GAMESCHEATSTRAINERSWALKTHROUGHSCD COVERSWALLPAPERSSCREENSHOTSDOWNLOAD

OTHER
CALENDAR
FORUMS
COMPANIES
TOP 10

BUY GAMES
USER
Login
Registration


Users
Games Store
ABCgames
Contact, RSS, Cooperation
STATISTICS
Games:
Cheats:
Trainers:
Walkthroughs:
Localizations:
CD covers:
Wallpapers:
Screenshots:
Download:
21409
5455
5063
1438
1600
7352
6159
13167
1687

Online 3333 users

Užívateľ > aggylincz > Hodnotenia

| Užívateľ | Hry | Hodnotenia | Priatelia |

Velké překvapení. Jakoby odnikud se tu objevila výtečná FPSka s RPG prvky s výborným nápadem a velmi líbivou grafikou.
Samotné místo hry mě velmi překvapilo, na dně moře jsem fakt ještě nehrál. Zbraňový arzenál téměř nemá chybu, plasmidy v ruce velmi pomohou (házet na nepřítele vlastní miny) a více možností konce taky určitě potěší. Délka zhruba kolem 9 - 12 hodin je dneska standardem, který neurazí.
Maličko zamrzí jen 1 minihra při hackování, nesrovnal jsem se s zkoumáním pomocí fotografování nepřátel, kteří si z Vás přávě dělají večeři. Nepřítelé někdy vydrží krapet moc (naférovku z brokovnice s výbušnou municí z 25 cm ubere nepřátelskému střelci na střední obtížnost 1/2 HP,,,,, ehm) ale to není na škodu, je to výzva.
Kvalitní hra, kterou kdo si nezahraje, neví o co přišel.
Tento díl mohl směle konkurovat Call of Duty, nebýt několika malých chybiček.
Není moc her, kde dostanete svěřené družstvo, které byste měli jako velitel udržet na živu. Prostředí hry není špatné, od farmy po rozpadající se hořící budovu.

Negativum vidím v tom, že když chvilku míříte, trefíte na 100000% přesaně to kam míříte. Ruka se vám ani nehne. Hmmm hezké, zkuste v reálu. Dnes u 75% her používaný systém, že to nakoupíte, na chvíli se schováte a jste 100% v poho, bych nemusel. Předchozí díly BiA na tom byli lépe. Občasné pseudoscény bych přijal, ve válce jsem nebyl a nemůžu tušit, jak pracuje psychika.

Dobrá hra, stojí za to si jí zahrát, ale k opětovnému přehrání mě nedostala.
Nejlepší kus z dosavadní série GH (lepší pak už je snad jen Metallica a 5). Ani by mě nenapadlo, že mě tak jednoduchá hra chytne a nepustí k ničemu jinému na celý měsíc. Soudtrack: vybere si každý - je tu vše - popem počínaje přes klasický rock až po punk, metalcore nebo trash metal. Songů je celkem 85 - obstojný počet.
Negativem je to, že jak kytaristé, tak bubenící brzy narazí na omezenost klávesnice a myši. Jednak buď noty nestíhají, nebo je motají. A vypláznout 4500 za celý set (kytara, bicí, mikrofon) nebo 1500 jen za kytaru si nedovolí každý. Nvíc detailisté mohou začít křičet, že vyťukáváte občas to, co ve skutečnosti nehrajete.
Závěr: nadupany soundtrack, obstojná grafika, chytlavost --- pozor však na omezenost kláves a myši a cenu instrumentů.

Tak dlouho jsem čekal, zahrál a už na hru nemyslím. Hra má perfektní příběh, s tím jde s 1 dílem ruku v ruce. Připadal jsem si jako ve filmu. Pak jsem přešel na ulici, zde bych vytkl jen nový otáčkoměr a také, že jsem nenašel přepnutí na manuální převodovku. Chvíli mi trvalo zvyknout si na systém krytí, který funguje velmi dobře. Ale po 10 hodinách hry mě čekalo velké zklamání. Jednak je konec utlý a přímo vybízí k pokračování(to by mi nevadilo), ale při prohrabováním menu jsem byl vysoce zklamán, když jsem nenašel volnou jízdu. Velkým průšvihem jsou i policajti. Tady jim unikne každy. A co se týče jejich řidičského umění, asi ani nebyli v autoškole.
Co říct na závěr: Mafia 1 to není. Nestrávil jsem u hry ani 1/10 toho co u 1. dílu. Ale rozhodně jsem se tu 1/10 nenudil. Stojí za to si to 1x nebo 2x zahrát. Tím to končí.
Tahle hra mi připadá, jako by to ani nebylo NFS. I když série není od dob 5. dílu ničím ultra reálným (alespoň co se týče poškození, které je prakticky nulové), tohle je dost velký úlet. Při hře mi připadalo, že se autoři chtějí vrátit alespoň k Most Wantedům, ale nedaří se jim to.
Chování automobilu mě velmi rozladilo, auto si poklouzávalo jak chtělo. Nevím, jestli to bylo z části dáno línou kamerou, ale pánové vývojáři, tohle divadlo na silnici asi nepůjde, zatáhnout ručku a auto ani neletí do smyku, ale místo toho uhne. V realitě bych se asi kutálel hodně daleko, nebo si aspoň vyzkoušel zákony odstředivé síly v hodinách.
Příběh se sice povedl, ale závodní hry jsou o kvalitním závodění.
Až budete vytvářet další díly, na tenhle raději nevzpomínejte.
U této hry nelze hodnotit Single player - je to multi-player, jen místo hráčů tu máme boty. Tuto hru dělá skutečně multiplayer.
Jednoduchá, ničím novým nerušená tradiční řežba s všemi parametry, které by měla mít.
16 hráčů, poměr grafika/HW náročnost výborný, přes 100 možných skinů, všechny módy potřebné pro dnešní mutliplayerovku (od deathmatche až po vlajky), dobrá stabilita.
Pro multiplayerové hráče nezbytnost, pro off-livové hráče príležitost se vybít.

Kdo není zatížen na domácí pohodu a soukromničení a rád se řeže ve skupině ať si přidá 30% které sráží absence příběhového single-playeru.
Zbylá 4% tvoří absence jakéhokoliv soundtracku a drobný nedostatek map pro nedeathmatchové módy.

Dodatek: Snadno dostupné a HW nenáročné demo je číslem jedna na slabých počítačových sestavách ve školách, které by buď např. Call of Duty nezvládly, nebo se žáci nechtějí zdržovat věčným načítáním. (Nezažil jsem abyse mi mapa i s boty načítala déle jak 15s.)
Čekalo se na ni, objevila se, zapomnělo se na ni. Tak bych tuto hru popsal.
Hra přichází ve stínu Doomu 3, kterému se téměř podobá. Téměř.
Návrat k Stroggům určitě potěšil všechny hráče, které 3. pokračování sklamalo. Příběh nenadchne, zato ale nezklame. Nápad stát se v průběhu hry na půl nepřítelem shledávám originálním.
Graficky je na tom hra obstojně, pro dobu vydání lehcý nadprůměr.
Ale z čeho se autoři od Doomu 3 nepoučili, je fyzika. Moc jí tu opravdu nenajdete, proto hra působí jemně kýčovitě. Lineání konec nepřekvapí, prostě je to normální FPSko.
Z čeho se ale poučili je týmová spolupráce. Zhruba 1/3 hry strávíte v doprovodu týmových kolegů, kterým AI moc nechybí. Další 1/3 minimálně ve spojení.
Kompletní česká lokalizace je dobrá věc, která se také celkem povedla.

Pokud se zajímáte o singl, tak si zahrajete, hra Vás bude bavit, ale za 1/2 roku už si na ni nevzpomenete.

Hra nabízí velmi kvalitních zhruba 6 hodin zábavy v singleplayeru. Graficky odpovídala době zcela dostatečně. AI je trochu slabší, ale nelze říct že totálně slabé.
Multiplayer nabízí originální režim týmové spolupráce, kdy se rozdělíte na vojáka, medika, technika a důstojníka (každý má své zbraně, schopnosti).

Až na délku a AI se jedná o téměř bezchybnou hru, navíc už v základní verzi zřídkakdy buglou.
Skvělá hra, která zavede na skvělá místa Ukrajinské mrtvé zóny. Duchové sbíhající se kolem Vás, války s fanatiky, všudypřítomní mutanti, radiace, smrtící anomálie a na konci samotný Černobyl. Atmosféra se povedla, v podzemních laboratořích, odkud jsou slyšet monstra, Vám volno nebude. Obtížnost osloví každého, od hardcore profíka, který je schopný přehrát hru za 8 hodin po pomalého hráče, kterému zabere 30 hodin. 7 možných konců zajistí dobrou znovu hratelnost.

Stojí za to zahrát si. Hra Vás chytne a těžko pustí. Jen odklady, které se podepsaly na grafickém kabátě, místy chaotičnost zóny a nepřátelé z 300 neprůstřelnými vestami trochu zamrzí.
Kdo by to byl řekl, že se z Polska objeví hra, která přesvědčí, že single-playerové RPG hry ještě nejsou mezi dnešnímy MMO-RPG mrtvé. Příběh míchající lásku, vraždy, šmelinu, korupci, sex, drogy, podsvětí nebo 3 možné NE KONCE ale už i průběhy (navíc ne, že támhle chybí jedno NPC, ale že proti Vám stojí 1/2 populace světa a 1/2 zase za Vámi) opravdu chytí. Od krádeže ingrediencí na začátku až po město s nejživějšími ulicemi ve světech RPG (myšleno NPC) v plamenech není stará ošlapaná cesta. Comba mečem míchaná s utočnímy znamenímy (kouzly) používaná na nepřátele lidmy počánaje a požíračky mršin konče nepřestanou bavit ani v poslední kapitole v posledním boji, na který Vás čeká minimálně 18-ti hodinová cesta. + Plná česká lokalizace vytvořená s citem pro situace a neupejpající se použít ostřejší slůvka.
Zamrzí obrovská velikost save (až 180 mega), občasné pády nebo místy grafické nedodělky (postavičce při rozhovoru vlají fousy přes celou hlavu). Někteří mouhou být zaraženi omezenými možnostmi pohybu = 2-4 lokace na kapitolu, ale ono to stačí.
Pánové z Polska ukázali svaly a poslali světu vzkaz, že tu jsou ještě hry, které stojí za to hrát bez dalších lidí a že je reálné udělat hru, u které se musí myslet jako detektiv, král nebo alchymista.
Ačkoliv stojí za to si nového Wolfa zahrát, oproti starému (Return to castle Wolfenstein) je to už dost velká pohádka. Děj se vlastně točí kolem talismanu (ve 2. světoce je to krapet moc nové), který vám dává skoro až nesmrtelnost, když se ho naučíte používat. Umožňuje zrychlit se+vidět svět v "pravém", zpomalit čas, vytvořit si štít nebo znásobit střelné poškození. Zbraní je tu o něco méně než ve starém Wolfovi, ale futuristické nechybí. Herní doba kolem 6-8 hodin dnes už neurazí (je standardem).

Singleplayer jsem si užil, něž mi začal připadat až trochu přetažený v fantazy pohádku. K opětovnému přehrání mě za 1 rok nepřitáhl.

Není to už ten starý dobrý Wolf.
Cataclysmu se z části podařilo navázat na TBC a sice že bez taktik to prostě nepůjde. Na druhou stranu překopal do základu celý herní systém a ne každému tato změna sedla. Psát recenzi je čistě věcí názoru, a proto osobně říkám, že mě se změny poměrně zalíbily. Polovina herních pricipů buď zmizela, nebo byla poupravena. Na druhou stranu vznikly nové.
Na tuto hru neexistuje globální recenze.
Jedná se o první datadisk, který nemá návaznost na žádnou předchozí hru Blizzardu.
Hodně lidí si ji oblíbí, stejně jako zastánci staré školy ji zavrhnou.



© 99-2022 ABCgames.net 
Facebook
 ABCgames.CZ | SK | E-shop hry |