GAMESCHEATSTRAINERSWALKTHROUGHSCD COVERSWALLPAPERSSCREENSHOTSDOWNLOAD

OTHER
CALENDAR
FORUMS
COMPANIES
TOP 10

BUY GAMES
USER
Login
Registration


Users
Games Store
ABCgames
Contact, RSS, Cooperation
STATISTICS
Games:
Cheats:
Trainers:
Walkthroughs:
Localizations:
CD covers:
Wallpapers:
Screenshots:
Download:
21427
5455
5063
1438
1600
7352
6163
13184
1687

Online 693 users

Walkthroughs > Mutation of J.B.


Zobrazení:13046

1. část - Země

Jděte do maringotky. Přečtěte si nápis na stěně. Ze šuplíku vezměte magnet a elektrický šroubovák. Jděte ven a potom na ulici. Po ní dojděte k domu profesora Foogla. Podívejte se do schránky a vezměte z ní staré noviny a potom kus papíru. Použijte výtah do prvního patra. Vstupte do dveří nalevo při pohledu od výtahu. V místnosti seberte rukavice a zkumavku. Naplňte tuto zkumavku kyselinou ze sudu. Ze zdi seberte mapu. Sjeďte výtahem dolů a vyjděte před dům. Potom kolem domu doleva ke starci sedícímu na stoličce.

Hovořte se starcem, dokud vám neřekne, kde bydlí Fischer. Jděte potom ještě za dílnu a promluvte si se dvěma chlapci. Vraťte se na cestu a jděte k Fischerově domu, který se na mapě mezitím objevil. Jděte podél domu doprava k velké mechanické rybě. Vlezte dovnitř. Vypněte zavírač oka. Použijte šroubovák na šroubek a vezměte si otvírač oka. Vraťte se před hlavní dveře. Zazvoňte a promluvte si s Fischerem. Následuje animace z Fischerova domu. Vraťte se na cestu a jděte k řece. Seberte ze země malé kamínky. Použijte balvan a vyndejte z pod něho žížalu. Vraťte se na cestu a jděte ke staré kotelně. Prohledejte keř - najdete útržek z novin. Znovu se vraťte na cestu a dojděte k obchodům. Z bazaru seberte ceduli. Potom vstupte dovnitř. (Mezianimace.) Promluvte si s prodavačem. Vyjděte před obchod a projděte dozadu k dalším obchodům. Přečtěte si plakát. Vraťte se na cestu a jděte k cirkusu, který se mezitím objevil.

Před cirkusem seberte ze země minci. Promluvte si s paní uvaděčkou, dokud ji nepřemluvíte, aby vás pustila zadarmo dovnitř. Dojděte k automatu na pivo (u obchodů) a vhoďte do něj nalezenou minci. Získáte plechovku s pivem. Jděte do Fooglova domu a v nejzadnější místnosti nahoře seberte s pomocí gumových rukavic drát. V přízemní místnosti použijte jeden konec drátu na stroj ve skříni (nejdříve odtlačte bednu před skříní a otevřete skříň). Druhý konec hoďte do akvária. Získáte mrtvou rybu - pilouna. Jděte dozadu za dům a na pancéřové dveře použijte otvírač oka. Vstupte do dílny a přečtěte si návod nad strojem. Jděte do bazaru a objednejte si starou ocel. Jděte zpátky k dílně a na panty zavěste ceduli Bazar Freda I. Vraťte se do Burgerovy maringotky. Použijte na okno mapu a zdřímněte si na chvilku (použijte postel).

Zatímco budete spát, přivezou k Fooglově dílně starou ocel. Až se probudíte, jděte do dílny. Před ní vyjměte z krabice starou ocel. V dílně otevřete vypínačem dvířka stroje. Vložte dovnitř ocel a zavřete je. Pákou uveďte stroj do chodu. Potom vyndejte ze dvířek páčidlo. Jděte k Fischerovi. Nejprve seberte rohožku. Potom použijte páčidlo na kanál. Položte na díru zpátky rohožku. Zazvoňte znovu na Fischera. Položte zpátky mříž na kanál. Vejděte do domu. V prvním poschodí použijte levé dveře. Seberte prázdný kbelík. Žlutý klíč získáte pomocí magnetu. Seberte ještě udici. Napíchněte na ni žížalku. Potom jděte doprava do místnosti s počítačem.

Podívejte se pod koberec. Najdete tam lístek. Počítač bude chtít heslo. Podle lístku jsou to znaky 1122345678. Přečtěte si Fischerův deník. Stiskněte prostřední tlačítko se znakem skříně. S jeho pomocí otevřete elektronicky zamčenou skříň ve vedlejší místnosti. Vraťte se do této místnosti a skříň otevřete. Vezměte si masku Fischera. Nasaďte si ji a jděte do koupelny. Vezměte ručník. Dvakrát si promluvte s Fischerovou ženou Maršou. Použijte na ni ručník. Jděte do garáže a použijte páčidlo na kufr auta. Vezměte autobaterii. Naplňte ji kyselinou ze zkumavky. Jděte k řece a vhoďte tam udici se žížalou. Získáte rybu. Naplňte ještě vodou z řeky vědro. (Mezianimace.) Jděte ke kočce u staré kotelny a hoďte jí rybu. Použijte dřevěnou tyč. Na kočku spadne vajíčko z hnízda a omráčí ji. Prohrabte trochu koš.

Vezměte z něho bonbóny a sýr. Jděte do maringotky. Otevřete ohřívač vody a nalijte tam vodu z vědra. Vědro znovu naplňte v řece. Vraťte se znovu do maringotky. Použijte žlutý lístek ze schránky s ohřívačem vody. Objeví se na něm zpráva o největším stromu ve městě. Jděte k Fooglovu domu. Vraťte žlutý lístek zpátky do schránky. Zeptejte se stařečka u dílny na nejstarší strom ve městě.

Vyjděte na cestu a jděte ke stromu, který se zde nyní objevil. Použijte pilouna na uříznutí větve. Objeví se strážce stromu. Až odjede, použijte páku na obsluhu výtahu. Použijte výtah. Nahoře seberte sádru. Použijte sádru na kbelík s vodou. Jděte k dvěma chlapcům za Fooglovým domem. Dejte bonbóny jednomu z nich. Dostanete za ně myš. Jděte k Fischerovu domu a před hlavními dveřmi nalijte sádru z vědra do otisku ruky. Seberte odlitek ruky. Jděte do bazaru. Odlitek ruky dejte prodavačovi. Klíč, který jste dostali, použijte na dveře vedle automatu na pivo. Vevnitř najdete kus kůže. Vraťte se k prodavači a dejte mu ho. Dostanete koženou rukavici. Jděte do Fischerova domu. Použijte na pancéřové dveře hned u vchodu žlutý klíč. Použijte ruku sochy medvěda a hned potom odlitek ruky na detektor u dveří. Vstupte dovnitř. Podařilo se vám zachránit Fischerova vězně - krajana. Od něho dostanete průkaz GB-klubu.

Jděte do obchodu s květinami. (Mezianimace.) Vezměte si rostlinu Solanaceos ruteros. Dostanete k ní i lepidlo. Odejděte z květinářství. (Mezianimace.) Vraťte se zpátky k mimozemšťanovi v pancéřových dveřích. Od něho dostanete přístroj na zmenšování. (Mezianimace - planeta Ladea.) Jděte k největšímu stromu. Vyjeďte nahoru výtahem a pokuste se vzít strážcovi lano. Nabídněte mu teplé pivo. Jděte do Fischerova domu. Použijte lepidlo na ručník. Nasaďte si Fischerovu masku. Jděte do koupelny. Dejte ručník Marše. Seberte kalhoty. Použijte je - získáte gumu. Gumu použijte na větev a ejhle - prak.

Jděte do Fooglova domu k IQ-stroji. Použijte zmenšovací stroj na myší díru. U myši nabodněte sýr na udici a použijte ji na myš. Vyjděte dírou, kterou předtím myš blokovala. Ze stolu seberte vidličku a sklenici feferonek. Do chladničky dejte vychladit pivo.

Vyjděte na chodbu. Promluvte si se záchodem. Jděte do vedlejší místnosti s tajnými dveřmi. (Mezianimace.) Jděte na strom. Dejte strážci stromu chlazené pivo. Vezměte si od něho lano. Jděte k cirkusu a poproste pokladní, aby vám otevřela sklenici s feferonkami. Vraťte se do kuchyně ve Fooglově domě a dejte feferonky do mixéru. Jděte před WC a použijte staré noviny. Dostanete od elektrikáře vysílačku. Jděte do místnosti s tajnými dveřmi. Vezměte zrcadlo. V místnosti je také kovová kočka. Otevřete poklop na jejím hřbetě a podívejte se dovnitř. Píchněte do zásuvky vidličku - vybijete pojistky. Jděte do cirkusu. Vhoďte rozemleté feferonky do skleničky s limonádou, kterou má muž v masce mimozemšťana. Vezměte si jeho masku. Vraťte se do Fooglova domu, do místnosti s kovovou kočkou a přivažte lano mezi ní a pancéřovými dveřmi. Jděte do květinářství. Vezměte prak a rozbijte s ním žárovku. Vyjděte z květinářství a použijte zrcátko na ocelovou konstrukci na bazaru (ta se před tím vůbec nehlásila). V nyní již opuštěném květinářství vyndejte z magnetofonu monočlánky. Jděte do Fooglova domu.

Vložte do mechanické kočky monočlánky a použijte na ni myš. Kočka se za ní rozeběhne a vytrhne pancéřové dveře (!). V místnosti za pancéřovými dveřmi použijte vypínač na otevírání střechy. Otevřete trezor a vezměte modrou a zelenou knihu. Všechno prozkoumejte a použijte vysílačku. Dejte modrou knihu Rakešovi. Společně se vám podaří postavit vesmírnou loď. Nakonec mu dejte autobaterii. Raketa je připravena, můžete odletět na Ladeu.

2. část - Ladea

Vezměte náhrobní kámen. Použijte ho na hrob - získáte krabici s nářadím. Prozkoumejte tuto krabici, najdete v ní kleště. Jděte k domkům. Kleštěmi vyštípněte z drátěného plotu drát. Použijte drát na spínač u dveří. Otevřete jím dveře. Po vyhození z domu se vraťte k vesmírné lodi. Skepto se právě probírá. Jděte s ním do dveří. Po krátkém rozhovoru dostanete pojistky a ohřívač. Jděte ven a použijte ohřívač na kus ledu. Do objevených dveří vložte pojistky. Zapněte spínač na aktivaci teleportu. Jděte svůj úspěch oznámit do domu Skeptovi. Použijte teleport.

Promluvte si s mimozemšťanem. Až vám řekne, že vymění mapu za jídlo, vraťte se teleportem zpátky na druhou stranu planety. Vejděte do dveří. Dostanete zde rostlinu. Jděte znovu k mimozemšťanovi v odpadkovém koši a promluvte si s ním. Dostanete mapu. Jděte se podívat ke Xernově pevnosti. Po krvavé smrti ubohého ptáčka se znovu vraťte k této pevnosti. Podívejte se na plakát. Na mapě se objeví filmové studio. Vraťte se do centra a jděte doleva. Promluvte si třikrát se sprejerem. Jděte do aerobiku. Spojte rozpojené dráty. Nad CD-přehrávačem seberte CDčko. Vraťte se na mapu a zamiřte do filmového studia. Použijte CDčko s CD-nahrávačem a nahrajte si dialog z filmu. Jděte do centra k telefonu. Zavolá vám Skepto a poví vám, kde je hospoda Earthquake. Jděte znovu do aerobiku. Otevřete spínačem dveře přehrávače, vložte nahrané CDčko a dveře zavřete. Potom použijte přehrávač. Vandal na ulici se lekne, zahodí sprej a uteče. Jděte na ulici a seberte sprej.

Jděte na mapě do Earthquake. Uvnitř seberte malé kameny. Promluvte si s barmanem. Jděte ke Xernově pevnosti a použijte kameny na zeď. Poplach! Vraťte se zpátky do hospody a znovu si promluvte s barmanem. Pustí vás do tajné místnosti. Následuje rozhovor. Jděte na mapě k novému místu - stanovišti nákladních vozů. Promluvte si se strážcem. Jděte cestou doleva k pancéřovým dveřím. Prohledejte krabici a vezměte si z ní sud s tekutým dusíkem. Vraťte se k hlídačovi a použijte tekutý dusík na podlahu. Potom hoďte prázdný sud do stroje. Ten se rozbije. Upozorněte na to strážce. Vběhne potom do rozlitého dusíku, zmrzne a popraská. Prohledejte budku, najdete šablonu Xerno. Použijte šablonu na auto. (Mezianimace.)

Jděte do vchodu, na chodbě seberte olej. Vraťte se ven a jděte doprava k vězení. Použijte pancéřové dveře. Na sochu před vchodem použijte kleště. Získáte hák. Znovu si promluvte se strážcem. Vejděte dovnitř. Použijte tlačítko u stroje. Použijte olej na stroj. Znovu stroj tlačítkem zapněte. Vejděte dál do vězení a poslechněte si rozhovor. Promluvte si přes okno se strážným. Vraťte se do vězení. Pomocí vypínače vypněte silové pole kolem cely. Dostanete stříkačku s růstovým hormonem. (Mezianimace.) Jděte ven a potom do hlavního vchodu. Použijte výtah. Jděte do laboratoře. Na stole seberte stříkačku. Použijte stříkačku s růstovým hormonem na květináč. Vyroste velká rostlina. Vezměte z ní listy. Položte prázdnou stříkačku do otvoru odšťavovače. Vhoďte do odšťavovače listy. Na chodbě u výtahu je zavěšená guma a pod ní hák. Upevněte gumu na hák. Vystřelte stříkačku s jedem po mimozemšťanovi. Jděte k jeho mrtvole. Dvakrát ji posuňte. Stiskněte tlačítko poplachu. Zjistíte, že strážce je krátkozraký. Vraťte se. Znovu stiskněte tlačítko a rychle jděte k X nakreslenému na podlaze. Strážce propadne padacími dveřmi. Jděte nahoru po schodech a do místnosti s nápisem Foogl. (Mezianimace.)

Nyní ovládáte Skepta. Jděte na mapě k bazénu. Promluvte si se starcem, dostanete ovladač. Jděte na smetiště a prohledejte ho. Najdete kleště. Teleportujte se na druhou stranu planety a ze zdejšího teleportu vyjměte pojistky. Vložte je do ovladače a použijte ho. Dostanete teleport. Vhoďte teleport do bazénu. Vodovodním kohoutkem vypusťte bazén. Slezte dolů, seberte teleport i ovladač. Jděte ke Xernově pevnosti. Přehoďte teleport přes zeď na druhou stranu. Použijte ovladač. Pomocí páky vypněte silové pole. Jděte do pevnosti a nahoru výtahem. Promluvte si s bratrem. Vraťte se k bazénu a seberte vodovodní kohoutek. Znovu ke Skuretovi. Další dialog s ním. Otevře vám padací dveře. Seberte hasicí přístroj. Jděte po schodech nahoru a do posledních dveří v chodbě. Použijte vodovodní kohoutek na skříňku a vytvořte maximální tlak ve vodovodním potrubí. Vraťte se na chodbu a na vodovodní hadici použijte kleště. Použijte utrženou hadici na dveře. Použijte na dveře s hadicí hasicí přístroj. Otevřte dveře a seberte ze stolu zbraň. Vraťte se do Earthquake.

Znovu ovládáte J.B. Dostanete zbraň a stetoskop. Jděte k vládci. Promluvte si s ním. Potom zamiřte do Xernovy pevnosti. Jděte k vězení a skrz vylomenou bránu dále doprava. Seberte plastickou trhavinu, motorovou pilu a hůl. Použijte hůl na stržení lepící pásky na zem. Seberte ji také. Jděte do rozbitého kosmického korábu. Použijte tlačítko - venku začne z nádrže vytékat olej. Prohledejte skříňku - najdete v ní rozbušku. Použijte lepící pásku na hůl a na to celé potom hák. Sedněte si do křesla a použijte hůl s hákem na páku po pravé ruce. Katapultuje vás to na terasu. Seberte žlutý trychtýř. Použijte stroj na vysunutí žebříku. Slezte po žebříku dolů. Použijte trychtýř na motorovou pilu a naplňte jí olejem z nádrže. Vylezte po žebříku nahoru a promluvte si s frektodonem. Motorovou pilou uřízněte dřevěný sloup. Použijte rozbušku na plastickou trhavinu. Výsledek vložte do zámku frektodonovy cely. Vraťte se k soše před vězení. Na zemi seberte dlouhý drát. Vraťte se k frektodonovi. Požijte dlouhý drát na zámek a posléze na nabitou autobaterii. Použijte dřevěnou lávku - frektodon vás vyhodí do druhého patra.

Použijte žebřík a vlezte na záchod. Jděte do vyražených dveří. Podívejte se pod obraz. Na trezor, který se zde ukrýval, použijte stetoskop. V trezoru najdete zelenou Xernovu knihu. Sjeďte výtahem dolů. Odemkněte vchodové dveře. Jděte do vládcova paláce a ukažte mu knihu. (Dlouhá mezianimace.) Použijte zbraň X na Xerna.




Diskusia Príspevkov: 8 Hodnotenie
662 hlasov

100
60
20

80
40
0
46
Zobraziť všetky Pridať príspevok



| Návody | Autori |




© 99-2022 ABCgames.net 
Facebook
 ABCgames.CZ | SK | E-shop hry |