GAMESCHEATSTRAINERSWALKTHROUGHSCD COVERSWALLPAPERSSCREENSHOTSDOWNLOAD

OTHER
CALENDAR
FORUMS
COMPANIES
TOP 10

BUY GAMES
USER
Login
Registration


Users
Games Store
ABCgames
Contact, RSS, Cooperation
STATISTICS
Games:
Cheats:
Trainers:
Walkthroughs:
Localizations:
CD covers:
Wallpapers:
Screenshots:
Download:
21427
5455
5063
1438
1600
7352
6163
13184
1687

Online 8142 users

Walkthroughs > Art of Murder: FBI Confidential


Zobrazení:24981
Autor návodu:VampireDream

Rozhovory: při rozhovorech s postavami na ně klikejte opakovaně až do vyčerpání všech možností. V některých pasážích jsou postavy až moc ukecané... Naštěstí jde dialog urychlit kliknutím na tlačítko myši (přeskočit větu).

Inventář: použití věcí - levé tl. myši, přečíst, prohlédnout - pravé tl. myši.


Den první - Kancelář FBI

Zajdeme k šéfovi a promluvíme s ním - vyčerpáme všechny možnosti. Musíme napsat hlášení, takže vyjdeme z kanceláře a promluvíme si s Ruth. Pak přejdeme do další části místnosti a na konci si prohlédneme nástěnku s telefonními čísly. Číslo Nicka se automaticky skopíruje do našeho telefonu. Zavoláme mu výběrem čísla v seznamu, ale nebere to. Možná nám poradí Ruth? Jdeme za ní a ona nám slíbí poslat nové číslo na e-mail. Přejdeme ke stolu Nicole a přečteme si zprávu. Číslo bylo aktualizováno a tak můžeme znovu zavolat. Po chvíli přijde SMS - že si bohužel budeme muset poradit sami... Levými dveřmi opustíme kancelář a přejdeme kolem žebříku směrem dolů (z našeho pohledu) ke stojanu s papíry a vezmeme balík papíru do tiskárny. Vrátíme se zpět do kanceláře, přejdeme k jejímu stolu s počítačem a klikneme na klávesnici. Hlášení je hotovo. Do tiskárny dodáme chybějící papír - do spodního šuplíku, nahoře vezmeme vytisknuté hlášení a jdeme k šéfovi. Hlášení předáme šéfovi a vyslechneme si jeho povídání... Po ukončení klikáme na šéfa, dokud se nezeptá na průlom ve vyšetřování. Odcházíme ven, do spodního patra a ven k černému autu. Když nasedneme - klikneme na mapě na obrázek muzea. (V dalším popisu budu uvádět jen místa, kam se přesuneme. Stejně je vždy na výběr jen jedno místo... takže by to neměl být problém.)


Muzeum Prekolumbijského umění

Na začátku si promluvíme s vrátným. Pak přejdeme do Hlavní výstavní síně a přejdeme k Warrenovi (ředitel muzea). Promluvíme s ním o nožích a pak si prohlédneme vitrínu - ale náš vražedný nůž mezi nimi není. Přejdeme k mumiím a sebereme hasicí přístroj - budeme jej později potřebovat. Vrátíme se k vrátnému a znovu ho podrobně vyzpovídáme. Dá nám číslo na Warrena - a tak mu zavoláme. Nebere to, takže to musíme zkusit jinak... Přesvědčíme vrátného, aby nás pustil dolů do skladiště. Nakonec nás pustí. Je zde tma, musíme si rozsvítit světlo. Přistoupíme k rozvodné skříni s pěti vypínači. Řešení na osvětlení místnosti je více. Mi se osvědčilo zapnutí 3 horních vypínačů (na modrou barvu) a 2 spodní (červená barva). Myslím, že hra si generuje různé možnosti a nemusí to vždy fungovat takhle. Další možnost je zapnout 2 spodní vypínače (na modrou) a ostatní na červenou... Jinak to prostě musíte zkoušet. Po odstoupení od skříňky vidíte, co vám svítí a co ne.
Na polici vlevo (není pořádně vidět ve tmě) leží kufřík - vezmeme si ho. Dvakrát na něj klikneme abychom jej otevřeli a sebrali skaner. Jdeme do přední části místnosti a najdeme modrý balíček (nafukovací ponton) - vezmeme si jej. Pokud nevidíte předměty tak si klikněte na lupu vpravo dole na monitoru. Zobrazí se možnosti v dané lokaci. Přejdeme do odlehlé části skladu a všimneme si mezery mezi bednami. Do mezery dáme ponton (modrý balíček) a použijeme na něj hasicí přístroj, který jej nafoukne. Tím získáme přístup k zadní bedně, na kterou použijeme skener a najdeme náš nůž...
Skener vložíme zpět do kufříku a vrátíme jej na místo, odkud jsme jej vzali. Je čas opustit muzeum, ale předtím si ještě promluvíme s vrátným o skříních. Pokud jste nevrátili skener - nepustí vás pryč...


Makléřova vila

Promluvíme s policistou a vejdeme do domu. V domě jdeme doleva a sebereme deštník. V inventáři na něj klikneme a získáme drát. Pak se vrátíme do salónu a přejdeme ke stolku. Posuneme křeslo a vzdálíme se. Na podlaze se objevuje vizitka - samozřejmě si ji vezmeme. Pravým tlačítkem myši si přečteme, co je na ní napsáno. Přejdeme na pravou stranu ke kulečníkovému stolu a vezmeme si modrou kouli. Postupně ji vhazujeme do všech děr... (hra si sama generuje, která díra je zablokovaná, takže to musíme prostě zkoušet). Na zablokovanou díru použijeme drát a pak si vezmeme hlavu figurky a odcházíme k našemu autu...


Den druhý - Kancelář FBI

Jak se vám spalo?
Naším prvním úkolem je umístění hlavičky figurky ve skladu. Ten se nachází hned v přízemí, ale ke vstupu potřebujeme magnetickou kartu. Jdeme tedy za Ruth a požádáme o ni. Dá nám ji a tak jdeme zpět ke skladu, použijeme kartu na dveře a vstoupíme. Hlavičku figurky položíme na polici uprostřed. Odejdeme ze skladu do kanceláře a přistoupíme ke stolu Nicole a sebereme skládanku origami. Klikneme na ni v inventáři a získáme mapu. Zajdeme si promluvit se šéfem. Proberte všechny možnosti odpovědí a pak zatelefonujeme Branfordovi - bezvýsledně, takže ještě zavoláme Warrenovi - čeká na nás v muzeu.


Muzeum Prekolumbijského umění

Jdeme rovnou do hlavní síně a vyzpovídáme Warrena. Pak přejdeme do Oranžérie a totéž provedeme s Branfordem. Vrátíme se zpět do výstavní síně a prohlédneme si zlaté figurky - u jedné chybí hlavička! Zeptáme se Warrena, jestli si figurku můžeme odnést, ale bude chtít nějaký úřední dokument, aby vám ji mohl vydat. Vrátíme se tedy do své kanceláře...


Kancelář FBI

Zajdeme za Ruth a zeptáme se jí na dokumenty. Nemá vhodný formulář - takže musíme pro nějaké zajít do skladiště na konci kanceláře. Formuláře jsou naproti na druhé polici odspodu. Vezmeme si je a předáme je Ruth. Byrokracie pořád vládne, takže ještě musíme zajít pro souhlas k šéfovi. Dává nám jej bez problémů... Vracíme se k Ruth a bereme si ze stolu potvrzený formulář.


Muzeum Prekolumbijského umění

Předáme dokument Warrenowi - a abychom mohli vzít figurku, musíme ještě promluvit s vrátným. Pak zajdeme k vitríně s figurkami a vezmeme si tu bez hlavičky. Bohužel, začala blikat dioda alarmu. Při pokusu o odchod z muzea nás vrátný zastaví a požádá nás o nápravu. Vracíme se tedy do Oranžérie a z pytle nalevo vezmeme hlínu. Přejdeme k vázám a do pravé vázy 2x nasypeme hlínu - tím ji naplníme. Plnou vázu pak vezmeme a položíme na místo, kde předtím stála figurka. Pozor! Na tomto místě si hra generuje náhodné váhy, takže v případě, že se podle uvedeného návodu nedostanete z muzea, zkuste následující postup: naplňte vázu vpravo jen jednou a z pytle si přiberte hlínu, ale nevkládejte ji do vázy! Vázu postavte na místo ve vitríně a pokud alarm nebude svítit zeleně - přidejte hlínu. Pokud to nepomůže, vyzkoušejte stejný postup i u ostatních dvou váz. Potom odcházíme k našemu autu...


Opuštěný dům

Vcházíme do budovy a jdeme doleva. Můžeme jít do bytu (vlevo) nebo do kuchyně (vpravo). Vejdeme tedy do byru a zde máme zase na výběr (pokoj nebo koupelna). V koupelně sebereme gumový špunt do umývadla - leží pod dřezem vedle krabice. V případě problémů klikněte na lupu dole v liště hry... zobrazí se nám umístění předmětů. Z pokoje vezmeme kartáč na vlasy a kliknutím na něj v inventáří získáme z kartáče drátky. Přejdeme do kuchyně. V lednici vezmeme láhev whisky a vrátíme se na chodbu do prostoru schodiště a vydáme se doprava. V druhém bytě vejdeme do pokoje a promluvíme si s opilým Tatumem. Nic nám nechce říct, dokud mu nedodáme další posilovač - whisky. Je vybíravý, chce stejnou značku, jakou má láhev pod stolem... Vezmeme ji a přejdeme do kuchyně (už jsme tam byli) a do dřezu šoupneme špunt a prázdnou láhev. Otočíme levým kohoutkem a počkáme, až se odlepí nálepka na láhvi. Nálepku sebereme a v inventáři ji nalepíme na láhev s whisky. S hotovou lahví se vrátíme k Tatumovi a dáme mu láhev. Dostaneme od něj další origami (skládačku z papíru), klikneme na ni v inventáři a přečteme si poznámky. Pokusíme se odejít z místnosti... Po odchodu Tatuma si z pohovky vezmeme spálenou pojistku a opravíme ji pomocí drátků z kartáče na vlasy. Přejdeme ke skříňce s pojistkami na chodbě a vložíme opravenou pojistku.... Jenže někde je zkrat a tak nám ji znovu spálí. Znovu ji opravíme a zajdeme do kuchyně, kde pomocí papíru (origami) vytáhneme vadnou šňůru. Vrátíme se k rozvodné skříni a vložíme opravenou pojistku. Vše je OK - můžeme nahoru po schodech...
Na schodech si všimneme na podlaze díry s telefonem - použijeme kartáč na vlasy a vezmeme si telefon i kartáč na vlasy. Nic víc tady nezmůžeme - odcházíme do kanceláře.


Kancelář FBI

Nejprve odneseme známým způsobem figurku do skladu... použijeme kartu na dveře. Figurku položíme opět na poličku a teď se podíváme na obsah dvou krabic (věci paní švadleny - vlevo) a věci Jamese (vpravo). Z levé krabice vezmeme nůžky a z pravé Jamesovu identifikační kartu. Zajdeme za Ruth a promluvíme s ní, potom zajdeme do skladiště a odsud si vezmeme: UV lampu, plastový sáček, baterie, rukavice a Luminol. Přejdeme do hlavní haly a přesuneme žebřík (nahoře v patře) a vystoupíme nahoru (kliknutím na kabely nahoře. Na kabely použijeme nůžky a kousek si ustřihneme. Sejdeme dolů ze žebříku a odsuneme jej zpět na stranu. Odejdeme do laboratoře (dveře vedle kanceláře v horním poschodí) a vezmeme si ze stolku vatové tyčinky (leží vedle výsledků DNA). Klikneme na tyčinky v inventáři a jednu použijeme na Jamesovu identifikační kartu. Pravým tlačítkem myši přečteme jeho číslo - 8673. Vracíme se zpět do kanceláře ke svému stolu. V oblasti pod telefonem na stole je aktivní část, kam položíme Jamesův mobil, baterie a ustřižené dráty. Zadáme PIN kód - čili 8673 a stiskneme OK. Potom klikneme na monitor, abychom nahráli obrázky. Můžeme se oddálit a kliknutím na monitor si prohlédnout obrázky. Máme stopu! Rychle do auta...


Doupě gangsterů

Jdeme rovnou doleva do uličky, až nahoru, k zaparkovanému autu. Pod zadním kolem vezmeme páčidlo, nasedneme do automobilu a odbrzdíme ruční brzdu. Po vystoupení z auta se toto rozjede a popojede dolů (pod žebřík). Vezmeme páčidlo a použijeme jej na žebřík - tím si ho přitáhneme. Prohlédneme si klimatizaci a použijeme na ni páčidlo. Tím ji odstavíme a protože je gangsterům teplo, otevřou okno... Zkusíme vlézt do okna, ale vyslechneme si jejich rozhovor. Zkusíme to tedy znovu a vstoupíme oknem do pokoje. Pokusíme se projít dalšími dveřmi, ale marně... nějaký chlápek tam hlídá. Klikneme tedy pravým tlačítkem na vchod do další místnosti a Nicole přejde blíže. Použijeme naše PDA a klikneme na ikonu fotoaparátu - uděláme snímek.

Snímek

Musíme zavolat na uvedené číslo, jenže si taky musíme uvědomit, že číslo je obrácené! Opět je zde situace, kdy si hra generuje různá čísla, takže ta zde uvedená nemusí vždy souhlasit... Správné číslo podle obrázku by mělo být - 555-592-106. Já jsem musel použít - 555-252-911. Takže je to na vás, abyste svoje číslo správně přečetli. Po prozvonění správného čísla zmizí chlápek v druhé místnosti a my můžeme pokračovat. Je zde skříň, kterou otevřeme a klikneme na zadní stěnu. Dostáváme se do tajné místnosti a co je zvláště divné - uložila se nám hra! Proč? Protože toto je jeden ze dvou momentů ve hře, kdy můžete tzv. "umřít". Samozřejme nenecháme Nicole bídně uhynout... Přejdeme ke komodě a otevřeme druhou přihrádku shora, vezmeme rituální nůž.... a probereme se, přivázaní k židli!
Musíme se nějak osvobodit. V levém horním roku monitoru vidíme srdce, které se mění v závislosti na tom, jak dlouho nám trvá cesta a kolikrát jsme vstoupili na skřípající podlahu. Musíme se dostat ke stolu s nářadím. Jestliže se srdce hodně zmenší, dostaneme od gangstera přes hubu... Po třech chybách nás zabije!
Klikáme na jednotlivé části podlahy (čtverce) a poskakujeme se židlí. Na obrázku je uvedena trasa, pro jistotu ještě slovně: dolů, dolů, vlevo, dolů, vlevo, vlevo, nahoru, vlevo, nahoru, nahoru, nahoru, nahoru, vpravo, vpravo, vpravo, vpravo, nahoru, nahoru, vlevo, vlevo, nahoru, nahoru, vlevo, nahoru, nahoru. Takže se moc nezdržujme - záleží i na čase (nemůžeme dlouho přemýšlet)!

Trasa

Vlezeme opět do skříně a přejdeme do tajné místnosti. Tentokrát je Nicole chytřejší a zamyká za sebou dveře. Přejdeme ke komodě s rituálním nožem a použijeme na nůž Luminol, UV lampu a plastový sáček (důkazy se automaticky přemístí do inventáře). Nyní odsuneme roh koberce u dveří - našli jsme poklop do spodního patra, ale nedá se otevřít. Prohlédneme si na stěně obraz "Cold on morning" (druhý zleva) a odsuneme jej. Objeví se páčka, kterou přesuneme do druhé polohy (doprava) a znovu klikneme na poklop v podlaze - tentokrát se otevře. Sejdeme dolů... Gangster sice ví, že jsme utekli, ale klídek - my si poradíme.
Vpravo na poličce je malá modrá plechová krabička - vezmeme si ji. Otevřeme ji v inventáři a získáme minci. Krabičku opět zavřeme (přiložením víčka) a položíme zpět. V levé části místnosti najdeme skříňku s klíči... použijeme na skříňku minci a pro jistotu si klíče vezmeme všechny. Přesuneme se ke dveřím a vpravo vidíme mechanismus rolety - použijeme minci k odšroubování všech čtyř šroubků a na aktivní část uvnitř použijeme jeden z klíčů. Který? Opět nelze říct, protože hra si pořadí náhodně mění - musíme to tedy prostě zkoušet... Zkusíme zatočit klikou, ale nejdříve musíme otevřít dveře. Použijeme nejmenší - šedivý klíč - měl by být první zleva (ale umístění může být různé). Otevíráme dveře, zatočíme klikou a zvedáme roletu... Bandita má smůlu... Vezmeme si pistoli (leží na zemi vedle něho) a běžíme doprava... Čeká nás trošku delší animace.


Den třetí - Kancelář FBI

Promluvíme si se šéfem (vyčerpáme všechny možnosti). Čeká na nás nový úkol. Zajdeme do laboratoře a použijeme jednu vatovou tyčinku na rituální nůž. Přejdeme k analyzátoru a vlevo sebereme zkumavku. Použitou tyčinkou klikneme na zkumavku. Získaný vzorek vložíme do analyzátoru a stiskneme tlačítko přenosu (druhé zleva). Na stolku vpravo (kde jsme předtím sebrali tyčinky) jsou DNA z vyšetření krve ostatních obětí. Vezmeme vzorky a odcházíme do kanceláře Nicole. Na monitor použijeme výsledky vyšetření a dostáváme výsledek, se kterým zajdeme za šéfem... Jenže ten má pro nás špatné zprávy - byl zastřelen náš podezřelý, při pokusu o útěk! Ale máme ještě další stopu - figurku. Jdeme tedy do skladiště (použijeme magnetickou kartu) a vezmeme si figurku i hlavičku. Nasadíme hlavičku na figurku a odhalíme skrýš. Vezmeme si sáček a jdeme do laboratoře, kde na sáček použijeme vatovou tyčinku. Přistoupíme k analyzátoru, vezmeme zkumavku a vložíme do ní tyčinku se vzorkem. Tentokrát použijeme analyzátor vpravo. Výsledek - čistý heroin! Žeby s tím mělo muzeum něco společného? Zajdeme do kanceláře Nicole a několikrát klikneme na klávesnici, až se nám zobrazí plakát, který jsme viděli v muzeu. Odcházíme k našemu autu...


Muzeum Prekolumbijského umění

Promluvíme si s vrátným, ale není moc ochotný. Přejdeme do výstavní síně k mumii. Vpravo na stěně vezmeme talíř a odejdeme do archívu. Zde vezmeme ze žlutomodré skříňky kus alobalu a ze stolu lupu. Přejdeme do oranžérie, úplně dozadu, k velké soše. K nohám sochy položíme talíř, pak alobal a nakonec lupu. Spustí se poplach, který zaměstná vrátného a my můžeme jít do skladiště ve sklepě. Prohlédneme si místo s plakátem... Žeby James o tomhle místě něco věděl? Vracíme se k našemu autu...


Kancelář FBI

Vejdeme do skladiště a z Jamesových věcí si vezmeme klíč. Vrátíme se do muzea...


Muzeum Prekolumbijského umění

Ve skladišti použijeme klíč na skříňku pod plakátem a pak použijeme tyčinku na předmět dole. Následně dostáváme zprávu od Nicka - byla objevena další oběť. Jenže předpokládaný vrah už nežije... jak je to možné? Půjdeme to zjistit!


Metro

Můžeme jít vpřed ke dveřím - ale jsou zamknuté, vpravo na dveřích si vezmeme táhlo zvonku s rukojetí (později budeme potřebovat kus drátu). Jdeme k metru. Před vchodem - na pravé straně leží láhev Koly - vezmeme si ji a vejdeme do metra. Na nástupišti vyzpovídáme strážníka - vyčerpeme všechny možnosti - a prohlédneme si tělo oběti. Je to náš starý známý Tatum. Vpravo pod starými lavičkami najdeme zapalovač. Přejdeme dále, směrem ke konci nástupiště a vezmeme si kanystr a noviny. Zapalovač doplníme benzínem z kanystru. Jdeme na konec nástupiště a vidíme mříž, za kterou je láhev. Na šrouby použijeme Kolu a odšroubujeme všechny 4 šrouby. Je tam plno hmyzu, takže tam hodíme hoviny a zapálíme je. Vezmeme si láhev a pomocí drátu (od zvonku ke dveřím) vytáhneme srolovaný svitek papíru, který si v inventáři přečteme. Pak se vrátíme k našemu autu...


Den čtvrtý - Kancelář FBI

Zajdeme do laboratoře a opakujeme činnost při získávání a analýze vzorků: vezmeme zkumavku, vložíme vzorek z tyčinky a pak použijeme analyzátor vpravo. Jak se dalo čekat - opěr čistý heroin. Měli bychom získat příkaz k zadržení... Jdeme do kanceláře a promluvíme si s Ruth. Bohužel, šéf zde není, ale sekretářka nás inspiruje... Jdeme si to ověřit - přesuneme se k autu.


Knihovna

Vejdeme dovnitř a přejdeme do čítárny. Ze stolu v pravém dolním rohu sebereme brýle a jdeme za knihovnicí, abychom si s ní promluvili (samozřejme až do konce). Pak přejdeme k policím s knihami - na levé straně od dveří. Sebereme studentskou ročenku (zhruba uprostřed police), popřípadě si nechte zobrazit polohu pomocí lupy... Knihu dáme knihovnici a kompletně projdeme možnosti dialogu. Pak odejdeme z čítárny. Napravo se nachází místnost s mikrofilmy. Vejdeme tam a klikneme na skříňku s mikrofilmy. Nemá to smysl - je jich příliš mnoho. Proto se vrátíme a promluvíme si s knihovnicí. Dá nám číslo, takže se vrátíme do sálu s mikrofilmy, ale číslo je nám k ničemu... číslování je jiné. Klikáme na čtvrtou přihrádku shora na levé straně - jak je uvedeno na obrázku.

Přihrádky

Vezmeme si film a vrátíme se do čítárny. Na stole vpravo je čtečka mikrofilmů, takže ji použijeme. Vytáhneme levou cívku čtečky a vložíme náš mikrofilm a zasuneme. Spustíme čtečku (kliknutím na tlačítko vlevo) a klikáme na obraz. Jenže je to k ničemu, chybí čočky - musíme zpět za knihovnicí. Promluvíme s ní až do konce (někde nechala brýle), takže pro ně zajdeme (pokud je už nemáte) a doneseme jí je... Vezmeme si ze stolu čočky a jdeme zpět ke čtečce mikrofilmů. Na čtečku použijeme čočky a klikáním si přečteme celou histroii studentské výpravy. Nakonec získáme seznam studentů výpravy. Jdeme si ještě jednou promluvit s knihovnicí a odejdeme k našemu autu...


Muzeum Prekolumbijského umění

Jdeme rovnou do výstavní síně a pak do archívu. Na Warrena použijeme seznam studentů a vyzpovídáme ho až do konce. Pak vyjdeme před muzeum, kde najdeme Branforda a promluvíme si s ním. Vrátíme se zpět do archívu k Warrenovi a promluvíme s ním, následně jdeme do oranžérie. Najdeme tam fotku - samozřejmě si ji vezmeme. Najdeme ji vedle pytle s hlínou. Prohlédneme si ji v inventáři a odejdeme k našemu autu...


Kancelář FBI

Jdeme nahoru do kanceláře a promluvíme si s Ruth. Pak zajdeme k šéfovi a promluvíme si s ním. Po odchodu si znovu promluvíme s Ruth a odejdeme k autu.


Den pátý - Cusco, Peru

Jsme na místě. Promluvíme s Diegem (vyčerpat všechny možnosti) a potom přejdeme ke skříni vpravo a vezmeme si fotoaparát. Pak přejdeme ke stolu vedle a sebereme semena rostliny a listy koky. Odcházíme z nádvoří a trošku si to tady projdeme. Můžeme jít do autodílny anebo na nádvoří vedlejšího domu. Důležité je, abychom se vrátili a znovu si promluvili s Diegem. Potom půjdeme ven k bankomatu a vyberemme pomocí karty peníze. Jdeme do autodílny a mluvíme si s Josem. Pak musíme zaskočit zpátky za Diegem (řekne nám o garáži). Jdeme zpět k Josemu, promluvíme s ním a on nás pustí do garáže. Vezmeme si stativ a ložisko (leží vlevo pod vraty). Jose už čeká na snímek - takže spojíme fotoaparát se stativem a stativ s fotoaparátem postavíme u rohu zídky. Po vyfocení si vezmeme fotoaparát a promluvíme s Josem. Použijeme peníze na ložisko a výsledek položíme na dřevěnou lavičku. Hotovo, jdeme za Diegem. Promluvíme si s Diegem (mezitím nastane večer) a pak vyjdeme ven na ulici, směrem na Plaza San Martin, do domu archeologa. Do štěrbiny schránky strčíme foto, ale nejsme vpuštěni. Pokusíme se promluvit s Inkou, použijeme listy koky společně se semeny a dáme to Inkovi (odejde) a my fotku prostrčíme okénkem nad lavičkou. Jsme uvnitř! Vejdeme do Juanova pokoje a promluvíme s ním (samozřejmě využijeme všechny možnosti). Pak odejdeme...


Den šestý - Cusco, Peru

Jdeme do hotelu a promluvíme s Diegem - dostaneme nějaký proviant. Znovu zajdeme do domu archeologa... Ach! Další mrtvola! Přejdeme ke krbu a vezmeme si dýku, kterou použijeme na otvor vpravo a vezmeme si vše, co skrýš obsahuje. Přichází policie... Hlavním vchodem nemůžeme odejít - jdeme proto na balkón. Náš úkol spočívá ve správném uskládání váz. Postupně přenášíme k protější zdi jednotlivé vázy (stavíme je na sebe) - od největší po nejmenší. Vázy na balkóně můžeme přemísťovat (odkládat) - ale vzít můžeme jen jednu.

Vázy

Když se prokopeme k největší váze, vezmeme ji a jdeme k protější zdi - sklopíme si desku a postavíme vázu ke zdi. K protější zdi nosíme jen vázy s uchy (uchama...? ušima...?)! Prostě jen ušaté vázy :-)

Vázy

Po uložení všech váz (5 ks) vyšplháme na zeď... a po animaci se ocitáme na dvorku autodílny.
Pokecáme s Josem a pak jdeme vybrat peníze z bankomatu - ale neúspěšně. Znovu jdeme za Josem a promluvíme s ním. Je načase získat fotoaparát (sice jsme jej už jednou vzali, ale...). Jdeme do hotelu, ale je tam policie, takže to musíme zkusit jinak. Za bankomatem je vchod do kuchyně - takže tam jdeme. Ze stolku vezmeme zápalky a jdeme k ohništi. Na regálu leží jahody a med - vezmeme si je. Přesuneme hrnec na ohniště a zapálíme oheň. Do hrnce dáme jahody a med. Pod oknem je vypínač - zapneme ventilátor a počkáme až policajt odejde. Teď můžeme jít do hotelu a ze skříně si vzít fotoaparát. Pak odejdeme do autodílny, kde nám Jose vymění fotoaparát za benzín. Benzín použijeme na nádrž auta (vedle dveří) a... můžeme jet!


Den osmý - Někde v Andách

Nejdříve se vrátíme k vraku auta a vezmeme si sedačku. Pak přeběhneme most a u vchodu do tunelu si vezmeme páčidlo (typický nástroj Inků). Na liány použijeme dýku, ale to nestačí... Musíme se vrátit ke vraku auta a použít páčidlo na skříňku. Vezmeme si zvedák a kladku. Běžíme k mostu... málem nás to stálo život! Sebereme opodál ležící provaz a spojíme jej s kladkou, celek pak spojíme s křeslem z auta a máme náš nový dopravní prostředek! Křeslo s kladnou použijeme na visící lano, klikáme na provizorní výtah a přemísťujeme se na druhou stranu... Teď stačí použít zvedák na vchod a jsme v tunelu.
Nad námi jsou nějaké znaky - jsou důležité - prohlédneme si je. Jdeme směrem dolů. Jsme na křižovatce a máme možnosti - vlevo malá pyramida (MP), vchod do velké (VP) a vpravo dole je pyramida slunce (Sun entrance) - později sem půjdeme pro vodu do akumulátoru. Nejprve jdeme k PS - prohlédneme si znaky nad vchodem a listy rostlin - můžeme se vrátit na křižovatku. Další bude malá pyramida - můžeme si jen prohlédnout znaky nad vchodem a uvnitř vedle hrobky sebereme nějaké víčko.
Správně umístěné symboly Teď nám zbyla už jen Velká pyramida - jdeme dovnitř. Na levé straně je otvor ve zdi a forma, do které musíme umístit správně symboly. Symboly nahoře určují, kterou barvu máme umístit (znaky nad vchody jednotlivých pyramid měly stejnou barvu). Vpravo je uvedený obrázek správného řešení.

Následně použijeme dvanáctistěnný krystal do odpovídajícího otvoru. Procházíme dále. Po pravé straně leží meč - sebereme jej. V otvoru vlevo je pavouk - zlikvidujeme jej za chvíli. Vedle dveří jsou malby - prohlédneme si je a vyslechneme historii expedice. Na mouchy použijeme svačinu a jdeme doleva - skrz starý průchod. Sebereme prázdnou sklenici (vlevo dole na monitoru), pak klikneme na motor letadla, kde sebereme filtr a pročistíme ho a dáme zpět. Pak se podíváme dozadu do zavazadlového prostoru, ale je tam had! Není zbytí, musíme se vrátit zpět k pavoukovi a použijeme na něj sklenici s mouchami. Ze škvíry ve zdi si vezmeme svitek a v inventáři na něj klikáme, abychom jej rozbalili a pak přečetli. Jdeme k letadlu a sklenicí klikneme na hada - odplazí se pryč. Zjistíme, že v akumulátoru chybí voda - takže se vrátíme až do Pyramidy slunce (Sun entrance) a na list použijeme sklenici (získáme vodu).

Dalším krokem bude cesta k malé pyramidě, kde použijeme meč na hrobku a zevnitř si vezmeme čelist a hodinky. Potom se vrátíme k letadlu, doplníme vodu do akumulátoru, klikáme na vrtuli a... pryč odsud!


Den desátý - Kancelář FBI

Vyšetřování se blíží do rozhodující fáze. Jdeme do šéfovy kanceláře, cestou si promluvíme s Ruth a pak si promluvíme se šéfem. Po skončení rozhovoru se vydáme k autu...


Knihovna

Na místě si promluvíme s knihovnicí a jdeme zpět k našemu autu.


Makléřova vila

Pamatujete si na obrázky na levé straně? Zajdeme tam a prohlédneme si je. Zajímá nás dolní obrázek - klikneme na něj. Bereme obrázek a znovu na něj klikneme - získáme vzorek písma Rachese. Pak se vrátíme k autu.


Muzeum Prekolumbijského umění

V archívu muzea je v dolní části krabice s Warrenovými věcmi. Cestou si však musíme promluvit s vrátným, odbudeme to rychle a běžíme do archívu. Sebereme kartu se stomatologickým vyšetřením a klikneme s ní na čelist. Není pochyb - je to čelist profesora! Odcházíme a venku si promluvíme s Warrenem. Jedeme za ním až k metru, ale překazí nám to šéf...


Kancelář FBI

Podíváme se na šéfův příkaz a porovnáme jej s písmem Rachese. Podivná podobnost... Promluvíme si s Ruth - odchází domů. Vejdeme do kanceláře šéfa a prohlédneme jeho stůl. Je zde sejf, kde musíme nastavit správné heslo: Raches. Čísla od 1 do 6 znamenají pozici písmen a děrované kolečko posouvá písmena o jedno nahoru nebo dolů. Po zadání hesla klikáme na páčku na sejfu a prohlédneme si všechny nalezené věci: fotky, papíry, lístky a noviny (raději si je zobrazte pomocí lupy). Pak odejdeme k autu...


Metro

Nejprve zajdeme na stanici metra - až dozadu. Tam si vezmeme kleště, které jsem tam už prve viděli. Pak vyjdeme z metra a vstoupíme do domu. Jdeme do patra, na výtahu si přečteme poznámku od elektrikáře a vpravo sebereme neizolovaný drát. Pak půjdeme nahoru do strojovny výtahu a zaostříme na skříňku.
Hra se opět uloží! Toto je druhý moment, kdy ve hře můžeme "zemřít". Stane se to v případě, že nesmyslně klikáme na spínače. Používáme proto izolované kleště v kombinaci s drátem. Podle poznámek elektrikáře by nás měl zajímat spínač označený 20/07 WB. Na něj použijeme naše kleště s drátem.
Výtah konečně funguje, můžeme sejít dolů a nastoupit do výtahu. Jsme ve sklepě... Naproti na kotli topení je pohrabáč - sebereme ho. Přejdeme do kotelny, kde pomocí kleští odmontujeme kolečko od plynu a vezmeme si jej. Potřebujeme se dostat vpravo nahoru do kulatého otvoru, ale sud je plný a moc těžký. Pohrabáčem uděláme do sudu díru a přemístíme sud, pomocí něhož se dostaneme nahoru, na opuštěné nástupiště. Nastoupíme do starého vlaku, použijeme kolečko na brzdu. Následuje několik závěrečných animací a... konec.

Related Games Art of Murder: Deadly Secrets
Art of Murder: The Secret Files
Art of Murder: Cards of Destiny
Art of Murder: Hunt for the Puppeteer



Diskusia Príspevkov: 10 Hodnotenie
925 hlasov

100
60
20

80
40
0
48
Zobraziť všetky Pridať príspevok



| Návody | Autori |




© 99-2022 ABCgames.net 
Facebook
 ABCgames.CZ | SK | E-shop hry |