-: bugy, streľba z brokovnice, postupný stereotyp, občas nereagujúce ovládanie, obmedzenia pohybu, miestami kamera, mix vedľajších a príbehových úloh
+: grafika, audio, efekty, intro, RPG prvky, atmosféra, svet, zbrane, nepriatelia, automobily, Chumbucket, menu, Magnum Opus, počasie, fotorežim, herná doba, jazda autom a súboje, súbojový systém, bonus materiál, finále
Verdikt: Nekonečná postapokalyptická pustatina dokáže mať svoje čaro o čom sa možno presvedčiť v hre Mad Max, ktorá je takým mixom pôvodných filmov s Melom Gibsonom a tým aktuálnym s Tomom Hardym. Hráč má k dispozícii veľký otvorený priestor s množstvom akcie, úloh a aktivít, ktoré postupne trpia stereotypom. Mnohé z nich sú povinné pre postup v hlavnej príbehovej línii medzi jednotlivými regónmi, kde treba znížiť úroveň ohrozenia. Príbeh hry by si zaslúžil prepracovanie, pretože na hutnosti naberá až tesne pred jeho koncom. Naopak audiovizuál hry patrí medzi špičku a jazda po pustatine je skutočným pôžitkom, hlavne počas cestných súbojov alebo búrky. Celé to divadlo sa dá zachytiť vďaka skvelému fotorežimu, ktorý môžu závidieť ostatné herné tituly. Hra obsahuje RPG prvky a každá upgrade Maxa samotného alebo automobilu sa prejaví výrazne na hratelnosti. Súbojový systém mimo automobilu je prebraný z Arkhamskej série o Batmanovi. Celkovo je Mad Max kvalitnou postapo hrou s bohatým herným prostredím, no škoda tej plytkosti, ktorou hra trpí.