Walkthroughs > Deus Ex: Human Revolution - The Missing Link
1. Getting Out of the Frying Pan
Tento dodatok nám ukazuje čo sa stalo počas plavby, keď Adam Jensen nastúpil na loď po druhej návšteve Hengshi a vylodil sa neskôr v Singapure, aby mohol pátrať po unesených vedcoch. Na lodi vás našli, zajali a EMP pulzom vyradili vaše vylepšenia.
Na úvod vás vypočúvajú. Od vašich odpovedí závisí to, akú „svoju“ výbavu za chvíľu nájdete. Pri prvej odpovedi je jedno, čo poviete. Potom sa vás spýta, či si užívate zabíjanie ľudí.
Ak poviete áno, tak nájdete neskôr pištoľ. Potom sa spýta, či ste terorista, alebo priemyselný zlodej. Zaveďte reč inam (Redirect) a k zbrani nájdete aj tlmič a oslepový granát, alebo sa jej vyhrážajte (Threaten) a dostanete muníciu do pištole (5) a trieštivý granát.
Ak poviete nie, tak nájdete neskôr Stun Gun. Potom sa spýta, či ste terorista, alebo priemyselný zlodej. Zaveďte reč inam (Redirect) a k zbrani nájdete EMP granát, alebo sa jej vyhrážajte (Threaten) a dostanete plynový granát.
- Uteč a nájdi svoju výbavu
Podlažie s celou
Po rozhovore si môžete v cele prezrieť elektronické noviny s článkom o výbuchu v prístave. Vyjdite dverami na chodbu. Tu môžete hacknúť dvere napravo (lv1), alebo naľavo odsunúť krabicu a odhaliť tak šachtu. Šachtou môžete preliezť (Traveler, 100 xp) do miestnosti za chodbou s dvoma strážcami. Ak hacknete dvere, môžete jedného prilákať ich otvorením a vyradiť ho. Druhého si potom len vystriehnuť. Ak sa presuniete do miestnosti za nimi, tak výskokom nalákajte toho k dverám poniže a omráčte ho a toho, čo stojí na mieste, vylákajte otvorením horných dvier. Prezrite si ich a získate z nich ediár (7331 a 3713).
Pod vašou celou je chodba s dvoma vojakmi ku ktorým keď sa priblížite, tak sa rozídu. Jeden bude hliadkovať a druhý pôjde do bočnej miestnosti. K nim sa môžete dostať dvoma spôsobmi. Nad vašou celou sú dvere (lv3, alebo 7331). Za nimi je rebrík, ktorým treba pokračovať, takže ak nechcete skúmať zvyšok tohto podlažia, tak hore sa rebríkom. Na konci chodby za rebríkom sú druhé dvere (lv1, alebo 3713). Táto chodba cez dvojo dverí vás dovedie do chodby s tou s dvoma vojakmi. Nakuknete cez okienko a keď uvidíte toho, čo sa prechádza, ako je smerom k dverám, tak ich otvorte. Príde to skontrolovať, tak ho vyraďte. Druhý stojí čelom k stene, tak ho vyradíte ľahko. Takto ste sa tiež dostali za časť s kamerou.
Druhá trasa je cez miestnosti pred kamerou. V nej je ventilačka, ktorou sa dostanete do miestnosti s tým stojacim vojakom. V tej miestnosti pred kamerou je inak aj EBOOK (Jus Ad Bellum: The Rise of the PMCs) a fľaša piva na stole. V zadnej chodbe (za tou s dvoma vojakmi) sú na sebe dve krabice. Jednu môžete dať na veľkú krabicu pri nich a po druhej na ňu vyliezť. Hore na potrubí, kam sa dostanete po krabiciach je ediár (7331 a 3713, pre prípad, že ste nevzali ten od prvého nepriateľa).
Potom vyjdite hore rebríkom z tej chodby nad vašou celou.
Podlažie nad celou
Nad rebríkom sa zdržiava jeden vojak, tak vylezte hore, keď bude chrbtom a rýchlo ho omráčte. Má u seba ediár (4867), s ktorého kódom môžete deaktivovať laserové lúče na tomto podlaží. Napravo cez laserové lúče a popod kameru sa dostanete na chodbu pred miestnosťou s dvoma vojakmi, čo sedia oproti sebe. To až za chvíľu.
Pri vás je dvojo dverí, ktoré sleduje kamera. Tie naľavo sú zamknuté (lv3, alebo 1923) a vedú k vašej výbave. Tie napravo majú za krabicami schovaný vypínač, ktorým vypnete elektrinu, ktorá srší v šachte pod vami. Pred krabicami je poklop, ktorým vniknite do šachty. Naľavo je v miestnosti pod dvoma vojakmi ediár (1923). Napravo sa dostanete (Traveler, 100 xp) do miestnosti s výbavou. Tam je ediár na krabici (so správou pre vás) a za krabicou je vaše brnenie, ktoré si nasaďte. Potom si vezmite z krabíc zbrane (podľa toho, ako ste volili odpovede na začiatku), 7 Praxis Kitov a z lekárničky lieky a Hypostim.
Získaním vašich vecí ste splnili prvú úlohu tejto misie - 2500 xp a ak ste boli tichý, tak aj Ghost - 500 xp a Smooth Operator 250 xp.
Získaním výbavy sa vám otvorili dvere ďalej, ale môžete ešte preskúmať zvyšok oblasti. Prejdite chodbou s kamerou a vojdite do chodby za ňou. Za dverami oproti sú dvaja vojaci, čo sedia pri stole čelom k sebe, takže sa sledujú. V miestnosti vedľa nich je pri stene výbušný sud, do ktorého ak strelíte, tak ich oboch výbuch zabije (predtým sa postarajte o dvoch v susednej chodbe, aby nevyvolali poplach). Ak nezabíjate, tak vlezte do šachty pod podlahou (buď z miestnosti vedľa tej s výbavou, ako som uvádzal vyššie, alebo v miestnosti s výbušným sudom) a prelezte pod miestnosť s týmito dvoma. Otvorte poklop a jeden z nich si to všimne a pôjde to skontrolovať. Zalezte a keď sa upokojí, pôjde von (alebo si počkajte, po naskriptovanom rozhovore pôjde von aj sám, ale musíte ten rozhovor spustiť tým, že ich budete počuť). Keď odíde, vyjdite von. Pôjde von dverami, tak ho omráčte. Druhý je už potom hračka.
V hornej chodbe sú dvaja vojaci. Jeden stojí na mieste a fajčí, druhý sa prechádza. Počkajte si pri dverách, kým sa ten pohyblivý neotočí chrbtom a vyraďte ho. K druhému sa môžete priplížiť a než stačí zareagovať, tak ho omráčte tiež. Keby ste chceli okolo nich len prejsť, tak na oboch stranách chodby sú krabice, ktoré môžete položiť k potrubiu, vyliezť na ne a po potrubí prejsť poza nich, ale prečo ich neomráčiť, keď sú za to skúsenosti a nie je to problém?
V miestnosti s výbušnými sudmi je v krabičke trieštivý a plynový granát a dve míny. V miestnosti s dvoma vojakmi sú na stole lieky. Tiež je tam počítač (lv1), ku ktorému má heslo vojak v prilbe v ediári (9g11vj4m). V počítači môžete vypnúť kameru sledujúcu dvere k miestnosti s výbavou. Potom choďte do dverí pred chodbou s kamerou (To Forward Cargo Hold), ktoré boli predtým zamknuté, ale keď ste si vzali výbavu, otvoril ich pre vás neznámy pomocník. Prejdite do miestnosti, kde je na stole Cyberboost Proenergy Bar. Tiež sú tam dva nezaheslované počítače, v ktorých si môžete prečítať maily.
- Nájdi CIC
Sklad kontajnerov
Ako vyjdete na prvý kontajner za oknom, všimnite si oproti, poniže vás otvor, kde je na podlahe číslo 03. Tadiaľ budete pokračovať. Stačí zliezť na kontajner naľavo pri tom otvore a s rozbehom tam doskočiť. Dostanete sa tadiaľ do susednej haly, v ktorej stačí už len vyliezť hore najvyšším rebríkom na palubu. Takže ak nechcete preskúmať túto halu a splniť vedľajšiu úlohu, tak preskočte o dve kapitoly nižšie.
Zlezte naľavo, vylezte hore rebríkom na najvyšší kontajner a prejdite na kontajner na žeriave, ktorý môžete ovládať. Posuňte ho doľava (keď ste chrbtom k oknu, ktorým ste prišli) a dole. Dostanete sa k otvorenému kontajneru. Skočte dnu (Explorer, 200 xp) a vnútri nájdete zbraňové vylepšenie kapacity zásobníka.
Ďalšia cesta, ktorá vedie von do susednej haly (a teda von), je odviezť sa žeriavom na opačný koniec haly, vyviezť sa hore, vyskočiť na krabice pred vami, za nimi zliezť dole rebríkom do časti 01 a prejsť chodbou do susednej haly a zliezť po šikmo spadnutom kontajneri.
Choďte do toho otvoru s nápisom 03 na podlahe a napravo v chodbe odsuňte krabicu. Prelezte popod veľké krabice na druhú stranu. Tam máte rázcestie. Naľavo môžete vyliezť ku kontajneru a nad vami je jeden otvorený. V ňom (Explorer, 200 xp) je Nuke Vírus, no doskočíte tam len s vylepšenými skokmi (čo kazí úspech Factory Zero). Napravo sa dostanete tiež ku kontajneru do ktorého môžete v pohode vliezť. Odsuňte v ňom krabicu, podlezte a nájdete (Pathfinder, 300 xp) EMP a oslepový granát.
Vráťte sa na miesto, kde ste skočili do chodby s označením 03 a vylezte cez susedné okno pri kontajneri do druhej haly. Vylezte napravo rebríkom. Obďaleč je dlhý rebrík, ktorý vedie na palubu. Pri vás je na zavretom kontajneri jeden otvorený kontajner. Doň vyskočíte s vylepšenými skokmi. Vnútri (Explorer, 200 xp) je ediár a tri kreditky (41, 93, 66). Na ľavej strane tiež s vylepšenými skokmi vyskočte na šikmo padnutý kontajner a z neho za ostatné. Tam nájdete jeden otvorený a v ňom (Explorer, 200 xp) je Stun Gun, šípky doň (2), Cyberboost Proenergy Bar a Tranqulizer Rifle. Zároveň tu nájdete schránku, v ktorej ste sa dostali na loď, ktorej objavením získate úspech „Never Forget“.
Ak by ste sa veľmi chceli dostať do tých dvoch kontajnerov, čo sú vysoko, tak sa to dá aj bez super skokov. Z chodby s nápisom 03 si doneste dve krabice (čo ste odsúvali, aby ste mohli preliezť ďalej) sem do druhej haly cez otvor, ktorým ste sem sami vliezli. Postavte ich na seba a dostaňte sa do tohto otvoreného kontajneru s kreditkami. Potom ich nahádžte na ten šikmý kontajner. Vráťte sa do predošlej haly, vyvezte sa žeriavom hore a na koniec (viď popis vyššie), prelezte cez krabice do chodby pred vami, za ňou dole rebríkom do chodby 01 a chodbou sa dostanete k tomu šikmo ležiacemu kontajneru. Tam si narovnajte krabice a vyskočte po nich. Od kontajneru so zásobami a úspechovou schránkou sa hore dostanete opäť rebríkom.
Ten druhý otvorený kontajner, čo je vysoko, je priamo za týmto tu s kreditmi, z druhej strany (s Nuke Vírusom, viď vyššie). Môžete tam tieto dve krabice prehodiť (v prípade problému ich poprehadzujte cez prvú halu až hore na najvyšší kontajner, tam sa dostanete žeriavom, zhodíte ich dole napravo a opäť si to celé zleziete). Tam si ich nastaváte a máte to.
V prípade, že si v prvej hale zaseknete žeriav tam, kde sa k nemu nedostanete, tak v miestnosti nad halou (z ktorej ste sem prišli) je tlačidlo, ktorým žeriav reštartujete do pôvodnej polohy.
Acceptable Losses (vedľajšia úloha)
Niečo spôsobilo výbuch a následný poplach. Chcete zistiť, čo to bolo. V prvej hale skladu s kontajnermi choďte úplne dole a prejdite dierou v podlahe (Traveler, 100 xp). Dole sú dve časti s kryoboxami. V susednej časti je na krabici medzi boxami Cyberboost Proenergy Pack. V tej hale, kde je aj diera v strope, je jeden z boxov odsunutý bokom. Prezrite si jeho záznam na postrannej čítačke a otvor v stene (750 xp). Zistíte, že pád kontajnera, ktorý prerazil strop, poškodil túto schránku. Ak nezasiahnete, neznáma osoba v schránke zomrie. Choďte na opačnú stranu tejto miestnosti a cez dvere vedúce do skladu. Odsuňte krabicu spomedzi veľkých krabíc a prelezte popod ne za ne. Tam zložte druhú menšiu krabicu a vyskočte hore, kde nájdete zbraňové vylepšenie rýchlosti prebíjania a aj stázovú batériu. Tú odneste k poškodenej schránke a vložte ju do otvoru v paneli za ňou. Tým zachránite neznámej osobe život a splníte túto vedľajšiu úlohu (750 xp). Tiež tým získavate úspech „Good Samaritan“.
Aby ste sa nemuseli vracať skákaním a lezením, tak v sklade, kde ste našli batériu, je aj výťah, ktorý vás vyvezie hore do miestnosti nad skladom s kontajnermi.
Paluba
Z druhej haly skladu s kontajnermi (viď vyššie) vylezte rebríkom v rohu až hore na samotnú palubu. Momentálne máte prístup len na jeden bok lode. Napravo od vás je jeden člen ochranky, tak ho vyraďte. Naľavo na konci za krabicami sú dve míny. Napravo pred schodmi môžete s vylepšenými skokmi preskočiť materiál, inak si to treba obísť.
Jedna cesta, ktorá sa tu ponúka, je vyjsť hore schodmi, choďte dozadu k zábradliu (smerom odkiaľ ste prišli) a skočte odtiaľ na malú servisnú plošinu. Ňou sa prevezte na druhú stranu (Traveler, 100 xp). Skočte na zábradlie a ste hore na druhej strane.
Inak pokračujte popri schodoch po palube k rohu, za ktorým sa zhovárajú dvaja vojaci. Keď dohovoria, tak sa rozídu. Len čo sa ten pri vás otočí, tak ho omráčte a telo schovajte. Vystriehnite si druhého a vyraďte ho tiež. Tu sú aj nezamknuté dvere vedúce dovnútra. Prejdite ich trasou a za rohom sú ďalší dvaja. Keď sa dozhovárajú, jeden sa prejde. Než sa vráti, omráčte toho, čo zostal, schovajte telo a počíhajte si na toho druhého. Potom už zostal len jeden osamotený na hornej ochodze, tak sa ho zbavte. Má u seba ediár (1284).
Za rohom (pod trasou servisnej plošiny) je plot, za ktorým (lv2) je Cyberboost Proenergy Bar a zbraňové vylepšenie rate-of-fire. Ak neviete hacknúť plot, tak choďte na servisnú plošinu, vylezte si na jej okraj, aktivujte ju a keď pôjde okolo, tak len zoskočte za plot.
Dovnútra vedie dvojo dverí. Jedy sú dole na palube, nezamknuté a druhé hore na ochodze nad nimi (lv1, alebo 1284).
Mostík
Vojdite dovnútra spodnými dverami. Pozor na kameru na chodbe. V prvej miestnosti sú dvaja vojaci. Keď sa dorozprávajú, tak jeden vyjde von. Omráčte ho, no pozor na kameru, telo schovajte, prinajhoršom dovnútra, ten čo si sadne na posteľ, by si nemal všimnúť pri dverách ani telo, ani vás. Ak na neho nechcete ísť priamo, vonku na chodbe je na krabici malá krabička. Hoďte ju ďalej do izby a keď vstane, tak ho omráčte. V izbe majú ediár (6782), Stop Worm a oranžový EBOOK (Electrogravitic Technology Applications, 01 Scholar, 200 xp).
Prejdite chodbou, stále pozor na kameru a prejdite na jej koniec popri schodoch. Tam je ďalšia kajuta (lv2, alebo 6782). Vnútri je Cyberboost Proenergy Bar, EBOOK (mECHsTYLE!) zbraňové vylepšenie poškodenia a ediár (8790).
Vyjdite hore schodmi a vypnite laserové lúče (lv3, alebo 8790). Vojdite potom do veliteľského stanoviska lode. Mohli ste ísť aj druhou stranou, ak ste sa chceli vyhnúť tomu dole. Prejsť z paluby hornými dverami z ochodze (viď vyššie) a odtlačiť ťažkú krabicu (vylepšenie sily) a prejsť ventilačkou (Traveler, 100 xp). Dostali by ste sa sem a vyhli sa vojakom, kamere aj laserovým lúčom, no prišli by ste o tých pár vecí, čo ste mohli nájsť.
Tu je na stole kreditka (53), na ďalšom Stop Worm a dva počítače s pár mailami. V rohu za obyčajnými krabicami je tiež ventilačka, v ktorej je kreditka (127). Vojdite do samostatnej kancelárie, kde sa s vami spojí neznámy muž, ktorý vám pomáha. Povie vám, kam treba ísť ďalej - 2500 xp, prípadne aj Ghost - 500 xp a Smooth Operator - 250 xp.
Máte tu počítač (lv1) a v skrinke Nuke Vírus, Cyberboost Proenergy Pack a tranq. šípky (2). Tiež sú tu dva počítače. V jednom (lv1) je len pár mailov a v druhom (lv2) môžete odpojiť kamery. Vojdú sem dvaja vojaci. Jednému sa ukážte na chvíľku cez okno, aby nadobudol podozrenie a šiel skontrolovať kanceláriu a vyraďte ho. Alebo si počkajte schovaný pri schodoch vedúcich do kancelárie a vyraďte ho, keď príde tam. Druhého už potom dostanete ľahko.
Potom prejdite dverami, ktorými vošli.
- Dostaň sa do prístavu
Opäť podpalubie
Môžete zísť dole schodmi (pozor na kameru, ak ste ju nevypli), alebo zliezť rebríkom napravo od dverí. Dole sú v chodbe dvaja vojaci. Môžete si dať vonku krabicu k potrubiu a preliezť po potrubí ponad nich (Traveler, 100 xp) a poza nich sa prešmyknúť dverami. Môžete tiež normálne vojsť dverami a preplížiť sa do prvého záseku naľavo. Keď dohovoria, tak sa rozídu. Jeden prejde popri vás, tak ho omráčte. Priplížte sa k druhému a omráčte ho tiež. Jeden z nich má ediár (1094).
V malej chodbe za touto (môžete prejsť dverami priamo, alebo cez miestnosť s počítačmi) je jeden vojak, tak ho vyraďte. Stráži malý sklad (lv2, alebo 1094), v ktorom je muničná krabica s oslepovým a plynovým granátom a mínou. Tiež je tam brokovnica.
V miestnosti s počítačmi je v skrinke Stop Worma na stole sú lieky a EBOOK (The Next Three Decades). Jeden počítač má maily a v druhom (lv2) môžete vypnúť tri kamery.
Podlažie 01
Prejdite chodbou z miestnosti s počítačmi. V susednej chodbe hliadkuje strážca, tak ho vyraďte. Pri vás je rebrík, ktorým môžete zliezť nižšie (k výťahu vedúcemu k východu, takže ak nechcete preskúmať oblasť, preskočte rovno tam) na podlažie 03.
Chránia ho laserové lúče, ale sú poškodené, tak sa dá načasovať, kedy tadiaľ zliezť. Tiež je na stene ovládací panel laserových lúčov (lv3, alebo 9173). Pokračujte chodbou. V susednej napravo postáva vojak. Dá sa k nemu priplížiť a omráčiť ho. Má u seba ediár (9173). Chodba, z ktorej ste prišli, vedie ďalej k rebríku, ktorým sa môžete dostať hore na podlažie 00. Chodba s vojakom, čo mal ediár, je blokovaná ťažkou krabicou, ktorú odstránite len s vylepšením sily. na druhej strane však nie je nič zaujímavé, len opäť dve cesty dole na podlažie 03. Jedna s rebríkom, druhá s vylepšením Ikarus - šachta, do ktorej môžete spadnúť (Explorer, 200 xp) vás dovedie do šachty, z ktorej sa dá vyliezť na podlažie 03 alebo rovno prejsť ventilačkou do miestnosti s východom.
Podlažie 00
Prejdite na koniec chodby podlažia 01 a tam vylezte hore rebríkom. Choďte doprava a tam pozor na kameru. Schovajte sa pod ňu. Pri nej je ventil, ktorým zavriete unikajúci plyn na podlaží 03. Tiež je tam chodba. Odstráňte z nej krabicu a vbehnite dnu (Explorer, 200 xp). Je síce slepá, ale pri blokáde nájdete Stop Worm, Nuke Virus a kreditku (138).
Podlažie 03
Vráťte sa z podlažia 00 na podlažie 01 a dole rebríkom na 03. Na konci chodby je výťah, ktorý vás dovedie do miestnosti s východom. Tiež je tu chodba vedúca na druhú stranu podlažia. Ak ste nezavreli plyn na podlaží 00, tak uniká do chodby a bez vylepšenia pľúc ňou neprejdete. Na začiatku chodby je na krabici ediár. Prejdite chodbou (Explorer, 200 xp). Nájdete v nej mŕtveho vojaka, ktorý má u seba pár vecí a o krabicu opretý Machine Pistol.
Na druhej strane pri východe pozor na kameru. Preplížte sa popri nej doprava a k dverám, za ktorými sú dvaja vojaci. Keď dohovoria, tak sa rozídu. Jeden pôjde k vám, zatiaľ ho nechajte tak, lebo ten druhý neskôr príde tiež. Ten druhý sa zatiaľ oprie o stenu, tak ho vyraďte a telo schovajte za dvere. Počkajte si pri dverách pred kamerou na toho prvého, kým nepríde späť. Keď prejdete dverami, tak ho vyraďte a telo odtiahnite od kamery. Tu už máte len cestu dole na podlažie s východom, a cestu späť hore na podlažie 01. V podstate ak nechcete skúsenosti, tak ste mohli týchto posledných dvoch aj nechať tak.
Odchod
Teraz môžete ísť dole. Buď zleziete dole k ventilačke, ktorou sa dostanete z jednej strany do miestnosti s východom, alebo pôjdete na druhej strane podlažia 03 dole výťahom. Keď vyjdete z výťahu, budú pred vami dvaja vojaci. Keď dohovoria, tak sa rozídu. Jeden z nich o niečo neskôr, tak ho môžete stihnúť omráčiť. Ak nie, tak sa bude prechádzať medzi technikou obďaleč, aj tam si ho môžete vystriehnuť. Nezabudnite odtiahnuť telo. Druhý sa prechádza v uličke, ktorú sleduje kamera. Keď bude na jej konci, najďalej od kamery, tak si počkajte a keď sa otočí, omráčte ho a odtiahnite telo. Zostanú tu ešte dvaja. Jeden sa ale vôbec nehýbe a druhý sa otáča často chrbtom, takže ich vyradíte ľahko.
Na mieste, kde stáli dvaja zhovárajúci sa vojaci, je na zemi ediár (6834). Dvere vedúce von sú chránené laserovými lúčmi. Pri nich je aj vypínací panel (lv3, alebo 6834). Než týmito dverami prejdete, môžete skočiť do susednej kontajnerovej oblasti. Vylezte hore na kontajnery a z posledného vedie rebrík hore do otvoreného kontajneru nad vami. Ten ignorujte. Naľavo si všimnite ďalší otvorený kontajner. Skočte doň (s vylepšenými skokmi) a nájdete v ňom (Pathfinder, 300 xp) Praxis Kit.
Ak by ste silou-mocou chceli ten Praxis Kit, dá sa to aj bez skokov, hoci ak vám ide o úspech a nepoužívate vylepšenia, tak neviem načo by ste ho chceli. Potrebujete tri krabice. Dve sú na 01 pri rebríku a jedna pri kamere na 00. Pracne si ich preneste až dole ku kontajnerom a vyhádžte ich hore. Pomocou nich sa dostanete na ten horný, kam nevedie rebrík. Potrebujete tri, pretože hore sa dostanete pomocou dvoch ale zhora vytiahnete len jednu z nich. Takže si tam dajte tri a dve dostanete hore. Dajte tie dve na seba a z ich vrchu doskočíte do kontajneru s Praxisom.
Ak si donesiete ďalšie tri krabice a naskladáte ich na seba šesť, tak môžete s vylepšenými skokmi skočiť dokonca aj do otvoreného kontajnera vedľa toho, do ktorého vedie rebrík. Vnútri (Traveler, 100 xp) je jeden nepriateľ (čo ste ho mohli vidieť cez sklo z počítačovej miestnosti) a tiež tranq. šípky (2), plynový a oslepový granát. Vojak má u seba ediár (8193).
Napokon prejdite dverami, pri ktorých ste zrušili laserové lúče. Za nimi je dvojo ďalších dverí. Tie naľavo (lv3, alebo 8193) vedú do malého skladu, kde za hromadou krabíc (Explorer, 200 xp) sú dva guľomety (Heavy Rifle) a munícia do nich (75). Dvere napravo vedú ku skenu. Aktivujte ho a opäť sa ozve váš neznámy pomocník.
Tým ste sa opäť posunuli ďalej za 1750 xp a prípadne aj Ghost - 500 xp a Smooth Operator 250 xp.
Prejdite ďalej do vykladacieho priestoru. V kontajneri je tu Machine Pistol a munícia doň (20). Použite ovládací panel a otvorí sa cesta z lode. Tým získate aj úspech „Out of the Frying Pan“.
- Nájdi miesto stretnutia
Prístav. Prvý sklad.
Preplížte sa do skladu popod kameru a hneď sa plížte doľava za kontajnery. V sklade sú traja strážci. Dvaja dole, ktorí sa zhovárajú a jeden hore na ochodze. Je tu aj robot, ktorý sa aktivuje, ak vyvoláte poplach (ak sta vyvolali poplach na lodi, tak bude aktivovaný). Prejdite doľava, ako sa dá. Keď sa dvojica pohne, preplížte sa vpred a popred kontajner, keďže poza sa nedá a zas dozadu. Preplížte sa popri stene na konci k dverám, nad ktorými je kamera. Jeden z dvojice strážcov sa postaví pred dvere pod kameru, tak ho vyraďte. Druhý pôjde fajčiť za kontajnery, na miesto, kadiaľ ste prišli. Nalákajte ho k sebe, buď hlukom, alebo vykuknite a tiež ho vyraďte.
Potom sa môžete preplížiť hore na ochodzu. Vojak tam občas zájde do kancelárie, takže ho môžete ľahko vyradiť. Na stole má kreditku (25) a počítač s pár mailami. Je tu ešte jeden (lv3), v ktorom môžete vyradiť kamery v tomto sklade a prípadne aj robota. Na poličke je munícia do pištole (5). V skrinkách sú mína a pivo a na skrinkách je Hypostim. Na ochodze sú zamknuté dvere (lv5), no dostanete sa aj za ne, len okľukou.
Naľavo od vstupných dverí je posledný kontajner, po ktorý sa dá ísť, otvorený. Vnútri je Stun Gun a šípky doň (3).
Nad vami tu visí jeden kontajner na žeriave. Tam sa dostanete s vylepšenými skokmi. Vnútri je ostreľovačka s muníciou (3) a mínou. Inak sa tam môžete dostať zhora po žeriave. Bez skokov si nanoste krabice ku kancelárii, vyskáčte na ňu, z nej hore rebríkom na hornú ochodzu a odtiaľ po žeriave na visiaci kontajner. Tu hore môžete inak prejsť z hornej ochodze aj ventilačkou (Pathfinder, 300 xp) do susedného skladu (kam mierite) a dostanete sa tiež do jeho najhornejšej časti. Tu je hore muničná krabica s tranq. šípkami (2), nábojmi do ostreľovačky (2) a pri krabici je aj Praxis Kit. Môžete sa vrátiť, alebo pokračovať odtiaľto.
Ďalej naľavo (stále v prvom sklade) je otvorený horný kontajner. Doskočíte tam s vylepšenými skokmi alebo ak si spravíte cestu z krabíc. Tri sú pri vás a dve sú vonku. V ňom (Pathfinder, 300 xp) je kreditka (150) vylepšenie rýchlosti prebíjania a tyč pre raketomet (pre vedľajšiu úlohu).
V kontajneri napravo od vstupu do tohto prvého skladu (vylepšené skoky, alebo cesta z krabíc) je munícia do pušky (10) a dve pivá.
V kontajneri pod kanceláriou je rozbiteľná stena, za ktorou (Explorer, 200 xp) sú tranq. šípky (3), lieky, dva Hypostim a Tranquilizer Rifle.
Z tohto skladu sa potrebujete dostať ďalej. Buď zamknutými dverami (lv5, viď vyššie) rovno ďalej, alebo do susedného skladu, kam sa dostanete buď ventilačkou zhora (viď vyššie), alebo spojovacou chodbou. Do chodby vedú dvere pod kamerou, ktoré strážia laserové lúče, no je pri nich aj ovládanie (lv1). Tiež môžete ísť naľavo za kontajnery a tam odložiť tri malé krabice, za ktorými je ventilačka a tá vás dovedie za tieto dvere (Traveler, 100 xp).
Spojovaciu chodbu môžete prejsť normálne. Pokiaľ ste však vyvolali poplach, tak sú tam točiace sa laserové lúče, ktoré ak vás zachytia, spôsobia výbuch. Stačí sa plížiť, načasovať si to a prejsť skrčený popri nich.
Druhý sklad
Prejdite do druhého skladu spojovacou chodbou. Za dverami sa schovajte na bok za kontajner naľavo (v ňom sú tranq. šípky (3) a Cyberboost Proenergy Pack). Jeden strážca príde až ku dverám. Keď sa otočí, vyraďte ho. Povyše stojí ešte jeden, ale stále je chrbtom. Napravo sa prechádza tretí, keď pôjde preč, tak vyraďte toho, čo stojí a odtiahnite telo preč. Teraz sa zamerajte na toho tretieho. Môžete obísť kontajner, alebo prejsť cez kontajner, v ktorom odložte malé krabice, aby ste si spravili cestu (Traveler, 100 xp). Prípadne vojdite z druhej strany kontajnera a vnútri nájdete spúšťací modul pre raketomet (pre vedľajšiu úlohu). Tak, či tak, vystriehnite si tu tohto tretieho vojaka, omráčte a telo schovajte, aby si ho nevšimli poslední dvaja, ktorí sú hore na ochodze.
Pri schodoch vedúcich na ochodzu je v stene ventilačka. Prejdite ňou (Traveler, 100 xp). Vnútri nájdete kreditku (175). Vyjdite pri dverách vedúcich von zo skladu. Pri dverách je strážca, no takto ste sa dostali za neho, tak ho môžete rovno vyradiť a telo schovať. Nad dverami je automatická strieľňa, ale dá sa jej ľahko vyhnúť. Môžete pokračovať dverami, alebo ešte preskúmať sklad.
Vyjdite na ochodzu, buď po schodoch, alebo po rebríku od východu. Je tam jeden strážca, ktorého si podajte. Má u seba ediár (7736). V kancelárii sú dvaja. Ak si nedávate dvojité omráčenie, tak jedného odlákajte hlukom. Omráčte ho a druhý, čo zostane, je už hračka.
V kancelárii je počítač s pár mailami. Druhým (lv3, alebo heslo GH2477J1) môžete odpojiť kameru a prípadne vyradiť strieľňu nad východom. Je tu EBOOK (The Singularity Church of the MachineGod) a na skrinke kreditka (98). V skrinke so zbraňami je trieštivý granát a dve brokovnice. Dole v kontajneri pri rebríku vedúcom na ochodzu je munícia do ostreľovačky (3) a mína. Visí tu na žeriave jeden kontajner. Doskočte doň s vylepšenými skokmi, alebo si doneste krabice, ktoré sú napravo od vstupu do skladu, za kontajnermi. Pod jednou z krabíc je ediár (heslo: GH2477J1). Vo visiacom kontajneri (Pathfinder, 300 xp) je munícia pre Machine Pistol (20), Heavy Rifle (25) a laserový zameriavací systém.
V kontajneri hore napravo od vstupu je rozbiteľná stena. Za ňou je počítač (lv2) pre strieľňu, Tajfún a oranžový EBOOK (Blurring the Boundaries Between Man and Machine, 02 Scholar, 200 xp). Za krabicami v tomto kontajneri je ešte muničná krabica s dvoma trieštivými granátmi a brokmi (5).
Oproti rebríku vedúcemu na ochodzu je v podlahe otvor, do ktorého vedú káble. Vlezte do šachty a prelezte ňou na koniec. Nájdete tam svoj kontakt - 2400 xp prípadne aj Ghost 500 xp a Smooth Operator - 250 xp. Je to Netanya Keitnerová, ktorá vás vypočúvala na začiatku. Zistíte, že je to šéfka základne Belltower, no zároveň ju pred časom oslovili z Interpolu a teraz pracuje pre nich, aby odhalila tajný projekt, ktorý zahŕňa vedcov a väzňov. Ten má na starosti Burke, takže k tomu nemá prístup a aby na seba nepritiahla pozornosť, tak žiada pomoc od vás. Nahrá vaše údaje, aby ste mohli zdolať pár kontrolných bodov v tejto oblasti, ale samozrejme len obmedzené množstvo, aby ste nepritiahli veľa pozornosti. V zadržiavacej časti musíte nahrať tieto svoje bioúdaje do bezpečnostného terminálu, aby ste získali pole pôsobnosti aj tam. Spýtajte sa jej ešte na výbavu a spomenie technika Quinna, ktorého by ste mohli nájsť (vedľajšia úloha).
2. In the Belly of the Beast
Z druhého skladu môžete prejsť dverami na ochodze (lv1, alebo kód 7736), alebo veľkými dverami pod strieľňou.
Getting Inside Help (vedľajšia úloha)
V ľavej časti pod záchodmi je výťah, ktorým sa zveziete o podlažie nižšie. Tam je Quinn, ktorý má na predaj pár vecí. Zbrane, muníciu, doplnky a aj jeden Praxis Kit. Robí tu síce veci na čierno a je v kontakte s vami, utečencom, ale aj tak mu musíte platiť. Ak ste splnili prvú vedľajšiu úlohu a zachránili telo v schránke v podpalubí lode, tak dostanete zľavu na všetky vaše nákupy.
Jeho nájdením splníte túto úlohu od Keitnerovej - 2400 xp, Ghost - 500 xp a Smooth Operator - 250 xp. Keď si s ním pohovoríte, má pre vás tretiu vedľajšiu úlohu. Zároveň vám môže povedať niečo o sebe, Keitnerovej a o základni a Burkeovi.
Za Quinnovým obchodom je za krabicou ventilačka. Prelezte ňou (Traveler, 100 xp) a nad prvým rebríkom je zbraňové vylepšenie poškodenia. Preskočte k druhému rebríku a dostanete sa opäť hore. Je to skratka, ak nechcete využívať výťah.
Quinn´s Scavenger Hunt (vedľajšia úloha)
Aby vám mohol dať dokopy raketomet, potrebuje tri veci. Spúšťací modul, odpaľovaciu tyč a zameriavač. Prvé dve veci ste už mohli nájsť. Vo vstupnom sklade je odpaľovacia tyč v ľavej časti od vstupu z lode, v hornom kontajneri. V druhom sklade, v kontajneri napravo od dverí, ktorými vojdete prechodovou chodbou, je spúšťací modul.
Posledná súčiastka je tu, na podlaží nad Quinnom. Choďte na pravú stranu údržbárskeho podlažia a tam sú dvere s nápisom „Special Operations“. Sú zamknuté (lv2), ale nevadí. Oproti nim sú dvere s nápisom „Army Operations“. Vnútri je len počítač (lv2) s pár mailami a šachta v stene. Vyskočte do nej z panelu pri stene a prejdite ňou do miestnosti Špeciálnych operácií (Explorer, 200 xp). Tu sú elektronické noviny, v šuplíku je kreditka (20), Cyberboost Proenergy Pack a lieky. Pod stolom je ediár (1550) a na stole počítač (lv2) s mailami. A na stole pri šachte, ktorou ste preliezli, je pištoľ a zameriavač.
Vráťte sa za Quinnom a dajte mu všetky tri súčiastky - 2400 xp. Dostanete od neho raketomet.
- Nahraj biometrické údaje do počítača vo väzenskej časti
Údržbárske podlažie
Na ľavej strane sú záchody. Z pánskych môžete prejsť ventilačkou a dostanete sa pod schody pred záchodmi (Explorer, 200 xp), kde je ediár, Cyberboost Proenergy Bar a Tajfún. Poniže záchodov je výťah, ktorým sa dostanete ku Quinnovi. Napravo sú dve miestnosti popísané vyššie pri úlohe pre Quinna.
Choďte do chodby s kamerou. Preplížte sa popod ňu. Napravo vidíte za sklom bezpečnostnú miestnosť so strážcom. Dá sa do nej vojsť z chodby nad ňou, no tá je z oboch strán chránená laserovými lúčmi. Oproti sklu sú dve dvere. Logistics a Protection Service Division. Vojdite do tých druhých a vyraďte tam vojaka. V šuplíku je munícia do pištole (5) a Cyberboost Proenergy Bar. Na stole je odomknutý počítač a na vrchu skrinky je ediár (1355). Je tu aj šachta, ktorá vás dovedie pod schody vedúce o podlažie vyššie. Tu je Cyberboost Proenergy Jar, Nuke Vírus a kreditka (200).
Vráťte sa na chodbu a teraz choďte do dverí s nápisom „Logistics“ (lv1). Vnútri je v šuplíku kreditka (50) a Stun Gun šípky (1). Na poličke je EBOOK (The Sleeping World) a v nezaheslovanom počítači je pár mailov. Ventilačkou odtiaľto prelezte až do bezpečnostnej miestnosti oproti (kam ste videli cez okno spred dverí). Tu vyraďte vojaka, ktorý sedí pri nezaheslovanom počítači s pár mailami. Na stole je aj Zariadenie na skladovanie dát (Data Storage Device 1/3). V druhom počítači môžete odpojiť dve kamery na chodbách poniže (pri miestnosti Špeciálnych operácií a pod touto miestnosťou, kadiaľ ste prišli). Na stole sú dve pivá a v skrinke na zbrane dve krabičky s liekmi a dve Machine Pistols.
Na chodbe za dverami sa prechádza jeden vojak. Vystriehnite si ho a omráčte. Ďalej v chodbe je ešte jeden, stojí na mieste, tak sa k nemu môžete priplížiť. Ten stál pri dverách „Communications Security“. Za nimi (lv2, alebo kód 1550) je EBOOK (A Frontier Too far?), tlmič a počítač (lv4) s mailami. Na skrinke je kreditka (60).
Na pravej strane chodby za laserovými lúčmi (dostanete sa tam aj zo vstupnej chodby zo skladu) je na stene ovládanie laserových lúčov (lv3).
Na chodbe medzi laserovými lúčmi sú dvere s nápisom „Detention Camp 5“. Tam smerujete. Ak chcete, môžete ešte preskúmať podlažie nad vami, ale potom sa aj tak vrátite sem.
Podlažie dôstojníckych bytov
Vráťte sa na chodbu (ak ste nevypli laserové lúče, tak sa vráťte cez bezpečnostnú miestnosť a šachtou na chodbu, alebo dotiahnite omráčeného vojaka k laserovým lúčom). Ak pôjdete hore schodmi, dostanete sa k bytom dôstojníkov. No predtým si všimnite v chodbe medzi laserovými lúčmi, že je tam otvor, cez ktorý počujú dvaja vojaci strážiaci hore. Prebehnite, poskáčte, narobte hluk a nalákajte dole jedného a potom druhého. Stačí si počkať za rohom pri schodoch a keď prídu, tak ich omráčiť.
Choďte teraz hore a bez vojakov vás tu čakajú len kamery. Prvá miestnosť napravo je kancelária Pietera Burkea (lv1). Vypáčte ju a vyrabujte. V šuplíku je kreditka (160). Na stole má náhradné sietnicové protézy (o ktorých prekecnete s Keitnerovou) a počítač (lv3). Na skrinke je Whisky a EBOOK (A Coalition For Liberty). V poličke má kreditku (100) a Stop Worm. Pod stolom má tajné tlačidlo. Stlačte ho a otvorí sa v stene tajný trezor (Explorer, 300 xp). V ňom je kreditka (300), munícia do revolvera (10) a špeciálna pištoľ - Burkeov Revolver.
V Burekovej kancelárii je aj ventilačka. Vlezte do nej a choďte doprava. Dostanete sa do kancelárie Keitnerovej, ktorá je zvonku inak zamknutá (lv3). V skrinke je munícia do Machine Pistol (10), na stole EBOOK (The Belltower Way), pod stolom kreditka (25) a druhá na paneli pri stene (200). V šuplíku sú Stun Gun šípky (2). Pod stolom s počítačom (lv3) s pár mailami je aj zbraňové vylepšenie poškodenia.
Vráťte sa do ventilačky, lezte ňou popri Burkeovej kancelárii ďalej, až na koniec. Vyleziete do malej servisnej miestnosti (Explorer, 200 xp), kde je oranžový EBOOK (The Threat of Cybernetic Discognition Disorder, 03 Scholar, 200 xp). Tiež je tu nezaheslovaný počítač, v ktorom môžete odpojiť obe kamery nad dverami do kancelárií Keitnerovej a Burkea. Tiež je tu terminál (lv2, alebo kód 1355). Môžete preliezť odtiaľto šachtou a dostanete sa von na chodbe na prízemí (pod chodbou s laserovými lúčmi).
Môžete sa vrátiť hore, kde sa už nemusíte vyhýbať kamerám, ak ste ich odpojili. Za kanceláriami je ešte jedna miestnosť, „Belltower Alpha“. V nej sú na stole Stun Gun šípky (2) a v šuplíku Stun Gun šípky (2) a kreditka (130). Je tu ešte počítač (lv1) s pár mailami.
Na konci chodby sú dvere (lv5), ktoré vedú do prvého skladu, do ktorého ste vošli po vystúpení z lode (spomínané v príslušnej časti návodu).
Cely
Vráťte sa dole a prejdite z chodby s laserovými lúčmi (ktoré ste už zrejme vypli) do dverí s nápisom Detention Camp 5. Prejdite miestnosťou, kde vás opäť oskenujú a vojdete na miesto, kde držia nevinných zajatcov, ktorých spomínala Keitnerová. Napravo sa zhovára jeden vojak s väzenkyňou. Priplížte sa a vyraďte ho. Na krabici pri ňom je munícia do pištole (10). Naľavo sú dvaja. Priplížte sa k nim. Keď sa rozídu, hneď vyraďte prvého, čo zostane stáť na mieste a sledujte druhého. Keď sa vám dobije energia, vyraďte ho. Neďaleko prvého vojaka, ktorého ste vyradili, je ťažká krabica (zničiť, alebo vylepšenie sily), za ktorou je za šachtou miestnosť (Explorer, 200 xp), v ktorej je zbraňové vylepšenie kapacity zásobníka. V tejto miestnosti môžete vyskočiť ešte hore, ak máte vylepšené skoky a prejsť ďalšou šachtou (Trailblazer, 400 xp) a nájdete tam navádzací systém (pre kušu, či Tranquilizer pušku) a na zemi pri ňom aj kreditku (1000). Jeden z vojakov mal u seba aj ediár (heslo: 8efehlist).
Teraz choďte do veže v centre haly. Môžete ísť zo spodných článkov veže šachtou a vyliezť rebríkom, pri ktorom je kreditka (1250), priamo do nej, alebo proste vyjsť po schodoch, keď ste už zlikvidovali okolité stráže. Hore je jeden vojak, ktorého sa zbavte. Má u seba ediár (heslo: blindeye). Tu sú dva počítače. V jednom (lv3, alebo blindeye) sú maily a v druhom (lv4, alebo 8efehlist) môžete deaktivovať strážnych robotov.
Ale hlavne použite bezpečnostný terminál medzi týmito počítačmi, do ktorého nahrajte svoje údaje - 2500 xp, Ghost - 500 xp, Smooth Operator - 250 xp.
- Preskúmaj Vypočúvacie krídlo
Teraz treba ísť hore v celej tejto stavbe, takže choďte schodmi na prvé poschodie. To strážia dvaja roboti a cestu blokujú aj laserové lúče. Lúče môžete vypnúť hacknutím ich ovládacích panelov (lv3) a robotov vyradiť EMP granátmi. No ak nebojujete, bude to trochu pomalšie. Plížte sa za robotmi a držte sa pri nich, pretože keď prechádzajú cez laserové lúče, tie sa na chvíľu vypnú. Snažte sa dostať na druhú stranu a hore schodmi. Roboti v podstate idú od schodov vedúcich nahor, po oboch stranách, ku schodom vedúcim nahor a naspäť. Keď idú od vás, tak sa preplížte k laserovým lúčom. Keď sa bude robot popri vás vracať, tak keď prejde okolo, vy prejdite rýchlo vypnutými lúčmi. Potom už len ku schodom a hore sa, než sa robot vráti.
Na hornom podlaží sú tajfúnové vežičky, ktoré vysielajú laserové lúče a ak ich prerušíte, tak vybuchnú a zabijú vás. No dá sa ľahko odhadnúť, kedy vyraziť a proste prejsť pomedzi lúče. Tu pri jednom tajfúne môžete skočiť aj na miestnosť s počítačmi v centre haly (Traveler, 100 xp). Tam je Praxis Kit a broky (5). No odtiaľ sa dostanete len s vylepšeným padaním, alebo rozstrelením sklenenej strechy a skočením do miestnosti s počítačmi.
Na tomto hornom podlaží len prejdite na opačnú stranu a dverami s nápisom Exit.
Vypočúvacie krídlo
Prejdite cez ďalší bioskener a do chodby. Tu sú štyri miestnosti po bokoch. V nich nájdete Cyberboost Proenergy Bar, pivo, Hypostim a audiozáznam.
Pokračujte chodbou, dole schodmi a v prvej cele naľavo si pohovoríte s väzenkyňou. Nina Sullivanová je študentka, čo bola na prázdninách v Kapskom meste v Afrike. Tam ju uniesli a robia na nej pokusy. Takže žiadny teroristi, len nevinné laboratórne krysy. Hoci je z toho zrútená, nezachránite ju, keďže potrebujete byť nenápadný. V miestnosti oproti je audio- záznam, na ktorom sú Burke, doktor Gary Savage a doktorka Tiffany Kavanaghová, ktorú spomínala aj Nina. Ešte je tu kreditka (365) a ediár na poličke (heslo: nomotears). Vedľa je sklad, v ktorom sú tranq. šípky (2) a kreditka (360). Posledná miestnosť napravo sú Archívy, v ktorých je na stole Zariadenie na skladovanie dát (Data Storage Device 2/3). Ešte je tam kreditka (525), pivo a počítač (lv2, alebo nomotears).
Pokračujte na koniec chodby a uvidíte scénku s Burkeom a spomínanými doktormi. Vypočujete si ich rozhovor a odídu dverami, ktoré Burke otvoril skenom svojho oka. Tým ste preskúmali túto časť, ako bolo treba - 2500 xp, Ghost - 500 xp, Smooth Operator - 250 xp.
V miestnosti je naľavo od skenera munícia do pušky (20). Hore na poličke nad ňou je tajfún. Na pracovnom stole je oranžový EBOOK (The Intelligence Cirucuit, 04 Scholar, 200 xp).
- Získaj Burkeovo oko
- Daj Burkeovo oko Quinnovi
- Vojdi do tajného výťahu v márnici
Spojíte sa s Keitnerovou a informujete ju o vašich zisteniach. Potrebujete Burkeovo oko. V kancelárii má očnú protézu, ktorú ste už mohli získať, ak idete podľa návodu, teda ho už máte - 2500 xp. Ak nie, tak si pozrite popis v časti „Podlažie dôstojníckych bytov“. Protéza ale musí byť napojená na živý nerv, aby zabrala na sken. Preto sa vráťte za Quinnom. Cestu poznáte, tak ako ste prišli, tak sa vráťte naspäť, vyhnite sa tajfúnom, robotom a laserovým lúčom. Prejdite bioskenom dverí a choďte za Quinnom. Pozor, pred Burkeovou kanceláriou sú dvaja noví vojaci (či už ste oči vzali predtým, alebo nie) a ďalší traja sú v chodbe pred výťahom ku Quinnovi. Tých zhora môžete nalákať tak ako tých dvoch predtým, alebo ich ignorujte. V chodbe pred výťahom je jeden sám, takže pohoda a tých dvoch, čo sú pri sebe, si odlákajte po jednom hlukom. Choďte dole a dajte Quinnovi Burkeove oči - 1750 xp. Upraví ich na jedno použitie, aby fungovali aj bez zapojenia na človeka. Máte trochu podozrenie, že na mechanika je to príliš sofistikovaná práca.
Zase sa vráťte naspäť celou cestou až na miesto, kde Burke s doktormi odišli výťahom. Použite modifikovanú očnú protézu na skener a zvezte sa dole výťahom - 1750 xp.
- Získaj dôkazy pre Interpol
Podvodné zariadenie
Keď sa zveziete dole, vojdite do laboratória. Cestou sa vám ozve Keitnerová, aby ste získali nezvratný dôkaz pre Interpol o tom, čo sa tu deje. Pri pacientke napravo, ktorej operujú chrbticu sú Stun Gun šípky (1), pri holostole je EBOOK (Synthetic Thoughts: The Human AI). Na stolíku je Cyberboost Proenergy Pack. Na stole je počítač (lv5, alebo sgsulpkt) s mailami a pri ňom lieky. Na menšom stole poniže je Zariadenie na skladovanie dát (Data Storage Device 3/3) a vedľa neho v malom stolíku je ediár (heslo: sgsulpkt). V ďalšom takomto stolíku sú tranq. šípky (2). Na ďalšom stole pri stene sú elektronické noviny a v šuplíku je EMP granát. Na malom stolíku pri doktorke je Trauma Kit s morfiom. Môžete dať smrtiacu dávku morfia pacientke pri dverách, ktorá trpí a tak jej poskytnúť smrť z milosti. Pri doktorke je fľaša vína. Na stole pri nej je oranžový EBOOK (Nano-Augmentation - Pipedream, or Theory for the Future?, 05 Scholar, 200 xp) a v šuplíku tohto stola je Praxis Kit.
V miestnosti sú tri holografické stoly, všetky neaktívne. Môžete na ne umiestniť tri dátové zariadenia, ktoré ste mohli získať. Jedno ste získali priamo tu. Druhé bolo v bezpečnostnej miestnosti s vojakom a počítačmi, ktorá bola pri chodbe s laserovými lúčmi na údržbárskom podlaží. Tretie bolo v miestnosti s Archívmi, čo bola bočná miestnosť v chodbe medzi celami a márnicou. Umiestnite ich na tieto tri stoly (3 x Explorer 100 xp) a za umiestnenie všetkých troch získate úspech „The Learn´d Scholar“.
Napokon oslovte doktorku Kavanaghovú. Popýtajte sa jej na všetky možnosti otázok, aby ste sa dozvedeli viac o celom projekte a veciach okolo neho. Je to tiež sketa, síce ju trápi utrpenie ľudí, ale aj tak sa zaujíma o výsledok výskumu spojenia človeka s umelou inteligenciou pre vytvorenie super počítača, čo sa však zatiaľ moc nedarí a všetky subjekty najneskôr do roka zomrú. Presvedčíte ju však, aby svedčila pred interpolom a tak máte svoj dôkaz. No musíte ju dostať bezpečne zo základne - 750 xp.
3. Choices, Choices
Vráťte sa do výťahu a vyvezte sa hore. Cestou ho však Burke zastaví. Stlačte núdzové tlačidlo a spustí sa vám rebrík. Vylezte hore, ďalším hore, po potrubí o úroveň vyššie, tam po skrinke o ďalšiu úroveň vyššie a hore rebríkom. Tu už je šachta vedúca preč. Ak máte vylepšené skoky, môžete zo zábradlia skočiť ešte na plošinu nad vami (Pathfinder, 300 xp) a nájdete tam Praxis Kit. Inak prelezte ventilačkou nad strop márnice. Tam pri plynovom a EMP granáte skočte otvorom dole. Sú tu traja vojaci čo čakajú na vás a sledujú výťah. Môžete sa preplížiť popri nich preč. Ak sa ich chcete zbaviť, tak sa pri dverách vedúcich von schovajte za generátor a hoďte krabicu o zem, aby to prišli preveriť. Keď sa budú rozchádzať, vyraďte posledného, schovajte telo, zopakujte proces, vyraďte druhého a potom si už len podajte posledného.
Vráťte sa do haly s celami. Cestou narazíte na Keitnerovú, ktorú Burke odhalil a jeho muži ju zranili. Povie vám posledných pár slov a vydýchne naposledy. No zistili ste od nej, že Burke zahájil protokol spálenej zeme. Pustil plyn do laboratória k doktorke, aj do ciel k väzňom, aby sa uistil, že sa tajomstvá tejto základne nedostanú von. Musíte sa o to postarať.
- Preruš prívod plynu
- Zachráň väzňov
- Zachráň doktorku Kavanaghovú
Vojdite do haly s celami. Pred vami sú dvaja ostreľovači. Keď sa rozídu, vyraďte jedného z nich, počkajte si schovaný, kým sa dobije energia a vyraďte aj druhého. Na opačnej strane je ešte tretí. Tajfúny sú tu stále aktívne, ale tie sú ľahkou prekážkou. O podlažie nižšie sú už našťastie vypnuté laserové lúče aj roboty sú odstavené, ale sú tu dvaja vojaci. Stačí si ich vystriehnuť a omráčiť. Rovnako aj dole na prízemí.
Tu začína finálna fáza toho, čo s plynom. Celkovo máte na to nejakých šesť minút, takže sa nezdržiavajte a aj nepriateľov likvidujte čo najefektívnejšie, pripadne si pomôžte doplňovačkami energie, aby ste to zvládli rýchlejšie. Ak to nestihnete, všetci zomrú, nezískate skúsenosti, ale hra tým pre vás nekončí. Máte ísť k ovládaniu, ktoré je v centrálnej veži. Choďte teda buď cez ventilačku, alebo hore schodmi do veže a dole rebríkom. Tam sa vám ozve hacker, ktorý vás kontaktoval už na lodi. Povie vám, že plyn sa nedá zastaviť, dá sa len presmerovať. Takže sa máte rozhodnúť. Buď ho presmerujte z laboratória do ciel a zomrú tucty nevinných ľudí (1500 xp), alebo ho presmerujete k doktorke a zomrie vaša šanca na odhalenie celej tejto zvrátenosti (3000 xp).
Je tu aj možnosť, ako zachrániť všetkých. Vyššie v texte, pri prvej návšteve ciel som spomínal tajnú miestnosť, kam ste mohli zájsť. Na to je treba streľbu, alebo vylepšenie skokov a dvíhanie ťažkých predmetov. No dá sa to zvládnuť aj bez toho, aby ste splnili úspech „Factory Zero“. Len treba byť rýchli. Pri stene je na prízemí ťažká krabica, ktorá blokuje ventilačnú šachtu. Na prízemí sú tri krabice. Jedna pri centrálnej veži, dve napravo od ťažkej krabice blokujúcej šachtu. Hoďte tieto malé krabice do tej veľkej, aby ste ju rozbili. Otvorte ventilačku a vezmite si malú, kartónovú krabicu (sú na materiály okolo centrálnej veže). Odneste si ju do skrytej miestnosti a položte ju zvislo k potrubiu. Vráťte sa k centrálnej veži a vezmite si hasiaci prístroj. Choďte späť do skrytej miestnosti. Vyskočte pomocou krabice na potrubie a na plošinu nad vami si položte hasiaci prístroj. Vezmite si krabicu zdola a položte ju k vám na potrubie. Pomocou nej vyskočte na plošinu hore. Vezmite si hasiaci prístroj a prejdite šachtou do veľkej skrytej miestnosti. Tu je na stene stroj, ktorý poháňa plyn. Hoďte hasiaci prístroj do zelenej nádrže, aby ste ju zničili (uložte si pozíciu pre prípad, že sa dobre netrafíte, inak by ste ju nemali čím rozbiť, keďže nechcete strieľať. Samozrejme ak vám o to nejde, tak s vylepšeniami ste tu hneď a streľbou to zničíte tiež v pohode). Tým zastavíte plyn totálne a zachránite aj väzňov aj doktorku - 500 xp, 2500 xp, 1000 xp a získavate úspech „All of the Above“. Ozve sa vám hacker, ktorý vás kontaktoval už na lodi a pochváli vašu prácu.
- Vyraď bezpečnostné uzamknutie a vráť sa do základne
Hacker vám povie, že musíte zrušiť bezpečnostné uzavretie tejto oblasti a vrátiť sa do základne, aby ste sa postarali o Burkea, ktorý stojí medzi vami a Megan. Choďte teda hore do veže a aktivujte bezpečnostnú konzolu. Keď zrušíte uzavretie, spojíte sa s doktorku (ak to prežila) a pošlete ju zo základne - 1000 xp. Vráťte sa dole a prejdite dverami s bioskenom naspäť do základne (1750 xp).
Pred vstupom sa vám najprv ozve Burke - už na vás čaká. A ozve sa vám aj Quinn. Kvôli všetkému, čo sa deje, musel zmiznúť, ale nechal vám otvorený svoj obchod, takže sa tam môžete zastaviť, ak chcete.
4. The Long Way Home
- Konfrontuj Burkea
Vojaci tu na vás už čakajú, takže nechoďte niektorými smermi. Choďte doľava cez prvú chodbu (kde boli predtým laserové lúče) a chodbou vpred. Tu pozor na dve nastražené míny na stenách. Choďte pomaly a deaktivujte ich. V susednej chodbe je jeden vojak, tak ho vyraďte. Do Quinnovho obchodu choďte radšej ventilačkou, pretože pred výťahom je tiež jeden vojak uhniezdený. Zlezte dole a a vojdite dnu, dvere sú otvorené (2400 xp). Nájdete tu Praxis Kit, tri lieky, dva Cyberboost Proenergy Pack, Hypostim, EMP a trieštivý granát, tajfún, muníciu pre Machine Pistol (60) a Stun Gun šípky (5). V zadnej miestnosti, kde má počítač, odhoďte dve krabice, ktoré sú pri stole a nájdete na stole tajné tlačidlo. Stlačte ho a otvorí sa vám Quinnova tajná skrýša. Tým získate aj úspech „Back Stage Pass“. V skrýši nájdete zbraňové vylepšenie rýchlosti prebíjania, zbraňové vylepšenie - navádzací systém, trieštivý granát, Cyberboost Proenergy Jar, rakety do raketometu a päť bojových pušiek. Tiež je tam počítač s jeho mailami (lv5), medzi ktorými je aj váš profil.
Hore sa vráťte výťahom. Dostanete sa tak za vojaka, čo sleduje chodbu a môžete ho vyradiť. Odtiaľto môžete vyradiť aj vojaka pred dverami do skladu a hlukom sem nalákať aj jedného z dvojice brániacich chodbu povyše a potom dostať druhého (hoci túto chodbu už nepotrebujete).
Druhý sklad
Musíte sa dostať do prvého skladu, do ktorého ste vošli z lode. Môžete prejsť vrchom, ak máte hackovanie na piatej úrovni. Hore sú dvaja vojaci. Aby ste sa dostali za nich, prejdite cez šachtu a do Keitnerovej pracovne (spomínané vyššie v texte).
Ak nehackujete, tak buď hlavnou bránou do druhého skladu, alebo dverami nad záchodmi (lv1, alebo 7736). Dvere nad záchodom sú lepšia voľba. Otvorte ich, počkajte si, kým ostreľovači nebudú sledovať ochodzu a prejdite po nej do kancelárie. Tam je jeden vojak, vyraďte ho. Nalákajte ho na otvorené dvere, kým budete skrytý za nimi. Teraz môžete skočiť na kontajner, preliezť po ňom, zoskočiť za strieľňu pred dverami a prejsť spojovacou chodbou do prvého skladu. Ak chcete, môžete sa tu postarať o vojakov. Keď ste v kancelárii, vylezte rebríkom hore a vyraďte ostreľovača na kancelárii. Dole pod ňou sa jeden prechádza medzi kontajnermi, ľahká korisť. Dvaja sú pri dverách. Dupot na ochodze môže jedného odlákať, aby ste si ho podali a druhý zostane sám. Ešte je tu ostreľovač hore na žeriave. Nemusíte sa o neho starať. Ak ale chcete a nemáte vylepšenie skokov, aby ste sa dostali hore, tak vyhoďte na kanceláriu dve krabice. Vylezte na kanceláriu a po nich vyskočíte hore na trámy žeriavu a dostanete sa aj k ostreľovačovi. Teraz sa môžete presunúť do prvého skladu nielen spojovacou chodbou, ale aj ventilačkou tu zhora, z tejto najvyššej úrovne.
Prvý sklad
Ak prídete zhora do prvého skladu, tak to máte ľahšie. Zlezte na vrch kancelárie a skočte do nej. Vyjdite na ochodzu. Keď sa vojaci rozdelia, dostaňte toho, čo príde hore k vám. Na konci ochodze zlezte dole rebríkom. Tu sa vám už stačí len preplížiť poza strieľňu, keď pôjde vojak od nej a za ňou sú dvere vedúce ďalej.
Ak chcete, môžete sa dole preplížiť ku skupinke a jedného po druhom ich likvidovať. Stačí si to načasovať na pohyby dvoch, čo sa prechádzajú. Dvoch stojacich dostanete potichu a stihnete odtiahnuť aj telá. Potom si podáte dvoch patrolujúcich. Obrnenca musíte obísť, aby vás nevidela vežička, počkať si na neho za kontajnermi a keď tam príde a otočí sa, vyraziť. Toho pred vežičkou môžete odlákať hlukom k sebe a vyradiť.
Ak pôjdete spojovacou chodbou, tak nechoďte hlavnými dverami, tie stráži obrnenec a aj strieľňa. Na konci chodby prejdite ventilačkou a tá vás dostane za kontajnery v sklade. Tam si presuňte krabicu medzi kontajnery, kam chodí obrnenec a schovajte sa za ňu, aby ste boli bližšie pri ňom a stihli ho omráčiť, než vyjde spomedzi kontajnerov. Potom choďte k dverám a prebehnite na druhú stranu, aby vás nezaznamenala vežička. Pripadne si pomôžte krabicou, preneste ju o kus a schovajte sa a znova a znova. Obrnenca ste vyradili a vežičku takto oklamete. Na druhej strane vylezte hore do kancelárie a ste tak isto, ako keby ste prišli zhora (viď popis vyššie).
- Poraz Burkea a jeho mužov
Sklad s Burkem
Prejdite teda poza vežičku do otvorených dverí a do skladu s Burkem. Keď prejdete dverami, preplížte sa hneď ku krabici pred vami. Keď túto oblasť nebude sledovať ostreľovač, tak sa dajte za roh krabice (smerom k ľavej stene) a plížte sa vpred. V plíživom móde preskakujte priestory medzi krabicami a zariadením. Na konci sa uistite, že vás neuvidí robot a prejdite ku kontajnerom. Ignorujte otvorený kontajner a vyskočte naľavo na časť stĺpa a z neho na kontajner za ním. Vykuknite spoza kontajnera a keď vás nikto nevidí, skočte dole a plížte sa vpred za krabice so schránkami. Tam pozor na vojaka pri vás; keď je chrbtom, preplížte sa za poslednú prekážku a vylezte hore rebríkom. Kryte sa za zábradlím a keď vás nik nevidí, vylezte hore rebríkom na kanceláriu. Tu je jeden obrnenec. Preplížte sa poza neho a otvorom skočte do kancelárie. Tam je Burke. Preplížte sa k nemu a omráčte ho. Tým, že ste ho dostali nepozorovane, ste získali úspech „Apex Predator“.
Vráťte sa hore na kanceláriu dverami a rebríkom a vyraďte obrnenca. Telo môžete pre istotu zhodiť do kancelárie. Zlezte z plošiny pred kanceláriou späť dole rebríkom a vystriehnite si vojaka, ktorý to tu obchádza. Omráčte ho a telo schovajte. Preplížte sa na ľavú stranu, robot aj strieľne sú už teraz neaktívne. Tu si za kontajnerom vystriehnite vojaka a vyraďte ho. Na konci jeho trasy je rebrík, ktorým vylezte hore. Cestou pozor na ostreľovača. Jeden je pri vás, tak ho po vylezení hore vyraďte. Prejdite spojovacou miestnosťou a vyraďte aj druhého ostreľovača.
- Dostaň sa na nakladaciu plošinu v Doku 2
Po boji sa vráťte do skladu a choďte k východu. Tam vás čaká záhadný hacker. Je to Quinn, ktorý pracoval v utajení pre iných, ktorých záujmy neodhalí. Keitnerová bola len bábka, tak ako aj vy a nevedela kto v skutočnosti je. No uistí vás, že doktorka Kavanaghová (ak to prežila) sa dostane k výpovedi a väzni (ak to prežili) budú zachránení. Tvrdí, že nevie, kde je Reedová, ale vie, že tam smeruje ďalšia loď s nákladom. Vás naloží do ďalšej schránky, ktorú v mene Burkea nechá prepraviť helikoptérou na loď. Síce bolo ukázané v úvode, ako ste o svoje vylepšenia prišli, ale už nedali nič, aby ukázali ako ste ich získali späť, keďže do Singapuru ste dorazili s rovnakými vylepšeniami aj výbavou, ako ste mali pred odchodom z Hengshy.
Za prejdenie datadisku získavate úspech „Never Stop Looking“. Ak ste počas hry nepoužili zbrane, Praxis Kity na vylepšenia, výbušniny, výbušné sudy, či neodpálili míny, tak získavate aj úspech „Factory Zero“. Ešte si môžete nahrať pozíciu pred stretnutím Quinna a záverečnej reči, dať si Sociálne vylepšenie, vytiahnuť z neho pri rozhovore viac informácií a získate aj posledný úspech „That Old Adage“.
| Návody | Autori |