OTHER | ||
CALENDAR FORUMS COMPANIES TOP 10 BUY GAMES | ||
USER | ||
Login Registration Users | ||
Games Store | ||
ABCgames | ||
Contact, RSS, Cooperation | ||
STATISTICS | ||
Online 6692 users | ||
Zobrazení: | 34466 | |
Autor návodu: | Bohumil Kafka ml. |
Takže po vstupu do hry vás ohromí pestrá grafika, která se vyvedla, ale po větší pozornosti vám určitě neunikne fakt, že neuvidíte žádnou slepici. Ale není to zase tak pravda. Po vystřelení prvních pěti střel se již obrazovka zaplní slípkami tak jak je zvykem. Někteří hráči prvních pět střel obětují na získání speciální munice (viz. Munice). Ale to je už na vás, kam vystřílíte drahocennou munici.
No, v Moorhuhn 3 máme celkem tři druhy munice a dobíjet se dá po každé vystřelené ráně, ale za dobití se platí. U základní munice se za dobití odečte -5 bodů. Za dobití speciální munice, kterou lze získat sestřelením všech pěti kamenů (viz. Kameny) ve hře, se odečte -7 bodů. A třetím type je extra munice (zelená). Tuto extra munici lze získat takto: 10 ryb, Tripple Kill (tři slepice v rychlém sledu). Ale opatrně s ní, zelenou munici lze získat pouze jednou za hru a dají se s ní dělat pěkné kousky. Když vysypete celý zásobník třeba speciální munice v čase 0:10 až 0:05 na ukazatel času, získáte za každou ránu 1 sekundu navíc. Když trefíte ukazatel extra municí (zelené nábojnice), čas se zastaví a až do další rány si můžete všechno nerušeně prohlížet.
Slepice to je v Moorhuhn prostě klasika. A jako vždy jsou slepice součástí vašeho bodového zisku. Slepice, které jsou největší a letí nejblíže k vám, jsou bodově ohodnoceny za +5 bodů. Takové ty střední, co letí dále jsou za +10 bodů. A za ty, co si letí v poklidu nejdále od vás a jsou nejmenší, získáváte +25 bodů. Dosáhnout označení Tripple Kill je o něco těžší něž v předchozím díle a teď musíte být ještě o trochu rychlejší. Slepice nemusíte střílet, můžete je dohnat k srdečnímu infarktu a to je celkem super kousek. Infarkt jim způsobíte takto: střílejte prostě před hlavu slepice. Slípka se otočí a letí v protisměru. Když tento postup zopakujete 4x, slípka pojde na selhání srdce a padne k zemi. Za tuto akci budete bohatě odměněni - za takto skolenou slepici obdržíte dvojnásobný počet bodů. I když necháte slípky při hře v klidu nebo když je necháte zemřít na infarkt, stává se z vás tzv. MOORHUHNFREUND a bude vám za ochranu zvířat připsáno na konci k dobru +250 bodů.
Zkušený lovec jistě pozná, že ve hře jsou dva druhy slepic. Tyto slepice, které poznáte na první pohled, jsou asi příbuzný těch běžných, za které lze získat body, ale za tyhle moc bodů nezískáte. Ve hře jich je 10. Za každé sestřelení postupně ztrácíte -5, -10, -25 a pak již vždy -50 bodů. Hra vás postupně upozorňuje hláškami VORSICHT, VORSICHT BITTE, WARNUNG, při předposledním ACHTUNG GEFAHR a nedbáte-li ani této výzvy, pak trefa do desátého příslušníka této zvláštní drůbeže je oceněna minus milionem s hláškou DIE LESSHÜHNER WURDEN AUSGEROTTET, což označuje, že slepice tohoto druhu byly vyhubeny. No jenom škoda, že když střílíme záporné figury, že score neleze do minusových položek. Mohli bychom soutěžit o co největší záporné score.
Tak těch máme ve hře celkem pět. Za každý odstřelený získáte +2 body a za všech pět kamenů speciální munici (viz. Munice). Ale dejte pozor ať se netrefíte do želvy (viz. Želva), která zdánlivě vypadá jako kámen.
Ve hře se také setkáte se želvou, kterou naleznete někde blízko kamenů. Pokud do želvy střelíte základní nebo speciální municí, přijdete o -25 bodů. Želvu lze dostat pouze extra municí (viz. Munice) a to tak, že počkáte až vystrčí hlavu z krunýře, pak zamíříte na hlavu a odstřelíte. Dostanete +50 bodů a nápis MARZIPAN.
Občas se vpředu u skal objeví dvojice zvířat - zajíc a ježek. Během hrací doby se dvojice objeví 3x. Nejdříve na levé straně, pak na pravé a nakonec znovu na levé. Je jedno jestli zasáhnete zajíce nebo ježka, vždy získáte +25 bodů. Když se zajíc s ježkem objeví ve dvojici, střelte nejdříve zajíce a pak ježka a dostanete +200 bodů. Pokud však necháte zajíce i ježka v prvních dvou kolech na pokoji, objeví se oba ve třetím kole téměř současně na levé straně. To se stane v době 0:35 až 0:25. Pak přijde nejdřív ježek a asi o sekundu později se objeví zajíc. Pak oba zůstanou pouze 3 sec. Když za stavu 0:31 budete střílet na zajíce jako prvního a pak hned na ježka, objeví se RACE OVER a na vaše konto se připíše +100 bodů. Od této chvíle běží sekundy na hodinách dvakrát rychleji.
Ve vodě si můžete všimnout žraločí ploutve, která čeří hladinu. Za odstřelení žraloka dostanete +25 bodů a rybky (viz. Rybky) skáčou častěji. Dokonce jsem se dočetl, že za žralokem v kombinaci s jinými figury se skrývá nějaká hádanka. Uvidíme ...
Rybka je základem pro získání extra munice (viz. Munice) a za sestřelení je +5 bodů. Po pěti rybkách se objeví nápis FISH KILLER. Opět jestli lze za rybky v kombinaci s jinými figury něco získat, nechávám otevřené ...
Za odstřelení deky získáte +10 bodů. Pokud to ale uděláte v prvních 5 vteřinách, získáte +50 bodů. Ale jestli s piknikem skončíte až v posledních 5 vteřinách, obdržíte časový bonus +5 vteřin. V kombinaci se zajícem a ježkem (viz. Zajíc a ježek) to je pěkných 10 vteřin časového bonusu.
Když vypálíte na člun normální municí, začne se hýbat směrem k vodě. Speciální municí ho lze potopit. Kdo člun potopí, získá +50 bodů. A když je člun mezi skalami a vy rozbijete skálu použitím extra munice (viz. Munice), zřítí se část skály na člun, rozpůlí ho a vy získáte 100 bodů.
Potopit ji je nesmírně těžké a náročné. Použijte extra munici (viz. Munice) a střílejte na loďku. Objeví se nápis FISH´N SHIPS KILLER, získáte +200 bodů. Nebo druhý způsob: sestřelte 8 rybek a pak si vezměte speciální munici. Bárka by měla odjíždět (ale bacha, po chvíli odjede úplně). Vypalte na ni 10 střel a získáte +200 bodů. Když vypálíte 5 střel základní municí (viz. Munice) na prodavače duší (tady jsem nezjistil co se tím myslí), objeví se nápis FISHERME´S END a připíše se vám +200 bodů.
Úplně vpravo se na jeskyni pokryté mechem skrývají malby. Po odstranění mechu získáte +50 bodů. Opět zde není vyloučená další hádanka ...
V předchozím díle byl v křoví ukryt slepičí duch, který po chvíli zmizel a objevil na jiném místě. Ten je i zde a nachází se na pravé straně v lese. Jenom teď do něj musíte investovat tři střely. Je ohodnocen za +30 bodů.
Žabák je docela náročnou záležitostí, ale potom bez bodového zisku. Použijte tento postup: střelte 5 kamenů (viz. Kameny) a získáte speciální munici, pak skolte slepičího ducha (viz. Slepičí duch). Pak zabijte žraloka (viz. Žralok), 15 rybek (viz. Rybky) a získejte TRIPLE KILL (skolit rychle 3 slepice). Teď vlastníte extra munici (viz. Munice) a můžete odstranit želvu. Poté střílejte na datla (viz. Datel) a 7 lístků (viz. Lístky), přičemž třetí list je číslo 23 (viz. Lístky). Tím se rozplyne nápis GONE a všechny slípky zmizí z obrazovky. Střílejte v 0:31 na zajíce a pak na ježka a můžete teď bez problémů složit žabáka. Důležitým momentem je, že od začátku do konce musí být zastřeleno 10 jiných slepic (viz. Slepice (teď ty jiný)).
Zacilte do jeho horní části a po třech ranách obyčejnou municí uslyšíte řinčení roztříštěného světelného kotouče. Přinese vám to +50 bodů a velké množství slepic. Ač je maják rychle opraven, střílet do něj znovu je zbytečné, nic tím již nezískáte.
Balón je za -25 bodů. Když z listů (viz. Lístky) vystřílíte slova CARPE DIEM, dostanete pak za každý bonus +5 sekund. Za 3 balony se ukáže nápis BALLOON HUNTER. Pokud 3. balon sestřelíte tak, že vystihnete okamžik, kdy pilot balonu přidává plyn (je slyšet zvuk horkého vzduchu a na balonu svítí plamen) a střelíte do něj, dostanete +125 bodů a dalších +10 sekund. Pro vysvětlení ještě uvádím pár slov, které jsem našel na internetu: "Aby jste dostali z balonu 10 sekund a 125 bodů musíte ho trefit minimálně 3x ze čtyř pokusů a to vždy když je zažehnut. Jinak máte smůlu. Je lepší ho jednou trefit bez zážehu protože získáte 5 sekund navíc. To znamená poprvé zažehnutý podruhé ne potřetí ano a počtvrté ano. Znamená to 5 + 5 + 5 + 10 sekund a ještě 125 bodů. Když máte trefeno RACE OVER, tak je to ve skutečnosti 10 + 10 + 10 + 20 sekund + 125 bodů. To je už slušné ne?"
Pokud na tu chatu vystřelíte, přijdete o -25 bodů. Říká se, že tu sedí druhý lovec, který vám chce ztížit lov pomocí červeného kříže (viz. Červený kříž). Ten se totiž pokouší oddělat jiné slepice (viz. Slepice (teď ty jiný)), což by vás stálo spoustu bodů. Když dostanete dům v poslední sekundě pod palbu, získáte časový bonus +10 vteřin. Pokud po srážce bodů vystřelíte ještě několikrát na chatu, rozsvítí se a za vystřelení světla získáte +50 bodů. Není vyloučeno, že se taky tady ukrývá nějaká záhada.
Vpravo nad loveckou chatou zuří bouřka. Pokud máte extra munici (viz. Munice), můžete střílet do mraků a všechny slepice poblíž budou zasaženy bleskem a padnou k zemi. Nejdříve tedy střílejte do mraků, pokud vidíte na obrazovce hodně slepic.
Ve hře je ještě druhý lovec, který se vám pokusí škodit. Ve hře ho sice neuvidíte, ale jeho nástroj je červený kříž. Ten se objeví teprve poté, co byla odstřelena pikniková deka (viz. Deka - piknik) po 15 vteřinách, poté co byla odstřelena po 10 vteřinách lovecká chata (viz. Lovecká chata) a poté co byl po 30 vteřinách odstřelen maják (viz. Maják) a po 12 sekundách odstřelena loďka (viz Rybářská bárka).
Vlevo na kmeni stromu se nachází datel. Odstřelení vám přinese +25 bodů a nezáleží na typu munice. Ale to by nebyl Moorhuhn, kdyby v tom něco nebylo. Když skolíte datla během 5 posledních vteřin, připíše se vám +50 bodů. Od začátku hry klove datel jednou až třikrát na kmen stromu. Pamatujte si počet klovnutí a vystřelte tolikrát v blízkosti datlova zobáku do kmene stromu. Vaše střely musí následovat rychle za sebou, aby mohl počítač vyhodnotit vaši odpověď jako správnou. Pokud uplyne mezi střelami víc než 1 vteřina, považuje se kolo za prohrané. Celá hra má 10 kol, v nichž se datlovo klování objeví v následujícím počtu.
Čím více kol, tím je to obtížnější, neboť to může být dle náhody velmi mnoho klovnutí, které musíte postřehnout. Předpokladem je absolutní klid, abyste klovnutí uslyšeli a spočítali. Ve čtvrtém kole se může stát, že během palby na kmen musíte naládovat munici. Proto pozorně sledujte kolik jí ještě zbývá. Doba od naládování do dalšího výstřelu nesmí trvat déle než 1 vteřinu, jinak je kolo ztracené. Za vítězná kola se vám připisují body takto: 10 bodů + 2x počet klovnutí. Např. datel kloval na strom 11 x, tzn. dostaneš 10 + 2x11 = 32 bodů. V tabulce je uvedeno počet možných ťuknutí na kolo:
01.kolo - 1 až 03 ťuknutí
02.kolo - 1 až 05 ťuknutí
03.kolo - 1 až 07 ťuknutí
04.kolo - 1 až 09 ťuknutí
05.kolo - 1 až 11 ťuknutí
06.kolo - 1 až 13 ťuknutí
07.kolo - 1 až 15 ťuknutí
08.kolo - 1 až 17 ťuknutí
09.kolo - 1 až 19 ťuknutí
10.kolo - 1 až 21 ťuknutí
Semínka hrají ve hře významnou roli a určitě si vzpomínáte na zimní edici. Odstřelení semínka vám přinese +1 bod a objevují se klíčová slova. U určitých semínek se napíše slovo, podobně jako v zimní edici. Je časově náročné rozklíčovat význam jednotlivých slov. Klíčová slova nejsou časově náročná jako v zimní edici, ale záleží na pozici. Pomocí koordinační tabulky můžete rozluštit pozice a význam klíčových slov. Koordinační tabulku najdete na serverech uvedených na konci ...
Pokud strom zbavíte kůry (tři části), objeví se jakási mapka na objevení pokladu (viz. Poklad). Když odstřelíte ze stromu větve na obou stranách, získáte místo pro více patron. Takže pokud s municí šetříte, nemusíte tak často dobíjet a ušetříte několik bodů.
Za každý sestřelený list na stromě dostanete +1 bod. Ale za mnohými listy se zase ukrývají klíčová slova obdobně jako u semínek (viz. Poletující semínka). Speciální municí (viz. Munice) lze odpálit i kmeny (viz. Odumřelý strom), na kterých lístky visí. Protože význam klíčových slov je textově náročné zpracovat, najdete jejich význam v přehledu, který najdete na specializovaných serverech (seznam na konci).
V lese, který najdete v pravé části obrazovky, se nachází jedle, která se dá pokácet. Za pokácení získáte +25 bodů. Pokud jste ale získali nápis FISHKILLER (viz. Rybky), použijte speciální munici a za pokácení získáte +50 bodů, pomocí extra munice (viz. Munice) +100 bodů. Jakmile zmizíte z pravé poloviny hry, zmizí také strom. Pak už ho nemůžete odstřelit.
Bodově přilepšit si ještě můžete za zničení pokladu, který slepice schovaly do jedné ze tří skal. V každé hře se místo pokladu mění. Pro nalezení správné jeskyně musíte nejdříve odkrýt mapku (viz. Odumřelý strom) pod kůrou odumřelého stromu. Za zničení pokladu získáte +200 bodů a nápis TREASURE BONUS. Proto jak najít správnou jeskyni a poklad použijte následující návod:
Ve hře Moorhuhn 3 je ukryta jedna malá hra. Když na úvodní straně hry kliknete vždycky jednou na písmena M-O-O-R-H-U-H-N, spustíte jednu malou hru. Objevující se prvky musíte skládat zleva doprava, tak aby do sebe zapadaly. Je-li celý sloupec vpravo kompletní, zmizí a hra se zrychlí. Dosáhněte co největší osobní Highscore!
© 99-2022 ABCgames.net |