Quake je ale autentický, skvěle funkční a zábavný důkaz nadčasovosti Romerova designu a Carmackova technického génia. Je to zásadní součást herní historie, evoluční stupeň 3D stříleček, na cestě mezi Doomem a Half-Life, který byste neměli vynechat, i kdyby to znamenalo jen ochutnání několika úrovní.
Quake bol, je a bude legenda. Revolučná FPS, ktorá nepriniesla prelomový príbeh a dnes už z technologického hľadiska nezaujme tak ako v roku 1996, ale stále je naozaj zábavná a jej hrateľnosť obstála v tom najťažšom súboji – v súboji so zubom času. Nejaké výhrady ku hre samozrejme môžete a asi aj budete mať, ale ukazuje silu nadčasového originálu, ktorý aj dnes zabaví viac ako mnoho jeho moderných nasledovníkov, ktorí sa snažia pripomenúť túto už relatívne dosť vzdialenú éru.
vyborna hra bavilo ma to bolo to super hral som to stale nevedel som sa od toho odrthnut takto by mali vyzerat hry skvela praca dobre to je urobene keby vsetky vyzerali takto tak by to bolo uplne super ..
0 Dobré Zlé
Nová epizóda (Dimension of the Machine) je skvost - a to vo všetkých oblastiach. Nový engine je síce tiež nadpriemerný, lenže nepodporuje väčšinu starších módov, resp. konverzií (Shrak, Malice, ...) --> preto pár percent dole (riešiteľné portom Quakespasm). Pre fanúšikov oldschool FPS povinná jazda.
0 Dobré Zlé