GAMESCHEATSTRAINERSWALKTHROUGHSCD COVERSWALLPAPERSSCREENSHOTSDOWNLOAD

OTHER
CALENDAR
FORUMS
COMPANIES
TOP 10

BUY GAMES
USER
Login
Registration


Users
Games Store
ABCgames
Contact, RSS, Cooperation
STATISTICS
Games:
Cheats:
Trainers:
Walkthroughs:
Localizations:
CD covers:
Wallpapers:
Screenshots:
Download:
21409
5455
5063
1438
1600
7352
6159
13167
1687

Online 39 users

Walkthroughs > StarCraft: Brood War


Zobrazení:36153
Autor návodu:Pert Holub

Hello Everybody!! Jsme tu s dalším návodem, tentokrát na Starcraft: Brood War. Tato hra, každopádně jako každá od Blizzardu, je jedna z nejlepších strategií, které jsem v době její největší slávy hrál. Samozřejmě, Starcraft vystřídaly další hry….

Nejdůležitější ve hře je rychlost. Bez rychlosti vás nepřítel dostane během pár minut. Hned od začátku musíte rychle začít vyrábět základní pracanty (Terran - SCV, Protoss - Probe, Zerg - Drone), neboť jsou jediní, kteří mohou stavět budovy (za Zergy bacha na stavění - Drone staví tak, že sám sebe zmorfuje do budovy, kdežto Probe pouze spouští proces stavění, z čehož vyplívá, že můžete s ním dále těžit. Ale těžit co?? Ve hře můžete těžit dvě suroviny: Minerály a plyn. Minerály jsou potřeba zejména v počátcích na ty nejlevnější jednotky a základní stavby. Nenechte se ale zmást a těžte jej jak jen to jde. Pozor ale, aby vám pracanti nezaplnili populační limit. Populační limit je vaše omezení. Hraničí na dvou stovkách a překročit se nedá. Ty dvě stovky ale můžete docela dobře využít…Plyn je druhá "věc", která jde těžit. S jeho pomocí vyrábíte účinnější jednotky, stavíte lepší budovy a nakonec se vám zlepšuje závěrečné skóre. Význam plynu nepodceňujte. Stejně jako u minerálů, těžte jej jak se dá. Pokud máte Command Center / Nexus / Hatchery blízko, stačí tam poslat tak tři pracanty. Ale na to nejdůležitější jsem zapomněl. Plyn se nedá těžit bez Rafinerie / Asimilatoru / Extractoru. Tyto Budovy se dají stavět na takových sopkách, Vespene Gayzerech. Smůla je, že uvnitř může být pouze jeden pracant. Jakmile vyrobíte tak deset pracantů ( osm na minerály a dva na plyn), postavte si svoji výrobnu vojáků (Barracks / Gateway, za zergy Spawning Pool) a vyrobte jich ze začátku co nejvíce, protože pokud hrajete proti počítači, tak zcela určitě vás přijde za moment navštívit mini-armáda nepřitele. Pak postavte Tak dva až tři Engineering May / Forge / Evolution Chamber. To jsou vaše stavby pro upgradování pěchoty. Od začátku upgradujte co nejvíce, protože je lepší mít trochu ( upozorňuji, že "jenom" trochu) menší armádu upgradovaných jednotek, než bandu zelenáčů s neúčinnými zbraněmi. Preferujte ze začátku vylepšení útoku (je to jedno, pokud staveb máte více), potřebujete to víc. Hned jak si to můžete dovolit, mám tím na mysli a lespoň tisíc minerálů a pět set plynu a armádu čítající minimálně pěti jednotek, porozhlédněte se kolem a založte další základnu. Buďte ale velice, velice opatrní. Předsunutá a málo vyzbrojená základna je lehkým terčem pro nepřítele. Snažte se objevit protivníka co nejdřív. Základní výhoda plyne z pozorování nepřítelovy základny, jaké jednotky vyrábí a proti nim stavět co nejúčinnější jednotky.


Terrani

detektory - Missile Turret, Science Vessel, Comstat Station.

U Terranů je mnoho zvláštností. Jejich Základní bojová pozemní jednotka, Mariňák, je nejlepší jako obyvatel bunkrů. Bunkry pojmou až čtyři vojáky (ne těžkou techniku).Několik takovýchto bunkrů napěchovaných Mariňáky a jste prozatím v pohodě. Mariňáci mohou střílet i na vzdušné cíle. Postavte asi doprostřed či po stranách Missile Turrety. Jsou to detektory, které vidí i neviditelné jednotky. Další jednotka, plamenometný mariňák, Firebat, střílí po protivnících své plameny, je tedy vhodný proti velkým grupám Bohužel, musí bojovat tváří v tvář. U těchto dvou druhů pěchoty jsou dvě vylepšení. Pro mariňáky tu máte nové střely U-2680, které zvýší dostřel, druhé je Stim Packs. Použitím Stim Packu se sníží život jak Mariňákovi, tak Firebatovi, zato jsou ale mnohem účinnější. Teď je na řadě Ghost. Tuto jednotku máte k dispozici po postavení Science Facality a Addonu Covert Ops. Po upgradu může na mechanickou jednotku použít Lockdown, což ji znehybní a znemožní jí útočit. Dále se může zneviditelnit a způsobit ATOMOVÝ VÝBUCH!!! K tomu však potřebujete postavit Nuclear Silo. Je to druhý addon po Comstat station u Command Centeru. Ovšem je velmi problematické seslat atomovku. Pokud chcete zničit nepřítelovu základnu, nebude na to jedna atomovka stačit. Musíte mít minimálně tři, aby byl kýžený účinek na světě. Jestliže se protivník formuje k útoku a poblíž nemá žádný detektor, dá se Ghostem přiblížit a seslat Atomovku na jeho armádu. Ale pozor!! Atomovce to trochu trvá, než na místo doletí. Jakmile ji sešlete, máte dvě možnosti, buď si Ghosta nevšímat a obětovat ho, anebo ho hlídat. Chvíli po vypálení Atomové střely musí ji směrovat a to chvíli trvá. Mějte ho pořád v obraze. Pokud s mu objevily další možné činnosti, je to důkaz, že atomovku už nic nezastaví. Další na řadě je…No kdo to tak může být??? Samozřejmě. Je to náš starý dobrý doktor Pierce z MASH 4077 (pokud jste neviděli MASH, hanba vám), Medic. Jeho jediná činnost je léčení pěchoty. K tomu má pár dalších pomůcek. Medica můžete rekrutovat po postavení Academy. V Aca demy můžete Medicovi zvednout množství energie, kterou léčí. Dále můžete upgradovat Restoration a Optical Flare. Restoration zbaví jednotku všech účinků kouzel a maximálně zvedne zdraví. K nezaplacení u zergského Plague. Optical Flare sníží cíli viditelnost na minimum. Tato jednotka si nevidí ani na špičku peni.. ne, pardon, tedy nosu. Pokud spatříte nepřítelovu patrolující jednotku, neváhejte a použijte Optical Flare. V každé armádě by měl být Medic. Dost řečí o pěchotě a vrhneme se na těžkou techniku. Základní jednotka těžké techniky je Vulture, motorka. Její vlastnosti se dají upgradovat ve War Factory v Addonu Tech shop. Po upgradu může jezdit rychleji a hlavně pokládat miny. Tyto miny jsou k nezaplacení při obraně. Smůla, že každá motorka může položit pouze tři miny. Alespoň se hodí na průzkum. Další jednotka je Siege Tank. Jedna z nejlepších jednotek ve hře. Bohužel, i tato maličkost má svoje mouchy. Po upgradu v Tech Shopu se může tank rozložit na obléhací mód. Po rozložení je schopen, zvláště ve větším množství, způsobit velká zranění na velkou dálku. Po rozložení je schopen způsobit až 70 zranění plus bonus 5 zranění. Dále je tu Goliath. Robotický Goliáš. Po upgradu dokáže útočit účinněji a může střílet i po vzdušných cílech. Tak to bylo dost z pozemních jednotek a těžké techniky. Teď vzhůru k nebesům. Za terrany můžete postavit pět vzdušných jednotek. Základní lítačka, Wraith je schopná zneviditelnění a může střílet i na pozemní cíle, ovšem s mnohem menší účinností. Po postavení starport a Control Tower můžete postavit Dropship a Valkyrie. Dropship je klasická dopravní loď. Její nevýhodou je rychlost. Je nejpomalejší ze všech přepravních jednotek ve hře. Dále Valkyrie. Loď schopná útočit pouze na vzdušné cíle záplavou raket. Pár těchto udělátek více, zastavíte skoro každou armádu ve vzduchu. Potom je tu Science Vessel. V podstatě nemůže útočit, je ale obdařená mnoha skvělými "kouzly" pro každou příležitost. Standartní schopností je možnost aktivovat na jakoukoliv jednotku Defensive Matrix, čili štít s neuvěřitelným obranným číslem. Dále je tu EMP Shockwave. Tato shockwave vyprázdní z cíle a blízkého okolí energii. Skvělé pro likvidaci Protossáckých štítů či dočasné umrtvení jednotek, které jsou na magii a štítech závislé, například Protosský Archon či Zergská Queen. Dále je tu Irridiate, ozáření. Po aktivování je štít pomalu likvidován zeleným mrakem kolem něj. Pokud zakouzlíte tento zelený mrak (miluji město) do větší grupy, zaručuji vám, že jich na konci moc nezbyde. Potom je tu Battlecruiser. Ultimátní zbraň. Po upgradu máte možnost použít jeho jedinečnou weaponovku, Yomato Gun, nejúčinnější zbraň ve hře, která jedním zásahem likviduje téměř všechno. Stavte jich co nejvíce, jejich obyčejný útok taky není k zahození. Jejich nevýhoda je příliš malá rychlost. Než se doslova a do písmene doplazí k nepříteli, do té doby snad budete buďto vítězem, nebo poraženým. Pokud však vyčkáte na jejich přílet, nebudete litovat. Spojenými silami se dá dosáhnout téměř čehokoliv. Terranské Mise v kampaňi jsou pestré a zábavné, i když občas zdlouhavé. Dodneška si mohu troufnout, že se zatím nenašel nikdo ( ledaže bych byl dvakrát, ach ty zázraky klonování), kdo by mě dokázal sám proti mně porazit. No, o Terranech víte kromě staveb asi tak všechno, ale stavby poznáte určitě sami. Za terranskou konfederaci spojených světů vám přeji příjemný zážitek při hraní za Terrany.


Protossané

detektory - Photon Cannon, Observer

Protossáci jsou podle mě nejlepší ze všech. Síla jejich útoků je neskutečná. Z pěchoty tu máme Zealota. Jednotku hodící se téměř do každé situace. Ve větším počtu jste v pohodě. Mají ale dvě mouchy. Velká zergská grupa je rychle zlikviduje a neschopnost střílet na vzdušné cíle. Jejich upgrady, stejně jako u jiných národů a pěchoty, se týká především zbraní a obrany. Tady je však přidán ještě "bonus". Každá Protossácká jednotka či budova má dvě čístí výdrže / zdraví. Jedna je normální lidská (strojová) schránka, a druhá je obranný štít. Jeho dobití trvá bez pomoci docela dlouho. Dá se ale urychlit budovou Shield Battery, která dokáže štíty obnovit takřka hned. Mimochodem, abychom to nezamluvili, jejich útoky na vzdušné cíle musí obstarat Dragooni. Tato jednotka je jako stvořená pro likvidaci vzdušných jednotek. Nevýhodou je poměrně velká cena a velké prodlení mezi výstřely. Větší množství to ale spraví. Snažte se jich mít co nejvíce, ale nezaplňte si jimi svůj populační limit. Templáři jsou na tom dost dobře. Sice nemohou útočit, ale magie jim to mnohonásobně vynahrazuje. Upgradovat můžete jeho zásobu energie, Psionickou bouři a halucinaci. Psionická bouře je asi nejlepší kouzlo za Protossy. Vykouzlíte tím nic extra velkou bouři, která likviduje, či dostatečně poraní všechny jednotky. Její celkem malá cena jim dává výhodu několikanásobného použití. Hlavně se ale nesnažte kouzlit jich více na sebe. Efekt se nenásobí. Jednu třeba vykouzlete na nepřítelovy jednotky a druhou trochu víc směrem k Templáři. Důvodem je, že počítačem řízený protivník se automaticky rozběhne k Templáři. Z toho důvodu kouzlete bouři blíže k sobě. Snad je to zlikviduje. Pro jistotu mějte po ruce Shuttly, ke kterým se vyjádřím později, abych nezapomněl, spojením dvou templářů vznikne Archon. Tato jednotka má velice vysoké číslo štítu, bohužel, pod ním je pouze tenká schránka složená z deseti hit pointů. Dark Templar je na tom mnohem lépe. Jeho standartní útok je 40 bodů zranění, což je na pěchotu velice úctyhodné. Spojením dvou Dark Templářů vznikne Dark Archon, další solidní magická jednotka. Upgradujete jeho schopnosti, stejně jako Tempářovy, v Templar Archives. Mezi schopnosti patří i běžné zvýšení zásob energie i Feedback, Mind Control a Meelstorm. Feedback slouží k doplnění zásob energie Dark Archona. Spořádá část života a energie jednotky, která ho doplní na maximum. Mind Control je podle mě nejlepší kouzlo ze všech. Dovoluje vám, ovšem za cenu sto padesáti bodů energie, ovládnout jakoukoliv nepřátelskou jednotku (prostě kohokoliv, Drona, Scv, Battlecruiser atd.). Výhoda je, že pokud ovládnete pracanta (Drona, SCV), můžete stavět budovy jeho národa !!!!!!! To je k nezaplacení….

Tak, Teď jsou na řadě roboti těžké techniky. První robot je Shuttle, transportní loď. Upgradovat se dá její rychlost, a to v Robotics Support Bay. Stejná, jako u Terranů, jen je rychlejší. Samozřejmě, pokud chcete přesunout armádu RYCHLE, Postavte si Shuttly. Dále tu máme Reavera. Jakéhosi šneka vystřelujícího Scaraby, malé a veleúčinné bomby. Jeho schopnosti se mohou upgradovat v Robotics Support Bay. Upgradovat můžete počet a účinnost Scarabů. Jejich síla je super, tedy až po upgradu. Při vašich útocích si hlídejte Reavery. Jejich Scarabové se musí dokupovat. Trvá to chvíli, ale zničená nepřítelova báze za to stojí. Rozhodně je přepravujte v Shuttlech. Dále je tu detektor se vším všudy, klasický satelit, Observer. Upgradovat můžete jeho rychlost a LOS ( pro neznalce, LOS je zkratka pro Line Of Sight - linie dohledu, čili maximální dohled). Observer je součástí každé, ať už útočné nebo obranné, strategie. S jeho pomocí vidíte neviditelné jednotky. To bylo z pozemních vojsk a techniky. Teď vzhlédněte k nebi, Protossácká vzdušná armáda je tu!! Základní vzdušná jednotka Protossů, Scout se hodí do každé situace. Jeho rakety proti vzdušným cílům jsou super-účinné, zvláště máte-li jich více. Upgradovat se dají l Cybernetics Care, a to síla útoku a hodnota obrany. Já je nejčastěji používám k doprovodu pro….no pro koho ?? Nevíte ?!?!?! Přece pro Carriery. Carriery jsou vzducholodě, jenž nemohou samy útočit, k útoku potřebují miniaturní stíhačky, Interceptory. Po Upgradu jejich množství v Fleet Beacon jich můžete mít osm. U těchto létajících kolosů platí čím více, tím lépe. Jako doprovod jim dejte pár Scoutů a Observer. S trochou taktiky máte vítězství v rukávu. Mezi další létavky patří Arbiter. Tato loď se hodí spíše jako doprovod než útok. Jeho poměrně slabý útok propojený s dlouhou dobou nabíjení je spíše k hov…., kdežto v používání magie je nejlepší. Upgradovat jeho schopnosti můžete v Arbiter Tribunal. Mezi Arbiterovy schopnosti patří Recall a Stasis Field, nepočítám možnost upgradovat jeho zásobu energie. Recall s e hodí na útok. Když pošlete armádu, o kterou byste neradi přišli, a protivník vám ji pomalu, ale jistě likviduje, Arbiterem, který máte určitě nachystaný v bázi se spoustou štítových baterií, použijte na jednotky Recall. Nejprve je však zformujte do co nejmenšího chumlu a kouzlo spusťte asi tak na střed. Armáda se objeví u Arbiteru. Skvělý pomocník do podobných situací je i Stasis Field. Cíl kouzla i jednotky kolem, ať už jsou vaše nebo nepřátelské, zakysne v bloku ledu, který je nezničitelný do té doby, dokud se sám nerozpustí. Je perfektní na ochranu jednotek v bitevním poli. Prostě je polozničené (i hůře) zmrazíte a počkáte. Jestliže jste armádu zmrazili v protivníkově bázi, těsně po rozmrznutí použijte Recall. Pak je tu Corsair, jednotka schopna útočit pouze na vzdušné cíle, ovšem v taktice nabývá významu kvůli jedné věci, totiž Destruption Webu. Upgradovat se dá ve Fleet Beaconu právě tato schopnost a jeho zásoby energie (klasika). Po upgradu může použít Distruption Web dvakrát. Podstata tohoto kouzla je jednoduchá. Po vykouzlení Distruption Webu se postižená oblast a všechno v ní, pozemními jednotkami počínaje a budovami konče, stává neschopno střílet na vzdušné cíle!!!! Prostě vyrobte pár Corsairů, pošlete je k jejich Cannonům / Missile Turretům / Spore Koloniím a na každou zakouzlete Distruption Web. Zaručuji, že celá soupeřová těžce a draze vybudovaná protiletecká základna je mu teď na nic. Nalétněte tam (pozor, D.W. působí na jednom místě, čili jednotky mohou z oblasti působnosti vystoupit a útočit, a proto by měly být cílem číslo jedna) Na věže však nesmíte zapomenout. Kouzlo za chvíli vyprchá a vše pod ní může zase začít útočit. Podle mě jsou Protossané nejlepší, a to kvůli svému malému počtu a lepší ovladatelnosti. Co se mi však líbí nejvíce?? Jsou to hlasy, kterými jsou namluveny jednotky u Protossanů. Věčné Adun Toridas a I Live for Aiur je pro mně rajskou hudbou. Jménem Executorovým doufám, že vybojujete zpět ztracený svět Aiur….
Adun Toridas.


Zergové

detektory - Overlord, Spore Colony, Queen

Zergové jsou jediný národ, kde hraje roli větší množství. Prostě vyrobte kvantum monster a pár silnějších a neváhejte zaútočit. Pouze jedna připomínka k budovám. Hned od začátku, tedy jakmile našetříte alespoň 400 Minerálů, postavte hned vedle nebo kousek dál Hatchery (kvůli rychlejší výrobě. Časem jich postavte více, tedy pokud jste ve válečném stavu). Základní pracant, Drone, je schopný neaktivovat miny a tím pádem (musí na ně vidět - mějte po ruce Queen či Overlorda) je i likvidovat. Nezapomínejte, že pokud necháte Drona stavět budovu, Drone staví tak, že se zmutuje do budovy, čímž máte o jednoho těžiče méně… Základní a nepostradatelná jednotka, Můžete u něj upgradovat jeho obranu, útok (Evolution Chamber), rychlost a adrenalin(Spawning Pool) Zergling, je ze začátku nejlepší jako bojovník, později se hodí na předsunuté kolonizační armády, kdy s Overlordem ze začátku přinesete osm Zerglingů, necháte je zakopat a s ochranou tohoto místa jste za vodou. Samozřejmě, časem si tam postavíte Hatchery atd…. Další jednotka, spíše však posuvný Pylon/Supply Depot. Overlord zprostředkovává populační limit. Čím jich je víc, tím více můžete mít jednotek. Upgradovat můžete jeho obranu (Spire), rychlost, možnost transportu a délku dohledu (Lair). Několik Overlordů nechte patrolovat po krajích vaší základny, protože vidí neviditelné, nebo na jeho místě postavte Spore Colony. Dále je tu Hydralisk, snad nejlepší jednotka ve hře. Jistě, je to můj názor. Je levná a účinná jak proti vzdušným cílům, tak proti pozemním. Upgradovat můžete jeho útok a obranu (Evolution Chamber), Rychlost a dostřel spolu s mutací v Lurkera (Hydralisk Den). Lurker je jednotka schopná útočit pouze pod zemí. Je tedy nutné, aby se nejprve zakopala. Je sice trochu do začátku dražší, ale stačí jich deset, mini doprovod Zerglingů a Hydralisků a brzký útok je tady….

Dále je tu základní létavka, Mutalisk. Mutalisk je schopen zaútočit na více cílu najednou, musí však být vedle sebe. Upgradovat můžete útok a obranu (Spire). Pokud jich máte více a máte postavený Hive, jste za vodou. Mutaliskové jdou upgradovat na Guardiany a Devouvery. Guardian je sice schopný útočit pouze na pozemní jednotky, zato však s takovou kadencí, že nic pozemního nevydrží tento nápor. Devouver zase může útočit pouze na vzdušné jednotky. Vystřeluje dosti pomalu, a to jakési Acid Spores, které pomalu ubírají život. Upgrady pro ně platí stejné jako u Mutalisků. Teď se světe drž!! Bude řeč o létavce. Je tu jedna z nejúčinnějších jednotek ve hře, Scourge. Jsou extrémně levní a rychle se vyrábějí, čili pro případ obrany nemusíte mít obavy. Scourge útočí tak, že zasáhne loď a vybouchne. Výbuch je na Terranské lodě zničující, pro Protossácké trochu lehčí, ale přece jen je to oříšek. Existuje proti nim obrana. Postavte lodě tak, aby byly blízko vašich věží/bunkrů. Ty si s nimi už poradí. Lodě však musí taky trochu píchnout. Tak do toho. Vrátíme se na zem. Ale ne, počkat. Málem bych zapomněl. Je tu ještě Queen, mocný vzdušný mág. Měla by být součástí každé strategie, ať už útočné, nebo obranné. Upgradovat můžete obranu, (Spire) zásobu energie, Broodlingy a Ensare (Queen Nest). Jejím základním kouzlem je Parasite. Použijte toto kouzlo na nějakého nepřátelského pracanta (je to výhodnější, většinou vidíte na jeho základnu) a vidíte to, co vidí jednotka zasažená parazitem, pokud však jednotku zničíte, parazit zahyne taktéž. Pokud vám soupeř nakází jednotku, zničte ji zvláště pokud jde o jednotku, se kterou chcete vést překvapivý útok. Pokud uvidíte, jak se proti vaší základně žene Arbiter, hned ho nakažte parazitem. Dá se předpokládat, že má kolem sebe spousty jednotek. Takto je uvidíte. Kouzlem Spawn Broodlings vykouzlíte z každé nepřítelovy jednotky (samozřejmě že i ze své, co by to ale mělo za význam ?!?) ve svoje. Ensare je zpomalení. Queen zakouzlí Ensare na nepřátelské jednotky a rázem je z nich šnek. Proti je dnotkám jako Vulture Bike se hodí, snáz je pak zlikvidujete. Tak, a teď se vrátíme na zem. Je tu Defiler, mág, tentokráte již pozemní jednotka. Upgradovat mu můžete obranu (snad už víte, co mám na mysli), Plague, Consume a zásoby energie. Plague je mor. Zakouzlete jej na nepřítelovy jednotky či budovy a Plague jim sníží zdraví co nejníže, ale nezničí ji. Consume. Tak to je podle mě docela na nic, protože to málokdy stačíte použít. S pomocí Consume Defiler zkonzumuje jednotku, která MÁ ENERGII!! Doplní tím svoje zásoby energie. Dark Swarm je další Defilerova schopnost. Pokud je v ní nepřítelova jednotka, není schopna útočit na vaše jednotky. Vynikající pro ochranu vašich jednotek.

Yeah! Yeah! Yeah! Nyní je tu kolos kolosů, titán titánů, obří Ultralisk. Jeho vysoký počet hitpointů a útok s obranou z něj činí jednu z nejlepších jednotek ve Starcraftu: Brood Waru. Upgradovat se dá jeho rychlost a obrnění (Ultralisk Cavern) a útok a obrana (Evolution Chamber). Jediná nevýhoda je jeho cena. Hodí se do každé situace. Obrana, útok, i záchranné mise. Jeho využití je téměř neomezené. Prostě je to malý velký Zergský zázrak…

No, myslím, že jsme vyčerpali všechno, co se dalo. Snad jenom Heroesy ne. Jsou mnohem silnější, mají více hit pointů a větší obranu než obyčejní vojáci. Za každou frakci jsou Heroesové v dostatečné míře…

Užijte si Starcraft a pařte, pařte, pařte. Stejně jsem lepší, hi hi hi hi !!!(doufám)

Related Games StarCraft: Remastered
StarCraft II: Legacy of the Void
StarCraft II: Heart of the Swarm
StarCraft II: Wings of Liberty
Retribution: Authorized Add-On for StarCraft
Insurrection: Campaigns for StarCraft
StarCraft: Stellar Forces
StarCraft



Diskusia Príspevkov: 15 Hodnotenie
927 hlasov

100
60
20

80
40
0
41
Zobraziť všetky Pridať príspevok



| Návody | Autori |




© 99-2022 ABCgames.net 
Facebook
 ABCgames.CZ | SK | E-shop hry |