GAMESCHEATSTRAINERSWALKTHROUGHSCD COVERSWALLPAPERSSCREENSHOTSDOWNLOAD

OTHER
CALENDAR
FORUMS
COMPANIES
TOP 10

BUY GAMES
USER
Login
Registration


Users
Games Store
ABCgames
Contact, RSS, Cooperation
STATISTICS
Games:
Cheats:
Trainers:
Walkthroughs:
Localizations:
CD covers:
Wallpapers:
Screenshots:
Download:
21409
5455
5063
1438
1600
7352
6159
13167
1687

Online 1151 users

Walkthroughs > Druid: Daemons of the Mind

 Game  Cheats
Walkthrough

Zobrazení:7599

Návod k tomu, jak na světě Navah sebe pohybovati, nepřátel svých snadno přemoci a Tří nehodných Druidů snadno se zbaviti…

COMMON GROUND

Knihovnu prohledej sobě a drahokam naleznuvše zasaď jej do amuletu svého. Pak knihy všechny přečti sobě a z místnosti vydej se vzhůru. Promluv s Druidy třemi tam, pak vyjdi ven z paláce jejich. Se strážcem u vchodu do řeči se dej teď, pak východem doleva odejdi. Seber klíč od vězení a dukáty dva, páčidlem zde nalezeným pak vypáčíš zámek. Uvnitř vězení přemůžeš strážného, pak najdeš tu náramek a mysticky popsaný kámen. Odejdi z vězení a jdi se dát dolů, zabij muže u skály a 15 jeho dukátů seber. Pokračuj dolů, vypořádej se s zelenými démony a jdi dále. Na schodech prohledej sobě mrtvého a odměnou ti budiž kus papíru – Certifikát to zápasníka. Doprava vydej se okolo hranu a démona dalšího k zemi sešli. Pak napravo k aréně ať jsou kroky tvé, u vchodu Certifikát ukaž strážnému a pětkrát v aréně soupeře porazit pak musíš, by druhý popsaný kámen dostal jsi sobě. Pak vyjdi ven a nahoru se vydej, tu pomoz muži obchodnímu s potvorami zápasícímu. Dej doleva sebe – a před vchodem znovu se ocitneš. Za dukátů 15 legitimaci do knihovny koupit sobě můžeš. Jdi znovu doprava odejdi směrem do knihovny The Archives. U vchodu do knihovny průkaz ukaž archiváři, pak celé první patro sobě prohledej, kde dukátů něco najít můžeš a knih rozličných sobě přečíst rovněž. Důležité najíti zde je knihu kamenného kruhu týkající se. Pak po schodech vzhůru vydati se můžeš a knihy různé přečíst tady možné také bude. Však pozor – jedna kniha peníze všechny ukradne tobě, tak nečti ji raději ”Povetry” název její jest! Co důležitého najít zde je tajná kniha k procházení dveřmi sloužící ”Book of Passage” se nazývající a kniha ”Old World of relics” taktéž. Kniha druhá schována jest ve vstupní síni knihovny v zadním hřbetě poliček pravých a přetěžko hledati jí jest. Vrať se zpět k pevnosti a knihu ”Old World of Relics” zachráněnému obchodníkovi dej – poslední popsaný kámen sobě vyzískáš. Vydej sebe tedy ke kamennému kruhu s The Quoits. Zde pět balvanů se nachází. Jeden krátkou zvěst vypovídá a čtyři čekají na správné světové strany. Vlož tři popsané kameny do otvorů tří, jelikož kámen čtvrtý již plný jest, a nastav na balvanech světové strany všechny: sever bude nahoře, východ napravo, jih dole a západ pak nalevo. Pak teleportován budeš na Keown ostrov ten.

KEOWN

Sestup nejprve sobě na pláž, s mužem promluv tam a zlaťáky jemu vysyp – kbelík sobě koupíš. Naber písku do kbelíku a seber láhev, z ní pak vyndej dopis potrhaný. Pak vydej se do Astorova domova a pobij stráže. Uvnitř se dej doleva, seber ručičku hodinovou, strážce navždy umlč pak a sejdi dolů. Ručičku do hodin vlož, pak dveřmi zcela nalevo se dej, knihy přečti si a Astorův klíč uzmi. Z hlavního sálu pak dveřmi napravo odejdi, naběračku sobě a lektvar vezmi. Naběračkou můžeš potom z vody mystický kámen vylovit, než odejdeš, posilni se hltem vody z magické studny. Dej se dveřmi prostředními, za nimi pod mříží vylov černý drahokam naběračkou a v místnosti s lodí seber nůž a dopis od zemřelého. Dej se do města Duir – tady kup sobě krumpáč u obchodníka za dukátů dvanáct a chleba sobě seber. Pak doprava se dej, bratrovi zavražděného ukaž dopis nalezený u lodi v Astorově domě a můžeš vejít. Uvnitř knihy sobě přečti a provaz seber zde. Do středu náměstí se potom vydej, zde ukaž Certifikát a třikráte sobě zvítěz – mystický kámen další tvůj bude. V domě nahoře pak dvě láhve vína seber. To víno pak dones do Broad Oak Woods, kde je vyměníš až víno uleželé jest. Před chatičkou také seber smolu ze stromu poraněného. Do Black Mountain vydati se teď můžeš, sekeru s náramky seber sobě, pak bojovníky pobij a vejdi do dolu. Promluv sobě s horníkem a krumpáčem vydoluj trochu té rudy. Rudu hned zmagnetuj nožem od lodi a vydej se znovu do Astorova domu. Z hlavního sálu ať tvoje cesta vede doprava, tam vylij na oltář červeného vína – přečti nápis ten nově se objevivší. Potom vylij vína bílého a ze sarkofágu nalevo seber si prsten zlatý. Dojdi dolů k lodi neplovoucí, užij smolu na provaz a zátku tuto vlož do díry v lodi poškozené. Objeví se Astor a třetí mystický kámen v tvých rukou spočine. Vrať se tedy do kruhu, vlož všechny kameny na svá místa a nastav jaro, léto, podzim a zimu (jaro budiž vlevo nahoře a další pak po směru ručiček hodinových). Budeš zpátky na ostrově prvním. Tady sestup v hlavním sále pod observatoří do místnosti vlevo dole, odemkni truhlu Astorovým klíčem a vezmi sobě kliku ozdobnou. Knihy přečíst můžeš, však uzmuty ti záhy budou. Dej se okolo pevnosti po pravé straně až narazíš na kámen podivný – z něj můžeš svým krumpáčem vydolovat skříňku s dukáty padesáti, Až hotov budeš, do kruhu se vydej a na ostrov Aneli se odeber...

ANELI

Nejprve dojdi sám na Rime Cliffs, prohledej muže zmrzlého a Elder Root nalezneš pro sebe. Pak také seber zmrzlou rybu a rampouch též. Před vchodem do Havnarovy jeskyně dej strážci Elder Root. Až odejde, vydej se za ním až na Great Glacier tady ho najdeš mrtvého. Jeho tělo pak prohledej a najdeš Elder Root, lektvar a papír. Pak obrať své kroky zpět do Havnar’s Cave. Uvnitř jeskyně tajemné obdaruj muže nalevo mincí a pak kup krumpáč ledový za dukátů dvacet. Dále se vydej do nitra jeskyně, ze sálu doprava kroky své směřuj, knihovníkovi papír nalezený ukaž a knihu historickou pročti. V jedné z polic maličký klíček v knize ukrytý nalezneš. Vrať se a vydav se levými dveřmi, napij se ze studny. Pokračuj dále vlevo k zeleným květinám omamně vonícím. Do lahvičky již nalezneš krčivší se v rohu nektaru z květin magického naber a putuj dál. U obrazu s krajinou překrásnou prsten z Astorova domu použij a pak – pak polož rampouch ke dveřím do Havnarova sálu a vejdi k druidovi mocnému ostrovu tomuto velícímu. Ukaž mu papír nalezený u zmrzlého muže – sto dukátů ti budiž odměnou. Než odejdeš, posilni své svaly o sekeru mocnou. Na ledovci pak na rozcestí, které již několikrát tvé kroky neslo, vykopej truhličku zamčenou a vezmi si ji. Ve své brašně ji pak klíčkem z knihovny odemkni, novému kouzlu sebe nauč a vrať se ke kruhu teleportačnímu. Nastav nahoru dech, doprava tělo, dolů plamen a nalevo krev – čeká tě cesta do observatoře Druidů. Po audienci sestup dolů a vejdi do dveří vlevo dole – tady seber železnou truhličku mrazivou a pročti knihu tajemnou, kterou v hodinách schovanou najdeš. Potom nic ti nebrání vydat se do kruhu – odtud pak rovnou na ostrov Rumi.

RUMI

Nejprve směřuj cestu svoji do vesnice Taranis. Zde nalezneš větvičku kouzelnou na zemi ztracenou ležet a ve studni minci jíž podobný osud potkal. Pak vyhledej muže u chatrče v zadní části vsi. Dej mu náramek od obchodníka s knihami – dostaneš pak dopis pro Ferguse. Ferguse najdeš na pláži pod vesnicí. Jmi se mu dát dopis, jež jsi právě dostal a pak – pak odevzdej mu dopis nalezený na pláži ostrova Keown – dostaneš pak Lawsonův nůž. Pláž zdejší také pozorně prohledej – hlavně na papír u mrtvého muže pozor dej a sebrat jej neopomeň. Potom už můžeš vykročit směle do jeskyní sírových. Před vchodem nalezni si pod kamenem zlato a vejdi dovnitř. Tu najdeš svitek a tajemnou naběračku. Naběračku pískem naplň, by lépe ti posloužila a pokračuj dále. Za sochou v další místnosti odhal ochrannou helmu a osvěž se z nádrže vodní tamtéž. V laboratoři tajemné promluv s Brynem a přečti jeho poznámky. Než do místnosti další vejdeš, ochrannou helmu odít neopomeň a v lávovém poli naběračku s pískem omoč – kámen nádherný získáš tak hned. Kámen ten u muže ve vsi očistit si nechej, bys čočku získal a do zámku pekelného vyprav sebe posléze. Nejprve levé schody použij bys sekeru mocnou našel, pak pravými schody se dej, z nádoby veliké posilni se pak a pánovi ostrova tohoto Lawsanův nůž dej. Pak seber skříňku ozdobnou a s ní se do laboratoře v sopce vrať – Bryn ti ji naplní sadou tekutiny tajemné, pro život tvůj moc potřebné. Až bude všechno to hotovo, kruh navštívit nezapomeň a pryč se teleportovat se měj. Nahoru nastav měsíc, doprava slunce, dolů Navan a doleva hvězdy. Observatoř čeká tě zas.

COMMON GROUND

Odejdi z observatoře a opět se vrať. Čočku získanou v jícnu vulkánu umísti v teleskop a projektorem vedlejším mapu si vyzískej. Odejdi z observatoře a do pravých dolních dveří se dej. V krbu najdeš zprávu zmuchlanou, kterou přečti sobě, abys moudřejší byl. Vydej se pak do kruhu teleportace a na ostrov Aneli putuj hned. Tam na Rime Cliffs vpravo co to dá (kdes rybu zmrzlou našel) díru do skály vykopej v ledovci spodním na místě velice maličkém a lahvičky do železného kontaineru naber. Lahvičky Izranu pak spoj s lahvičkami Aktramu a máš směs do rakety kosmické. Vrať se zpět na COMMON GROUND a vězení navštiv znovu teď. Klíčem odemkni bránu opravenou, pak vchod další zamřížovaný a nakonec strážci papíry z pláže ostrova Rumi dej a projdi do nitra věznice temné. Mrtvému strážci pak malý klíček uzmi, v první místnosti jím hodiny odemkni a za páku zatáhni. Pak vrať se dolů do věznice a strážné všechny pobij hladce. Osvoboď vězně a uzmi jeho Pass Card, jež ti rád za svou svobodu věnuje sám. Teď svou cestu povedeš do Restricted Area, u vchodu Pass Card budiž ti průvodcem. Do dveří nalevo ihned se dej, klíčem zpod matrace skříňku si odemkni, papíry pozvací vyjmi z ní pak. Vydej se nahoru, promluv si s Ivesem v hlavní pak sál se dostaneš s noblesem. U rakety podivně stojí teď vlevo Kreitzer – dej jemu reagent smíchaný ze substancí, znovu s ním promluv na znamení, že chceš zůstat a získáš klíč Strength. Chceš-li se zbavit se trápení svého, nasedni do rakety a odletět můžeš podle návodu na samém konci kapitoly poslední. Však příběh náš raději dokončíme podle všeho – raketu raketou zanechej pro tu chvíli, do vězení vrať se se svou starou pílí. Projdi doprava sálem obrovským podzemním, kde hýkání trpících vězňů odevšad se ozývá a v místnosti se schody použij svou nádobu s fialovým lektvarem – tak ti bude lze sejít dolů, do místnosti s posledním teleportem. Vlož klíč Strenght do otvoru v horním kameni, dotkni se kamene nalevo a z centra kruhu pak teleportuj se. Poslední ostrov Lawsonův na tebe čeká...

ZYNARYX

Do pyramidy Lawsonovy vstup bez váhání a s Lawsonem, dlouho hledaným svým cílem promluvit se jmi. Dostaneš mystickou kostku a teleport skrze oltář za Lawsonem konečně otevře se tobě do tajné shromažďovací místnosti Druidí. Než vstoupíš, přesvědč sebe, že v amuletu tvém bílý kámen jest. Konec Druidů nastane posléze, skončíš pak vyvržen na okraji laboratoře. Teď do rakety vstoupit již můžeš, vlož všechny předměty na místa svá – mapu, magnetickou rudu i ozdobnou kliku a vydej se ke hvězdám, vzhůru za domovem svým, tak dlouhou dobu nedosažitelně vzdáleným...




Diskusia Príspevkov: 0 Hodnotenie
431 hlasov

100
60
20

80
40
0
48
Pridať príspevok



| Návody | Autori |




© 99-2022 ABCgames.net 
Facebook
 ABCgames.CZ | SK | E-shop hry |