GAMESCHEATSTRAINERSWALKTHROUGHSCD COVERSWALLPAPERSSCREENSHOTSDOWNLOAD

OTHER
CALENDAR
FORUMS
COMPANIES
TOP 10

BUY GAMES
USER
Login
Registration


Users
Games Store
ABCgames
Contact, RSS, Cooperation
STATISTICS
Games:
Cheats:
Trainers:
Walkthroughs:
Localizations:
CD covers:
Wallpapers:
Screenshots:
Download:
21427
5455
5063
1438
1600
7352
6163
13184
1687

Online 9643 users

Walkthroughs > Sam & Max Episode 201: Ice Station Santa


Zobrazení:14956
Autor návodu:Andrej Eperješi, ABCgames.sk

Útok na kanceláriu

V prvej sezóne dobrodružstiev Sama a Maxa ste vyriešili prípad, ktorý sa ťahal celými šiestimi epizódami a v poslednej šiestej ste na Mesiaci porazili zločinca Hugha Blissa, ktorý stál za všetkými vašimi prípadmi. Môžete si prezrieť vašu kanceláriu, v ktorej ste trochu zmenili zariadenie a objavili sa tu predmety z vašich predošlých dobrodružstiev, nové fotky, suveníry na stenách a automat, na ktorom si môžete zahrať streľbu na krysy. Tiež môžete prezrieť šatník, kde uskladňujete spomienky na vaše predošlé prípady. Máte tam vlasy, ktorých majiteľom bol Brady Culture, váš nepriateľ z prvej epizódy, hypno-medvedíka, ktorý ovládal Myru Stamp, vašu nepriateľku z druhej epizódy, zviazaného Leonarda Stakcharmera, ktorý sa vás snažil podviesť v tretej epizóde, hlavu robota, ktorý pôsobil ako prezident v štvrtej epizóde, okuliare na vstup do virtuálnej reality, kde ste pôsobili v piatej epizóde a pohár Jar O´Bliss s pozostatkami Hugha Blissa zo šiestej epizódy.
Max je stále prezidentom a spozorujete, že jeho viceprezident, vaša rybka pán Spatula sa chová divne. Zrazu ju zničí Maimtron 9000 a chce zničiť aj vás. Vyjdite z kancelárie von na ulicu. Tam uvidíte Maimtrona, ako odhodí budovu Sybil k Boscovmu obchodu. Keď ho oslovíte, otočí sa k vám, no po rozhovore vždy pokračuje v ničení budovy. Všimnite si, že má v chrbte kľúčik. Oslovte ho a spýtajte sa ho na lásku (I have a question. / Why do fools fall in love?) a pri tejto otázke sa zamyslí a na chvíľu sa otočí chrbtom k budove (po chvíli sa otočí naspäť a bude pokračovať v ničení, tak ak to nestihnete, dajte mu ďalšiu otázku na zamyslenie „Why do birds appear every time yo´re near?“). Vtedy sa vráťte do vašej kancelárie a cez okno mu vytiahnite z chrbta kľúčik, čím robota vypnete. Vráťte sa na ulicu a zistíte, že robot bol darčekom pre vás od Santa Clausa.


Severný pól

Vyrážate na severný pól, aby ste preverili vášho podozrivého. Po príchode uvidíte, že tu postávajú bývalé detské hviezdy Soda Poppers, všetci traja – Whizzer, Specs a Peepers, ktorí prehrali s voličmi a viac už nie sú guvernérmi. Môžete si s nimi pohovoriť a zistíte, že dostali hrozné darčeky od Santu a tak ich prišli vrátiť, no báli sa vojsť, keď začuli zvuky streľby. Tiež si môžete všimnúť ostnatý drôt a vežu s reflektorom, ktorá pripomína väzenia. Naľavo sú Santove sane. Vstúpte do Santovej pracovne.
Vnútri si spod vianočného stromčeka vezmite dva darčeky, najjednoduchšie bludisko na svete (World´s Simplest Maze) a boxovaciu bábiku (Boxing Betty). Poniže dverí si môžete všimnúť krabicu so záhadným slizom, ktorá prišla ako darček pre Santu. Tiež si môžete prezrieť ostatné, rozmanité hračky. Potom oslovte elfov. Ten v zelenom má zalievať strom svojimi slzami, ale je príliš šťastný na to, aby plakal. Pomôžte mu rozplakať sa tým, že mu poviete, že Santan neexistuje (What do you do here? / We could make you cry. / Santa isn´t real.), čomu uverí, keďže sem bol pridelený len včera a rozplače sa. Zaleje strom a vy si vezmite krhličku s jeho slzami (Watering can). S druhým elfom v červenom si len môžete pohovoriť a zistiť niečo o tom, čo sa tu deje. Ešte si z pódia medzi dvoma počítačmi vezmite štítky na darčeky (Gift Tasks) a vyjdite von.
Naľavo pri budove rastie v kvetináči malá hviezda (Tiny Topiary). Zalejte ju elfovými slzami a vyrastie. Krík vyrastie do obrích rozmerov (Giant Topiary). Vylezte po ňom na strechu a komínom sa dostanete do Santovej izby. Vezmite si pergamen (Parchment) z vitrínky, kde zistíte, ako uskutočniť exorcistický rituál. Potrebujete na to figúrky štyroch jazdcov apokalypsy a satanistickú vianočnú hudby s piesňou priateľského démona. Prezrite skrinku pod krbom a tam nájdete hudbu, akú potrebujete (Satanic Record).
Vráťte sa krbom von a elfa v červenom v pracovni sa môžete spýtať na jazdcov apokalypsy a zistíte, že boli odoslaní ľuďom, čo žijú na vašej ulici. Pomocou svojho auta DeSoto sa vráťte domov.


Stinky´s Dinner

Vstúpte do reštaurácie Stinky´s Dinner, ktorá je znovu otvorená za Boscovým obchodom. Majiteľka Stinky vo svojom podniku má súťaž, ktorej hlavnou cenou je jazdec apokalypsy. Sú tu vaši známi: Sybil a jej priateľ, hlava prezidenta Lincolna a odpočúvací chrobák. Ak chcete súťažiť, vezmite si kartičku s možnosťami (Trivia Pad), no musíte presvedčiť ostatných, aby každý zvolil jednu z možností, ale tak, aby nik nezvolil tú istú. Ak budete totiž súťažiť priamo, niektorí dajú správnu odpoveď a ak zostane niektorá odpoveď nezaškrtnutá, tak vás Stinky oklame a povie, že tá odpoveď bola správna (aj keď je nesprávna). Napríklad prvá otázka znie: Kedy začala vojna roku 1812?. Správna odpoveď je samozrejme 1812. Ak zostane niektorá možnosť nezaškrtnutá, nikto neuhádol a nasleduje ďalšia otázka. Vy vždy odpovedáte ako posledný. Ak dá každý nejakú možnosť a každú z nich Stinky označí za nesprávnu, je jasné, že keď vy zvolíte poslednú možnosť, musí byť správna a tak vyhrávate. Sybil vždy zvolí správnu odpoveď a chrobák dá vždy odpoveď „D“. Takže len poraďte jednu z dvoch zvyšných nesprávnych odpovedí Lincolnovi a vy potom zvoľte na tabuľke možností poslednú odpoveď, ktorú nedá nikto z ostatných. Vyhráte figúrku jazdca apokalypsy - Mor.


COPS a BOSCO

Vedľa reštaurácie je garáž, ktorú spravujú stroje COPS, s ktorými ste sa už tiež dvakrát stretli. Teraz prevádzkujú autodielňu. Požiadajte o vylepšenie vášho auta a zvoľte si ich jazdca apokalypsy (Can you pimp our car? / We want that horseman.). Aby ste ho dostali, musíte zvíťaziť v hre, ktorú pre vás pripravili. Nemajú radi mučiarenského elmera od Santa Clausa, tak v hre budete jazdiť autom a máte za minútu zraziť 30 postavičiek Elmera. Stačí sa držať na pravej strane, na chodníku a cestou zrazíte dostatok bábok. Keď ich zrazíte 30, vyhrali ste. Z vášho auta si vezmite figúrku jazdca apokalypsy – Smrť.
Zájdite do Boscovho obchodu. Pohovorte si s ním. Po peniazoch, ktoré od vás získal minule, už nepotrebuje predávať, tak jeho obchod už nie je obchodom, ale je stále otvorený – asi tak. Na pulte má balíček. Spýtajte sa ho naň a povie vám, že v ňom niečo tiká a bojí sa, aby to nebola bomba, ale nie je si istý. Na röntgene nad pultom uvidíte presvietenie balíčka a zistíte, že je v ňom ďalšia figúrka jazdca apokalypsy. Vráťte sa na severný pól a vstúpte do dielne. Použite ľavý počítač, kde si môžete navoliť konkrétne darčeky. Zvoľte si stopky (Obsess-o-matic stopwatch.). Dostanete hlasne tikajúci balíček. Použite naň štítok (Gift Tags), ktorý ste vzali predtým a ako adresáta zvoľte Bosca. Vráťte sa k Boscovi a uvidíte, ako nový, hlasno tikajúci balíček hodí do likvidátora bômb. Zatiaľ mu Max ukradne predošlý darček a z balíčka získate tretiu figúrku apokalypsy – Hladomor.


Box s Jimmym

Vráťte sa pred vašu kanceláriu. Tam je na pozostatkoch robota váš podnájomník, krysák Jimmy dvojzubec. Má štvrtú figúrku jazdca a tiež má vašu boxerskú rukavicu. Nevzdá sa ich, ale môžete ho vyzvať na súboj. Použite na dieru v robotovi, do ktorej si schoval boxujúcu bábiku a čaká vás ďalšia minihra – súboj v boxe. Máte troch protivníkov, dvoch krysákov a napokon Jimmyho. Protivník vždy zdvihne ruku, ktorou ide udrieť, tak sa uhnite do rovnakej strany, z ktorej zrkadlovo prichádza útok a vyhnete sa tak zásahu a hneď na to zaútočte. V pravom dolnom rohu sú vaše životy a v ľavom hornom súperove. Ak prehráte, vždy môžete zápas opakovať, takže pohoda. Pri Jimmym pozor na jeho šťastnú rukavicu, lebo tou vás môže zložiť rovno, bez ohľadu na vaše životy. Bojujte a porazte tri krysy. Za výhru získate štvrtú figúrku jazdca apokalypsy – Vojnu. Jimmy vylezie na strechu a po utrpenej prehre chce skočiť dolu. Môžete ho skúsiť presvedčiť, nech to nerobí, ale nikam sa nedostanete, no zatiaľ ani neskočí.


Démon severného pólu

Vráťte sa na Severný pól a vstúpte do dielne. V nej použite na značku severného pólu nad dverami do Santovej izby všetky štyri figúrky jazdcov. Keď ich umiestnite okolo tyče, použite platňu s piesňou na prehrávač pred dverami (Record Player). Platňa však občas preskakuje a musíte doplniť niektoré vety. Doplňte ich takto: Like Gelatinous Goo! / In Lower Manitoba! / Like Mimesweeper! / Hey, Shambling Corporate Presence!. Po zákroku sa objaví démon a vyženie už príčetného Santu, ktorý vám povie, že ste si mali prečítať aj zadnú stranu pergamenu. Vstúpte do izby Santu a prezrite si jeho trezor. Otvoríte fľašu, z ktorej vyletia duchovia minulých, súčasných a budúcich Vianoc. Musíte napraviť to, čo ste pokazili.


Cesta do minulosti

Vyjdite von a napravo od dverí prejdite portálom do minulosti. Uvidíte, ako práve vaše proťajšky z minulosti vypočúvali Leonarda z tretej epizódy prvej série, ktorého ste zajali pri likvidovaní Hračkárskej mafie. Keď vaše proťajšky odídu, uvidíte Jimmyho Dvojzubca, ktorého kritizuje jeho žena Mary, že sa o nič nestará a trpí tým ich chorý syn Timmy. Uvidíte tu tiež vaše staré zariadenie kancelárie. Zapnite televízor a Mary vybehne kričať na Jimmyho, aby telku vypol. Položte pred ich dieru bludisko, čo ste vzali na severnom póle a zapnite televízor. Mary vybehne a chytí sa do bludiska. Vezmite si bludisko a vráťte sa portálom do prítomnosti. Autom sa odvezte domov a Jimmymu, ktorý stále stojí na streche, darujte jeho ženu. Získate od neho svojským spôsobom boxerskú rukavicu. Vráťte sa naspäť na severný pól a portálom do minulosti. Tunajšiemu Jimmymu z minulosti darujte rukavicu a tým ste napravili hriechy minulých Vianoc. S duchom sa vrátite do prítomnosti a duch sa potom vráti do vašej duchovnej fľaše.


Cesta do prítomnosti

Pred Santovou dielňou je druhý portál, ktorý vás dovedie z prítomnosti do prítomnosti – teda do nedávnej minulosti, keď ste v reštaurácii získali figúrku jazdca a po vašom odchode dorazili k chrobákovi členovia jeho otravnej rodiny. Máte sa ich zbaviť. Vráťte sa portálom do prítomnosti a vezmite si na severnom póle snehovú guľu z kopy snehu na reklamácii. Prejdite rýchlo portálom do „prítomnosti“ a hoďte guľu snehu po rodine chrobáka. Z predošlého rozhovoru s chrobákom viete, že mu niektoré veci pripomenú minulosť a vtedy napodobňuje hlasy osôb z tej doby. Sneh mu pripomenie otca a otcovým hlasom prikáže ostatným z rodiny odísť a hlas otca poslúchnu. Tým ste pomohli chrobákovi. Vráťte sa do prítomnosti a duch súčasných Vianoc sa vráti do fľaše.


Cesta do budúcnosti

Pri Santových saniach je portál do budúcnosti. Prejdite ním a uvidíte Sama a Maxa budúcnosti, ako sú uväznení na ostrovčeku uprostred lávy. Vráťte sa do prítomnosti. Pomohli by im Santove sane, no chýba im uhlie na pohon. Zájdite do Santovej kancelárie a prečítajte si výpis zo stroja pri dverách. Zistíte, že kto klame, dostane do ponožky uhlie. To je určite prípad Stinky. Od nej ste sa mohli v reštaurácii dozvedieť, že ju bolia nohy. Vstúpte do Santovej dielne a použite znova stroj na darčeky. Navoľte v počítači kúpeľ pre nohy a akvárium pre pirane (Foot bath and Piranha Acquarium). Potom na darček dajte štítok s adresátom, kde vpíšte Stinky. Zájdite autom domov a choďte do reštaurácie. Stinky si už máča nohy a na pulte je jej ponožka. Vezmite si ju a vráťte sa na Severný pól. V Santovej kancelárii použite ponožku na plnič ponožiek (Stocking Stuffer) a získate ponožku plnú uhlia. Vráťte sa von a hoďte ponožku s uhlím do bojlera na saniach. Automaticky na ne nasadnete a odveziete ich portálom do budúcnosti, čím zachránite svoje budúce ja. Po návrate do prítomnosti sa duch budúcich Vianoc vráti do fľaše.


Konečné zúčtovanie

Po záchrane všetkých troch Vianoc máte vo fľaši všetkých troch duchov. Použite fľašu na démona, ktorý stojí pri vašom aute. Duchovia Vianoc ho zničia a premenia na želé tortu, ktorú však pažravý Santa zje a démon sa dostane do neho. Santa po vás začne strieľať a zaženie vás do svojej dielne, kde uviaznete v prestrelke. Všimnite si lietadlo točiace sa pod stropom. Páka pri vchode ho zastavuje. Načasujte si to, keď bude lietadlo nad trampolínou a streľte pištoľou do páky a zastavte lietadlo priamo nad trampolínou. Potom použite počítač pri vás a vypustite strojom nejaký darček. Santa zhodil streľbou hračkárske delo, ktoré je teraz pod stromčekom. Streľte pištoľou do dela. Delo vystrelí guľu, ktorá sa odrazí od darčeka, ktorý ste spustili, dopadne na trampolínu a odtiaľ sa odrazí do lietadla. Keď je guľa v lietadle, streľte do páčky znova, aby ste lietadlo spustili. Znova streľte do páčky tak, aby lietadlo zastalo nad strojom za Santom (Flounder Pounder). Keď zastane presne nad ním, tak lietadlo vypustí delovú guľu do stroja a stroj sa postará o Santu. Tým je hrozba zažehnaná a Sam a Max ešte musia zaskočiť Santu, aby zachránili Vianoce.

Related Games Sam & Max: The Devil's Playhouse - Remastered
Sam & Max: Beyond Time and Space - Remastered
Sam & Max: Save the World - Remastered
Sam & Max: The Devil's Playhouse: The City That Dares Not Sleep
Sam & Max: The Devil's Playhouse: Beyond the Alley of the Dolls
Sam & Max: The Devil's Playhouse: They Stole Max's Brain!
Sam & Max: The Devil's Playhouse: The Tomb of Sammun-Mak
Sam & Max: The Devil's Playhouse: The Penal Zone
Sam & Max Episode 205: What's New, Beelzebub?
Sam & Max Episode 204: Chariots of the Dogs
Sam & Max Episode 203: Night of the Raving Dead
Sam & Max Episode 202: Moai Better Blues
Sam & Max Episode 6: Bright Side of the Moon
Sam & Max Episode 5: Reality 2.0
Sam & Max Episode 4: Abe Lincoln Must Die!
Sam & Max Episode 3: The Mole, the Mob and the Meatball
Sam & Max Episode 2: Situation: Comedy
Sam & Max Episode 1: Culture Shock
Sam & Max: Hit The Road
Sam & Max: Freelance Police



Diskusia Príspevkov: 0 Hodnotenie
541 hlasov

100
60
20

80
40
0
52
Pridať príspevok



| Návody | Autori |




© 99-2022 ABCgames.net 
Facebook
 ABCgames.CZ | SK | E-shop hry |