje okrem scriptov postáv na novom idTech 5 engine a tu je ten zádrhel. Vplyv na hraní negatívny kvôli enginu nie je, ide o grafické detaily, ktoré sú na každom kroku. Smutné, keďže tomuto skvostu inak nechýba nič. Odporúčam prehodnotiť kúpu. Zarytý fanúšik má deja vú, ostatní herný zážitok na veľmi dlhú dobu.
Na spôsob poľského Sniper Ghost Warriora 2. svetová vojna absolútne nezaujala. Zbrane vôbec, misie trochu a príbeh nebol žiadny. Ale hlavne že som bol na to taký nabrúsený že nakonci bude aspoň nejaká zaujimavá scénka som to prešiel dokonca. :/
Worms Reloaded má výbornú grafiku. To by nebolo až tak zaujimavé keby ste sa nepozreli do HW nárokov. Takmer vôbec to nie je vidieť. Keby som si prečíta HW tak by som tú hru ani nesťahoval. No toto siaha na poriadne HD hry. Veľa módov, vlastností a vymožeností v hre Vám utvorí pekný zážitok z hrania. No malä kampaň a máp tomu veľmi málo "pomáha" ba priam ubúda z kvality. Ale aj tak VYSOKO odporúčam!



© 99-2022 ABCgames.net 
Facebook
 ABCgames.CZ | SK | E-shop hry |