GAMESCHEATSTRAINERSWALKTHROUGHSCD COVERSWALLPAPERSSCREENSHOTSDOWNLOAD

OTHER
CALENDAR
FORUMS
COMPANIES
TOP 10

BUY GAMES
USER
Login
Registration


Users
Games Store
ABCgames
Contact, RSS, Cooperation
STATISTICS
Games:
Cheats:
Trainers:
Walkthroughs:
Localizations:
CD covers:
Wallpapers:
Screenshots:
Download:
21409
5455
5063
1438
1600
7352
6159
13167
1687

Online 5920 users

Walkthroughs > Dragon Lore II: The Heart of the Dragon Man

 Game 
Walkthrough
CD covers

Zobrazení:8608

Kapitola první - Nebeské jeskyně.

První kapitolka je jen takové lehce zahřívací kolo. Je třeba se zde pouze dobře vybavit. Takže směle do toho. V sedlárně seberte torbu, čutoru a dvě mapy. Poté důkladně prokecněte sedláře a odeberte se s ním do zbrojnice, kde prošmejděte všechny skříně, seberte úplně všechny zbraně a štíty, jež naleznete. Je to sice hamounství, ale až vám budou docházet peníze, tak pochopíte. Zajděte se podívat na roztomilého dráčka a vedle jděte navštívit Sarella ve skladišti. Zde seberte jídlo, provaz, peníze a křesadlo. Promluvte se Sarellem a nezapomeňte ho požádat, aby připravil k letu Loplopa (to je onen dráček, který vám tak vehementně odmítal pomoci). Jakmile se objeví váš starý známý mág, tak si s ním promluvte a v žádném případě si nezapomeňte od něj vzít prsten života. Vychutnejte si nádhernou videosekvenci.

Kapitola druhá - Les.

Po tvrdém přistání se ocitnete v temném lese. Seberte v blízkosti mrtvého Loplopa jídlo a čutoru, kterou hned naplňte vodou v blízké říčce. Zorientujte se podle jedné z map, které jste sebrali ve skladišti v Nebeských jeskyních. Na jednom místě vás přepadne dvojice roztomilých goblinů a obere vás o všechny peníze. To je velmi nepříjemná situace, a tak vám doporučuji si nahrát pozici před přepadením a tomuto místu se navždy vyhnout. Vzhledem k tomu, že v lese strávíte poměrně dlouhou herní dobu, tak vyhledejte lesního skřítka, kterého přesvědčete o svých dobrých úmyslech. Poté u něj budete moci jíst, spát a shromažďovat magickou sílu. Drtivou většinu soubojů lze vyřešit poměrně snadno. Na každou příšeru platí jiný druh zbraně. Chce to jenom zkoušet a zkoušet. Navíc spousta vazeb typu příšera - zbraň - smrt je vesměs logická. Kupříkladu na rozběsněného stromového démona platí nejlépe sekera. Kouzla jsem v soubojích osobně nikdy nepoužíval, neboť jejich bojová hodnota mi přišla mírně řečeno pofidérní. Tím se ale nenechte zastrašit. Možná, že uděláte odlišnou zkušenost. Nezapomeňte na to, že se vám počítá čas, tak se snažte projít les co nejrychleji. Vašim primárním úkolem je nyní dostat se z tohoto prokletého místa. To můžete udělat dvěma způsoby.

Útěk z lesa - způsob první.

Uctivě si pohovořte se starým stromem a slibte mu veškerou pomoc. Vezměte si od něj kouzelné semínko. To běžte zasadit na centrální mýtinku poblíž pařezu. Objeví se stromový démon, kterého ubijte sekerou. Vraťte se ke starému stromu a sdělte mu zprávu o úspěšném završení vašeho úkolu. Poté budete teleportováni na okraj lesa.

Útěk z lesa - způsob druhý.

V bahně nalezněte větev, kterou obratem ruky namočte do kaluže dehtu. Jděte ke starému stromu, kde pomocí křesadla inkriminovanou větev zapalte. Zapálenou větev použijte na strom, který podlehne vydírání a teleportuje vás na okraj lesa, kde se obě řešení spojí.

Otočte se a vydejte se směrem ke krvavému souboji, jenž se automaticky vyřeší. Zraněnému bojovníkovi dejte napít a slibte mu pomoc. Po jeho smrti ho oberte o peníze a hadí dýku. Vraťte se k podivnému zvířeti jménem Mopatesh, nasedněte na něj a vychutnejte si další nádhernou videosekvenci.

Kapitola třetí - Draconia.

Následující návod je exaktně rozdělen na jednotlivé dny, tak, jak jsem hru hrál já Netvrdím, že některé akce nejdou vyřešit jiným způsobem či v jiném pořadí, ale snažil jsem se návod co nejvíce zoptimalizovat. Vlastních experimentů se tedy v žádném případě nebojte, ale dejte si pozor, neboť některé akce jsou velice přísně časově podmíněny. Budiž vám tedy útěchou, že podle následujícího časového rozvrhu se k vítěznému konci určitě doberete. Pro pohyb po Draconii platí několik obecných rad, které si shrneme hned na začátku.

Den osmý.

Při příchodu do města si dejte pozor, aby vás strážci u vchodu neobrali o hadí dýku. Můžete je bud’ uplatit, nebo vhodnou volbou odpovědi přesvědčit. Zajděte za obchodnicí jménem Nenisme a dejte jí hadí dýku. Dostanete od ní dráp. Jděte do místnosti s vystavenými štíty a promluvte si s heroldem. Poté se vypravte do místního chrámu a dejte dráp od Nenisme otci Rubisovi. Ten vás zavede k věštci, se kterým si důkladně promluvte. Dostanete od něj první část důležitého dokumentu.

Noc osmá.

Promluvte si se žebrákem, jenž se nalézá v blízkosti paláce. V temných uličkách Draconie vyhledejte goblina a zabijte jej. Vraťte se k žebrákovi a opět si s ním promluvte. Jděte se vyspat do hospody.

Den devátý.

Zajděte za alchymistou jménem Dichar. Promluvte si s ním a kupte od něj magickou sféru síly (uznávám - je to tupý překlad, ve francouzském originále I’orbe de force) a truhličku na předměty.

Noc devátá.

Jděte se vyspat do hospody.

Den desátý.

Tento den je tím nejtemnějším, co vás potká v kariéře chrabrého rytíře. Tento den se koná vytoužený turnaj. Jděte tedy do místnosti, kde se nalézá herold a ostatní účastníci turnaje. Se všemi si důkladně pohovořte. Vydejte se na okružní cestu okolo vystavených štítů. U štítu vašeho příštího protivníka je aktivní žezlo, které seberte. Halou pak pokračujte do přípravné místnosti, kde si vyberte vhodný typ kopí a štítu. Požádejte pak štítonoše o přípravu správného typu morocha (fantasy náhražka koně). Pak se vydejte do arény a vybojujte vítězný zápas (cha cha cha cha). Zopakujte všechny operace popsané v tomto odstavci ještě šestkrát. Nezapomeňte se však po každém souboji občerstvit posilujícím nápojem, který se objevuje ve výklenku v přípravné místnosti. Je zde jistá obtížnost akčních meziher v této hře, která v tomto turnaji dramaticky vrcholí. Pravděpodobně si každý musí najít svůj recept na vítězství. Rozhodně ho ale nehledejte ve výběru různých typů kopí, štítů či morochů. Tudy cesta podle mě nevede. Chce to dostat takový decentní cit do na první pohled nesmyslného máchání kopím, při kterém dokážete zasáhnout vašeho protivníka na 95%. Jinak asi nemáte šanci. Pro úspěšné projití této hry nemusíte bezpodmínečně vyhrát všechny souboje. Pomněte však, že za každý vyhraný souboj obdržíte finanční odměnu. Proto bych vám doporučil vyhrát minimálně čtyři zápasy. Po skončení turnaje si vyzvedněte zaslouženou odměnu a promluvte si s Héllaynéaou a přijměte její nabídku na společný trénink. Nezapomeňte také prokecnout všechny své soupeře a Mme Melichandeaovou.

Noc desátá.

Jděte k fontáně a naplňte čutoru. Seberte minci. Promluvte si s objevivším se duchem a přislibte mu pomoc. Následuje tradiční spánek v hospodě.

Den jedenáctý.

Běžte si lehce zatrénovat do arény s Héllaynéaou. Běžte k Nenisme a kupte u ní zrcadlo a lucernu. Běžte k Dicharovi a kupte od něj tajemný pergamen, který dešifrujte pomocí svého kouzla.

Noc jedenáctá.

Jděte k soše draka, jež se nachází v průchodu, a použijte na ni zrcátko. Vejděte do labyrintu a doufejte, že jste se důkladně vybavili uzdravovacími a protiúnavovými lektvary. V bludišti chodeb naleznete ostatky fontánového ducha. Pokud vám zbyla trocha času, tak se běžte vyspat do hospody.

Den dvanáctý.

Běžte si lehce zatrénovat do arény s Héllaynéaou. Jděte do chrámu a dejte duchovy ostatky otci Rubisovi.

Noc dvanáctá.

Jděte k fontáně a pokecejte s duchem. Dostanete od něj antimagický kámen. Jděte se vyspat do hospody.

Den třináctý, nešťastný.

Běžte si lehce zatrénovat do arény s Héllaynéaou. Zbytek dne protlachejte se spoluobčany, nebo se pusťte do akcí, jež jste pro nedostatek času nestihli.

Třináctá noc, ještě nešťastná.

V hospodě převezměte zprávu od Mme Melichandeové. Jděte do paláce a mluvte se všemi, které potkáte. Především si ale promluvte s paní Melichandeovou. Na čarodějníka použijte své antimagické kouzlo nebo antimagický kámen. V následujícím souboji ho pokud možno porazte. Seberte druhou část důležitého dokumentu. Pomocí ohňového prstenu obě části tohoto dokumentu spojte. Promluvte s Marachem. Seberte krystal a vraťte se do Draconie.

Den osmnáctý.

Jděte k paní Melichandeové. Promluvte si s Arthusem. Seberte ohnivý meč. Jděte k Nenisme a kupte si zápěstní řemínek (bracelet de cuir) .

Noc osmnáctá.

Jděte do labyrintu a opět doufejte, že máte nakoupenou dostatečnou zásobu uzdravovacích lektvarů. Sejděte do druhého patra. Použijte krystal na „mlhu„ (popisně trochu chabé, ale až to uvidíte, tak to určitě poznáte). Pokračujte dále a najděte fontánku, na kterou použijte čutoru. Zabijte pomocí protekčních kouzel, uzdravovacích lektvarů a ohnivého meče Golema. Seberte adamostr. Pokud vám zbylo trochu času, tak jednak přijměte můj obdiv a jednak se běžte vyspat do hospody.

Den devatenáctý.

Jděte k Dicharovi a nakupte asi tak deset uzdravovacích a pět protiúnavových lektvarů. Jděte do zbrojnice a kupte si zbroj. Jděte k Nenisme a skupte všechno jídlo.

Noc devatenáctá.

Důkladně se posilněte spánkem. Zítra vás čeká perný den, tak ať máte ráno ukazatel zdraví a odpočatosti na maximu.

Den dvacátý.

Tento den se opět koná turnaj, který projděte stejným způsobem jako předešlý turnaj. Díky nasbíraným zkušenostem to nebude až tak velký problém. Pomocí krystalu zachraňte Héllaynéaeu. Promluvte si s Arthusem, paní Melichandeaovou a princeznou Carminou. Z následných trablů vám pomůže ohnivý prsten. Následuje korunovace. Se všemi si nejdříve promluvte a kochněte se nádhernou videosekvencí. Následuje souboj s Cariachandem, který lze vyhrát za pomocí protekčních kouzel, kouzelných lektvarů, balíčků s jídlem a ohnivého meče. Smrtí tohoto nebezpečného protivníka pak celá hra, bohužel, končí.

Related Games Dragon Lore: The Legend Begins



Diskusia Príspevkov: 0 Hodnotenie
450 hlasov

100
60
20

80
40
0
47
Pridať príspevok



| Návody | Autori |




© 99-2022 ABCgames.net 
Facebook
 ABCgames.CZ | SK | E-shop hry |