Horizon ma jeden extremeni problem: 3 klicove zapory masivne prevazuji jeho 3 klicove klady.
+ Krasna grafika (krasna, nerikam fukncni), opravdu se povedla ta vizualni konstrukce
+ Originalita - Svet ovladajici stroje a lide zpet ve staroveku, opravdu jedinecne.
+ Pestrost fauny tech stroju, jejich tam opravdu hodne a pusobi to opravdu propracovane.
- Technicky stav je na tom dost bidne, a to i po dvou letech po vydani na PC.Myslim, ze to musi
byt neprijemne kazdemu, kdo si chce hru uzit, kdyz se ti kazdych 15 vterin trhne obraz.Hra totiz
nezvlada vykreslovani textur bez toho, aby hra na vterinu trhla a pritom hra je o prozkoumavani
sveta kde dochazi k neustalemu vykroslovani novych oblasti, takze ...
- OMEZENOST: paradoxne jak je hra pestra, tak zaroven dost omezena.System kontaktnich boju,
stealth technik a lootovacek je dost nezazivne a na jedno brdo.Nejvetsi OMEZENOST, ktera tuto
hru pohrbila je velikost inventare.Pomer toho co potrebujes nalootit ku velikosti inventare je
1:100, coz znamena, ze bez nejake truhly, kde si muzes odkladat loot je to jeden z nejhorsich
loot systemu v historii RPG her.
- Velikost sveta je hoodne velka ale zazivnost hry je hoodne, ale hoodne mala.Po 20 hodinach
zabijeni, stroju a lootovani pro upgrade postavy me hra omrzela, a to jsem se jeste ani nedostal
k 15% pribehove linie, protoze TU, nasi mili vyvojari dali az na konce cele te velke mapy.Takze
te vyvojari donuti, obsadit vsechna taboriste a vesnice, zabijet velke stroje, protoze potrebujes
veci, bez kterych se neobejdes v dalsi casti pribehu a tak to jde furt dokola a najednou te hra
zacne extremne nudit a zjistujes, ze ti vlastne nema co nabidnout.
Holt nektere hry proste exceluji pouze v tom, ze projebou svuj potencial.