Lara se vrátila, povstala a potemněla. Naštěstí ale nevrhla stín na svou vlastní sérii. Závěr rebootované trilogie je z hlediska celkového zážitku velkolepý, byť po stránce hratelnosti můžeme mluvit pouze o menší evoluci. Poslední díl zkrátka nese kvality svého předchůdce, které jen decentně vylepšuje. I přes horší AI a sem tam klopýtající FPS jde o nejlepší díl novodobé série.
Celkovo je Shadow of Tomb Raider je veľmi kvalitná hra, síce inak namixovaná ako predošlé, ale veľmi pekne zameraná na podstatu Tomb Raidera a teda lezenie, objavovanie riešenie hrobiek a tentoraz už menej na počet mŕtvol. Síce akciu úplne nevynechali, ale je jej menej a je to lepšie vyvážené. Celé je to pre Laru veľmi dobrý posun vpred k skutočnému Tomb Raiderovi. Ako v hernej stránke, tak aj vo vývoji jej postavy. Možno škoda príliš priameho začiatku, alebo nedotiahnutých akčných prvkov, ale inak, Eidos Montreal hrou potvrdil, že majú na to pokračovať značke.
Užívateľské hodnotenia - Shadow of The Tomb Raider
Strašne nudný diel fakt ...škoda(chce to zase nový reštart série) diel , ktorý nemôže konkurovať ani predchádzajúcemu ROtTB a to ani v príbehu, ktorý bol už minule veľmi slabý. Hrateľnosť nezáživná, do kola sa ako cez kopirak túlate tmavými prostrediami samozrejme s nepríjemne dlhými animáciami, ktoré takmer všetko urobia za Vás, neodladená streľba, plytké nezapamätateľné postavy,AI mizerné. Už z ukážok bolo cítiť, že to bude slabý odvar a len sa to potvrdilo. Ak to zhrniem je to len diel do počtu, ktorý aj keď miniete o nič neprídete.
Jednoznačne najhorší diel z novej trilógie. Je pre mňa nepochopiteľné, prečo túto hru robilo úplne iné štúdio ako predchádzajúce dve. Vďaka tomu chýba trilógii konzistencia a nadväznosť. Táto hra je úplne o niečom inom ako jej predchodcovia. Zbieranie vecí a vyrábanie predmetov tu dotiahli do nechutného extrému - urobili z toho hlavnú hernú náplň a príbeh je tým úplne upozadený. V druhom peruánskom meste ma to už prestalo baviť. V prvom meste som strávil zbieraním a hľadaním niekoľko hodín, kým ma hra pustila v deji ďalej. V druhom meste je všetkého odhadom 5 krát viac ako v prvom, takže tráviť desiatky hodín v jednom a tom istom meste, a behať hore dole nespočetne krát po tých istých miestach, kým ma hra zase pustí ďalej bolo už skutočne nad moje sily. Myslím, že nezábavnejšiu a frustrujúcejšiu hru som ešte nehral. SoTR v tomto prekonal aj ME Andromeda. Vývojári sprznili svetoznámu značku. Pevne verím, že Eidos sa už k Tomb Raideru nikdy nevráti, v opačnom prípade sa obávam, že túto značku zabijú. Tak veľa percent dávam iba kvôli Lare.
Jako velky obdivovatel predchozich dvou Tomb Raideru muzu s cistym svedomim rict: TOTO JE CISTOKREVNE ZNEUCTENI vseho, co TB 2013 a Rise predstavovali. Hra ztratila svobodu jak v hratelnosti, tak vseobecne v herni technice. Je to jako kdyz demokracii nahradis komunismem, takovy dopad jsem z tohohle ,,zakonceni trilogie,, citil.Edios si hru udelali tak, jak by podle nich mela vypadat a to znesvetilo hodnotu LEGENDARNICH dvou predchudcu.Pribehove to bylo zakonceno velice neslane, hrobkam chybela predchozi autenticnost a rozhrani vcetne skills tree bylo opravdu podradne. Opravdu utopie, ze herni prumysl skoro nikdy nedokaze herni serie vest k rozkvetu, ale strhava to k upadku a degeneraci.Zlomilo mi srdce, ze ukonceni Trilogie bylo nepopsatelnym zklamanim.
+ Grafika, optimalizace + sveseni na lanu + cutsceny 60fps bez problemu + moznost potapeni
vyborna hra bavilo ma to bolo to super hral som to stale nevedel som sa od toho odrthnut takto by mali vyzerat hry skvela praca dobre to je urobene keby vsetky vyzerali takto tak by to bolo uplne super ..
vyborna hra bavilo ma to bolo to super hral som to stale nevedel som sa od toho odrthnut takto by mali vyzerat hry skvela praca dobre to je urobene keby vsetky vyzerali takto tak by to bolo uplne super ..
Celkovo je Shadow of Tomb Raider je veľmi kvalitná hra, síce inak namixovaná ako predošlá, ale veľmi pekne zameraná na podstatu Tomb Raidera a teda lezenie, objavovanie riešení hrobiek a tentoraz už menej na počet mŕtvol. Síce akciu úplne nevynechali, ale je ho menej a je to lepšie vyvážené. Celé je to pre Laru veľmi dobrý posun vpred k skutočnému Tomb Raiderovi. Ako v hernej stránke, tak aj vo vývoji ho postavy. Možno škoda príliš prímého začiatku, alebo nedotiahnutých akčných prvkov, ale inak, Eidos Montreal hrou potvrdil, že majú na to pokračovať značke.
vobec ma to nebavilo bolo to nudne a nezazivne cakal som od toho viac som sklamany mohlo to byt aj ovela lepsie celkovo nema tato hra vobec ziadny zmysel asi by bolo lepsie keby taketo hry ani nevychadzali ..
vobec ma to nebavilo bolo to nudne a nezazivne cakal som od toho viac som sklamany mohlo to byt aj ovela lepsie celkovo nema tato hra vobec ziadny zmysel asi by bolo lepsie keby taketo hry ani nevychadzali ..
vobec ma to nebavilo bolo to nudne a nezazivne cakal som od toho viac som sklamany mohlo to byt aj ovela lepsie celkovo nema tato hra vobec ziadny zmysel asi by bolo lepsie keby taketo hry ani nevychadzali ..
- stupidni obsah cutscenes, kdy si vsichni vylivaji srdicko a nevysvetlitelne breci - sem tam fyzika larina obliceje, kdy mrka pomalu jak postizena - v podstate zkopirovany koncept predchozi tomb raider, jen zasazeny jinam
vyborna hra bavilo ma to bolo to super hral som to stale nevedel som sa od toho odrthnut takto by mali vyzerat hry skvela praca dobre to je urobene keby vsetky vyzerali takto tak by to bolo uplne super ..
po dlhej dobe hra kde naozaj nemám čo vytknúť. Dokonalé po grafickej,hráčskej stránke kde si užijete do sýtostí skvelý príbeh, nádherné prostredie boj aj archeologické detaily-pre mňa hra roku :)
vobec ma to nebavilo bolo to nudne a nezazivne cakal som od toho viac som sklamany mohlo to byt aj ovela lepsie celkovo nema tato hra vobec ziadny zmysel asi by bolo lepsie keby taketo hry ani nevychadzali ..
po dlhej dobe hra kde naozaj nemám čo vytknúť. Dokonalé po grafickej,hráčskej stránke kde si užijete do sýtostí skvelý príbeh, nádherné prostredie boj aj archeologické detaily-pre mňa hra roku :)