GAMESCHEATSTRAINERSWALKTHROUGHSCD COVERSWALLPAPERSSCREENSHOTSDOWNLOAD

OTHER
CALENDAR
FORUMS
COMPANIES
TOP 10

BUY GAMES
USER
Login
Registration


Users
Games Store
ABCgames
Contact, RSS, Cooperation
STATISTICS
Games:
Cheats:
Trainers:
Walkthroughs:
Localizations:
CD covers:
Wallpapers:
Screenshots:
Download:
21409
5455
5063
1438
1600
7352
6159
13167
1687

Online 1608 users

Užívateľ > zajkoajko > Hodnotenia

| Užívateľ | Hry | Hodnotenia | Priatelia |

grafika 70
dej 60
hratelnost 70
naroky 100
ovladanie 100
___
400/5=80 percent.
Kiez by tato hra nestratila ducha AVP 1,2 :(
Je to skratka cierna ovca rodiny!!!


Ani v najhoršom sne by ma nenapadlo, že sa EA niekedy dopustí takej chyby akou je absencia sieťového hrania. Nie každý z nás má internet, a aj keď sa to môže pre niektorých znieť ako sci-fi tak opakujem: NIE KAŽDÝ Z NÁS MÁ DOMA INTERNET !!!
Rád by som však podotkol že nebiť tohto veľkého omylu, dostala by táto hra 110% zo 100
Hendis to vystihol. Nápad to bol totiž skvelý. A to jak po grafickej, tak aj po žánrovej stránke. Avšak fádnosť a stereotyp spôsobený nedostatočnou dávkou RPG detailných prvkov túto hru nepustí vyššie. Práve z toho dôvodu si myslím že len málo hráčov si hru zahrá znova, či už o mesiac alebo o rok. Možno, ak by autori siahli po okopírovaní istých partii Fallout-u , mohla by hra dostať ten správny ,, šmrnc "


Navzdory všetkým kritikám ktoré padli na tento titul si dovolím nesúhlasiť s tvrdením že Fallout New Vegas nepriniesol nič nové. Taktiež treba poukázať na fakt, že sa nejedná o Fallout 4. V tomto prípade mám skôr pocit že sme svedkami vydania titulu Fallout 3.5 Typickým príkladom takéhoto ,,medzi titulu,, nám je jednoznačne aj hra s odlišným žánrom FlatOut: Ultimate Carnage. Skrátka a dobre, si myslím že takéto tituly majú svoj zmysel. V žiadnom prípade by som nad Bethesda Softworks neprižmuroval a ani nijako inak pokrytecky neurgoval. Hra má omnoho viac + než mínus bez ohľadu na to čo bol, a čo nebol Fallout 3. Koniec koncov akoby hráči zrejme reagovali ak by jablko nepadlo o kúsok ďalej ?

Hororová atmosféra tohto DLC, nijak extra neprevyšuje hororovú atmosféru jaskýň pôvodnej hry alebo oblasť plnú Páračov. Avšak miestami som bol vyľakaný na smrť. A to z toho dôvodu že som mal pocit že prídem o nervy. Väčšie bludisko som v žiadnom titule Fallout ešte nevidel. Prínosom môže byť zopár nových zbraní až na Holorifle. To je totiž zbraň tak silná že ak sa človek rozhodne hrať DLC a potom hlavný dej (ako napr.ja) tak má o veľa problémov menej, no zrejme aj o kus zábavy. V každom prípade tento DLC doporučujem, pretože je súčasťou skladačky menom Fallout : New Vegas , zvyšuje max možný Level a predsa len je to výtvor Bethesda Softworks a Obsidian Entertainment a odtiaľ prepadáky rozhodne nevychádzajú ;)

100%
- 15% Pre ten ,,chaos spôsobujúce bludisko"
- 10% má na svedomí zbraň ktorú som nazval ,,kazisvet""

50 % už len za to že Bethesda Softworks a Obsidian Entertainment držia slovo :)
20 % za to že aj toto DLC obsahuje okren iných noviniek aj zbrane, ku ktorým sú opäť k dispozícii aj módy
5 % za +5 Levelov
5 % za perky a dážď :)

____________________________________________________

-20 % za ďalšie jednotvárne DLC a teda aj mierne sklamanie :(

Verím že Lonesome Road a Old World Blues bude trocha iná liga ;)
V konečnom dôsledku je však FNW HH napriek všetkým nedostatkom, aspoň jemným osviežením a rozšírením jedného z najpopulárnejších a najnelineárnejších RPG, ktoré má naozaj slušnú dávku hrateľnosti !
Som nahnevaný. Sklamaný a smutný zároveň. Možno aj preto že som očakával príliš mnoho. Pravda je že som nemal tušenie do čoho sa púšťam. Gothic 3 bola moja prvá skúsenosť z rodiny Gothic. Dal som si povedať po prečítaní hodnotení na ABC Games. A myslím že každý uzná že Oblivion-u táto hra nesiaha ani pod stoky pod cisárskym vezenim. I keď je pravda že Gothic 3 má niečo, čo Oblivion-u vytkne asi každý zaťatý hráč RPG žánru. A tým je okrem iného systém levelovania. Veď už diablo (nech mu je zem ľahká) ako i jeho mnohí predchodcovia nás učili že najkrajšie koláče nedostaneme bez práce. Avšak je to zrejme jeden z málo dôvodov pre ktoré sa ku Gothic-u MOŽNO ešte niekedy vrátim. Možno pre neskutočné množstvo chýb ktoré mi zvyknú dvíhať tlak. A ani patch všetkých patchov na svete to už asi nedokope tam kam treba.
PS : Dialógy pri ktorých postavy tancujú a rapujú sú naozaj zábavné. Kôli nim som zrejme nerozkopal počítač pri prezeraní DIA pozitívov:D
-1 Percento za to že táto hra nemala žiaden nedostatok. Teda za to že trčí z davu. Kto chce nech kritizuje ale vidím na vlastné oči ako sa táto hra hráva v rôznych herniach aj dnes. PO 12 ROKOCH !!! Aj naša partia si občas vyrazí na ,,NOČÁK" .Akoby som to tušil keď táto hra vyšla (mal som 13 rokov) že je nesmrteľná.Žiaden iný titul v akomkoľvek žánri sa takto dlho neuchytil a zrejme už ani neuchytí. Na to je už tvorba súčasných hier príliš ovplyvňovaná honbou za, čo najväčším ziskom na úkor kvality.
PS: Myslím si že každý hráč ktorí bol bol **NÁSŤROČNÝ tesne po vydaní tejto hry, chápe o čom točím :)
Najväčšia definícia slova LINEÁRNOSŤ !! Sklamanie v podobe prastarého Unreal III Enginu !! Vodenie za ručičku by som bral !! Aj neviditelné blokády upozorňujúce na fakt, že sa hráč nachádza v prostredí budovanom pod veľkým tlakom nízkeho rozpočtu !! Ale tú drzosť nazvať virtuálny prekážkový beh ,, RPG " tak to neprekúšem. Aj tak však odporúčam sa presvedčiť na vlastnom PC. U mňa je to sklamanie na plnej plnučičkej čiare !!
Absolútny prevrat v počítačových hrách RPG žánru.
Veta ,, to tu ešte nebolo '' by to mohla vystihnúť. Snažil som sa veeeľmi dlho nájsť nejaké mínusy. Naozaj. Ale potom som si uvedomil že človek nemôže ukázať prstom a povedať : TOTO JE ZLE. V TEJ A TEJ HRE TO BOLO LEPŠIE!!!
Pretože TOTO TU EŠTE NEBOLO !!! Cítim sa ako príliš odvážny chuligán že si vôbec dovoľujem takýto titul komentovať ale nedá mi to. Musím sa o to nadšenie podeliť.
Hanba hambatá. Urážka niekoľkých desiatok automobiliek. Nie som sklamaný pretože z ATARI som skoncoval. Je mi jasné že nevedia robiť závodné hry (česť výnimkám ako je GT Legends) čoho dôkazom je aj séria V-Rally. Ale nepochopím ako môže niekto zmontovať takýto odpad po takom úspechu TDU. Po grafickej stránke sa rozhodne veľa nezmenilo. Teda aspoň k lepšiemu nie. Fyzika a správanie sa vozidla na vozovke sú katastrofálne a budú mať aj katastrofálne následky pre samotné ATARI v ďalších tituloch. Týmto NEVIEMTOMUNÁJSŤSPRÁVNYNÁZVOM si ATARI spravilo veľmi zlé meno. 50 percent za to že sa v hre dá na vozidlo nalepiť nálepka Slovenskej vlajky a za to že ako prehliadač interiérov vozidiel rôznych značiek je to OK
Todd Howard raz povedal :
,, Do whatever you want, go wherever you wanna go, be whatever you want to be !! "

a bol TES lV: Oblivon
_________________________
+ cena
+ ne-lineárnosť
+ hudba a zvuky
+ funkčná fyzika
+ dejový základ
+ mnoho quest-ov
+ mnoho zbraní a brnení
+ mnoho lokácii
+ mnoho NPC
+ jazda na koni
+ systém povahy
+ vampírizmus
+ rozmanitosť a pestrosť prostredia
+ ,,slobodná voľba riešenia quest-ov"
+ počet riešení quest-ov
+ detail exteriérov a interiérov
+ ,,osahaťeľné takmer všetko"
+ počet rás
+ počet miest
+ možnosť odkúpiť dom a vybavenie doň
+ minihry
+ systém počasia a striedania dní a nocí
+ mnohé pluginy
+ zaujímavé DLC (nijako hráča neznásilňuje)
+ uveriteľný svet
+ grafické spracovanie (na rok 2006 doslova eye candyies :)
___________________________

- systém levelovania nieje založený na klasickom zvyšovaní experience hodnoty :(
To že je to naj ne lineárnejšie RPG s najväčšou dávkou hratelnosti a rozmanitosti a že ponúka obrovský otvorený svet s radou možností som vedel už pred tým ako hra samotná vyšla. To sa o Bethesde už dávno vie že má zmysel pre detaily. Ale keď som sa v tej hre na chvíľku pozastavil a rozhliadal sa na ten svet a započúval som sa do tej hudby . . . žiadna hra nieje perfektná ale Skyrim určite je <3
No ja neviem ale tak sa mi zdá že tých 20% chýbajúcich k dokonalosti obsahuje vcelku podstatné prvky. Napríklad taký riadny lejak by u mňa osobne zdvihol hodnotenie o 5% dĺžka hlavného príbehu o ďalších 10% a rôznorodejšie predmety, questy a interéry by túto hru u mňa osobne raz a navždy zapečatili na krásnych 100% Napriek tomu som sa viac ako 30 hodín nesmierne bavil a tešil som sa vždy keď som hru spustil.

+ prekrásna hudba ako šitá na mieru tejto hre
+ nádherná grafika
+ rôznorodé lokácie a nepriatelia
+ pestrý strom vlastností a schopností
+ systém vytvárania kúziel a ich množstvo
+ systém vylepšovania zbroje a zbraní
+ prehľadný a krásne spracovaný inventár
+ režim jazdy na koni
+ rytiersky plášť (bol som naozaj očarený týmto nápadom)
+ atmosféra hry a celkový dojem
__________________________________________________________

- nedostatok značne rozličných druhov zbroje a zbraní
- interiéry a miestami aj exteriéry sú jednoducho bez riadnych detailov
- dĺžka hlavného príbehu
- questy hráča nenútia premýšľať
- absencia počasia ktoré túto hru mohlo po grafickej stránke vytiahnuť naozaj veľmi vysoko




© 99-2022 ABCgames.net 
Facebook
 ABCgames.CZ | SK | E-shop hry |