Chudokrevné vyprávění děje a tápání mají za následek, že o hru během pár hodin přestanete mít zájem, což je rozhodně škoda. Stealthové a taktické souboje v lese jsou totiž zábavné i napínavé a opírají se zpracování, který je stylové a funkční zároveň.
+ zajimavy napad
+ hezka grafika a fyzika
+ zajimave tonovani (cernobile nebo je mozne i barevne)
+ dobove zbrane
+ vystetrovani, co se stalo a proc se to stalo
- trvale umirate
- debilne se spawnuji nepratele, ruzne okolo vas
- kdyz jich je moc, nemate sanci prezit
- dialogy bez mluveni
0 Dobré Zlé
-: postupný stereotyp a nuda, umelá inteligencia, miestami grafika, žiaden multiplayer, bugy, finále, žiaden dabing
+: engine, audio, efekty, atmosféra, príbeh, duchovia, dve dimenzie sveta, nepriatelia, prostredie, dizajn, zbrane, boj, možnosť nastavenia farieb, ambient efekty, duchovia
Verdikt: Betrayer je hra zasadená do koloniálneho obdobia. Pre svoj príbeh a dizajn je naozaj zaujímavá, ale v rámci hernej náplne postupne stereotypná. Príbeh hry má detektívny charakter, v ktorom sa snažíte zistiť čo sa vlastne stalo s kolóniou a jej obyvateľmi prostredníctvom nájdených predmetov, rozhovorov so živými aj mŕtvymi. Presne tak, pohybujete sa medzi svetom živých a duchov alebo démonov. V každom bojujete s odlišnými nepriateľmi, ale aj zo stereotypom kvôli rovnakým úlohám a postupu. Stále je to o hľadaní predmetov, duchov, opäť predmetov alebo opäť duchov stále dokola. Naopak samotné súboje majú skvelú atmosféru, sú náročné, ale zábavné. Príjemným dojmom pôsobí prostredie a teda príroda. Slnečné lúče krásne prenikajú pomedzi koruny stromov, ktoré sa prehýbajú vo vetre. Betrayer je celkovo dobrá hra, len škoda, že autori nezapracovali viac na rôznorodosti úloh.
0 Dobré Zlé